LICZBY WALKI: MASTERNAK SPOKOJNIE PROWADZIŁ

Liczy się wynik końcowy, a kontuzję Mateusza Masternaka (47-6, 31 KO) spowodował jeden z ciosów Chrisa Billama-Smitha (19-1, 13 KO). Trzeba jednak oddać Mateuszowi, że miał pecha, a pas WBO wagi cruiser był już na wyciągnięcie ręki.

Pojedynek został zatrzymany w przerwie pomiędzy siódmą a ósmą rundą. W siódmej rzeczywiście widać było, że wrocławianin przeżywa kryzys, ale nie przypuszczaliśmy chyba, że aż tak poważny. Kontuzja żeber przerwała sen "Mastera" o mistrzostwie świata, a było już tak blisko...

Masternak przegrał siódmą rundę, ale po siedmiu prowadził na kartach wszystkich sędziów 68:65. To oznacza, że Steve Gray, Grzegorz Molenda i Patrick Morley zgodnie przyznali Masternakowi pięć rund, zaś Billamowi-Smithowi tylko dwie. Przewagę naszego rodaka potwierdzają również statystyki ciosów.

W każdej rundzie - od pierwszej do szóstej - to właśnie Polak trafiał częściej. Dopiero w siódmej do głosu doszedł Brytyjczyk i trafił aż czternaście razy. Poniżej dokładne liczby.

Billam-Smith 67/209 (32,1%) - Masternak 88/275 (32%)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: omus79
Data: 11-12-2023 03:12:21 
Czegoś zabrakło... Życzę wszystkiego dobrego. Ale tu nie było woli zwycięstwa. Tylko vzysta kalkulacja. Jak w walce Vitalija z Chrisem Byrdem. Tulko tutaj nie ma historii. Szkoda szkoda. Pozdro
 Autor komentarza: Galed12
Data: 11-12-2023 05:04:32 
Jak czegoś zabrakło jak tutaj była kontuzja żeber? oglądałeś w ogóle walkę?
 Autor komentarza: Yaponka
Data: 11-12-2023 06:49:57 
Kiedy walczy dwóch bardzo dobrych zawodników wygrywa ten, który ma w arsenale coś ekstra. Tym razem to była brutalna siła. Owszem to była kontuzja ale jednak po ciosie. CBS nie wyglądał na aż tak silnego faceta
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 07:51:55 
Łukasz, wiem że wczoraj było ciężko, ale opamiętaj się chłopie i nie wstawiaj takich tytułów. Spokojnie prowadził. Ja tam żadnego spokoju wczoraj nie widziałem. Po pierwszej rundzie już było widać, że on jest za duży, za silny i za bardzo zdeterminowany.

