WITALIJ KLICZKO: GDYBYM SPOTKAŁ SIĘ Z PUTINEM, UDERZYŁBYM GO

Witalij Kliczko, w przeszłości trzykrotny mistrz świata wagi ciężkiej, dziś mer Kijowa, dużo dałby za możliwość spotkania z Władimirem Putinem, który napadł w lutym na jego kraj.

- Nie jestem fanem przemocy, ale gdyby doszło do takiego spotkania i to miałoby zapobiec rozlewowi krwi oraz zatrzymać tę wojnę, uderzyłbym go jak najmocniej. Często dostaję takie pytania, a odpowiedź jest chyba oczywista. Rosja i Putin szanują tylko mocnych, będziemy więc silni i nie przestaniemy bronić kraju. Pokażemy naszą wolę i odeprzemy ich atak - powiedział starszy z braci Kliczko.

Witalij (45-2, 41 KO) był zawodowym mistrzem świata królewskiej kategorii w latach 1999-2000, 2004-05 oraz 2008-13. Za pierwszym razem tytuł stracił w walce (Chris Byrd), za drugim musiał zawiesić rękawice przez problemy z kolanem, a za trzecim po prostu zawiesił rękawice na kołku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Scross
Data: 14-07-2022 21:22:59 
I bardzo dobrze, najlepiej swoim hammerprostym.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 15-07-2022 03:20:57 
Putler moglby Witalijowi obciagac na stojaco.
 Autor komentarza: boolek
Data: 15-07-2022 04:46:51 
Gadanie bez sensu
 Autor komentarza: funkykoval
Data: 15-07-2022 08:34:24 
prędzej się spotka z rakietą Putina. w Kijowie
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 15-07-2022 10:22:40 
Takie gadanie dla ciemnoty lekko piśmiennej, też bym Putinowi zajebał, ale u nas w rządzie żydów też jest kolejka.
 Autor komentarza: Nestor
Data: 15-07-2022 10:53:33 
UKRy zdaje się lubią walczyć z nierównymi sobie przeciwnikami, jak kiedyś w Wołyniu z polskimi bezbronnymi kobietami, starcami i dziećmi, które nabijali na widły i śmiali się patrząc jak konają w cierpieniach. Znajdź sobie przeciwnika równego sobie, Kliczko ...
 Autor komentarza: Waluk
Data: 15-07-2022 11:02:02 
Kliczko chyba przez plecy a nie kolano zawiesił rękawice na kolku wtedy
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 15-07-2022 11:30:39 
Niech żyje banderowska Ukraina
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 15-07-2022 11:31:56 
@Nestor,
Jeden normalny.
 Autor komentarza: zamek9
Data: 15-07-2022 11:52:45 
Jesteście nie poważni, ciekawe czy chcielibyście być obwiniani że jakiś kiedys Wasz pradziadek mordował ludzi, a to nawet nie pradziadek tylko ktoś nie znajomy tylko że z tego samego kraju. To trzeba leczyć...
To tak jak obwinieć tutejszych Niemców za Hitlera, teraz to można obwiniać Rosjan za to co robią bo to są Ci ludzie właśnie... ale co maja teraz Niemcy czy Ukraińcy do tego jak to już inne pokolenia ?
Widać jeszcze musi minąć wiele lat nim nienawiść zniknie.
 Autor komentarza: Musi
Data: 15-07-2022 11:56:22 
Wojny by nie bylo .zeby nie Zelenski,bracia Kliczko (Zydostwo) i nie zginello by tyle ludzi.Ale Ukry od 2015 r, obsteliwuja Donbas itp ze zginello ok16 tys, Rosjan cywili.Dla tego ,Putin zaatakowal,zeby odebrac wsch.Ukraine.
 Autor komentarza: zamek9
Data: 15-07-2022 12:02:43 
tak... oglądaj dalej Rossija 1 i siej z nimi propagandę w którą na szczęście większość nie wierzy
 Autor komentarza: Musi
Data: 15-07-2022 12:11:13 
Zamek9-nigdy nie ogladaem zadnej Rosyjskiej tV.A ty oglasz tvp i im wiezysz.podali choc raz straty Ukrainy czy tylko Rosji?ukry ,chca nas wciagnac do Wojny z Rosja!A jak przegaraja to pouciekaja do Polski i tutaj beda zadzic i rezac!!!To chora genetycznie zbieranina.Ukraina nie powinna istniec!
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-07-2022 12:58:59 
Nestor
"nierównymi sobie przeciwnikami"- up co za debil z ciebie, choćby putin na baczność pod stół wchodził to i tak mu sie należy solidny liść od wielu ludzi ustawionych w tym celu w kolejce bez względu na ich posturę - przecież to jest zbrodniarz baranku.
"chcielibyście być obwiniani że jakiś kiedys Wasz pradziadek mordował ludzi" problem w tym, że oni tych swoich żyjących pradziadków/dziadków traktują jak kombatantów - stąd obwinianie ich o hołd dla zbrodniarzy a nie o powinowactwo z nimi.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-07-2022 12:59:43 
zamek9
"chcielibyście być obwiniani że jakiś kiedys Wasz pradziadek mordował ludzi" problem w tym, że oni tych swoich żyjących pradziadków/dziadków traktują jak kombatantów - stąd obwinianie ich o hołd dla zbrodniarzy a nie o powinowactwo z nimi.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 15-07-2022 13:05:04 
Musi
biedny chory człowieczku cała chora genetyczna zbieranina zebrała się w twojej osobie - widocznie twój ksenofobiczny ród pozostawał w swoim zamkniętym genotypie zbyt długo, zbyt długo krzyżował się tylko w gronie rodzinnym i stąd taki człowieczek jak ty się wykluł i pierdoli takie głupoty.
 Autor komentarza: Nestor
Data: 15-07-2022 13:13:08 
@poszukiwacz

