CANELO: BYŁEM PEWIEN, ŻE WYGRYWAM, BIWOŁ WYGRAŁ MNIEJ RUND

- Nie przegrałem tej walki. Według mnie oddałem Biwołowi cztery, maksymalnie pięć rund - stwierdził na konferencji prasowej Saul Alvarez (57-2-2, 39 KO), który poległ w konfrontacji z mistrzem świata wagi półciężkiej federacji WBA, Dmitrijem Biwołem (20-0, 11 KO).

- Nie czuję się przegranym. Być może problemem była waga i nie czułem się na sto procent. Gdybym wiedział, że przegrywam na kartach sędziów, to walczyłbym dużo agresywniej. Byłem pewien, że wygrywam - kontynuował sławny Canelo.

- Poszedłem do wyższego limitu, wyszedłem ze swojej strefy komfortu, ponieważ szukam wyzwań. Taka porażka to żaden wstyd, podejmuję bowiem ryzyko i wyzwania, które inni boją się podjąć. To z pewnością się tak nie skończy, będzie rewanż. I będę w tym rewanżu dużo lepszy. Przede mną jeszcze dużo lat w boksie. Biwoł naprawdę dobrze dystansuje i ma świetny lewy prosty. Poczułem też jego siłę, byłem jednak przekonany, że wygrałem więcej rund - dodał niepokonany od blisko dziewięciu lat Alvarez.

Poniżej prezentujemy Wam obszerny skrót tego pojedynku. Przypomnijmy, że po ostatnim gongu wszyscy sędziowie punktowali 115:113 na korzyść Rosjanina.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 09:45:40 
Cyt : "Nie przegrałem tej walki. Według mnie oddałem Biwołowi cztery, maksymalnie pięć rund"

Kompletnie oderwany od rzeczywistości koleś..
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 09:47:37 
Ale zakłamany człowiek. Każdy, kto kiedykolwiek był w ringu wie, czy walka idzie po jego myśli czy też nie. Wałek jak jasny chuj. Ale myślę, że taką opinię oprócz Canelo mogą wyrazić jedynie użytkownicy: Polaków, essa i ciocie Adelajda i Cynthia.
 Autor komentarza: Sugarrayleonard91
Data: 08-05-2022 09:51:00 
To pokazuje, że Rudy jako człowiek zawsze będzie fałszywy. Dostał bęcki 10 do 2 i tłumaczenie, że został ograbiony ze zwycięstwa jest ZAŁOSNE
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 09:54:11 
Rozumiem gorycz porażki ale ta wypowiedz jest kompromitujaca i niegodna - umniejsza zarówno wygranemu jak i samemu Canelo. Rozumiem przerośnięte ego, pewność siebie itd. ale nie upoważnia to do jawnego zakłamywania faktów (w tym przypadku obrazu walki). A fakty sa takie, że Canelo wygrał może 7 ... ale minut w 36 minutowej potyczce (oczywiscie lekko przesadzam, ale nie ma mowy zeby dac Canelo wiecej niz 3 rundy, ja dalbym 1-2, a ciezko byloby nawet podważyć punktacje do jaja)
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 09:55:45 
Jest świetnym pięściarzem i to trzeba mu oddać. Ale tym razem trafił na jeszcze lepszego. I zamiast oddać szacunek rywalowi to próbuje zakłamywać rzeczywistość. Szczerze to życzę mu porażki w każdej kolejnej walce
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 09:55:49 
Canelo ma ten komfort, że boksując w półciężkiej niewiele traci. I tak jest na nią za mały i wiadomo, że mistrzowie typu Bivol czy Beterbijew na starcie mają potężny atut i może zniwelować to swoimi wielkimi umiejętnościami. Ale ja zawsze twierdziłem, że on ma obsesję na punkcie wielkich wyzwań. Przecież on już spokojnie mógłby odprawiać kolejnych pretendentów w super średniej, ale myślę, że on dalej będzie ścigał zarówno Bivola jak i Beterbijewa.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 09:57:36 
@Polakos

Po co ma ich ścigać? Od razu do ciężkiej po pasy Usyka.
 Autor komentarza: bolos
Data: 08-05-2022 09:57:41 
"Gdybym wiedział, że przegrywam na kartach sędziów, to walczyłbym dużo agresywniej. Byłem pewien, że wygrywam"-widać, że rudy już jest przyzwyczajony do tego, że sędziowie zawsze dają mu zwycięstwo.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 09:58:46 
Najpierw rewanż z Bivolem, ktorego tym razem doścignie, potem doścignie Beterbijewa. Potem doścignie
całą cruiser. Następnie powinien zacząć ścigać Usyka, a na końcu sprowadzić z emerytury Fury'ego i jego też doścignąć.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 10:01:17 
@Garbaty

