BETERBIJEW POKONAŁ BIWOŁA I ZOSTAŁ KRÓLEM WAGI PÓŁCIĘŻKIEJ

To była znakomita walka wielkich wojowników. Artur Beterbijew (21-0, 20 KO) pokonał Dmitrija Biwoła (23-1, 12 KO) i został pierwszym bezdyskusyjnym mistrzem świata wagi półciężkiej w erze czterech równorzędnych pasów.

Beterbijew wbrew oczekiwaniom nie rzucił się od razu do ataku. Przyspieszył w końcówce pierwszej rundy, ale Biwoł złapał go na kontrę. Po przerwie podkręcił tempo, jednak rywal świetnie pracował na nogach i unikał mocnych uderzeń championa IBF/WBC/WBO.

W połowie trzeciego starcia Biwoł trafił akcją lewy-prawy, co tylko podrażniło Artura. Zaczął bić na gardę, starając się przełamać ruchliwego oponenta. Biwoł przepuszczał większość ciosów, ale jeśli tylko stanął na moment w miejscu, Beterbijew bił od razu wydłużonymi seriami. Ale rundy kradł Biwoł. Dopiero szóstą można było przyznać Beterbijewowi. Zaczął zamykać kąty i miejsce rywalowi, który spędził trzy minuty na linach.

IBF: EIFERT OBOWIĄZKOWYM PRETENDENTEM DLA BETERBIJEWA >>>

Początek siódmego starcia dla Biwoła, ale druga część rundy już wyraźnie na korzyść króla nokautu. Wszystko zaczynało przypominać jego starcie sprzed kilku lat z Gwozdykiem, gdy również przegrywał na punkty, ale przełamał przeciwnika. Po przerwie Dmitrij złapał drugi oddech i odzyskał kontrolę.

Odsłony dziewiąta i dziesiąta trudne dla sędziów punktowych. Wciąż więcej i celniej bił Biwoł, ale akcje Beterbijewa miały większą moc. W jedenastej rundzie Biwoł spędził trzy minuty w głębokiej defensywie, natomiast Beterbijew bił gdzie i jak popadnie. Na finiszu Biwoł podjął rękawicę i gdy zabrzmiał ostatni gong, nikt nie mógł być pewny końcowej wygranej.

