BETERBIJEW CHCE BIWOŁA, BIWOŁ CHCE BETERBIJEWA - BĘDZIE JEDEN MISTRZ?

- Jeśli tylko będzie taka możliwość, w następnej walce chcę walczyć z Biwołem - mówi stanowczo Artur Beterbijew (19-0, 19 KO), mistrz IBF/WBC/WBO wagi półciężkiej. Tego samego chce Dmitrij Biwoł (21-0, 11 KO), champion WBA w tym samym limicie.

Biwoł więcej zarobiłby z pewnością za rewanż z Canelo, ale jemu bardziej niż na pieniądzach zależy na pełnej unifikacji na granicy 79,4 kilograma. Pytanie tylko, co na to inne federacje? Beterbijew bijąc wczoraj wieczorem Anthony'ego Yarde'a (23-3, 22 KO) odbębnił obowiązkową obronę z ramienia federacji WBO. Ale on jest również mistrzem IBF i WBC. I właśnie Mauricio Sulaiman - prezydent WBC, chce, by Beterbijew teraz stoczył obowiązkową obronę z Callumem Smithem (29-1, 21 KO).

- To nie była zła walka w moim wykonaniu, ale gdybym miał znów spotkać się z Yarde'em, to rozegrałbym to nieco inaczej. On jest wciąż stosunkowo młody, jego czas jeszcze przyjdzie. W boksie zawodowym był to jak dotąd mój najtrudniejszy pojedynek - przyznał Beterbijew.

- Ja kontra Biwoł to nie tylko cztery pasy w stawce, to również świetna walka. Chcę tylko jego, nikogo innego - dodał champion IBF/WBC/WBO.

- To jedna z największych i najciekawszych walk do zrobienia w dzisiejszym boksie. Doceniamy i respektujemy obowiązkowe obrony, lecz jeśli pojawia się szansa na unifikacje, to trzeba z takich szans skorzystać. Znamy dobrze ludzi z ekipy Biwoła i wkrótce się z nimi skontaktujemy. Spróbujemy doprowadzić do tej walki już w lecie - powiedział Carl Moretti, wiceprezydent grupy Top Rank i prawa ręka Boba Aruma.

- Walka Dmitrija z Arturem wyrasta na jedną z największych w świecie boksu. Obaj wyczyścili całą wagę półciężką i powinni teraz zmierzyć się między sobą. Ten pojedynek po prostu musi się odbyć - wtrącił do rozmowy Wadim Korniłow, menadżer Biwoła.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 20:50:19 
Sprawa jest prosta. Bivol odbębnia teraz Butasiego i mamy pełną unifikacje. Reszta pretendentów i nakoksowany karzeł aka bankomat z 168 czeka na swoją szansę. A najlepiej jakby wypierdalał do super średniej i czekał na Benevideza. Tak to widzę :)
 Autor komentarza: puncher48
Data: 29-01-2023 21:00:39 
Do tanga trzeba dwojga, a gdy ono niesie obu, taniec jest pożądany. Tylko nie wiadomo, kto będzie prowadził, ale tego nie wie nikt, a dowiemy się po balu. Walka bez faworyta i prawdziwa sportowa bomba, która już tyka. Jakiekolwiek inne zestawienia to zaburzenia pięściarskiej homeostazy i niepotrzebne odraczanie wielkiej sportowej uczty.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 21:06:57 
A później wygrany dla Canela i mamy walkę o wszystkie tytuły.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 21:12:56 
Admiral Ackbar - "It's A Trap!"
