PROMOTORZY USYKA I FURY'EGO WIDZIELI 'INNE WALKI'

- To była dobra walka, choć według mnie Fury zasłużył na zwycięstwo - uważa Bob Arum, współpromotor Tysona Fury'ego (34-1-1, 24 KO), który był liczony i przegrał stosunkiem głosów dwa do jednego z Aleksandrem Usykiem (22-0, 14 KO).

- Czekam więc na rewanż. Wierzę, że Tyson może odzyskać co jego - dodał szef grupy Top Rank.

- Sędzia ringowy okradł Aleksandra z wygranej przed czasem w dziewiątej rundzie. Nie jestem również przekonany co do pracy sędziów punktowych. Uważam, że wygraliśmy minimum siedem do pięciu w rundach z bonusem za nokdaun - stwierdził z kolei Aleksander  Krasjuk, promotor byłego bezdyskusyjnego mistrza kategorii cruiser i obecnego championa wagi ciężkiej.

Przypomnijmy, że po ostatnim gongu sędziowie nie byli jednomyślni, punktując na korzyść Ukraińca 114:113, 113:114 i 115:112.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rentier
Data: 19-05-2024 09:41:01 
Bob chłopie...92 lata masz na karku. Niedługo pewnie wybierzesz się już do Belize...
Nie wstydź Ci? W tym wieku, tak blisko podróży, tak łgać?

Czym niby ten Fury to wygrał? No czym? że go trochę zranił na doły i uppercutem? Usyk nawet nie był liczony.
Żeby wygrać tak poważną walkę to trzeba naprawdę COŚ KONKRETNEGO ZROBIĆ, a nie tylko rzucić parę dobrych ciosów, a resztę zbierać po gębie.

Oj Bob, Bob...
Na tym poziomie, w tym wieku, po tylu walkach jakie oglądałeś tak pi...olić...
Jakiś stary takiś głupi.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-05-2024 09:43:26 
116-111 dla Usyka.
Maks 115-112

Reszta to już naciąganie jak się da pod cygana który i tak miał w tej walce znowu ekstremalne szczęście w rundzie 9.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 19-05-2024 09:57:19 
Sędzia z Kanady ośmieszył się kompletnie.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 19-05-2024 10:10:13 
BlackDog
Też miałem 116:111. Usyk wygrał bezdyskusyjnie, a Arum niech już lepiej cicho siedzi. Tutaj akurat Krasjuk rację ma: inny sędzia przerwałby to. W UK i gdyby Usyk był w takich tarapatach, nie odpowiadał na ciosy na 100% by taką walkę przerwano. Fury się zataczał, sędzia miał prawo. Nie zrobił tego, będą tutaj kontrowersje, ale jednak prawda się obroniła. Trochę niedosyt z tego split, ale jednak jest ok.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-05-2024 10:20:35 
Tysona uratował gong i przerwa. Trzeba mu oddać że regeneracja to zawsze była jego mocna strona i po przerwie wrócił do siebis ale gdyby Usyk miał ciut więcej czasu to by go zdrapywali z ringu bo był już kompletnie zamroczony.

Nie wiem czy Usyk nie powinien ciut mocniej przycisnąć w następnej rundzie bo oglądając mieliśmy wrażenie że dał Tysonowi szanse ale to zawsze łatwiej powiedzieć niż zrobić. Nawet taki fenomen pod względem wydolności jak Usyk musi uważać na wystrzelanie się.
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 19-05-2024 10:26:32 
Ludzie, kurwa, serio? Czy wy śledzicie boks od roku, że dziwi was promotor widzący wygraną swojego zawodnika, zwłaszcza po dość równej walce, gdzie kilka rund mogło iść w dwie strony?
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 19-05-2024 10:42:01 
Autor komentarza: ChupacabraData: 19-05-2024 10:26:32
Ludzie, kurwa, serio? Czy wy śledzicie boks od roku, że dziwi was promotor widzący wygraną swojego zawodnika, zwłaszcza po dość równej walce, gdzie kilka rund mogło iść w dwie strony?



Zróbmy odliczanie jak Don King ze swoją świtą po Tyson-Douglas. Andrzej Wasilewski przynajmniej umie pisać pisma i dochodzić swoich praw.
 Autor komentarza: VVD
Data: 19-05-2024 10:42:20 
Kontrowersje grzeją temat, więc choć ich tutaj tak naprawdę nie ma, to można je stworzyć. To tylko taka narracja do mediów, bez znaczenia dla istoty sprawy, oni dobrze wiedzą jak się te sprawy mają - przegrali.

Tyson wreszcie spotkał godnego siebie przeciwnika, który umiał dużo więcej niż Fury do tego ma psychikę odporną jak vibranium i chyba teraz już skończy przebąkiwać o tym, że jest najwybitniejszym ciężkim w historii.