Nieźle ci propaganda zryła baniak - poczytaj gówniarzu trochę prawdziwej historii, to może ci się rozjaśni we łbie i zmienisz optykę. Aha, i nie wycieraj sobie ryja ludźmi, którzy śmieją mieć inne zdanie niż nurt głównego ścieku.
 Autor komentarza: Waluk
Data: 15-07-2022 13:21:41 
Putin ma dobry plan. Przez niego ukry trafiają do Europy i będą niszczyc ją jak rąk od wewnątrz. Indie, Chiny, Brazylia już popierają Rosję, więc Europa dostanie po dupie przez Ukrów.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 15-07-2022 13:23:02 
@poszukiwacz
Dokładnie, @zamek9 chyba czegoś nie ogarnia. Nikt normalny nie obwinia przeciętnego niemca/ukrainca/rosjanina za wydarzenia z II WS. Obwiniać można ich za to, że z ludobójców robią bohaterów, nie potrafią (nie jako zwykli ludzie tylko jako państwo) przeprosić, przynać i zaakceptować prawdy historycznej.
Niemcy przyznali sie do wielu zbrodni (co prawda wybielajac sie mitycznym "nazizmem") i nie stawiaja pomników Hitlerowi. Nawet ruscy przyznali sie i przeprosili za Katyń (chyba Jelcyn to zrobil [co prawda tez wybielajac sie mitycznym stalinizmem/sowietyzmem, ale jednak]), niestety kacapy nie potrafia jeszcze wyprzec sie takich bydlakow jak np. Stalin.
A ukraincy? Nic nie widzialem nic nie slyszalem, a tatko to Bandera. Ukraincy (o pogladach nacjonalistycznych, a jest takich bardzo wielu, obecnie byc moze wiekszosc) nienawidza polakow, a samo panstwo ukrainskie niejednokrotnie, poprzez oficjeli, roscilo sobie prawa np. do ziem poludniowo-wschodnich, wyznaja kult bandery (nawet w wielu komunikatach obecnie gdzies w tle wisi portret tego zbrodniarza), warto tez nadmienic ze w tej czesci swiata (europa, pomijam wschod bo tam japonczycy tez zachowywali sie jak barbarzyncy) podczas II WS tylko banderowcy w tak bestialski sposob traktowali swoje ofiary (moze z wylaczeniem dr. Menegele) i byly to zbrodnie czysto na tle etnicznym, bez jasnego rozkazu. To nie był mord strzałem w tył głowy mężczyzny, tylko rozpruwanie ludzi piłami, wyjmowanie żywych płodów z żywych kobiet i rozbijanie ich o ściane, nabijanie dzieci na widły i wiele wiele innych. Wiec z szacunku dla tych poleglych, zarówno nasze państwo powinno naciskać na ukraine w celu wykazania oficjalnej skruchy i odejscia od kultu ludobójców, jak i sami ukraincy (zwlaszcza w trudnej dla nich chwili, gdzie my im pomagamy whooy) powinni zrobić rachunek sumienia, jak i każdy Polak (i Ukrainiec) powinniem mieć swiadomość tego co się wydarzyło, po to aby się to nie powtórzyło
 Autor komentarza: marcinm
Data: 15-07-2022 13:30:01 
bez jasnego rozkazu* w sensie wydanego żołnierzowi podczas wojny, było to oczywiście polecenie ale dla ludności cywilnej przeciwko ludności cywilnej (na tle etnicznym, podobnie jak niemcy kazali mordowac polakow, zydow czy romow, z ta roznica ze szkopy wydawali te rozkazy żołnierzom a nie cywilom)
 Autor komentarza: Musi
Data: 15-07-2022 14:12:06 
w 1945 r.Ukraincy wracajac z frontu,przebili widlami pluca mojej babci.Miala 32 lata zostawila 3 dzieci w tym mego tate.Duzo jest w Polsce takich rodzin poszkodowanych przez tych bydlakow.Banderowcy,zolnierze i ludnosc cywilna Ukrainy ma w genach mordowanie.Robia torty w ksztalcie dzieci i kroja.Na wlasne oczy widzialem jak 3 ukrainki skopaly Kurda za zdrade.Im to lekko przychodzi.patrole Ukrainsko-Zydowskie juz robia fczystke na polskich ulicach.
 Autor komentarza: Scross
Data: 15-07-2022 14:29:31 
Pokaż te patrole i chowaj urazę do 20 letnich ludzi za coś co wydarzyło się 80 lat temu. Pokaż dowody na ukraińsko żydowskie patrole robiące czystki na polskich ulicach
 Autor komentarza: Scross
Data: 15-07-2022 14:30:15 
A ty masz w genach głupote i ksenofobie jak i upadanie i mordowanie i co teraz?
 Autor komentarza: Musi
Data: 15-07-2022 15:00:06 
Jaedz do Szczytana to zobaczysz ilu jest Ukraincow.W Polskiej Policji juz jest pelno naczelnikoe z Ukrainy.Uniwersytety rownirz.Przejmuja wladze wraz Zydami!
 Autor komentarza: Musi
Data: 15-07-2022 15:02:56 
ScroSS-(faszystowki nick?)Ksenofobia?To nich Ci zamorduja ,kogos z rodziny to nie bedziesz ksenofobem!
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 15-07-2022 16:34:38 
Musi

