Godziny dzielą nas od pierwszej wielkiej walki 2011 roku. Na gali w Mandalay Bay w Las Vegas rękawice skrzyżują dwaj najlepsi pięściarze kategorii koguciej. Mistrz WBC i WBO, Fernando Montiel (44-2-2, 34 KO), będzie bronił swych pasów przed rewelacyjnym Filipińczykiem Nonito Donaire (25-1, 17 KO).
31-letni "KOchulito" podczas ceremonii ważenia zaprezentował najlepszą w karierze sylwetkę. Jego oponent, który zazwyczaj błyszczy na tego typu eventach, tym razem był nieco w cieniu. Większość ekspertów przewiduje wygraną Donaire'a, którego niektórzy już przyrównują do samego "Pacmana", lecz redaktorzy cenionego boxingscene.com spodziewają się niespodzianki i zwycięstwa Meksykanina.
W tym temacie możecie wymieniać swoje opinie i dyskutować o tym doskonale zapowiadającym się pojedynku. W Polsce transmisję z gali przeprowadzi Polsat Sport Extra (początek o godzinie 3.00). Już wkrótce przekonamy się czyje ręce powędrują w górę...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: HAMMERFIST
Data: 20-02-2011 00:06:12
Kurde interesuję się boksem...Ale te niższe wagi... Nawet pasjonat/trener boksu którego znam,pasjonuję się boksem,ale jego entuzjazm jakoś się zmniejsza przy kogutach... Stawiam na Donaire...Mimo wagi to prawdopodobnie walka dwóch bokserów którzy są w TOP p4p...Przełamie się.:)
Autor: dzida11
Data: 20-02-2011 00:07:48
podobno bradley vs alexander to byla pierwsza wielka walka tego roku
Autor: Tasman
Data: 20-02-2011 00:08:59
o której mniej więcej wyjdą do ringu??
Autor: trapatom11
Data: 20-02-2011 00:10:32
kto zrywa nocke?
Autor: Kronk
Data: 20-02-2011 00:12:05
Zdecydowanie stawiam na Donaire on to wygra!
Autor: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 20-02-2011 00:12:34
Tak, ale tamta walka nieco zawiodła, nie mówiąc już o tym, że przeszła bez echa. W tym przypadku nie ma takiej możliwości - mamy dwóch wojowników z pierwszej dziesiątki P4P i nawet kibice, którzy pasjonują się głównie wyższymi wagami, nie chcą sobie odpuścić tego pojedynku.
Autor: Faraon
Data: 20-02-2011 00:16:27
trapatom11 ja a co?
Autor: Rysiuzdw
Data: 20-02-2011 00:18:30
Ja jednak na Montiela argumentów nie mam tylko przeczucie.
Autor: endlessyouth
Data: 20-02-2011 00:20:12
PYTANIE, słuchajcie wiecie może jaki jest program gali? jakies znane nazwiska? czy raczej cudów sie nie spodziewac?
Autor: godik
Data: 20-02-2011 00:25:42
Z kim zaliczył przegraną Donaire ?
Autor: trapatom11
Data: 20-02-2011 00:26:00
Faraon pytam profilaktycznie,zeby mieć świadomość,że ktoś tam sobie siedzi i ogląda :D bo powiem szczerze nei widzę jakiegoś wielkiego przejęcia/zainteresowania tą walką.. Ani tą ,ani Bradley - Alexander ,porównując na przykład walki Pacmana (nieważne z kim) ,Floyda czy nawet walki Khana z Maidana , albo Williamsa z Martinezem to można powiedzieć,że ta walka przechodzi troche bez echa,a przecież mamy tu 2-och zawodnikow top 10 p4p. jak ktoś się orienutje o ktorej wjeżdżają do ringu proszę o napisanie, miłego :D
Autor: dzida11
Data: 20-02-2011 00:26:27
Nie mozesz pisac ze w tym przypadku nie ma takiej mozliwosci..Dopiero po walce bedzie mozna ja podsumowac. Mam nadzieje ze nie bedzie rozczarowaniem tak jak walka bradleya z aleksandrem bo to byl by juz dramat
Autor: puncher1975
Data: 20-02-2011 00:27:29
niewiem jak mozna nie interesowac sie nizszymi wagami przeciez tam non stop cos sie dzieje wlasnie te wagi przypominaja mi boks z lat 70/80 walke dwoch kozakow i wymiany no chyba ze ktos woli ogladac 5 ciosow na runde co w przypadku niemieckich zawodnikow i tak jest sporym osiagnieciem hehe moj typ to donaire ko 7-8 runda...
Autor: Faraon
Data: 20-02-2011 00:29:25
A ja profilaktycznie bende to ogladal bo w tv jest zonk.
