HUCK PEŁNOPRAWNYM MISTRZEM

Dodano: 6 grudnia 2009 00:06
HUCK PEŁNOPRAWNYM MISTRZEM
Łukasz Furman, Informacja własna
Obraz własny

Marco Huck (27-1, 20 KO) był na skraju nokautu w piątej rundzie po precyzyjnym prawym podbródkowym Ola Afolabiego (14-2-3, 6 KO), ale przetrwał kryzys i górował w większości z rund, wygrywając zasłużenie na punkty.

Niemiec w pierwszym, trzecim, siódmym i przede wszystkim ósmym starciu miał wyraźną przewagę, jednak Afolabi świetnym balansem ciała oraz dzięki "granitowej szczęce" przyjmował wszystko bez zmróżenia oka. Kiedy tylko Ola atakował agresywniej, Marco był w tarapatach, niestety jednak robił to stanowczo zbyt rzadko i przegrał trochę na własne życzenie.

Sędziowie jednogłośnie typowali wygraną Niemca 116:112 i dwukrotnie 115:113. Marco Huck pełnoprawnym mistrzem federacji WBO kategorii cruiser.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Kalifek
Data: 06-12-2009 00:19:27
Z Adamkiem by tak łatwo nie poszło mu.
Autor: Jasiu1976
Data: 06-12-2009 00:22:47
Adamek by go zaje..... Po raz kolejny wyszlo,ze Huck to bokserski prymityw. Sila i nic wiecej. Chcialbym zobaczyc jego walke z Macarinellim i innymi z topu to moglby sobie wsadzic swoja tepa sile wiadomo gdzie. Kolo z wata w rekach czyli USS Cuningham pokazal ,ze jak sie go zaskacze i zadaje gowniane ciosy to takiego osilka mozna pokonac.
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:23:19
KALIFAK ....troche nie na temat .
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:23:41
Ale chociaz walka nie bylo..Obaj w sumie nic nie pokazali ale Huck trafial czesciej i mocniej..Ola za duzo pajacowal no i ten jego atak bardzo rzadko i schematycznie..wyciagnieta lewa reka i sygnalizowany dlugi prawy..Ola w obrobiei uniki fajnie sie prezentowal a Huck to porazka i beztalencie!!! Ale fakt jest ze wygral dzis po normalnym punktowaniu..
Autor: przemo663
Data: 06-12-2009 00:24:34
E tam nie na temat.Kalifek zawsze na temat...
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:24:37
hmmm... no niby jest mistrzem ale to co prezentuje szału nie wywołuje niestety no ale taki poziom teraz jest szkoda że Ola miał kiepską defensywę bo na pewno inaczej by się to skończyło
Autor: waden15
Data: 06-12-2009 00:24:58
Cruiser to jest najsłabsza kategoria wagowa w zawodwym boksie...
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:26:15
lukaszenko dokładnie nie przypominam sobie kiedy ostatnio widziałem sprawiedliwe punktowanie w niemczech....
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:27:41
hopfeld ....ola mial wlasnie dobra defensywe .ale niestety sama defensywa nie wstarczy
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:30:41
komiminix wydaje mi się że ta jego opuszczona ręka i ogólnie pajacowanie nie pomogły mu zresztą ciosy Hucka z łatwością go dosięgały
Autor: Kalifek
Data: 06-12-2009 00:31:07
Szkoda, że nie mam polsatu sport, zobaczył bym ten cały cyrk. Widziałem jego poprzednia walke ta z Ramirezem i moim zdaniem Huck wtedy powinien zdecydowanie przegrać.
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:31:33
komiminix no wlasnie afolabi nawet spoko dawal rade w obronie choc trzeba jasno powiedziec ze pare razy oberwal..Ale nie wiem jak on chcial wygrac w ogole nie atakujac??
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:32:40
hopefeld choc kibicowalem Afolabiemu to akurat tu nie byl potrzebny przekret!! Huck zadn z niego mistrz ale wygral..
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 00:33:03
lukaszenko -piękny skrót -tak to wyglądało... Od siebie dodam że jeśli Ola nauczy się atakować to będzie pięsciarzem kompletnym,bo w defensywie to mistrzostwo świata,chyba nawet Tyson z najlepszych lap by go nie powalił.....-i ma gość styl,jedyny i niepowtarzalny-za to go uwielbiam!!!!
