BELLEW: CANELO POKONA BIWOŁA W REWANŻU

Po dwunastu rundach wszyscy sędziowie punktowali siedem do pięciu w rundach (113:115), prawda jest jednak taka, że Dmitrij Biwoł (21-0, 11 KO) zdominował Saula Alvareza (58-2-2, 39 KO). Czy rewanż mógłby wyglądać inaczej?

Tak, przynajmniej według Tony'ego Bellew. Emerytowany bombardier z Liverpoolu, były mistrz świata kategorii cruiser, nie tylko wierzy w powodzenie takiej akcji, a wręcz stawia Meksykanina w roli faworyta rewanżu. Walka numer dwa wstępnie zaplanowana jest na połowę września. Canelo to bezdyskusyjny champion kategorii super średniej, natomiast Rosjanin to mistrz WBA wagi półciężkiej.

- Szczerze mówiąc wygrana Biwoła w pierwszej walce była dla mnie niespodzianką. Ale w rewanżu znów postawię na Canelo. Co ciekawe Biwoł lepiej boksuje, gdy kogoś się trochę obawia. Wtedy pokazuje niesamowitą pracę nóg. Canelo w limicie kategorii super średniej jest nie do ruszenia. A jeśli dojdzie do drugiego spotkania, według mnie skutecznie zrewanżuje się Biwołowi - przekonuje Bellew.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 18:09:12 
Zgodzę się z Bellew, powiem więcej - nawet się nie zdziwię jak Canelo to wygra przed czasem. I zgoda, że w super średniej jest nie do ruszenia.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 03-01-2023 18:23:45 
Jednym słowem "Matrix".
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 18:32:49 
Jak to się mówi tylko idiota wykonując tak samo to same doświadczenie spodziewa się innego wyniku.


nie przypomina mi się chyba rywalizacja w historii gdy walczyli dwaj bokserzy prime i jeden został zdeklasowany aby w rewanżu ten zdeklasowany się zrewanżował. :)

Tym bardziej, że rewanże wygrywają prawie zawsze bokserzy lepsi technicznie. A Rudy od dekady nie potrafi nauczyć się podstaw pracy nóg tylko kuśtyka gorzej niż włodarczyk/
 Autor komentarza: Shaker1982
Data: 03-01-2023 18:45:52 
tym raem Polakos z Tobą Stonka żadna zgoda zamiast pełna jak ktoś z kolegów słodzi ryżemu ;) ale komentaze muszą się zgadzać więc działajcie wszyscy xD
 Autor komentarza: Radek92
Data: 03-01-2023 19:11:51 
Canelo to świetny bokser, więc z pewnością szanse na zwycięstwo ma, ale z pewnością faworytem tej walki nie jest, a ewentualna porażka będzie dla niego wyjątkowo bolesna.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 19:15:07 
Stonuś, ja bym za lepszego zawodnika jednak uznał gościa, który zdobył kilkanaście tytułów w czterech różnych limitach niż gościa, który nie wywalczył jeszcze żadnego tytułu (pas dostał w prezencie po tym jak Syn Bogów zakończył karierę) - obaj są w tym samym wieku.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 19:44:44 
Polakos koteczku - Niestety ilość pasków, dyplomów, tytułów, pucharów i i innych pierdół nie ma znaczenia gdy jednostronie dostje się w mordę w ringu..a nawet wypadałoby się zastanowić ile to badziewie jest warte.