Jeśli Fury na emeryturze znowu przytyję do 180 kg i wyjdzie do ringu najebany to jakieś szanse są ;)
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 08-05-2022 10:02:27 
Skończ waść wstydu oszczędź. Widać że nie umie przegrywać. Ciekawe jak dotrze do niego że nie przeskoczy już pewnego pułapu.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 10:07:50 
Boks4ever

A jak doścignie najebanego Fury'ego, to dostanie mandat za zbyt szybką jazdę :)
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 08-05-2022 10:14:36 
Moja wizja tej walki?
Momentami wyglądało to jak mordobicie. Momentami.
*
Dmitrij Bowoł przede wszystkim górował nad Meksykaninem umięjętnościami bokserskimi, szachował go ciosami prostymi, wyprzedzał timingiem, a jego praca na nogach powodowała, że Alvarez wyglądał jak czołg z okresu I wojny światowej: powolny i niezgrabny. To, co zapewniało mu zwycięstwa w poprzednich walkach zdawalo się nie mieć tu znaczenia – fizyczność. Alvarez swoim betonowym łbem i siłą potrafił zamaskować gorsze, niż rywali, umiejętności stricte pięściarskie.
*
Już poprzedni jego pogromcy – Mayweather i Gołowkin obnażyli braki Canelo. Trudności w walce z Larą tylko potwierdziły, że nie radzi on sobie z wojownikami lotnymi na nogach i z brylantową techniką. A Biwoł taką technikę posiada. Mówiono, że jest to prosty bokser i choć ma precyzję i kunszt, to Canelo go rozszyfruje. Nic takiego nie miało miejsca.
*
Co ciekawe, w ringu wcale nie było widać jakiejś ogromnej różnicy w warunkach obu pięściarzy. Wcale nie było widać, że dawny juniorśredni wychodzi do półciężkiego. Plecy i gabaryty Meksykanina były chyba nawet większe niż rywala.
Ta walka w pewnym stopniu obnażyła Canelo. Zdecydowana większość ekspertów i kibiców zaślepiona zwycięstwami nad Plantem, Smithem i Kowaliowem widziała Canelo jako faworyta nawet w starciu z Usykiem (sic!) To nie wymaga komentarza.
*
Czytam, że Biwołowi ta walka nic nie da, a Alvarezowi nie odbierze. Kompletnie się z tym nie zgadzam. Biwoł zyska sławę i duże możliwości dalszych walk, a Canelo odarty został z mitu Supermana, który może wyjść nawet do Joshuy, "zamknąć go w narożniku i znokautować."
Do widzenia. :-)
 Autor komentarza: DrX
Data: 08-05-2022 10:14:47 
- Czułem, że wygrałem, zrobiłem wystarczająco dużo, ale to jest boks, wygrywasz i przegrywasz - powiedział po sensacyjnej porażce z Dmitrijem Biwołem "Canelo".
No nie zrobił wystarczająco dużo aby sędziowie mogli zrobić wałek do tego stopnia aby aby wygrał walkę, tzn. i tak oszukali ale nie dali rady oszukać bardziej. Przecież tam wchodziły całe kombinacje. Canelo zadał 10 ciosów prostych w całej walce, Biwol super obrona, z przyjemnością się ogląda jak bronił uderzenia na korpus, do tego chłodne podejście (super mental). Canelo od dawna nie walczył z zawodnikiem, od którego nie byłby silniejszy fizycznie, dziś takiego spotkał i dostał bęcki.
Jeśli Canelo naprawdę uważa, że wygrał to niedobrze dla niego samego. Jest dobrym bokserem, do tego marketingową maszyną, na której wielu ludzi zarabia olbrzymie pieniądze. Dlatego rewanż może być dla Bowola trudny ale powinien dać radę. Najlepiej aby się odbył poza Las Vegas (choć to mało prawdopodobne).
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 08-05-2022 10:18:50 
A to wlasnie pokazuje, ze Canelo prawdziwym mistrzem nigdy nie bedzie. Bo prawdziwy mistrz umie przyznac sie do porazki. Rudy falszywy, zawsze to sie sprawdzalo. Po walce tlumacz mowil Canelo mowil, ze przegral, Bivol byl lepszy dzisiaj, a teraz pieprzy takie glupoty, przegral 10 rund i dostal i tak w prezencie bliska punktacje. Ja na miejscu Bivola bym nie dal rewanzu, bo zostanie tam zwalowany, ale wielka kasa na stole bedzie.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 10:20:41 
@Polakos
Traci najwiecej tą gadką po walce. Nawet Ty, jako jego wielki fan zdajesz sobie sprawe co sie stalo w ringu.