Autor: Faraon
Data: 20-02-2011 00:30:28
Ale takie walki to tez fajnie sie oglada.
Autor: Tim
Data: 20-02-2011 00:36:00
puncher1975, i co z tego, że w niższych wagach non stop coś się dzieje jak z tych ich ciosów nic nie wynika, w wyższych wagach jeden cios kończy walkę i to najbardziej ekscytuje kibiców i na to duża ich część czeka.
Autor: Faraon
Data: 20-02-2011 00:40:31
Tim w sumie masz racje ale! czekasz pare miesiecy na walke albo dluzej i w pierwszych rundach dechy i gdzie walka ze cos sie dzieje? to ma byc pojedynek na wyniszczenie itd.. POZDRAWIAM.
Autor: puncher1975
Data: 20-02-2011 00:40:55
jak kto woli ja wole ogladac bijacych sie non stop malych niz ogladac grubasa ktory na runde wyprowadzi 5 ciosow z czeko 4 w garde pozdro:)
Autor: Faraon
Data: 20-02-2011 00:41:38
Emocje powinny nas trzymac dluzej.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 00:42:04
To są najlepsze kategorie wagowe, kto uważa inaczej... tego nie szanuję ;) Szybkość, non stop piękne wymiany, serce do walki, kombinacyjne akcje, praca nóg - mamy tu wszystko. Dla mnie już super średnia jest nieco... za wolna. A wyżej to żal spoglądać. Ta walka potrwa gdzieś do 8 rundy, stawiam na TKO dla Donaire.
Autor: HAMMERFIST
Data: 20-02-2011 00:45:36
Hehe Maynard,co kto lubi...:)
Autor: puncher1975
Data: 20-02-2011 00:47:13
zreszta w nizszych wagach chlopaki maja przynajmniej jaja bo nie pierdola sie i najlepsi walcza z najlepszymi...
Autor: skilorrPL
Data: 20-02-2011 00:50:14
del potro śmiec pier.....lony 200zl zabral a wczoraj ta polska pi...a 150 KCOHAM TENIS
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 00:51:01
Nie zawsze tak jest, że najlepsi walczą z najlepszymi - patrz np. Daiki Kameda uciekający przed Luisem Concepcion, Narvaez nie palący się do walki z Sedą, albo Reveco unikający jak się da Romana Gonzaleza. Takze nie ma reguły. Ale rzeczywiście, coś tam się dzieje. I będzie się jeszzce w tym roku dziać nie raz.
Autor: Rasminho
Data: 20-02-2011 01:24:35
skilorr ja wtopiłem na lidze europejskiej :/,co do walki to oczywiście bd oglądał,stawiam na Donaire
Autor: weentM
Data: 20-02-2011 01:30:41
nie wiem co sie dzieje,ale tak masakrycznie sie zacina ze nie wiem,u was tez to samo? kurwicy juz dostaje powoli
Autor: Tim
Data: 20-02-2011 01:39:11
Nie obchodzą mnie jakieś karły, dawać linka do Waszki!!!
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 01:46:44
Tim zaplac 10$ i ogladaj na ppv i nie pisz 'dawac linka' pod polawa postow dzisiaj bo daj to chinski sprzedawca jaj. tak ciezko zrozumiec ze to male wydarzenie sportowe i w dodatku transmitowane przez jakas nowa telewizje amerykanska i najprawdopodobniej nie bedzie zadnego linka?
Autor: HAMMERFIST
Data: 20-02-2011 01:52:39
Rodzi się nam nowy champion i nowy dominator HW Waszka PL...A tu jakaś peryferyjna stacja go transmituję.Skandal.
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 02:01:58
HAMMERFIST Tez nie pojmuje jak telewizje takie jak HBO i Showtime mogly pominac tego wirtuoza boksu, najwiekszego prospekta i przyszlego mistrza HW. Skandal jakich malo.
Autor: Pajus007
Data: 20-02-2011 02:03:18
Co to za różnica czy interesujecie się cięższymi wagami czy nie, jeśli ktoś lubi i ceni dobry boks to Montiel-Donaire jest pojedynkiem wyższej klasy i poprostu trzeba to obejrzeć. Ta walka będzie za sobą niosła więcej bokserskich umiejętności niż większość walk w HW.
Autor: HAMMERFIST
Data: 20-02-2011 02:04:46
dzejms widziałeś ten błysk w oku Moorera jak trenuję Wacha.Widziałeś ilu Moorer wytrenował championów... Ma materiał na championa,nowa grupa promotorska,nowy trener,a tu taka telewizja. Powinno być HBO,Buffer i Merchant z Lampleyem...