Jak Rigondeaou bił w pięknym stylu Donaire też był dużo, dużo mniej utytułowany i do tego starszy. zresztą przykładów gdy mniej utytułowany leje "choinkę" jest mnóstwo.
 Autor komentarza: szerciu0512
Data: 03-01-2023 19:49:06 
Polakuś twój rudy karzełek był obijany jak worek treningowy w pierwszym pojedynku i to samo spotka go w rewanżu z elitarnym zawodnikiem z Rosji. Wołowinka akurat na wielkiego Biwoła nie ma żadnego argumentu. Tłuczone ziemniaczki koleżko.
 Autor komentarza: Glacenemenes
Data: 03-01-2023 19:49:28 
Ja też obstawiałem że w rewanżu Antonio ustrzeli Usyka i się myliłem.
O ile Antek zaprezentował się lepiej w drugim starciu to w tym przypadku jestem mocno przekonany że to Canela będzie się prezentował gorzej
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 03-01-2023 20:03:47 
Pokona jeśli zatrudni odpowiednich sędziów. Takich od 6-0 na start. Ostatni się nie sprawdzili.
Myślę że Rydera pokona i się zacznie koniec rudego. Ale już taki na dobre.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 20:09:29 
Stonuś, w ringu decydują różne elementy - kategoria wagowa, wiek, wyeksploatowanie, dyspozycja dnia, ale nazywanie lepszym gościa, który ma 10 razy gorszą karierę od Canela jest moim zdaniem niepoważne.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 03-01-2023 20:12:24 
Swoją drogą dziwne jest, że tak doświadczony pięściarz jak Bellew nie widzi, to co jest oczywiste, że Alvarez tej walki nie wygra. Dla mnie to taki odgrzewany kotlet do jednej mordy, ale cieszy mnie jedno że Polakos kółeczko wpłaci mi na konto :)
 Autor komentarza: Radek92
Data: 03-01-2023 20:13:49 
To , że ktoś ma gorszą karierę jeszcze nic nie znaczy. Canelo walczył w swojej karierze z trzema zawodnikami z absolutnego topu i z żadnym sobie nie poradził. Bicie mocnych to nie to samo co bicie najlepszych.
 Autor komentarza: babyfat
Data: 03-01-2023 20:20:32 
Jednostronny wpierdol, deklasacja, lanie, klapsy. Canelo nie wyjdzie do Biwoła i tyle.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 20:24:02 
Polakuś misiu - naucz się czytać ze zrozumieniem - napisałem że Bivol zdeklasował Canelo i że Bivol jest lepszy technicznie. A resztę sobie dopowiedziałeś
 Autor komentarza: Uznam
Data: 03-01-2023 20:29:50 
"...ale nazywanie lepszym gościa, który ma 10 razy gorszą karierę od Canela jest moim zdaniem niepoważne."
W bezpośrednim starciu udowodnił, że jest lepszy, więc nie za bardzo rozumiem. Bo jeżeli chodzi o samą karierę, to wiadomo, że Canelo miał bogatszą, ale jako pięściarz jest o klasę gorszy.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 20:38:25 
A tak poważnie to rewanże mają sens po w miarę równych walkach jak Ali Frazier, Bowe Holy,Donaire Inoue po KO w równej walce Jak Lennox - Rahman itd..

Po jednostronnym mordobicu i deklasacji nie ma to wiele sensu..Tak jakby organizować rewanż Muhammed Ali - Alvin Blue Levis
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 20:41:51 
No właśnie to jest nielogiczne nazywać lepszym technicznie pięściarza, która ma 10 razy gorszą karierę od Canela. Przecież Alvarez to jest techniczny brylant.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 03-01-2023 20:45:15 
Chyba cyrkonia ;)

Jeszcze jedno. Pierwszy raz na twarzy Canelo widziałem taką bezradność i ból na twarzy jak w walce z Bivolem. Bo bezradność to już widziałem w walce z Mayweatherem, ale tu doszedł jeszcze ból i widać po nim było, że wolałby być gdzie indziej.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 20:47:46 
Polakuś - szczególnie brylantowa...tz betonowa praca nóg zasługuje na wyróżnienie
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 20:51:02 
dodam świetną obronę czyli zbijanie mordą prostych biwola, i niezwykłą precyzję w celowaniu w łokcie i rękawice plus chirurgiczne prucie powietrza.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 20:56:40 
Ja bym dorzucił kilkanaście tytułów w różnych kategoriach, a ze strony lepszego technika jak go nazywasz zero.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:02:13 
Palakuś - mam prośbę jak dojdzie do rewanżu, to nie oglądaj walki na żywo bo naprawdę będę martwił się o Ciebie.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 03-01-2023 21:03:07 
Ale ty jesteś nudny. Chyba rzeczywiście jesteś redaktorem portalu do podkręcania słupków. Zaczynam w to wierzyć, bo niemożliwe żeby ktoś miał tak niski iloraz inteligencji.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:03:24 
Stonuś, ale Alvarez nie ma tutaj nic do stracenia - najwyżej sobie wróci do super średniej gdzie rozdaje karty.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:04:25 
Uznuś, no dla mnie walki półciężkiego ze średnim to słaby argument, że ktoś jest od kogoś lepszy technicznie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:11:20 
Polakuś - oj, ma oj, ma krwiaki na mózgu, demencje, parkinsona, otępienie, Alzhaimer, problemy szczekowo -stomatologiczne.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:13:32 
Uznam - pewnie Polakos dobrze się bawi :), ale ja też .
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 21:14:00 
Bivol oleje meksa ciepłym moczem, bo on w przeciwieństwie do niego szuka wyzwań sportowych, a nie goni za zarobkiem. Zresztą i na tym polu Canelo straci za niedługo tytuł p4p, bo po unifikacji Fury będzie \zarabiać najwięcej wsród bokserów
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:15:01 
Stonuś - no i wybitną karierę przy okazji. 4 kategorie, kilkanaście tytułów.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 03-01-2023 21:23:19 
StonkaKartoflana