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 21:31:50 
Jeśli wygra biol to będzie najlepszym LHW od Jonesa JR. Walka naprawdę fasycynująca! Wcześniej stawiałem minimalnie na Bivola i przy swoim typie pozostaję. Ruda kurtyzana Hearna nich patrzy i podziwia jak walczą prawdziwi mężczyźni.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 21:53:11 
Będzie jeden mistrz i jest nim Tyson Fury, reszta to 2 liga i pojedynki ruskich karłów
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 21:58:32 
Canelo jak w matrixie utkwił z tymi ruskimi karłami, pewnie będą mu bruździć już do końca kariery.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:03:02 
Tyson Fury tego całego Beterbijewa, bivola i Canelo pobiłby nawet gdyby walczyli 3 na jego jednego. Nawet nie sięgnieliby 2.06 cm
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:07:34 
Co ma tyson fury do unifikacji w półcięzkiej ?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:08:20 
FLAK0N - może by i tak było ale wraca Broner. A on mówił że będzie pierwszy który zarobi biloin $. A pewnie na ruskich i rudych meksykach tyle nie zarobi więc na bank będzie musiał zlać FUrego
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:10:11 
Flakon, Canelo pobił więcej dwa mistrzów świata niż oba kacapy i Fury razem wzięci.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:11:03 
Flakon, Canelo pobił dwa razy więcej mistrzów świata niż oba kacapy i Fury razem wzięci. (poprawione)
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:13:43 
Flakon, Canelo pobił dwa razy więcej mistrzów świata niż oba kacapy i oba Fury razem wzięci. (poprawione)
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:14:17 
może sobie pobić jeszcze z 50 mistrzów, a i tak nigdy nie przegoni Tysonfa Furego oraz kacapów jeśli nie przezwycięży ich w bezpośrednich pojedynkach
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:14:19 
Ciężko porównywać obecnych mistrzów do Archie Moorea który miał blisko 200 walk czy Charlesa 100. Ale patrząc na nowożytnych - Jones, Michalczewski, Spinks, Foster,hill to Bivol walczy o czołowe miejsce w historii
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:16:05 
Powinna byc walka Canelo vs Fury
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:16:29 
: FLAK0N - ruskie ani rudy tego nie dokonają, ale broner tak...
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:16:40 
w tej epoce liczy się tylko Tyson Fury, to reinkarnacja Alego, tylko że biały i 206 cm wzrostu
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:17:50 
Ciekawe kto z obecnych zawodników ma szansę w ogóle zbliżyć się do dwudziestu mistrzów jakich pobił Canelo. Shakur Stevenson może mieć ponad 10 w przyszłości.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:18:33 
Introwertyk - zdecydowanie nie :!!!rudy ma głowę na wysokości rozporka furego - więc klincze mogłyby być skandalem obyczajowym...
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:18:50 
Canelo to reinkarnacja Alego. Nieprawdaż Canelobocie ?
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:19:13 
a kogo to obchodzi, jak nie pokono kacapów w bezpośrednich pojedynkach, to po karierze nikt nie będzie go stawiac ponad nimi, nawet pomimo 100 mistrzów czy tam ilu. O Tysonie już nie mówiąc, bo to jest ściana nie do przejścia dla Canelo, mierzyć się z taką legendą
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:19:32 
A ty Garbus tak obiektywnie na kogo stawiasz, że może mieć ponad 10 mistrzów na koncie?
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:20:21 
Canelo ma obsesję na punkcie wielkich wyzwań xD
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:20:35 
Polakosie tylko karły maja szansę na takie dokonanie, Fury nim nie jest więc automatycznie jest zwolniony z takiego obowiązku i nie podlega ocenie w tej materii
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:21:39 
Fury ma trzy takie zwycięstwa chyba (2x Wilder i Klitschko) więc jeszcze mu brakuje 17 do Canela.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:23:12 
Warto dodać że Polakos liczy Canalowi Fieldinga jako duży skalp..
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:23:41 
Furemu brakuje 2 porażek by stoczyć się jak Canelo, ale wątpię by do tego doszło
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:24:52 
+ największa ujma przegrać z kacapem, w czasach gdy trzeba z nimi walczyć o wolność, Fury nigdy by do czegoś takiego nie dopuścił
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:26:33 
Fury to terytorials czy nie, ziomku ?
