BETERBIJEW vs BIWOŁ: PUNKTACJA, KONTROWERSJE, STATYSTYKI I REWANŻ

Cała trójka sędziów dała dwie pierwsze rundy Dmitrijowi Biwołowi (23-1, 12 KO). Potem nie byli już tak zgodni. Werdykt na korzyść Artura Beterbijewa (21-0, 20 KO) wzbudził u niektórych sporo kontrowersji.

- Z całym szacunkiem dla Beterbijewa, ale nawet jego mowa ciała pokazywała, że czuł się pokonany. 116:112 polskiego sędziego? Tylko cztery rundy dla Biwoła? Przecież to jakiś żart. Dmitrij został obrabowany z wygranej w walce o tytuł absolutnego mistrza świata. A ten sędzia nie powinien już nigdy więcej oceniać walk bokserskich. Biwoł wygrał tę walkę - grzmiał po wszystkim Eddie Hearn, promotor współpracujący z Biwołem.

Przypomnijmy, że to Paweł Kardyni punktował na korzyść Beterbijewa w stosunku 116:112. Poniżej prezentujemy statystyki ciosów oraz punktację sędziów runda po rundzie.

Ciosy celne/zadane:
Beterbijew 137/682 (20,1%) - Biwoł 142/423 (33,6%)

- Jeśli tylko kibice będą chcieli rewanżu, bardzo chętnie znów z nim zawalczę - deklarował po wszystkim Biwoł.

- Nie wydaje mi się, aby werdykt był fair. Dla mnie Biwoł wygrał o dwie rundy więcej. Postaram się zorganizować ich rewanż. To była jedna z najlepszych walk ostatnich lat - powiedział saudyjski Książę Turki Alalshikh, który rozdaje obecnie karty w boksie zawodowym.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 10:27:42 
No cóż, nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka. Bivol wcześniej dostawał ciasna decyzję więc teraz nie powinien mieć pretensji.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 10:28:06 
Boks to nie gimnastyka artystyczna tutaj się nie daje punktów za to że przetrwałeś. Masz trafiać i bić i ranić a nie ładnie uciekać jak Biwoł.

Twarze zawodników po walce najlepiej mówią kto wygrał.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 10:34:23 
Polakos dokładnie, z Canelo mu się upiekło, bo walka była równa xD
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 13-10-2024 10:38:21 
Obejrzałem sobie na spokojnie rankiem
Dla mnie najsprawiedliwszy remis ze wskazaniem na Biwoła
Beterbijew zaznaczył najistotniejszą przewagę w mistrzowskich rundach
 Autor komentarza: Uznam
Data: 13-10-2024 10:41:21 
Remis byłby najrozsądniejszy, obydwoje są niesamowitymi kozakami. Dawno już nie widziałem tak dobrej walki prowadzonej przez 12 rund w tak szalonym tempie, z wymianą tak silnych ciosów. Przed walką obstawiałem Bivol ciasno na pkt lub Beterbiev w końcówce tko. Jeżeli będzie rewanż wygra ten co zostawił mniej zdrowia. Wydaje mi się, że jednak Artur wydawał się świeższy i bardziej kontrolujący walkę. Nawet wiek tu nie miał znaczenia.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 10:42:15 
LesterMolester - walka była równa - Canalala była równo jeb...na w każdej minucie dwunastu rund walki.

Polakos - widzisz już różnicę jak walczą dwaj mężczyźni a jak mężczyzna z rudą divą?..
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 10:43:40 
Szanuję Biwoła jako boksera, jako człowieka go nie znam, ale zrobił zdecydowanie za mało aby tę walkę wygrać.
Ciosy Beterbijewa były silniejsze i bardziej bolały Biwoła co było widać. Ciosy Biwoła nie bolały Artura, bardziej były szybkie i zaskakujące więc wybijały go z rytmu, a to nie to samo.

Biwoł całą walkę walczył na odwrocie, wielokrotnie obijany, rywal wyprowadził więcej ciosów. Biwoł trafił odrobinę częściej, ale te ciosy były słabsze.

Tak się takich walk absolutnie nie wygrywa. Remis lub wygrana Beterbijewa to najsprawiedliwszy wynik.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 13-10-2024 10:54:23 
Chciałbym bardzo zobaczyć walkę Beterbiev-Canelo, Artur biłby go jak kotlety w niedzielę 😂
 Autor komentarza: HNS
Data: 13-10-2024 11:00:47 
"No cóż, nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka. Bivol wcześniej dostawał ciasna decyzję więc teraz nie powinien mieć pretensji."

