CANELO: BIWOŁ JUŻ LEPIEJ NIE ZAWALCZY, JA NA PEWNO MOGĘ

Saul Alvarez (58-2-2, 39 KO) wróci w maju przyszłego roku, ale dopiero we wrześniu ma wyjść do rewanżu z Dmitrijem Biwołem (21-0, 11 KO). Zdementował jednak głosy, by chciał zmusić Rosjanina do zbijania kilogramów.

Biwoł to mistrz WBA wagi półciężkiej (79,4 kg). Sławny Meksykanin to z kolei bezdyskusyjny champion kategorii super średniej (76,2 kg). Ich pierwszy pojedynek, pół roku temu, odbył się w dywizji półciężkiej. Niektórzy sugerowali, że był to o jeden most za daleko i właśnie wyższy limit był przyczyną porażki Alvareza. Biwoł przyznał, że za odpowiednim wynagrodzeniem zszedłby do wagi super średniej. Ale urażona duma nie pozwala Canelo na takie kroki. Druga walka znów ma odbyć się w wadze półciężkiej.

- Rewanż z Biwołem odbędzie się w tym samym limicie. Bez względu na wagę mogę go pokonać, jestem o tym przekonany. I w tej chwili to mój priorytet. Przez kontuzję nie trenowałem jak należy, co kosztowało mnie porażkę, wiem jednak, że mogę z nim zwyciężyć. To była równa walka, zabrakło mi może dwóch rund. Dobrze zacząłem, lecz przez słabsze przygotowania opadłem z sił. Przez kryzys kondycyjny nie mogłem dać z siebie stu procent. Biwoł nie stoczy lepszej walki, ja na pewno mogę zaboksować lepiej - przekonuje Canelo.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polakos
Data: 24-11-2022 17:38:20 
Zgodzę się z Alvarezem w tym sensie, że ciężko mi sobie wyobrazić żeby bivol był w stanie zaproponować coś więcej. Pytanie na ile lepszy może być Canelo w nieswojej kategorii, ale jeśli faktycznie zabrakło optymalnych przygotowań to jestem w stanie sobie wyobrazić, że zobaczymy jeszcze lepszą wersję Canela. Natomiast oczywiście można po raz kolejny wspomnieć o ambicjach Meksykanina i widać, że bije od niego pewność siebie, której zresztą nigdy mu nie brakowało.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 24-11-2022 17:43:32 
Niestety ale ten Pan tego zawodnika/poziomu nie przejdzie. Jakoś musi sobie to tłumaczyć na podtrzymanie wysokiego ego.
Ale zgadzam się z nim że zabrakło 2 punktów do wała roku, tutaj pełna racja.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 24-11-2022 17:48:16 
Canelo się myli. To nie jemu zabrakło "dwóch rund", tylko sędziom.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 24-11-2022 17:49:43 
To na jedno wychodzi bo to sędziowie orzekają o końcowym rezultacie.
 Autor komentarza: Uznam
Data: 24-11-2022 17:51:41 
Mogło być 120-108, ale dali 115-113, za piękne i owocne lata współpracy.
 Autor komentarza: Flakon
Data: 24-11-2022 18:59:30 
Jeśli Canelo faktycznie zawalczy lepiej i nie opadnie z sił to może uda się sędziom podciągnąc wynik na wygraną Alvareza albo jakiś remis.
Bez względu na wynik uważam jednak że Bawół w półciężkiej jest barierą nie do przejścia dla rudego.
Bawół ma za dobrą pracę nóg, lepsze warunki fizyczne, zam mocny mental i konsekwentnie realizuje swój plan.