Niestety odniose sie do czesci Twojego komentarza " I tak jest na nią za mały i wiadomo, że mistrzowie typu Bivol czy Beterbijew na starcie mają potężny atut i może zniwelować to swoimi wielkimi umiejętnościami."
- przecież Ty niesamowicie cenisz "wielka wygrana" Alvareza nad "najlepszym polciezkim" Kovalowem, nie skreślasz Alvareza w potencjalnym starciu z Usykiem, a w walce z Makabu to murowanym faworytem byl (jest?) dla Ciebie Canelo. Fakty sa takie, ze Alvarez blisko dekade temu walczac w LWM i MW wnosil do ringu w okolicach 170 LBS [czasami 168, czasami 173, czasami nie podawano takich informacji]. Obecnie wnosi nie mniej niz 180 LBS [o ile dobrze kojarze wspominal ze do Makabu nie musialby zbijac i wniesc w okolicach 183 LBS - mysle ze mniej wiecej tyle wnosi do ringu walczac w limicie 175], a bardzo prawdopodobnym jest że dzisiaj ważył w ringu tyle samo lub wiecej niz Bivol. W LHW juz walczyl (i to nie walke temu tylko 2,5 roku temu, z Kovalowem ktory byl wiekszy od Bivola), dodajac do tego jego osiągi siłowe i patrzac na "rame" ciezko sie zgodzić, że Alvarez jest za mały na LHW - jest niski to fakt, ale to raczej nigdy nie bylo przyczyna jego porazek - przyczyn przegranych walk lub kontrowersyjnych werdyktow mozna sie doszukac w ostatnim zdaniu tego komentarza. Fakty są następujące: Alvarez został wyboksowany przez zawodnika który: 1. wcale nie byl mocniejszy fizycznie 2. mial wielokrotnie mniejsze doswiadczenie na tym poziomie 3. nikt mu nie dawal szans i 4. najwazniejsze - byl od cynamona po prostu lepszy boksersko
 Autor komentarza: DrX
Data: 08-05-2022 10:20:58 
A jeśli chodzi podjazdy do Usyka, to nawet nie ma co komentować, choć świadczą o arogancji i ego Rudego.
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 08-05-2022 10:22:34 
Według tego reżimowego skrótu , rudy wygrał;) 9:20 co Biwol pokazał Canelo ? Zeby go nie gryzł wiecej?
 Autor komentarza: babyfat
Data: 08-05-2022 10:26:30 
Czym się tu jarają co niektórzy? Mówi to tuż po walce, a z ringu inaczej się to odczuwa. Obejrzy w domu to sam zobaczy jak to wyglądało. I jak wtedy to powtórzy to co teraz mówi to można się czepiać. Do tego okazał szacunek i uznanie dla Bivola ...

Moim okiem dopadła zadyszka spowodowana wagą może i zamiast robić to co zwykle, czyli 6-7 runda przyśpieszać, atakować to zrobił się strasznie wolny i ospały. 2 ostatnie rundy to choćby nie wiem co robił to w żaden sposób nie zagrażałby Bivołowi, który ani przez sekundę nie został zraniony, potłuczony. Poza ręką ...
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 10:32:13 
1. Karty punktowe to żart. Było bliżej 9-3, niż 7-5. Strasznym jest, że Biwoł musiał wygrać ostatnią, żeby wygrać, bo on powinien mieć wygraną na kartach po dziesiątej rundzie.
2. Biwoł udowodnił, że Canelo nadal ma ten sam problem z ruchliwymi, którzy zalewają go ciosami, jabują. To nie była kwestia mitycznego "wielkiego rozwoju Canelo", tylko tego, że owszem, Callum, Saunders czy Plant byli mistrzami, ale tylko mistrzami, na pewno nie na poziomie p4p.
3. Usyk nową jedynką p4p.
4. Biwoł v Beterbijew będzie czymś naprawdę, naprawdę wielkim.
5. Wielkim pozostaje też Canelo. Ale nie legendarnym. Ta walka właśnie udowodniła, że czas odróżnić legendarnych (FMJ, Pac) od wielkich (Canelo). Summa summarum będzie/jest ATG, ale nie powinien być zestawiany z najlepszymi ostatnich dekad. Natomiast jak najbardziej można mówić nawet o najlepszym w historii Meksyku.
6. Canelo nadal ma kupę mocnych walk do zrobienia - Benavidez, Charlo, Andrade.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 08-05-2022 10:37:00 
Pycha zawsze kroczy przed upadkiem. Te przymiarki do Usyka, ta ścieżka kariery wytyczona na 3 walki do przodu. Canelo i jego ekipie naprawdę wydawało się, że on jest w stanie pozbierać pasy mistrzowskie wszystkich kategorii aż do HW włącznie. Tym bardziej byli pewni, że pokona bez problemów Biwoła w uczciwej walce. No, może nie całkiem uczciwej, bo 3 sędziów było w odwodzie. Sędziowie swoje zrobili naciągając dla Canelo min. 3 rundy, ale walki przegranej "do wiwatu" przerobić na zwycięstwo się nie dało.