Normalnie deja vu z walki Wilder-Szpilka. Wiem, że się znasz z Masternakiem na stopie prywatnej, promowałeś go na swojej stronie tyle lat i to jest okej, ale nie zniekształcaj rzeczywistości. Pomijając patriotyzm to ta walka wczoraj wyglądała dokładnie tak jak wielu ją przewidziało. Punkty i wygrane rundy nie znaczą nic w boksie zawodowym jeżeli nie potrafi ich się dowieźć do końca. Można sobie je najwyżej w ramkę oprawić i powiedzieć - wygrywałem walkę xD No, ale walki nie wygrałem.
 Autor komentarza: Shay
Data: 11-12-2023 08:01:11 
Porównywać tę świetną walkę Masternaka do "nieprzynoszenia wstydu" przez Szpilkę z Wilderem to jakaś aberracja XD
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 11-12-2023 08:15:05 
Trochę mnie bawi przypisywanie tej kontuzji brutalnej sile Billama-Smitha. Owszem, to twardy i silny pięściarz, z mocnym ciosem, ale, na miłość boską, nie róbmy z niego jakiegoś łamacza kości. Typ ma niecałe 70% zwycięstw przez KO (niewiele więcej niż Masternak), a ostatnio McCarthy przyznał, że może i CBS imponował siłą, ale jeśli chodzi o sam cios, to Cieślak bił nieporównywalnie mocniej.
Dlatego owszem, zapewne Anglik przyczynił się do tej kontuzji Masternaka, ale idę o zakład, że wpływ na nią miały też inne czynniki (odnowienie jakiegoś starego urazu, może przetrenowanie, wiek, eksploatacja organizmu, zwyczajny zbieg kilku okoliczności). Zresztą nawet Billam-Smith, wbrew temu co mówił po walce, nie boksował w sposób sugerujący szukanie nokautu, nawet nie było widać, by specjalnie szukał tych dołów (może dopiero w ostatniej rundzie, gdy już faktycznie zauważył jakiś uraz u Mastera). Ot, pofarciło mu się, że w walce, w której był wyraźnie słabszy, sporo przyjmował i sprawiał wrażenie mocno zmęczonego, przeciwnik akurat złapał kontuzję, do której, prawdopodobnie, ledwie w niewielkim stopniu się przyczynił.
 Autor komentarza: Yaponka
Data: 11-12-2023 08:43:51 
Nie róbmy ze Smithałamacza kości, choć Masterowi właśnie połamał żebra, a wcześniej rzucał Okolie po ringu jak lalką… CBS jest ograniczonym pięściarsko zawodnikiem z wyjątkowo dużą odpornością i ponadprzeciętnie silnym ciosem. Na Mateusza wystarczyło. Jeśli teraz będziecie go tłumaczyć że to na pewno przez stara kontuzje albo farta przeciwnika to uważam za ocenę niesprawiedliwą. Walka była epicka ale zakończenie chu..owe
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2023 08:58:55 
I o tym ludzie mówili ..Adamek walczyl że złamanym nosem i łykał krew a tu co pobalolalo i po zawodach ..jak się nie ma psychiki mistrza to się nim nigdy nie będzie ..dziękuję tyle w temacie Masternaka y
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-12-2023 09:13:02 
Smith nie zrobił nic co by pokazywało, że w ringu to on jest mistrzem, tylko po prostu szczęśliwie wygrał. Master by go obijał dalej bo Brytyjczyk był wyraźnie gorszy. Niestety takie kontuzje się zdarzają. Co niektórzy cieszą się tutaj jego pechem bo w swoim kanapowym, błędnym mniemaniu mogą powiedzieć "a nie mówiłem". Radują się tą przegraną, mogą pisać pseudo refleksyjne teksty "boks to ciężki sport", "nie dla wszystkich" itp. bzdury. Najgorsi są ci co nigdy nic sobą nie reprezentowali, nic nie osiągnęli w tym sporcie ale są pierwsi do krytyki. Jakże wtedy łatwo tak zapewniać, że z taką kontuzją można walczyć dalej.
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 11-12-2023 09:38:59 
Autor komentarza: Yaponka
Tak, rzucał nim po ringu, ale trzeba przyznać, że sam Okolie był wtedy jakiś niemrawy, co może było spowodowane też tym, że pierwszy raz w życiu nie walczył na swoich zasadach i nie mógł stosować ciągłych fauli, które wcześniej być może skutecznie kamuflowały jego wywrotność i słabą odporność. Zresztą ja nie kwestionuję tutaj siły Billama-Smitha, jedynie apeluję o nierobienie z niego jakiegoś nadczłowieka z młotkiem w pięści. Koniec końców temu Okoliemu chyba niczego nie złamał, poprzedników chyba też nie masakrował w ringu swoją nadludzką siłą.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-12-2023 09:41:37 
"Najgorsi są ci co nigdy nic sobą nie reprezentowali, nic nie osiągnęli w tym sporcie ale są pierwsi do krytyki."

Masz na myśli konretne osoby jak Łukaszenko i Gerlach, czy to takie uogólnienie? :)
 Autor komentarza: MirKiewicz
Data: 11-12-2023 09:50:04 
Tak, na punkty prowadził. Pokazał to co zawsze - uwidocznił wszystkie swoje atuty. Jednak do końca walki pozostało 5 rund i widać było, że jeśli ktoś wygra tu przed czasem, to tylko Anglik. Dosyć surowy, ale niezły rębajło. Kontuzja żeber, to nie przypadek, to efekt powtarzalności. Anglik nie jest wybitny, ale zdrowy i ma swoje atuty.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-12-2023 09:52:08 
Ariosto
No co Ty? Nie ogólnie.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 11-12-2023 10:00:24 
Szczęście sprzyja lepszym.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 11-12-2023 10:16:23 
Bardzo dobry występ "Mastera", a do momentu felernego urazu było wszystko co trzeba. Timing, inteligencja ringowa, ładnie składane kombinacje, a sam "Gentelman" wyglądał przy Polaku jak drwal z siekierą idący na broń laserową. Niestety pechowo zdrowie się zbuntowało i marzenie w zasięgu ręki szlag trafił, cóż taki jest sport i nie wszystko da się przewidzieć. Masternak kontrolował to co mógł, a tego czego nie dał rady wymknęło się spod kontroli i wyszedł z tego prawdziwy pięściarski "czarny łabędź". Pozostaje życzyć rychłego powrotu do zdrowia naszemu reprezentantowi.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 10:17:36 
Autor komentarza: Shay Data: 11-12-2023 08:01:11
Porównywać tę świetną walkę Masternaka do "nieprzynoszenia wstydu" przez Szpilkę z Wilderem to jakaś aberracja XD

