Krzysztof Włodarczyk (43-2-1, 32 KO) zastopował w ósmej rundzie Giacobbe Fragomeniego (26-3-1, 10 KO) i po raz drugi w karierze został mistrzem świata kategorii cruiser, tym razem federacji WBC. Zapraszamy na pierwszą część wywiadu z "Diablo", zarejestrowaną po jego zwycięskiej walce.
Przepraszamy za słabą jakość ścieżki dźwiękowej.
Piotr Jagiełło
Piotr Jagiełło to polski dziennikarz sportowy, który swoją przygodę z mediami rozpoczął w portalu Bokser.org, relacjonując wydarzenia ze świata boksu. Dzięki pasji, wiedzy i zaangażowaniu szybko zyskał uznanie w środowisku sportowym. Z czasem rozwijał karierę w mediach, aż trafił do TVP Sport, gdzie pracuje jako redaktor i komentator. Dziś jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych głosów polskiego boksu w telewizji publicznej.
Ma ktoś link do walki? Oglądałem gale troszku podchmielony, więc chciałbym ją sobie na spokojnie drugi raz oglądnąć:)
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 14:27:41
Jeszcze raz gratulacje..
Autor: PenerFastryga
Data: 16-05-2010 14:47:54
kontrolował sytuacje,żadnej rundki nie pzregrał.2 były remisowe wg mnie.
Autor: Feliks
Data: 16-05-2010 15:17:01
ładnie ze Wlodarczyk wywalczył pas WBC zawszę cieszy jak polak zostaje mistrzem i mam nadzieję że w przyszłych walkach nie będą mu dobierac kelnerów jak do tej pory ale będzie się mierzył z najlepszymi i udowodni że ten pas mu się słusznie należy. Bądzmy szczerzy w tej walce nie pokazał nic rewelacyjnego był wolny i mało ruchliwy a pokonanie 41 letniego włocha to nie żaden wyczyn to że ma silny cios to jeszcze za mało żeby wygrywać z najlepszymi. Mam nadzieje że w następnych walkach oczywiście potwierdzi że zasługuje na to żeby nosić ten prestiżowy pas (oczywiście w pojedynkach z najlepszymi a nie dobieranymi przeciwnikami)Powodzenia!
Autor: dragon165b
Data: 16-05-2010 16:30:45
no Gosia teraz bedzie jazda z Diablo obietnica to obietnica ;P
Autor: waldi
Data: 16-05-2010 17:06:04
Feliks - nie zgadzam się z Tobą. Włodarczyk pokazał dobry boks, był dość szybki, nieżle schodził na boki(po takim zejściu mocny prawy i knockdown w 6 rundzie). Duże brawa dla Krzyśka. Trochę nieporadne były klincze.A z najlepszymi też może wygrywać - przecież pokonał Cuna.
Autor: xionc
Data: 16-05-2010 17:41:28
Teraz Hide pokona Palaciosa w eliminatorze, i Diablo wysle nastepnego nestora na zasluzona emeryture. :)
Autor: Legionnaire
Data: 16-05-2010 17:50:32
Wlodarczyk nie mial innego wyjscia jak wygrac. Jesli nie z 41 letnim Fragomenim to z kim ?! Taktycznie rozegral ten pojedynek bardzo madrze , sila ciosu widac ze calkiem ok , a co dalej zobaczymy. Osobiscie mam nadzieje ze nastepni przeciwnicy nie beda tylko lepszymi sparingpartnerami dla Wlodarczyka.
Autor: Rogs
Data: 16-05-2010 18:08:39
Krzystof "tysiąc słów na minute" Włodarczyk :D:D
Autor: bonkers
Data: 16-05-2010 18:13:45
u mnie przegrał 1 i remisował 2 Cunn, Lebedev, Alexeev, Green -do tych wg mnie na dzień dzisiejszy nie ma po co startować bo go rozniosą prędzej do tych Hide,Macca,Huck to byłby max na tę chwilę ale i tak ryzyko spore
Autor: xionc
Data: 16-05-2010 18:20:38
Patrzac na walke Hucka z Minto, to tez slabo to widze...
Autor: krzysiek34
Data: 16-05-2010 18:50:03
bonkers Co wy z tym Greenem ???? Misiu niewiele znaczył , pokonał cień Roya i nagle gwiazda. Przy jego stylu walki i gardzie Władarczyka Green zostałby skończony szybciej niż Frago.
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 19:06:29
Patrząc na walkę Huck vs Cunningham,dobrze,to dla Krzycha widzę jak i Minto vs Arreola. Alexiejeva zmiótł Ramirez.