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:34:25
lukaszenko masz rację nie był potrzebny Huck zasłużenie wygrał ale sam wiesz jakie tam potrafią się cyrki dziać przy punktacji...
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:37:24
Bez przesady jedyny cyrk w tym roku to bylo Walujew vs Holy..
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:38:09
Mac Mi sie podoba w afolabim to ze w tych kilku trudniejszych momentach potrafi zachowac zimna krew..szkoda tej 5 rundy bo byla szansa ale huck sie do niego przykleil no i zaraz gong..
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:38:49
komiminix chyba Waluev - Haye ale z Holy to był dopiero mega przekręt
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 00:39:31
komiminix A Wałujew-Haye???
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:40:34
każdy ma prawo się pomylić
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 00:40:54
Ola jeszcze będzie wielki !!!
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:40:54
hpefeld ...jak dla na moje to Haye niestety wygral z Nikosiem
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:41:40
sorki ...holy vs walujew bylo w 2008roku
Autor: TheDuke
Data: 06-12-2009 00:43:18
Kilka słów o niemieckim boksie: studiując we Frankfurcie nad Odrą to byłem na kilku treningach po niemieckiej stronie (na co dzień w Słubicach). Warunki mają niesamowite (jeden z lepszych klubów w Niemczech - ze znanych Maske). Profesjonalny ring, stałych trenerów, cały osprzęt, system szkolenia od najmłodszych lat... rewelka. W Słubicach musieliśmy składać stoły od ping ponga przed treninigiem o ringu nie marząc... I tak jest w każdej większej mieścinie... a u nas tylko coś się dzieje w najludniejszych miastach i to nie zawsze ... Ale jak na złość NIemcy mają dużą liczbę solidnych pięściarzy a żadnego na naprawdę światowym poziomie ... może dlatego "dbają" o swoich tak bardzo ... hehe. W Polsce kultury boksu nie ma a taki adamek się znalazł, gołota był wcześniej, jest sporo prospektów, nawet michalczewski przeszedł na dobrą stronę mocy .... Konkluzja: gdybyśmy mieli niemieckie warunki bylibyśmy drugą bokserską Wlk. Brytanią ... ale z dugioej strony gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem ... Pozdrawiam
Autor: krzysiek34
Data: 06-12-2009 00:44:11
Afolabi zamiast pajacować powinien więcej boksować. Wałka nie bylo , ale Huck od czasu walki z Cunnem nie zrobił żadnego postępu.
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:45:14
komiminix ta walka wzbudza wiele kontrowersji... ale trzeba przyznać że żaden niepokazał nic wielkiego jak dla mnie mogło być nawet D
Autor: Kalifek
Data: 06-12-2009 00:46:50
Ciekawe z kim będzie bronił tego pasa. Do unifikacji to nie wierze, ze by doszło, tak więc reszta kariery to beda obrony pasa z kelnerami. Nie dziwie sie Adamkowi, że przeniósł sie do cięzkiej, tam przynajmniej jest z kim walczyć.
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 00:47:01
TheDuke-dobry wywód ,ale pamiętaj Brazylia jest genialna w noge a zero kasy na szkolenie ;p -tu nie tylko warumki się liczą ,a serce do tego co się robi...
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:47:08
The Duke ....ja nie znam zadnego dobrego niemieckiego boksera ,Sylwester lub Brähmer a reszta jest z Rosj ,Armeni ,Czarnogory ,Ukrainy itd...ale co do warunkow to masz racje w 100%
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 00:50:29
hopefeld ...tak jak mowilem w defesywie ola walczyl bardzo dobrze ,tylko niestety nie zadawal ciosow ,a Huck byl poprostu bardzej agresywny ...