*
*
*

Wynik, proszę pana, liczy się wynik. Sprawa jest naprawdę prosta i nie ma co na siłę komplikować. Chris Billam-Smith jest bokserem naprawdę prostym. Dużym, wytrzymałym i bardzo prostym. Takiego kogoś James Toney by w ringu totalnie zniechęcił do boksu, siebie i innego człowieka, odebrał zapał i skończył późno kiedy CBS słaniałby się na nogach.

Aberracją nazywasz te dwie walki, ale tam nie ma dużych różnic. Różnicą jest tylko to, że Masternak zaprezentował się dużo lepiej, ale patrz pierwszy akapit. Tzn. z kim to zrobił. Szpilka miał być zdmuchnięty pierwszym lepszym ciosem, który Wilder przymierzy i zapuści wiatrak. Nic takiego się nie stało i radził sobie dobrze do momentu odłączenia. Tutaj z kolei była straszna podnieta przed walką i wysrywy typu 50/50 bez racjonalnych przemyśleń podczas gdy już po pierwszej rundzie napisałem w "Waszym zdaniem", że jest za duży i to widać gołym okiem.

Masternak pozostawił dobre wrażenie i tylko (aż) tak zostanie zapamiętany. Dobrym wrażeniem nie kupisz domu i nie zadbasz o swoje dzieci. Dobre wrażenie to pozostawił po sobie Manny Pacquiao jako czterdziestolatek bijący Thurmana.
 Autor komentarza: bison0516
Data: 11-12-2023 10:26:44 
Tego nie spowodował "jeden z ciosów", tylko wiele ciosów przyjętych na "schaby". Obejrzyjcie tę walke jeszcze raz uwaznie i policzcie ciosy na korpus. To się musiało tak skończyć. Sam Master zresztą mówił, że nie wie kiedy to sie stało. Po prostu bolało coraz bardziej...
 Autor komentarza: mw121
Data: 11-12-2023 10:33:32 
Masternak fizycznie prezentował się naprawdę potężnie. Zawsze miał nienaganną muskulaturę, ale w tej walce na tle drobniejszego Billama-Smitha wyglądał jak goryl. Najbardziej zdziwiło mnie, że po 2 rundach zaczął się robić czerwony na pysku. Kontuzja kontuzją, ale on po tej 7 rundzie już by kondycyjnie nie dał rady. Przeszarżował ze sterydami ewidentnie. Do tego mnóstwo strupów na barkach i klatce. No źle to wyglądało.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 10:36:37 
Autor komentarza: mw121Data: 11-12-2023 10:33:32
Do tego mnóstwo strupów na barkach i klatce. No źle to wyglądało.

*
*
*

Jezu... te krosty to on zawsze miał. Poczytaj o dramie Diablo-Masternak i aferze "dopingowej". Do tego Master był zawsze czerwony na ryju po kilku przyjętych ciosach. Ten typ tak ma.
 Autor komentarza: mw121
Data: 11-12-2023 10:47:14 
@BartonFink

