ZHANG ZHILEI ZNÓW RZUCA RĘKAWICĘ JOSHUI

Zhang Zhilei (26-1-1, 21 KO) już od kilku lat naciska na walkę z Anthonym Joshuą (27-3, 24 KO), a po jego sobotnim zwycięstwie nad Otto Wallinem znów zaczepił AJ-a.

Joshua pokonał chińskiego bombardiera 15:11 w ćwierćfinale igrzysk olimpijskich w 2012. Zhang chętnie wyjdzie do rewanżu w gronie zawodowców, w rękawicach faworyzujących takich puncherów jak on.

- Jedenaście lat temu przegrałem z lepszym facetem podczas igrzysk. Cieszę się, że obaj przeszliśmy tak długą i udaną drogę, mieliśmy swoje wzloty i upadki, ale nadszedł czas, aby dać kibicom naszą walkę. Zróbmy to! - zaapelował w mediach społecznościowych Zhilei.

- Wygląda na to, że możemy dogadać się w sprawie walki z Josephem Parkerem, ale chcemy naciskać na pojedynek Joshuę - dodał Terry Lane, menadżer Chińczyka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 25-12-2023 07:37:36 
Joshua nie wyjdzie juz raczej do zawodnika ,który może zafundować mu deski ale chciałbym sie mylić dla dobra boksu.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 25-12-2023 09:06:09 
Kolejka do AJ od lat jest tak samo długa. Walka z Zhangiem byłaby pewnie mandatory do WBO, a możliwe ze walka o ten pas. Swoja droga Zhang jest spokojnie do ogrania przez AJ, wiec jak się pokaże fajne finansowanie w Chinach, to warto w to pójść czekając na rozstrzygnięcie Fury-Usyk.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-12-2023 09:07:40 
To da się świetnie sprzedać jako rewanż za olimpiadę, a po Joycie, Zhang jawi się naprawdę groźnie i chyba zasłużenie. Takie starcie byłoby niczym pięściarskie wojny opiumowe naszych czasów.
 Autor komentarza: Nestor
Data: 25-12-2023 10:07:14 
Nic z tego nie będzie - za duże ryzyko dla Josha, przy czym Zhang nie wygenerowałby zbyt dużych zysków.
 Autor komentarza: Soku
Data: 25-12-2023 10:31:40 
... chyba, że jakimś trafem walka odbyłaby się w Chinach. Taki Furek by się oczywiście tradycyjnie obsrał na dwa tygodnie przed, ale AJ faktycznie nie unika większych wyzwań, więc kto wie?
 Autor komentarza: switch
Data: 25-12-2023 11:19:33 
@Soku
W Chinach ostatnio lekki kryzys jest, także ludzie zaczęli mocno oszczędzać, chyba taki pomysł nie wypali.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 25-12-2023 11:26:22 
Parker powinien się zacząć rewanżować: Whytowi za wygraną walkę, Joycowi poprzez podobną taktykę jak na Wildera i na końcu AJowi. Zhang nie dostanie tyle kasiory za walkę z Józkiem co z Ajem to nie ulega wątpliwości. Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby za kilka miesięcy ub nawet tygodni taką walkę ogłosili, bo Parker przed nikim nie pęka. Joshua vs Zhang zapowiadałoby się jednak arcyciekawie - 4 kowadła w rękawicach, ale trzeba jednak pamiętać o wieku Zhanga. Po wygranej nad nim akcje Hrgovicia trochę urosły, chociaż wielu uważa, że wynik był kontrowersyjny. Hrgovic vs Joshua też prędzej czy później pewnie nastąpi, jako eliminator.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-12-2023 12:10:15 
AJ przegra z Zhangiem..To jest dla niego za duży i za silny facet.. Dwa razy rozjechał lokomotywę Joyca..On by skruszył AJ..
 Autor komentarza: Soku
Data: 25-12-2023 12:37:04 
@switch,
Myślę, że chiński rynek jest na tyle duży, że dałoby się to jakoś spiąć finansowo i ogarnąć. Oczywiście przy organizacji takiej gali potrzebne by były jednak inne duże nazwiska. I tu się zaczęłoby pod górkę, bo z pampersogłowymi licytować się faktycznie byłoby ciężko.