Autor: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 00:53:39
Wg mnie nie ma zadnego wałka, Huck wygral ale po raz kolejny pokazal ze jest zwyklym drwalem bez techniki, jego pojedynki nie sa zbyt przyjemne dla oka... haha i ten jego plan podboju Ameryki ? ... Kazdy lepszy bokser z technika pokaze mu gdzie jest jego miejsce (np. Cunn juz pokazal :) ) A wracajac do Afolabiego to g...o pokazal oprocz wkurzania gebelsow i tancowania :D Ogolnie pojedynek byl dosyc nudny
Autor: zin
Data: 06-12-2009 00:57:38
jak dla mnie to remis : Huck bił częściej , ale mniej trafiał , Ola rzadziej , ale celniej - w sumie dno :]
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 00:59:46
A wracając do prawie zawsze powtarzającego się wątku-Adamek i słabej kondycji wagi junior ciężkiej:W tej kategorii jest dużo dobruch bokserów ,a wypowiedź Adamka że odchodzi bo nie ma skom walczyć test żałosna-rewanżu z Stevem Cunninghamem jakoś nie chciał(dlaczego??!!)a walke z Hopkinsem odrzucił bo zamało płacili?!!!!!!-lepiej było walczyć z Gunnem za 10 razy gorszą kase?!!!-za dużo słuchacie mediów i gadania Adamka-prawda jest taka że ma tak dobieranych przeciwników żeby wygrywał-ciekawe dlaczego nie walczył np z Hayem w Junior cieżkiej...
Autor: Markoss
Data: 06-12-2009 01:00:46
Huck to solidniak. Alofabi przegrał walke na własne zyczenie i całkowicie zasłużenie. Marco w Cruiser porzadzi dopóki nie trafi na kogos pokroju Alexeeva. Rewanż z Cunnem wskazany
Autor: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:01:15
Ogolnie walki w Niemczech kojarza mi sie tylko z przyjemna mina Saurelanda ach ta jego facjata bazyliszka...
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:02:43
W ogole to takie wrazenie ze Ola tam nie przyjechal po pasek tylko wlasnie popajacowac i porobic miny do Sauerlandow..Mam takie odczucie ze Afolabi moglby ten pojedynek wygrac ale robil bardzo niewiele zeby tak sie stalo..Huck jedyne co potrafi to cepy nawet w miare szybkie ale w obronie sie gubi..chowa sie za garda i to on potrafi..
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:04:30
Mac dokładnie miał być Hopkins był Gunn (hahaha) miał być Tua,Czagajew, Rachman jest Estrada poprostu team Adamka żadnych ofert nie dostał od tych bokserów ale szumu wokół siebie trzeba zrobic aaaa i jeszcze była propozycja walki od Kliczki
Autor: tonka
Data: 06-12-2009 01:04:50
Leniwy, bez pomysłu, cudujący, skupiający się na publice zamiast na walce Ola przegrał na własne życzenie. Przecież wiedział po 6 rundzie, że Huck jest "do zrobienia" i w nietrudny sposób potrafi "pływać". A NIE ZROBIŁ NIC!!! Jestem po prostu zawiedziony. Tyle.
Autor: runwarsaw
Data: 06-12-2009 01:05:29
Gmitruk na polsacie powiedzial że przymierzają Adamka do Arreoli :) ciekawie by było.
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 01:07:16
Taaa z tym Kliczko to napewno HBO wyszło z taką propozycją buhaha
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 01:07:30
Mac ....nie walczl z Hayem bo ten poszedl do HW ... ja bym chcial ze by Alexander Frenkel dostal szanse i walczyl z Huckiem, marko by przegral przed czasem na Bank
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:07:45
przymierzyć to mu mogą ale uniform do skrzynki
Autor: Redon
Data: 06-12-2009 01:07:52
Kolejne lipne zwyciestwo Hucka. Kilka prostych, parę sierpów i byle dowieźć się do ostatniej rundy. Tak się prezentuje mistrz w cruiser ? Mistrz świata powinien takiego Ole Afolabiego zrównać z matą ringu. Cruiserweight to półboks a Huck to karykatura boksera.
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 01:12:11
komiminix To był tylko przykład,ale walka i tak była możliwa-Haye przecież od niedawna jest w ciezkiej...
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:12:23
hopefeld wiesz od czego zalezy kariera boksera??? bo moim zdaniem os sposobu prowadzenia i umiejetnym doborze rywali..nie wiem jak sobie wyobrazasz na dzien dzisiejszy Adamka z Tua?? Na dzsi dzien moglby skonczyc jak Ruiz..Najpierw niech zawalczy z Estrada to bedziemy wiedzieli wiecej o jego mozliwosciach w wadze ciezkiej.. Christobal przy jego wadze jest do spunktowania dla Adamka..to dobry pomysl..
Autor: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:14:10
hopefeld, Mac to nie jest temat o Adamku... a tak w ogole to wyluzujcie bo wam zylka peknie...
