HATTON: CANELO ZAPEWNE WIERZY, ŻE UDA MU SIĘ ZREWANŻOWAĆ BIWOŁOWI

Ricky Hatton nie ma wątpliwości, że Saul Alvarez (57-2-2, 39 KO) wróci jeszcze do limitu 175 funtów i będzie chciał zrewanżować się Dmitrijowi Biwołowi (20-0, 11 KO) za ostatnią porażkę.

Zdaniem Brytyjczyka Canelo znalazł się w analogicznej sytuacji, co Anthony Joshua (24-2, 22 KO). Obaj przegrali swoje walki i nie było żadnych wątpliwości co do werdyktu, nie były to jednak - przynajmniej zdaniem Hattona - porażki do jednej bramki i przy pewnych poprawkach są oni w stanie skutecznie zrewanżować się swoim oprawcom.

- Wynik tamtego wieczoru nie budził wątpliwości, ale Canelo nie został zdeklasowany, nie przyjął też ciężkich ciosów, więc myślę, że będzie chciał to wszystko naprawić w rewanżu. Wyczyścił już, co miał do wyczyszczenia w wadze super średniej, nie ma tam dla niego żadnych wyzwań - a gdy raz zdobędziesz już szczyt, to wiesz, że nie ma sensu się cofać zwłaszcza, iż w limicie 168 funtów nie ma dla niego zagrożenia. Jeśli Canelo jest takim pięściarzem, za jakiego go uważam, będzie chciał znów wyjść do Biwoła.

- Przypomina mi to sytuację z Usykiem i Joshuą. W pierwszym pojedynku "AJ" przegrał wyraźnie, ale nie przejechał po nim walec, nie padł po mocnych ciosach. Ludzie są zdania, że jeśli Joshua będzie w stanie wdrożyć nową taktykę w rewanżu, to odniesie sukces, Canelo może myśleć, że będzie w stanie zrobić to samo.

- Nie został ciężko pobity i to go zachęci. Na pewno pomyśli, że można to zrobić inaczej i na pewno będzie chciał raz jeszcze powalczyć o tytuły w wadze półciężkiej. Nigdy nie chce wracać się na stare tory. W głębi duszy będzie myślał, że uda mu się go pokonać - podsumował Hatton, w przeszłości mistrz dwóch dywizji.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 15-05-2022 13:08:04 
Problem z w tym że canelo został zdeklasowany. Bivol nie wyszarpał zwycięstwa, tylko wygrał 10-2. Rudy w rewanżu musi zrobić coś ekstra. Sędziowie pomogą ile koperta dała, ale bez lepszej postawy meksykanina w ringu no się nie da..
 Autor komentarza: Hugo
Data: 15-05-2022 13:10:47 
Bóg musi szybko zmartwychwstać za wszelką cenę, bo przestanie być bogiem, a wyznawcy (i mocodawcy) poszukają sobie innego.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-05-2022 13:22:42 
Deklasacji nie było, zagrożenia ze strony Bivola również nie więc jakby od tej strony można do rewanżu podejść ze spokojną głową. Zgoda z Hattonem, że w limicie 168 nie byłoby dla niego większego zagrożenia, a to znak dla takiego zawodnika jak Canelo, że trzeba szukać wyzwań wyżej. Ale też zgadzam się z tymi, którzy uważają, że wcześniej powinien puknąć tego Golovkina w ramach odbudowania się i powrotu na zwycięską ścieżkę, pewnie również jakimś efektownym nokautem.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 15-05-2022 13:36:26 
Deklasacji nie bylo ale na kartach punktowych bo w ringu owszem. W 168lbs przynajmniej 2 zawodnikow by z Canelo mialo bardzo duze szanse wygrac: Benavidez oraz Charlo. Zobaczymy co rudy wybierze.
 Autor komentarza: Believer94
Data: 15-05-2022 13:53:24 
Przecież w ringu było w rundach z 10-2 maks 9-3 dla Bivola...stul,ze już tą rudą morde polakos jebany trollu.
 Autor komentarza: Scross
Data: 15-05-2022 14:42:30 
Polakos ty jesteś trollem czy oglądałeś inną walke niż wszyscy ze swoim po 6 rundach 4-2 dla Canelo xD
 Autor komentarza: essa7
Data: 15-05-2022 14:48:00 
bumobijca golovkin to strata czasu i mismatch dla Canelo ale walke z Charlo czy Benavidezem chetnie bym obejrzal
 Autor komentarza: ELREY
Data: 15-05-2022 15:04:44 
Rudy karzel na betonowych nozkach nie ma czego szukac w rewanzu.

