MICHAŁ CIEŚLAK ZNOKAUTOWAŁ TWARDOWSKIEGO

W walce wieczoru KnockOut Boxing Night 24 w Lublinie dobrze dysponowany Michał Cieślak (23-2, 17 KO) przełamał i znokautował Krzysztofa Twardowskiego (9-4, 6 KO).

Bombardier z Radomia od razu ostro wszedł w walkę. Twardowski jednak przepuszczał jego ataki bądź szybko klinczował. Michał w drugiej rundzie zmienił nieco taktykę, poczekał na rywala i wciągał go w akcje cios na cios. W trzecim starciu dwukrotny pretendent do tytułu mistrza świata wagi junior ciężkiej najpierw zalał się krwią po przypadkowym zderzeniu głowami. Ale pęknięty łuk brwiowy tylko go rozsierdził jeszcze bardziej. Michał trafił mocnym jabem, poprawił krótkim prawym sierpem i Twardowski po raz pierwszy przyklęknął. Za moment mocny prawy podbródek i mieliśmy drugi nokdaun. Na szczęście dla Krzyśka za moment zabrzmiał gong na przerwę.

W czwartej odsłonie Cieślak utrzymywał przewagę, bił sierpami na górę, ale walkę skończył w rundzie piątej ładnym lewym hakiem w okolice wątroby. Nokaut!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: slovik
Data: 02-10-2022 00:50:56 
Czterech nokdaunów w 1 rundzie już dawno nie widziałem. To, że sędzia puścił dalej to był cud.
 Autor komentarza: mpjzb
Data: 02-10-2022 00:51:10 
Fajnie walczący, agresywny Cieślak. Boli jednak fakt, ile fauli cały czas wykonuje. Notoryczne ściąganie, bicie w tył głowy czy dobijanie klęczącego rywala to nie jest postawa godna prawdziwego sporotwca. Ale jestem w stanie go zrozumieć. Jak Michał wchodzi w tryb zabójcy, to poszedłby sam w rękawicach na 3 typów z pistoletami i pewnie jeszcze by wygrał xD
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 02-10-2022 00:54:58 
Wrócił stary dobry Cieślak. Było dużo agresji, brutalnego, siłowego boksu, fauli, ale wstyd się przyznać ja właśnie takiego Cieślaka lubię najbardziej. Michał potrafi walczyć technicznie, ale w tej walce chciał za wszelką cenę wygrać przed czasem. W prawie każdy cios wkładał dużo siły. Trzeba też przyznać, że sam Twardowski zaprezentował się dobrze.
 Autor komentarza: Scross
Data: 02-10-2022 00:54:59 
No te faule to najgorsza wersja brudnego boksu taki Kłyczki+Fury naraz. No i do tego notorycznie wbija głową się w szczęke rywala przy klinczu, to też podchodzi pod faul. Gdyby boksował mniej z tą tendencją do fauli, to by osiągnął znacznie więcej.
 Autor komentarza: slovik
Data: 02-10-2022 00:56:03 
Cieślak przypomina mi trochę Wildera dla ubogich ze swoim stylem walki
 Autor komentarza: btfh
Data: 02-10-2022 00:58:04 
Nie podobał mi się Cieślak w tej walce. Z jego doświadczeniem, wiekiem i walkami o najwyższą stawkę powinien pokazać więcej dojrzałości i myślenia w ringu. Za wszelką cenę chciał Twardowskiemu urwać głowę i nabawił się niepotrzebnej, głupiej kontuzji a do tego faule. Z lepszym przeciwnikiem taki styl go pogrąży.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 02-10-2022 00:59:11 
Do mnie Cieślak w ogóle nie przemawia. Chamski, fizyczny boks bez finezji. Ten cios na korpus mu wyszedł, ale jego lewy prosty jest fatalny. Podejść i przypierdolić - cała filozofia takiego boksu. Na Twardowskim, który wyglądał jak młodszy brejdak się to sprawdziło i już widzę niektórzy pieją z zachwytu. Ale prawda jest taka, że przy tak mało skomplikowanym boksie, mistrzostwo Polski to jedyny pas na jaki go stać.
 Autor komentarza: btfh
Data: 02-10-2022 01:03:18 
I to nie przypadek, że Okilie zrobił go jak dzieciaka. Jest poziom, którego Cieślak nie przeskoczy a lepszy już nie będzie.
 Autor komentarza: Scross
Data: 02-10-2022 01:05:11 
On jest dobry technicznie, ale problem jest, że on nie chce wygrywać walk tylko nokautować zawsze rywala. Walczy troche jak Wlad przed kontuzją, a mógłby wygrywac gładko i nokautować walcząc na robo-wlada, bo kondycje ma niezłą.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 02-10-2022 01:21:58 
Ja zawsze uważałem, że Cieślak byłby już z pasem, gdyby walczyłz Makabu na polskiej ziemi, a nie na tym klepisku w Afryce, gdzie ich okradli w hotelu, a ważenie było w jakiejś stodole.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 02-10-2022 02:12:55 
W UK by przegral przez dyskwalifikacje za uderzanie kleczacego rywala.. sedzia udawal ze nie widzi. Trzeba zwracac uwage na takie rzeczy, madrze to Pindera powtarzal.
.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 02-10-2022 09:33:39 
@sekundant
Do mnie Cieślak w ogóle nie przemawia. Chamski, fizyczny boks bez finezji. Ten cios na korpus mu wyszedł, ale jego lewy prosty jest fatalny. Podejść i przypierdolić - cała filozofia takiego boksu. Na Twardowskim, który wyglądał jak młodszy brejdak się to sprawdziło i już widzę niektórzy pieją z zachwytu. Ale prawda jest taka, że przy tak mało skomplikowanym boksie, mistrzostwo Polski to jedyny pas na jaki go stać.