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:26:40 
jako ambasador boksu Fury nigdy nie dopuścił by do sytuacji że przegrywa z kacapem, podczas gdy cały świat jednoczy się przeciwko nim. Canelo nie jest godny by nim być
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:28:31 
Fury to nie terytorarials, ale on spełnia inną posługę, i jako nr 1 p4p i światowy ambasador boksu nigdy nie dopuściłby do sytuacji że dałby się pobić przez kacapa
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:29:23 
Jeszcze można policzyć kto ile pasów wywalczył, tutaj też raczej wyraźnie prowadzi Alvarez:
WBA, WBC, WBO w junior średniej
WBC (2 razy), WBA, IBF w średniej
WBC, WBO, IBF, WBA w super średniej
WBO w półciężkiej

12 tytułow mi wyszło, ale jeszcze sprawdzę dokładnie później.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:30:10 
Jeszcze można dorzucić WBA regular kiedy wykończył Fieldinga.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:31:11 
Czyli pozycja Sambora niezagrożona. Jak wyjdzie z "sanatorium" w grudziądzu, wróci na orga na białym cwelu (koniu) w glorii.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:31:54 
no i co z tego skoro porażka z kacapem wszystko to zniweczyła. Dzisiaj Canelo zaczyna od nowa i musi udowodnić że te tytuły mu się należały pokonując BIvola. Jeśli tego nie zrobi to te paski może wrzucić do kosza co najwyżej
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:33:36 
Polakos
Dodaj na zaś WBC, WBA, IBF i WBO w cruiser i WBC, WBA, IBF i WBO w ciezkiej. Nie zapominaj że Canelo ma chloroform i potrafi uśpić każdego.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:34:16 
Fury ma córkę 12 letnia która jest dużo wyższa od Canela myślę że i ona by mu wpier..liła
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:35:26 
jeśli potrafi chodzić na nogach jak ojciec to na pewno, Canelo beton by jej nie złapał
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:35:58 
Fury to ciekawy przypadek bo jak pokona Usyka to będzie miał 7 tytułów wywalczonych w sumie nie tracąc ich w ringu, ale Canela oczywiście nie przebije. Największe szanse na ten moment ma chyba Inoue, ale by musiał mocno popracować w wyższych kategoriach.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:36:47 
Polakos rozumiem że Canelo jest lepszy od Alego, bo ten nie miał tyle tytułów co on
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:39:04 
Canelo to reinkarnacja Alego.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:39:49 
kuwa Ali się przebudził. patrzy w lustro a tu jest kurduplem w dodatku rudym, z betonowymi nogami. Niezły szok musiał przezyć
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:39:54 
Canelo jest świetny i woli córkę od Polakosa.

https://i.pinimg.com/originals/c1/df/33/c1df33568da4e225558129a978af7752.jpg
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:40:04 
Zrobiłem dokładną analizę - rok po roku - i wychodzi na to że gdy tylko Broner przechodził do wagi wyżej to Canelo natychmiast porzucał tytuly i uciekał wagę wyżej. Zresztą nigdy nie wyszedł by do biwola który go o mało nie zatłukł gdyby nie musiał uciekać przed Bronerem!!!
ale bronek go i tak dopadnie jak nie w cruiser to w hw
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:42:27 
Broner jest reinkarnacją Floyda, Alego i Roya Jonesa. A że rapuje to także Tupaca.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:42:33 
jabym to przeliczał tak, że jeśli Canelo pokonał 20 mistrzów i 2 przegrał, to znaczy że ponosi średnio 1 porażkę na 10 takich walk. Jeśli Fury wygra 11 walk takich bez porażki to z łatwością go przebije, z tym że Canelowi ta średnio drastycznie jeszcze spadnie, bo uważam że jeszcze nieraz przegra zwłaszcza że teraz już dotarł do ściany jeśli chodzi o możliwości skakania po wagach, więc całkiem możliwe że nawet ten 7:0 Furego wystarczy by był to korzystniejszy przelicznik niż ten Canela
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:45:19 
sry 1 porażkę na 11 walk
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:45:33 
Trzeba przyzac że Adrien Broner niesie za sobą dużą popularność, nawet w tematach, w ktorch nie występuje.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 22:48:04 
Flakon, ja bym to liczył jako bilans bramkowy. 20-2 czyli bilans w dalszym ciągu plus 18, nawet biorąc pod uwagę, że zaliczył 2 porażki to reszcie i tak brakuje bardzo dużo.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:53:04 
FLAK0N - przypominam że Cunningham był mistrzem i to poważnym, Chisora, Whyte i Johnson to tez mistrzowie mniej więcej jak gomezy czy Fieldse
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 22:56:04 
Cunn to u ziomka top 4 w histori cruiser, więc kurwa bardzo poważnie, tym bardziej że Holy tam miejsca nie znalazł xD
