TRENER JOSHUY: FURY BĘDZIE ŁATWIEJSZYM STYLOWO RYWALEM NIŻ USYK

Trener byłego mistrza świata wagi ciężkiej Anthony'ego Joshuy (24-3, 22 KO), Robert Garcia wypowiedział się na temat starcia swojego podopiecznego z mistrzem świata WBC Tysonem Furym (32-0-1, 23 KO), do którego powinno dojść w grudniu.

HEARN O WALKACH JOSHUY Z FURYM I WILDEREM

- Jestem dumny z tego, co zrobiliśmy w sierpniowej walce Anthony'ego z Aleksandrem Usykiem. Anthony, Angel Fernandez i ja: trzon naszego zespołu wykonał bardzo dobrą pracę. Wszyscy myśleli, że Usyk łatwo wygra, AJ dał mu bardzo trudną walkę, ale nie wystarczyło to do zwycięstwa. Prawie nam się udało, "prawie" robi wielką różnicę... - powiedział Garcia.

- Wolałbym, żeby AJ stoczył teraz dwie-trzy walki przed starciem z Furym. Ale Anthony kocha wyzwania i podejmujemy to wyzwanie wspólnie. Bardzo się cieszę. To będzie trudny pojedynek, łatwiejszy stylowo od starcia z Usykiem, ale bardziej wymagający pod względem fizycznym - dodał Amerykanin, były mistrz świata wagi super piórkowej, znany jako trener z pracy z wieloma mistrzami świata, oprócz Joshuy m.in. ze swoim bratem Mikey Garcią, Filipińczykiem Nonito Donairem czy Argentyńczykiem Marcosem Maidaną.

Przypomnijmy, że starcie Fury vs Joshua planowane jest na 3 grudnia w Cardiff. W tej chwili szykowane są kontrakty i wygląda na to, że w tym miesiącu otrzymamy oficjalne ogłoszenie, choć niczego nie należy w tym momencie przesądzać.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Marduk
Data: 15-09-2022 21:40:07 
Co by nie mówić, to defensywa Joshuy poszła do przodu. W dodatku ma plan na walkę, nie to co wcześniej. Jedyny mankament to waga, te 5 kg mniej zrobiłoby robotę, wiem że jestem męczący pisząc znowu o tej wadze, ale jestem też perfekcjonistą, no i w tej kwestii wspiera mnie choćby Ward.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 15-09-2022 21:55:07 
tak jesteś męczący, ale są tu bardziej męczący userzy, tak więc spoko :)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 15-09-2022 23:10:04 
@Marduk
Masz prawo do stawiania takiej tezy, ale ciężko się z nią zgodzić. Samo odjecie 5kg miesa mogloby oslabic AJ (a i tak ma watpliwa kondycje i przecietna odpornosc). Trzeba zauważyć, że mimo mankamentów (braku tlenu) to najlepszy AJ byl jak ważyl po 116kg i szedl jak bydle do przodu.

Przysuszony Kownacki, czy przysuszony Ruiz (gdzie oni de facto maja balast w postaci tluszczu a nie miesni) w ringu wygladaja gorzej.

Oczywiscie moze byc tak jak piszesz, ale poki co nie ma na to potwierdzenia, kto wie czy jakby AJ nie zrzucil to nie bylby przestawiany w ringu jak np. Yoka.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 15-09-2022 23:17:14 
Zacznijmy od Twojej tezy, z którą poprzednio byłeś męczący, że Joshua i tak z nikim poważnym nie wygra, "bo ma szklaną szczękę". Niezależnie ile kg mięśni by zgubił. Także tego.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 15-09-2022 23:29:57 
@Ariosto
Tzn rozumiem, że to do @Marduk ;p bo ja uważam, że AJ ma szczęke solidną (zresztą WK też miał).

Cóż niektórzy myślą, że jak ktoś dobrze wygląda, ma warunki fizyczne, silny cios to z automatu musi mieć beton (a jak nie ma to szklarz) :D ja tego nigdy nie ogarniałem. McCall żadnym herosem (z wygladu) nie byl a mial leb betonowy, wielu zawodnikow wygladalo jak milion dolarow a padali od pierda muchy. Ciekawi mnie np. opinia hejterów AJ (z reguły to fanatycy Furego) którzy twierdza, że murzyn jest szklany, wypierajac fakt ile razy (i z kim) TF padał na deski :) ale temat rzeka ;p
 Autor komentarza: ELREY
Data: 16-09-2022 01:55:35 
Zgodze sie tu z Garcia.

I wcale nie jest niemozliwe ze AJ zahaczy czyms wacianego cygana i skonczy go przed czasem. Polozyl go cruiser Cunningham, polozy go i AJ. Tym bardziej ze Fury nie jest wcale taki nieuchwytny jak Usyk i niejeden go juz trafial.

