HOLYFIELD WSKAZUJE SWOICH FAWORYTÓW WALK MARZEŃ

Kibice uwielbiają zestawienia wielkich mistrzów i dywagacje na temat tego, kto wygrałby w tzw. "fantasy fights". O kilka typów został poproszony legendarny Evander Holyfield, jedyny w historii czterokrotny mistrz świata wagi ciężkiej.

Oto typy wielkiego wojownika z Atlanty. Zgadzacie się z nimi?

Deontay Wilder vs Frank Bruno? Holyfield odpowiada: Wilder
Deontay Wilder vs Mike Tyson? Holyfield: Tyson
Mike Tyson vs Witalij Kliczko? Holyfield: Tyson
Mike Tyson vs Anthony Joshua? Holyfield: Tyson
Mike Tyson vs Joe Frazier? Holyfield: Tyson
Mike Tyson vs George Foreman? Holyfield: Tyson
Mike Tyson vs Władimir Kliczko? Holyfield: Tyson
Mike Tyson vs Tyson Fury? Holyfield: Mike Tyson
Mike Tyson vs Aleksandr Usyk? Holyfield po długim namyśle: Nie wiem, tu naprawdę nie wiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 10-07-2024 20:57:22 
Tak, zgadzam się, "Iron Mike" ciągle jest niedoceniany. Tzn. niby jest doceniany, ale w swoim prime był jeszcze lepszy, niż to jak jest oceniany. Szkoda tylko, że ten czas trwał tak krótko. Mógłby być jednym z największych, niemal w jednym szeregu obok "Największego". Gdyby Cus D'Amato żył dłużej, gdyby nie więzienie, gdyby nie Don King, gdyby ... Eh, szkoda.
Jedyne co mi przeszkadza w tym zestawieniu to; Deontay Wilder vs Mike Tyson. Jak w ogóle można porównywać tych dwóch bokserów?
 Autor komentarza: hms
Data: 10-07-2024 21:29:19 
Myślę, że Witalij i Foreman by z Tysonem wygrali, co do reszty zgoda. Wilder faktycznie wygląda tu jak żart
 Autor komentarza: marcinm
Data: 11-07-2024 13:54:26 
@Starykibic
Gdyby babka miala wąsy to by była dziadkiem. Nigdy sie nie dowiem co by było gdyby, fakty są takie że Mike miał krótki prime oraz słabe resume chociaz olbrzymi potencjal.

Zgadzam sie z @hms, że prime Foreman byłby moim faworytem głównie ze względu na zestawienie stylów (zreszta sa legendy w stylu, ze trener mowil Tysonowi zeby nigdy nie walczyl z Foremanem oraz takie, że Mike sie bał Foremana - ile w tym prawdy, pewnie nie wiele), Vit niekoniecznie ale też miał narzędzia (twardy łeb, duża ilość ciosow, warunki fizyczne, nieustępliwość) żeby wygrywać z takimi zawodnikami jak Mike z drugiej strony moglby doznac jakiejs kontuzji podczas walki z tak ruchliwym i silnym zawodnikiem.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-07-2024 16:04:55 
Trochę obok tematu - zgadzam się z 'gdyby'. Gdyby nie grząska murawa, to Polska byłaby mistrzem świata :).
Gdyby Fury miał etykę pracy i mental Usyka, to byłby najlepszy na świecie, no ale nie ma i dlatego nie jest mistrzem, a Usyk ma, i dlatego jest.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 11-07-2024 17:36:10 
Widze że chłopaki wyżej mają ciężko z myśleniem dlaczego Wilder w zestawieniu ponieważ jest Amerykaninem i ostatnim ich mistrzem świata stąd takie pytanie:-) IQ się kłania koledzy.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 11-07-2024 19:15:40 
@marcinm
Też nigdy nie dowiem się, "co by było gdyby", a szkoda. Generalnie gdybania nie lubię, tu wyjątkowo pozwoliłem sobie na nie na zasadzie tego co bym chciał. Tak po prostu się rozmarzyłem; prime Tysona trwa przez całą Jego długą karierę, a potencjał jest w pełni wykorzystany. To by dopiero się działo. Każdemu wolno marzyć.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 11-07-2024 19:57:27 
Od dawna mam problem o co chodzi z tym słabym resume Tysona. 5 razy zdobywał pas HW, zdeklasow 3 mistrzów olimpijskich, zdeklasował aktualnego mistrza linearnego, wygrał 12 walk o tytuł, jako jedyny w 30 letniej karierze znokautował Larry Holmesa plus najmłodszy mistrz świata. To że większość z tego zrobił w ciągu 3 lat budzi tym większe uznanie. Zgadzam się że paradoksalnie przehypowany niemiłosiernie Tyson jest jednocześnie cholernie niedoceniany, z prostego powodu - nikt tak nie upadł ze szczytu jak on.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 11-07-2024 20:17:02 
"Autor komentarza: kuba2Data: 11-07-2024 19:57:27
Od dawna mam problem o co chodzi z tym słabym resume Tysona. 5 razy zdobywał pas HW, zdeklasow 3 mistrzów olimpijskich, zdeklasował aktualnego mistrza linearnego, wygrał 12 walk o tytuł, jako jedyny w 30 letniej karierze znokautował Larry Holmesa plus najmłodszy mistrz świata. To że większość z tego zrobił w ciągu 3 lat budzi tym większe uznanie."

*

Problem ze "słabym resume" dotknął nie tylko Tysona. Wnika on paradoksalnie z tego, że był zbyt dobry i niemal wszyscy przeciwnicy na Jego tle wypadali źle. Wydaje się więc, że miał słabych rywali. Nie miał, to On był tak dobry, nie Oni tacy słabi.
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 12-07-2024 13:19:04 
Tyson miał prosty sposób walki, który doprowadził do perfekcji. Rozpracowali go i wymyślili receptę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.