Co dalej z "genialnym Canelo"? Rewanż z Biwołem i jakieś zagranie już całkiem kryminalne w rodzaju przekupienia rywala, żeby się podłożył albo jeszcze większego przekrętu sędziowskiego, niż wszystkie dotychczasowe? Mam nadzieję, że tak daleko się jednak nie posuną. Walka z Gołowkinem podbudowanym wygraną nad Muratą? Wynik niepewny, a kolejna przegrana byłaby gwoździem do trumny legendy. Benavidez? Ryder na wyjeździe w UK? A może "ucieczka do przodu" i odkurzenie planów walki w cruiser z Ilungą Makabu?
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 10:37:58 
Nawet to tempo Biwoła, zauważcie, że on nie dał Alvarezowi nic a nic odpocząć. Canelo nie mógł wyregulować tempa.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 10:42:46 
Hugo
Nie licz na to że sie nie posuną. Posuną do jeszcze większego syfu. Pisałem wcześniej że wystarczy że wezmą sędziów nie z 4-0 na starcie, a z 6-0. Alvarez to wciąż bankomat, który finansuje komisję stanu nevada.. Kluczowe to wywlec go za ten rudy łeb z las Vegas.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 10:47:17 
@Garbaty

Co to dla Canelo taki mandacik ;)

@MacGyjwer

Doskonały komentarz. Nic dodać, nic ująć ;)
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 10:47:18 
@Garbaty

Co to dla Canelo taki mandacik ;)

@MacGyjwer

Doskonały komentarz. Nic dodać, nic ująć ;)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 10:49:44 
@mchy
tak ale na to sklada sie kilka rzeczy, po 1. Canelo narzucił bardzo ostry presing na poczatku (chyba zakladal, ze efektownie skasuje Bivola), po 2. Bivol był wstanie trzymać tempo walki bo bardzo mało zbierał na łeb i brzuch/ praktycznie wszystko bronił i wyłapywał/ wiec sie tak nie zatarł + przeciwnik sie wymęczał, 3. DB bardzo mądrze racjonował swoje siły, akcje były płynne, na luzie, bez spiny i nie ciągłe tj. seria kilku ciosow, chodzenie na nogach, przyjecie akcji przeciwnika, seria. Statystyki co prawda wskazuja na mala skutecznosc celnych ciosow, ale trzeba brac pod uwage że ciosy "spudłowane" po stronie Bivola to z reguly byly ciosy lekkie lub jaby, natomiast Canelo nie trafial ciosami naprawde mocnymi - i nie chodzi mi tutaj o cios z "tylnej" reki tylko ciosy o duzym impecie.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 10:52:30 
Marcin

Mi się wydaje, że Ty błędnie interpretujesz motywy Canelo. On szedł w górę bo szukal zawsze największych wyzwań sportowych i najtrudniejszych opcji,a nie dlatego że nie mógł zrobić limitu. On po pokonaniu Golovkina I Jacobsa poszedł do góry bo słusznie uznał, że tak ma większe wyzwania. Po tym jak znasakrowal mistrzow w super średniej uznał, że w polciezkiej są większe wyzwania sportowe. Jak pokona Bivola I Beteebijewa to kto wie czy nie ruszy za Usykiem.

