FURY LICZONY - NGANNOU PRZEGRAŁ MINIMALNIE NA PUNKTY!

Wielu wątpiło w sens tej walki, ale Francis Ngannou (0-1) udowodnił, że nie powinno się go skreślać. A Tyson Fury (34-0-1, 24 KO) stoczył z nim bardzo trudną walkę.

Zamiast jednostronnego show wyszła z tego fajna, bardzo wyrównana potyczka. Zaczęło się zgodnie z planem. Fury kontrolował silnego jak tur rywala lewym prostym, ale w trzeciej rundzie, gdy celował prawym krzyżowym, nadział się na lewy sierpowy i sensacyjnie wylądował na deskach!

W czwartej odsłonie odczuwał jeszcze chyba skutki tamtej akcji, bo boksował bojaźliwe, ale w drugiej połowie znów podkręcił tempo. Gdy wydawało się, że mistrz WBC wagi ciężkiej ma już walkę pod kontrolą, w ósmej rundzie Ngannou rzucił się do ataku i pewnie wygrał ten odcinek. Dziewiąta runda jeszcze dla gwiazdy MMA, za to finisz należał już do "Króla Cyganów". Nie mógł być jednak pewien werdyktu.

Sędziowie byli niejednomyślni. Stosunkiem głosów dwa do jednego wygrał Fury - 95:94, 94:95 i 96:93.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Maksymalista
Data: 29-10-2023 01:47:09 
Fury pewnie zlekceważył przygotowania a i zardzewiały był, 1 walka na rok to nie za dużo
Nangongu nie taki słaby jak wszyscy myśleli a i kondycję miał zaskakująco dobrą
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-10-2023 01:48:34 
Ja pierdole ..
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 29-10-2023 01:48:36 
Fury wypadł po prostu katastrofalnie. Pamiętajmy, że nie walczył z profesjonalnym bokserem.
Fury był spięty, walczył bez planu. Zadawał, czytelne, obszerne i nawet wolniejsze ciosy od wyrzeźbionego rywala.
Gdy Ngannou przycisnął i zadawał czyściochy to wyglądał jakby to on był mistrzem HW a nie gubiący się, sztywny, wolniejszy, drewniany, rozpaczliwie klinczujący Fury.
Komromitacja Tysona Fury'iego i boksu zawodowego.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 29-10-2023 01:51:03 
Siedli razem przed tym "pojedynkiem", zaplanowali wspólnie jego przebieg i ciąg dalszy tego biznesu. I to cała tajemnica słabej formy Furego. Jest zakałą boksu.
 Autor komentarza: mpjzb
Data: 29-10-2023 01:51:18 
Pokazówka jak nic... Specjalnie Fury walczył tak, aby Ngannou wypadł dobrze, ale jednak minimalnie przegrał. Teraz można zrobić Rumble in the jungle 2 z innym Kameruńczykiem i sprzedać to za jeszcze większe pieniądze ;D
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 29-10-2023 01:51:48 
Już wiemy dlaczego każdy woli UFC i freaki.
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 29-10-2023 01:53:34 
Bambo byl szybszy co ciekawe i wyraznie silniejszy mial cios. Aczkolwiek na pkt zasłużona wygrana, jakkolwiek nie ma sie czym chwalić. Fury lepiej wracaj na sale i do roboty sie bierz.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 29-10-2023 01:54:21 
Kompromitacja. A przecież Ngannou jest nieaktywny od 2 lat i tak naprawdę nigdy nie był najlepszym stojkowiczem w MMA ( jest nim Cyril Gane). Co by było w napiestowkach? Nie mówiąc o łokciach, klinczach, obaleniach.. Kompromitacja Boksu!!
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 29-10-2023 01:54:33 
Będzie rewanż, a Usyk sobie poczeka. Zakładałem, że Fury przed walką z Usykiem zgłosi kontuzję, ale nie doceniłem "króla cyganów".
 Autor komentarza: Kaczor
Data: 29-10-2023 01:54:58 
Cóż, wielka niespodzianka. Ja tam nie wierzyłem w to, że Ngannou może być zagrożeniem, a tutaj mało brakowało do wygranej przed czasem, a potem i na punkty. Fury zupełnie bez pomysłu. Wydaje się, że jego plan polegał na tym, że Ngannou opadnie z sił w połowie walki i Fury go wyboksuje. Okazało się, że rywal był groźny do końca, co więcej po zmianie na pozycję odwrotną okazało się, że Ngannou boksował w odwrotnej jeszcze większą część walki niż Fury. Okazało się też, że walka która miała dawać najmniej emocji dała najwięcej. Usyk pewnie się cieszy, bo zobaczył Furego bez pomysłu, bez szybkości, bez kombinacji, którego ciosy nie ważą tak dużo jak mogło się wydawać po twarzy Wildera.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 01:55:57 
To była piękna noc z boksem... albo z MMA stójkowym. Jestem skołowany
 Autor komentarza: Capgras
Data: 29-10-2023 01:56:48 