Cynamon musi naprawdę zawalczyć lepiej i być przygotowanym na 110% fizycznie wtedy sędziowie mają szanse podciągnąć wynik na korzyść meksykanina.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 24-11-2022 20:46:10 
Nie Polakos, to nie jedno i to samo: Canelo chodziło o to, że sam zrobił za mało, by wygrać. Nie miał na myśli tego, że to sędziowie dali mu o dwie rundy za mało (co jest prawdą, ponieważ podarowane Meksykaninowi cztery pierwsze starcia, to kpina z boksu i zwykła kradzież).
 Autor komentarza: DrX
Data: 24-11-2022 21:18:33 
Canelo jasnowidz: "BIWOŁ JUŻ LEPIEJ NIE ZAWALCZY", a ja się nie zdziwię jak Biwoł go znokautuje a przynajmniej pośle na deski, jak będzie zobaczymy, mam przynajmniej taką nadzieję
 Autor komentarza: Shaker1982
Data: 24-11-2022 22:44:05 
Urażona duma nie pozwala na takie kroki buhaha. Otóż lęk przed utratą swoich pasków, ot co. Druga sprawa, brakło mu może dwóch rund 0_o czyli, że jak - miał zaczynać od 6-0 w rundach xD choć w sumie u Cukierasa czy jak tam pisaliście po 6 było 4-2 dla Canelo, zamiast 6-0 hehe, wtedy by wygrał, a tak zabrakło. Jakby nie było widzę, że będzie kolejny temat , pod którym będzie dziesiątki komentarzy bo dajecie się wkręcać jak dzieci temu zgrywusowi, który brzydzi się tymi co koksują :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 24-11-2022 23:07:02 
Ja tam dziesiątków komentarzy się nie spodziewam, bo też narazie nic przełomowego się nie dzieje - mamy tylko plany czy dywagacje na temat rewanżu do którego jeszcze daleka droga.
 Autor komentarza: b0ndevi4nt
Data: 24-11-2022 23:52:22 
Skąd taki wniosek, że Dima lepiej nie zawalczy? To jeden z lepiej dostosowujących się pięściarzy na świecie. Jak kiedyś Floyd. Obstawiam, że jak Alvarez wyjdzie lepszy niż ostatnio to Bivol również się dostosuje do tego bez problemu
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 25-11-2022 00:42:05 
Równa walka... Zabawny jest ten rudy steryd ;) Biwoł nie dość, że jest lepszym pięściarzem to jeszcze wyjątkowo nie pasuje Canelo i tylko on może być lepszy w potencjalnym rewanżu. Może ustrzeli go jakimś ciosem na wątrobę, bo tę Canela ma na pewno wrażliwą... lol
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 25-11-2022 01:28:49 
Nie wiem o co chodzi Canelowi, chyba w Guadalajara wynaleźli po raz kolejny nową wołowinę, wersja 8.0, i stąd przekonanie że będą też nowe możliwości, którym nikt nie ma prawa się oprzeć
 Autor komentarza: Polakos
Data: 25-11-2022 06:47:02 
Ale to jest właśnie cały Canelo, mimo, że napisał już kawał historii i podbił wiele limitów i pobił wielu mistrzów świata to dalej się nie chce zatrzymywać w kwestii podejmowania wyzwań. Mi to osobiście imponuje.
 Autor komentarza: Erwin
Data: 25-11-2022 08:58:09 
Dobór odpowiedniego teamu sędziowskiego i odpowiednia gratyfikacja dla nich to już gwarantuje minimum siedem rund do przodu, dołożyć do tego odpowiednią dietę z "pożywną wołowinką" w składzie to następne trzy rundy do przodu a może i ciężki nokaut na bawole....
 Autor komentarza: Oskarito21
Data: 25-11-2022 09:13:05 
Jak on naprawe myśli że to byla bilska walka i zbrakło 2-3 rund to jest odklejony, przecież w tej walce bylo kilka rund pod rząd w ktorych Canelo nie trafił ani jednego ciosu, wszystko na garde albo powietrze
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 25-11-2022 10:47:07 
Szkoda karmic trolla cukrzykosa. Niech sobie wypisuje te swoje bzdety.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 25-11-2022 11:20:06 
^

Przecież to fakty. Wszystko sobie można na spokojnie przeanalizować, i liczbę zdobytych pasów, i liczbę załatwionych mistrzów świata.