Właśnie masz rację .To samo miałem napisać .Boks Cieślaka nie porywa,wali na Łeb jakby kilofem w kopalni miał przyjebać i do tego krzyczy jakby bił z całej siły i miało to owocować u sędziów.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 02-10-2022 09:54:12 
Michał naładowany jak rewolwer i naboi miał pod dostatek. Zarzut, że walczy w taki, a nie inny sposób wydaję się absurdalny, tym bardziej, że to ringowy ordynus-barbarzyńca, a nie wirtuoz pokroju Usyka i jak widać, całkiem dobrze mu to wychodzi, choć czasami lubi się zagalopować w swej agresji, a to niesie za sobą potencjalne niebezpieczeństwo dyskwalifikacji.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 02-10-2022 10:09:08 
Mam mieszane uczucia po występie Cieślaka. Imponująca siła fizyczna i agresja ringowego killera, ale z drugiej strony niepotrzebne faule i długimi momentami taktyka jeźdźca bez głowy. Znokautował rywala, którego nie mógł znokautować Riakporhe, ale jednocześnie od tego rywala sporo zebrał i doznał poważnej kontuzji.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 02-10-2022 10:10:59 
Ta walka tylko utwierdziła mnie w przekonaniu co do tego , że Cieślak żadnym mistrzem świata nie będzie. To nie te umiejętności po prostu.
 Autor komentarza: boolek
Data: 02-10-2022 10:58:38 
Ja już o tym wiedziałem jak mówili o nim 26 letni młody prospekt. Ale niech walczy, jak tam chce. Lepszego nie mamy.
 Autor komentarza: boolek
Data: 02-10-2022 11:01:07 
Jak i z Balskim, gdy się męczył z Brudovem.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 02-10-2022 14:07:56 
Ale tutaj eksperci haha, Michal nokautuje goscia, ktorego Riakporhe nie byl w stanie przelamac, a Michal rzucal go na dechy kilka razy, ale naszym wciaz w dupach zle. Przeciez Michal z tego chcial zrobic bojke. Boks techniczny widzieliscie w walce z Okolie i Makabu. Z Makabu Michal dal rowna walke i walczac u siebie mogl ja spokojnie wygrac, a walka z Okolie.. Rowniez nie byla zdominowana przez tego drugiego. Michal to kozak, wczoraj zobaczylismy jego stara wersje, ktora uwielbiam. Walczysz tak jak pozwala przeciwnik, a z Okolie Michal by sobie nie pozwolil na takie cos.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 02-10-2022 15:51:51 
Zgadzam się z t4bx (co rzadkie) i Puncherem. Panowie, szkoda Waszych oczu na oglądanie boksu w takim razie. Ciągle wszystko źle. Zbyt fizyczny boks, brakuje tylko dodać w kolejnym zdaniu, że Masternak zbyt grzeczny. Mike Tyson też się pewnie nie podobał.
Naprawdę szanujmy Cieślaka (i Masternaka), bo to najlepsi na ten moment nasi bokserzy.

