Udało się zmienić termin walki Tomasza Adamka (43-1, 28 KO) z Irlandczykiem Kevinem McBride'em (35-8-1, 29 KO), do której pierwotnie miało dojść w Niedzielę rano podczas świąt Wielkanocnych. Nowy termin pojedynku wyznaczono na sobotę 9 kwietnia, miejsce walki pozostaje bez zmian, jest nim Prudential Center w Newark.
Zmiana była możliwa dzięki odwołaniu tego dnia walki Juan Manuel Marquez vs Eric Morales, która miała być transmitowana w systemie pey-per-view.
- Podobnie jak Tomasz Adamek, wielu Polaków jest religijnymi Katolikami, a termin walki w święta Wielkanocne zakłócałby porządek świąt. Odpowiedzieliśmy na oczekiwania kibiców, dlatego gdy tylko pojawiła się opcja zmiany terminu, wykorzystaliśmy ją - powiedziała współpromująca "Górala" Kathy Duva.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: nopainnogain
Data: 11-02-2011 21:13:57
Adamek dawaj z tym sloniem, musze zobaczyc progres w walkach z tyczkami bo jak nie to wpadne do newark i wam impreze spier... ;)
Autor: 86viper
Data: 11-02-2011 21:34:19
Dobrze, 9 kwietnia to lepszy termin (przynajmniej dla mnie). Tak na marginesie to jest jakis bojkot związany z osobą Pawła Kołodzieja? Od wczoraj ma podpisany kontrakt na walę z Felixem Cora Jr. Taka dobra wieść, solidny przeciwnik a na bokser.org cisza o tym. Szkoda bo bym sobie komentarze poczytał.
Autor: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 11-02-2011 21:36:45
http://www.bokser.org/_special_service_PawelKolodziej_level3_PL.jsp Informowaliśmy o tym 3 dni temu.
Autor: Torrado
Data: 11-02-2011 21:47:27
Chwała Bogu
Autor: Hugo
Data: 11-02-2011 21:47:34
I bardzo dobrze, że zmieniono ten termin. Katolickiemu bokserowi nie wypadało walczyć w Wielkanoc.
Autor: nik
Data: 11-02-2011 21:50:35
myyk obawiam sie ze nie bylbys w stanie nawet ruszyc z miejsca bolidem
Autor: nik
Data: 11-02-2011 21:51:07
hugo daruj se te kiepskie docinki
Autor: polanski
Data: 11-02-2011 22:14:55
i dobrze czym szypciej tym lepiej
Autor: wielebny
Data: 11-02-2011 22:17:36
wiecie co...obawiam sie,Adamek nie walczyl z nikim na poziomie w wadze ciezkiej poza Arreolą,bije sie glownie z bumami , kolejna walka ze spaslakiem ktora nic mu nie da..obawiam sie ze jak wyjdzie do Kliczko wtedy poczuje co to znaczy najwyzszy poziom i wtedy chyba sie okaze ze jego szybkosc itd nic nie dadzą,bo do walki o mistrzostwo powinien bic sie z coraz lepszymi by sie obyc na coraz wyzszych poziomach,moim zdaniem wtedy sie najlepiej uczy walki
Autor: zbigniewe
Data: 11-02-2011 22:24:58
A ja mam, nadzieje na ten rok, ze Kliczko obije Adamka i pęknie ten sztucznie nadmuchany balon a Adamek dalej będzie mógł obijać emerytów
Autor: VanDamme92
Data: 11-02-2011 22:27:21
zbigniewe O to się nie martw, Adamek to żadne wyzwanie dla Kliczki...
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 22:27:26
wielebny A myślisz że jakby wyszedł przed walką we wrześniu (K2) z kimś naprawde dobrym to by nauczył się na tyle aby pokonać któregoś z braci 4 miesiące później .Nie sądze .A ryzyko porażki i odwołanie walki o tytuł istnieje. Jak ma wygrać to wygra jest tak doświadczonym bokserem że wie co robić . Zresztą zobaczymy latem
Autor: Grzywa
Data: 11-02-2011 22:27:44
Hugo, masz 100% racji, powiem tylko iz wspanialym rozgrzeszeniem byl tu drugi bog, nazywa sie popularnie kasa, ale ma inne tez imiona jak, forsa, pieniadze, salata, kapucha, dulki. Jak jest ten to i o innych mozna zapomniec a pozniej sypnac na kase i rozgrzeszenie pewnw. Ot prawdziwy katolicyzm!
