ERDEI LEPSZY PO PRAWDZIWEJ WOJNIE

Dodano: 22 listopada 2009 00:32
ERDEI LEPSZY PO PRAWDZIWEJ WOJNIE
Łukasz Furman, Informacja własna
Obraz własny

Po świetnym pojedynku Zsolt Erdei (31-0, 17 KO) zdetronizował z tronu WBC kategorii cruiser Giacobbe Fragomeni'ego (26-2-1, 10 KO). Sędziowie stosunkiem głosów dwa do remisu wytypowali wygraną Węgra 114:114 i dwukrotnie 115:113.

Pierwsze dwanaście minut należało do pretendenta, który będąc znacznie szybszym kontrował z defensywy ciosami prostymi Włocha. Fragomeni nie dawał jednak za wygraną i jego nieustający presing oraz ciosy na korpus dały znać o sobie. W rundach piątej, szóstej i siódmej Zsolt przeżywał poważny kryzys, a rozpędzony Giacobbe widząc to jeszcze bardziej podkręcił tempo.

Po słabszym ósmym starciu, w dziewiątym Włoch znów brylował. Spychał rywala na liny i tam zasypywał całymi seriami, nie zawsze mocnych ciosów. Erdei w jedenastej rundzie był już krańcowo wyczerpany i wydawało się, że zaraz sam przewróci się o własne nogi. Pokazał jednak niesamowity hart ducha i podjął otrwartą wymianę w ostatnich trzech minutach tej elektryzującej walki.

Wygrał Erdei, ale po tym co pokazali dziś obaj pięściarze, najsprawiedliwszy byłby chyba remis...