Ngannou zaskoczył mnie raz kondycyjnie a dwa szybkosciowo bo na treningach był wolny jakkechup a w ringu ogień. Zobaczyłbym go z Joshuą i Wilderem bardzo chętnie! Ma chłop papiery na dobrego boksera, Mike mówił prawdę.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 29-10-2023 01:56:53 
kuba 2, nie kompromitacja boksu, ale Furego.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 29-10-2023 01:58:15 
Kameruńczyk ma kawał szczęki i łykał wszystkie jego ciosy. Był też wyraźnie silniejszy. Obita twarz i zgaszona mina Furego mówią wszystko. Przyda się taki zimny prysznic w cygańskim taborze.
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 29-10-2023 01:59:46 
Fury nie chciał sie w pewnym momencie zbyt eksploatować i ryzykować. Trafił na fizjologiczny ewentement, kt. techniki nie ma, ale z kt. nikt nie powinien wchodzić w półdystans, nawet taki Bakole, Ruiz, czy Joshua. Ogólnie Furyodwalił kaszane,co tak naprawdę nic nam nie mówi na co go stać, bo robił to już wiele razy wcześniej.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 02:00:56 
To bylo nesamowite jak chyba w 9 rudnie nawet kombinacja weszła Francisowi.
haha a juz sie zaczyna w studiu, Lennox że Fury był offa balance, a drugi że w tył głowy był ten knockdown...
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 29-10-2023 02:01:54 
Studziłbym zapał przed Ngannou, Joshuy nie wypunktuje, Usyka też nie. Czy z Wilderem miałby szansę? Wątpię.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 29-10-2023 02:02:37 
Fury jest twarzą Boksu. Skoro najlepszy HW ostatnich lat nie może przekonywująco wygrać z debiutujacym w boksie, nieaktywnym od kilku lat byłym zawodnikiem MMA który ma prawie 40 lat i poważna kontuzje za sobą to jest to dowód na to, że boks to gówno. Sorry ale taki będzie odbiór u przeciętnego kibica.
 Autor komentarza: lucjan
Data: 29-10-2023 02:02:52 
z Furym było coś nie tak, ciągle smarkał może za dużo wciągnął
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 02:06:15 
Pamietacie zaledwie niedawno przy jakims face to face Fury wygladał beznadziejnie, bebzon zbyt spasiony nawet jak na niego. Potem trochę zrzucił ale widać że się nie przyłożył należycie, no i to by pasowało bo on taki ma charakter.
Inna sprawa że ten NGnou to wybryk natury. Nie wiem jakie są jego rokowania w boksie, można by tu popaść w huraoptymizm odnośnie tego zapaśnika, ale poczekam. W każdym razie coś czuje że Joshua by nie podołał.
 Autor komentarza: Bonifacy
Data: 29-10-2023 02:07:06 
Fury rozmienia się na drobne. Dał sobie zrobić krzywdę debiutantowi. Słowem: żenada.
Walki nie punktowałem, ale optycznie lepiej prezentował się Kameruńczyk.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 02:12:53 
No i to wcale nie oznacza że Usykowi będzie łatwiej. To zupełnie inny ukłąd stylów i siły. Fury go przecież strzepnie z ramienia jak kroplę deszczu xD
Fury się przygotuje teraz jak należy.
 Autor komentarza: golabek
Data: 29-10-2023 02:12:56 
Słabo, ciekawe czy grudzień to realny termin. Odpoczynek, trening, sparingi, jak tu zdążyć przed świętami, kiedy Fury totalnie nie w formie:/
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:23:51 
No jestem w szoku. I on chce z Usykiem walczyc?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:26:32 
Ale w sumie to sie ciesze. I chcialbym by wygral Ukrainiec. Sportowiec z krwi i kosci.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:26:38 
Ale w sumie to sie ciesze. I chcialbym by wygral Ukrainiec. Sportowiec z krwi i kosci.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:28:36 
Co najzabawniejsze- przed walka pisalem do kumpla, ze nie ma sensu tego ogladac, no Fury to skonczy kiedy bedzie chcial xD
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:31:02 
Jezeli w takiej formie wyjdzie do Usyka to bedzie deklasacja. I nawet by mnie KO nie zdziwilo, bo wyglada na to, ze Wilder mocno naruszyl Cygana.
 Autor komentarza: Sherkan
Data: 29-10-2023 02:42:31 
Najśmieszniejsze jest to, że Fury prawdopodobnie nawet w takiej formie robi Usyka a Usyk z kolei deklasuje Ngannou. Styl robi walkę… Jeśli Fury będzie kombinował i przeciągał to dla Usyka najlepiej byłoby zrobić walkę właśnie z Ngannou - kasa podobna a jakby to wyraźnie wygrał to z Fjurim jeszcze większe $$$
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 29-10-2023 02:46:53 
@Sherkan