I tak, doceniam zwycięstwo nad Kowaliowem, być może nawet jeszcze bardziej niż wcześniej bo Canelo ma przede wszystkim ograniczenia gabarytowe żeby móc rywalizować jak równy z równym z najlepszymi w super średniej czy polciezkiej. A pamiętajmy, że do Kowaliowa przychodził prosto ze średniej.
 Autor komentarza: essa7
Data: 08-05-2022 10:55:53 
Canelo przynajmniej mial jaja pojsc w gore i wyjsc do kogos takiego jak Bivol, inni sa zajeci walkami z jakimis rollsami czy szeremetami xD
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 11:00:33 
@Polakos

Zmasakrował? Masakrował rywali to Tyson w prime. I skończ już pierdolić o warunkach. Wiele lat trenowałem kulturystykę i uwierz mi, że Canelo ma taką budowę, że spokojnie może rywalizować w półciężkiej. Trafił na lepszego pięściarza i poległ. Przyjmij to wreszcie do wiadomości. Twierdziłeś w innym temacie, że nie mam argumentów. To Ci je właśnie przedstawiam.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 11:03:01 
essa7

Ciężki dzień się zapowiada co? Na miejscu Gołowkina też bym walczył z Rollsami i Szeremetami. Dwa razy pobił Canelo i co mu to dało?
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 11:04:34 
Jest marcinm tak, jak piszesz. Co do punktu drugiego - pamiętam Calluma stojącego i schowanego za podwójną przed Alvarezem, który wręcz prosił - bij mnie na dół. Praca nóg Planta była efektowna, już mniej efektywna. Natomiast ta Biwoła podobała mi się najbardziej. Nie dał się nawet na dłużej zamknąć przy linach - inna kwestia, że Alvarez zostawiał mu wolne pole do wyjścia z opresji. Szachowanie szybkich kombinacji, góra-dół, jab - Canelo nie znalazł na to recepty.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 11:05:15 
Boks4ever

Gadasz z trollem, gada co musi jakkolwiek byłoby to durne. Można się ponabijać..
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 11:06:29 
@Polakos
Nie za bardzo rozumiem rzekomą "błedna interpretacje". Ja się z Tobą zgadzam, że Canelo to bardzo ambitny zawodnik - nie odbieram mu tego, szanuje go za podejmowanie wyzwan w co raz to wyższych wagach. Nie sugeruje też, że nie mógł trzymac limitu (czy to MW czy SWM) bo pod tym względem on jest 100% profesjanalista, a jak jest kasowa walka to tego profesjonalizmu uczył też przeciwnikom którym zakładał limity (czy to w dniu walki lub czy dniu ważenia)- Chavez, Jacobs, Kowalow.
Nie zmienia to jednak faktu, że nie jest on wcale ułomkiem na standardy LHW (odstaje tylko wzrostem, ale tak jak zaznaczylem to nigdy nie stanowilo dla niego problemu bo patrzac na jego walki z zawodnikami wyższymi nie wpływało to znacząco na skracanie dystansu, skutecznosc itd). A informacje dot. jego wagi w ringu (w czasach gdy chodzil w LMW i MW) oraz domniemanie obecnej wagi mialy na celu zobrazowanie faktycznej fizycznosci tego zawodnika.

Co do walki z Kowalowem to prowadzilismy na ten temat dyspute wielokrotnie. Znam Twoje zdanie, nie zgadzam sie z nim argumentujac wszystkimi "szwindlami" okoloringowymi.

ps.
Golowkina to on pokonał tak samo jak dzisiaj oddał "cztery, maksymalnie pięć rund"
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 11:11:53 
@Garbaty

Wiem. Ja tu jestem od lat, więc doskonale sobie zdaję sprawę kto jest kim ;) Ale dzisiaj mam tak dobry humor, że chętnie dopierdolę tym dwóm trollom xD
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 11:13:35 
o widze, że jest @essa7 :D oglądałeś walke czy nie musisz bo przeczytales komentarz Canelo po walce i jest dla Ciebie wszystko jasne. Btw. cieszy mnie Twoja obecnosc bo spekulowalismy, że mogłeś pożyczyć od mamy kabel od prodiża w celu samookaleczenia.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 11:13:42 
Nie ukrywam że i ja mam świetny :)
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 08-05-2022 11:14:42 
"Nie przegrałem tej walki. Według mnie oddałem Biwołowi cztery, maksymalnie pięć rund! Jeszcze poprzedniego dnia widziałem karty punktowe wszystkich sędziów i wykluczam, że coś mi się przewidziało. Mój zespół już pracuje nad ich weryfikacją!"
 Autor komentarza: essa7
Data: 08-05-2022 11:17:39 
Ciezki dzien ? xD przegral to przegral ja nie wy ze bede teraz plakal jak wy po porazce golovkina .