Jedyne co, to te faule, a już walenie w łeb gościa, który od sekundy klęczy... To było bardzo słabe.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 02-10-2022 16:04:42 
Ja też lubię Cieślaka killera, który wychodzi do ringu, żeby znokautować. Tylko niech to będzie zimny morderca, tak jak z Kaszyńskim i Koellingiem, a nie napaleniec, który bije na oślep i sam dużo inkasuje.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 02-10-2022 16:46:31 
Ja mysle, ze Michalowi zalezalo tylko i wylacznie na korespondencyjnym pojedynku z Riakporhe, ktory jest uwazany juz powoli za kozaka, sam ma 12 nokautow na koncie ale Twardowskiemu nie zagrozil, a Michal mozna rzec, ze demolowal Twardowskiego runda po rundzie. To logiczne, ze z innym tak nie zawalczy, ale tutaj chcial pokazac, ze jest u siebie i na swoim podworku rzadzi, a jakies Twardowskie to moga isc do tarcia chrzanu. Ma charakter, ale to tyle.
 Autor komentarza: boolek
Data: 02-10-2022 17:28:24 
Cała walka https://megawrzuta.pl/download/92ec6fef9da3d1bf388efe86d3b61646.html
W tamtym linku przekroczyło limity
 Autor komentarza: slovik
Data: 02-10-2022 18:32:34 
@Hugo, t4b4x0

No dajcie spokój. Miał go 5 razy na deskach bo szedł na niego z tymi szaleńczymi wiatrakami jak Wilder. Ale przypadek Wildera pokazuje, że ja się z takim stylem trafia na kogoś kto umie boksować (Fury) to się to kończy tragicznie. Tak samo Cieślak, trafił na cwańszego Okolie i jakoś nie mógł dojść do głosu.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 02-10-2022 19:14:34 
Slovik.
"kogoś kto umie boksować (Fury)"

a gdyby Wilder nie szedł z wiatrakami to co by mu zrobił? Ograł Fury'ego boksersko?
W takim ujeciu "umiejących boksować" jest max. 2 w HW i pewnie 1 w CW, co samo w sobie jest bez sensu. Dodatkowo ci 'umiejący' są tak dobrzy, że Wilder/Cieślak przegrywa z nimi niezależnie od stylu, więc rady o stylu i tak nic nie wnoszą.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 02-10-2022 19:57:35 
slovik ale boks ogladasz od wczoraj? Cieslak tak walczyl bo mogl sobie na to pozwolic, Okolie to kozak, Michal wstydu nie przyniosl, nie przewrocil sie po pierwszym ciosie, po prostu Okolie na niewiele pozwolil i tyle. W tym momencie probujesz w jakis sposob deprecjonowac umiejetnosci Cieslaka, a on potrafi boksowac z zimna glowa tez, tutaj wiedzial, ze to zadne wyzwanie i chcial mu pokazac gdzie jego miejsce. Cieslak juz wygrywal z solidnymi rywalami, przegrywal z klasowymi po fajnych walkach, musisz byc po prostu ignorantem, zeby tego nie widziec.
 Autor komentarza: bison0516
Data: 02-10-2022 20:52:03 
Może i mógłby być mistrzem, gdyby zamiast mózgu wielkości orzeszka laskowego dysponował wielkością chociaż orzecha włoskiego...
 Autor komentarza: bison0516
Data: 02-10-2022 20:52:06 
Może i mógłby być mistrzem, gdyby zamiast mózgu wielkości orzeszka laskowego dysponował wielkością chociaż orzecha włoskiego...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 02-10-2022 20:58:57 
@slovik
"Miał go 5 razy na deskach bo szedł na niego z szaleńczymi wiatrakami." A jakby bez szaleństwa raz dobrze przycelował, to skończyłby może w 1 rundzie, jak z Kaszyńskim i Koellingiem.
@t4b4x0
"Cieslak tak walczyl bo mogl sobie na to pozwolic" Otóż nie mógł. Zlekceważył siłę ciosu Twardowskiego i mocno oberwał. Obejrzyj sobie kilka tematów wyżej, jak wygląda jego facjata po walce. Do tego rozbity łuk brwiowy. Cieslak twierdzi, że nie po ciosach tylko z główki, ale ja tego nie widziałem i nie przypominam sobie, żeby sędzia zgłaszał accidental headbutt. Jak by nie było, to sam sobie tę kontuzję zafundował.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 02-10-2022 22:12:08 
Idąc tym tropem to Beterbijew jest strasznym amatorem, że tegoż Koellinga nie mógł skończyć przez 10 rund...
Ja rozumiem, że Polak malkontent, ja rozumiem, że znawca zawsze musi coś skrytykowac, ale przy takim podejściu niedługo będziecie mieli "wszystkie sklepy poobrażane".
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.