https://boxrec.com/en/box-pro/348759
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 25-11-2022 12:14:46 
Troll nawet sobie linka do boxreca zapisal, zeby miec pod reka, normalnie jestem pod wrazeniem. rudy chujek z guadalajary jest na pewno dumny. Tylko jesli smieszny typ jeest w rzeczywistosci fanem rudej divy to wypisywanie tych bzdur przynosi efekt odwrotny do zamierzonego, piszac takie glupoty raczej ludzi zniecheca by kibicowac oszustowi niz odwrotnie. Bez odbioru.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 25-11-2022 12:21:00 
Alogiczna jest teza, że Bivol lepszy nie bedzie. O ile możliwym jest, że Canelo zawalczy troche lepiej o tyle nie ma mowy o tym żeb Bivol nie ma szans zawalczyć lepiej. Tak naprawde nie znamy limitu Bivola bo jeszcze nie zaznał porażki, nie był zraniony, nie gonił wyniku. Limit Canelo jest łatwiej określić bo kilka walk przegral [oficjalnie 2]. Oczywiście może zawalczyć lepiej ale beda to zmiany kosmetyczne, nie duze i finalnie to bedzie i tak za malo na Bivola (nawet jezeli ten nic nie zmieni w swoim boksie). Canelo żeby wygrać z Bivolem musiałby się nagle stać zupełnie innym zawodnikiem - nie ma na to najmniejszych szans. Praca nóg i zmiana tempa walki w tym starciu ma ogromne znaczenie, a jak wiadomo meks jest lekko "betonowy" i samym balansem oraz zrywami nie jest wstanie zniwelowac atutów "chodzącego" Bivola, który ma wszystko to co Canelo + ma zdecydowanie lepsza prace nog oraz lepszy jab.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 25-11-2022 12:29:33 
NOSFERATU1922

Jeszcze raz zapytam - gdzie ty widzisz bzdury? Link do boxreca to można nabyć w jakieś 5 sekund więc raczej nie ma potrzeby nigdzie zapisywać. Ale wiadomo są tacy, których bolą osiągniecia Canela.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 25-11-2022 14:03:43 
Cały widz polega na tym, że Cukrzykos wyraźnie zaburza równowagę. Bo inaczej niż burzeniem elementarnej równowagi zdrowego rozsądku nie idzie nazwać sytuacji jak koleś w kontekście złapania na dopingu Canelo pisze; "ufam w tej sprawie Canelo" udając powagę i pełne przekonanie, które (jeszcze raz powtarzam) jest aż bezczelnie naiwne w swej powadze dającej wrażenie pełnego przekonania. Normalny człowiek ma odruch aby tą równowagę przywrócić nawet jeśli nie chce jakoś krytykować Canelo. Cukrzykos to zwykły prowokator, który albo bardzo się jara tym jak podjudza swoim pseudo poważnym i grzecznym stylem (doznaje przy ty orgazmu) albo jest zainteresowany napędzaniem wpisów (skutecznie). To nie jest mitoman, on nie wierzy w to co pisze, śmieje się z tego i naszych reakcji. Pewnie klawiaturę nie raz miał zalaną od łez ze śmiechu - to jest jego wirtualna łechtaczka.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 25-11-2022 14:08:53 
Śmieje się z dyskusji o boksie? Nie wiem na jakim masz poziomie poczucie humoru, ale jeśli dla Ciebie jest to coś śmiesznego to współczuje. A co do mojej wypowiedzi to nie widzę w niej nic złego. Alvarez całą sprawę wyjaśnił.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 25-11-2022 14:21:13 
Napędzanie wpisów? A co to moje jest żeby mi na tym zależało? Nie moja wina, że Alvarez wzbudza tak duże zainteresowanie.
 Autor komentarza: Mistralizzato
Data: 26-11-2022 09:10:37 
A skąd przekonanie, że Biwoł nie zawalczy lepiej? wprost przeciwnie, o Canelo już wie wszystko, fizycznie stłamsić się nie da jak większość rywali, sam elegancko go tłukł trzymając na dystans co zresztą utrudniło sędziom pracę. Żeby się Canelo nie zdziwił jak dostanie jeszcze większy oklep
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.