Czeka go kolejna deklasacja, jak w pierwszym pojedynku. Bivol pokazal mu miejsce w szeregu.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-05-2022 15:07:03 
Znakomity ekspert Dian Rafael też to widział 4-2 dla Canelo i uważam że ten wynik się broni jak najbardziej. Nie widzę nic złego w tej punktacji po połowie dystansu, też sporo osób puntkowalo 3-3. Dla mnie bliskie, ciasne rundy ale wyrazistość ciosów Alvareza robiła robotę.
 Autor komentarza: Ogar
Data: 15-05-2022 15:24:34 
Canelo mógł siedzieć w jednej wadze jak Gołowkin i tłuc rywali ze średniej półki. Ze swoją siłą byłby tam pewnie jakimś czołgiem i artystą nokautu. Bez żadnych bliskich walk, bez żadnego ryzyka, bez żadnych limitów i za równie olbrzymie pieniądze. Easy money. Ale on chciał zrobić coś ekstra i wychodził do rywali dużo większych i silniejszych, po to, żeby przejść do historii i dać kibicom wielkie walki. I teraz za to obrywa. Żałosne...
 Autor komentarza: ELREY
Data: 15-05-2022 15:33:12 
Total jabs (landed):

Bivol - 46
Alvarez - 10

Total power punches (landed):

Bivol - 106
Alvarez - 74

Total punches (landed):

Bivol - 152
Alvarez - 84

Piata porazka Alvareza w karierze wyrzuca go poza pierwsza dziesiatke P4P. Rewanz z Bivolem zupelnie zbyteczny, bedzie kolejna deklasacja.

Moglby na sile probowac zachowac twarz z mocno post-prime 40-letnim Golovkinem z ktorym juz dwukrotnie przegral, chociaz badzmy realistami - GGG znowu pewnie mu wpierdoli nawet w tym wieku.

Moze chociaz 39 letni Lara albo jeszcze lepiej 45 letni Mayweather? Chociaz po deklasacji 12-0 ktora zafundowal mu Floyd chyba tam tez nie ma czegos szukac.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-05-2022 15:48:20 
Ogar, tym bardziej że mistrzem polciezkiej już był po znokautowaniu słynnego "Krushera", ale to jest właśnie ambicja Canelo, że będąc naturalnym średnim chciał wszystkie pasy w polciezkiej - oczywiście nie wykluczam że to się jeszcze wydarzy, ale bez względu na wszystko to wydaje mi się, że już w tym momencie wypracował sobie status nieustraszonego i zaskarbil sobie serca kibiców.
 Autor komentarza: essa7
Data: 15-05-2022 15:48:23 
"Piata porazka Alvareza w karierze wyrzuca go poza pierwsza dziesiatke P4P"

