BOKSERZY Z NJ na RZECZ WOŚP
Dodano: 9 stycznia 2011 12:29
Autor: Grzegorz Lemiechowicz, Materiał własny
Zdjęcie: Obraz własny
Wczoraj odbyła się impreza WOŚP,w której wzięli udział bokserzy z New Jersey.





























Więcej informacji:
Tomasz Adamek
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: RaFIChWdP
Data: 09-01-2011 12:37:51
a gdzie Pan Bubel hehe..Tomek jakis niewyrazny chyba wczorajszy,,
Autor: TarczowalemZWachem
Data: 09-01-2011 12:45:59
TO JEST CHORE!! w kaczogrodzie mamy olbrzymią składkę zdrowotną i teraz sobie dupska podcierają politycy tymi pieniędzmi, bo jakiś natchniony jąkała sypnie pare milionów na sprzęt dla szpitali. TO JEST OBOWIĄZEK MINISTERSTWA A NIE JAKIEJŚ ORKIESTRY!!!!!!! gdyby w tym kraju służba zdrowia funkcjonowała normalnie to ten cały WOŚP by wspierał a nie WYRĘCZAŁ. w takim układzie dzisiejsza szopka o nazwie Orkiestra tylko mydli oczy. jakby tego nie było, to może pieniądze ze składek by szły na co mają iść, chociaż trochę.... pamiętajcie: 100 - 100 = 0 i takie równanie obrazuje to co się dzieje. gdyby to był normalny kraj i uczciwy to bym sam słał pare tysięcy na tę fundację ale nie w takim wypadku!!!!!
Autor: robinson85
Data: 09-01-2011 13:03:35
polrex" a ty ile wrzucisz? każdy wrzuca tyle ile uważa za stosowne, rozumiem, że ty byś chciał zeby adamek wsiadł w samochód pojechał do banku po worek z $ wrocił i na oczach wszytskich wręczył na WOŚP...
Autor: am26
Data: 09-01-2011 13:03:46
polrex ale ty jesteś bezmózgowiec:) nie dziwne że Polska dalej jest tym kaczogrodem jak ciągle przybywa takich matołków jak ty.
Autor: ziom99
Data: 09-01-2011 13:06:31
polrex ehh ale co to Cie interesuje ile wrzucił Adamek ? najlepiej jak by przyszedł z reklamówką pieniędzy ? to jest jego sprawa ile wrzuca...
Autor: kartofelek
Data: 09-01-2011 13:09:18
panowie, przestańmy P.I.E.R.D.O.L.I.Ć w tego typu wątku każdy niech wrzuca ile uważa albo nie wrzuca ale po co wkładać kij w szprychy tej machiny, zaglądac komus do portfela (zbieżnosc przypadkowa hyhy) itd ta kasa na 100 procent komus życie uratuje i tylko to sie liczy jak ktos zlą nogą wstał, walczy z kacem albo cos to niech sie wyżywa w watku o Haye'u na przykład;)
Autor: Waters
Data: 09-01-2011 13:28:36
TZW Tak na serio to Twoj pierwszy rozsadny komentarz. Idź tą drogą a jeszcze potarczujesz kiedyś z Adamkiem:-) Ale i tak obowiazkowo POMIDOR
Autor: Waters
Data: 09-01-2011 13:29:50
A co do tego ile wrzucil TA, to co to kogo...
Autor: Kronk
Data: 09-01-2011 13:30:52
WOŚP to świetna inicjatywa popieram ją bardzo.Obojętnie ile kto wrzuci to każdy pieniądz jest cenny choćby to była symboliczna złotówka.
Autor: Komar13
Data: 09-01-2011 13:43:56
TZW aż dziw że się Waszka P nie pojawił, nie? trenuje na eliminator z Solisem pewnie... POMIDOR
Autor: nik
Data: 09-01-2011 13:45:34
polrex jestes taki glupi czy udajesz?
Autor: provokator
Data: 09-01-2011 13:52:15
Jeśli myślicie, że to co Tomek wrzucił do tej puszeczki do jedyne co przekazał, to się grubo mylicie. Z najpewniejszego źródła, bo od samego pana Owsiaka, wiadomo, że Adamek przekazał: - oryginalne rękawice Everlast - szlafrok, w którym wychodził na ring - spodenki, w których walczył - buty Wszystko z autografem. Równie dobrze sam mógłby to cichaczem "opylić" jakiemuś fanatykowi za całkiem niezłe pieniądze i zachować je dla siebie. Postanowił przekazać je jednak na rzecz WOŚP...w sumie wrzucił o wiele, wiele więcej niż te symboliczne 20$. Pozdrawiam
Autor: HeadCrusher
Data: 09-01-2011 13:57:07
Ja wspieram akcje charytatywne i uważam, że to one powinny dominować a nie nfz...ale to już polityka i niepotrzebne dyskusje. Faktem jest, że Adamek włącza się w pomaganie innym ludziom i to dobrze o nim świadczy. ".Tomek jakis niewyrazny chyba wczorajszy,, " Pewnie czytał opinie specjalistów na bokser.org odnośnie szans w walce z Władimirem i stracił nadzieję... A na serio : Przestańcie się czepiać najmniej istotnych szczegółów...
