Mimo, że emocje po konfrontacji Tomasza Adamka z Andrzejem Gołotą wyraźnie już opadły cały czas pojawiają się bardzo ostre opinie na temat polskiej "walki stulecia". Za przykład może służyć opinia szefa działu sportowego dziennika Polska The Times, Roberta Zielińskiego, zdaniem którego sobotni pojedynek to była szopka a "Góral" gdyby tylko chciał zakończyłby potyczkę w pierwszym starciu.
- Są tylko dwa wytłumaczenia tego, że wolny i ciężki jak hipopotam człowiek walczy z Adamkiem. Albo bardzo potrzebuje pieniędzy (może to mity, że dobrze zainwestował miliony, a żona ma wziętą kancelarię adwokacką w Chicago?), albo nie ma za grosz samooceny. Przecież Adamek zrobił sobie z niego worek treningowy. Gdyby chciał, znokautowałby Gołotę w pierwszej rundzie i skompromitował. Może pamiętał, że kiedyś byli przyjaciółmi i oszczędził go? Poza tym wiedział, że Polsat nie zdążyłby tak szybko wyemitować reklam i ta cała szopka nie wypaliłaby finansowo. - pisze Robert Zieliński.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: EsoxNH
Data: 28-10-2009 12:01:11
No myślę jednak iż Tomek świetnie boksował to jednak Andrzeja w 1 rundzie by nie położył, troszkę pan Zieliński wyolbrzymia ...
Autor: Valetz
Data: 28-10-2009 12:02:28
Może i wyolbrzymia (to fakt, że Gołota ma świetnie inwestycje w nieruchomościach), ale nie jest bez racji z szopką (po co ta walka) i polsatem (reklamy). Cóż, telewizja płaci, telewizja wymaga. Boks to mój zawód. Jak pracodawca wymaga, tak się stanie ;)))))
Autor: Redon
Data: 28-10-2009 12:09:36
Wątpię żeby Adamek mógł rozwalić Gołotę w pierwszej rundzie. Zawsze jest ten strach przed jednym niefortunnym ciosem i Adamek miał tego świadomość. I jeden i drugi robili to co mogli. Inaczej by się to nie skończyło.
Autor: tonio77
Data: 28-10-2009 12:11:34
nie zapominajmy jednak o pozytywnych stronach tej walki/gali...powiedzcie kiedy na portalach internetowych, w gazetach, tv, radiu i ogolnie mediach mowilo sie ostatnio tyle w polsce o boksie?? kiedy ostatnio wiadomosc o boksie byla na pierwszych stronach gazet czy chocby byla top newsem strony internetowej (mowie o stronach jak onet czy wp)...mysle ze taka gala nakrecila troche zapotrzebowanie na boks w polsce i mysle ze nie wolno na tym poprzestac... polsat powinien trzymac sie boksu i probowac zorganizowac kolejne wielkie gale w polsce...moze jak sosnowski zdobedzie pas EBU to jakas obrone zrobic w polsce w polsacie?? sosnowski rowniez jest ogolnie znany publicznosci w polsce (chocby z BB) i dlatego taka walka tez moglaby sie sprzedac (wiadome nie tak jak golota - adamek ale jednak).... moze jakas walka krzyska wlodarczyka o pas lub eliminator?? ktory chetnie przeciez walczy w polsce... niedlugo jackiewicz jak sie uda bedzie mial spore walki... napewno sa opcje... ogolnie chcialbym zeby polsat poszedl "za ciosem" z tymi galami a nie zeby bylo to tylko jednorazowe wydarzenie...
Autor: Markoss
Data: 28-10-2009 12:17:15
Marketing zadziałał a nazwisko Gołota ciagle przyciaga mase fanów. tonio77 masz racje. chyba każdy by sobie zyczył zeby Polsat poszedł za ciosem
Autor: odyniec
Data: 28-10-2009 12:21:19
jak nie Polsat to kto w tym kraju ? dobrzeby bylo jakby TVN chcial konkurowac i zrobili swoj boxing night
Autor: lee
Data: 28-10-2009 12:26:13
Gdyby mial szanse znkoautowac go w pierwszej rundzie, to by to po prostu zrobil. Juz widze jak Adamek podczas walki kalkulowal w myslach ile reklam ma byc wyemitowanych! Bez przesady!