Autor: komiminix
Data: 06-12-2009 01:14:13
Arreola ma 119,5 kilo ,adamek by go zajechal !!!
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 01:17:12
lukaszenko Dobór rywali hmmm to jak kwestia z Rocky;ego 3 : :)....Ok niech teraz obije z 2-3 kelnerów a potem przyjdzie rzeczywistość-Kliczko i walka potrwa z 3 minuty....
Autor: tonka
Data: 06-12-2009 01:17:13
Teraz chociaż wiem na pewno, że obaj nie zasługują na mistrzowski pas w CW. Niestety ciągle jest on w niewłaściwych dłoniach - dłoniach Hucka.
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:17:55
lukaszenko zgadzam się z Tobą tylko chodzi mi o to czemu team Adamka gada takie pierdoły że się telefony urywają od wszystkich nawet Kliczki dzwonią po co to ?? przecież nikt nie chce z nim walczyć bo w HW narazie znaczy tyle co Sosnowski
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 01:18:37
ribbentropgolotov Wiem o tym ale zawsze ,nie wazne jaka jest walka pojawia się komentarz typu:Adamek by go zabił,Adamek to,Adamek tamto...
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:19:30
ribbentropgolotov ja tam dzisiaj cały dzień na luziku poprostu wymieniamy zdania tylko
Autor: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:21:00
Mac Takie gadanie, ze Adamek by zabil samego King Konga tez mnie irytuje :) Pozdro
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:22:13
Mac Nie chodzi o kelnerow..Nikt nie mowi ze ma walczyc z kelnerami!!Uwazam ze juz Estrada powaznie przetestuje Adamka!, pozniej Areola, Haye i moze Kliczko..Boksera trzeba prowadzic tez i rozsadnie..Poki co adamek to jeszcze cruiser, masy nie zrobil nie obil sie z rywalami ciezszymi i taki Tua zaraz po emerycie Golocie moglby sie okazac mega szokiem dla niego..
Autor: mch
Data: 06-12-2009 01:24:30
Walka tragiczna, jeden i drugi tak się nadają na mistrzów jak ja do ruskiego baletu. Szkoda słów, a ten Afolabi to ma nierówno pod sufitem, bo teksty że obijał Vitka Kliczke na sparingach;D Podczas walki pajacował jak kelner z Łotwy na gali polocola. A miał Hucka na widelcu... ehh. A ten cały Huck to też porażka, strasznie go nie lubie, pamiętam moją radość gdy USS go obijał. Niech teraz na obronę pasa mu dadzą rewanż z Cunnem, zobaczymy czy taki kozak będzie.
Autor: Mac
Data: 06-12-2009 01:24:52
Panowie jedno jest pewne-drugiego Tysona prędko nie będzie,a dobre walki pozostają tylko na powtórkach(lub kategoria dużo niżej -Manny Pacquiao).Dobranoc i pozdro dla wszystkich fanów boksu!
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:24:53
hmmm ciekawe zjawisko nawet jakby na tym portalu pojawiłby się artykuł o talibach to gadka i tak zejdzie na temat Adamka
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:25:08
hopefeld wszyscy w boksie jak chca sie dopchac do telewizji to musza gadac takie pierdoly zeby sie zareklamowac!!!!!! a ze byly akurat takie a nie inne rozwazania to ja w to wierze..Jak dla mnie adamek zrobil zle ze nie przyjal walki z Katem..to byl blad..
Autor: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:25:37
lukaszenko ma duzo racji Tomek wyglada w tej chwili obok rasowego ciezkie jak liszaj na kapuscie. Musi popracowac nad miesniami i dlatego jest taka decyzja by Adamka spokojnie prowadzic w HW
Autor: mch
Data: 06-12-2009 01:25:39
A wy zawsze o Adamku musicie.... Estrada to dobry rywal jak na ten czas, przypomnijcie sobie ile kłopotów sprawił Povietkinovi.
Autor: drag
Data: 06-12-2009 01:26:20
kurde dwoch mistrzow walczylo hahah nie bylo tego widac zwykli cepiarze zal dupe sciska nie dziwie sie ze Adamek uciekl do HW
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:27:12
no wlasnie dosc o adamku heheh..