Możesz rozwinąć swoją myśl?
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 11:01:02 
Biwoł chciałby teraz rewanż...
On musi zrozumieć, że ma szanse to wygrać, ale musi zrobić więcej. To jak boksował było ok, ale za mało.
Cieszy na pewno sprawiedliwa decyzja, zgodna z zasadami bokserskimi a nie współczesną 'famą' na 'sweet science', czyli gówno robisz, uciekasz, czasem coś tam trafisz i wygrałeś bo rywal Cię nie złapał.

To nie jest Catch me if you can.
W boksie na zwycięstwo się pracuje obijając rywala, trafiając, bijąc go, dominując, a nie uciekając.
Ktoś powiedziałby że Ali wg tej logiki też uciekał. Tylko, że rywale Alego często kończyli rozcięci i zakrwawienie z walką przerywaną przez TKO gdzieś przy 9 czy 10 rundzie.

Wyrządzał realny dagame, ale odłożony w czasie.

Biwoł żadnego damage nie wyrządził, uciekał, odbijał się od lin, czasem w tempo trafił ale nie było to grozne, dostawał mocne sieki na doły i był spychany...i to właściwie tyle co Biwoł zrobił.

Tak się walk nie wygrywa i nigdy nie wygrywało. Była pewna moda na dawanie takich walk uciekającemu jako 'sweet science' ale na szczęście niektórzy poszli po rozum do głowy i zakończono te paranoje.

Także, Panie Biwoł, bierzemy się do roboty, nie narzekamy i w rewanżu obijasz, trafiasz, podkreślasz przewagę, dominujesz i zasłużysz wtedy na wygraną. Tak i tylko tak, żadne Gry w Berka na zasadzie 'nie złapałeś mnie to przegrałeś' w stylu Mayweathera tutaj nie zadziałają.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 11:07:04 
Cóż. Takiego rozstrzygnięcia sie chyba nikt nie spodziewał. Na pewno było widać, że nawet trafione na gardę ciosy Beterbijewa bolały Bawoła. Biwoł przegrał przez 3 ostatnie rundy, w których pełnił funkcję worka treningowego.

Gdyby Canelo wyszedł do Artura mogłoby to się dla niego bardzo źle skończyć.
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 13-10-2024 11:07:41 
Bardzo ciasna walka o skandalu nie ma mowy chociaż stawką były 4 pasy. Według mnie wygrał Biwoł 7-5 a zwycięstwo dostał Czeczen bo mimo że trafiał rzadziej to jego ciosy miały większą wymowę.
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 13-10-2024 11:10:27 
Dodam że tutaj rewanż jak najbardziej wskazany bo walka była równa a nie jak w przypadku AJ-DD gdzie Antek fruwał po ciosach Daniela i został ciężko znokautowany w 5 rundzie.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 13-10-2024 11:11:11 
pierwsze co rzuciło mi się w oczy to 423 wyprowadzone ciosy Biwoła gdzie zawsze przez 12 rund wyprowadzał po 600-700, widocznie czuł respekt do siły Artura.. co do werdyktu imo minimalnie wygrał Dimitrij a te 116-112 to jakiś joke.. dawno nie oglądałem tak dobrej walki, mam nadzieje, że dojdzie do rewanżu
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:11:40 
Olimp85, rzadko się tu udzielasz, ale co dodasz jeszcze?
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 11:13:27 
Trochę się ośmieszył ten polski sędzia
Rabunku wielkiego nie było bo walka była wyrównana [też typowałem minimalne zwycięstwo Bawoła]
Jednak sędzia Paweł Kardynał czy jak on tam, ośmieszył się ta punktacja i nie dziwie się złości Hearna.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 11:16:36 
Myślę że wiele osób może tu mieszać politykę i osobiste sympatie, bo Biwoła nie da się nie lubić, a Beterbijeva można, choćby za Kadyrowa. Sam Biwoła lubię za to jaki jest, jak walczy, i że wychodzi przy pacyfistycznej piosence mojego ulubionego zespołu Kino.
Niemniej średnia ocen prawie 500 kibiców na boxrecu jedt identyczna, dokładny remis co do setnej: 113.93 - 113.93 . A podliczając rundy, 115-114 Beterbijew.
I przede wszystkim kontrowersyjna była nie cała walka, tylko poszczególne rundy, a dokładniej trzy rundy - 3, 4 i 7. W 3 faktycznie sędziowie zrobili błąd, bo wszyscy dali tę rundę Arturowi. Mógł zadziałać mechanizm psychologiczny, bo przez 2.5 rundy była duża przewaga Biwoła i sędziowie chcieli 'wyrównać'. Niemniej 4 i 7 spokojnie mogły pójść dla Artura, tak jak je pamiętam obie z lekkim wskazaniem na niego.