Jaki styl człowieku. Nic takiego wcześniej się nie wydarzyło w historii. Nie ma żadnych stylów jeśli przychodzi ktoś sobie na pierwszą walkę w boksie zawodowym i daje łomot linearnemu niepokonanemu mistrzowi HW. Nie ma żadnych stylów w takim wypadku a kompromitacja.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 29-10-2023 02:49:14 
Fury z hukiem wyleciał z top 10 HW na ten moment.
 Autor komentarza: Sherkan
Data: 29-10-2023 02:54:03 
Zgadzam się. Oczywiście, że kompromitacja. Bez 2 zdań kompromitacja. Tyle tylko, że taki Fjuri bez formy nie dający sobie rady z fizolem swoimi warunkami fizycznymi Usyka mógłby stłamsić. Tymczasem Usyk szybki na nogach i ze swoją techniką i wyprowadzając ciosy z różnych płaszczyzn mógłby zdeklasować Ngannou. Tyle tylko 😉
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 29-10-2023 02:55:02 
Będzie za nim ciągło się to już zawsze. Stracił całą magię i "mistycyzm". Jako pierwszy mistrz HW dał się zlać debiutantowi w boksie zawodowym. Jego mina zbitego psa mówiła wszystko po walce. Nie chciał rozmawiać, chciał zniknąć, rozpłynąć się w powietrzu jak najszybciej.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 29-10-2023 02:57:17 
ciągnęło*

Fury the best ever hw champion xdddd
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:04:54 
Styl robi walkę. Amator, którego jedynym atutem jest mocny cios prawie wygrał na punkty z mistrzem swiata.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:05:40 
Wiec co Ty gosciu pierdolisz? Ngannou lepsza niz Wilder?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:05:55 
lepszy*
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:07:55 
Fury zawalczy dziś jak ostatnia pizda. Niech odda ten ostatni pas Usykowi i spierdala na emeryture.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:08:24 
zawalczył*
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:32:48 
Ngannou moze byc lepszy od Usyka, bo styl robi walke. Ty cos cpales Sherkan?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:36:50 
Tu nie ma systemu: swarmer, boxer, brawler czy kurwa outside boxer. Style maja znaczenie, kiedy zawodnicy maja podobne umiejetnosci, a nie kiedy mistrz swiata walczy z debiutantem. Dotarlo do tego pustego lba?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:42:41 
Powiem Ci tak- gdybym zawalczyl z Tomaszem Adamkiem na zasadach mma to pewnie bym wygral. W boksie zrobilby ze mna co by chcial. Fury dal chujowa walke, a Ty pierdolisz o jakichs stylach, no Ngannou, ktory jest debiutantem w boksie styl sobie juz wypracowal xD
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 02:48:18 
Jedyny atut Nganou to silny cios? Serio? Czyli wniosek jest jeden, Fury jest tak bardzo chujowy?
Przypomniało mi się że Fury na medialnym treningu wyglądał całkiem dobrze, jakościowo wyglądały jego ciosy, a gość który ma tylko mocny cios prawie go pokonał lub na remis, jeszcze sobie nie punktowałem tego.
Czyli w sumie debiutant prawie sprał emeryta, nic wielkiego. Fury nas oszukiwał że jest dobry. No to dobranoc
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:49:52 
Trenowałeś boks albo MMA?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:52:31 
Ja trenowalem jedno i drugie. I uwierz mi stojka pod boks znaczaco rozni sie od tej pod MMA. Fury sie dzis skompromitowal.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:57:54 
Ale spoko. Zaraz przyjdzie Clevland albo NietrzezwyTomasz i oznajmia, ze Fury below dal chujowa walke, zeby Ukraimiec zgodzil sie z nim walczyc. Bo przeciez to Usyk unika tego starcia jak opinia...
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 02:58:23 
celowo*
 Autor komentarza: Sherkan
Data: 29-10-2023 03:04:40 
@Boks4ever.
Otóż to. Myślę, że gdyby to nie był Fjuri tylko Wilder dzisiaj - poskładałby Ngannou przed czasem. Boks to nie komiks gdzie Himen zawsze wygrywa. STYL ROBI WALKĘ. Usyk jest najlepszym obecnie bokserem w TOP HW co nie znaczy, że ktoś nie może z nim wygrać. Myślę, że np z Wilder miałby bardzo ciężko. Zwyczajnie nie zawsze lepszy (technicznie) bokser wygra. Są jeszcze warunki fizyczne, eksplozywność, szybkość, siła, timing, kondycja, odporność na ciosy wejście w walkę, psychika i kupa innych składowych. Dlatego to, że jeden wygrał wszystkie walki z cała 10 TOP HW nie znaczy, że wygra z tym 11, który powiedzmy przegrał z każdym z wymienionej TOP 10.