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: swietypio
Data: 22-11-2009 00:49:25
no nie wiem, wg mnie 116-112 dla włocha, ale juz przy innym artykule pisałem.choc takiej walki dawno w niemczech nie było
Autor: NIGHTRIDER
Data: 22-11-2009 00:52:47
gówno tam lepszy. po prostu gala w niemczech a jak wszyscy wiemy helmuty to oszuści.
Autor: WinkyWright
Data: 22-11-2009 00:52:54
przy moim liczeniu było 115-112 dla włocha kumpel dał 116-112 JAK ZWYKLE ZDRADLIWE SĘDZIOWANIE PO ZACHODNIEJ GRANICY, ZNISZCZYŁO PIĘKNO BOKSU. I gdzie tu sprawiedliwość w tym sporcie? przecież to jest żenujące
Autor: drag
Data: 22-11-2009 00:53:00
smiech na sali te werdykty po 115 113 zawsze idzie na korzysc Niemca, nie nawidze niemieckkich werdyktow bo przy rownej walce juz wiadomo kto wygra a zawsze werdykt to emocje, spekulacje to co w boksie jest piekne a u Niemcow zawsze wiadomo , tylko USA.
Autor: am26
Data: 22-11-2009 00:53:22
Makaroniarz w moich oczach zaprezentował się efektowniej i lepiej..a niemiaszki już po gongu jak zwykle wiwat i feta. Jak to powiedział Kostyra, Erdei już pływał jak nurek na bezdechu:) Włodar teraz ma przechlapane, ciężko będzie dopchać się do Kohla i spółki.
Autor: WinkyWright
Data: 22-11-2009 00:53:31
Wie ktoś może o której do ringu wychodzi Kessler? Bym budzik sobie ustawił;P
Autor: darek007
Data: 22-11-2009 00:53:33
wkoncu widzialem jak wegier walczy a nie oslania sie za garda
Autor: adriandbz
Data: 22-11-2009 00:54:31
dokładnie, żenada. Kohl, Sauerland.. to wszystko jeden burdel. Ciekawe ile czasu Włodarczyk bedzie teraz czekał na walke o WBC:/
Autor: sobeksq
Data: 22-11-2009 00:55:11
Fragomeni zaprezentował się rewelacyjnie, muszę przyznać że zmieniłem zdanie o jego umiejętnościach, takie tempo w wieku 40 lat zasługuje na uznanie, przy tym celność zadawanych ciosów, kapitalny balans. Ręce same składają się do oklasków. Co do Erdeia robił co mógł, około 6 rundy miałem wrażenie że skończy się to ciężkim nokautem, także wielkie uznanie za determinacje. Co do werdyktu pozostawię go bez komentarza.
Autor: WinkyWright
Data: 22-11-2009 00:57:06
Włodarczyk będzie mu musiał urwać głowę razem z kręgosłupem żeby Niemcy uznali że jest zwycięzcą tego pojedynku, który pewnie wcześniej niż za 10lat się nie odbędzie....
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 00:57:51
Panowie w sie chyba naprawde na boksie nie znacie ,erdei wygral bez dwoch zdan :) Wegier nie dal mu szans i tyle !!!
Autor: doominq
Data: 22-11-2009 00:57:57
Walka emocjonująca i wyrównana choć jak widzę po komentarzach wyżej wszyscy jesteśmy zgodni kto powinien wygrać ale w sumie to spodziewałem się takiego sędziowania bo jak wiadomo to Niemcy którzy psuja piękno boksu taka decyzja sędziowską :( :<
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 00:58:48
Brawo zolt !!!!
Autor: krzysiek34
Data: 22-11-2009 00:59:25
Na podstawie tej walki widać że Włodarczyk jest dużo lepszym bokserem niz wielu się wydaje.
Autor: drag
Data: 22-11-2009 00:59:25
federacje powinny zakazac walk o paski w niemczech , powini byc dawno byc zbanowani , niemcy zabili boks juz dawno sportowa rywalizacje , porzadek musi wreszcie zapanowac , to sedziowanie to podpada pod komunizm - centralne planowanie na czele z wujem Saurelandem
Autor: rogal
Data: 22-11-2009 00:59:33
W S P A N I A Ł A W A L K A Wynik jak najbardziej sprawiedliwy, choć gdyby był remis nikt nie miał by pretensji. Powtarzam: świetny pojedynek. Dla mnie walka roku na europejskich ringach. pozdrawiam
Autor: WinkyWright
Data: 22-11-2009 01:00:43
komiminix cicho... ludzie śpią...pobudzisz JA ZNOWU POWTÓRZĘ. Czy ktoś zdaje sobie sprawę o której mniej więcej Kessler walczy? 6godziny wystarczy budzik przykręcić?
Autor: czerwony
Data: 22-11-2009 01:02:19
dobra walka, fragomeni wygrał obiektywnie, minimalnie, czyli to tyle co przegrał zgodnie z niemiecką "logiką" sędziowską.
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:02:55
O 3h polskiego czasu powtorka na niemieckim MDR o 8.30 pozdrawiam WINKY
Autor: am26
Data: 22-11-2009 01:03:11
krzysiek34 dokładnie, przyznam że też zawsze nie doceniam Krzysia Włodarczyka, ale zarówno pierwsza walka z Cunnem,nawet ta druga, jak i walka Z Fragomenim nie były złe w jego wykonaniu. Tak jak Cunn to po Adamku najlepszy z junior, tak teraz o makaroniarzu zmieniłem zdanie na wielki plus.
Autor: McCall
Data: 22-11-2009 01:03:35
Piękne wejście do ringu Erdeia, to węgierskie disco polo - coś wspaniałego ... Co do samej walki to naprawdę ciekawa, ale wkurzające jest to, że pupilek szwabów musi jedynie ustać na nogach, by wygrać, tu był kolejny tego przykład, znów mam wrażenie, że wynik został ustalony już w momencie podpisania kontraktu. Ja osobiście skłaniałbym się ku 3-4 punktowej przewadze Fragomeniego, nawet remis tutaj moim zdaniem krzywdziłby Włocha, no ale przynajmniej zachowałby pas. Ciekawe, że jakby ta walka odbyła się we Włoszech punktacja była pewnie coś w granicach 116-109 albo nawet wyższa. Rewanż tutaj nie wiele zmieni bo walka odbyłaby się w Niemczech i byłaby powtórka z rozrywki. A Włodarczyk jak Erdeia nie znokautuje to na punkty przegra na bank nawet bez pomocy szwabskich pieniędzy