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 22:28:48
@zbigniewe przestań pisać te same teksty pod każdym tematem kopiuj wklej kopiuj wklej .Niedorozwinięty jesteś ? To ja nie-fanatyk Adamka
Autor: koniuchny
Data: 11-02-2011 22:30:39
lukas008 Nie wymagaj od zbigniewe zbyt dużo :)
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 22:31:12
@VanDamme92 wyzwaniem to ty jesteś dla tego portalu .Poczytaj chłopie przynajmniej troszke o boksie zanim zaczniesz sadzić tu bezmyślne komenty pod każdym tematem (nielicząc tego)
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 22:32:44
@koniuchny fakt . Ale mógłby przynajmniej zmienić jeden wyraz w swojej wypowiedzi ,albo przedstawić jakieś rozsądne argumenty
Autor: polanski
Data: 11-02-2011 22:41:50
w walce z braćmi szypkość Adamka nie będzie tak widoczna jak na przykład z Aureolą .Nie zapominajmy że bracia są bardzo szypkimi zawodnikami a przy tym mają czym uderzyć ,co nie zmienia faktu że Adamek ma na pewno większe szanse z KLICZKO niż taki CHISIORA czy nawet SOLIS
Autor: wielebny
Data: 11-02-2011 22:42:49
lukas008 nie przed walką z Kliczko,powinien podnosic sobie poprzeczke z walki na walke ,a nie obijac emerytow bo tak naprawde nie walczyl z liczacymi sie w wadze ciezkiej i do tej pory nie wiem co on potrafi,owszem raz moze sobie odpuscic i zawalczyc z kims po to by nie zardzewiec no ale wybacz on praktycznie tylko z emerytami walczy,zycze mu dobrze i chcialbym zeby pokonal Kliczke ale obawiam sie ze bardzo szybko podczas tej walki on sam przekona sie ze zrobil bląd walcząc z wypalonymi bokserami bo okaze sie jak malo sie nauczyl
Autor: Egzekutorr
Data: 11-02-2011 22:44:11
Tomek tanio skóry nie sprzeda :)...
Autor: polanski
Data: 11-02-2011 22:46:10
tanio nie za 5 mln$
Autor: VanDamme92
Data: 11-02-2011 22:52:46
lukas008 Mocny argument masz :) Jakie głupoty ? A dla Ciebie Adamek to wyzwanie ? Dla mnie takie pisanie jest właśnie głupotą...nie wiem czym Adamek może zagrozić braciom..chyba swoją wielką wiarą...
Autor: derbinator
Data: 11-02-2011 22:55:59
Autor komentarza: polanski Data: 11-02-2011 22:14:55 "i dobrze czym szypciej tym lepiej" mądrość życiowa Twojego wujka? ;P heeh nie mogłem się powstrzymać. pozdro
Autor: polanski
Data: 11-02-2011 22:56:23
kiedyś DARIUSZ MICHALCZEWSKI powiedział ze boks to zbyt przy ziemna sprawa żeby mieszać w to BOGA
Autor: polanski
Data: 11-02-2011 22:58:22
derbinator Data: 11-02-2011 22:55:59 co ty chcesz od mojego wujka przeciesz ona mu sama dała
Autor: MAVERICK
Data: 11-02-2011 23:23:56
VanDammme92 w pelni popieram zgadzam sie z toba
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 23:31:09
@VanDamme92 jak z Ciebie taki fighter jak piszesz to powinieneś wiedzieć że każdy przeciwnik to wyzwanie ja też walczę i jest mi wstyd za to co Ty wypisujesz i już nie chodzi tylko o ten temat .Nie wiem czy Adamek przegra przed czasem na punkty ,a może zdarzy się cud i wygra w co mocno wierze. Jeżeli Ty jako walczący zawodnik piszesz że ktoś jest wyzwaniem a ktoś nie.... Człowieku dla Ciebie może nie być wyzwaniem koleś który idzie ulicą i nie ma nic wspólnego ze sztukami walki ,ale jak wychodzi dwóch doświadczonych zawodowych profesjonalistów obijać sobie mordy za duże bańki to dla jednego i drugiego to duże wyzwanie
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 23:32:29
TO JEST MÓJ ARGUMENT
Autor: mma
Data: 11-02-2011 23:35:33
lukas008 Jesteś swój chłop, lukas! "Nie wiem czy Adamek przegra przed czasem na punkty" Bardzo trzeźwa ocena szans Tomka w kwietniowej walce. Też tak uważam!