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 22:58:06 
Polakos a ja bym to liczył tak jak w koszykówce w nba, gdzie liczy się stosunek procentowy zwycięśtw do porażek. No ciężko byłby pobić 100% Furego
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2023 22:58:31 
Introwertyk - bronera dotyczą wszystkie tematy od welter do HW bo takie są jego plany podbojów.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:03:34 
Flakon, no wtedy trochę bez sensu bo teoretycznie ktoś mógłby stoczyć tylko jedną walkę z mistrzem świata i też by miał 100 procent, a Canelo jednak te wyzwania podejmował zdecydowanie najchętniej ze wszystkich. W przypadku Furyego to szkoda straconego czasu go mógłby kilka porzadnych skalpów dorzucić.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:06:37 
Broner vs Canelo. Ja osobiście nie mam faworyta. Obaj mają pasy w czterech kategoriach, Każdy z nich nie pokonał nikogo wybitego w prime, rywalizacja otwarta.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:09:00 
gdy ktoś toczy za mało pojedynków jest po prostu nieklasyfikowany, a tutaj uważam że 7 pojedynków jest wystarczające by odnieść skuteczność Tysona w walkach mistrzowskich do Canelo. A jest ona o wiele wyższa, niestety nie ma zbytnio możliwości przebadania tego na większej ilości prób, bo w wadze ciężkiej nie ma aż tylu okoliczości do tego jak w tych niższych wagach, dlatego zastosowanie takiego przeliczika jest konieczne
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:10:49 
Broner mimo że na kartach przegrał z Pacmanem, podnosił ręce do góry, ba, cieszył się jak zwycięzca w narożniku. Ja bym mu dał to zwycięstwo nie tylko na kartach, ale i boxrecu.. Tak samo postąpiłbym z Canelo. Podnosił ręce z Bivolem, czuł się zwycięzcą. Powinno się uwzględniać podnoszenie rąk po zakończeniu walki. Nie ważne odczucia sędziowskie, skoro zawodnik czuje się wygranym.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:11:48 
Flakon, no to już każdy może sobie ocenić po swojemu, ale jednak te 20 zwycięstw z mistrzami świata w przypadku Canela robi na mnie niemałe wrażenie.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:14:10 
Polakosie jestem przekonany, że gdyby Furego dopuszczono do walk z zawodnikai z niższych kategorii to on tych mistrzów mógłby pokonąc tylu ile by zechciał.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:14:48 
Ewentualnie Broner vs Fury, jak to widzicie ?
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:16:15 
ja zawsze byłem orędownikiem walki Broner cweluś i żeby Broner wtedy mógł skończyć tą akcję którą zaczął z Maidaną i wtedy mu nie wyszła
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:16:29 
Flakon, no ale jedank Fury będzie historycznie co najwyżej w czołówce kategorii ciężkiej, a Canelo bez podziału
w czołówce historycznej bez podziału na kategorie wagowe - te jego skalpy ważą znacznie więcej.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:16:44 
i też pewnie obie strony byłyby zadowolone
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:18:31 
Polakos.
jak widzisz skalpy Bronera ? Bo ja podobnie jak Canelo..
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:19:07 
Garbus, w sumie sporo osiągnął.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:19:48 
Może ich bezpośrednia walka by cos wyjasniła, a potem wygrany dla Fury'ego. Uśpienie wchodzi w grę w każdym mozliwym przypadku.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:20:30 
uśpienie, odrobaczenie lub kastracja.. Każda z opcji możliwa.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:21:30 
Polakosie nie masz racji, a powiem nawet więcej dyskryminujesz zawodników z ciężkiej i z góry skazujesz ich na to że nie mają szansy konkurować z zawodnikami z niższych kategorii. Dobrze wiesz że mistrz Hw przeważnie nie ma szansy walczyć w innej kategorii niż ta jedna, zwłaszcza jest tak w przypadku 2.06 cm Furego, a to sprawia że fizycznie nie jest on w stanie w przeciągu swojej kariery zmierzyć się z 20 mistrzami świata tak jak Canelo. Jest on ograniczony przez przepisy, natomiast żeby to jakoś zmierzyć możemy zastosować przelicznik przedstawiający stosunek zwycięstw do porażek i na podstawie tego ocenić osiągnięcia. Bo inaczej mamy przypadek gdy Furego ograniczają przepisy, bo nie może przejść do innej wagi, a Canelo sprzyjają, ale przy przeliczniku dochodzimy do faktu że Canelo nieograniczają przepisy ale ograniczają jego własne umiejętności. W przypadku Furego i jego historii bez porażek nie sposób do takiego wniosku dojść, by ograniczało go coś prócz przepisó
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:22:35 
Ziomek, widzisz Bronera z Furym ? W koncu ma podobne osiągniecia co Canelo, a Canelo potrafi usypiać każdego.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:24:25 
