WASZYM ZDANIEM: BETERBIJEW vs BIWOŁ (SZEREMETA vs EUBANK JR)

Od godziny 18:00 wielka gala w Rijadzie. Walka wieczoru - starcie Artura Beterbijewa (20-0, 20 KO) z Dmitrijem Biwołem (23-0, 12 KO), około godziny 0:15 czasu polskiego.

Poniżej przypominamy Wam pełną rozpiskę:
Artur Beterbijew (20-0, 20 KO) vs Dmitrij Biwoł (23-0, 12 KO) - o pasy WBC/WBA/IBF/WBO wagi półciężkiej
Chris Eubank Jr (33-3, 24 KO) vs Kamil Szeremeta (25-2-2, 8 KO) - waga średnia
Fabio Wardley (17-0-1, 16 KO) vs Frazer Clarke (8-0-1, 6 KO) - waga ciężka
Jai Opetaia (25-0, 19 KO) vs Jack Massey (22-2, 12 KO) - o pas IBF wagi junior ciężkiej
Ben Whittaker (8-0, 5 KO) vs Liam Cameron (23-6, 10 KO) - waga półciężka
Skye Nicolson (11-0, 1 KO) vs Raven Chapman (9-0, 2 KO) - o pas WBC wagi piórkowej
Mohammed Alakel (debiut) vs Jesus Gonzalez (3-2)

Transmisję przeprowadzi platforma DAZN w systemie PPV za 75,99 PLN. Możecie dokonać zakupu transmisji naszym reflinkiem TUTAJ >>>

To jest temat dla Was. Zapraszamy wszystkich do merytorycznej dyskusji. Dobrej zabawy!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 18:16:08 
Kibicuje Bivolovi, ale mam przeczucie że Dmitrij skończy jak Gvozdyk.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 12-10-2024 18:31:52 
Eubank Jr to jest jednak ślizgacz xd
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 18:37:37 
W takiej kolejności powinny być walki jak tutaj na rozpisce? Znaczy Kamil przed walką wieczoru?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 18:46:11 
No cóż, Roy Jones też pajacował a później przez wiele lat robił za worek treningowy i był usypiany. Ja do Bivola nic nie mam, nawet szacunku.

Beterbijew przed czasem.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:09:59 
dla zainteresowanych gale za darmo mozna obejrzec na https://strims.in/ , oczywiscie polecam uzbroic sie w jakies adblockery czy uBlockery czy AdGuardy zeby nie spamowalo reklamami.

Z rospiski na tej stronie wynika, że Kamil może wyjść do walki ok 21-ej nt. walka wieczoru jest przewidziana na 00:15, wiec najpewniej po walce Eubank-Szeremeta bedzie starcie brytyjskich cięzkich i dopiero wisienka na torcie walka ruskich hegemonow.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:12:21 
edit, znalazlem rospiske:
https://www.tapology.com/fightcenter/events/114534-beter

Najpierw Eubank, pozniej Opetaja, pozniej bryci i na koniec walka wieczoru
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:14:18 
*rozpiske
** nie nt. tylko natomiast ;p

sorki ale pisze w biegu bo musze jeszcze kilka rzeczy ogarnac a gala juz sie zaczela, zaraz do ringu powinien wychodzic pajac Whittaker z doswiadczonym Cameronem
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:19:29 
@Polakos
Za co nie szanujesz Bivola? Z tego co mi wiadomo to napierdolony nie wyganiał ludzi z imprezy własnego dziecka oraz nigdy nie wykryto u niego dopingu, nie przypominam sobie też żeby wymuszał jakieś limity wagowe.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-10-2024 19:26:17 
Za to że sponiewierał rudego jak śmiecia
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:31:59 
@StonkaKartoflana
Nie przesadzaj, śmieć nie dałby się tak sponiewierać :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 19:33:34 
Przecież Canelo nigdy nie był na deskach a Roy Jones wielokrotnie.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 19:34:19 
Marcin, ale Bivol nigdy nie był mistrzem 4 kategorii.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:35:35 
@Polakos
Ali również
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:36:04 
w sensie, Ali nie byl mistrzem 4 kategorii, a na deskach to nigdy nie byl np. O. McCall
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:37:07 
btw. jak nie szanujesz zawodnikow ktorzy nie byli mistrzami 4 kategorii i nigdy nie lezeli na deskach to ilu bokserow szanujesz? :D
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 12-10-2024 19:38:11 
Bardzo bliska walka więc typowanie trudne. Z jednej strony Biwoł może być zbyt śliski i wypunktować Czeczena z drugiej strony Baterbijev dotąd nokautiwał każdego i jest naprawdę mocny.
Trochę to przypomina walki Warda z Kowaliovem. Dla mnie 51-49 Biwoł.
A Kamilowi życzę jak najlepiej ale będzie bardzo ciężko i raczej polegnie przed czasem chociaż Eubank może w drugiej połowie walki się zmęczy i będzie szansa przegrać na punkty.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 19:40:02 
Marcin, ale Roya usypiali co automatycznie go w pewnym sensie skreśla.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 12-10-2024 19:43:47 
Kamil niestety raczej KO, acz da dobra walke.