Pewnie tak :)

Dla mnie rozmowa z nim to jak z małym dzieckiem, więc zakładam że jest podłożony. Ale też mam ubaw, że udaje że Canelo jest najlepszy. Przyjdzie nowy poczyta te bzdury i zacznie się z nim spierać i w ten sposób biznas się kręci.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:26:11 
Czy jest najlepszy to sobie każdy może ocenić - z obecnie walczących nie ma gościa z większymi osiągnieciami a ten, który by go umieścił w TOP10 w historii to ma wystarczająco dużo argumentów żeby to wybronić.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 21:26:22 
kariera Canelo to pic na wodę, nie może nawet równać się z takimi Pakłamanami i Mayweaterahami, a przecież na takiego zawodnika jest przedstawiany przed Edka Heearna. W każdym razie to już koniec pięcia się w górę jeśli chodzi o kategorie wagowe i skończy tylko na 4, co przy innych super gwiazdach jest cieńkim wynikiem. Wyżej od jego dokonań stawiam Tysona Furego, który walczy w królewskiej kategorii, nie odniósł jeszcze porażki, a po pojedynku unifikacyjnym z Usykie, zasiądze również na tronie p4p, jak i również będzie królem jeśli chodzi o zarobki bokserów.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:30:28 
Polakos - i jest najprzystojniejszy!
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 21:34:46 
Bivol dla Canelo, to tak samo jak Fury/USyk dla Joshuy - bariera nie do przejścia, od której można się tylko odbić, ale nie przejść przez nią. Canelo jest teraz w matni, to tylko kwestia czasu nim straci swój prym jeśli chodzi o najwyższe zarobki w boksie. Sam jest sobie też po trochu winien, kończąc współparcę z Oscarem który miał na niego pomysł, i znał rynek na którym Canelo najlepiej się sprzedwał, a zamiast tego podisał kontrakt z Edkiem, który siedzi tylko u siebie w Gb, a w świecie wszyscy wielcy Haymon, Arum itd robią go jak chcą
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:35:59 
Ja tam jestem zadowolony z tej kariery, i nawet jakby miał już nic nie dorzucić to uważam, że wycisnął z niej bardzo dużo. Zaczynając w 154 i podbił nawet 175 przy ograniczonych parametrach fizycznych, w dodatku poza półciężką pozbierał w każdym limicie po kilka pasów. Nazwisk w swoim CV też się nie ma co wstydzić. Historyczna kariera jak na współczesne czasy.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 21:38:55 
Też uważam że nie jest to najgorsza kariera. Na pewno się wyróżnia. Jednak do Furego legacy bardzo mu daleko, nie wiem czy ktoś za 10-20 lat będzie pamiętać o Canelo, po wszyscy ten epizod w boksie będą kojarzyć z osiągnięciami i charyzmą Tysona Furego. Tak samo jak czasy Muhameda Aliego, też tam było9 wielu świetnych bokserów, jednak w dzisiejszych opowieściach są co najwyżej tłem dla Casjusza Kleja.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 03-01-2023 21:39:04 
Tony'ego to chyba jeszcze trzyma po sylwestrze. Nie wiem w jaki sposób Alvarez miałby pokonać Biwoła. Chyba zatrudniając jeszcze bardziej bezczelnych sędziów.