Flakon, ale nawet historia pokazuje, że Fury nie miał takiej obsesji na punkcie wielkich wyzwań jak Canelo, ktory na tym tle się wyróżnia również historycznie i nabił te 20 zwycięstw z mistrzami świata.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:24:29 
Bronera z Furym widzę tylko w kontekście tego że mu może polerować pałę, a sportowo to w ogóle go nie widzę
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:26:11 
Polakos a czy Canelo walczył trylogię z najmocniej bijącym zawodnikiem wszechczasów? Więc o jakich wyzwaniach jest mowa. Walczył skoksowani z mniejszymi od siebie i wielkie mi to osiągniecie, w międzyczasie miał kilka wałów i 2 porażki. Jako fan Furego gdyby coś takiego odwalił to schowałbym się pod ziemię, jednak to Fury to Fury i zapewne zakończy karierę niepokonany
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:27:37 
Fury miał jednak sporo lżejszych walk mimo, że doceniam jego dokonania, a zobacz jak Canelo ścigał mistrzów w super średniej - to była prawdziwa obsesja.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:28:28 
Ziomek.
Canelo ma obsesja na punkcie wielkich wyzwań i usypianie, a co może zoferować Fury poza 206 cm ? Dla mnie zwycięzca jest jeden, Saul "Canelo" ALvarez. Nawet Polakos się zgodzi z tym co napisałem.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:30:21 
Taka ciekawostka - Alvarez od 2015 roku (walka z Cotto) walczył z samymi mistrzami świata poza Yldrimiem.
 Autor komentarza: Sambor
Data: 29-01-2023 23:30:42 
Obu Ruskich Canelo gwałci jak we Więzieniu
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:31:53 
Przed Canelo są wyzwania bo nie jest najlepszy. Dla najlepszego, czyli Furego nie ma wyzwań, zresztą wiele razy już o tym wspominał. Największym wyzwaniem dla Furego jest jego brak motywacji wobec jego ogromnej dominacji nad całą resztą bokserskiego świata. Canelo może sobie braż 1000 wyzwań a to i tak ostatecznie porażki i stosunek zwycięstw do nich rzutuje na jego osiągnięciach, a tutaj wypada blado na tle Tysona
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:31:55 
Sambor na przepustce :)
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:34:28 
bo jakie wyzwania ma Tyson. Kulturystę Joshuę? Średniego Usyka, a może lokomotywę JOyce? A tacy jak Canelo, Bivol, Beterbijew? Przepisy zabraniają mu z nimi walczyć, ale gdyby mógł to przecież pokonałby ich w walce 3 na 1
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:34:35 
Ziomek
Jak Fury załatwi Usyka i AJ'a, poniekąd zgoda. Choć brak Canelo i Bronera w resume bęz watpienia bęzie przez lata wypominana. Fury nie ma obsesji i nie potrafi usypiać, jakby potrafił, to jest w top 3 p4p
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:36:19 
Fury to nr 1 tej ery, walka z Usykiem będzie tego ukoronowaniem. Skończy karierę to będzie stawiany na równi z Mayweatherem i pewnie trochę wyżej od Alego. Canelo zaś to taki zawodnik z top 20-30 który próbował dogonić duchy Mayweathera czy nawet Pacquio no ale ostatecznie mu to nie wyjdzie
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:37:01 
W ogóle jak się analizuje resume Canela na borecu to bardzo fajnie się wyciąga nowe smaczki - wywalczone tytuły, pobici mistrzowie świata.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:37:44 
Canelo to taki Joshua 2, tylko w trochę większej skali, w sumie to pewnie Bivola czy Beterbijewa też byłoby stać na pobicie 20 mistrzów i nawet osiągnięcia większe od Canelo, jednak po prostu nie imeli oni takiego wsparcie promotorów
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:38:13 
by do takich walk doprowadzać
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:38:41 
Broner poczuł się zwycięzcą z Pacmanem (podnosił ręce), a skoro Broner = canelo, to tak jakby Canelo uśpił Pacmana.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:39:09 
Polakos jeśli Fury pokona Usyka, to zwycięży zawodnika min top 3 p4p. Ilu takich pokonał Canelo?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:39:43 
Flakon, to raczej nie wsparcie promotorów, a zwykła ludzka obsesja na punkcie pięknych wyzwań. Canelo nawet odciął się od DAZN żeby ścigać mistrzów.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:40:32 
Flakon, Canelo pobił Golovkina, który był w 2018 roku TOP1 lub TOP2 P4P.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:41:51 
Cotto przez lata był elitarnym zawodnikiem P4P, a Alvarez zrobił z niego przybory. Kovalev przez lata był w TOP3 P4P, a Canelo go uśpił.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:43:37 
Fury nie ma Fieldinga na rozkładzie. A to mistrz WBA w super średniej. Ilu Fieldingów ma Fury ? Żadnego. A Canelo go uśpił podczas swojego debiutu w 168. A znakomity Vasquez, Ilu znakomitych Vasquezów uśpił Fury w 3 zawodowej walce ? Żadnego.. Dyskusja nie ma sensu..