@lukaszenko,
No właśnie nie jestem taki pewny. AJ ma kruchą psychikę, to prawda. Nawet przed Usykiem uciekał. Niemniej, jeśli ma dobrego trenera (a uważam Davisona za całkiem niezłego coacha) i opracowany plan, to może wypalić, bo nie jest już typem zawodnika polującym tylko na ustrzelenie. Mniej mocy, więcej głowy. Wcale nie stawiałbym np. na Furka gdyby wystawili go na Joshuę.
No inna rzecz, że taki Wallin to jednak średnia półka co najwyżej i nie ma się co podniecać.
 Autor komentarza: rentier
Data: 25-12-2023 12:46:31 
Prawda jest taka, że Parker byłby dla Chińczyka gorszy stylowo. Parker jest sprytny, dobry w defensywie, ma dobrą psychikę, nie pęka. Chińczyk miałby problem go przycelować, a z uwagi na to że jest jednak wolny, to mógłby przegrać na punkty. Joshua jest bardziej szyty pod Zhanga wbrew pozorom, raz, że ma wyprostowaną pozycję, duży, duży łeb, łatwiej go jednak trafić, a i zneutralizować jego proste nie jest ciężko, jeśli idziesz do przodu, masz bombę i psychicznie go zmiękczasz.

Joshua to lepszy matchmaking dla Chińczyka, nie mówiąc nawet o pieniądzach.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 25-12-2023 13:35:20 
Gala mogłaby się odbyć w Hongkongu, który był brytyjski ew w Makau. Myślę, że finansowo by się spięła. Oczywiście Arabii też nie można wykluczać.
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 25-12-2023 14:12:31 
No tak, AJ znowu do nikogo nie wyjdzie. Co prawda wychodzi do każdego, jak leci, chce każdego, chce napisać własną historię, ale do Chińczyka, którego sponiewierał Forrest to na pewno nie wyjdzie.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 25-12-2023 15:09:01 
Nie bardzo rozumiem dlaczego AJ miałby jakoś szczególnie obawiać się Zhanga. Chłop pobił dwa razy idealnie mu pasujący wóz z węglem Joyce, który łykal każdy jeden cios Chińczyka, który pobił kilku innych idealnie pasujacych mu stylowo zawodników.

Zhang to duży, silny, twardy, wolny zawodnik, który dysponuje mocnym pojedynczym ciosem i dużo zbiera.
AJ zrobi go na nogach, molestujac jabem, dokładając okazyjnie prawy prosty. Zhang do wyboksowania będzie łatwiejszy niż Wallin, tylko w odróżnieniu od Szweda będzie groźny ze wzgledu na cios. To jest jak dla mnie jedyne ryzyko dla AJ.

Jeśli to będzie walka o pas, a może być, to Joshua powinien to brać, jeśli kasa będzie się zgadzać.
 Autor komentarza: switch
Data: 25-12-2023 15:11:59 
W HK wątpię, tam jest zerowe zainteresowanie boksem, nawet nie pamietam jakieś istotnej gali z HK, może ktoś przypomni, w Macau większe szanse choć kasyna świecą pustkami w ostatnim czasie. Zgadzam się z Arabią bo tam Panowie zarobili by chyba najwiecej.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 25-12-2023 17:25:09 
Zhang calkiem niedawno w jakims wywiadzie mowil o tym, ze walka w Chinach moze byc trudna do realizacji bo nie ma tam kto na to wylozyc kasy. Najpewniej (chociaz ja nigdy tego nie analizowalem) dla chińczyków boks jest mało "gorący" a oni sa raczej pragmatykami a nie snobami (jak np. araby).

