WIDEO: BIWOŁ UDANIE ZREWANŻOWAŁ SIĘ BETERBIJEWOWI

To znów było świetne i równe dwanaście rund, tym razem jednak to Dmitrij Biwoł (24-1, 12 KO) pokonał Artura Beterbijewa (21-1, 20 KO) i odebrał mu pasy WBC/WBA/IBF/WBO wagi półciężkiej. Kto nie oglądał, niech nadrabia zaległości!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 23-02-2025 07:58:31 
Obie walki pokazały że Bivol jest nie tylko lepszym i inteligentniejszym pięściarzem (bo pierwszą imo tez wygrał), ale też że ma znakomitą szczękę. Przypomnę tu kiedyś jakiego dostał czyściocha od Joe Smitha jr w ich walce, na miękkich nogach ale ustał i doszedł do narożnika.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 08:45:02 
LesterMolester - czyścioch po gongu trzeba dodać :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 08:59:42 
No cóż, nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka. Beterbijew wcześniej dostawał ciasne decyzje więc teraz nie powinien pretensji.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 23-02-2025 09:03:42 
Bivol nie miał przewagi, walka była równa, mi wyszedł remis. Akurat 2 sędziów tak zdecydowało, ale twierdzenie że jeden z nich jest zdecydowanie lepszy od drugiego nie jest obiektywne. Obie walki pokazały, że reprezentują ten sam poziom i w sumie są równi.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 09:11:03 
Polakos - przebijasz poziom Ogara... Beterbiew "dostawał ciasne decyzję" (liczba mnoga) wygrywając WSZYSTKIE walki ...przez KO (poza bivolem)..


Rozumiem niedz rano, ale alkoholizm o straszna choroba...
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 09:14:25 
Stonuś, faktycznie, liczba pojedyncza tutaj bardziej adekwatna. Tak czy inaczej chyba dziadek musi kończyć karierę, z tej mąki już chleba nie będzie.
 Autor komentarza: hardcore
Data: 23-02-2025 09:15:44 
Zgadzam się z przedmówcą, kolejna walka która pokazuje, że obydwaj prezentują podobny poziom. Nie chciałbym oglądać trylogii. Obydwaj są doskonałymi bokserami ale walcząc razem nie powodują jakiś specjalnych emocji, bardziej bokserskie szachy. Może już czas na Benavideza? Mam nadzieję że arabski książe myśli podobnie.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 09:16:35 
Polakos
Jak wypunktowałeś na swojej karcie zwycięstwo Beterbijewa? :D
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 23-02-2025 09:17:42 
@Stonka, daj sobie luz z tą prowokacyjną kurwą.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 09:18:08 
Maddog, nie punktowalem jeszcze "na gorąco", ale słusznie przewidywałem, że to może być koniec dziadka.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 09:22:31 
Polakos
Do tego dziadka to Canalala jeszcze przez 3 lata by nie wyszedł :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 09:26:26 
maddog, Canelo jak wychodził do takich dziadków jak Beterbijew (Mosley) to się z nimi bawił przez 12 rund.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 23-02-2025 09:40:14 
Polakos witamy w nowej rzeczywistości panowania Bivola 😎 proszę się ukłonić przed mistrzem
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 09:40:15 
Polakos

Nom, przynosiło mu to wiele zasłużonej chwały....Mosley z walk z ODLH gwałci Canalalę do wiwatu. Tylko nie pisz, że Mosleya złapali wtedy na koksie, bo się kolejny raz ośmieszysz
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 09:44:29 
maddog, skoro używamy tego typu argumentów to możemy powiedzieć, że Beterbijew z walki z Hwozdykiem robi Biwola do wiwatu. Analogiczna sytuacja, tylko że też Mosley był dużo lepszym pięściarzem niż Beterbijew.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 09:59:22 
Uznuś, pisanie o kłanianiu się przed Rosjaninem nawet w ramach trollingu wygląda słabo.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 10:01:49 
Polakos
A rozumiesz zamysł mojej wypowiedzi?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 10:08:56 
maddog, ja wszystko doskonale rozumiem bo też nie jest tajemnicą, że nie urodziłem się wczoraj.
 Autor komentarza: Tokio
Data: 23-02-2025 10:09:18 
@Polakos
Baterbeyew nie musi jeszcze konczyć. Można go wysłać Canelo na pożarcie. Kolejny mistrz świata do kolekcji sławnego Canelo
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 10:14:44 
Zacznijmy od tego, że Beterbijew bez pasów jest już nic nie warty. Chyba, że jakiś prospekt będzie się chciał na nim wybić.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 23-02-2025 10:15:17 
Autor komentarza: TokioData: 23-02-2025 10:09:18
@Polakos
Baterbeyew nie musi jeszcze konczyć. Można go wysłać Canelo na pożarcie. Kolejny mistrz świata do kolekcji sławnego Canelo