Przykro mi, ale zasuszone pryszcze na barkach to nie jest coś naturalnego dla gościa przed 40-tką. Jasne, że sobie może mówić, że to przez chorobę. Daniel Obajtek choruje na zespół Touretta i dlatego klnie (sam tak mówił). Mi nie chodziło o to, że w ogóle zwracam uwagę na sterydy( bo każdy na tym poziomie się jakoś wspomaga), tylko, że przy tej walce ewidentnie przesadził.
 Autor komentarza: VVD
Data: 11-12-2023 10:48:05 
Pech nie pech, ja bym tego pechem nie nazwał, po prostu Masternak to pięściarz z półki niżej niż mistrz świata, już mistrzostwa nie zdobędzie, będzie do końca życia niespełniony jak Gołota.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 11:02:04 
Autor komentarza: mw121 Data: 11-12-2023 10:47:14
Przykro mi, ale zasuszone pryszcze na barkach to nie jest coś naturalnego


*
*
*

Waż słowa, bo zaraz ban polelci. Tak samo jak powoływanie się na pewną książkę i tego co Gmitruk zrobił w samolocie. Możesz paru ludziom zakochanym w boksie światopogląd mocno przestawić.
 Autor komentarza: Ogar
Data: 11-12-2023 11:03:17 
Szkoda Mastera, bo wypadł dużo lepiej niż się spodziewałem i naprawdę to wygrywał. Było blisko żeby został mistrzem świata. A ja mogłem z tego tytułu zgarnąć 2,5 koła z jednego zakładu, jeżeli udałoby się położyć Smitha w rundach 7-12. I jak na złość akurat przed tymi rundami jebło żebro jak u Adama w Starym Testamencie. Więc też jestem pokrzywdzony, ale nie można tutaj mówić o jakimś wielkim szczęściu Smitha i losie na loterii, bo on konsekwentnie obijał te schaby przez wiele rund. O wielkim szczęściu można mówić gdyby stało się to w ostatniej rundzie, albo gdyby Master się potknął i złamał nogę. Szkoda i gratulacje dla Mateusza za dobrą walkę i emocje.

A ci co są tak bardzo zdziwieni, żeby nie byli zaskoczeni jak walka Furego z Usykiem będzie miała podobny przebieg. Czyli Usyk będzie wyglądał dobrze w pierwszej połowie walki, a jak Fury zobaczy, że na pkt. jest trudno, to zacznie brudny boks, spychanie i obijanie schabów. A jest to tylko jedna z opcji, bo Fury jest dużo lepszym pięściarzem niż Smith i ma potencjał na zwyczajne ogranie Usyka na punkty.
 Autor komentarza: Yaponka
Data: 11-12-2023 11:05:21 
Vitek z wypływającym okiem nadal chciał rozszarpać Lenoxa i tak została zapamiętana tamta walka, mimo jego porażki . Master przybił piątkę i poszedł ze spuszczoną głową do szatni. Włączył mu się syndrom oszusta - jestem dobry ale wciąż nie zasługuje żeby być najlepszy
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2023 11:07:30 
Mam dzis kaca po tej walce, wiec nie wiem co musi czuc Master. Wspolczuje.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-12-2023 11:10:57 
Nie odbierając CBS splendoru zasłużonej wygranej, absolutnie nie zgodzę się, że to musiało tak wyglądać. Element przypadku był jednak spory. Ani CBS nie jest królem nokautu, ani Masternak nie jest kruchy. Masternak nigdy nawet nie leżał (nie liczę tego flash KD od Siłłacha), a walczył z konkretnymi zabijakami, choćby Dorticos - i ustał wszystko. CBS nie potrafił skończyć Bregeona, a na McCarthy'ego potrzebował łącznie 20 rund. No nie jest to killer. Rozumiem rozgoryczenie, bo sam je czuję, ale trzeba spojrzeć obiektywnie. A porównanie do Szpilki jest zupełnie nietrafione. Szplika walczył z gościem, którego głównym atutem jest pojedyncza bomba, a i tak przegrywał na punkty - na 10 walk dostałby 10 KO, albo może 10 KO i 1 UD. Masternak walczył z gościem, który praktycznie nie wygrywa przez KO (nie liczę bumów), i wygrywał z nim na punkty momentami zabierając do szkoły boksu, a przegrał nie przez bombę, tylko kontuzję (fakt że po ciosach).
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-12-2023 11:18:45 
- Jimmi Young punktował Foremana choć chwilami był już nieprzytomny po bombach BG..ale zwycięstowo dowiózł..
- Moorer pewnie obijał Formana aż ten trafił i the end
- Tyson przepierdzielił wszystkie rundy z Bothą i był na wykończeniu, krótki prawy i po Bothie
- Fury wygrwał na punkty z Wilderem, potem ciężkie dechy wstał w ostatniej chwili i uratował remis
- kompletnie waciany Ottke przegrwał z silnym i twardym Mudine ale to on czysto trafił i ciężko znokautował AM