Autor: maniek73kl
Data: 09-01-2011 14:02:57
A Adaś w dziurawych jeansach hehe
Autor: endriu
Data: 09-01-2011 14:59:37
Teraz mamy nie podważalny dowód że Adamek dał dolary
Autor: lukaszenko
Data: 09-01-2011 15:19:56
Tomek, fajna kurtalka;))..idea WOSP tez szlachetna;)
Autor: Kubuniaa
Data: 09-01-2011 16:02:21
Ciekawe ile Tomek wrzucił.
Autor: tonka
Data: 09-01-2011 16:09:18
Tomek fajnie wyszedł na konapowej fotce obok Majewskiego i Kownackiego.. Jak taki uczeń 3 klasy szkoły średniej na nudnej wycieczce klasowej :D:D Pozdro Tomku, trzymaj formę ponad normę!!
Autor: Maciek94
Data: 09-01-2011 16:35:19
Tomek fajna kurtka ;)) ale moim zdaniem to jego sprawa ile wrzucil ;)
Autor: fack
Data: 09-01-2011 16:40:56
Adamkowi urosła druga broda :0
Autor: polrex
Data: 09-01-2011 16:56:33
provokator...swietnie uwypukliles ta sytuacje, eheh ja juz boje sie dalej pisac zeby nie dostac bana... PS jak to jest z ostrzezeniami? zwykle standardem jest 3 ostrzezenia i zawieszenie na tydzien, jak jest tutaj, bo to moje pierwsze ostrzezenie
Autor: Pyra
Data: 09-01-2011 19:03:08
Dziwie sie że nikt nie napisał o tym że Adamek nie przyszedł w dresach no no ;D
Autor: PanJanekTygrys
Data: 09-01-2011 19:39:27
TZW "w kaczogrodzie mamy olbrzymią składkę zdrowotną i teraz sobie dupska podcierają politycy tymi pieniędzmi, bo jakiś natchniony jąkała sypnie pare milionów na sprzęt dla szpitali. TO JEST OBOWIĄZEK MINISTERSTWA A NIE JAKIEJŚ ORKIESTRY!!!!!!" Dobrze prawicie.Pierwszy dobry,a raczej normalny post.Zgadzam sie. PS POMIDOR
Autor: Melock
Data: 09-01-2011 20:33:32
Jak otwieram takie artykuły to aż się boje. Czemu wy macie takie kompleksy, skąd to się bierze? Ile kto dał, czemu tak mało, czemu nie dał całego swojego majątku, bo on ma, a ja nie, i mnie boli. A jeśli dał to czemu w ogóle, bo czemu taka organizacja istnieje skoro to rząd powinien się tym zająć bla bla bla bla. Pierdolenie kotka za pomocą młotka. Co kogo boli, że istnieją fundacje charytatywne? Co kogo boli, że sportowiec dał jakieś gadżety na aukcje, poświęcił nieco czasu sprawie itd. Mogli spędzić niedziele z rodziną a jednak dołączyli się do akcji. Dlaczego nie możecie spojrzeć na nic pozytywnym okiem tylko zrzędzicie jak baby.
Autor: championn
Data: 09-01-2011 21:05:44
Odczepcie sie w koncu od gorala,tigera itd. oni utrzymuja rodziny wiec wcale sie nie dziwie ze pilnuja kieszeni
Autor: BokserORG
Data: 09-01-2011 21:25:58
NIe macie się czego czepiać, sportowcy wspierają akcję jak tylko mogą, ale dla Was to mało... To już nawet nie jest śmieszne, to jest po prostu chamskie i bezczelne!
Autor: MedicalStudent
Data: 09-01-2011 21:34:25
Dla wszystkich "krzykaczy" informacje z pierwszej ręki: Popatrzcie na to tak: WOŚP wspiera głównie placówki PEDIATRYCZNE o wysokim poziomie zaawansowania klinicznego jak np. Uniwersytecki Szpital Pediatryczny Kraków-Prokocim i CZMiD w Warszawie (ale nie tylko np. dofinansowania idą też np. na "zadupiasty" Przemyśl). To są placówki o naprawdę wysokim standardzie. Jeśli chodzi o USzP Kraków-Prokocim (bo tu mogę się wypowiedzieć) to sprawa naprawdę nie jest łatwa. Sama struktura Szpitala jest na mega wysokim poziomie, sprzęt, aparatura, basen do rehabilitacji. Takie placówki np. na zachodzie albo w stanach nigdy by się nie utrzymały z tamtejszego NFZ- tam składki zdrowotne,które dają możliwość leczenia się w takich szpitalach są naprawdę duże. Nawet mimo składek często się dodatkowo wnosi opłaty. WOŚP robi świetną robotę- nawet jeśli sobie biorą z tego kasę- bo wiem, że mają z tym dużo załatwiania. Jabyście zobaczyli multum sprzętu, który jest ufundowany przez WOŚP a którego NFZ fizycznie nie mógłby sfinansować to byście się przekonali. Pewnych rzeczy po prostu NFZ nie ogarnie ze względu na jego strukturę.