Autor: Luton
Data: 16-05-2010 19:25:19
Green pokonał Roya Jonesa w prime, więc Green teraz myśli o Hopkinsach, Dawsonach, nawet coś o ciężkiej mówili hehe Haye ? Zostawcie faceta, niech sobie walczy w Australii
Autor: krzysiek34
Data: 16-05-2010 19:39:24
Luton A Kliczków Green nie wyzywał do walki???? Bo im to już chyba wszyscy rzucali "rękawicę"
Autor: Feliks
Data: 16-05-2010 19:44:38
do Waldi Jak według ciebie to był dobry boks to ja nie wiem co ty oglądasz? chyba tylko gale wojaka!Włodarczyk jest wolny jak żółw i wogóle nie ma pracy nóg a jego akcje są łatwe do przewidzenia a to że wypadł nieżle to tylko zasługa słabej postawy starego włocha który zapewne wybiera sie juz na emeryture.A co do walk z Cunem? według mnie przegrał obie walki a przy obecnym poziomie i formie Cunn wypunktował by go jak juniora, bo boks nie polega tylko na sile ciosu o czym ostatnio bolesnie przekonał się Abraham.No ale zobaczymy jak bedzie dalej ja licze na walki z ścisłą czołówką a w tedy zobaczymy co jest wart Włodarczyk!
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 19:53:37
Feliks jak to rzekomo "słaby" jest Fragomeni,to zobacz sobie w walkach Fragomeni vs Haye i Fragomeni vs Erdei
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 19:55:16
Cunningham,który rysuje komiksy i walczy raz na dwa lata ?
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 19:55:47
Włodarczyk już walczył ze ścisła czołówką Feliks.
Autor: Feliks
Data: 16-05-2010 20:02:56
Z Heyem walczył chwilę temu a Erdei to przebrzmiały temat a co do Cunna to zobaczysz kto rysuje komiksy a Włodarczyk nie walczy częściej chyba że z kelnerami . Zobaczymy jak wasilewski pokieruje kariera Wlodarczyka czy będzie dobierał mu statystów czy wrzuci go na głęboką wode ja raczej obcuje za pierwszą wersją bo bedzie się bał o pas.
Autor: Feliks
Data: 16-05-2010 20:05:13
A kogo nazywasz czołówka? Z Cunnem raz podarowali mu zwyciestwo a raz przegrał i kto jeszcze?
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 20:05:39
Feliks widzisz-minimalizujesz-"przebrzmiały temat","chwilę temu"-czy spowolniał od tego momentu ? Przecież chwilę temu Diablo na wyjeździe usadził Frago.
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 20:07:23
Lebedev,Alexiejev z jaka czołówka walczyli ? Z Ramirezem,który zniszczył Alexiejeva ? Aaaa Green z Jonesem jr. w PRIME bauahahahah
Autor: Feliks
Data: 16-05-2010 20:11:12
Nie ma co gdybać życie pokarze kto ma rację jeśli oczywiście dadzą mu powalczyć z najlepszymi czego życzę jemu i wszystkim kibicom.
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 20:14:16
Dokładnie Feliks.
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 20:15:03
Oczywiście radziłbym jednak Krzychowi-Cunninghama omijać z daleka.Ale tylko jego.
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 20:38:08
Heh..a czemu to Diablo ma sie tak panicznie bac Cunna niby??..Czyzby Cunn stal sie od tamtych walk jakims terminatorem czy co?..Przeciez Diablo dal dwie calkiem niezle walki z tym bokserem..Jedna wygral..Cunn walczyl pozniej z Huckiem, ktory chyba jeszcze gorszy technicznie jest od Wlodarczyka i pozniej z Adamkiem..Adamek Cunna mial 3 razy na dechach!!..a ze ma dziurawa obrone to troszke i oberwal od USS..Tak szczerze to Diablo powinien unikac ruskich..Lebiedieva i Alexeeva..
Autor: bonkers
Data: 16-05-2010 20:40:59
Włodarczyk jest dalej drętwy i na dystans kiepski -tu nic się nie zmieniło od 1 walki z Cunnem .Alexeev jest w stanie go spokojnie wypykać w 12 rund Lebedev to taki mały ruski T34 szybki na nogach i dość gibki co tam jeszcze było Green to że zlał starego Jonesa to akurat nie jest jakieś osiągnięcie ale też nie obija jakiś Gaborów ,poziom trzyma -kończy szybko i sprawnie do tego rusza się neźle, potrafi przywalić z dystansu bo ma dobry prosty i też Włodarczykowi by nie leżał
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 20:43:09
No właśnie zobaczymy na co stać Diablo w walkach z najlepszymi,ale jestem pełen optymizmu. Niesamowite jest,to,że my minimalizujemy Diablo,a w Niemczech podniecają się drewniakiem-"panczerem" Huckiem. Ostatnie obrony to-Minto,Richards i same wałki.