itd... co nazwiemy fartem a co taktyką i wypracowan KO TKO to już sprawa bardzo dskusyjna
 Autor komentarza: Hugo
Data: 11-12-2023 11:30:59 
Jeśli chodzi o statystyki ciosów, to warto je doprecyzować. Cała przewaga Masternaka to była przewaga w jabach, bo w ciosach mocnych był remis. A po 7 rundach to nie Billam, ale Mateusz wyglądał jak ofiara rozboju.
 Autor komentarza: theanswer24
Data: 11-12-2023 12:14:23 
CBS miał farta i tyle, po 5 rundach z tej dwójki to CBS wygladał na tego który może nie dotrwać do końca, przyjmował wszystko na cytryne, na 10 takich walk to była ta 1 kiedy Master przegrał i nabawił się kontuzji, ani nie było tam za wielu ciosów na dół ani nie były wyraźnie mocne, nawet nie wiadomo czy to pęknięcie było po ciosie. A ci którzy sugerują, że powienien walczyć dalej są kretynami, już w 6 rundzie było widać że coś jest nie tak, kontynuacja walki mogłaby się skończyć nawet śmiercią, w najlepszym wypadku 5 rundowym obijaniem i walka o przetrwanie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-12-2023 12:16:57 
Walkę się nawet nieźle oglądało. niestety Billam Smith to bokserski prostak a jak na misrza to nawet prymityw
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 12:26:46 
Kurwa, Hugo napisał dosłownie 3 zdania i was w nich wyjaśnił. Stonka próbuje, pisze o kimś per prostak, bo walk się naoglądał tyle, że może tak o kimś napisać. Staramy się prostować i napisać Wam, że macie naprawdę zły odbiór tej walki - zaburzony o dobre chęci. Chęci kibicowania swojemu, ale kurwa nawet jak się napijesz to kolejnego dnia przychodzi trzeźwość i samorefleksja. Samorefleksji Wam życzę, a jak tu jeszcze wejdzie jakiś cham i ma czelność tu napisać, że CBS miał farta to zdejmę kapcia i naleję na dupę.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 12:36:57 
Autor komentarza: Ogar Data: 11-12-2023 11:03:17
Było blisko żeby został mistrzem świata. A ja mogłem z tego tytułu zgarnąć 2,5 koła z jednego zakładu, jeżeli udałoby się położyć Smitha w rundach 7-12.

Nie wiem, możesz jakąś reklamację napisać i postarać się o swoje? Myślę, że możesz czuć niedosyt. Grałem na rundy i KD, kurwa musiałem przełknąć tak gorzką tabletkę, że prawie zwróciłem żołądek.

Autor komentarza: Ogar Data: 11-12-2023 11:03:17
A ci co są tak bardzo zdziwieni, żeby nie byli zaskoczeni jak walka Furego z Usykiem będzie miała podobny przebieg. Czyli Usyk będzie wyglądał dobrze w pierwszej połowie walki, a jak Fury zobaczy, że na pkt. jest trudno, to zacznie brudny boks, spychanie i obijanie schabów.

*
*
*

W tym całym ścieku i rynsztoku, który tutaj płynie rzeką ludzi zawiedzionych i rozczarowanych wyłowiłem tę perełkę i już tacy ludzie jak Rafi właśnie takie furtki sobie otwierają.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-12-2023 12:41:29 
W sumie CBS miał farta.... Niby trzy lata tylko młodszy ale ze względu na przebieg dużo świeższy i jemu zdrowie jeszcze pozwała znosić swoje ograniczenia, które Master obnażył. Przegrał lepszy zawodnik i to przegrał ze swoim zdrowiem, weteran, który z lepszymi miał do czynienia. A kapcia Burakofinie, to sobie włóż w swojego dupala roztytego tymi obiadkami, które tak pichcisz i się tutaj chwalisz jakby to kogoś interesowało.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 12:42:31 
Pisanie o Mateuszu, że zasłużył... Luis Ortiz czyli największy madafaka ostatnich lat w wadze ciężkiej nie zasłużył. Nie ma czegoś takiego jak medale za zasługi w boksie - pach i już cię nie ma, tak to wygląda.