Biwol powinien ograc Betera, chyba ze zapomni o nogach. Beter jednak z tego typu graczem nie walczyl i zobaczymy jak mu pojdzie skracanie dyst.z Bawołem
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 19:45:23 
POLAKOS

Canelo w erze roya nie byłby mistrzem 4 kategorii i zapewne również leżał y na deskach xD
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 19:48:04 
Emperror

Jak Roy się nie umiał bronić i robił za worek treningowy.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 19:50:58 
No tak tak xD
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 12-10-2024 19:51:51 
My tu gadu-gadu o Alvarezie, a tymczasem w ringu coś się dzieje. Nawet biorąc pod uwagę, że jak na Saudów, rozpiska poza główną walką umiarkowana. To Whittaker, tym co prezentuje w ringu, kompletnie nie zasługuję by tu być. Chyba przyjechał na tę galę po znajomości.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 19:54:43 
No to sobie pooglądaj walki, Jonesa usypiali.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 12-10-2024 19:55:54 
Poziom zakończenia walki adekwatny do jej przebiegu. Przejdzie do historii xD.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 12-10-2024 19:56:12 
Typ go wypchał z ringu, doprowadził do kontuzji tym a oni punkty liczą.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:56:23 
@Starykibic
Oczywiscie, ale przynajmniej nie pajacowal jak zawsze i gatekeeper pokazal mu miejsce w szeregu. Ta niby kontuzja to tez nie wiem od czego (bo tam nie widac zeby w ktorejs chwili mogl zranic kostke), a moze od tego ze Cameron zaczynal lokowac co raz wiecej mocnych ciosow. Whittaker to niewatpliwie talent ale brakuje mu pokory i chyba jednak glowy
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 19:56:40 
I jeszcze typ ma pretensje że nie wygrał xD
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 19:59:26 
@BumPromotion
Pokaz mi sytuacje gdzie "wypchniecie z ringu" zostalo uznane za np. faul. Rownie dobrze mozna powiedziec, ze podczas klinczu to Whittaker celowo sciagnal rywala zeby wypadli z ringu, gdzie kolejnym krokiem bylo upozorowanie kontuzji w walce ktora zaczyna uciekac xD jedno i drugie nie ma sensu.

Takie rzeczy w boksie po prostu sie zdarzaja
 Autor komentarza: Jacenty
Data: 12-10-2024 20:00:06 
Szeremeta wygra przez KO, A Beterbijew usypia nakoksowanego damskiego boksera pupilka Eddka. Takie mam życzenia dwa.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 20:00:57 
Ciekawe czy uda im się tym razem zapełnić tę halke
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 20:02:35 
Marcin, a jak skomentujesz wyniki PPV Saula Alvareza?
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 12-10-2024 20:02:39 
@marcinm
Obawiam się, że jest jeszcze gorzej; Jemu brakuje umiejętności. Jeszcze Go nie skreślam, ale jak na razie nie wygląda to dobrze.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 20:04:42 
Powiem wam walki pań w ufc jeszcze jakoś mi przejdą ale boksu pań nie trawie
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 20:10:54 
Polakos, spierdalaj z tym alvarazem. Wciskasz go wszędzie, jak onegdaj wciskano Kasię Cichopek.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 20:17:49 
@Polakos
Jest po prostu na rynku bardzo dlugo, na duzym rynku (meksykanskim, a raczej meksow mieszkajacych w stanach), ktory kocha boks. To jest naturalna kolej rzeczy. W USA, gdzie tradycja bokserska jest znaczaca, nie ma amerykanow na wysokim poziomie, tak samo nie ma zbyt wielu wybitnych meksów (obecnie), za to spolecznosc meksykanska kocha boks, amerykanie rowniez.. wiec wspierajac swojego pupila po prostu go kupuja. Ja alvarezowi nie odmawiam ani umiejetnosci - ma je na wysokim poziomie, ani charyzmy - bo jest arogantem a to ludzie lubia (zwlaszcza hejterzy), ale moje pytanie dotyczylo zupelnie czegos innego. Za co nie szanuejsz Bivola? Ty w sposob wrecz idiotyczny zadales pytania w stylu: czy jest mistrzem 4 kategorii albo czy RJJ lezal na deskach xD gimbaza fest.