Nie przypadkiem Fury rękami i nogami wzbraniał się przed tą walką, pamiętamy negocjacje i 30% dla Usyka, gdyby nie szejki to raczej by do niej nie doszło. Usyk uratował boks, jest geniuszem który ma misje i temu się podporzadkuje całe życie jest w swoim reżimie i nie jest rozpieszczony, pojechał wszędzie i pokonał każdego no KOZAK w najlepszym tego słowa znaczeniu! Usyk funkcjonuje na niedostępnym dla 99% ludzi poziomie, Tyson może i dużo w życiu przeszedł i dużo widział, może i nie jest z pierwszej łapanki, mógł robić wodę z mózgu Wilderowi ale do Usyka na poziomie mentalnym nie miał nigdy żadnego podjazdu, to Usyk wszedł do głowy Furego a nie na odwrót. Fury - bardzo dobry zawodnik ale Usyk to Geniusz, pozamiatał crusier a teraz HW, wszystko na wyjeździe. Dobry dzień dla boksu.
 Autor komentarza: ElTerrible
Data: 19-05-2024 10:49:35 
@BlackDog @Mike555
Wasza punktacja 100% racji. Nie ma nawet cienia wątpliwości. Każda inna to naciąganie jak napisaliście.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 19-05-2024 10:51:59 
Erik Morales,

Widziałeś te punktacje runda po rundzie czy lecisz jak zawieje? Chciałbym zobaczyć punktację runda po rundzie.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-05-2024 11:16:54 
Nie do końca zgadzam się z Krasjukiem
Nie wiemy tego czy ringowy uratował Cygana,do gongu został raptem kilkanaście sekund, wprawdzie Fury był półprzytomny,zebral chyba z 12 dość czystych ciosów,ale nie wiemy czy zmęczony Usyk mógł go znokautować
Wiemy zaś,ze liczenie nawet na stojąco dało wygrana rundę dla Ukraińca 10-8.Nawet bez liczenia punktowi mogliby dać 10-8 dla Usyka,ale to nie był obowiązek
1 zrobil różnicę,bo mógł paść remis
 Autor komentarza: ErykEsch
Data: 19-05-2024 11:24:32 
@DyktaT

Darku, masz rację...
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 19-05-2024 11:36:26 
Arum musi tak mówić, choćby dla podtrzymania swojego zawodnika. Bo teraz Fury musi całkowicie przebudować swoją narrację i swoją psychikę. Dotychczas nieustannie nadymał się, puszył i wymyślał dla siebie jakieś dodatkowe splendory. Jak stracił pas przez unikanie Kliczki, to ogłosił się "mistrzem linearnym". Jak raz zremisował a dwa razy sprał tego samego bokserskiego neandertalczyka, ogłosił się "największym w historii".

I jechał na tym praktycznie przez całą karierę. Osobiście uważam, że ta słowna ekwilibrystyka służyła podbudowaniu się a jednocześnie osłonie przed chyba sporymi wewnętrznymi lękami. Gdyby tych lęków nie miał, to wyszedłby do Kliczki. Albo przynajmniej nie wymyślał bredni, jak to usilnie trenuje i zaraz, już za chwilę, da Ukraińcowi rewanż, tylko akurat nie teraz, bo "coś tam" (tu należy wpisać wszystkie wymówki Tysona). Obecnie ta narracja jest w gruzach. Obecnie jest już wyłącznie byłym mistrzem, żadnym obecnym. Ani linearnym, ani różowo-fioletowym, czy innym.

Nie może też wrzeszczeć, że go "okradziono", gdyż w takim wypadku będą mu podsuwać pod nos sławetną dziewiątą rundę, w której wielu sędziów odesłało by go do narożnika z porażką przez TKO. Trzeba więc wymyślić coś, co jakoś sklei nadszarpniętą psychikę przed spodziewanym rewanżem. Nie wiem, kto inny miałby to robić, jeśli nie promotor? Któremu przecież zależy na tym, żeby jego chimeryczny pupilek dalej przynosił mu kasę, a nie roztył się, rozpił, rozpłakał i zaćpał. Dlatego dla Aruma Brytyjczyk zawsze będzie "zwycięzcą, choć źli sędziowie zdecydowali inaczej".
 Autor komentarza: gerlach
Data: 19-05-2024 11:41:02 
Usyk w stylu Kronk Gym poszedl po Furego :))) 11 rund spychal na tyly goscia 206cm , 125kg

Rzekomy GOAT zde-olimpizowany. Bokserski Olimp ma nowego wladce!
 Autor komentarza: ErykEsch
Data: 19-05-2024 11:42:36 
125 kilo... ile w tym tłuszczu? Kto miał więcej mięśnia?
Pisanka czy Brytyjczyk?
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 19-05-2024 12:00:13 
@ErykEsch
Mięśnie nie walczą. Gdyby tak było, największymi bokserami w historii byliby pewnie faceci o posturze Pudzianowskiego. Walczy przesył impulsów mózgowych. To znaczy to, z jaką szybkością do mózgu danego zawodnika dotrą impulsy z otoczenia oraz z jaką szybkością jest on w stanie na nie zareagować. Czyli przesłać, na przykład do rąk impuls - uderzamy - po czym te ręce muszą jeszcze zareagować. Im szybciej odbywa się ten przesył danych, tym lepiej dla boksera. Właśnie dlatego pokraczny Fury o budowie podtatusiałego pana w kryzysie wieku średniego był w stanie zeszmacić choćby takiego Wildera, zbudowanego niczym grecki bóg. Szybszy przesył :)

Boks to po prostu wypadkowa układu "akcja-reakcja" oraz jakiegoś tam talentu akurat do sportów walki. W tej walce Usyk widział więcej i w kluczowych momentach reagował szybciej. A mięśnie? Myślę, że czystej tkanki mięśniowej Fury ma dokładnie tyle, ile potrzebuje do tego, żeby robiły swoje i nie obniżały mu wydolności.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-05-2024 12:09:43 
"Mięśnie nie walczą" co wczoraj bardzo ładnie pokazał Sanchez w walce z Kabayel - postura jak z zawodów kulturystycznych a tu się zasrało
 Autor komentarza: lucjan
Data: 19-05-2024 13:05:48 
jak widać sami eksperci od boksu szkoda tylko że same ukropy, ciekawe ile zainkasował Manuel za 115 112 miał wygrać Ukrainiec to wygrał taki rewanż przyniesie więcej kasy
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.