Las Vegas (58-5-2) nigdy nie wyjdzie do Beterbieva.......niestety
 Autor komentarza: Tokio
Data: 23-02-2025 10:18:54 
@Uznam
Masz rację, szkoda czasu na emeryta. Przed nim większe wyzwania niesławny Scull i Terence
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 10:20:15 
I to jak najbardziej popieram, zresztą Beterbijew już w ogóle raczej nie będzie budził większego zainteresowania.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 10:23:02 
Polakos
Ale pierdolisz. Chyba cię nie puściło. Beterbijew nic nie warty bez pasów? A aspekt sportowy i ambicjonalny? Beterbijew i Bivol to jest absolutny top, a rudy nigdy się nie zaliczał do topu i zaliczać nie będzie.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 23-02-2025 10:24:43 
Dali mu Sculla, żeby chociaż wygrał jedną walkę na 4, Turki musi się wytłumaczyć dlaczego dał mu tyle szmalu, a gość nic nie wygrał - stąd Scull.

Na koniec kariery walka z Łaszczykiem na stadionie we Wrocławiu 👍
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 10:38:39 
maddog, a kogo będzie interesował Beterbijew jako golodupiec bez pasów? Chyba, że Turki będzie chciał zrobić trylogię, ale jeśli nie to wypada z gry. Canelo akurat ma przed sobą naprawdę piękne perspektywy żeby znowu zjednoczyć wszystkie tytuły.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 23-02-2025 10:40:22 
116-112 Bivol miałem. Zasłużona wygrana i dobra taktycznie walka. Szybciutko rundy zleciały nawet po tym całym maratonie, który właśnie obejrzałem.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 10:53:53 
Polakos

W sumie to twoje rozumowanie odzwierciedla rozumowanie rudego - lepiej obić fusa z pasem, albo zgreda niż kozaka bez pasa. Nie uważasz, że hipotetyczne, a właściwie niemożliwe zwycięstwo z Beterem lub Benavidezem dałoby więcej splendoru rudemu niż obicie no name z pasem? Rudy już nie ma ambicji sportowych bo boi się kolejnego wpierdolu.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 11:01:25 
maddog, przede wszystkim jestem przeciwny nazywaniem fusem człowieka, który ryzykuje w ringu swoje zdrowie. Ja tam się cieszę, że Canelo dalej boksuje bo niektórzy już go spisywali na straty lata temu, a on się cały czas trzyma dobrze. Ewentualna walka z Beterbijewem i tak by nie budziła wielkiego zainteresowania, więc bardzo się cieszę na walkę z Crawfordem która mocno pobudzi społeczność.

Canelo tak naprawdę nic nie musi - wszystko w boksie zrobił, udowodnił.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 11:13:01 
No i tytuły mistrzowskie też swoje ważą, nie ma się co oszukiwać z perspektywy legacy.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 11:27:58 
Polakos
Już ci wyliczyłem niedawno ,,sukcesy'' Alvareza. Wkleić ci jeszcze raz? A teraz sobie przypomnij jak ty obrażałeś wiele razy zawodników z byłego sowieckiego bloku, między innymi Gołowkina czy Bivola.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-02-2025 11:45:52 
Musze przyznać ze była to bardzo dobra walka.Wczesniej widziałem tylko jedna walkę Bivola,zadnej Beterbijeva,wiec ich praktycznie nie znam i obu po równo nie lubie:)
Walka bardzo równa,ktora nieznacznie wygrał Bivol.Czesto kontrował nie pojedynczym ciosem,ale kombinacjami i to chyba przeważyło szale zwycięstwa na jego korzyść
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 11:48:05 
maddog, no pamiętam te Twoje obiektywne wyliczanki. Nazwałeś 35-letniego Cotto starym a broniłeś walk z 40-letnim Beterbijewem.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 12:10:51 
Polakos
Jak rozmawiać z kimś kto popełnia takie rzeczy:



Autor komentarza: PolakosData: 05-05-2022 12:03:49
Canelo jak czegoś chce to tak łatwo nie odpuszcza. Myślę, że teraz będzie chciał dorwać Olka Usyka (jak już zdominuje półciężką).
Autor komentarza: OgarData: 05-05-2022 12:05:59
Wszystko fajnie ale w kolejce do Canelo za Bivołem stoi już przecież ten pizdowaty Gołowkin.
Autor komentarza: PolakosData: 05-05-2022 12:08:09
Maj 2022 - Bivol
Wrzesień 2022 - Golovkin
Grudzień 2022 - Buatsi w Londynie
Maj 2023 - Beterbijew o 4 pasy
Wrzesień 2023 - Olek Usyk o pasy w ciężkiej

Kto wie czy jeszcze Makabu nie pyknie po drodze.