Sędziowie punktowali 114:114, 115:113 i 116:112. Stosunkiem głosów dwa do remisu zwyciężył Beterbijew!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:11:14 
Wał. 115-113 Bivol.
 Autor komentarza: mchy
Data: 13-10-2024 01:11:47 
Z werdyktem jeszcze nie polemizuje, bo chciałbym na spokojnie, ale poziom kosmiczny, nieosiągalny dla nikogo pomiędzy 160 a 175.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:12:31 
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale Beterbijew pierwsze słowa po walce "on był lepszy ode mnie, ale Allah mi pomógł"
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-10-2024 01:12:37 
Bivol więcej trafiał, Artur więcej wyprowadził ciosow, werdykt chyba krzywdzący Bivola
 Autor komentarza: Kanonier23
Data: 13-10-2024 01:13:07 
Nie pokonał. Zwykły wał. Bivol tej walki nie przegrał
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:13:17 
Zero w tej walce zranienia Bivola, świetna praca nóg Dmitrija. Ba, słabszy fizycznie gość nie bał się z tym silniejszym napierdalać. jak chceli skrzywdzić Bivola, mogli dac remis, ale to jest chuj.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:14:11 
I dobrze się stało. Koniec z pajacowaniem na 'technika' z dupy, co cala walkę odbija się od lin, czasem coś tam trafi i będą mu dawać zwycięstwo z dupy bo niby 'sweet science'. Chuja zrobił aby to wygrać, miał bardziej obtłuczone oko, odbijał się od lin, czasem błyskotliwie coś trafił ale to nie jest postawa którą się wygrywa walki.
Koniec z promowaniem takich cwaniaków, Masz wyraznie zaznaczyć przewagę a nie jakieś udawanie pseudo technika.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:14:34 
Dodam że żadan nie ma szans z canelo w 168 funtach, ani Inoue, ani Crawford, ani Beterbijew, ani Usyk
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 01:14:58 
fantastyczna walka, imho wygrał biwol, no ale jeszcze spojrzę na spokojnie..
 Autor komentarza: VVD
Data: 13-10-2024 01:15:04 
Skandal, złodziejstwo i oszustwo pod patronatem kozoyebców, to jest najgorsze w boksie, te wały bo opłacało się bukmacherom nie wypłacać pieniędzy za zwycięstwo Bivoła które było oczyswiste, brak słów niech się kozoyebca w prześcieradle wali na ryj, co za oszustwo!!! Wygrał kołek który bił mocniej ale większość rund przegrał, zwykły wał i tyle!
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 13-10-2024 01:16:25 
Turki Alalshikh & Kadyrov = kurwy
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 13-10-2024 01:16:39 
Po ogłoszeniu punktacji byłem pewien, że to musi iść w stronę Biwoła. Nie wiem jak można było punktować 116-112 dla Beterbijewa. Kardyni skandaliczny werdykt.
Biwoł trafiał częściej, czyściej, a ciosy Beterbijewa, te które już dotarły do niego, w zdecydowanej większości przyjmował na gardę. Jasne, trochę przyjął, jego twarz najlepiej o tym świadczy, ale wygrał tę walkę. Usyk też był mocno obity po pierwszej walce z Joshuą, a nikt nie kwestionował jego zwycięstwa. Tutaj przebieg walki był podobny.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:16:44 
Ja pierdolę ten sport, będę wpadał na stron jak tylko Canelo wygra walkę bo on jest najlepszy od słomkowej do ciężkiej.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 01:17:25 
Na pytanie czy Beterbijew czuł że spowalnia Biwola ciosami, ten odpowiedział że nie bo nie doprowadził żadnego ciosu? Albo mi się przesłyszało. W każdym raze mega skromność w wypowiedziach obu. Beterbijew nie do konca wypowiadał się jak wygrany. No ale to była bliska walka, nie punktowałem ale miałem poczucie że Biwol prowadzi, jednak dwie ostatnei rundy wyraźnie przerżnął, więc trudno ocenić.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-10-2024 01:17:33 
Beter wygral. Moze ten jego boks wyglada topornie, ale jest metodyczny, wie co robi w ringu. Wygral rundy mistrzowskie, w ktorych Bivol byl w odwrocie (10,11,12).
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:18:06 
Beterbijew to też kawał zawodnika, ale nie ma tego kunsztu, bo Biwoł jest niesamowity. Ma chyba obecnie najlepszy jab w boksie. Świetna praca nóg, obrona, twardy. Gdyby miał siłę swojego dzisiejszego przeciwnika, byłby zawodnikiem kompletnym.
 Autor komentarza: golabek
Data: 13-10-2024 01:18:58 
Miałem w rundach 7-5 albo ewentualnie 6-6 na Bivola. Niemniej sporo rund było na styku. Bivol skrzywdzony ale ciężko tu mówić o jakimś wielkim wałku. Walka świetna, pewnie będzie rewanż.
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 13-10-2024 01:19:24 
Zresztą najlepszym podsumowaniem tej walki była reakcja zawodników i ich narożników po końcowym gongu. Oni dobrze wiedzieli kto tę walkę wygrał.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:19:58 
'Sweet science' pajace już płaczą, bo powinni Bawołowi dać wygrać bo ładnie uciekał hahahaha
 Autor komentarza: mchy
Data: 13-10-2024 01:20:21 
Rewanż to być musi, walka do bólu równa, a i uczta dla kibiców, bo nie ma dziś nikogo (może poza Usykiem), który dałby taką jakość.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-10-2024 01:20:36 
Kapitalna walka. Po pierwszej rundzie się tak nakręciłem że wstałem z łóżka aż i się ubrałem bo to grzech na leżąco takie widowisko oglądać.

Co do wyniku byłem przekonany że jednak Bivol minimalnie. Za dużo rund Artur oddał. Ale mistrzowskie wygrał.