https://www.youtube.com/shorts/yyeuLu5yWoc
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 13:20:13 
Autor komentarza: poszukiwacz Data: 11-12-2023 12:41:29

*
*
*

Zjeb. Nazwę cię tu przy wszystkich zjebem. Teraz już mogę, bo przeczytałem co masz tam do wysmarkania. Jesteś bardzo przykry chłopaku. Bardzo głupi i niedojrzały jesteś. Hardy to komplement, ty jesteś po prostu głupi. Śmieszny.
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 11-12-2023 13:22:11 
Mnie zastanawia, że te informacje o kontuzji żebra to raczej mocno nieoficjalne są (powielanie początkowej hipotezy, ktora pojawila sie w mediach jak Masternak jeszcze stał w ringu czekajac na werdykt). Sam Masternak wypowiadając się po walce nie stwierdził jednosznacznie że to żebro (ale powiedział, że miał już złamene kiedyś, więc na pewno wie jakie to uczucie), Wasilewski też w wywiadzie powiedział "żebro albo coś w środku". Z opisu Masternaka wygląda że to mógł być uraz kręgosłupa (np. rozlała się przepuklina) albo coś z sercem, albo ogólnie jakaś neurologiczna reakcja organizmu na uderzenie/stres.
Nie wiem jak wy, ale ja miałem wrażenie, że po walce "to coś" mu zeszło, co wydaje się dziwne w przypadku urazu typu pełknięcie żebra (raczej po zejsciu adrenaliny by go bolało bardziej). I ogólnie wyglądał na takiego w głowie cały czas rozmyśla czy dobrze zrobił.. Wasilewski też jakby wiedział coś więcej, bo wkurzony udzialał wywiadu podkreślając że to porażka (jakby nie zgadzal sie z decyzja Masternaka/teamu). W ogóle ciekawe, ze Masternak powiedział to naroznikowi dopiero po 7 rundzie..
No ciekawe, zobaczymy czy pojawi się jakiś oficjalny komunikat, zdjęcia z rentgena itp.
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 11-12-2023 13:24:35 
Istotne pytanie: czy nie został popełniony błąd w sztabie i nie powinni poprosić o przerwe i konsultacje lekarską??
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 13:30:46 
Hej zjebie, napisałeś mi przed walką, że porozmawiamy po walce, zjebie. Co tam mi chciałeś przekazać?
 Autor komentarza: sekundant
Data: 11-12-2023 13:33:29 
Prześwietlenie raczej miał zrobione niedługo po walce więc raczej już wiedzą. Zastanawia brak potwierdzenia, ale może po prostu nikt nie czuje się w obowiązku, by to tak szybko zakomunikować.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-12-2023 13:51:05 
BurakoFajfusie
Udowadniasz, że sam jesteś największym zjebem. Odp..lasz tutaj festiwal "a nie mówiłem" (oczywiście bezpodstawnie) a gówno się sprawdziło z tego co tam wysrywałeś wcześniej. Tylko fart uratował brytola od dalszego oklepu. Ciebie ta pechowa porażka cieszy. Weź sobie torbę od jajeczek naciągnij z tyłu i osraj - przynajmniej zajmiesz się mądrzejszym zajęciem niż udawanie autorytetu i prawienie tu do wszystkich głupich, protekcjonalnych tekstów typu " Samorefleksji Wam życzę" poprzedzonych jakimiś przemyśleniami o piciu i trzeźwieniu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2023 14:02:21 
Kiedyś Mike Tyson o tym mówił ..że jak nie idzie po Twojej myśli to prawdziwy mistrz ma plan B..wiedziałem że będzie gówno z tego paska dlatego się tak nie podniecaken jak paru tu kanapowcow z Ariosto na czele..
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 11-12-2023 14:04:42 
No właśnie w studiu po walce poszła informacja, że ma pilnie jechać na prześwietlenie, a zaraz potem leci wywiad z szatni..
Mam nadzieję, że to nie jest jednak jakaś reakcja na stres/zmęczenie/ciosy vide Szpilka, Ugonoh, bo to by nie wróżyło dobrze na przyszłość
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2023 14:07:28 
Pierdolenie ..i tyle ..Fury też mógł po ciosach Wildera dupy nie podnieść ..na pewno lep go nie bolał przez kolejne rundy ..ale dupę podniósł bo to cecha mistrzów ..A Tu ostatnia szansa walki o pas..sorry ..dobrze się stało ..pas jest tam gdzie być powinien..
 Autor komentarza: Ogar
Data: 11-12-2023 14:08:59 
BartonFink@ Ja to bardziej stawiam tak, żeby sobie podnieść range pojedynku, żeby mi się lepiej oglądało i bardziej traktuje to jako sos chili do kebaba, niż liczenie na zarobek. Wiesz jakie miałbym emocje, gdyby nie doszło do tego złamania, a Master wyglądał w następnych rundach tak samo jak w poprzednich? Za takie coś warto zapłacić. Stawianie na faworytów i najbardziej prawdopodobne scenariusze jest nudne i niezbyt opłacalne. W walce Furego z Usykiem na pewno postawię coś na Usyka, bo tam będą dobre kursy.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 14:12:52 
Jest mi bardzo miło, że zacząłeś się utożsamiać z ksywą zjeb. Bardzo fajnie, bo tak teraz będzie cię tu każdy nazywał - poszukiwacz? Naaa, zjeb bardziej pasuje. Zjeb jest fajnym imieniem, prawie jak do psa się można zwracać.