Autor: EsoxNH
Data: 28-10-2009 12:35:23
Podobno w przyszłym roku też ma być wielka gala !!! A Tomek mówi że na pewno będzie walczył w Polsce !! Szykują się kolejne wyjazdy na wspaniałe gale !! :)
Autor: drag
Data: 28-10-2009 12:55:25
gdyby Adamek zaryzykowal moglby Golote skonczyc w 1 rundzie tyle ze to nie jest w stylu Gmitruka , Tomek to cierpliwy bokser nastawiony na 12 rund.
Autor: holy
Data: 28-10-2009 13:08:33
dokladnie
Autor: odyniec
Data: 28-10-2009 14:27:37
"Gdyby chciał, znokautowałby Gołotę w pierwszej rundzie i skompromitował" pierd..nie kotka za pomoca młotka napewno koles myslal w ringu o zaplacie za kolejne rundy i zyski z reklam pan redaktor chyba mial zderzenie z mysleniem i mu nie wyszlo chociaz znajac pociag Adamka do $$$ to kto wie, ja sie juz niczemu nie zdiwie w jego wykonaniu jak sie beda dudki zgadzaly
Autor: kelIf
Data: 28-10-2009 14:32:13
Oby tylko galą zajął się ktoś, kto się na tym zna, bo KSW dało ciała na całej linii, a rozpryskująca się na ringu butelka to coś, czego jeszcze chyba publiczność bokserska nie widziała. Do tego tysiące na bilety przy ringu wyrzucone w błoto. Wstyd i lipa.
Autor: jerry
Data: 28-10-2009 15:45:30
Nie wiem z kad sie bierze opinia ze inwestycje w nieruchomosci ta obecnie swietny interes w USA . Io jest interes ktory sie dwa lata temu polozyl na lopatki i mase ludzi tu zbankrutowalo . Domy i posiadlosci stracily 50 % wartosci , nikt nie kupuje i nikt nie moze sprzedac ...to tyle w tym temacie
Autor: odyniec
Data: 28-10-2009 15:50:13
jerry znawco nieruchomosci Golota swoje pieniadze inwestowal po walce z Bowe wiec wiele lat temu i dawno jest zarobiony wiec nie probuj na sile udowodnic ze robil to dla kasy bo jest splukany moze Andrew nie jest wielce elokwentny ale nie jest gamoniem pokroju Floyda czy Tysona zeby na starosc tylko wspominac ile mial kiedys ale przej..ał na dziwki wino i pianino
Autor: pigwus
Data: 28-10-2009 15:54:03
"chociaz znajac pociag Adamka do $$$ to kto wie, ja sie juz niczemu nie zdiwie w jego wykonaniu jak sie beda dudki zgadzaly" Ty bys Odyniec napewno za darmo walczyl.
Autor: am26
Data: 28-10-2009 16:04:43
On by nie walczył bo $ nie widział i nie zobaczy.
Autor: Platon
Data: 28-10-2009 17:27:10
Nie ważne czy mógł znokautować w 1 rundzie czy nie. Chodzi o to, że zamiast walki stulecia mieliśmy pokaz obijania worka treningowego. Miała być momba a był kapiszon :)
Autor: jerry
Data: 28-10-2009 17:36:38
Napisalem ogolnie o upadku rynku nieruchomosci a nie o tym w jakiej sytuacji materialnej jest Andrzej Golota ...odyncu
Autor: Maras
Data: 28-10-2009 19:47:58
Panowie jak gość ma dużo kassy , to na pewno chce mieć więcej . TO jest stare jak świat .
