FURY: FAJNIE BYŁO TERRORYZOWAĆ USYKA I JEGO ZESPÓŁ

- Jestem w gazie - mówi Tyson Fury (33-0-1, 24 KO), który przekonuje, iż 29 kwietnia stanie w ringu z Aleksandrem Usykiem (20-0, 13 KO).

- Negocjowaliśmy miesiącami. Pokonaliśmy mniejsze i większe przeszkody, w zasadzie byliśmy już dogadani i brakowało tylko zgody Fury'ego. On przekonuje, że jest gotowy, choć wygląda to mało przekonująco - powiedział Aleksander Krasjuk, promotor Usyka.

- Fajnie było terroryzować Usyka i jego zespół ostatnimi dniami. Teraz jednak nieco odpuszczę media społecznościowe. 29 kwietnia widzimy się na walce, to będzie największe wydarzenie w historii brytyjskiego boksu. Dwóch niepokonanych mistrzów wagi ciężkiej spotka się o numer jeden, to będzie walka stulecia. Wkrótce na moim obozie pojawi się Josh Taylor, który pomoże mi przygotować się na Usyka. Treningi idą znakomicie, jestem w gazie - zapewnia "Król Cyganów", mistrz WBC wagi ciężkiej. Pasy IBF, WBA i WBO należą do Usyka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 12:22:11 
czy ja wiem czy tak terroryzowany był oboz Usyka. Moim te 30% to i tak dużo patrząc na to z perspektywy rynku.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 13:19:40 
Niereformowalni dalej łykają słowa Tajsona Fujara tak osłownie :) i teraz będą rozkminiać (jak powyżej) z słowo "terroryzowany". Przecież Fujar już chwalił się , ze pięć razy dziennie trzepie swojego imiennika - fujarę kiedy widać, że grubasek ma zwykłego flakona w gaciach :) Tak więc Dżipsiking coś twierdzi a jest często całkiem na odwrót - naprawdę trzeba to przypominać ?
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 13:20:08 
dosłownie ..
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 15-03-2023 14:11:26 
Szczerze to nie rozumiem podniety wyższymi kategoriami a szczegolnie chodzi mi o waga cieżka na tej stronie w nizszych wagach sa w lepsi technicznie zawodnicy a po za tym Ci ciezszy oddychaja rekawami po 6 rundzie juz masakra.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 14:12:59 
nie no rozumiem, może w czasach Kliczki czy Joshuy waga ciężka była słaba. Ale tutaj akurat Fury i Usyk są w top 3 p4p więc akurat nie ma co się przyczepić
 Autor komentarza: Analny
Data: 15-03-2023 14:44:52 
Usyk owszem jest w pvp wg magazynu the ring nawet pierwszy. Cyagana to tam chyba wogóle nigdy nie było.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 14:49:59 
boxrec Usyk jest na 6. Więc tutaj się pomyliłem jednak, a Fury 2
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 14:50:32 
po walce z Furym Usyk chyba nie ma co nawet już marzyć o top 10, no chyba że gdzieś na obrzeżach
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 14:56:33 
Zwykly
no jak już o oddychaniu rękawami po 6 rundach piszesz to zauważ, że taki statystyczny maratończyk to facet, którego pustym workiem po ziemniakach zabijesz. Pytanie czy to sztuka ważąc po namoknięciu 45 kg i mając 150 cm w kapeluszu wykręcać czasy tylko nieco ponad 2h na dystansie 42 km? Czy może jest większą sztuką mieć 190 cm wzrostu i biegać tak, ze razem z wykonaniem cieszynki 100 m pokonuje się na luzie poniżej 10 s ? Wszystko to kwestia gustu i proporcji w kontekście praw fizyki włącznie - ktoś wyliczył, że gdyby osa była wielkości człowieka to proporcjonalnie powinna osiągać prędkość bliską 1 Ma a mrówka wielkości człowieka podnosić autobusy. Czy ktoś to docenia?
 Autor komentarza: swarmer
Data: 15-03-2023 14:57:16 
Usyk ma realną szansę pokonac Furego .
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 15:01:17 
Usyk ma realną szansę pobić rekord Tomka Adamka
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 15:02:29 
no i może nawiąże do występu Wallina, ale że pokaże się lepiej to szans praktycznie brak
 Autor komentarza: swarmer
Data: 15-03-2023 15:05:48 
Ma relana szanse pokonac go .
 Autor komentarza: swarmer
Data: 15-03-2023 15:09:54 
Pokonał dwa razy Aj. Który ma CV dużo lepsze od Wildera . I mimo że nie którzy, tu pojęcia nie mają i hejty wylewają Aj to dla mnie to zawodnik dużo lepszy niż Wilder. Mimo że leżał z kliczka pokonał go dużo lepiej niż np. Fury. Gdzie ziomki pobili rekord najmniej zadanych ciosów w historii walki o tytuł. Uysk pewnie pokonał Aj. Więc ma realna szanse.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 15-03-2023 15:12:20 
Technika, kondycja, IQ ringowe i psychika ze stali czyni go dla każdego zawodnika wyzwaniem .
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 15-03-2023 15:13:25 
poszukiwacz