@Starykibic
Zgodze się, że brakuje mu umiejętności, jako talent uważam tutaj raczej predyspozycje fizyczne, takie jak szybkość, dynamika, łatwość wyprowadzania kombinacji. Kuleje defensywa (i to strasznie), praca nóg wcale też nie zachwyca. Ja Whittakera ani nie skreslam ani nie kreuje na gwiazde, z ludzkiego pkt widzenia nawet bym mu zyczyl porazki przed czasem (i to brutalnej) ze wzgledu na brak szacunku do rywali.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 20:18:28 
Szeremeta to będzie koszmar stylowy dla Eubanka. Kamil przez TKO.
Biwoł jest zbyt metodyczny dla Beterbijewa. Biwoł przed czasem.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 12-10-2024 20:20:09 
@marcinm
Problem z Whittakerem polega na tym, że za szybko uwierzył, że już jest gwiazdą, a reszta jest na wyciągnięcie ręki. Niestety tak naprawdę to niewiele jeszcze umie. Albo zejdzie na ziemię, ostro weźmie się do pracy, wtedy ma jeszcze szanse zaistnieć. Albo dalej będzie tkwił w przekonaniu o własnej wielkości i wtedy weryfikacja przyjdzie szybko.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 20:21:56 
Dobrze że to 10 rund po 2 minuty...
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 20:30:22 
Marcin, ale tak uczciwie - zrobiły na Tobie wrażenie wyniki sprzedaży walki Canelo vs Berlanga.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 20:32:57 
@Starykibic
Zgadzam sie

@sekundant
Co do Szeremeta Eubank to moge sie zgodzic, ze stylowo Szeremeta moze być trudny dla Eubanka ale na pewno nie bedzie dla niego koszmarem. Wydaje mi sie jednak, że to nie bedzie bicie do jednej mordy i Kamil tam sie mocno postawi.

Co do Bivola zgadzam sie, jest tylko jedno ale... nie znamy sufitu obydwu zawodnikow. Bivol zawsze walczy na tyle na ile musi (wyjatkiem Canelo, tam wiedzial ze musi zdominowac rudego zeby wyszarpac wygrana) pytanie brzmi na ile może? oraz drugie pytanie, na ile Artur jest takim zabijaka? Do tej pory kładł każdego, nie zawsze przychodzilo mu to łatwo. Na pewno atutem Bivola w tej walce bedzie swietna defensywa oraz twardy ryj (pamietam, ze w 12 rd walki z mocarnie bijacym Joe Smith Jr nawet się nie oblizal sie po mocarnym pierdolnieciu). Ja stawiam lekko na Bivola ale nie zdziwie sie jak to bedzie jednostronny pojedynek w jedna czy druga strone
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 20:38:18 
A mi się wydaje że niestety Eubank dość łatwo poradzi sobie z Kamilem. Szeremeta ma wate Eubank będzie bez respektu wchodził w wymiany A w napierdalance jest dobry cała nadzieja że Kamil na szczęka czysto trafi jak tamten będzie szarzowal
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 20:45:55 
@Emperror
Jest to mozliwe, jednakze przed pierwsza walka z L. Smithem wydawalo sie, ze Eubank ma betonowy łeb (nigdy wczesniej nie lezal a walczyl chociazby z mocno bijacym Abrahamem, Grovesem, Wiliamsem) a raczej niepodejrzewany o kopyto Smith go po prostu rozjechal. Sam Szeremeta tez raczej nie da sie zgasic jak pet bo przyjmowal o wiele mocniejsze ciosy i nawet jak padał to wstawał i walczyl. Wiadomo, ze faworyt jest jeden ale mi sie nie wydaje zeby to bylo jakies sciecie (nie wiem tko w 4 rundy) tylko raczej sporo potu i Szeremeta zdola urwac tam z 3-4 rundy.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 20:46:25 
Napisałem trochę z przymrużeniem oka i życzeniowo, bo Szeremetę nie sposób nie lubić, a polskiemu boksowi przydałby się taki promyk nadziei, bo jest w odwrocie.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 20:46:33 
@marcinm