Ogólnie Beterbijew robił większe spustoszenie i nie jest prawdą że ani razu nie zranił Bivola. Zranił przynajmniej 2 x a w ostatnich rundach (10 albo 11) to Bivol słaniał się już na nogach i wyglądał jakby był już na skraju. Co innego że w 12 znów coś tam się odgryzał.

Ciężko wyrokować czy wał. To była w każdym razie moja pierwsza myśl że naciągnęli to dla Artura bo może być tak że Bivol 1-2 rundy więcej ugrał. Takie miałem wrażenie na gorąco.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-10-2024 01:20:42 
Bivol fajnie kontrowal bedac na wstecznym, ze zmiana kierunku i dziwie sie, ze nie zrobil z tego glownego oreza w tej walce. Goniacy go Artur wygladal w takich momentach bezradnie, robilo to wrazenie, ale najwyrazniej te bomby tam byly micne, a i tlenu Bivolowi nie styklo

Faktycznie, obaj skromni ludzie, szacun.

Walka topowa, nie zadne obijamie ogorkow jak Canelo
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 01:21:02 
Dali wygrać swojemu bo Beterbiej to muslim
Jakby wygrał Bawół to mogło by się coś stać bo tam przecież przyjechał sam Razman prosto z Czeczenii
 Autor komentarza: pankracy
Data: 13-10-2024 01:22:44 
Miałem 115-113 dla Bivoła ale walka była dość wyrównana.To 116-112 dla Beterbijeva to jakiś kryminał.Bivoł powinien dostać rewanż.
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 13-10-2024 01:23:03 
Wiadomo skąd taki wynik. Walka kosmos, bardzo bliska. Jednak Bivol lepiej punktował, miał mega obronę i wyprowadzał ciosy jak snajper. Po walce jak zaczęły się te muzułmańskie okrzyki i do narożnika Beterbijewa wpadł Kadyrov i zaczął go ściskać ehhh, niedobrze się robi jakoś tak. No nic Bivol przyjął ten wynik jak prawdziwy Mistrz. Bez wymówek. Wynik jednak śmierdzi jak to towarzystwo wmieszane w boks.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:23:08 
gerlach
To jest boks a nie gimnastyka artystyczna.
Ładnego uciekania i sprawiania że goniący rywal czasem nie może Cię złapać się nie punktuje.
To nie jest kurwa gra w berka tylko BOKS.
Chuja zrobił Biwoł aby WYGRAĆ tę walkę.

WYGRAĆ ROZUMIESZ.
Nie kurwa ładnie uciekać ale WYGRAĆ.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:23:48 
Rafał, włąsnie Twoja modelka powiedziała mi że woli Kadyrowa od podlaskiego informatyka z Taplar za niepełne 4k na rękę. Skomentujesz ?
 Autor komentarza: ErykEsch
Data: 13-10-2024 01:24:47 
dla mnie 115 - 113 Biwoł
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 13-10-2024 01:25:53 
Indiana weź zjedz snikersa albo idź do klopa...
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:25:57 
^ I właśnie zacząłeś grać w jego grę, bo wystarczyło ignorować tego dzieciaka, który zawsze najpierw wybada nastroje, a potem idzie pod prąd, żeby powkurwiać.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:28:10 
Niektorym baranom to się sporty kurwa pomyliły.

TO NIE JEST KURWA GRA W BERKA TYLKO BOKS.
Tu się nie daje wygranej za to że rywal Cię kurwa nie złapał.
TU MASZ BIĆ RYWALA. Na tym ten sport polega.