Autor komentarza: poszukiwaczData: 11-12-2023 13:51:05
Tylko fart uratował brytola od dalszego oklepu. Ciebie ta pechowa porażka cieszy. Weź sobie torbę od jajeczek naciągnij z tyłu i osraj - przynajmniej zajmiesz się mądrzejszym zajęciem niż udawanie autorytetu i prawienie tu do wszystkich głupich, protekcjonalnych tekstów typu " Samorefleksji Wam życzę" poprzedzonych jakimiś przemyśleniami o piciu i trzeźwieniu.


O farcie to piszą takie słabiaczki jak ty, którzy nie rozumieją tego sportu. Nie potrafią pojąć co można zrobić konsekwentym biciem na dół nawet kosztem przyjęcia czegoś po drodze. Dla takiego zjeba to był fart, że pękło żebro. Ono tak z powietrza pękło. Najebałeś wypracowań o tym, że Masternak wygra. Życie to brutalnie zweryfikowało, a potem taki zjeb (tak, zjeb) pisze o piciu i trzeźwieniu. Tfu, ha tfu.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 14:15:40 
Autor komentarza: OgarData: 11-12-2023 14:08:59
Ja to bardziej stawiam tak, żeby sobie podnieść range pojedynku, żeby mi się lepiej oglądało i bardziej traktuje to jako sos chili do kebaba, niż liczenie na zarobek. Wiesz jakie miałbym emocje, gdyby nie doszło do tego złamania, a Master wyglądał w następnych rundach tak samo jak w poprzednich? Za takie coś warto zapłacić. Stawianie na faworytów i najbardziej prawdopodobne scenariusze jest nudne i niezbyt opłacalne.


*
*
*

Uderzyłeś we właściwe klawisze. Sam tak robię, ale drobnymi. Jakbym miał stawiać na faworytów 1.1 to bym tu już nie pisał.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-12-2023 14:36:58 
BurakoFujarko
Zjebku, o farcie będę pisał przekornie nawet jeśli nie jestem do niego przekonany aby takich zjebów jak ty podsycać (bo samozwańczo tutaj tego "zabroniłeś" kapciem ze swojej tłustej dupy wyciągniętym grożąc) Niech się tacy jak ty tutaj obnażają. Celebrulejesz tą przegraną Mastera. Jesteś śmieciem, który mu nawet do pięt nie dorasta ale swoją tutaj wyjątkowo dużą aktywnością udowadniasz, że nawet rodaka, któremu powinieneś choć w elementarny sposób kibicować to ty żerujesz na jego porażce jak jakaś hiena cmentarna ... po co? Aby tylko wykazać swoje "znafstwo" a gówno udowadniasz. CBS wygrał zasłużenie, pech Mastera, szczęście brytola, mimo, że przegrywał, umiał wykorzystać okazję i tyle.
 Autor komentarza: BartonFink
Data: 11-12-2023 14:47:39 
Cieszę się, że w dla siebie pokrętny sposób potrafisz się przyznać do błędu. Wiesz, normalny gość by napisał no sorry, pokładałem zbyt duże nadzieje w tym chłopaku. Bardzo go lubię, mogę mu kibicować. Coś tam by napisał dlaczego jego zdaniem walka powinna wyglądać w ten, a nie inny sposób. Jakieś argumenty poparte obejrzeniem walk Masterna i CBS.