Autor: dzlnazawsze
Data: 28-10-2009 20:12:21
Cos wam powiem, musialem sie zalogowac bo nie moge juz patrzec jak wypisujecie takie bzdury, niektorzy to nie maja wogole pojecia o boksie. Ja tez boksuje w szkocji mam 19 lat obecnie i jeszcze sie ucze ale mam nadzieje ze jak Bozia da to za rok bede walczyl zawodowo,i siedze w boksie codziennie, tyle o mnie. do autora tego artykolu, Zielinski czy Ty jestes chory, dyskryminujesz polaka ktory otworzyl furtke Adamkowi, byl gorszy w tej walce ale nigdy nie widzialem u niego takiej zlosci, zastanow sie kto by wstal po takiej serii ciosow od Adamka, nikt!! A Andrzej sie nawet nie polozyl po 27 ciosach, czystych ciosach!!! Wiesz Ten kto ma miekkie serce musi miec twarda dupe Golota zrobil dla Adamka duzo a na koniec Adamek go wydymal i jeszcze od niego wyszla propozycja walki, wiec wiesz troszke frajerskie zachowanie, podejrzewam ze gdyby Golota mu tego nie zalatwil to Adamek bylby komornikiem i bezdomnym ludziom zabieral kartony, taka jest prawda w kazdym wywiadzie gada tylko o pieniadzach. Na koniec Golota jest za stary na boks, podejzewam ze jak bym dostal walke o mistrzostwo swiata z workiem bokserskim to podejzewam ze bym wygral, Andrzej byl jak worek to mozna porownac cytuje Kostyre ,, do pokonania mistrza swiata przez puszke soku pomidorowego'' Ciekawe czy Adamek jest usatysfakcjonowany po tej walce, mi sie wydaje ze napewno sie cieszy jak glupi do sera ze teraz on jest najlepszy w polsce?? Nigdy tak nie bedzie GOLOTA na zawsze bedzie Krolem boksu w polsce i juz nikt tego nie zmieni
Autor: Crimson
Data: 28-10-2009 20:48:23
Brawo Panie Zielinski ale wydaje mi sie, ze tego odkrycia dokonalo wiekszosc inteligetnych polakow interesujacych sie boksem.
Autor: myyyk
Data: 28-10-2009 21:31:12
Gdyby przeciwkon Adamka na tej gali zawalczy jak Andrzej, ale nie był Andrzejem, uznalibyśmy to za skandal stulecia z powodu dysproporcji klasy zawodników. Nie zmienia to faktu, że NIE ZAPOMNĘ kto upokorzył Andrzeja na koniec kariery i po co to zrobił: Tomasz Dolar Adamek.
Autor: juken
Data: 28-10-2009 21:33:19
dzlnazawsze - trenujesz boks ale już widać że ilość ciosów obija się na twojej inteligencji :-/ teksy typu Adamek go wydymał że poniżej poziomu , bo niby jak go wydymał? dosłownie w dupe ? czy jak ? 70% ludzi w Polsce nie znajacych się na boksie w ciemno obstawiła wygrną Adamka, za to na Bokser.org 70 % użytkowników stwierdzało że Gołota urwie Admkowi łeb, co tylko potwierdziło że na boksie to oni się znają jak ja na F1
Autor: juken
Data: 28-10-2009 21:39:43
myyyk - czy mam rozumieć że ona tam Gołotę siłą zaciągnął ? czy chodzi ci o to że nie dał się obić tylko bił się na serio? a może o to że kazał gołocie się nie przygotowywać i pajacować przed walką ? Ja nie zapomnę jak Gołota się skompromitował przed oczyma milionów i na tej kompromitacji zrobił karierę , bo przecież Andrzej to the" Foul Pole" , nieprawdaż?
Autor: Woody
Data: 29-10-2009 00:03:24
Autor komentarza: myyyk Data: 28-10-2009 21:31:12 Tomasz Dolar Adamek. Mylisz się, on się inaczej nazywa: Tomasz "kawał dobrego boksu" Adamek
Autor: dzlnazawsze
Data: 29-10-2009 01:01:31
dlaczego nie sugerujecie sie zyciem prywatnym tych slawnych osob, ja wiedzialem ze Adamek wygra, ale obstawialem Golote bo go bardziej lubie, teraz obstawiam Miguela Cotto ze rozniesie Pacmana bo co to za przyjemnosc ze wygrywa lepszy zadna, rowniez dobrze mozna powiedziec na Adamka- Tomasz ,,Cwany Pazerny Lis'',,wszystko zalezy od telewizji''Adamek.
Autor: odyniec
Data: 29-10-2009 07:44:13
Tomasz "jak sie beda dudki zgadzaly" Adamek?
Autor: odyniec
Data: 29-10-2009 07:50:09
nie powinniscie(my) sie klocic bo to nic nie zmieni i nie przypuszczam zeby ktos z nas zmienil swojego pogladu na te sprawe a skoro emocje biora góre proponuje zostawic temat Adamka i Goloty
Autor: witekkrol
Data: 29-10-2009 09:03:18
Odyniec ty nigdy dutków nie zobaczysz bo niby gdzie w chlewik
Autor: witekkrol
Data: 29-10-2009 09:08:55
BULLITY ŻEBY DOBRZE ZARABIAĆ TRZEBA SOLIDNIE PRACOWAĆ ,WIĘC DAM WAM DOBRĄ RADE DO ROBOTY LENIE,BEZ PRACY NIE MA ZIELONYCH