To nie jest kurwa Złap mnie jeśli potrafisz
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 13-10-2024 01:29:51 
Jest wywiad z Edkiem. Mówi jak świętowali wygraną te muslimy przed ogłoszeniem wyniku. Oni wiedzieli, że nie dadzą mu przegrać. Towarzystwo iście zacne. Kadyrov nic dodać nic ująć...
 Autor komentarza: Jacenty
Data: 13-10-2024 01:31:29 
Jestem zadowolony z werdyktu, chyba sędziowie nie lubią damskich bokserów. Rundy mistrzowskie wygrał zdecydowanie Beterbijew i to zrobiło wrażenie na sędziach.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:31:36 
Sekundant,
spokojnie, Rafał jak sie podjara przy większej walce, to zwyczajowo dostaje bana xD
Bo prędzej czy późnej wylezie to podlaskie pochodzenie.
 Autor komentarza: Riwako
Data: 13-10-2024 01:32:05 
Ja miałem remis 114-114 tyle, że rundy dla Artura 4,5,6,10,11,12 były dość wyraźnie według mnie wygrane. Bivol wyglądał lepiej ogólnie oraz jego udane akcje były efektowne z tym, że wyprowadzał ich za mało. Wystarczy zobaczyć na statystyki. Prawie 2 razy więcej ciosów wyprowadził Beter, co z tego, że doszła podobna ilość skoro przy wyrownanych rundach sedziowie zwykle daja je dla tego bardziej aktywnego. Widać też było znaczącą różnice w siłę ciosu. Myślę, że na żywo przy wyrównanych rundach kiedy sędziowie słyszą wymowę tych ciosów to mogli się tym zasugerować przy ocenianiu.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:33:29 
W rewanżu Biwoł będzie musiał pójść po nokałt. Dzisiaj jeszcze o tym nie wiedział. Nie jest to niemożliwe, bo poza kilkoma kryzysami w środku i pod koniec walki, strzelał do muzułmanina jak z automatu.
 Autor komentarza: Jacenty
Data: 13-10-2024 01:34:27 
No i mamy początek rządów turbanów Allah będzie wygrywał , jak Tyson Al Fury przejdzie na islam to pewnie odzyska wszystkie pasy.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 01:35:59 
@Riwako
Może i daja, ale zgodnie z regulami powinni punktowac rowniez obrone.

Tak czy siak walka bardzo ciasna, ale no ciezko dac tutaj nawet 115-113 Artur, a 116-112 to jakis smiech na sali. Artur spychal ale pudlowal, Bivol lokowal. Nie bede tutaj sie nad tym rozwodzil bo walka byla swietna, ale wstydem byloby nie zrobic tu rewanzu, a w przypadku wygranej Kirgiza nawet trylogii. W LHW i tak tu nikt nie podskoczy bo Ci rosjanie sa po prostu lvl wyzej.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:36:44 
Wreszcie koniec z tym kurwa pierdoleniem, punktowaniem na tego co lepiej ucieka.

KURWA.
Ten sport polega na tym że Twój rywal ma mieć OBITĄ GĘBĘ.
A nie kurwa na tym, że ma Cię nie złapać.
To wie nawet moja aktualna egzotyczna dupa;

https://zapodaj.net/images/5b79119fc52f8.jpg

Dla niej wygrał Artur jak i dla mnie.

W rewanżu Twój Biwoł wygra jak BARDZIEJ OBIJE GĘBĘ rywalowi. A nie jak kurwa będzie ładnie spierdalał odbijając się od lin.
Spójrz jak wyglądały twarze, Beterbijew znacznie mniej obity a gęba żółtka siniak na pół twarzy.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 01:39:47 
Biwol musi teraz zmienić styl walki na Canelo to wygra
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:40:33 
Rafał sparował z kuzynem trenując Floydowe "shoulder roll", Mistrz taplar i okolicy. On ma wiedzę i praktykę.
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 13-10-2024 01:41:42 
Niestety, muzułmanie zawładnęli boksem tak jak opanowują cały świat. Niedługo czas na Polskę...
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 01:42:52 
@Indiana
Ty to jestes dobry troll xD jak Ci za to nie placa to jestes idiota, jezeli dostajesz za to pieniazki to graty za fuche :)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-10-2024 01:43:59 
Wygrał Biwoł , tyle w temacie.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:45:19 
marcinm jelopie nie osmieszaj sie. Idz oglądać taniec baranie a nie boks.