I zamilknij już, bo jesteś żenujący
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:18:32 
maddog, normalna wyliczanka jakby Canelo wygrywał kolejne Walki, ale ostatecznie przegrał z rozmiarem. Ty potrafiłeś w jednym wpisie nazywać 35-latka starym by za chwilę bronić walk z 40-latkiem.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 23-02-2025 12:29:58 
"Myślę, że teraz będzie chciał dorwać Olka Usyka (jak już zdominuje półciężką)."

kawą się oplułem.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 23-02-2025 12:33:00 
Andrewsky w jednym zdaniu nie znam i nie lubię. Bo co, że to Rosjanie? To taki sam człowiek jak ty czy ja. Ciekawe jakbyś gadał gdybyś się tam urodził. Pardon, odróżniają się od nas mistrzostwem sportowym. A Bivol którego coś tam poznałem, bo wysłuchałem z nim sporo wywiadów, jest bardzo spoko gościem i oprócz bycia mistrzem w boksie ma coś mądrego do powiedzenia, podoba mi się jego podejście do życia i kwestii mentalnych
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 12:40:35 
trzeba przyznać - że pięknie Bivol sprowadził na ziemię Canalalę i zniszczył jego marzenia. - miała być unifikacja w półciężkiej, dalej cruiser a na koniec Usyk...a jest ryder, balanga i scull oraz spierdalanie przed Beneidezem - a szczyt jego marzeń - to ściągnąć 40 latka z welter do Super średniej :)))).
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 12:41:33 
Polakos
Przegrał...z rozmiarem jajec w kwestii Benavideza a potem z wybitnym Bivolem.
A tak na marginesie - twoim zdaniem Canalala dałby radę wczorajszemu Beterbijewowi?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 12:42:25 
ps. A Sam Bivol jest teraz królem ze wszystkimi pasami i w top 2 p4p
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:42:37 
Stonuś, dla mnie bardziej upokorzony został Beterbijew który stracił wszystkie tytuły, a Canelo niż nie stracił.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:43:53 
maddog, Benavidez nie ma argumentu żeby Canelo się nim zainteresował. Beterbijew tym bardziej.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 12:44:40 
maddog - nie wiem dla mnie beterbiev vs Canalala - o typowa walka 50/50 ...50% na kalecwo 50% na śmierć rudej
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 12:45:56 
Stonka
Przeciez według Polakosa rudy nie został upokorzony przez FMJ. Ale Beterbijew z Bivolem wzajemnie się ,,upokorzyli''zadając sobie po jednej porażce :D :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:46:19 
Beterbijew jest za słaby by nawet pokonać Bivola a co dopiero mistrza świata.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 12:46:19 
Polakuś jak tam znowu kulą w płot ???
 Autor komentarza: Shaker82
Data: 23-02-2025 12:47:17 
po walce z wołowiną już nikt nie jest taki sam ☝ 🤣🤣🤣
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 12:48:51 
Polakos
No waśnie ma bo wzbudza w rudym moczenie nocne
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:48:55 
Stonuś, akurat Canelo to pięściarz stworzony do wygrywania.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:49:37 
maddog, Beterbijew bez pasów nikogo nie interesuje.
 Autor komentarza: Guzik999
Data: 23-02-2025 12:51:02 
Ludzie po co Wy dyskutujecie z tym trollem?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 12:51:12 
Polakos - na yt jest short - gdzie dziennikarz pyta Cananlalę kto go młócił bardziej Floyd czy Bivol - canelo powierdził że obaj młócili go ostro ale Bivol trochę mocniej.bo floyd był maluki... poszukaj sobie
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 12:51:59 
Polakos


Autor komentarza: PolakosData: 23-02-2025 12:46:19
Beterbijew jest za słaby by nawet pokonać Bivola a co dopiero mistrza świata.