Autor: ojciecchrzestny
Data: 09-01-2011 23:31:14
troche sie nasz "Miszcz" upasł po tych świetach...
Autor: Emilio
Data: 10-01-2011 01:13:19
NFZ trzeba zlikwidować... Czas zaorać socjalizm.
Autor: darker
Data: 10-01-2011 09:10:30
Kasa zebrana przez "Jurka" to okoła 0,5% funduszu rocznego NFZ.To 1 rzecz,ktora jest istotna,poniewaz niektorym wydaje sie,ze "Jurek" ratuje finansowo sluzbe zdrowia.Po drugie,cytuję Najwyzszy Czas "zeb rane przez Jerzego pieniadze zawsze sa mniejsze od wartosci czasu antenowego i miejsca reklamowego,jakie jego akcja zajmuje".Po 3 wrzucajac kase do puszki "Jurka" pomagacie finansowac sped bydla zwany Przystanek Woodstook.Reasumujac - wystarczy,zeby media przekazaly na cele charytatywne dochody z reklam z 1 tylko dnia,a przyniesie to o 100% wiecej realnej kasy niz akcja "Jurka",ktora tak naprawde nawet na siebie nie zarabia.No,ale wtedy nie byloby tego calego "robta co chceta" i taplania sie w blocie po "niewielkiej ilosci narkotykow wylacznie na wlasny uzytek" na "Przystanku Woodstook",a o to w tym wszystkim tak naprawde chodzi.
Autor: WujaLeon
Data: 10-01-2011 10:14:20
Rowniez podpisuje sie pod postem "TarczowalemZWachem" obiema rekami. Wiadomo nie od dzis ze na sluzbe zdrowia idzie mniej pieniedzy bo "wiadomo" ze orkiestra dolozy co trzeba(czyli tak naprawde obywatele - podatnicy). Tylko siem pytam co ma kaczogrod do tego? Myslalem ze teraz zyjemy w tuskolandii, kraju mlekiem i miodem plynacym, tak zwana "druga Irlandia"...?
Autor: MedicalStudent
Data: 10-01-2011 13:56:43
@darker: Ciekawy jestem skąd wiesz ile wynosi budżet NFZ. Ale jeśli nawet wiesz to ok. Ale jeśli chcesz porównywać datek WOŚP ( który idzie w 100% na aparaturę medyczną) to bądź sprawiedliwy w swoim osądzie i wydziel kwote z budżetu NFZ, która jest przeznaczana TYLKO NA SPRZĘT MEDYCZNY. Dla Twojej informacji powiem tylko, że koszty przeznaczane na aparaturę to marny ułamek z pieniędzy przeznaczanych na utrzymanie budynów i pensji dla personelu. W argumentacji o czasie antenowych to po prostu brak mi słów. 37 008 974 zł ( słownie- ponad 37 MILIONÓW) uzbieranych przez WOŚP to spora część budżetu niejednej z większych polskich telewizji. Jeśli myślisz, że mogliby to nazbierać w ciągu tygodnia to ja gratuluję Ci myślenia.
Autor: darker
Data: 10-01-2011 18:02:14
MedicalStudent Prosze,pierwszy z brzegu link jaki znalazlem http://niepoprawni.pl/blog/2183/wosp-czyli-biznes-sie-kreci Poczytaj,policz,pomysl,ewentualnie poszukaj wiecej...
Autor: Kopyto
Data: 10-01-2011 18:34:54
Melock Nie generalizuj, większość wypowiada się rozsądnie i rozumie, że to ile wrzucił Tomasz to jego sprawa. Oddał też sporo gadżetów i zachował sie przyzwoicie. A że polrex chciałby żeby te pieniądze dał jemu, a nie na orkiestre, to jego problem.
Autor: MedicalStudent
Data: 10-01-2011 19:19:01
darker Pierwsza sprawa to taka, że serwis podany przez ciebie w żaden sposób nie przekonuje wiarygodnością. Tu wyciąg z regulaminu tej strony: "2. Serwis oparty jest na zasadzie dobrowolnej współpracy czynnych użytkowników serwisu" Równie dobrze mogę się tam zalogować i napisać co innego. Ale nawet jeśli. Nikt inny nie da 26 mln zł na sprzęt medyczny. Jeszcze raz powiem nawet jeśli biorą do kieszeni kase to ich sprawa. Ale mają z tym dużo roboty - i jak dla mnie mogą sobie wziąć hajs za organizację- choć nie powiem wg. 50% to dużo ale wątpie żeby była to informacja w którą można ślepo wierzyć. Na marginesie nie odniosłeś się do innych wątków jak np. kwestia rozdziału budżetu NFZ. Nie mam pojęcia w jakiej branży się obracasz ale wiedz jedno. "Gdyby nie WOŚP to bylibyśmy w ciemnej du*ie" - to zdanie cytowane, wypowiedziane przez jednego z asystentów na zajęciach w Prokocimiu.
Kalendarz imprez