Wygrał Beterbijew i koniec rozmowy, a nie ten twoj skośny uciekacz pajacu
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:46:14 
Niestety, Robia za free, Choc Rafał ma modelkę z erasmusa, a Polakos plakaty i Ogara pod łóżkiem.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 01:47:31 
"Dodam że żadan nie ma szans z canelo w 168 funtach, ani Inoue, ani Crawford, ani Beterbijew, ani Usyk"

...ani nawet Fury?

:D
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 01:48:15 
@Indiana
Człowieku (tak nobilituje takie bydle intelektualne jak Ty), nie kieruj w moim kierunku inwektyw bo jest to po prostu slabe.

Baeterbijew wygral na kartach - owszem, ja tego nie neguje. W mojej opinii wstepnej (zaznaczylem, ze walke musze obejrzec kolejny raz a chlodno) zakładam, że cięzko przyznać Arturowi wiecej niż 5-6 rund.

Ty za to jebany buraku fikasz tutaj z checia sprowokowania mnie ;), jak chcesz to chuju do szczania ja Cie sprowokuje - nie mam z tym najmniejszego problemu. Patrzac na Twoj zanizony poziom inteligencji oraz elokwencji jest to easy job.
 Autor komentarza: omus79
Data: 13-10-2024 01:48:24 
No nie🤦 pięknie technicznie rozdgrał to Bivoł. Beterbijev dostawał wciry. Nawet biorąc pod uwagę same powtorki po rundach. Dla mnie to był lekki szok. Gorszy wygrał. Na ziemi Allaha ygrał Szmatogłowy 🤦🤦 a to niespodzianka 😅🤦 lepszy Bóg owcojebców 😅😅
Pozdro
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:49:00 
marcinm debilu umysłowy naucz się baranie pierdolony że tojest BOKS a nie kurwa gra w berka jełopie
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 01:51:26 
Nauczono takich jołopów marcinków i innych DEBILI INTELEKTUALNYCH o IQ 90 że jak ładniej uciekasz to jesteś ŁAAAAAŁ Paaanie SWEET SCIENCE NORMALNIE.
I taki bezrefleksyjny tuman od razu podłapał i udaje 'znawcę'więc klepie te same bzdury że ten co lepiej uciekał 'wygrał'.

SPÓJRZ NA TWARZE TY KURWA BARANIE PIERDOLONY.
Jak obity jest twój żółtek a jak Artur bez śladu
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:54:07 
Marcin, sory ale przegrywasz batalię. Rafał z podlaskiej piwnicy wrzucił dwukrotnie screena z czarnoskórą modelką. Jak wrzucisz trzy razy fotę z jakąś randomową dupą, wyjdziesz na prowadzenie xD
 Autor komentarza: omus79
Data: 13-10-2024 01:56:17 
Ale ja mam dość takich pieniaczy pacacanów. Ty jesteś debil, nie to ty jesteś debil 😅😅🤦
Wyluzujcie Janusze. Też sądzę że to lekki wał ale werdykt jest wiążący, więc trzeba go zaakceptować 👊 pozdro 👊 k.🤬wa mać 😅
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 01:57:56 
@Indiana
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe czym jest definicja debila oraz jakie sa widelki IQ miedzy debilem, kretynem a idiota. Zapewne jestes na tyle glupi ze nie potrafisz sie z tym zapoznac.

Ocena walki po subiektywnym "rozbiciu" w Twojej opinii winna rzutowac na punktowanie walki?

Nie zamierzam dalej z tobą (celowo z małej litery) dyskutować, bo jesteś po prostu osobnikiem toksycznym i potocznie mówiąc "przygłupim".

ps. jeżeli jeszcze raz potanowisz mnie obrazic ad. persona to się zastanów :)

Pozdrawiam (Twoja rodzine, a nie ciebie pecie)
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 02:00:16 
A co do wyniku, to sens ma jedynie dyskutowanie o konkretnych rundach i wtedy dopiero można polemizować. Krzyczysz "wał", napisz które konkretnie rundy widzisz dla kogo. Ogólne wrażenie też mam takie, że Biwoł tego nie przegrał.W takich walkach najlepszym wynikiem jest remis.