Mógłbyś rozwinąć tę myśl, bo jest bardzo intrygująca :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 12:52:35 
Stonuś, Canelo z Bivolem nic nie stracił tylko wrócił na spokojnie do 168 a Beterbijew stracił wszystkie tytuły.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 12:59:06 
to tak jakby powiedzieć że ofiara po gwałcie na spokojnie wróciła do swych zajęć i nic nie sraciła bo dziewicą i tak już nie była...
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 13:00:23 
Jeśli Beterbijew wróci do swoich zajęć to szacunek w tym wieku.
 Autor komentarza: Shaker82
Data: 23-02-2025 13:03:45 
Stonka, fajnie napisane hehe. Bivoł chciał zejść z wagą to księżniczki, ale księżniczka nie straci tytułó z Bivołem bo się zesrała 🤭🤣
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-02-2025 13:10:40 
Pismen
To był żart drogi kolego, dlatego ten uśmiech na końcu mojej wypowiedzi
Obaj są mi dokładnie obojętni,nie wzbudzają żadnych emocji, ani pozytywnych, ani negatywnych-to jako ludzie
Zaś jako bokserzy, obaj są świetni,kazdy w swoim stylu
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 13:11:12 
A ja się osobiście bardzo cieszę bo Bivol nic nie wnosi do stołu a tak szansa dla Alvareza na kolejny prestiżowy tytuł.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 13:13:20 
Stonka
Po tej straszliwej ripoście Polakosa pociesz się, że Canalala do 168 też wróciła zgwałcona
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 13:15:43 
No tym bardziej, że nic stracił.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-02-2025 13:18:55 
W sumie walka z Berbievem - dla Canalali byłaby świetnym rozwiązaniem -
ma już w dorobku - dekasację roku - 2013 i 2022, ma ma też wał roku 2017 teraz miałby i KO roku
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 13:22:25 
Ja bym Beterbijewa już nie ciągnął bo widać, ze zdrowotnie już rozbity.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-02-2025 13:40:09 
Canelo ma małe szanse z Bivolem,chociaż styl go premiuje swramer vs bokser to jest zbyt wolny na nogach a Bivol ma za szybkie i ręce i nogi,a cios przyjąć może,bo ten cały Beterbijev raczej nie głaszcze,a wczoraj kilka razy przetestował szczękę rywala
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 23-02-2025 13:40:10 
Canelo stracił prestiż i laur niezniszczalnego i nie do pokonania króla wszechwag. Po tej porażce już nie jest uznawany za P4P. Myślę, że przed Canelo jeszcze z 4-5 walk i fajnie jakby powalczył z jakimis mistrzami. No poza Usykiem
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-02-2025 13:43:49 
Autor komentarza: PolakosData: 23-02-2025 13:15:43
No tym bardziej, że nic stracił.

No cnoty nie, bo rozdziewiczył go FMJ
 Autor komentarza: Polakos
Data: 23-02-2025 13:48:29 
No ale tak sportowo to wrócił sobie na spokojnie do 168 a Beterbijew został upokorzony tracąc wszystkie tytuły.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 23-02-2025 17:32:25 
Autor komentarza:
Polakos
Data: 23-02-2025 08:59:42
No cóż, nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka. Beterbijew wcześniej dostawał ciasne decyzje więc teraz nie powinien pretensji.

Pokaż mi "kilka" ciasnych decyzji w walkach Beterbijewa na zawodostwie? Bo chyba coś mi umknęło. Z tego co pamiętam to pierwszą walke z Bivolem punktowałeś "tak jak sędziowie" dla Artura, z tego mi się wydaje to była pierwsza walka Artura na pełnym dystansie, z tego co mi się wydaje to sam Bivol w Twojej opinii był tylko "solidnym zawodnikiem" i z tego co mi się wydaję przed walka z Canelą miał być "tłuczonym ziemniakiem".

Może jednak tylko mi się coś wydaje
 Autor komentarza: Capgras
Data: 24-02-2025 15:07:07 
@Trolakos
Gdyby Biwoł pokonał TYLKO Betera to może ktoś mógłby się czepić że walczył z dziadkiem. Ale jakoś Ramireza który był i większy od niego i młodszy też pokonał. Karypla z Meksyku też pokonał i zaznaczam że to nie Biwoł naciskał na walkę z nim. Piszesz o rozmiarze,jakoś jak walczył z Krusherem (też dziadkiem swoją drogą ) Palantem czy Smithem to jakoś rozmiar nie robił mu takiej różnicy . Po prostu przyznaj że Biwoł jest lepszy boksersko niż słynna pinata.
 Autor komentarza: Capgras
Data: 24-02-2025 15:08:01 
Plantem miało być 🤣
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.