Autor: tonka
Data: 06-12-2009 01:32:36
Mac, uświadamiam Cię, że w boksie zawodowym, przed pobożnymi życzeniami na temat rywali, liczą się przede wszystkim interesy $$$. A te nie zawsze idą w parze z zachciankami. To jest życie, a nie koncert życzeń. Ale to bardzo dobrze. Podkreślam po raz kolejny, że na raczkującym etapie Tomka w HW, Estrada jest przyzwoitym, młodym przeciwnikiem. Tak się powinno prowadzić karierę przyszłych mistrzów, inteligentnie i po szczebelkach. Nie ze słabiakami, ale również nie od razu niedocenianymi niszczycielami jak Tua. Dlatego, jeżeli dobrze życzyłbyś Adamkowi, to nie myślałbyś egoistycznie o jego karierze, wystawiając go od razu na zapadnię. Przecież my tak naprawdę jeszcze nie wiemy, na co go stać w "ciężkiej"! Lukaszenko, popieram Twoją wypowiedź z godz. 1:12.
Autor: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:32:58
A wracajac do tematu... Niestety w CW nie ma w tej chwili zbyt wielu dobrych zawodnikow. Jezeli Cunn rzeczywiscie pojdzie do HW to juz calkowita kicha. Trzeba bedzie ogladac Huckow i innych cepiarzy Kto wie czy Macca nie zdobedzie jeszcze pasa ?
Autor: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:35:21
w kazdym razie teraz dopiero czekają nas emocje Pudzian,Vitek,Sosnowski osobiście najbardziej czekam na tą ostatnią walkę
Autor: Undercover
Data: 06-12-2009 01:38:14
adamek rozp!erdoliłby hucka do max 8 rundy , poprostu nie ta liga ,.
Autor: tonka
Data: 06-12-2009 01:39:02
ribbentropgolotov Cunn na razie kaja się o pas po Adamku i w końcu się doczekał, jak donoszą źródła ;) Ale rzeczywiście w "junior-ciężkiej" się robi padaka. Tym bardziej nie rozumiem podniety "USS-a". Ani tam nie zarobi prawdziwej kasy, ani nie zdobędzie uznania, na które tak przecież liczy. A w Stanach wciąż jest dość anonimowy.
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 02:00:48
Lebiediev by Hucka przetestowal!!
Autor: waden15
Data: 06-12-2009 02:10:43
...wypunktował - nie przetestował
Autor: Undercover
Data: 06-12-2009 02:15:31
tak sobie myśle, że nawet jirov miałby szanse z huckiem, jirov to świetny pięściarz jeden z najlepszych cruiserów w historii na równi z moorrem , holyfieldem , adamkiem czy mormeckiem.
Autor: abdel1908
Data: 06-12-2009 02:19:47
Rozumiem ze Jirov dzisiaj? Bo ten z lat wcześniejszych to by go szybciutko skończył. A i dwa : Moorer nigdy nie walczył w cw, przeszedł z lhw do hw.
Autor: lukaszenko
Data: 06-12-2009 10:35:08
"...wypunktował - nie przetestował " ...znokautowal - nie wypunktowal
Autor: Daw
Data: 06-12-2009 11:49:31
Bylem za Ola,ale wygral ten drewniany Huck szkoda!
Autor: Maras
Data: 06-12-2009 12:09:08
Białe drewno i czarny pajac = jak nie zrobić dobrej walki .
Autor: KaeM16
Data: 06-12-2009 18:08:10
TheDuke - zgadzam się z Tobą w 101%. Niemcy zawsze słynęli z dobrych ośrodków treningowych i to w wielu sportach. Mac - Nie można porównywać piłki nożnej do boksu. Żeby grać w piłkę nie trzeba mieć odpowiedniego sprzętu, tylko w sumie piłkę. W boksie jest całkowicie inaczej. Tu bez treningów, sprzętu nic nie zrobisz. Trudno też robić sparingi z kolegami :) Co do walki, to Huck wygrał zasłużenie. Minimalnie, bo minimalnie, ale wygrał. Nie wiem czy wszyscy widzieli wywiad po walce z Afolabim. Powiedział coś w stylu "żeby wygrać w Niemczech, trzeba znokautować. Tutaj sędziowie zawsze sprzyjają ulubieńcom". Może to nie tyczyło się jego walki, bo przegrał ją, ale do kilku innych na pewno.
Kalendarz imprez