Ogólnie bardzo bliska walka, której ogólny przebieg najlepiej oddawałby remis, ale w której MD Beterbijew nie jest błędem. Powinniśmy się cieszyć boksem, a nie spierać o punkty.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:17:56 
Sorry za tę prywatę. Erik, doszedłeś już do Johnny Tapia vs Paulie Ayala? To jest must see fight. To jest przepiękny pojedynek.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:20:02 
Ariosto, bardzo Cię lubię. Powinieneś więcej boksu oglądać niż czytać boxrec. Tak, wiem. Oglądasz boksu dużo więcej niż 99,9% tu piszących, ale nadal mnie wkurwia ten boxrex u Ciebie. Boks!
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 11:21:30 
Kax, Maksymalista, a z punktacją której konkretnie rundy przez PK się nie zgadzacie i dlaczego?
Ja widzę bład w jego punktacji tylko rundy 3, gdyby to naprawić nadal ma 115-113 Beterbijew.

Nb. Chris Mannix mówił, że fajna walka, ale nie top p4p, tylko 'najlepsi półciężcy od czasu Kowaliowa i Warda'. Absolutnie się z tym nie zgadzam. I jeden i drugi spokojnie ogarnąłby Kowaliowa (którego AB pokonał jeszcze w amatorach), a Warda to zależy - tę wersję z wali z Kowaliowem to na pewno.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-10-2024 11:24:15 
Patrząc na same statystki ciosów to jedna remisowa i 6:5 dla Beterbijewa
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:24:50 
Autor komentarza: Ariosto Data: 13-10-2024 11:21:30
I jeden i drugi spokojnie ogarnąłby Kowaliowa

*
*
*

Ale fajne bijesz klawisze. OFC. Nie wiem z czym tu się nie zgadzać, tylko podkreślić. Pomyśleć tylko, że Kowaliow jak się pojawił był z miejsca TOP LHW, a moim zdaniem nie był. Biwoł by go ogarnął. Beterbijew znokautował. Perspektywa tylko kilku lat (!).
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 11:25:16 
Ariosto - i dlatego rundy remisowe powinny być punktowane jako remisowe a nie szukać zwyciężcy na się za "ładniejsze" podskoki. A kuriozalne jest już szukanie wygranych w rudzie 1 gdy obaj traktują ją jako rozpoznawczą i konczy się na zero trafień z obu stron i wzajemnym opukaniu rękawić na wyciągniętej lewej..a wygrać ktoś musi...
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 11:25:31 
Boxrec się bardzo przydaje, żeby się czegoś dowiedzieć i nieco zniuansować. Dowiedzieć np. kogo AB ma na rozkładzie w amatorach, a ma k... wszystkich łącznie z Usykiem (fakt Usyk potem się rozwinął i dwa razy mu się zrewanżował). A zniuansować oceniając takich gości jak Whittaker, który widowiskowo deklasuje jakiegoś anonima i wtedy patrzysz, czy to jakiś konkret, czy po prostu gość z 4 setki boxreca i to daje duzo perspektywy.

Ogólnie jak to ktoś tu napisał, oprócz panów B&B w wyższych wagaach jest jeszcze tylko Usyk, który potrfi dać taki boks, poza tym nie ma nikogo, kto by się chociaż zbliżał. Nastepny jest chyba dopiero w LMW (Crawford).
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 11:28:55 
SK zgadzam się. Ja widziałem 7. lekko dla Artura ale pewnie obiektywnie ona powinna być 10/10. Wliczając bład z rundą 3 (edidentnie Biwoł, a na kartach było Beterbijew), mogło to pojść dla Biwoła. Ogólnie szkoda że nie był to remis, ale na litość... sam Biwoł się nie ciskał, tylko potrafił pogratulować przeciwnikowi.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 11:29:40 
A żona Bivola jaka musi być dumna. Teraz się będzie prowadzić jak księżniczka.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:29:53 
Autor komentarza: Ariosto Data: 13-10-2024 11:25:31
Boxrec się bardzo przydaje, żeby się czegoś dowiedzieć i nieco zniuansować.