Dobrze ze takie posmiewisko jak ty moze sie wypowiedziec na orgu xD kazdy portal bokserski ma inne zdanie i lepsze zasiegi niz jakis troll xD
 Autor komentarza: WydajeMiSie
Data: 15-05-2022 15:51:33 
Jedziecie po tym Canelo panowie niektórzy, ale prawda jest taka, że sportowo szuka on wyzwań. Chociaż nie jestem jego super fanem, to uważam, że bokserem jest bardzo dobrym i nie unika zmian. Jako małolat porwał się na Floyda, 2 razy GGG chociaż też wtedy poszedł wyżej z wagą, w półciężkiej (moim zdaniem nie jego naturalna waga) Kovaliov i Bivol - ze słabymi nie walczy.
W super średniej może i są Benavidez, Charlo, nie zapominajmy też o Andrade, ale w tych pojedynkach stawiałbym na Canelo, a już napewno z Benavidezem, bo go nie widzę w walce z Canelo.
Czy rewanż z Bivolem ma sens, nie wiem, może nie od razu, ale ja w walce deklasacji nie widziałem. Po prostu Bivol wygrał znacznie, ale tylko na punkty w poszczególnych rundach, tak naprawdę nie zagrażając rudemu w żadnej. Deklasację w walce to widziałem z Floydem, który pokazał mu boks przez duże "B" i to pomogło Canelo się rozwinąć. Z Bivolem po prostu był gorszy, ale żadnej z rund nie przegrał będąc zranionym, przejechanym, sfrustrowanym. Bivol walczył mądrze na dystans, po prostu boksował.
I tyle.
 Autor komentarza: essa7
Data: 15-05-2022 15:59:11 
WydajeMiSie

Prawie wszyscy co tu cisna Canelo to fanboye bumobijcy golovkina ktorzy nie moga sie pogodzic ze bumobij przegral dwa razy z Alvarezem..
 Autor komentarza: Shaker1982
Data: 15-05-2022 16:16:29 
Powinien puknąć teraz tego Gienię, ale by były jaja jakby Gienio puknął jego bo się okazało, że ciosy zaczęły się odkładać :P
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 15-05-2022 17:37:54 
Po pierwsze został zdeklasowany. Po drugie ma jeszcze naprawdę sporo wyzwań w swojej dywizji: Charlo, Andrade. Benavidez.
 Autor komentarza: Glacenemenes
Data: 15-05-2022 18:50:28 
No właśnie Andrade.
Jestem przekonany że Canelo z nim miałby największe problemy
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-05-2022 18:54:15 
Mi się wydaje, że akurat z Andrade to by było do 6 rundy KO / TKO Canelo.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 15-05-2022 19:02:25 
Tobie sie wydawalo ze Bivola pokona, wyczysci polciezka, potem Makabu a pozniej bedzie scigal Usyka takze:D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 15-05-2022 19:13:11 
Być może to wszystko się zmaterializuje w najbliższej przyszłości. Wszystko zależy od tego w jakim tempie Canelo zunifikuje cała polciezka.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 15-05-2022 19:17:05 
Rozumiem.
 Autor komentarza: Scross
Data: 15-05-2022 20:27:25 
Myślę, że w żadnym tempie.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 15-05-2022 21:20:25 
Edziu z Canelo chcą wyminąć Biwoła i każą mu przygotowywać się do limitu 76 kg, podczas gdy oni czmychną do półciężkiej unifikować, może wtedy będzie szansa
 Autor komentarza: Glacenemenes
Data: 15-05-2022 21:58:48 
Masz rację Polakos !

To by było TKO lub KO do 6 na Canelo !
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 15-05-2022 23:16:42 
Podobny kontekst, gdzie wydawało się, że faworyt z pomocą sędziów jest zupełnie bezpieczny, i gdzie wszyscy wiedzieli, że bokser ze wschodu jest dobry, ale nie sądzili, że aż tak. Walki natomiast nieco inne. AJ jest w stanie zrobić krzywdę Usykowi, jak trafi; może spróbować pójść po KO. Co prawda szanse na to są małe, ale taka opcja istnieje. Canelo natomiast nie jest w stanie zrobić krzywdy Biwołowi. Jeśli była na to szansa, to w początkowych rundach, kiedy kilka razy zaskoczył Biwoła mocnym podbródkiem, ale nawet wtedy go nie zranił, a potem w ogóle go nawet nie trafiał. Nie wiem co Alvarez może zrobić lepiej w kolejnej walce. No może zakontraktować sędziego Chagnoux, który dał 94-94 Yoka Bakole.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.