BTW Fjuri jest zdecydowanie lepszym bokserem niż Ngannou i nie powinien mieć z nim większych problemów ale… 1. Wrodzone lenistwo zwyciężyło i olał przygotowania traktując to jako sparing przed Usykiem myśląc, że to „easy fight” i mając w poważaniu kibiców.
2. Tuż przed walką prawdopodobnie złapał spinę, bo wiedział że olał przygotowania a presja była olbrzymia i nie udźwignął psychicznie (to na nim była presja - N. nie miał nic do stracenia a Fjuri w zasadzie wszystko włącznie z walką z Usykiem)
3. Został praktycznie już sparaliżowany strachem po knockdownie. Cytując klasyk Pana Kostyry - „był spięty jak agrafka”
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 03:08:26 
Boks trenowałem.
Nie wiem jak przebiegały treningi Ngannou bo nie śledziłem jego kariery, jeśli on oprócz przygotowań do tej walki wcześniej trenował tylko stójkę pod mma no to tym bardziej brawa dla niego, a brawa z tego względu bo nie wyobrażam sobie by mistrz świata w boksie będący w jako takiej formie mógł zawalczyć tak słabo że gość który przychodzi z mma bez atutów, jedynie z ciosem mogł mu dać tak ciężką bliską walkę. Dla mnie jakieś niepojęte i uważam że Fury nie był aż tak bardzo słaby, pewnie słabszy niż zazwyczaj, ale to tylko założenie na podstawie tego że Nganowu wygladał dobrze. Motorycznie Fury wyglądał dobrze, więc może jednak ten gośc z mma był nieszablonowy i miał więcej atutów. końcu to walczy czlowiek a nie styl czy sztuka walki w ramy której nie musi być zamknięty tak zupełnie.
Ten knockdown to nie był jakiś przypadkowy cep, technika samego ciosu słaba ale to była normalna odważna kontra na którą by się nie odważyło wielu bokserów po takim one two Furego którymi potrafił pomiarać Wilderem.
No ale to tylko moje przemyślenia. Mogę się mylić
 Autor komentarza: Sherkan
Data: 29-10-2023 03:14:11 
@Boks4ever
„ Dotarlo do tego pustego lba?”

Sorry ale nie mam pustego łba i nie rozumiem po co takie komentarze. Pozdrawiam
 Autor komentarza: SWJar
Data: 29-10-2023 03:22:34 
"więc może jednak ten gośc z mma był nieszablonowy i miał więcej atutów." Mam tu na myśli że więcej atutów niż tylko jego silny cios, a nie więcej atutów niż Fury.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 29-10-2023 03:31:42 
Bardzo dobre, merytoryczne uwagi kolegi Sherkan. Warto przemyśleć.
 Autor komentarza: Sherkan
Data: 29-10-2023 03:34:36 
@kuba2
Dziękuję i pozdrawiam.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 04:41:51 
@Sherkan

Zgadzam się, że styl robi walkę, tylko jaki styl moze miec Ngannou, ktòry jest debiutantem w boksie. Gdyby Fury dzisiaj zawalczyl z grubym Toneyem z walk z Holyfieldem to by dostał czasówkę. Ale jak już piszesz, że styl robi walke to przecież Usyk Wildera by zrobil 12 do zera.