No okej ale ja wole ogladać walke np. Charlo Castano niż Joshua Usyk.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 15-03-2023 15:16:54 
Autor komentarza: Zwykly
No masz sporo racji. W latach 70 czy 90 gdzie nie było jeszcze aż tak wielkich zawodników i ciężkich ( oprócz bowe czy lenoxa ) te walki były o wiele bardziej intensywne niż teraz. Wcześniej jeszcze było 15 rund. :)
 Autor komentarza: nonitek
Data: 15-03-2023 15:22:27 
poszukiwacz niezłe ćpanie masz, pierwszy komentarz o fujarze furego a drugi o mrówce wielkości człowieka
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 15:26:54 
Zwykly
no i bardzo dobrze - oglądaj, może i masz rację. Tyle tylko, że jak się zabawiamy w umniejszanie, że ty wypominasz braki techniczne, wydolnościowe i szybkościowe to ja wypomnę inne. Na tym najwyższym poziomie, który nasz wszystkich interesuje nie zdarzy się taka historia jak w obozowym życiu Tediego, że mały bije 100 kilowego kapo. Na nawjyższym poziomie ja doceniam i szczerze podziwiam walki Charlo ale jeszcze za tym podziwem z tyłu głowy z kolei ty powinieneś miec świadomość, że taki Usyk go wciąga nosem i tutaj nawet nie ma mowy o walce. Należy też wspomnieć o wąskich przedziałach wagowych i kombinacjach z nimi związanych (umowne limity, klazule nawodnieniowe, manewry z tym związane itp szajs) od tego wolna jest waga ciężka. Mi np boks kobiecy też się czasem podoba pod względem technicznym bardziej niż męski boks na niektórych galach no ale mając do wyboru ten sam poziom sportowy w męskim boksie wybieram ten męski.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 15:43:42 
nonitek
od razu tam ćpanie -staram się być obrazowy w przekazie (nawet przerysowanym). W mniej przerysowanym przekazie i w prosty sposób (specjalnie dla ciebie) napiszę tak: Masz małego... :) (dorosłego) chłopaczka - nadaje się bardziej od dużego na biegacza długodystansowego, pilota myśliwców (przeciążenia), akrobatę (koordynacja) (nie wnikam dlaczego bo zakładam, ze tak ostry jak brzytwa umysł jak twój gdzieś posiadł kiedyś wiedzę to tłumaczącą :) a z drugiej strony masz dużych dorosłych chłopaków nadających się z reguły lepiej do koszykówki, siatkówki, posyłania asów serwisowych w tenisie i do bicia tych pierwszych - mniejszych chłopaczków :) co nie wyklucza, że stawiam na mniejszego Usyka w walce z Fujarem bo Usyk to nie koleś 65 kg wagi w zmokniętym kożuchu i 175 cm wzrostu więc już może starczyć na tego wielkoluda - dzipsikinkonga. Tak więc trwaj w tej swojej trzeźwości/abstynencji (nie wnikam który to już dzień - pewnie odliczasz, nie moja sprawa) i bez odbioru jak nie masz nic więcej do dodania oprócz tych nic nie wnoszących uwag :)
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 15-03-2023 15:57:05 
Napiszę to tylko raz teraz i może bezpośrednio przed walką.

Usyk na punkty.


Fury walcząc z innymi szybkimi ciężkimi jak Cunnem czy Wallinem miał problemy. Usyk to inna liga i oszuka grubasa w ringu.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 16:03:38 
Tharivol
TAK - jeśli do tej walki dojdzie tego 29 kwietnia.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-03-2023 16:23:19 
Bazowanie na tym kto miał z kim problemy raczej stawia Furyego w roli faworyta.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 16:51:03 
jak myślicie, czy Fury po wygranej walce z Usykiem, zaprosi go tak jak ma to w swoim zwyczaju na piwo jak np Chisorę. Czy jednak fakt że jego obóz kładł kłody pod nogi zaważy na tym że Fury tym razem oleje sprawę
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 16:51:50 
i sprawa najwazniejsza, czy będzie miłosierny dla rywala i tak jak Kliczko uwzględni czas na przerwy reklamowe by spróbować przedłużyć czas trwania walki
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-03-2023 16:51:51 
Polakos
to nie bazowanie kto z kim miał problemy tylko kto z jakiego typu atutami przeciwnika miał problemy. I jeśli pijesz do walki Usyka z Czirosrają to należy uściślić, ze to były "problemy" tylko i wyłącznie w kategoriach twoich urojeń. Zrozum, że walka Usyk vs Fujar to konfrontacja przy której stare powiedzenie "styl robi walkę" przeżywałoby swój renesans.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-03-2023 17:00:14 
poszukiwacz