@Stonka- masz ogromną wiedzę o boksie. Po co dyskutujesz z tym trollem? Na początku był zabawny, ale co za dużo to niezdrowo.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:39:38 
Polakoś - a którego Canelo wolisz tego młodszego gładko ogolonego bez tatuaży, czy z brodą wytatuowanego ?? bo ja się nie mogę zdecydować!
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:40:02 
Boks4ever

Ale dyskutujemy o osiągnieciach a te są wybitne przecież.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:40:42 
Stonuś, ja bardziej doceniam warsztat i osiągnięcia pięściarskie.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 03-01-2023 21:43:36 
Wybitne osiągnięcia to mają Ali, Roy Jones Jr., Mayweather Jr. czy Pacquiao. Oni pokonywali innych wybitnych pięściarzy. Canelo nie pokonał nikogo wybitnego.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:45:55 
Boks4ever

Golovkin był nr. 2-3 P4P w momencie porażki z Canelo, dodatkowo Kovalev, legendarny Miguel Angel Cotto, wyborny technik Lara. Ich wszystkich Canelo ma w swoich papierach.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:46:44 
Polakos - oczwiście że chodzi zawsze o osignięcia bezdyskusyjnie. Ale w jakiejś tam mierze fanów zawsze interesuje
życie prywatne, wygląd, pasje swoich idoli.

Poza tym trochę mi przykro, że na moje pytania zawsze dajesz wymijające odpowiedzi gdy ja zawsze rzetelnie odpowiadam na Twoje
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:47:36 
Stonuś, zadawaj pytania na temat to będzie można podyskutować.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:51:02 
Polakos - no i znowu się wywinełeś, nawet nie wiesz jak mi przykro.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:51:51 
Stonuś, próbujesz deprecjonować Canela, a on ma bardzo mocne papiery.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 03-01-2023 21:53:46 
@Polakos

Jakbym był miliarderem to ja bym miał Canelo w swoich papierach...
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:54:53 
Boks4ever

Może warto czasem docenić wybitne jednostki.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2023 21:56:46 
Polakoś to bardzo poważne zarzuty :( chyba się obrażę (co najmniej do jutra)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 21:58:10 
Stonuś, na przyszłość po prostu więcej pokory bo rozmawiamy o zawodniku z wybitnym dorobkiem.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 21:58:22 
Moim zdaniem, teraz w obliczu tego że odbędzie się walka unifikacyjna w wadZe ciężkiej, która przyćmiewa wszystkie inne wydarzenia w boksie, to w takich okolicznościach gadanie o Canelo to strata czasu. Przecież on jest w matni i jego kariera która polegała na pięciu się w górę z kategoriami wagowymi właśnie stanęła w miesjcu, za sprawą Bivola, który jest dla niego barierą nie do przeskoczenia. Wolałbym żeby dyskusja przekierowała się jednak na bieżące tematy związane z boksem i zdobywaniu statusu nr 1 w boksie przez Tysona Furego, również i finansowo, bo przecież sportowo już dawno o tym wiadomo
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 22:07:10 
Ja myślę, że na wszystko się znajdzie miejsce w sercach kibiców - waga ciężka z kategorii wagowych wzbudza największe zainteresowanie, ale Canelo gdyby brać pod uwagę pojedyncze jednostki generuje największe emocje.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 22:12:52 
Canelo ma za sobą wspaniałą karierę, nie da się ukryć, jednak ostatnio bardzo wyhamowała i w zasadzie chyba nawet Hearn nie ma pomysłu jaka dalej to rozegrać. Dla tych mniejszych ekspansja i zdobywanie pasów w kolejncyh wyzszych kategoriach, to wszystko co buduje ich popularność, gdy tego zabraknie ta może zacząć spadać. TAk się zastanawiam czy u Canelo nie za szybko to wszystko poszło, może gdyby zwolnił był by w innej sytuacji. W każdym razie Canelo dziś to równia pochyła, zobaczymy czy będzie lepiej niż gorzej, a kariera Furego dopiero teraz eksploduje i nie widać na horyzoncie kogoś kto może go powstrzymać
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 22:14:56 
Też o tym myślałem, ale w sumie to też było magiczne - skompletowanie wszystkich pasów w 11 miesięcy czy przeskok ze średniej bezpośrednio do półciężkiej i uśpienie Kovaleva.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 22:18:28 
Tak tylko co dalej. MAyweather czy Pakłaman całą karierę szli do góry. Wygląda na to że u Canela ta podróż się już skończyła, a przecież jeszcze kilka lat kariery przed nim. Przede wszystkim to uważam że powinien wrócić do Oscara, on ma lepsze pomysły na jego karierę, niż Edek który jest bardziej lokalnym promotorem, a w świecie się pogubi
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 22:20:38 
To znaczy ja myślę, że Canelo dalej może bezproblemowo atakować półciężką czy nawet cruiser i walka z Makabu. Wiadomo, że chodzenie cały czas w górę jest fajne pod względem atrakcyjności kibica, ale równie dobrze może bronić wszystkich pasów w super średniej do końca kariery bo jednak kawał historii już zdążył napisać.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 22:24:28 
no pewnie że tak, tylko warto zwrócić uwagę, że troszkę to wygląda tak że Canelo doszedł do punktu kulminacyjnego swojej kariery, natomiast Fury dopiero w niego wchodzi. No ale w sumie racja dwóch świetnych bokserów należy im złożyć hołd
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 22:26:11 
Zobaczymy jak to się ułoży - sam jesteś ciekaw przyszłości Canela, ale trzeba pamiętać, że on jednak miał obsesję zawsze na punkcie pięknych wyzwań.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 03-01-2023 22:31:00 
@Polakos