Dzięki za rozpiskę. Czyli teraz będzie Szeremeta.
Teraz już do końca gali będzie ogień.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 20:50:03 
Marcin
Fajnie by było bo przykro patrzeć jak ciągle Polacy są rozjezdzani
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 20:50:41 
Zaczynamy xD
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 12-10-2024 20:57:22 
Niestety ale Szeremeta raczej przegra dosyć szybko obstawiam że maks do 5 rundy
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:01:13 
Niestety Kamil chyba juz nie trzyma ciosu ze pada po takim farfoclu, ale cos tam sie odgryza i ulokowal kilka dobrych ciosow, niestety nie jest puncherem
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 21:02:11 
3 prawe proste weszły ładnie ze strony Kamila. No ale wiadomo Eubank to ekspozywny zwierz i wiadomo co i jak...
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:05:29 
Eubank po tych 3 prostych kamila zaczyna bez respektu wjeżdżać xD
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 21:06:14 
Jubank jak najbardziej do zrobienia, otwiera się, jeśli wcześniej nie ubije Kamila :)
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:06:52 
Otwiera się bo poczuł cios kamila xD
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:08:03 
O eubank krwawi xD
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:08:49 
Kamil go przełamie :)
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 12-10-2024 21:08:50 
Szermeta juz moze spc spokojnie - wywala eubanka z glebę i ryj juz rozkwasil :)
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 21:10:06 
Jr przyjał taktyke opuszczonych łap, widac że jest go czym zahaczyć, ale nawet jak Kamil by wlepił swoj najlepszy cios to nie wygra przez ko. Więc lipa
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:11:11 
Nawet słabym ciosem można powiększać to rozcięcie i pomóc sędziemu podjąć jedyną słuszną decyzję :)
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 21:18:29 
Jubankowi kończą się pomysły. Więcej Roya Juniora :D
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 21:21:00 
Szeremeta fajnie lewy pracuje i w dziób go :)
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:22:43 
Eubank starzeje się już nie dynamika co kiedys
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 12-10-2024 21:22:46 
Ale regres formy Eubanka. Dużo filozofowania i kombinowania, latka przeleciały i starość dopadła. Atuty na których bazował odchodzą u bokserów jako pierwsze.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:24:38 
niestety, Kamil mimo serca do walki to nie ma czego szukac w top15. Fajnie ze chlopak zarobil i pokazal, ze ma dobry mental, cala reszta niestety kuleje.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 21:26:51 
Walki Alvareza sprzedają się jak ciepłe bułki, 17 milionów dolarów z biletów i 650 tysięcy PPV.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-10-2024 21:26:56 
Neymar miał wielkie szczęście, mógł z bliska obejrzeć Kamila w akcji
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:27:34 
@Polakos
czyli w 10 walk nie zrobilby tyle ppv co FMJ w dwie :D
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:27:58 
Wstydu nie było, a Eubank się nie pokazał nic spektakularnego. Kamil niestety za słaby cios na ten poziom przeciwników, bo kilka razy fajnie trafił, ale nie robiło to wrażenia. Zarobił sobie chłopak i większej krzywdy nie dał zrobić.
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 21:28:38 
Wstydu nie ma.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:29:04 
Marcin

Dobra riposta podobnie kiedyś Floyd canelo odpowiedział Ty za 5 walk zarabiasz mniej jak ja za jedną xD
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 12-10-2024 21:29:08 
Następna walka Szeremeta vs Sulęcki w Polsce?
 Autor komentarza: werus
Data: 12-10-2024 21:30:39 
Żal patrzeć. Eubank nie jest jakimś Supermenem.Padło w walce nazwa Canelo. Canelo by go zmiótł...
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:31:20 
Gościu pierdoli, że mógł to skończyć w pierwszej, ale chciał się pobawić w ringu. Pozer pieprzony.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:31:29 
Starykibic

Super by było tylko czy Wasilewski pozwoli. Nie było diablo master nie było diablo cieslak WGL zadlo robi dobre walki bo wiecznie pieniędzy nie ma
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:31:43 
@Starykibic
Ja chętny, obydwaj już wycisneli maxa ze swoich karier a ich starcie to taka ładna klamra.

@sekundant
Szeremeta nawet jak przegrywa brutalnie, po drodze padajac, to nigdy nie przynosi wstydu (nie ucieka, nie poddaje sie, chce walczyc - taki swoj chlop)
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 12-10-2024 21:32:58 
Kamil gdyby wygrał to z Benem nie byłoby tej żenujacej szopki hahah
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 21:35:18 
Ale i tak Canelo jest gwiazdą globalna.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:35:59 
@Polakos
a Ty lokalnym pajacem, mozna powiedzieć że jesteście dwoma końcami tego samego kija
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:36:23 
@Polakos To pozory, bo Meksykanów jest wielu.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 21:36:24 
ALe napinka ten Ben i groźny miny, w tym zestawieniu nawet Eubank wydaje się sympatyczny xd
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:39:42 
@sekundant
Polakos powinien założyć jakiś band, teksty chwalebne wobec Canelo moglyby zaaowocowac zaproszeniem na urodziny córki rudego, gorzej jakby Alvarez sie napierdolil i Polakosa pogonil :D
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-10-2024 21:39:53 
Kiedyś cieszyliśmy się, jak Polak wygrywał. Potem jak przegrał, ale nie przed czasem. Dzisiaj jak leży tylko 4 razy w ciągu 6 rund, to uważamy to za sukces. Polacy, nic się nie stało? Kibice piłki nożnej już tak nie krzyczą. Najwyższy czas przestać to robić w boksie i chwalić za zebrany wpierdol.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:40:17 
@SWJar
Może znowu zjadł za dużo jajek czy tam tabletek antykoncepcyjnych
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:42:13 
@Hugo
Nie przesadzajmy, kiedys po prostu zestawienia mogly dawac nadzieje, tutaj byla nadzieja na urwanie czegokolwiek. To, ze nie ma wstydu to nie znaczy ze jest zadowolenie. To tak jakby rozjechal mnie samochod ale tylko polamal mi nogi i zebra ale nie zabil.
Stety lub nie po prostu nie ma nadziei na duza wygrana, a lepsza dumna porazka niz obciach totalny (a takowe sytuacje tez sie zdarzaja)
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:43:11 
@marcinm
Mariacci byłoby ok :)