*
*
*

To jest fakt. Jednocześnie Boxrec jest taką ściągawką. Ktoś może z Tobą rozmawiać przeglądając boxrec.com, a wiesz, że chuja boks widział. Walki są istotne, ludzie w rękawicach są istotni, rankingi i pasy ssą pałę.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:30:50 
Autor komentarza: Polakos Data: 13-10-2024 11:29:40
A żona Bivola jaka musi być dumna. Teraz się będzie prowadzić jak księżniczka.



Polakos, wiesz co to szklanka?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-10-2024 11:43:18 
Byłem przekonany że to pójdzie na konto Bivola. W moich oczach podczas oglądania walki takie było ogólne wrażenie że mimo trudniejszych momentów, większego rozbicia ukradł tych rund więcej. Ale byłem tak zafiksowany poziomem że w punktowanie się nie bawiłem więc mogły to być wrażenia błędne.

Angielski komentarz wspierał Bivola na pewno bo wielokrotnie powtarzali bzdury że jest bierny, obawia się, nigdy nie był w takiej sytuacji i oczekują że się otworzy. Byli ślepi na to co robi a robił naprawdę dużo i bardzo systematycznie o czym świadczy obicie Bivola i fakt że w ostatnich rundach był wyczerpany i walczył trochę o przetrwanie kryzysu.
Strasznie musi być bolesne być w ringu z Arturem. Nawet taki artysta jak Bivol wyglądał jakby go napadli w ciemnym zaułku.

Z wypowiedzi ludzi w studio po walce itd wydaje mi się że więcej ludzi widziało zwycięstwo Bivola. Nawet o ile dobrze zrozumiałem Frank Warren był przekonany o jego zwyctwie.

Co by nie było my kibice na pewno wygraliśmy bo walka była 9,5/10. Albo i 10/10.
Piękny boks.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-10-2024 11:44:02 
*że Beterbijew jest bierny itd miało być
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:45:56 
Jak tam poza laurkami BlackDog to miałeś? Runda po rundzie?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 11:49:19 
Tomuś, a co to za pytanie?
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 11:50:22 
Jakie pytanie? Pytam czy wiesz co to szklanka - jak już tematy kobiet poruszasz.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 11:51:16 
Stonus, ja przede wszystkim widzę walkę dwóch polciezkich, a nie walkę Bivola z malutkim zawodnikiem niższych limitów.
 Autor komentarza: HNS
Data: 13-10-2024 12:07:10 
Polakos, przypominam się, co miałeś na myśli pisząc że Biwoł "dostawał" ciasne decyzje. W liczbie mnogiej. Ja sobie takich walk nie przypominam ale oświeć mnie proszę.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 12:07:11 
Polakos - Betterbiew i Biwol to najmniejsi półciężcy i jakoś nie narzekają że sami ważąć 85 walczą z gośćmi po 93 kg i obijają im mordę jak Bivol Ramirezowi.
Rudy ważył dokładnie tyle samo z dniu walki co Bivol. a zbierał na ryj bo jest pizdą i jest głupi.
Zresztą jak Rudy bił ciecia Balngę to nie narzekał że bije się z Cruiserem.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:09:01 
Polakos - nie łap przynęty tej poniżej. Poważni użytkownicy tej strony chcą z Toba porozmawiać i zadają nieprzyjemne pytania. Bądź ponadto i lepiej porozmawiaj ze mną o szklance.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:09:39 
*Powyżej, choć poniżej.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 12:12:53 
Cięzko się tłumaczy młotkom którzy nie rozumieją, że takie rzeczy jak uniki, garda, praca nóg...
to są tylko NARZĘDZIA.
Możesz ich używać, ale nie musisz. TEGO SIĘ NIE PUNKTUJE.
Biwoł chciał uciekać, okej, jego wybór, ale nikt mu punktów za to nie będzie przyznawał. To są tylko WYBRANE NARZĘDZIA, każdy wybiera co chce, a cel jest jeden, masz bić i TRAFIAĆ rywala, tylko to się liczy.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 12:22:34 
BD
Zgadzam się, a zwłaszcza
"Co by nie było my kibice na pewno wygraliśmy bo walka była 9,5/10. Albo i 10/10.
Piękny boks."

nie było co prawda dramaturgii z Rocky'ego, w sensie że nokdauny, powroty, krew, itd.
Ale boksersko 10/10. Lepsze niż Usyk-Fury.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 12:24:13 
PS: tak jak pisałem obok, Indiana chce dawać punkty za to, jak buzia boksera wygląda po walce, a Polakos - jak wygląda przed walką :):).
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 12:34:15 
Stonus, dla mnie kto ile waży ma drugorzędne znaczenie, od czegoś są kategorie wagowe. Z jednej strony mamy dwóch gości, którzy cała karierę boksuja w polciezkiej, z drugiej zawodnika który mimo bardzo długiej kariery dalej spokojnie robi 168 funtów.