Zgadzam się. Dlatego doceniam tych najwybitniejszych pięściarzy w historii. Niestety nie widzę tam Canelo.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 03-01-2023 22:34:10 
nie no już bez przesady ilu jest mistrzów 4 kategorii. Uważam że pod koniec top 30 spokojnie znalazło by się miejsce dla Canelo a może trochę wyzęj nawet.Moim zdaniem lepsza kariera niż np Holyfield, Lennox itd więc jak najbardziej, ale za Furym który dziś jest top 3 Hw, i top 10 p4p min
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 22:34:37 
Boks4ever

Rozumiem, masz do tego prawo - tylko przyznaj, że w tym wypadku osiągnięcia bronią się same.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 03-01-2023 22:35:00 
@Polakos

A mojego wcześniejszego komentarza albo nie zrozumiałeś, albo udajesz, że nie rozumiesz. Więc zakładając- to pierwsze- gdybym był miliarderem i mógł dyktować warunki swoim przeciwnikom tak jak to robi Canelo to bym go pokonał, bez żadnych problemów. Tylko ja nie musiałbym nawet kupować sędziów, bo na zasadach MMA poskładałbym go w jedną rundę.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 03-01-2023 22:37:18 
@sumoiz

Prawdziwych jest niewielu. Słynny Canelo jako kombinator się do nich nie zalicza.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-01-2023 22:41:53 
Ale też ocenianie Canela tylko przez pryzmat doszukiwania się jakichś kombinacji jest mocno niesprawiedliwe. W zasadzie każdy pięściarz wybitny miewał powiedzmy, że dyskusyjne werdykty - chociaż te werdykty są jak najbardziej do wybronienia w tym przypadku.
 Autor komentarza: sumoiz
Data: 04-01-2023 00:18:04 
Canelo ma najwięcej osiągnieć we współczesnym boksie. Jednak porażki i kilka skandalicznych werdyktów kładą się cieniem na jego dokonaniach
 Autor komentarza: Erwin
Data: 04-01-2023 01:03:56 
Remis który wydrukowała pani Ross też można wybronić? Trochę mniej kontrowersyjnych werdyktów sędziowskich było więcej w karierze bokserskiej Saula. Meksykanin jest bardzo dobrym pięściarzem (takim przejdzie do historii boksu), tyle że nie wybitnym. Pieniądze plus układy pomagają mu w karierze, oczywiście zapał do pracy i umiejętności też...
 Autor komentarza: Scross
Data: 04-01-2023 10:32:30 
Nie jest właściwym pytaniem czy Canelo pokona Bivola tylko czy Bivol zasłużył na rewanż :-) Dziwne, że ten argument jeszcze nie padł.

Co do samego meritum- Bivol tak jest lepszy technicznie i to stylowy koszmar dla Canelo, tak Canelo jest bardziej utytułowany i tak pasy nie walczą.

Trudno mi sobie wyobrazić KO na Bivole, Canelo musiałby znacznie poprawić pracę nóg i walczyć w pół dystansie, a jak wiemy będzie to ciężkie jeśli dużo nie poprawi się w tym aspekcie.