marcinm
Nie ogladalem , przeczytalem komentarz Canelo po wale i wszystko dla mnie jasne
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 11:18:09 
Na przyszłość trzeba lepszą obsadę sędziowską. Jakby Canelo był na miejscu Bivola to by bylo 120:108
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 11:19:50 
Marcin,

Jest różnica między zawodnikiem większym a wyzszym. Bivol cała karierę spędził w polciezkiej i to jest dla mnie tutaj kluczowe. Canelo jeszcze niedawno robił limit średniej i gabarytowo to dla mnie właśnie średni. Tak jak pisałem, dla mnie rozmiar w tym przypadku miał wielkie znaczenie. To była walka polciezkiego ze średnim.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 11:20:22 
Z całą pewnością będzie upgrade sędziów za ten "krzywdzący" werdykt. Nie ukrywam powrotu cioci Adelajdy lub CJ Ross z sędziowskiej emerytury.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 08-05-2022 11:24:04 
Canelo "miał jaja" szukając wyzwań w wyższych wagach - no i jaja się stłukły.
Na tle precyzyjnego chirurga Bivola wyglądał jak bijok walący niecelnie cepami.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 11:27:18 
@Garbaty

;))

@Stieczkin

Genialne xD
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 11:29:41 
@essa7

A kiedy Gołowkin przegrał?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 11:32:33 
https://boxrec.com/en/event/771321/2257534


Tutaj chyba przegrał.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 11:37:13 
@Polakos

To, że jego porażkę widziało kilka osób nie znaczy, że przegrał. I nie pisz już do mnie chłopie. Pośmiałem się trochę, odpisałem Ci, podając argumenty i wystarczy.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 11:38:06 
No spoko, ale porażka to porażka.
 Autor komentarza: essa7
Data: 08-05-2022 11:40:24 
Swoja droga mam nadzieje ze bumobijca golovkin nie targnie sie ze ominela go kolejna wyplata od Canelo, w sumie i dobrze bo po trzeciej ich walce moglby skonczyc w szpitalu xD
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 11:42:27 
Nie będzie wypłaty, ale zdrowie zachowa. Finalnie powinien być zadowolony.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 11:47:07 
@Polakos
W tej walce rozmiar dla Ciebie miał znaczenie bo Canelo przegral (chociaż przegrał nie przez fizycznosc tylko przez różnice w umiejętnościach), nie miał natomiast znaczenia kiedy Canelo nakładał limity albo kasował małego Khana (bo to wielki mistrz a różnica miedzy welter a MW to tylko 5-6kg). Nie chce się wdawać w spór ale w moje opinii jesteś jesteś hipokrytą (odnośnie postaci Alvareza).
W walce Alvarez vs Bivol nie bylo widac roznicy w warunkach fizycznych (oprócz wzrostu); Alvarez potrafil skrócić dystans (Bivol tutaj nie trzymal go dlugim dyszlem i nie spierdalal po naroznikach), nie dawał się przepychać, nie był naruszony, kondycyjnie jeżeli nie wyrabiał to na własne życzenie - sam narzucił bardzo mocne tempo od poczatku, chociaz w calej walce wyprowadzil mniej wiecej tyle samo ciosow co zawsze (w 12 rundowych walkach Alvarez wyrzuca ok 500 ciosow)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 11:54:51 
dodam jeszcze, ze wlasnie statystyki tej walki pokazuja co bylo przyczyna porazki - umiejetnosci, a nie sila. Alvarez po prostu nie trafiał w cel, nie ze wzgledu na zasieg, nie ze wzgledu na kondycje (co wykazuje ilosc wyprowadzonych ciosow w tej walce w zestawieniu z innymi walkami - wzialem pod uwage walki z FMJ, Jacobsem, Golowkinem oraz Smithem) tylko ze wzgledu na atuty przeciwnika (znakomita defensywe, opanowanie - brak uczestnictwa w "bitce") oraz brak korekty wtrakcie walki (tutaj Canelo zachowal sie niemal jak AJ w walce z Usykiem - sam nic nie skorygowal - probowal tych samych rozwiazan, a przereklamowany Reynoso tez nie umial nic podpowiedziec). Sztab Canelo (i on sam) albo byl przekonany ze Bivol to lamus albo że sędziowie i tak dadza mu wygrana dlatego najwyrazniej nie byli przygotowani na to, że jakiś "slepy sędzia" i miliony osób na całym świecie wypunktuja to dla ruskiego (zwlaszcza w obliczu obecnych wydarzeń politycznych)
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 12:09:50 
Nie wiem co miałby powiedzieć mu Reynoso aby odniosło skutek. Obijanie schabów w ogópe nieskuteczne, proste nie dochodziły. Musiałby zapędzać Bivola do naroznika i walić kombinację ale o dziwo w ogópe tego nie spróbował. Nie widzę tutaj wielkich szans tymbardziej, że przy Bivole to on człapał. Napompowany lekki vs naturalny półciężki.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 08-05-2022 12:28:21 
@Scross
Heh no ja tez nie wiem, ale nie ja biore za to siano i nie ja przygotowuje plan na walke. Biorac pod uwage ograniczenia Alvareza, atuty i duspozycje Bivola zapewne ciezko byloby znalezc jakis zloty srodek, ale najgroszym rozwiazaniem jest brak zmian jezeli cos nie przynosi efektow. o ile do polowy dystansu mozna wierzyc, ze konsekwencja - obijanie ramiom - da efekt jest zrozumiale, o tyle pozniej nalezy cos zmieniac. Alvarez w tej walce na pewno powinien celowac przednia reka, ciosami prostymi na splot i na dól - nie wiadomo czy to by cos dalo, ale zawsze to jakas opcja, bo skoro nie wchodzi jab w glowe ani haki na dol to moze wejdzie jakis prosty, a ciosy w splot tez sa bardzo nieprzyjemne, byc moze powinien spróbować jakiejś brudnej zagrywki - prowokowal zimnego Bivola, ale moze warto bylo sklinczowac i uderzyc nieprzepisowo (wiem, ze to niesportowe, ale Bivol być może poczułby wtedy presje, zwłaszcza że sędzia zapewne by tego "nie widzial"). Nie powinien za to tak czesto bronic sie balansem (jest swietny w defensywie ale przy takich seriach uzywajac bloku moglby wylapac po 2-3 ciosy a nie po 5). Canelo tutaj boksowal z lepszym bokserem wiec powinien szukac wszelkich rozwiazan / zmieniac cos, zamiast liczyc tylko na swoich dziadków którzy wypełniali karty
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 12:37:49 
@essa7

