Harvey Jolly (10-12-1, 5 KO) będzie rywalem Andrzeja Wawrzyka (15-0, 10 KO) na zaplanowanej na 29 stycznia gali w Chicago. 33-letni Amerykanin mierzy 193 cm i choć teoretycznie jest pięściarzem kategorii cruiser, wielokrotnie potykał się z zawodnikami wagi ciężkiej.- Starcie z Jollym ma być dla Wawrzyka nieco lżejszym pojedynkiem po walce z wymagającym Mazikinem - mówi promotor 22-latka z Krakowa Andrzej Wasilewski. - Andrzej musi jednak boksować bardzo uważnie, bo Jolly, jak pokazały jego ostatnie walki, jest zawodnikiem potrafiącym sprawić niespodziankę - we wrześniu znokautował w 1. rundzie niepokonanego Nicholasa Iannuzziego, a w kwietniu zwyciężył na punkty ciężkiego Evansa Quinna.
Podczas imprezy w "Wietrznym Mieście" publiczności zaprezentuje się również innym polski pięściarz Andrzej Fonfara (13-2, 4 KO), który zmierzy się z Adanem Lealem (6-1, 5 KO).
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: ZelaznyMike
Data: 17-01-2010 20:12:32
Jeżeli poradzi sobie efektownie to może liczyć na kolejne walki w Stanach , Amerykanie nie patrzą jaki jest przeciwnik , oni chcą zobaczyć nokdauny i same efektowne akcje.
Autor: pragaa
Data: 17-01-2010 20:17:09
bardzo dobry zawodnik myśli w ringu w tym wieku to ewenement
Autor: berio76
Data: 17-01-2010 20:36:27
zgadzam sie wawrzyk to duza nadzieja
Autor: waden15
Data: 17-01-2010 20:39:46
pragaa Żaden ewenement.. Takich bokserów na amatorce i na zawoodstwie jest naprawdę wielu. Myśli na ringu?? To jemu Łapin kazał bić dużo jaba a on na przekór nie bił go wcale?? O tego boksera ci chodzi??
Autor: Ghostbuster
Data: 17-01-2010 20:43:09
może nie walczy efektownie ale skutecznie, ja osobiście lubie oglądać jego styl walki, bardzo inteligenty zawodnik i chyba trochę niedoceniany przez nas
Autor: pragaa
Data: 17-01-2010 21:03:50
waden15 nie zgadzm się w cięzkiej jest bardzo mało a do tego jest dużym spryciarzem umie się zachowac w ringu daj mu szanse nabrać siły bo tego obecnie mu najbardziej brakuje zobaczymy za 3lata jak będzie miał ok 25lat widze go jako mistrza europy
Autor: waden15
Data: 17-01-2010 21:08:25
pragaa Za bardzo nie odpowiedzialeś. Jakim cudem można nazywać boksera inteligentnym skoro nie słucha poleceń swojego narożnika i to tych podstawowych, najprostszych? Owszem, śledzę bardzo wnikliwie boks amatorski i wagę ciężką i uważamm że jest wielu bokserów w czołówce ktorzy w ringu myślą
Autor: pragaa
Data: 17-01-2010 21:14:10
waden 15 jeśli tak było to był wypadek przy pracy na tym etapie kariery widziałem inne walki gdzie wykonywał plan taktyczny znakomicie on cały czas się uczy ja widze w nim dobrego boksera a może być znakomity to od niego zależy myśle że dłuższy pobyt w usa dobrze by mu zrobił
Autor: RAF1
Data: 17-01-2010 21:20:20
jeśli chodzi o piesciarzy myślących w ringu to zdecydowanie bracia Kliczko( w HW) Co do Wawrzyka to jego rywal powinien być średniakiem u schyłku kariery, ale przynajmiej z jakimś nazwiskiem, myśle że dobrym wyborem byłby np. Brewster, a tak kolejny kelner, moim zdaniem troche brakuje takiego promotorskiego cwaniactwa( tak jak to robią Niemcy, co prawda nie jestem fanem niemieckiem szkoły boksu,ale wypromować swoich potrafią świetnie) dając Wawrzykowi byłych mistrzów lub chalengerów, którzy kiedyś coś tam znaczyli napewno nie bedzie sportowo gorszym wyborem, a medialnie o niebo lepiej by to wyglądało, jednak to tylko i wyłącznie moje zdanie, pozdro
Autor: Melock
Data: 17-01-2010 21:28:37
O Wawrzyku mówi się więcej niż jest wart moim zdaniem. Walczy nudnie i nie jest aż takim dobrym zawodnikiem jak się mówi, chyba że na polskim bezrybiu.