Też nie przepadam za szoszonami, ale przesadzasz..
 Autor komentarza: VVD
Data: 15-07-2022 17:32:40 
Zawsze zajdą się ignoranci, prowokatorzy, nieudacznicy, frustraci, pożyteczni idioci Putina i życiowe przerywy które będą brudną gębą dotykać trudnych i delikatnych tematów relacji polsko-ukraińskiej nadając im haniebną, odczłowieczoną narrację w celu promowania bezrozumno-bezinteresownej oraz sprzecznej z interesami Polski wzajemnej nienawiści która zainfekowała ich korę nową przez co prezentują oni sobą bydlęcy poziom rozumowania a ich wyobrażenie i możliwości intelektualne uniemożliwiają im zgłębienie skomplikowanego tematu przy okazji zachęcając by w ogóle się wypowiadali mimo oczywistych deficytów intelektualnych oraz skrajnym braku merytorycznej wiedzy.
 Autor komentarza: GrzeIak
Data: 15-07-2022 17:48:05 
@VVD To co napisałeś jest sensowne. Jednak sprzeczne z interesami Polski jest również uprawianie propagandy antyrosyjskiej oraz wspieranie strony ukraińskiej. No ale Polacy tak mają, zamiast zachować daleko idącą powściągliwość i neutralność to lubią wychodzić przed szereg. Być może niektórym się wydaje, że żyjemy w XVI wieku a Polska w Europie sporo znaczy a Europa to najważniejszy kontynent na świecie.
Jak to jest możliwe, że wraz z atakiem Rosji na Ukrainę bez żadnej wyraźniej przyczyny Polska nałożyła na siebie sankcje ekonomiczne a później zdecydowała się wspierać Ukrainę militarnie.
 Autor komentarza: Scross
Data: 15-07-2022 18:47:14 
@Musi
Podaj dowody narazie ksenofobie, bo ich w ogóle nie przedstawiłeś. Zabili mi Niemcy 5 osób z rodziny, a Rosjanie 2 osoby ale nie pałam nienawiścią do każdego Niemca i Rosjanina na świecie jak 30IQ. Co do nicku to w takim razie Musi(sz) pierdolnąć głową w ścianę.