Martw się lepiej o siebie. Gołowkin ma raczej silną psychikę. Pozbierał się dwóch wałach z Alvarezem to i teraz jakoś to przełknie ;)
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 08-05-2022 12:45:08 
Teraz będzie musiał zeżreć całego meksykańskiego wołu z rogami oczy wyjdą mu z żyłami żywcem przed kolejną walką
 Autor komentarza: mc32
Data: 08-05-2022 12:45:45 
Canelo-Szpila na odbudowanie i o pas mistrza Polski.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 12:49:53 
Jeśli jest taka przepaść w parametrach fizycznych to umiejętności jednak schodzą na dalszy plan. Nie zabieram ich Bivolowi, ale miał tam naprawdę wszystko ułatwione.
 Autor komentarza: GrzeIak
Data: 08-05-2022 13:02:43 
Jednego nie rozumiem, może ktoś mi to wytłumaczy. Podobno sędziowie punktowali pod Canelo i dali mu 4 pierwsze rundy choć sobie na to nie zasłużył. w takim razie dlaczego nie potrafili dać mu później jeszcze 2 dodatkowych rund, żeby wyszło 7:5 dla Canel0.
Jak dla mnie to potwierdza że sędziowie nie byli przekupieni. Bo jakby byli to by dali zwycięstwo Canelo.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 08-05-2022 13:06:33 
Grzelak, gdzie uczyłeś się głupoty? Na jakichś kursach dla retardów?
 Autor komentarza: Marduk
Data: 08-05-2022 13:15:57 
Grzelak, wałek był ewidentnie szykowany w ostatniej rundzie Canelo zadał 7 ciosów, a Biwoł 18, więc no po prostu tą ostatnią rundę nie mogli dać Canelo, a pewnie bardzo chcieli zrobić wałek przynajmniej na remis. Tak jak tutaj pisali niektórzy, sędziowie starali się szukać dla Canelo rund zwycięzkich ile tylko się da, no ale też są jakieś granice. W każdej rundzie Biwoł zadał więcej ciosów, a w 1, 5, 6, 7, 8 i 12 dwa razy lub więcej niż dwa razy. W 6 na 12 rund Biwoł zadał minimum 2 razy więcej ciosów, a w 12 na 12 rund zadał ich więcej. 115:113 to i tak jest ogromne naciągana punktacja w stronę Canelo. https://www.boxingscene.com/canelo-vs-bivol-compubox-punch-stats--166060
 Autor komentarza: VVD
Data: 08-05-2022 13:18:42 
Meksykański oszust, dopingowicz i koń pociągowy DAZN złamał sobie nóżkę... ha ha ha, wspaniała to niedziela kiedy ta atrapa pięściarza, pozer, odczłowieczony baner reklamowy i pupil wszystkich którzy na boksie głownie zarabiają, zostaje bezdyskusyjnie wbrew biznesowi tych ludzi rozsmarowany na ringu jak masło na kanapce. Wszyscy fanboje rudego mam z was bekę, jak tylko wyciągną kupę z majtek to pewnie schowają się do szafy i będą starali się wyprzeć z pamięci te wszystkie swoje "mądrości" które tutaj wypisywali na temat "wielkości" Canelo, cóż leszcz zawsze będzie leszczem a jak ktoś ma zamiast gęby cholewę to ma i basta! Arystokratą nie umrze skoro urodził się kołtunem. Dziś jest wspaniały dzień dla bosku, zwyciężył sport, zwyciężyła dyscyplina i wiara w sędziowanie jeszcze nie umarła. Wreszcie uczciwy werdykt, wreszcie uczciwa walka (bez odwadniania) i w takich okolicznościach nic dziwnego że miłośnik wołowiny przegrał ha ha ha
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:19:48 
@Grzelak