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 02:12:43
HAMMERFIST widzialem nawet lzy w oczach moorera podczas tarczowania z Waszka, chyba myslal ze pourywa mu rece i widac bylo ze nie moze zniesc bolu. Powinien wszczepic sobie jakies tytanowe implanty bo inaczej to daje mu jeszcze z 2-3 miesiace wspolnych treningow i Moorer bedzie musial przechodzic bardzo dluga rehabilitacje... w kuluarach chodza sluchy ze K2 wyslali Wanie i Sasze z karabinami i oni sterroryzowali szefostwo HBO i Showtime zeby pod zadnym pozorem nie pokazywali jego walki w obawie przed tym iz beda musieli sie z nim zmierzyc co oznaczaloby niechybnie kleske braci! A w tle podobno bylo slychac strzaly...
Autor: HAMMERFIST
Data: 20-02-2011 02:16:36
Siła ciosu Waszki jest legendarna. Moorer mówi,że Waszka biję mocniej niż Foreman... Bomba w łapie,ta szybkość,dynamika i timing,poruszanie. Nie dziwię się strachu braci Kliczko.Waszka jest tak dobry,że swoimi nowo wytrenowanymi unikami schodził pod kuli... Champion przez duże CH.
Autor: HAMMERFIST
Data: 20-02-2011 02:17:07
*Siła ciosu Waszki jest legendarna. Moorer mówi,że Waszka biję mocniej niż Foreman... Bomba w łapie,ta szybkość,dynamika i timing,poruszanie. Nie dziwię się strachu braci Kliczko.Waszka jest tak dobry,że swoimi nowo wytrenowanymi unikami schodził pod kulami... Champion przez duże CH.
Autor: Tim
Data: 20-02-2011 02:31:07
Waszka na prezydenta! Przynajmniej ma charyzmę i umie się zachować. Niedługo to będzie prawdziwy dominator i niekwestionowany mistrz HW!
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 02:34:18
Po tej walce slynne haslo Aliego 'Fly like a Butterfly, Sting like a Bee' przejdzie do historii a w jego miejsce pojawi sie 'Fly like a Butterfly, Sting like a Waszka' Zreszta nie ma sie czemu dziwic skoro ktos uchyla sie przed kulami i do tego ma cios mocniejszy od Foremana... Poprawil podobno prace nog tak bardzo ze teraz jego lekkosc poruszania sie w ringu sprawia iz wogole nie dotyka stopami maty ringu tylko unosi sie pol centymetra ponad nia dzieki umiejetnosci wytworzenia sily antygrawitacyjnej... Zeby bylo ciekawiej Moorer juz zweszyl ile mozna na Waszce zarobic dolarow, wzial kredyt i odkupil cala posiadlosc FMJ...
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 02:38:50
Dodatkowo Moorer pokazal Mariowi akcje lewy prawy lewy po ktorej przeciwnik nie moze sie poruszac przez 30sekund gdyz ma sparalizowany uklad nerwowy, kazal Mariowi zastosowac go w walce z niedzwiedziem Grizzli...wszystko poszlo tak jak przewidzial trener i w nagrode uszyto mu skore wlasnie z tego niedzwiedzia, to ta w ktorej wystepowal na konferencjii prasowej!
Autor: Rasminho
Data: 20-02-2011 02:41:40
dzejmsblant daj mi numer do swojego dealera bo widzę towar pierwsza klasa! :D a tak w ogóle to Mario o której walczy?
Autor: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 20-02-2011 02:50:51
nie mam serca wam ostrzeżeń dawać ;)
Autor: Rasminho
Data: 20-02-2011 02:57:05
heh ;D,no to miłego oglądania! :)
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 03:00:19
Dudas Nie ma potrzeby dawac ostrzezen :) wszystko co napisalem mialo na celu tylko i wylacznie rozbawienie uzytkownikow i zapelnienie czasu jaki zostal do walki super kogutow:) Waszce zycze jak najlepiej, tak samo zreszta jak wszystkim naszym bokserom nawet tym z grupyktorejnazwyniemoznawymawiac. pzdr
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 03:01:37
Rasminho specyfik pochodzi z kraju tulipanow i jest nie-do-dostania w naszym jakze pieknym kraju (chyba ze sie ma jakies tam swoje sposoby)
Autor: Gala
Data: 20-02-2011 03:17:20
Hammer ja z kolei wręcz nienawidzę ociężałych mułów o umiejętnościach bokserskich koszykarzy:)jestem bezstronny , ale wydaje mi się, że Montiel wygra tą walkę.
Autor: Jacexus
Data: 20-02-2011 03:26:46
panowie macie jakis link do walki Mariusza?