Autor: bonkers
Data: 16-05-2010 20:50:37
lukaszenko no nie żartuj :) po pierwsze to nie porównujmy Górala do Diabla bo to przepaść w umiejętnościach dodać trzeba że mimo tych umiejętności to Adamek przegrałby walke z Cunnem na punkty gdyby nie te trzy dechy, które tak naprawde wielkiej krzywdy USS nie zrobiły
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 20:51:08
bonkers Green to bokser ktory ma swoje 5 minut po stuknieciu szczatek Roya Jonesa..Dal Diablo bylby przeciwnikiem wymagajacym ale do ogrania..Lebiediev jest cholernie grozny bo silny i idzie do przodu no i Alexeev, ktory jest naprawde dobrym technicznie bokserem z dobrym ciosem.. Huckiem byla by wojna i te walke chcialbym zobaczyc..Kapitan Marco Huck chial unifikowac to niech zaczyna od Diablo..
Autor: waldi
Data: 16-05-2010 20:51:11
Feliks. Boksem zawodowym interesuję się od 1970r Pisząc "dobry boks" odnosiłem się do możliwości Włodarczyka a nie np. Alego.Zgodzę się że werdykt pierwszej walki z Cunem mógł iść w obie strony, ale ewidentnego wałka nie było.Krzysiek ma sporo braków, ale jest też dwukrotnym mistrzm prestiżowych organizacji.
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 20:57:26
bonkers Hmm..Tez uwazam ze Adamek jest o klase lepszym bokserem..Cun takze jest lepszym bokserem od Diablo ale oni ze soba juz walczyli dwa razy..I w tych starciach sa na remisie..Cunn od tamtych walk duzo nie walczyl i jakis szczegolnych postepow nie zrobil wiec mimo ze Wlodarczyk nie bylby faworytem to jednak stac go na trzecia wojne z Cunnem.. Sadze ze przy poziomie wagi cruiser Diablo jest w pierwszej piatce tej kategorii..A na ktorym konkretnie miejscu to juz musialy by zadecydowac pojedynki z rywalami, ktorych sie tu wymienia..
Autor: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 20:59:33
lukaszenko 100 % racji
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 21:01:07
waldi Otoz to!!..nie oczekujmy ze to bedzie drugi Ali ale jak na swoje mozliwosci radzi sobie niezle..
Autor: bonkers
Data: 16-05-2010 21:06:31
lukaszenko przecież ja nikomu nie zabraniam startować do lepszych od siebie a nawet (jak w wyadku Alberta) zachęcam bo jako kibic wole oglądać 3 raz Cunn vc Diablo nawet gdyby miał przegrać 120-108 niż batalie z jakimiś Jozinami z bazin :) wydaje mi się że Cunn zrobił postępy i to duże w końcu udało mu się prowadzić walke z Adamkiem tak aby po 12 rndach wygrać na punkty i niewiele mu zabrakło do sukcesu zauważ ,że nikt tak nie zdominował Adamka nie licząc walki z Chadem jak Cunn i za to mój szacun ma
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 21:15:49
bonkers My tu spekulujemy na temat walki z Cunnem ale tak po prawdzie to pewnie do niej nie dojdzie a juz na pewno nie tak od razu..teraz bedzie kilka obron z rywalami jednak mniej wymagajacymi ale licze na to ze nie beda to kelnerzy.. Pozdrawiam..
Autor: bonkers
Data: 16-05-2010 21:25:17
lukaszenko wydaje mi się że oferta od Sauerlanda się pojawi ale bullity nie puszczą Diabla na Cunna po raz 3ci nie mówiąc nawet o wysyłaniu go do niemiec :) ma walke prawdopodobnie z Hidem w Polsce a co potem to się zobaczy swoją drogą ciekawe co z Kołodziejem teraz będzie? dalej będzie się pchał w góre w WBC ?:)
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 21:39:01
bonkers Herbie to ringowy weteran moze nie tak grozny jak pare lat temu ale chetnie takze bym obejzal go w ringu z Diablem..Kolodziej niech atakuje EBU, ktore jest w posiadaniu Maccy..Woz albo przewoz..
Autor: bonkers
Data: 16-05-2010 21:41:48
Kołodziej z Macaą bym obejżał BARDZO chętnie
Autor: lukaszenko
Data: 16-05-2010 21:42:49
ja tez;)
Autor: Aro87
Data: 16-05-2010 21:48:18
może mi ktoś powiedziec gdzie jest te całe Sake Sushi?? szukałem po necie i nie ma czegoś takiego
Autor: lewiss32
Data: 17-05-2010 00:03:31
styl walk wlodara moze nie odpowiadac moze malo widowiskowy ale prywatnie to moze byc wporzadku gość przynajmniej z tego wywiadu widac.co do nastepnej potyczki chetnie zobaczylbym go z huckiem walka by mogla byc ciekawa
Autor: odyniec
Data: 17-05-2010 08:02:06
ale zal zalewa niektorych a gdzie sie podzoali nagle ci co mieli tyle do powiedzenia przed walka ze "Makaron ponizy Drewnianego" ? ElSzabel gdzie jestes? przeprosisz teraz Krzyska ze swoją glupote? czy cie na to nie stać?