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 23:36:39
@mma a moze zdarzy się cud i wygra w co mocno wierzę - koniec cytatu heheheheheh
Autor: VanDamme92
Data: 11-02-2011 23:42:41
Powiedz mi gdzie ja piszę jaki to jestem fajter ? Znajdź taki wpis, gdzie ja to się tak noszę z tym..w innym razie nie wymyślaj bajek. Poza tym jak Ty piszesz, że Adamek przegra przed czasem na punkty - to w tej chwili nie ma o czym dyskutować, mma już Cię ironicznie podsumował. A jak już tak wyjechałeś mi z tym trenowaniem to jak walczysz to sam powinieneś wiedzieć, że są walki łatwe i trudne...więc to Ty nie pisz głupot bo Maddalone czy McBride to takie wyzwanie, że strach wyjść do ringu :)
Autor: Torrado
Data: 11-02-2011 23:44:01
Czasem mam takie mysli ze Tomek wlasnie bardziej sie cieszy z podpisania tego kontraktu z Kliczka z powodu ze taka puli pieniedzy,a nie z tego ze bedzie walczyl o majstra HW bo wie ze moze dac tylko dobra walke ale nie zwyciezyc.Ale tez mam takie mysli ze wlasnie Tomek nas wszystkich mile zaskoczy i bedzie nie do trafienia i wszystkim opadna szczeki we wrzesniu
Autor: mma
Data: 11-02-2011 23:45:10
lukas008 Cud? Nie wiem czy Bóg bardziej sprzyja Polakom, czy Irlandczykom. Oba narody arcykatolickie z tradycji. Jednak siły nadprzyrodzone nie rozstrzygną pojedynku. Nie sądzę. McBride jest, jak dla mnie, faworytem i raczej niczego nieoczekiwanego nie ma co oczekiwać.
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 23:53:26
1.Fighter- wojownik ,jak wychodzisz do ringu to jesteś zawodnikiem (a to mogę znaleźć w innych postach które napisałeś) jak widzisz słowo fighter jest bardzo pozytywne no chyba że wychodzisz do ringu i po pierwszym ciosie się poddajesz ,nie sądze. 2.Człowieku nie chodzi tu o Adamka lub Kliczko (czy Ty innych tematów nie masz) akurat na jego przykładzie próbowałem napisać ci co oznacza wyzwanie a raczej jego brak .Masz mnie za fanatyka Adamka dlatego nie rozumiem co do mnie piszesz .Oceniam realnie jego szanse ale wierzę że zdarzy się coś co pozwoli mu wygrać a mi i wielu innym kibicom boksu w Polsce cieszyć się z jego zwycięstwa i mistrzostwa. 3.Napisałem poczytaj sobie o walkach a najlepiej je pooglądaj .Bo widziałem dziesiątki takich w których boom lub przeciętny zawodnik nokautował lub wygrywał z bardzo dobrym bokserem ba.. mistrzem świata
Autor: nopainnogain
Data: 11-02-2011 23:53:33
mma Mc Bride faworytem???
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 23:55:33
@mma nie ten kierunek ironia aż kipi z Twoich komentów .A jak już pisałem nie jestem fanatykiem Adamka więc wybierz sobie inny cel. Jak chcesz możemy podyskutować o realnych szansach popierając je argumentami
Autor: mma
Data: 11-02-2011 23:56:41
nopainogain Pewnie!
Autor: lukas008
Data: 11-02-2011 23:57:24
@nopainnogain mma próbuje być zabawny :)
Autor: VanDamme92
Data: 12-02-2011 00:02:10
lukas008 1.Nie napisałeś słowa ' fighter ' w dobrym znaczeniu - przynajmniej tak można to było odebrać, bo sformułowałeś to ' jak TAKI z Ciebie Fighter ', czyli coś na zasadzie ' skoro jesteś taki wielki(dobry) ' z ironią.. 2.Ty chyba czytasz to co chcesz czytać.Po pierwszy wypowiadam się tam, gdzie jest coś ciekawego.Po drugie jak byś nie wiedział to 80% artykułów tutaj jest o Adamku,Kliczko i Haye...I nie mam Cię za żadnego fanatyka, ale nie masz prawa mnie obrażać, jeśli uważam iż Adamek nie jest żadnym wielkim wyzwaniem dla braci... Sam napisałeś ' wierzę, że zdarzy się cud ' - gdyby był wyzwaniem, nie potrzebne były by cuda...chyba się motasz, albo coś nie tak piszesz...wyzwanie jest wtedy kiedy przeciwnik jest solidny, ma czym zagrozić - wtedy mamy wyzwanie...a sam wyżej napisałeś, że oceniasz szansę realne, ale WIERZYSZ W CUD...cud to nie wyzwanie... 3.To są właśnie przypadki.