Z Chisorą, można też przywołać Breidisa w razie potrzeby. Nie sądzę żeby Usykowi bardziej pasowali Ci których wymieniłem niż Tyson Fury. Jest dobry, ale tym razem poprzeczka będzie zbyt wysoko.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 17:08:00 
na Furego bardziej niebezpieczny z małych ciężkich byłby ktoś z dobrym balansem, jak np człowiek guma Chris Byrd choć oczywiście i tak byłby bez szans. Usyk ma atut nóg, tylko co z tego Fury chodzi na nich jeszcze lepiej, a w połączniu z zasięgiem to sprawia że Usyk praktycznie nie jest w stanie od niego podejść. Świetny timing i refleks na nic się tu zdadzą, jeśli Usyk nie będzie miał możliwości dosięgnąć Tysona
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 17:10:47 
zresztą to jego tempo którym zatyra każdego to też mit. Chisora min 4 rundy za nim nadążał a nawet wyprzedzał i spychał. Jeśli Chisora był w stanie za nim nadążąc przez tyle czasu to Fury spokojnie będzie to robić 12 rund
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 17:32:53 
ciekawe jakimi sztuczkami Usyk bedzie starał się zaczarować Tysona i wzbudzić jego podziw. Co tym razem wymyśli, były już chwytanie monet w locie, żonglerka, tańce, Tyson na pewno załamie się po takiej prezentacji i zwątpi w swoje atuty
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 15-03-2023 20:13:22 
poszukiwacz

No i dobra ja pozostane przy swoim. To fakt powinni zmniejszyć ilosc tych kategorii wagowych szczegolnie tych nizszych bo to faktycznie patalogia. Ale jedna kategorie powinni zrobic bo miedzy waga pół cieżka a cruiser jest duze pole np. kategorie do 85kg. Byloby ciekawie :)
 Autor komentarza: swarmer
Data: 15-03-2023 20:19:43 
https://youtu.be/hqIkCJaQ-6o
I jak w piosence: " wszystko się może zdarzyć " :D
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 15-03-2023 20:46:29 
swarmer

Po tym jebnieciu Fury nie byl zamroczony nawet :) a poza tym wtedy Tajson mial sylwetke jak na boksera przystalo widac zarysy miesni.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 20:50:42 
jakie to było jebnięcie. Fury pajacował i źle sobie stanął na nogach. Cunnigham tak naprawdę żadnej krzywdy mu tu nie zrobił, oprócz zahaczenia i lekkiego otarcia twarzy i samego uderzenia, opadania na matę ringu
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 15-03-2023 22:11:51 
Przypominam że Usyk przed walkami z kulturystą był uznawany za nudnego pacynkarza (niesłusznie, bo był świetnym bokserem). Po pokonaniu AJa, którego ubił grubasek Ruiz bez obozu, uznaje się Usyka za bożka. Prawda jest taka, że mial dużo bliskich walk jak z Briedisem, czy nawet Hunterem. O Chisorze tylko wspominając. Stylowo to on był bardzo niewygodny dla Joshuy właśnie, bo był szybki na nogach, a nie stateczny jak 40 latkowie z którymi uwielbiał się mierzyć.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 22:16:50 
lepiej nie można tego było ująć. Polecam wejść w sekcje komentarzy po walkach z Whitersponem i Chisorą i ciekawe czy w nich też Usyk był uważany za takiego boskiego
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 22:17:39 
a z Joshuą też trafione w sedno
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 22:19:53 
na pewno Josh bardziej pasował Usykowi od Chisory, więc nie wiem czemu na podstawie tylko tych dwóch walk ocenia się Usyka, a w sumie tam też o dominacji tam nie było mowy
 Autor komentarza: FdeWitt
Data: 15-03-2023 22:58:04 
'Usyk ma atut nóg, tylko co z tego Fury chodzi na nich jeszcze lepiej' bożuniu kochany dajcie już spokój jest jakiś poziom groteski na który nie warto i więcej nie trzeba wchodzić.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 15-03-2023 23:04:03 
przekonamy się w trakcie walki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.