Nie zgodzę się, że Beterbijew jest mnie finezyjny, niż Biwoł. Boksuje inaczej, ale w tym co robi jest perfekcyjny. Porusza się mega oszczędnie, ale dzięki temu ma siłe, by zadawać bardzo dużo bardzo mocnych ciosów, którymi rozbija. Bardzo trudno go trafić. Mega ogarnia ring. Przy kosmicznej pracy nóg Biwoła Artur mimo wszystko potrafił znajdować się mniej więcej tam gdzie chciał wobec Biwoła. To inny rodzaj estetyki, ma mniej tanecznej gracji, ale wartość artystyczna dla mnie taka sama.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 02:00:54 
@omus79
Spokojnie, daje im zarobic xD oni mysla ze potrafia kogos wkrecic w ten sciek, ja im daje karme bo czemu nie. Niech tam dostana 2zl za komentarz lub sie fapuja na zasadzie "patrz kurwa ale go zaoralem". Na tym polega wlasnie anonimowosc w necie. Na zywo to by byla broda do obojczyka i cichutkie "dzien dobry"
 Autor komentarza: mchy
Data: 13-10-2024 02:01:04 
Abstrahując od wyniku bo ten naprawdę nie jest wielce kontrowersyjny, ale naprawdę w 2024 mamy tu jeszcze kogoś, kto wybiera zwycięzcę po śladach na twarzy? Ja pierdolę.
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 02:01:35 
'Ocena walki po subiektywnym "rozbiciu" w Twojej opinii winna rzutowac na punktowanie walki?
'

TAK, CAPIE PIERDOLONY. DOKŁADNIE TAK.
Jest to jeden z ELEMENTÓW po których ocenia się kto wygrał walkę.
Boks to sport w którym masz za zadanie POBIĆ swojego rywala. A nie kurwa ładniej spierdalać po ringu jak twój żółtek.

Twarz żółtka miała siniak na pół gęby, Beterbijew nie miał śladów walki.
I WSZYSTKO W TEMACIE. To mówi wszystko kto tu komu zrobił krzywdę.

Wezmą takiego capa umysłowego dyletanta i mu nagadaja 'sweet science' i taki nowobogacki yntelygent z Koziej Wólki będzie udawał TAK TAK, SWEET SCIENCE WYGRAŁ BIWOŁ BO NIE DAŁ SIĘ ZŁAPAĆ.

TO NIE GRA W BERKA BARANIE, OŚLE JEDEN
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 02:03:46 
@Ariosto
Dobrze rozkminiasz, w sensie nie wazne czy ktos ladnie skacze czy ktos wali jakies super bomby. W boksie liczy sie rundy, a punktowanie ma kilka kryteriów. Wizualnie (i chyba statystycznie) Bivol nie mogl tego przegrac, ale Bivol tez dawal dobre rundy. Wiadomo ze cala dyskusja jest mocno na goraco gdzie nikt nie mial szans (bo jak?) przeanalizowac walki po rundzie. Moze sie okazac ze ta walka byla mniej bliska niz sie wydaje, ale na goraco (plus werdykt) jest oceniana na korzysc jednego lub drugiego. Ja nie mam zadnych bokserskich idoli i wydaje mi sie, ze Bivol nie mogl tej walki przegrac na punkty ale jezeli na chlodno to zobacze to moze moje zdanie sie zmieni (w co watpie)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 02:05:22 
@Furmi
Zrób jakieś zestawienie najbardziej żenujących komentarzy, myślę że teza @Indiana o tym, że walki ocenia się po tym jak wygląda twarz boksera po walce, może być w topie
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 02:06:30 
U Rafała - Każdy ślad, a zwłaszcza większe limo to jedna runda do tyłu. Ciężko się z tym nie zgodzić, zwłaszcza z kimś będącym z kenijską modelką. To wiążące.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 02:07:50 
@LesterMolester
Niebawem trzeba bedzie rundy oddawać za numer buta albo kolor oczu
 Autor komentarza: Emperror
Data: 13-10-2024 02:09:20 
Marcin

Kiedyś canelo w walce z Floydem dostał punkty za to że taki młody jest od jednej pani xD
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 02:17:18 
Widze że wymoczki yntelektualne bez znajomosci historii boksu dalej sie osmieszają.
Wzięto takich Emperorow czy marcinków nauczono ich że sweet science i takie cielę tępe o IQ 90 łazi dalej i klepie te głupoty że lepszy jest ten co go ciężej złapać co lepiej ucieka.