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:43:56 
(pobił) z pomocą sędziów, a pokonał gdy ten był już emerytem w gwoli ścisłości. W każdym razie to były bardzo kontrowersyjne zwycięstwo po wyrównanych walkach, a przecież nie zmiażdzył on swojego rywala tak jak to uczni Fury z Usykiem, który zrobi z tej walki Kliczko Adamek 2 to raz. A dwa Canelo zrezygnował by ścigać mistrzów z DAZN bo miał masę innych alternatyw i wielkich promotorów któzy chcieliby by położyć łapska na forsie którą on gwarantuje wraz ze swoją meksykańską społecznością. Jest w tym jakiś element sportowy też, ale ja tutaj widzę znaczną przewagę czynników związanych z medialnością pięściarza
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:44:44 
Nie przybory, a podroby.. Zrobił z Cotto podroby..
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:45:40 
Vasqueza to pobił dwa razy, ale pierwszy raz w trzeciej zawodowej walce.
 Autor komentarza: Sambor
Data: 29-01-2023 23:47:36 
Intorwentryk Teraz Prawdziwym Polaków cisno wiem jak jest mam dozur czyli branzolete do maja. Po plerach kierdlą mnie 4 wagi a potem więcej ale daje radę. Syrkam się teraz z Kamratami od Jabłonoskiego i Osadoskiego pinkiel w tem że na nich na moje zamiara uglepić gady z abarotem
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:48:10 
Znakomitego Vasqueza. Nie zabieraj mu wielkości.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:48:36 
No, przez lata bym mistrzem świata.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:48:40 
Pozdro Sambor przyuczaj tam cwelusia, może chłopak wróci w kóńcu do nas jako mężczyzna
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 29-01-2023 23:49:14 
Sambor

jechać z frajerami. PDW
 Autor komentarza: Polakos
Data: 29-01-2023 23:56:24 
U Alvareza jest tyle tych smaczków, że głowa mała. W zasadzie na każdym etapie kariery coś fajnego można wyciągnąć.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 29-01-2023 23:57:29 
największe smaczki u niego to 2 wpirdole i kilka wałów. Ach to dopiero szmaczki
 Autor komentarza: Sambor
Data: 29-01-2023 23:57:32 
Niby na wolce jest dobre życie tak każden w rastance nawija ale na prawde tylko więzienie to życie bo tylko tu wytergla sie kto jest kim
 Autor komentarza: mchy
Data: 30-01-2023 01:15:55 
Z Cotto zrobił przybory? Równa walka z przewagą Meksa w drugiej połowie walki. Pobił Gołowkina? Tak, w 2022 roku, 40-latka. Tak samo jak z tym Vasquezem - nie ma to jak kogoś pobić decyzją 2 do 1 :D Ja rozumiem wysokiej klasy trolling, ale litości.
Ps Fielding nie był mistrzem.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 30-01-2023 02:02:48 
"te 20 zwycięstw z mistrzami świata w przypadku Canela robi na mnie niemałe wrażenie"

czy można prosić o jakiś bardziej obrazowy opis tego wrażenia i jego efektów?