Swoją drogą ciekawe czy Bivol zechce walczyć i czy zechce zejść do SMW - przy założeniu, że zasłużył.
 Autor komentarza: pqman
Data: 04-01-2023 10:35:37 
na konkurencji pisza ze rewanz w supersredniej
 Autor komentarza: Polakos
Data: 04-01-2023 10:49:16 
Wiele zależy też od tego czy Canelo trafi czysto bo jak trafi czysto to równie dobrze może być koniec kariery Bivola - on już kilka karier w ten sposób zakończył czy przerwał na dłuższy czas, właśnie takimi ciosami w punkt lub kumulacją - Khan, Saunders, Kovalev, Kirkland.

Co do tego czy walka będzie w 168 czy 175 to narazie spokojnie, ale jeśli Canelo będzie chciał zawalczyć w super średniej to według mnie będzie przekonany o tym, że się zabawi z Bivolem w tym limicie.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 04-01-2023 13:01:22 
Polakos,

Że jak? Canelo zabawi się z Bivolem i zakończy jego karierę jednym ciosem? Ty w ogóle ogladasz boksczy siedzisz na boxrecu i analizujesz słupki?
Mój syn mówi, że Bivol zrobi to z Canelo, a ma 10 lat. Tym razem wygrana będzie wyraźniejsza, zero zdziwienia jak będzie KO na ryżym.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 04-01-2023 13:13:01 
Uznam, czy zakończy to nie wiem, ale Alvarez pokazywał już w przeszłości, że jest do tego zdolny więc biorę również ten scenariusz pod uwagę.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 04-01-2023 13:24:56 
Niestety dla Ciebie ale Canelo to nie Mayweather, który miał fenomenalną pracę nóg. Tylko tak można wygrać z Bivolem. Canelo jest we wszystkim dobry, ale nogi ma przeciętne. Ja to widzę tak, że lżejszy Bivol będzie jeszcze więcej kicał na nogach, co będzie nie do przejścia dla Canelo. Ale również nie przeceniałbym jego siły. Mayweather nawet nie zadawał sobie trudu by uciekać przy linach tylko lekko się uśmiechał na zadawane ciosy. To czysta matematyka 2 plus 2 to nie 3 i z gów.. bata nie ukręcisz.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 04-01-2023 13:57:24 
Ja nie wiem jak będzie wyglądał lżejszy Bivol bo jeszcze w tej kategorii nie walczył natomiast ja mam wątpliwości czy tak komfortowo by zszedł do 168. Zaczął karierę w wieku 24 lat i odrazu od 175 (dla porównania rozmiarowego Alvarez w wieku 26 lat robił jeszcze 154). Raczej tendencja u pięściarzy jest taka, że jak mogą robić niższy limit to go robią, zwłaszcza na początku kariery kiedy są młodsi, kiedy zaczynają z czystą kartą, później ewentualnie zdobywają pasy i przenoszą się wyżej.

A co do szans Canela to jego dużym atutem jest to, że on już widział w ringu wszystko - każdy styl, rozmiar, siłę ciosu. Pokonywał również na papierze niewygodnych zawodników jak Lara czy Saunders, jednego wypunktował, drugiemu zakończył karierę także ja zachowuje tutaj olimpijski spokój.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 04-01-2023 14:35:08 
Faktycznie Hearn twierdzi, że walka miałaby się odbyć w 168. Można założyć, ze Bivol się na to zgodził kosztem wypłaty, bardziej komfortowe środowisko dla DB to LHW (bo tam walczy cala kariere, mimo że do ringu wnosi mniej niż wielu SMW) i tego też chciał Canelo (który oficjalnie kierował się ambicjami, chociaż wyglądało to raczej na strach przed utratą pasów w SMW). Więc albo Canelo zmienił zdanie albo Bivol powiedział, że nie da mu rewanżu w LHW (nie wiem co dokladnie bylo w kontrakcie), ew. Bviol powiedział że da rewanż ale w SMW, a być może wszystko rozbija sie o kase.
Jeżeli jakimś cudem (w co nie wierze) meks by wygrał (uczciwie) to zapewne pojawią się komentarze, że zadusił wagą Bivola, ale ja - mimo że nie przepadam za meksem - radze się od takich powstrzymać bo DB wielokrotnie sam proponował takie rozwiązanie i nie mówimy tu o odległej przeszłości.