@Hugo
To jest boks i ktoś musi przegrać. Wiadomo po co tam jechał Szeremeta. Podobne podróże odbywali już wcześniej Główka do Riahaporhe, Diablo do Gasijewa itd. W porównaniu do nich, Szeremeta przynajmniej się postawił. Nikt się raczej nie cieszy z takiego tylko po prostu kwasu nie ma. To bardziej Eubank się nie popisał, bo trochę się jednak z Kamilem męczył.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 21:43:53 
No ale trochę racji Hugo ma ale z drugiej strony nie nasza wina ze taka bieda w boksie więc się cieszymy byle z czego lepsze to niż placz
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 21:44:53 
Złego słowa na postawę Kamila nie da się powiedzieć, mimo że szczerze to było jednostronne widowisko. Bardziej Eubank miał słabe momenty niż Kamil mocne.. no ale co więcej mógł zrobić. Zestawienie takie że tu nie było oczekiwań na sukces to i rozczarowanym się nie da być. Kamil się nie poddaje nawet jak jest dużo słabszy.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 21:45:56 
@up

Dokladnie, nie mamy wplywu na jakosc naszych zawodnikow, ciezko tez byloby gnoic typa ktory ma swoje wady ale mimo wszystko wychodzi sie nakurwiac po pysku z typem ktory teoretycznie (i jak sie okazuje praktycznie) jest na wyzszym poziomie. Co mamy mowic "Szeremeta Ty leszczu szczurze, przejebales" albo "o kurwa jaka szkoda" (tak jakby ktos wierzyl ze to moze sie udac)
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:48:46 
Zerknąłem ns tvp sport i to chyba nie będzie dzień polskiego sportu :)
 Autor komentarza: jacktrick
Data: 12-10-2024 21:55:21 
Hej!
Ma ktoś poczęstować dobrym linkiem do walki?
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 21:55:48 
sekundant
Tylko 0:2 :)
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 21:56:50 
Masz rację, dopóki piłka w grze :)
 Autor komentarza: iwan80
Data: 12-10-2024 21:57:47 
@jacktrick https://strims.in/fight/BeterbievBivol.php?source=1
 Autor komentarza: ErykEsch
Data: 12-10-2024 21:59:12 
Ciężko powiedzieć czy wygra Beterbijew czy Biwoł. Dla obu to pierwszy test na najwyższym poziomie. Zobaczymy!
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 22:00:42 
jak ten Massey robi CW, Opetaia to nie ułomek (na standardy CW) a wyglada na duzo mniejszego od Jacka. Raczej tu bedzie pelny dystans
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 12-10-2024 22:05:00 
iwan80 : dzięki wielkie ! :)
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 22:06:09 
Wygląda, że Opętany przystępuje do dzieła zniszczenia.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 22:08:37 
kurde az wstyd sobie przypominac jak sie ocenialo "Opętańca" (dzieki @CzystyHarry) przed pierwsza walka z Briedisem, gdzie wiekszosc (w tym ja) uważała, że to będzie egzekucja
 Autor komentarza: hero21
Data: 12-10-2024 22:09:25 
Opetaja kozak. Bije Masseya jak chce i kiedy chce.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 12-10-2024 22:11:26 
@ jacktrick
https://strims.in/fight/BeterbievBivol.php?source=2
Może jestem zbyt wybredny, ale jak na razie Opetaia nie błyszczy.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 22:12:13 
Dzięki bogu, koniec.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 22:12:21 
no do ryja, massey twardy ale no nie mial czym odpowiedziec, miejmy nadzieje ze szejk teraz dogada jakies unifikacje i pozbedziemy sie jakiegos mistrza - wtedy szanse moze dostac ktorys z Polaków (jezeli zdaza bo Master i Cieslak to juz nie mlodziani)
 Autor komentarza: hero21
Data: 12-10-2024 22:12:57 
Nie widzę nikogo w junior kto mógł by zagrozić Opetai . Dobrze że Master wtedy z nim nie walczył.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 22:13:15 
Canelo vs Opetiaa w 168, co nie Poluś ?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 12-10-2024 22:13:36 
Marcin, ale uczciwie mówiąc walki Alvareza naprawdę się dobrze sprzedają.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 22:13:53 
Znowu godzina przerwy będzie przed walka wieczoru bo walki przed czasem się kończą pewnie 30 studia i jakiś koncert jak zawsze
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 22:14:51 
POLAKOS daj już spokój z tym canelo
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 22:19:46 
@polakos
nie kompromituj sie.

@hero21
W mojej opinii to wlasnie ktos taki jak Master mialby najwieksze szanse z Opetaia. Tak czy siak Jay na chwile obecna jest nr. 1 tej kategorii i chyba ciezko sie o to sprzeczac. Dlatego licze, ze pozbiera pasy i spierdoli do HW, tylko że wtedy juz moze byc za pozno dla naszych
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 22:20:11 
Najgorsze że on nie da spokoju, to taka meksykańska wesz, pchła, glista, owsik. itd.
 Autor komentarza: hero21
Data: 12-10-2024 22:21:58 
Gdyby zwycięzca dzisiejszej walki wieczoru przeszedł do junior i zawalczył z Opetaią , to była by walka bez faworyta. Ja bym chyba jednak stawiał 55-45 na Opetaie
 Autor komentarza: koster22
Data: 12-10-2024 22:27:43 
ale cringe
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 22:29:02 
Już przeciąganie się zaczyna jak ja kocham to w ufc że tam praktycznie odrazu wychodzą bez zbędnego pierdolenia koncertów itd
 Autor komentarza: Indiana
Data: 12-10-2024 22:29:50 
Ulala Panowie... aż 108 postów zrobiliście na taką średnią galę.
Ja właśnie wróciłem z moją egzotyczną modelką z Kenii z plaży;