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 30-01-2023 08:28:24 
Czy ktoś mi streści te ponad 100 wpisów w jeden?:)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-01-2023 08:50:05 
Zjebany - TAK -wychodzi z nich że najlepszym bokserem mulichampionem i przyszłych królem od lekkiej do HW - Jest ADRIEN "THE PROBLEM" BRONER !
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-01-2023 08:59:43 
mchy

Jejku, pobił znaczy pokonał - będziemy się czepiać o słownictwo? A Fielding był mistrzem WBA regular, oczywiście tytuł stracił w Madison Square Garden kiedy go Alvarez wykończył.

A dyskusja generalnie dotyczyła dlaczego Alvarez jest uważany za jednego z lepszych w historii i dlaczego ma w tej chwili wyraźną przewagę nad całą resztą aktywnych zawodników - pobici mistrzowie świata, zdobyte tytuły mistrzowskie.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 09:32:19 
polakosie Fury pokona Usyka i nawet w rankingu boxrec na ktory się powołujesz wyprzedzi wtedy Canelo na luzie.
 Autor komentarza: Rambo5
Data: 30-01-2023 09:40:11 
Co ten fury pie..doli najadl si lisci juz niebawem dostanie lomot od usyka
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-01-2023 09:40:21 
Ja nie mówię w tej chwili o aktualnych rankingach tylko o historycznym rozliczeniu, a Alvareza już do TOP10 wszech czasów nawet wsadzają.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 09:43:45 
a Furego top 3 Hw na luzie, tak więc do historycznego top 10 rownież. Canelo jednak ma skazę na rekordzie w postaci porażek, więc nie wiem czy ostatecznie się tam dostanie.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 09:44:32 
same chęci i ambicje w postaci jego wyzwań mogą nie wystarczyć, trzeba też wygrywać walki tak jak Fury
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-01-2023 09:47:35 
Porażki to akurat nic złego w takim rozliczeniu bo Muhamed Ali też je miał, natomiast istotne jest też to kto ile wyzwań podejmował, tytuły, mistrzowie świata na rozkładzie a u Canela się wszystko zgadza.
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 09:48:41 
ty nie jesteś rambo tylko jakaś popierdolka, Fury pokaze Usykowi co to jest waga ciężko, to co nie potrafi ten Joshulka
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 09:49:50 
nie boj się polakosie Fury pobije Usyka to też u niego wszystko będzie się zgadzać, a w dodatku będzie wciąż niepokonany. W sumie to zastanawiam się czy wobec tego nie przebije nawet i samego Alego. W sumie to jego lepsza wersja tylko dużo większa
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 09:56:09 
jeszcze jak doliczymy do tego styl w jaki to dokona i że ta walka będzie to powtorka z KLiczko Adamek to już w ogole
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 30-01-2023 09:58:25 
Cukrzykos
a ty znowu swoje - tym razem zgodzę się z tobą, Canelo ma najwięcej mistrzów na rozkładzie... tylko co z tego jak w ringu "zasługi" nie walczą i meksykański mistrz wszechświata został sponiewierany przez bawoła. Zakładając, że te komercyjne "zasługi" są w 100 % autentyczne (nie kupione) to ring i tak weryfikuje wszystko i takowe nie powinny się liczyć a przy gwałcie jaki się odbył nie liczyły bo tu nawet zaliczka sędziowska nie pomogła Canelo.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-01-2023 10:07:41 
poszukiwacz, ale my nie rozmawiamy w tym momencie o zasługach tylko o historycznym rozliczeniu. A biorąc pod uwagę, że ma 20 zwycięstw z mistrzami świata na rozkładzie, kilkanaście tytułów wywalczonych (bodaj 13) czy zunifikowanie super średniej w sposób absolutnie historyczny to jednak mamy dość mocne argumenty żeby stawiać go bardzo wysoko w rankingu wszech czasów, co myślę, że analitycy uczynią.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-01-2023 10:07:44 
poszukiwacz - przypomnę że Canelo prime był też sponiewierany jak szmata przez małego starego afroamerykanina 12-0
i Floyd to jedyny historycznie wybitny bokser z którym walczył.
Za to broner walczył z wybitnym legendarnym Pacquiao i wygrał nawet 2 rundy!!!