No jednak nie tu, nie tutaj. Zjeb będzie szedł w zaparte, no kurwa palce mu odpadną, ale tego nie napisze. Wyzywanie ludzi od śmieci, hien, ludzi celebrujących porażkę rodaka. Myślę, że na określenie zjeb dobrze zapracowałeś tu zapracowałeś. Zjeb.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2023 14:49:09 
Typowe dla lewaków ..Oni mogą ale ich to już faszyzm..
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-12-2023 15:54:58 
BurkoFujarko
"pokładałem zbyt duże nadzieje w tym chłopaku" dla ciebie kuchciku to Pan a nie chłopak. "Cieszę się, że w dla siebie pokrętny sposób potrafisz się przyznać do błędu" nie ma żadnego przyznania się do winy, pokrętność o której piszesz to nic innego jak umiejętność wychwytywania niuansów dla takiego prostaczka jak ty rzecz nie do osiągnięcia.
lukaszenko
a ty pływadełko ze mną nie rozmawiasz... pamiętasz? To, że ja mogę a ty nie, to nie cecha jakiś tam wymyślonych lewaków tylko zdrowych mężczyzn. Bez odbioru.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 11-12-2023 16:25:05 
poszukiwacz widzę, że ostatnio godnie zastępuje Fetora (swoją drogą nie widziałem go dawno) bo każdy po nim tutaj jedzie.
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 11-12-2023 16:50:54 
Wysyp ekspertów aż się łezka w oku kręci...

Prowadził wyraźnie Polak, nie wyszedł przez kontuzje. Dla mnie rewanż sprawą oczywistą.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 11-12-2023 17:27:22 
^ masz rację co do rewanżu, zwłaszcza po takim rozstrzygnięciu. Tymczasem Masternak raczej rewanżu nie dostanie, a rewanże są rezerwowane dla primadonny takiej jak np. Joshua, z którym trzeba ostatnio obowiązkowo podpisywać klauzule.
 Autor komentarza: Capgras
Data: 11-12-2023 17:51:14 
Panowie, ja Was pogodzę. Według mnie to nie CBS miał szczęście tylko Mateusz pecha. Master w przeciwieństwie do walk w których nie stawiał kropki nad ,,i" tutaj naprawdę rozdawał karty. Chris generalnie robił to co zawsze, pechem Mateusza można nazwać to że dostał akurat w to miejsce. Ale. Kontuzja sama się nie zrobiła, była po ciosie więc nie ujmował bym tutaj Smithowi, nie jest mistrzem z przypadku. Szkoda Masternaka, ma prawo być rozczarowany bo wyglądało na to że będziemy mieć nowego majstra, mam nadzieję że CBS da mu rewanż, muszę przyznać że fajnie się tą walkę oglądało.
 Autor komentarza: mchy
Data: 11-12-2023 18:17:56 
Joshua to przede wszystkim ma klauzule, bo generuje (zwłaszcza u siebie) wpływy. Master..niekoniecznie.
 Autor komentarza: hardcore
Data: 11-12-2023 18:33:45 
Master chyba jest zbyt rozbity żeby myśleć poważnie o mistrzowskich pasach. Stoczył już niejedną ciężką walkę z mocnymi rywalami, porozcinany i porozbijany. To się musi w końcu odbić na zawodniku z takim rekordem. Nie dość że twarz po przejściach to teraz jeszcze historia z żebrami... jak często zdarza się złamać komuś żebra w boksie zawodowym? Może to pech, a może czas dać sobie spokój bo szkoda zdrowia.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 11-12-2023 19:38:03 
Jak patrze na tą paraolimpiade która się tu odbywa w komentarzach to aż ciężko uwierzyć jaki był tu poziom dyskusji te naście lat wstecz, gdy jeszcze trollował cop a nie niedojeby których żal tu z nicka wymieniać bo by miejsca nie starczyło.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.