Co do samej walki to wydaje mi się, że dużym faworytem byłby AJ. Zhang oczywiscie jest zawodnikiem bardzo dobrym - ma szybkie ręce, mocny cios, uderza precyzjnie, jest wielkim silkim chlopem. Mimo wszystko ma betonowe nogi, przecietna defensywe i w mojej opinii zostalby przechodzony w pierwszej fazie pojedynku i mocno rozbity w drugiej. Joshua jest mlodszy, bardziej wszechstronny, rowniez jest bardzo silny fizycznie, ma juz nie male doswiadczenie w walkach z mankutami. Mimo wszystko jest to dobre starcie (widnieje widmo knockoutu z obu stron, obydwaj sa tez topowymi zawodnikami), watpie jednak zebysmy je zobaczyli bo AJ ma inne opcje - tj. walke o podobnym (moim zdaniem mniejszym) ryzyku i wiekszej stawce, mianowicie walke o pas z Hrgovicem lub rewanz z Parkerem (patrzac na przebieg ich pierwszego starcia tu AJ bylby murowanym faworytem a Parker przez chwile bedzie na ustach bokserskiego swiatka po wykluczeniu troglodyty), nawet walke z przegranym troglodyta ktora bedzie frapujaca chyba zawsze, dopelnienie trylogii z Ruizem czy poczekanie na walke z Furym biorac po drodze kogos "lzejszego".
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 25-12-2023 17:26:10 
Anthony Joshua w walce z Otto Wallinem zaprezentował się świetnie. Tak dobrego Joshui jeszcze nie widziałem. AJ był szybki, precyzyjny, dobrze poruszał się na nogach. AJ pokazuje, że cały czas robi postępy. Mimo wszystko w walce z Zhilei Zangiem AJ nie będzie miał tak łatwej przeprawy. Zhilei prezentuje boks na wyraźnie wyższym poziomie niż Wallin. To będzie walka w granicach 50/50 i raczej AJ nie będzie chciał tej walki. Zresztą walka Joshui z Filipem Hrgovicem również będzie dla mniej więcej w granicach 50/50. Mam nadzieję, że AJ zmierzy się albo z Hrgovicem albo z Zangiem. Co do trzeciej walki AJ z Usykiem to tym razem Usyk, uwzględniając jego wiek i postępy jakie robi wciąż AJ,nie będzie dla mnie faworytem.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-12-2023 18:44:43 
Nie ma się co podniecać.. takiej walki nie będzie..AJ niech bierze Chorwata bo powinien sobie poradzić.. rewanż z Parkerem?..Po co ?..w pierwszej walce Parker nie podjął żadnego ryzyka żadnego.. Walczył żeby przetrwać a AJ też walczyl dość spokojnie.. Dziś chyba starcie które naprawdę chce zobaczyć to te z Furiatem.. Furiat z formą z Frankiem dostaję łomot ale on przygotowuje formę i na Usyka i AJ.. Myślę też że potem Fury zakończy karierę poważną.. pewnie będzie jeszcze kabaret Fury vs Wilder 4..no i dziś chętnie też bym zobaczył AJ z DDD dziś ta walka jest ciekawa..AJ vs Wilder.. jakoś mnie już nie kreci..Z Wildera mało co zostało..a AJ pnie się znowu mozolnie do góry i robi postępy.. Jemu się jeszcze chcę..AJ będzie jeszcze mistrzem..
 Autor komentarza: rentier
Data: 25-12-2023 20:42:00 
Walka z Hrgovicem walką o mniejszym ryzyku hahahahahaha....
Oj zdziwicie się co poniektórzy zdziwicie...
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-12-2023 21:19:22 
Joshua nie wychyli sie poza swoj nowy standard Franklin-Helenius-Wallin. On ma nowa konepcje swojej kariery - unikac zagrozen. Poczekac jak przejda na emerytury (Fury) lub pokoncza sie(Wilder).

Zhang jest duzym zagrozeniem. Nie ma opcji na ta walke.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-12-2023 21:27:12 
Gerlach:
"Joshua wybiera sobie samych 40-latków, Kliczko, Powietkin, Pulew..."

Również Gerlach:
"Zhang jest duzym zagrozeniem. Nie ma opcji na ta walke."
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-12-2023 21:40:04 
A tak w temacie, zgadzam się z Rockym i Marcinem. Zhang oprócz dużych zalet ma też spore wady, tj. szybkość i kondycja (a dokładniej ich brak), które byłyby wodą na młyn AJa. W wątku obok pisałem tak:
"Dla AJ są teraz dwie duże walki - Wilder i Fury. Wilder nadal stanowi dla Joshuy duże zagrożenie i chociaż ranga tej walki teraz spadła, to sportowo ona nadal jest bardzo ciekawa. Co do Fury'ego, to jest to walka o pozycję nr 1 w boksie (jesli Fury wygra z Usykiem) lub o nr 2, jesli Fury przegra. Od dawna pisałem, że dla mnie Joshua jest z Furym lekkim faworytem (chociaż do niedawna uchodziło to za herezję), m.in. dlatego, że najwiekszym geniuszem w tej wadze a może w ogóle jest Usyk, a AJ pokazał, że jest tego poziomu bardzo blisko (rewanż przegrał wyraźnie, ale nieznacznie).
Ciekawym zestawieniem byłoby także AJ Joyce (zakładając, że Joyce nadal trzyma cios). AJ Zhang nie - brzmi atrakcyjnie, ale moim zdaniem mogłaby z tego wyjść nudna walka z Joshuą boksującym bardzo bezpiecznie i bazującym na przewadze mobilności i kondycji."
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-12-2023 21:41:14 
A i żeby się nie czepiać, chodziło mi o "rewanż przegrał niekontrowersyjnie, ale nieznacznie".
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 26-12-2023 10:10:45 
Łatwa robota dla Chińczyka.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.