Autor: mma
Data: 12-02-2011 00:03:31
lukas008 Ironia nie jest moją mocną stroną. Ironia to domena diablo inteligentnych ludzi. Więc to odpada. Argumenty? Jeden: Mama zawsze mi powtarzała "nie bierz się za i większych i starszych". Nie zawsze jej słuchałem i wiesz co - zazwyczaj od starszych i większych obrywałem w szkole. Wiem, wiem... obciach. A McBride jest starszy i wiekszy, więć doświadczenie życiowe mi podpowiada jego własnie jako faworyta. Drugi: Adamek go lekceważy, a McBride jest głodny sukcesu. Trzeci: McBride pokonał SAMEGO TYSONA! Mama. Grzech pychy. Tyson. Chyba wystarczy, by wgnieść w ziemię każdego adwesarza z jego argumencikami, prawda?
Autor: lukas008
Data: 12-02-2011 00:09:56
1. Odbieraj jak chcesz a fighter to dalej wojownik 2. A Ty odbierasz i przetwarzasz tak aby Tobie było wygodnie. NAPISAŁEM : .Człowieku nie chodzi tu o Adamka lub Kliczko (czy Ty innych tematów nie masz) akurat na jego przykładzie próbowałem napisać ci co oznacza wyzwanie a raczej jego brak .Ja cię obraziłem jeżeli chodzi Ci o : @VanDamme92 wyzwaniem to ty jesteś dla tego portalu - TO GRATULUJE ...DELIKATNY JESTEŚ :/ 3.Sam widzisz może będziesz miał ten twój przypadek 9 kwietnia jak Adamek przegra lub we wrześniu jak przegra Kliczko UWAŻAM ŻE DALSZA DYSKUSJA NIE MA SENSU :)
Autor: lukas008
Data: 12-02-2011 00:11:55
@mma hehe nie lubię Cię ;) PRZEKONAŁEŚ MNIE McBRID to faworyt ;))
Autor: mma
Data: 12-02-2011 00:13:08
lukas008 Już Ci raz napisałem, że jestes swój chłop, więc nie będę się powtarzał.
Autor: VanDamme92
Data: 12-02-2011 00:14:42
A gdzie ja napisałem, że to nie wojownik ? Po raz drugi próbujesz mi coś wmówić :) Również uważam, że dyskusja nie ma sensu, ponieważ nie skomentowałeś żadnego postawionego Ci argumentu, a napisałeś zupełnie o czymś innym.. Pozdrawiam :)
Autor: lukas008
Data: 12-02-2011 00:16:55
"Również uważam, że dyskusja nie ma sensu, ponieważ nie skomentowałeś żadnego postawionego Ci argumentu, a napisałeś zupełnie o czymś innym.." również Pozdrawiam ;)
Autor: lukas008
Data: 12-02-2011 00:20:25
pozdrowienia dla @derbinatora szykuj ładne powitanie na marzec ;)))
Autor: Whisper
Data: 12-02-2011 00:28:50
No to dostaniemy szybkie TKO w ramach prezentu wielkanocnego. Moim zdaniem walka potoczy się podobnym schematem do tej z Maddalone. Co jak co ale to już Vinny był większym zagrożeniem nim ten chodzący hamburger.
Autor: zbigniewe
Data: 12-02-2011 00:42:11
lukas008 Widac ze znasz sie na boksie jak eskimos na ruskim czolgu
Autor: odyniec
Data: 12-02-2011 11:20:31
co tam swieta - da sie wiecej na tace to i bóg bedzie po "naszej" stronie
Autor: KapralWiaderny
Data: 12-02-2011 14:23:59
MC Bride to dziś dla boksera z top-u tzw mięso armatnie na rozruszanie kości. Wybaczamy jednak tą walkę Góralowi ze względu na podjęcie wyzwania z Kliczko. Zamęczy "słonia" kondycyjnie, jak najbardziej prawdopodobny jest nokaut.
Autor: bratmateo
Data: 12-02-2011 14:34:12
Kevin byl wolny jak ketchup na tle Goloty w wieku 39 lat ktory juz dawno byl past prime on zameczy sam siebie goniac Adamka ta walka to glupota napompowanie rekordu tylko. A co do walki z Wladem to Tomek niestety nie ma zadnych szans i zostanie oklepany ale mam nadzieje ze stanie sie cud ale tomek nie ma zadnego asa w rekawie niestety
Autor: VanDamme92
Data: 12-02-2011 15:08:25
bratmateo Fajnie, że jest ktoś kto myśli podobnie jak ja :)
Autor: Puchar
Data: 12-02-2011 23:27:41
Bądzimy pozytywnej myśli trzeba wierzyć w Tomka.Mimo że to będzie najcięższa walka w jego karierze.
Autor: Puchar
Data: 12-02-2011 23:29:51
Oczywiscie chodzi mi o walke z Kliczko. Bo z McBridem to bedzie szybkie zwyciestwo Adamka