A poza tym nazywanie sportowca, który zostawia w ringu zdrowie cieciem raczej nie jest zbyt fajne.

HNS, pisz mój nick bo tak wypowiedź ginie w tłumie. Faktycznie tutaj bardziej adekwatna jest liczba pojedyncza.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:34:52 
xD
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:37:54 
Jest takie określenie jak końskie gówno. Bullshit, w sensie pierdolenie o Szopenie i nawijanie makaronu na uszy. Jest coś takiego. Dalej!
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:38:50 
Sprawdzamy dzisiaj z tego co widzę. Sprawdzanko wjeżdża.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:40:53 
Nie jestem precyzyjny, a precyzyjny uwielbiam być. To nie jest końskie gówno, a bullshit jest byczym gównem.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 12:41:34 
'Autor komentarza: AriostoData: 13-10-2024 12:24:13
PS: tak jak pisałem obok, Indiana chce dawać punkty za to, jak buzia boksera wygląda po walce, a Polakos - jak wygląda przed walką :):).'

Tak, to jak buzia boksera wygląda po każdej rundzie jest wskazówką tego kto kogo bardziej pobił. I tak, wlaśnie za to się przyznaje rundę. Za bicie swojego rywala, a nie tańczenie uniki pirutety itd. Doczytaj regulamin bokserski i wróć.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:42:38 
Co tam u Ciebie Rafał?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 12:44:14 
Golowkin po drugiej walce z Canelo wyglądał fatalnie tak swoją drogą.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:45:07 
Polakos, Szklanka. Powiesz mi coś o tym?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 12:47:39 
Tomuś, ja tu pisze o boksie, zresztą na bardzo dużym luzie.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 12:50:43 
Autor komentarza: Polakos Data: 13-10-2024 12:47:39
Tomuś, ja tu pisze o boksie, zresztą na bardzo dużym luzie.

*
*
*

Właśnie za to Cię lubię. Mógłbym ciągnąc temat i jakieś przesłuchania tu robić, ale widzę gościa nadającego na tych samych falach więc jebać to. Czasami lubię pisać: SPRAWDZAM. Ty się potrafisz bronić więc jebać to i oglądamy walki dalej.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 13-10-2024 12:54:28 
Tomuś, pytasz dzika czy sra w lesie. Oglądanie walk to jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu.
 Autor komentarza: mchy
Data: 13-10-2024 13:01:55 
A jakież to wcześniej Biwoł dostawał bliskie decyzje? Bo ja widzę jedną - w walce, w której wygrał minimum 9 rund. I chyba wszyscy wiemy, o jaki pojedynek chodzi.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 13:02:06 
Autor komentarza: Polakos Data: 13-10-2024 12:54:28
Tomuś, pytasz dzika czy sra w lesie. Oglądanie walk to jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu.


*
*
*

Dlatego wiem, że to zaprocentuje i będziesz jebał i karał tych wszystkich "prawdziwych" fanów boksu. Ty oglądasz kiedy ci wszyscy debile piszą głupoty na orgu.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 13:25:06 
Boks jest najważniejszy. O boks tu chodzi. O Boksie piszemy i boks kochamy. Oglądamy to co poniżej.:

https://www.youtube.com/watch?v=cenU7hsnTBs&t=163s&ab_channel=TopRankBoxing
 Autor komentarza: mchy
Data: 13-10-2024 14:30:44 
Przejrzałem na spokojnie. Generalnie krzyki o wałku mnie dziwią. Kardyni się wygłupił, ale 115-113 dla Artura to spokojnie (trzecia runda haczykiem). Dla mnie remis.
 Autor komentarza: TerrenceCrawford
Data: 13-10-2024 15:26:56 
Abstrachując od faktu, iż stan twarzy danego zawodnika nie może mieć wpływu na punktuację w walce bokserskiej, Biwoł po walce dokładnie wyjaśnił przyczynę jego rozbicia. Zapytany o to, czy Artur Bietierbijew rzeczywiśie jest tak silny jak mówiło się przed walką, odpowiedział: "tak, spójrzcie na rany które mam na twarzy, które powstały po uderzeniach mojej ręki o oko, kiedy zbierałem na blok ciosy Artura".
 Autor komentarza: b0ndevi4nt
Data: 13-10-2024 16:15:45 
Walka bliska, ale Bivol ją wygrał. Remis byłoby jeszcze to zaakceptowania, a tak to lekki niesmak. Beterbiev dostał prezent od sędziów i wszyscy kumaci to wiedzą. Artur dostał zwycięstwo za aktywną agresję. Była to jednak nieefektywna agresja i sam to przyznał w wywiadzie, że go w zasadzie nie trafił porządnie ani razu. Bivol trafiał więcej, celniej i miał lepszą obronę. Niestety sędziowie dali się ponieść mylnemu wrażeniu, że ten kto nakurwia na przednim biegu i jest silniejszy to wygrywa walkę. A to że to jest złudne to wiedzą tylko kumaci i dla nich pozdro. Biwoł skrzywdzony, ale jest jeszcze szansa na rewanż. Jakby niesmak był za mały to jeszcze Kadyrow się zjawił. Plus była żona Bivola robi z siebie kompletną kretynkę publicznie się ciesząc z jego porażki. Ale nawet ona była zdziwiona przez pierwsze sekundy po werdykcie.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 16:46:12 
Kardyni brzmi podobnie jak Kadyrow. Czy to przypadek? A może sobowtór?
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 13-10-2024 19:26:46 
Autor komentarza: TerrenceCrawfordData: 13-10-2024 15:26:56
bstrachując od faktu, iż stan twarzy danego zawodnika nie może mieć wpływu na punktuację w walce bokserskiej, Biwoł po walce dokładnie wyjaśnił przyczynę jego rozbicia. Zapytany o to, czy Artur Bietierbijew rzeczywiśie jest tak silny jak mówiło się przed walką, odpowiedział: "tak, spójrzcie na rany które mam na twarzy, które powstały po uderzeniach mojej ręki o oko, kiedy zbierałem na blok ciosy Artura".


*
*
*

AndreWard, ależ Ty kurwa mądry.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-10-2024 19:57:25 
Kardyni pojechal...

Ciasna walka. Beter lepszy w rundach mistrzowskich, to przewazylo. Kontrowersji wielkich nie ma. Rewanz bym chetnie zobaczyl.
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 15-10-2024 00:19:04 
wyjątkowo trudna walka do oceny, zawiera wszystkie możliwe niuanse i trudności w sędziowaniu, 1) jeden zadaje stale - maszyna, drugi walczy zrywami ale w akcjach mocno eksponuje ciosy, 2) obaj mnóstwo ciosów przyjmują na twarde obrony a wiele do tego broni też na nogach czego nie da się w telewizji dobrze zobaczyć - doszedł cios częściowo, czy nie, co liczyć czego nie 3) z kart punktowych sędziów 7 rund oceny identyczne można powiedzieć że wynik walki rozstrzyga to jak punktowane jest dokładnie 5 rund od 3-8, a szczególnie trzecia i czwarta, 4) jeden zbiera punkty całą rundę drugi zadaje i trafia mocne ciosy przez ostatnie 30 sek. rundy przy czym początkowo jest to Biwoł potem Baterbijew 5) żaden nie był zraniony 6) o ile rundy 10 i 11 Baterbijew wygrywa zdecydowanie w ostatniej de facto Biwoł wraca do walki i znów trafia czystsze ciosy,
ostatecznie: Hearn ze swym lamentem się ośmieszył - o żadnym wałku przekręconej walce nie może być mowy, punktując na zimno na wiele sposobów oglądając rundy po 2, 3 razy, dając rundy remisowe raczej jednak wygrywa Baterbijew, chociaż mówię to niechętnie bo generalnie mnie boks Baterbijewa nudzi i wolałbym zwycięstwo Biwoła, czego mu zabrakło - sam przyznał słusznie w wywiadzie, po prostu aktywności, większej ilości zadawanych ciosów,
jeśli będzie rewanż, Biwoł mógłby moim zdaniem nastawić się na więcej boksowanie prawą mocną ręką aktywnie nad lewym prostym, ponieważ Baterbijew walczy każdą akcją w najprostszy sposób od przedniej ręki, jeden, jeden dwa, jeden, jeden dwa i tak całe 12 rund ....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.