DEBILU.
Ślady twarzy to WSKAZOWKA kto kogo bił. A ostatecznym weryfikatorem jest to, że Biwoł trafił z 5 procent więej ciosów a trafiał słabiej o 40 procent.
Suma iloczynów debilu.
Jak ja cię uderzę 10 razy z siłą 10 to jest to wymowniejsze jak trafisz mnie 12 razy z siła 5.

TO STĄD SIĘ POTEM ROBIĄ WIĘKSZE ŚLADY NA TWARZY u jednego, dlatrego ci tłumaczyłem OŚLE PIERDOLONY że jest to WSKAZOWKA.

Naucz się dyletancie boksu, capie jeden bo wiedzy zero ośle ty.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 02:22:54 
Rafał, wiem że jesteś historykiem boksu. Czy ślady po uderzeniach, tj lima zółte a fioletowe się różnia przy punktacji ogólnej ? Według mnie fioletowe to dwie rundy wzwyż, a czerwone to trzy, jak uważasz ?
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 02:27:01 
Jak kolory na twarzy po walce, wpływają na punktację ? Napiszes jakiś historyczno - ekspercki esej dla laików po ZSZ jak ja ?
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 03:01:30 
iks de
 Autor komentarza: golabek
Data: 13-10-2024 08:13:18 
Punktuje się rundy a nie końcowe wrażenia wizualne za bardziej obity ryj. Co to za farmazony. Usyk po walce z AJ tez wyglądał gorzej, ale co z tego? Chyba nie napiszesz ze AJ wygrał:D
 Autor komentarza: Indiana
Data: 13-10-2024 08:21:52 
Pośmiejmy się razem z kilku orgowych dyletantów i ciołków od 'sweet science' co o boksie nic nie wiedzieli i go nie rozumieją i wmówiono im, że uciekanie to wiesz, to takie 'sweet science'.
I taki Emperor czy inny marcinm klepie potem glupoty jak katarynka.

Dobre są te wypowiedzi takich ciołków na yt;
'Bivol not only survived the 12 rounds, but outlanded Beterbiev'

PRZETRWAŁ. Czaicie. Oni się nastawiali, że WOW, Biwoł PRZETRWAŁ. A więc i 'wygrał', bo wiecie, Beterbijew go nie zabił, więc to było 'sweet science' hahaha.

I przyjdzie taka miernota nie rozumiejąca tego sportu i wypisuje głupoty publicznie jak to Biwoła 'obrabowali' bo O CO WAM CHODZI, no przecież zdołał uciec, PRZETRWAŁ PRZECIE.
 Autor komentarza: golabek
Data: 13-10-2024 08:43:49 
Źle to rozumiesz. Nie chodzi o to ze przetrwal, unikał, kontrował, oddawał, ładnie wyprzedzał i lokował ciosy. Nie mówię że to wal. Walka była bliska i mogła iść w obie strony, choć mi wychodził remis albo Bivol. Tylko że Ty argumentujesz wynik obitą twarzą, co ma się nijak do punktacji.
 Autor komentarza: osmiornica86
Data: 13-10-2024 08:50:33 
statystyki ciosów

https://www.boxingscene.com/compubox-stats-artur-beterbiev-dmitry-bivol--186425
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 10:55:06 
Lol dokładnie, Indiana chce dawać punkty za to, jak buzia boksera wygląda po walce, a Polakos - jak wygląda przed walką :):).
 Autor komentarza: Zbyszek59
Data: 13-10-2024 14:13:40 
MIalem 115:113 dla Bivola. Doskonala walka, ktorej jednak Beterbijev nie mogl przegrac. Z wiadomych powodow. Smutne ,ze do calej tej historii paskudnie wpisal sie nasz sedzia ringowy. Naprawde Bivol wygral tylko 4 rundy?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.