Moim zdaniem przebieg walki będzie (o ile do niej dojdzie) podobny do pierwszego starcia tj. dominacja rosjanina nad pudłującym meksem, kto wie może nawet Bivol od poczatku podkręci tempo (jeżeli nie będzie miał wątpliwości co do własnej kondycji) i zobaczymy jeszcze mocniejszy wpierdol.

Tak czy siak czekam na ta walke (obojetnie w jakim limicie, ale wolalbym 168) bo nie mam wątpliwości co do przebiegu (wynik to inna sprawa bo tu przed wejsciem do ringu moze byc 7-0).
 Autor komentarza: Scross
Data: 04-01-2023 16:43:56 
Polackos z tym kończeniem kariery trochę przesadzasz xD skąd ty bierzesz takie rewelacje
 Autor komentarza: Polakos
Data: 04-01-2023 17:25:30 
Scross, ale sam powiedz - Canelo już kilka karier skończył.
 Autor komentarza: Ogar
Data: 04-01-2023 19:57:44 
No Gołowkin niby jeszcze jest mistrzem świata, ale już chyba nawet jego fani nie traktują go poważnie. A Canelo mimo porażki z Biwołem jest przed nim we wszystkich rankingach P4P. To pokazuje, że jednak kategoria wagowa była w tej walce kluczowa. I moim zdaniem tak samo, bo nie chodzi tylko o to, że Biwoł był większy, ale też o to, że Canelo przy takiej wadze był wolniejszy i moim zdaniem tak nabity Canelo nigdy nie zrobi swojej najlepszej formy.
 Autor komentarza: Scross
Data: 04-01-2023 21:48:06 
@Polakos
Myślę, że i tak taka wypowiedź po rezultacie i samym przebiegu walki jest zbyt buńczuczna. Przed pierwszą tak samo wskazywałeś więc mimo wszystko zachowałbym wstrzemięźliwość, chociaż sam typowałem zwycięstwo Canelo na pkt.
 Autor komentarza: b0ndevi4nt
Data: 04-01-2023 23:01:29 
"No właśnie to jest nielogiczne nazywać lepszym technicznie pięściarza, która ma 10 razy gorszą karierę od Canela. Przecież Alvarez to jest techniczny brylant."
No ta wypowiedź to już jest matrix. Polakos wygrałeś internet
 Autor komentarza: Polakos
Data: 05-01-2023 10:45:31 
Czemu? Myślę, że jakby Canelo nie był wybornym technikiem to by nie podbił kilku kategorii przy swoich ograniczonych parametrach fizycznych. Scross, być może, ale ja po prostu wyznaje zasadę, że nie stawiam przeciwko Alvarezowi bo to jest chłopak stworzony do wygrywania.
 Autor komentarza: Scross
Data: 05-01-2023 16:29:41 
Ale nie trzeba od razu zakładać KO ale rozumiem, że dobrze sie bawisz a furmi płaci za to :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 05-01-2023 17:32:11 
Furmi nie płaci, ale w rozmowie z Miszkinem chyba też stawiał, że Alvarez może wygrać rewanż przed czasem.
 Autor komentarza: b0ndevi4nt
Data: 06-01-2023 00:28:23 
Curwa Polakos rozumiem opinie i sympatie, ale boks to sport, w którym umiejętności techniczne weryfikuje ring. Napisałeś, że "jest nielogiczne nazywać lepszym technicznie pięściarza, która ma 10 razy gorszą karierę od Canela", co pokazuje jak niewiarygodny i nieprzekonujący jesteś w tej dyskusji, bo to jest zajebiście logiczne, jeśli się oglądało ich walkę. To nie był pojedynek kariery Bivola z karierą Canelosa tylko pojedynek dwóch pięściarzy, w którym ten z mniej imponującą karierą technicznie zdominował tego z bardzo imponującą karierą. Dlatego Biwoł okazał się technicznie lepszy i wszyscy to widzieli, co poskutkuje tym, że w rewanżu już takich zakładów na Canelosa nie będzie, bo to nie jego kariera wejdzie do ringu tylko on sam, a kariery nikt mu nie odbierze. Co najwyżej 4 pasy w superśredniej ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.