https://zapodaj.net/images/5b79119fc52f8.jpg

i zasiadamy obejrzeć tego waszego Bawoła
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 22:36:54 
@hero21
Opetaia raczej okazalby sie za duzy, on do ringu wnosi ok 100kg (niech bedzie nawet 95). Bivol wnosi ok 84kg, Beterbiew ciezko powiedziec ale w jego wieku raczej tez nie pozwala sobie na mocarne zbijanie wiec zalozmy te 88.

@Indiana
kto dzis na sterydach ?
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 22:38:12 
Fajnie Rafał że ją cenzurujesz, z całą pewnością ktoś ją rozpozna xD
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 22:38:33 
Fryzjer Klark.
 Autor komentarza: StefanBatory
Data: 12-10-2024 22:42:02 
Panowie o której danie główne?
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 22:43:52 
Stefanbatory

Ciężko powiedzieć jaką przerwę zrobią między walkami teraz przedostatnia się zaczela
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 22:44:58 
Tzn właśnie się skończyła xD
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 12-10-2024 22:45:28 
@StefanBatory Planowo miało być w okolicach północy
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 22:46:02 
ale wardley skasował cepem Clarke'a
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 22:46:23 
Czyli 1.5h czekania teraz? XD
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-10-2024 22:46:54 
Ale jatka, chyba mu przestawił półkule.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 12-10-2024 22:47:13 
Umm, nie zdziwię się jak Clarke ma złamana szczękę
 Autor komentarza: sekundant
Data: 12-10-2024 22:47:22 
Jeszcze na pewno będą jakieś śpiewy i tańce
 Autor komentarza: HNS
Data: 12-10-2024 22:50:44 
Złamana żuchwa jak nic
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 12-10-2024 22:54:02 
Mam nadzieję że się nad nami zlitują i albo dadzą jakąś walkę spoza karty, albo przyspiesza główne danie...
Nie wydolę 1,5h występów folklorystycznych
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 22:58:22 
Tylko Joshua z Wilderem w burlesce może te 1.5 h uratować :)
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 23:00:18 
Mam nadzieję że to stare nagranie A nie że jedna rękę dopiero tejpuja
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 12-10-2024 23:17:04 
@HokusPokus

To odpal sobie porniolka xd
 Autor komentarza: StefanBatory
Data: 12-10-2024 23:19:32 
Dziękuje za info.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 12-10-2024 23:19:32 
@BumPromotion
Czlowiek złota rada :D, spokojnie walka bedzie wczesniej. zakladam ze wyjda do ringu za ok pol godziny
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 12-10-2024 23:22:02 
Czyli koncert jeszcze będzie xd
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 12-10-2024 23:30:23 
@BumPromotion Nie te lata, panie kochany, żeby 1,5h heblować
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 23:40:42 
I koncert mamy ehh
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 23:45:15 
Więcej na fajerwerki wydali niż Wasilewski za walke wieczoru placi
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 12-10-2024 23:47:20 
A chuj, obejrzę se jutro
 Autor komentarza: SWJar
Data: 12-10-2024 23:51:46 
Na szczęście mnie spanie jeszcze nie łapie.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 12-10-2024 23:52:46 
Ja jeszcze ufc zamierzam oglądać po tej gali
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 12-10-2024 23:57:06 
@HokusPokus