Dlatego Broner jest lepszy od canela
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 10:12:07 
Floyd to poziom Furego, więc mniej więcej to oddaje ile ich od siebie dzieli, przepaść. Fury to krol boksu, ale Canelo ma jeszcze szanse być nr 2 jesli sie zaweźmie i coś tam pokaże z kacapami
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 30-01-2023 10:17:01 
Kolejny dzień z Canelem :)
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 10:21:51 
https://thumbs.gfycat.com/ValidUnhealthyHen-max-1mb.gif
tego Canelo to pobiłby nawet Kubica jedną ręką
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 30-01-2023 11:59:47 
Sulaiman to jeden wielki biznesmen, czemu pieprzy o jakiejs obowiazkowej obronie? Unifikacja ma pierwszenstwo. Niech lepiej zajmie sie swoim mistrzem dzungli, ktory kisi pas juz 3 lata w dzungli i nie wychyla spoza niej nosa, nie mowiac juz, ze boksuje raz na rok. Taki mistrz to hanba dla boksi.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 30-01-2023 12:00:51 
Cukrzykos
"ale my nie rozmawiamy w tym momencie o zasługach tylko o historycznym rozliczeniu" - nie, ty jak zwykle monotematycznie wychwalasz konusa jakby zaklinając rzeczywistość i nie wiedząc, że to i tak nie zmienia jednego zasadniczego faktu. A faktem jest, ze on nie ma co szukać z tymi dwoma "kacapami" w ringu niezależnie od tego czy miałbyś nawet w 100 % rację z tym historycznym rozliczeniem (a masz w 5%).
 Autor komentarza: FLAK0N
Data: 30-01-2023 12:12:12 
ja mam zawsze 40% prawdy, i choć to nie cała prawda to i tak najczęściej jestem jej najbliżej
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-01-2023 12:12:55 
poszukiwacz

Tylko, że ja nie wychwalam Canela tylko stwierdzam fakty obiektywistyczne - ma 20 zwycięstw z mistrzami świata? No ma. Wywalczył bodaj 13 tytułów mistrzowskich? No wywalczył. Więc gdzie tutaj nie mam racji zestawiając historyczny dorobek Canela z innymi aktywnymi zawodnikami i pokazując, że na tym tle Alvarez dominuje we współczesnym boksie. A co do kacapów to odważne stwierdzenie, że nie ma czego szukać biorąc pod uwagę w jaki sposób został uśpiony Kovalev.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 30-01-2023 13:07:39 
cukrzykos
cały czas powołujesz się na tego trzeciego, schyłkowego i zapijaczonego "kacapa" co wygrał z jeszcze nieopierzonym Yarde wypierając traumatyczny dla ciebie gwałt na divie przez bawoła, który jest podstawą do mojego stwierdzenia i nie ma tutaj krzty odwagi tylko prosty wniosek.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-01-2023 13:32:02 
No, ale jest jeszcze kadyrow, a ten wcale nie udowodnił, że jest więcej wart niż kovalev (nawet wersja 2019), a są pewne przesłanki, że może być gorszy - na pewno na tle Yarde wypadł gorzej niż krusher. Obaj stylowo wydają się być stworzeni dla Canela.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 30-01-2023 14:25:47 
Żadne Canela, Buatsi i tego typu wynalazki. Robimy walkę od razu, a nie znów jakieś przeciąganie. Potem znowu pojawi się jakiś z tyłka obowiązkowy pretendent kelner-bum. Beterbiev - Bivol natychmiast.
 Autor komentarza: Internet
Data: 30-01-2023 15:27:23 
Chyba był jakiś atak hakerski na orga. Nie wierzę, że to wszystko naprawdę zostało napisane 👎
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 30-01-2023 16:23:54 
Z tego co pamiętam całkiem niedawno temu trener Buatsiego był sceptyczny wobec jego pojedynków z Biwołem (że Joshua będzie na niego gotowy, ale na razie nie jest), oraz w szczególności Beterbijewem (że nie są mu teraz potrzebne uszkodzenia mózgu). Myślę, że Buatsi ma czas. Powinien teraz startować do gości typu Pascal czy JSJ. Lanie od Biwoła lub Beterbijewa nie jest mu teraz do niczego potrzebne.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.