@SWJar

Ngannou to jest bokserski prymityw, nawet w MMA co pokazał Miocic. Po prostu Fury odpierdolił dziś totalną żenadę.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 04:49:23 
Przed ta walka postawilbym na Furego. Dzis widze Usyka jako zwyciezce. Grubas juz stracil ambicje, a poza tym widac, ze ciosy Wildera tez zrobily swoje.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 04:54:00 
W ogole Sherkan Wilder ledwo wygrywał na punkty ze Szpilką, przegrywał do zera z Washingtonem i Ortizem. No ale oni bylo zbyt statyczni, wiec dostali KO. Na jakiej kurwa podstawie mozna twierdzic, ze Usyk mialby z nim ciezko? xD
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 05:02:01 
Lotny na nogach Usyk miałby bardzo ciezko ze statycznym, polującym na jeden cios Wilderem. Sorry, ale chujowo czytasz boks.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 29-10-2023 05:09:29 
Pieknie Tajsyn, pieknie. Kompromitacja calej familii i moze niech pozostana juz w tych freakach, Tommy - KSI, Tommy - Jake, Tyson - Ngannou, teraz John Fury - Mike Tyson. Oni kedwo wygrywaja freaki z amstorami, wzglednie pol amatorami
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-10-2023 05:11:58 
Ładnie się porobiło. Teraz Canelo jako twarz boksu musi bronić honoru dyscypliny więc chyba czas na walkę z McGregorem :P
 Autor komentarza: gerlach
Data: 29-10-2023 05:12:19 
Powiem tak, mial byc wg obietnic TF blow za blow, total hardcore na srodku ringu, tymczasem Fury panicznie uciekal przed kazda mozliwa wymiana (klejenie roztrzesiony do Ngannou jak skunks)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2023 06:33:04 
Ja pierdzielę - przecież to się nawet dało wypunktować dla Ngannou. Przecież taki Dan Rafael który zawsze mocno wspiera w swch punktacjach agesorów pewnie tak to widział.

Swoją drogą gdyby bokserzy walczyli znacznie częściej (np co miesiąć) to wychodziłoby dużo więcej takich "kwiatków" gdzie nieznany bokser bije super mistrza, lub sprawia mu ogromne kłopoty.

Co do Wilder - Usyk to zgadzam się, że Wilder (mimo, że go lubię) to idealny przeciwnik dla Ukraińca
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 06:52:10 
@Stonka

Ciesze sie, ze sie ze mna zgadzasz, bo jak zaczynalem dzialnosc na tej stronie i w ogole zaczalem sie interesowac boksem juz nie tylko z pozycji kanapowca to byles jednym z moich mentorow.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 06:56:00 
A co do trojki Usyk- Joshua- Wilder. Usyk na luzie robi Wildera, ale AJ z Wilderem nie stawialbym juz w roli faworyta.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 06:57:54 
A te walke obejrze pozniej na spokojnie i przedstawie swoja punktacje.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2023 07:07:49 
Boks4ever dzięki, pozdrawiam
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 07:12:13 
No kurde. Do 5 rundy to walka dla Ngannou. Fury walczy jak totalny imbecyl. Zero jabow, ktorymi zmasakrowal Chisore.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 07:13:35 
Nie ma za co. To ja dziekuje. Zawsze chetnie czytalem Twoje komentarze i duzo sie nauczylem ;)
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 29-10-2023 07:16:02 
Oczywiście cygańskiej parówie zawsze było ciężko się zmobilizować na słabszych przeciwników ale tutaj w miare formę zrobił... ewidentnie jest past prime, wiek, styl życia etc. i już będzie go tylko mniej jak z Wildera.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 07:16:11 
W ustawke nie wierze. Bo jak lezal na dupie w trzeciej to gdyby byl w stanie to by to skonczyl w czwartej. W takiej formie to moze od razu oddac pas Usykowi.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 07:19:52 
@werwoolf

No wlasnie. Duzo mowi sie, ze Wilder stracil mnostwo zdrowia w trylogii. Ale jak widac Fury tez nie ten sam. I gdzie do cholery byl jab? Walczyl momentami jakby zapomnial podstawowych ciosow. Jakies sierpy z dupy i klincz.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 07:27:17 
Stonka 100 % racji. Na luzie mozna to punktowac dla Ngannou. Ale sie Cygan skompromitował.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 29-10-2023 07:36:54 
Fury był w tej walce jak słoń w składzie porcelany. Jakby w takiej formie wyszedł do Usyka to nawet by go w ringu nie zauwazyl. Pytanie co teraz- kontuzja czy znowu depresja?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.