Nie no, poczekaj jeszcze.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 12-10-2024 23:59:46 
Jednym okiem oglądam, drugim wyczekuje.
 Autor komentarza: adamo
Data: 13-10-2024 00:05:31 
poniosło arabów
 Autor komentarza: Emperror
Data: 13-10-2024 00:06:23 
Troszkę tak xD ale wkoncu walka
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 13-10-2024 00:07:40 
Stawiam na Beterbijewa, jeśli nie rozsypie się fizycznie. Bo on po tych ciągłych kontuzjach chyba na taśmie klejącej się już trzyma.
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 00:11:45 
Ale *hujowy hymn mają Saudyjczycy
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 00:18:49 
Bo dzieje się :)(
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:22:34 
Narazie 1 runda dla Kadyrowa, w drugiej już Bivol na wstecznym. Typuje KO dla Beterbijewa.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:23:23 
Swietba praca nóg Bivola. 1-1
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:27:33 
2-1 Bivol, nie boi sie :)
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 00:27:36 
Rozkręcają się! Ale tajming Biwol i counter presja.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:27:39 
Świetna 3 runda, dobra wymiana. Podoba mi się Biwoł z tym jak to określił komentator "no respect to Beterbievs streght"
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:30:33 
czwarta, remisowa..
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:30:35 
4 runda dla Kadyrowa, 3 wyrównana. Narazie raczej bivol przegrywa na kartach.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 13-10-2024 00:30:50 
3:1
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 00:30:58 
Defensywa Bivola jest niemal ksiazkowa. Jezeli nie straci nóg to ogra Artura gładko
 Autor komentarza: jacktrick
Data: 13-10-2024 00:31:06 
@ iwan80 DZIĘKI!
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:34:35 
Obaj naprawde mocno biją. Widać to. Zdecydowanie najtrudniejsza walka Bawoła.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:35:25 
Świetna obrona Bivola, jak na razie..
 Autor komentarza: Emperror
Data: 13-10-2024 00:35:30 
Widać że to dwóch największych kotów walczy w swojej wadze
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 00:36:07 
Biwoł jakby stanął trochę w 5rd
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 00:38:41 
panowie kurwa daja to czego oczekiwalem, dobra walka poki co
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:38:41 
ciosy przestawiaja Bivola, dosłownie, ale świetnie się broni i czasem kontruje, naprawdę skutecznie.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:40:19 
@Lester
Takie mam odczucie, Beter bije piekielnie mocno i dlatego w zasadzie od 2 rundy Bivol jest na wstecznym
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 00:40:44 
marcinm nie da się ukryć
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:42:25 
Bivol cóż za defensywa
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 00:42:39 
To co Bivol pokazał w 7 wprawia w osłupienie
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 13-10-2024 00:43:07 
Czemu Beterbijew nie bije dołów? Trener od 2 rundy mu to powtarza a ten nic.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:43:31 
Świetna ostatnia minuta 7 rundy. Najpierw seria Bivola, potem siła beterbijewa.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:45:37 
Beter trochę spowolnił tempo.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 00:46:46 
nie chcialbym sie z nimi bic xD
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 00:46:58 
ale mam wrażenie jakby trochę odczuł ciosy Bivol pod koniec 8
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:47:48 
Szanuje Bivola, nie boi sie wchodzić w wymiany.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 00:48:13 
marcinm - nie tylko Ty ale nawet farbowany "król" P4P :)))
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 00:51:07 
i znowu świetna 9 Biwoła
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:51:09 
Koncertowa 9 runda Bivola.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 13-10-2024 00:51:15 
Stonka nie mów tak bo POLAKOS się odpali
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 00:52:21 
Beterbijew to by jego bożyszcze chyba wsadził od razu do trumny
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 00:53:14 
Tak myślałem że Bawół wyskacze i wypunktuje Beterbieja
Skrycie jednak myślałem że Arturek go uwali, jednak brakuje mu nóg do kogoś tak kicającego jak Bawół
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:55:06 
10 wyrównana.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 00:55:22 
Nie umie sie wbic ciosami Beter, Niesamowite
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 00:56:54 
Beterbijew próbuje go złamać w 11 robi się ciekawie
 Autor komentarza: SWJar
Data: 13-10-2024 00:58:48 
Teraz będzie najciekawiej.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 00:59:13 
okurwa xD co tu sie dzieje xD
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 00:59:46 
11 mocno dla Kadyrowa, ale szedł na przełamanie, mimo to niczym nie zranił. fantastyczna obrona Bivola.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 01:00:19 
Bivol obrona jak kurwa w rockym, co za koleś
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:01:58 
Fantastyczna walka do samego końca. Rewanż będzie na bank.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 01:02:27 
Walka 10/10 nawet nie wiem kiedy zleciala.
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:03:16 
Dla mnie Bivol 115-113
 Autor komentarza: Emperror
Data: 13-10-2024 01:03:25 
Też mi sie podobało xD
 Autor komentarza: pinsc
Data: 13-10-2024 01:04:22 
Mowa ciała w narożnikach mówi sama za siebie, u Biwoła radość a u Beterbijewa harde miny
 Autor komentarza: LesterMolester
Data: 13-10-2024 01:05:12 
Będzie rewanż. Obaj fantastycznie przygotowani, ale Bivol, ja pierdolę nogi i obrona. Kosmos.
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 01:05:46 
No fakt walka na najwyższym poziomie, też mi się podobała mimo braku nokdaunów
Mimo różnych stylów boksowania 1 i 2 nieustępliwy
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:05:57 
Ale kurwa wał !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: hero21
Data: 13-10-2024 01:06:12 
walka roku
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 13-10-2024 01:06:36 
Na pewno tego Beterbijev nie wygrał
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 01:06:36 
Ktos mi powie jak gość wypunktował 116 112 dla Beterbiewa xD?
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 13-10-2024 01:06:40 
Kto tam kurwę Kadyrova wpuścił?
 Autor komentarza: pinsc
Data: 13-10-2024 01:06:48 
Tak z innej beczki, która to już porażka Hearna pod rząd? XD
 Autor komentarza: hero21
Data: 13-10-2024 01:07:19 
Teraz Canelo dla Beterbijewa
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 01:07:41 
Tam kadyrov wszedł ? bo oni wszyscy podobni
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-10-2024 01:07:57 
o kurwa
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 01:08:16 
@DyktaT
Za pieniadze.