Walka 50/50.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-09-2022 07:20:56 
Taka sama prawda jak to że Trzecią walkę by wygrał.. Bujdy na resorach.. Jedynie co to Fury może się okazać ciut mniej mobilny, i ciut wolniejszy od Usyka bo kilogramy..ale w odróżnieniu do Usyka będzie mógł więcej przyjąć..Do tego to już nie będą pacanki Tylko mocne ciosy.. Psychika i ringowe IQ po stronie Cygana, zasięg, umiejętności.. Liczę na dobry pojedynek nie odbieram szans AJ no ale faworytem to on tu nie jest i będzie jeszcze trudniej..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-09-2022 07:23:49 
Marduk
Gwarantuje Ci że jeśli by chodziło o te 5 kilo to by dawno ich nie było.. Wyobraź sobie że nad nim pracuje cały sztab specjalistów i generalnie wybacz ale chyba wiedzą co robią..
Prawda jest taka że bardzo dobry bokser przegrał z wybitnym..i tyle.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 16-09-2022 09:01:10 
@marcinm

dokładnie. Mnie drażnią takie opinie wyjęte z d...y, które potem są ciągle powtarzane bez żadnych podstaw faktycznych. Po prostu ktoś sobie coś wymyślił i to tłucze.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 16-09-2022 09:08:59 
Pytanie z perspektywy Fjurego odnośnie przeciwnika: w czym, poza ciosem AJ ustępuje Łajlderowi? I pytanie z perspektywy AJa: w czym Fjury poza gabarytami ustępuje Usykowi? Czy wygrane Fjurego z Łajlderem pokazały, że jest taki świetny? Czy przegrana AJa pokazała, że jest taki do dupy? Wystarczy uczciwie sobie odpowiedzieć na tak postawione pytania, żeby dojść do wniosku, że AJ naprawdę nie stoi na przegranej pozycji. Oczywiście jak zauważył Garcia, lepiej jakby "AJ stoczył teraz dwie-trzy walki przed starciem z Furym" ale nie zmienia to faktu, że ktoś kto definitywnie go skreśla z Fjurym uległ tej budowanej na trylogii z jednostrzałowcem pięknej bajce o wspaniałym cygańskim mistrzu.
 Autor komentarza: funkykoval
Data: 16-09-2022 12:57:09 
prawda. fury to leszcze ze szklaną szczęką co leżał po ciosach Cunna

wygrał z BUMobijcą i się wozi na tym a nikogo tak naprawdę niepokonał
 Autor komentarza: Marduk
Data: 16-09-2022 13:15:07 
Moim zdaniem AJ po prostu poprawił defensywę i dzięki temu lepiej ukrywa swoje mankamenty. Z tym sztabem trenerów itd., którzy wiedzą co robią to byłbym ostrożny. Zwłaszcza, że w ciężkiej są spaślaki takie jak Ruiz czy Kownacki
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-09-2022 15:30:01 
Nie porównuj Dwóch żarłoków i leni do profesjonalisty..AJ choćby zrzucił i 15 kilo nie będzie miał mobilności i szybkości Usyka.. Ukrainiec do Tego ma niebywale IQ ringowe..on rozumie ten Sport doskonale.. wie jak wygrywać rundy.. widać technikę i taktykę.. siedzi w tym od lat..300 albo więcej walk amatorskich.. Chyba prawie wszystkie wygrane.. ten gość to profesor przy studencie AJ..
 Autor komentarza: Marduk
Data: 16-09-2022 15:38:00 
Mobilności i szybkości nie będzie miał Usyka, ale kondycja na pewno poszłaby w górę i o wiele lepiej zniósłby zwłaszcza drugą część pojedynku.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-09-2022 16:00:03 
Czy ja wiem..przeboksowal 12 rund.. jeszcze miał sile po walce na szopki..nie kwestia kondycji..bo boksował już z powodzeniem całe dystanse..AJ przegrał bo jest gorszym bokserem.. dodawanie do tego jakiś filozofii.. Analizowałem sobię przed rewanżem trochę styl AJ i wyszło mi że nic nie jest w stanie na tyle zmienić aby się dobrać do Usyka..Jego jedyną szansą było by pójść ostro na wymianę i albo znokautować Usyka do 6 rundy albo samemu paść.. tego ryzyka tu zabrakło..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-09-2022 16:01:34 
Dodam Tylko że tak mógłby może wygrać ale i sromotnie przegrać a że Antoś nie lubi ciosów to nie postawił wszystko na jedną szalę..
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 16-09-2022 16:07:18 
"AJ przegrał bo jest gorszym bokserem.. dodawanie do tego jakiś filozofii.. "

dokładnie. Można jedynie dodać, że przegrał nieznacznie (choć bezdyskusyjnie) z najlepszym obecnie bokserem na świecie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-09-2022 16:29:06 
Tak być może właśnie Usyk jest dziś numer 1..w walce z Furym jednak nie będzie u mnie faworytem.. tylko i wyłącznie z uwagi na przewagę gabarytów..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.