Autor: ary100
Data: 20-02-2011 03:27:19
Cześć koledzy.Podrzuci ktoś link do Montiela?
Autor: dzejmsblant
Data: 20-02-2011 03:29:40
http://drhtv.tnb.pl/viewpage.php?page_id=2 do montiela
Autor: ary100
Data: 20-02-2011 04:02:46
dzięki wielkie kolego.dużych emocji życzę
Autor: drenq1607
Data: 20-02-2011 04:09:57
Dopiero co wlaczylem streama, ale czy wy tez macie wrazenie ze Mike Jones jest cholernie szybki? No panowie, szykujmy sie powoli na grzmoty :)
Autor: ary100
Data: 20-02-2011 04:13:16
kolego a to teraz widze ze Wach boksuje...podrzuciłbyć link do tego meczu?
Autor: Tasman
Data: 20-02-2011 04:13:22
macie link do wacha??
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:15:36
Sopcast, kanał 35999: oczywiście link do walki Montiela i Donaire (żadne drewna z kategorii ciężkiej mnie nie interesują).
Autor: Tim
Data: 20-02-2011 04:17:52
Żadne karły, tylko Waszka!
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:19:37
http://www.livescorehunter.com/live-streaming-video-other-sports/ Tutaj są wszystkie linki, a karła, to masz zapewne w majtach.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:22:22
Póki co, na HBO punktują 4 rundy do 2 dla Jonesa. Zgadzam się.
Autor: Jacexus
Data: 20-02-2011 04:28:48
ma ktos bezposredni link do walki Mariusza? dzieki
Autor: Tim
Data: 20-02-2011 04:35:25
Maynard, nie spinaj koleś tak dupy bo ci żyłka pęknie.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:40:52
Ja pierdzielę, ale ten Meksykanin twardy. Jednak tym razem chyba nikt nie ma wątpliwości, że to Jones jest lepszy w tej walce.
Autor: drenq1607
Data: 20-02-2011 04:44:15
Jones ladnie rozbil Karassa. Piekny pokaz boksu Jonesa, ale Karass plecow nie oddal.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:45:47
Jones wygrał, ale tłumów to on walcząc w ten sposób raczej nie porwie... I chyba na wyższy poziom już się nie wzniesie.
Autor: drenq1607
Data: 20-02-2011 04:49:15
Maynard - co kto lubi. Mi sie bardzo podobal styl Jonesa. Swietna praca nog + calkiem dobry lewy prosty- jak dla mnie, bomba :) Mike jeszcze raczej nie jest w prime, przynajmniej ja mam taka nadzieje, a juz jest naprawde dobry. Tylko czy uda mu sie zdobyc pas mistrza przy tak obsadzonej wadze? Czas pokaze.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:54:26
Akurat ta kategoria wcale tak obsadzona nie jest. Wszyscy patrzą przez pryzmat Pacmana i Floyda, ale kto poza nimi? resztą, nie wiadomo, czy Floyd wróci. A Berto może być nawet w zasięgu Jonesa, pozostali mistrzowie, poza Pacmanem oczywiście, tym bardziej. Fakt, lewy prosty ma na najwyższym poziomie. Powinien tym razem dostać przeciwnika z innym stylem, dla odmiany.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 04:55:31
A teraz czas na prawdziwych mistrzów:)
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 05:01:24
Kurde, uwielbiam walki na HBO, to wprowadzenie rządzi, kapitalnie zrobione - opowieści obu bokserów, ich rodzin, materiały z treningów (Donaire używa rzeczy, o których większość bokserów nawet nie słyszała)... Teraz czas na to, żeby walka dorównała tym materiałom:)
Autor: drenq1607
Data: 20-02-2011 05:13:06
Nie sadzilem, ze tak wczesnie kontry Donaire zaczna wchodzic. Montiel moze miec potem spore klopoty.
Autor: drenq1607
Data: 20-02-2011 05:15:56
Koniec walki... Tak jak myslalem- kontra Donaire i po walce. Cios podobny do tego co polozyl Darchinyana. Ogladamy narodziny wielkiej gwiazdy.
Autor: drenq1607
Data: 20-02-2011 05:16:55
Mina Montiela i te ruchy nogami na ziemi mnie troche rozbawily :D
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 05:19:06
Spodziewałem się, że on to wygra, może nawet w ten sposób, ale tak szybko? Piękny counterpunch, po prostu cudo:) Dziwne, że sędzia pozwolił jeszcze to kontynuować.
Autor: Maynard
Data: 20-02-2011 05:22:27
Donaire twierdzi, że widział ruchy Montiela w zwolnionym tempie i tak właśnie miało to wyglądać, co za gość:)