Ja na gorąco mialem w okolicach 115-113 Bivol (116-112 tez na sile), ew. 114:114 remis, 115-113 Beterbijew w ostatecznosci, ale 116-112 Artur? troche dziwne ale wiadomo jak to jest ogladac a jak to jest sedziowac.
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 01:09:09 
Walka była bliska ale też wydawało mi się że Bawół wygrał
 Autor komentarza: ErykEsch
Data: 13-10-2024 01:09:21 
Kadyrow wszedł tam?
 Autor komentarza: hero21
Data: 13-10-2024 01:10:09 
Ciekawe czy Canelo dał by radę wytrzymać napór Beterbijewa. Śmię twierdzić że pierwszy raz w karierze heblował by dechy
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 13-10-2024 01:10:13 
Turki Alalshikh taka sama kurwa jak Kadyrov.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 13-10-2024 01:10:28 
Jutro obejrzę na spokojnie jak Turki wrzuci. Walka była bliska, ale wg mnie Beterbijew tego nie wygrał.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 13-10-2024 01:10:28 
Ja miałem 115 113 i ew 114 114, nie da sie wyciągnąć z pierwszego obejrzenia 116 112 dla Kadyrowa. Chyba Canelo obiecał, że zawalczy u Turkiego jak Bivol przegra xD
 Autor komentarza: mchy
Data: 13-10-2024 01:10:32 
Z werdyktem jeszcze nie polemizuje, bi chciałbym na spokojnie, ale poziom kosmiczny, nieosiągalny dla nikogo pomiędzy 160 a 175.
 Autor komentarza: hero21
Data: 13-10-2024 01:10:54 
powinni dać remis
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 01:11:05 
No kurwa Kadyrowa widziałem, a jego ryj znam z programów o dyktatorach
 Autor komentarza: hero21
Data: 13-10-2024 01:11:51 
Kandydat na walkę roku murowany
 Autor komentarza: VVD
Data: 13-10-2024 01:12:36 
Ten werdykt to skandal, remis byłby skandalem a co dopiero taki cyrk, chyba zbyt wiele osób postawiło u bukmachera na Bivoła na punkty więc trzeba było coś z tym zrobić, hańba ten werdykt to hańba i wstyd!!!
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 13-10-2024 01:12:58 
Dagestan [gdzie urodził się Beterbiej] w końcu blisko Czeczeni leży gdzie króluje Kadyrow
A nie od dziś wiadomo że Razman Kadyrov jest kibicem sportów walki
 Autor komentarza: touchedinthehead
Data: 13-10-2024 01:13:52 
Arabia Saudyjska jak się okazuje nie jest tak zakłamana jak ten cały "moralny" zachód.
 Autor komentarza: touchedinthehead
Data: 13-10-2024 01:13:54 
Arabia Saudyjska jak się okazuje nie jest tak zakłamana jak ten cały "moralny" zachód.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-10-2024 01:15:41 
116:112 w tak bliskiej walce? No ale ogolnie Beter byl better. Zgarnal rundy mistrzowskie, Bivolowi zabraklo paliwa, jednak musial w tej walce wiecej sie ruszac
 Autor komentarza: hero21
Data: 13-10-2024 01:16:33 
ostatnie 3 rundy wydaję mi się że poszły na Beterbijewa i przesądziły o werdykcie
 Autor komentarza: ErykEsch
Data: 13-10-2024 01:17:16 
dla mnie 115 - 113 Biwoł
 Autor komentarza: chelmik92
Data: 13-10-2024 01:18:07 
Jak dla mnie 116-112 dla Artura , statystyki podobne a siła rażenia bez porównania , do tego mistrzowskie rundy mocny atak , brawo beterbiev
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-10-2024 01:18:25 
Nie róbmy scen w sumie, walka byla mega bliska (116-112 to oczywiscie lipton), moim zdaniem Artur mogl co najwyzej wygrac 6 rund (max). Szczescie w nieszczesciu jest takie, ze najpewniej zobaczymy rewanz. Sama walaka byla na poziomie top of top.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-10-2024 01:43:22 
"Z werdyktem jeszcze nie polemizuje, bi chciałbym na spokojnie, ale poziom kosmiczny, nieosiągalny dla nikogo pomiędzy 160 a 175."

mam tak samo. Kibicowałem Beterbijewowi ze względu na styl walki (bo ideowo bliżej mi do Biwoła), ale przy ogłaszaniu oczekiwałem albo remisu, albo minimalnie Biwoł. Jak usłyszałem 116, to wręcz byłem pewien. Jednak na boxrecu punktacja kibiców jest wręcz idealnie równa. Kluczowa jest runda 7, którą kibice mają 50/50, ja bym ją chyba dał Arturowi. Ogólnie w takich walkach powinna być opcja dania całościowego remisu :).
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.