Kolejny troll, który wypowiada się tylko w tematach o Ukrainie i Rosji xD wypierdalaj na front saszka i zamknij mordę
 Autor komentarza: marcinm
Data: 15-07-2022 18:57:58 
@VVD
Stawiasz tutaj kilka ciekawych tez:
1. Prawda historyczna wg. ciebie jest tematem delikatnym i skomplikowanym. - Nie, nie jest.
2. W twojej opinii pamięć o wydarzeniach z lat 39-47 ub. wieku prowadzi do nienawisci. Sugeruje to, że wg. ciebie o takich tematach byloby najlepiej zapomniec (jak to sugeruja nasz rzad) lub zostawic je na "kiedys" - co tym bardziej bulwersuje czesc spoleczenstwa, zamiast nastroje ostudzic (i ulżyć obydwu stronom)
3. Ludzi którzy cenia sobie historie swojego narodu (niejednokrotnie straszna śmierć najbliższych) wrzucasz do jednego wora z mitycznymi "pozytecznymi idiotami Putina" sugerujac, że każdy kto ma problem z postawa państwa ukrainskiego z automatu sympatyzuje z rosja - to jest blad logiczny, zaskocze Cie ale niechec do X nie implikuje z sympatia do Y.
„Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości”

Wspominasz też o interesie Polski tak jakby w interesie Polski był brak poszanowania dla własnego narodu (ofiar) na rzecz przyjaznych stosunków z państwem, które nigdy nie było i nadal nie jest do nas nastawione pozytywnie (zarówno jeżeli chodzi o ruchy dyplomatyczne jak i postawe spoleczenstwa), a które to wręcz ma wpisane w doktryne polityczna roszczenia o ziemie polskie i czczenie ludobójców (zarówno oficjalnie jak i w spoleczenstwie)

Niektórzy nie potrafia rozgraniczyć poszanowania prawdy i historii od rzekomej nienawiści, a tych którzy dążą czy to do poszanowania prawdy i historii czy nawet tych którzy nienawidzą ukrainców bezpodstawnie określają mianem zwolenników rosji (putina). Na zasadzie: jak nie lubisz pomidorów to na pewno ogórki wpierdalsz... no niekoniecznie.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 15-07-2022 19:02:15 
nie implikuje kauzacji*
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 16-07-2022 10:52:09 
Od Ukraińców można i trzeba bezwzględnie wymagać pamięci o tym, co się działo w Wołyniu. Jednak po pierwsze, sensownie rozgraniczając to od teraźniejszości oraz po drugie, ujmując to w szerszym kontekście, skąd to się wzięło (jak zachowywali się Polacy na tych ziemiach).
Co do propagandy, bardzo nie lubię wszelkiej propagandy, uważam, że jest złem, które prowadzi do takich sytuacji jak teraz. Zła jest propaganda i antyukraińska, i antyrosyjska.
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 16-07-2022 11:09:03 
ja bym to samo zrobił żydkowi zelenskiemu
 Autor komentarza: madmatt69
Data: 16-07-2022 13:16:09 
Je*** mi te UPAine!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.