Autor: waden15
Data: 17-01-2010 21:34:34
pragaa Skąd wiesz że wykonywał plan taktyczny znakomicie, skoro jestem przekonany że nawet tego planu w ogóle nie znałeś??
Autor: pragaa
Data: 17-01-2010 21:51:49
waden15 wystarczy że realizował to co trener podpowiadał a to akurat można było usłyszeć co łapin do niego mówi jeden z nielicznych z bulita któremu technika nie przszkadza
Autor: waden15
Data: 17-01-2010 21:54:40
pragaa No w sumie jak ma się na przeciwko takiego Ochienga który myśli że jak zaatakuje Wawrzyka to nie dostanie wypłaty to mogę się zgodzić - Wawrzyk może wykonywal polecenia typu "prawy - lewy". Z trochę lepszym Mazikinem to Wawrzyk nawet prostego zadać na polecenie Lapina nie potrafil. Ale to wpadka... <- Ironia;)
Autor: pragaa
Data: 17-01-2010 22:03:27
waden15 na wage ciężką to bardzo młody zawodnik widze w nim ja osobiscie duży talent i mozliwości rozwoju zgadzam się z tobą że braki ma nie pozostaje nam nic innego jak poczekać przynajmiej 3lata zobaczyc co osiągnie a ta walka z mazikinem nie była w jego wykonaniu najlepsza to fakt musze kończyć pozdrawiam
Autor: dzzem
Data: 17-01-2010 23:14:11
Jak na polskie warunki to Wawrzyk ma talent, ale jesli chodzi o rynek swiatowy, o nic specjalnego. W ringu wyglada jakby troche pokracznie, tak jakby nie byl do boksu sworzony, nieskoordynowany, ale to tylko moje spostrzezenie. Zycze sukcesow
Autor: hopefeld
Data: 17-01-2010 23:35:12
moim skromnym zdaniem robią błąd powinni pójść za ciosem i dobrać przeciwnika na tym samem poziomie co Mazikin lub nawet troszkę lepszego, Andrzejowi przydałoby się jakieś znane nazwisko na rozkładówce, dziwne że nie pomyśleli jeszcze o tym syneczku Foremana
Autor: MyStyle
Data: 18-01-2010 00:05:21
Wawrzyk musi jak najszybciej zrobic rzezbe bo narazie to ma mneisjzy bic niz pewnie ja cłżowiek który generalnie ma tylko hantle i sztange w domu i spory brzuch jest młody ale najwyzsza pora poprawic cycki, łape i bebzon jak na zawodowca w HW zbyt dziecinnie wygląda. Choc Marcin Najman moze powiedziec jak mocno bije
Autor: dekciw
Data: 18-01-2010 09:50:27
ja tam uwazam, ze lepiej dobrac teraz slabszego przeciwnika, bo jest zbyt krotka przerwa pomiedzy poprzednim pojedynkiem a 29 stycznia. Ale jesli jest okazja powalczyc w stanach to Wawrzyk dobrze zrobil, ze ja wzial. Majac slabszego przeciwnika moze lepiej pokazac swoj kunszt. :) Efektowne zwyciestwo, a nastepne walki w stanach moga juz byc naprawde ciekawe. pozdrawiam P.S. Wawrzyka uwazam za najwiekszy talent polskiego boksu. (mowie o wadze ciezkiej)
Autor: DIESEL
Data: 18-01-2010 12:56:39
Pragaa niemasz pojęcia o boksie , nieznasz sie na nim, w przeciwienstwie do wadena15.
Autor: spatriot
Data: 18-01-2010 14:07:10
Jesli Wawrzyk ma zaistniec w ciezkiej to powinni mu juz teraz szukac zawodnikow z lepszym bilansem . Jest na tyle mlody ze nawet walka przegrana nie bedzie miala wiekszego znaczenia na dalszy przebieg jego kariery .
Autor: pragaa
Data: 18-01-2010 17:56:39
DIESEL do 2013roku wawrzyk będzie mistrzem europy twoja teoria legnie w gruzach nie uważam się za super znawce a ty nie musisz się zgadzać ze mną najpierw wytrzezwiej a potem podaj argumenty przeciw