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:05:36
Mc Call ............komedia hahahahahahhaaahaha co ty oglondales ????
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:07:42
frago nadaje sie na sklad desek !!!!
Autor: Bvlgari
Data: 22-11-2009 01:09:40
Ta walka to kolejny cyrk w wykonaniu niemieckich grup promotorskich.
Autor: darbarek
Data: 22-11-2009 01:10:14
takie walki przypominaja za co kochamy ta dyscypline, Diablo jestes tam ?
Autor: Bvlgari
Data: 22-11-2009 01:10:38
Podbijam ten komentarz: "przy moim liczeniu było 115-112 dla włocha kumpel dał 116-112 JAK ZWYKLE ZDRADLIWE SĘDZIOWANIE PO ZACHODNIEJ GRANICY, ZNISZCZYŁO PIĘKNO BOKSU. I gdzie tu sprawiedliwość w tym sporcie? przecież to jest żenujące"
Autor: TheLegendKiller
Data: 22-11-2009 01:12:36
U mnie wyszło 115 - 114 dla Fragomeniego. Walka wyrównana a wynik mógł iść w obie strony...
Autor: Toni
Data: 22-11-2009 01:12:52
TO że był Swietny pojedynek to racja ale wynik powinien być w najgorszym wypadku remisowy tzn.pas pozostaje przy Fragomeni'm.Reszta to żenada gali niemieckiej!!!
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:14:08
Bvlgari .....o co ci chodzi ??? frago wygral ??? :-)
Autor: darbarek
Data: 22-11-2009 01:15:09
komiminix nie grzeszysz poprawna ortografia chlopaku, Twoje bledy sa razace raz po raz, popraw sie, strona stanie sie ladniejsza
Autor: albinos
Data: 22-11-2009 01:18:00
panowie, ale o co chodzi? Fraggomeni sprzedał pas Niemcom, ale w ringu chciał ich wykiwać ;). Lecz coż....trafił swój na swego...Niemcy nie dali się okraść :P
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:19:17
darbarek .....sorki ale nie mieszkam w polsce 25 lat i nigdy nie bylem w polskiej szkole !!!! CHLOPAKU
Autor: albinos
Data: 22-11-2009 01:22:11
Jesteś z Berlina? Tam mieszka dużo Polaków, pytam z ciekawosci :)
Autor: Emilio
Data: 22-11-2009 01:24:12
Remis byłby sprawiedliwy...
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:24:46
nie !! albinos z Bochum
Autor: albinos
Data: 22-11-2009 01:27:59
troszkę inną optykę wiec trzeba Ci wybaczyć komiminix ;)
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 01:28:48
hehe pozdro !!
Autor: lukaszenko
Data: 22-11-2009 01:29:22
Moze dla Diablo lepiej ze wygral Wegier.?Predzej czy pozniej dostanie swoja szanse i moze jednak da sobie rade z Erdeiem..
Autor: darbarek
Data: 22-11-2009 01:39:01
komiminix to Cie przed niczym nieusprawiedliwia, jezeli potrafisz napisac poprawnie zdanie "sklad desek", z wyrazem "ogladac" nie powinienes miec wiekszych problemow
Autor: komiminix
Data: 22-11-2009 02:13:04
darbarek....nadajesz sie na sklad desek :-)
Autor: Dies
Data: 22-11-2009 02:25:22
Węgier wygrywał wyraźnie pierwszą połowę walki. Potem wystarczyło by coś wyszarpnął i taki wynik. Chociaż to Fragomeni pozostawił dobre wrażenie, to w pierwszych 4 rundach nie istniał. Takie są zasady punktowania, że nie liczy się ostateczne wrażenie (kto lepiej zniósł walkę) tylko przebieg rund i ich poszczególne punktowanie.
Autor: juken
Data: 22-11-2009 10:17:21
jak dla mnie walka bez emocji było niemal pewne że Erdei zostanie wynagrodzony za potulne zawakowanie pasa WBO w półciężkiej , ważne aby tylko ustał na nogach do końca "pojedynku" 80 do 20 że Krzysiu Włodraczyk zaliczy efektowne KO na Węgrze, liczne na jak najszybszą datę pojedynku
Autor: mobil85
Data: 22-11-2009 10:21:41
juken twoj Krzysiu,juz sra w pory na samą mysl ze Erdei zwakuje pas i przyjdzie mu sie bic z Alexeevem hehehehe a co do samej walki to stala na dobrym poziomie,ja bym dal remis
Autor: juken
Data: 22-11-2009 10:36:50
1. to nie jest mój, bo to ani mój brat, ani rodzina , ani maż żeby był mój jest Polakiem więc mu kibicuje 2. z tego co widzę to w rankingu WBC nie ma na 2 miejscu Alexeeva (jest na 6), a o zawakowany pas toczą pojedynki ludzie z 1 i 2 miejsca więc trzymaj zwieracze
Autor: Maras
Data: 22-11-2009 12:33:45
Ciekawe jak to teraz rozegra Wasyl?
Autor: Woody10
Data: 22-11-2009 12:52:29
No i znowu przekręcik. Chyba naprawdę przestane ogladać gale w niemczech.
Autor: Woody10
Data: 22-11-2009 13:22:17
Przypominam co niektórym, żeby w dalszym ciągu przestali się kompromitować. Nie daje sie remisów np.10-10 w walkach mistrzowskich.
Autor: Artur69
Data: 22-11-2009 16:17:47
Woody10 o jakich remisach Ty piszesz?
Autor: Artur69
Data: 22-11-2009 16:20:11
Erdei wyglądał po walce jakby miał zaraz umrzeć, ale cóż jak zwykle przekręt na niemieckim ringu, nic dodać nic ująć. Niestety Erdei zaraz zawakuje pas. Patrząc po tym jak bezkarnie wchodziły ciosy Włocha, Włodarczyk by go zabił ze swoim uderzeniem
Autor: Woody10
Data: 22-11-2009 16:53:15
Artur69 W walkach mistrzowskich (WBC,WBA,IBF,WBO) nie można dawać remisów za runde. Jesli runda jest wyrównana to i tak trzeba sie na kogoś zdecydować, a nie dawać np. 10-10 Tylko mi nie pisz że tego nie wiedziałeś :)
Autor: Artur69
Data: 22-11-2009 19:45:43
Nie wiedziałem, ale teraz już wiem
Autor: Woody10
Data: 22-11-2009 21:27:37
Spoko ;)
Kalendarz imprez