Spieszę z tłumaczeniem. Cztery pierwsze rundy były wydrukowane. A na kolejne 8 Canelo musiał zapracować sam. Nie zrobił tego, więc sędziowie też nie bardzo mogli pomóc. Naprawdę tak ciężko to pojąć?
 Autor komentarza: GrzeIak
Data: 08-05-2022 13:20:56 
Ygnac, Marduk i właśnie dlatego się pytam. Jeżeli wałek był szykowany i jeżeli sędziowie byli kupieni to dlaczego nie dali zwycięstwa Canelo? Jeżeli powinno być 10:2 dla Biwoła a było tylko 7:5 to dlaczego sędziowie nie byli konsekwentni i nie przekręcili jeszcze 2 rund więcej żeby wyszło jak miało wyjść?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:22:01 
@VVD

Dawno nie miałem tak zajebstej niedzieli. Chętnie bym z Tobą zapalił jakiś dobry tytoń ziomuś ;) Pozdrawiam!
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:22:53 
@Grzelak

A co mieli wydrukować 12 rund?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:24:26 
Wydrukowali 4, bo myśleli, że tyle wystarczy. Przecież też muszą jakieś pozory uczciwego sędziowania zachować. Nie wiem czego Ty nie rozumiesz?
 Autor komentarza: fuszi
Data: 08-05-2022 13:26:17 
Te słowa Canelo to jasny komunikat do sędziów punktowych - Mieliście prostą robotę do wykonania, co to za 113-115??? W rewanżu nie ma prawa to się powtórzyć!!!
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 13:26:24 
Grzelak, no właśnie brakuje mi tutaj logiki. Był zdaniem niektorych wał, a sędziowie wypunktowali walkę dla Bivola...to może Bivol na tym skorzystał.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 08-05-2022 13:27:25 
4-0 Canelo po 4 rundach to jest kryminal. Szykowali walek ale zbyt wyraznie wygral Bivol.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 08-05-2022 13:28:56 
Grzelak no są jakieś granice. Sędziowie też nie chcą być potem w nagłówkach gazet, newsów czy tytułów. Wiadomo, że wezmą pod stołem i postarają się nagiąć ile się da, ale bez przesady. Adelaide Byrd i CJ Ross za wałki w odpowiednio w walkach Canelo vs GGG i Canelo vs Mayweather są znane do dziś i do dziś się o nich mówi i wspomina. CJ Ross po wałku w walce z Mayweatherem przeszła na emeryturę, a Adelaide Byrd też nie sędziuje w tak wielu dużych walkach jak przed walką GGG z Canelo.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 08-05-2022 13:30:05 
Sędziowie też nie chcą podzielić losu Byrd czy CJ Ross
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 13:30:38 
Polakos

Tak szczerze, zaakceptował byś dziś wynik 115-113, ale dla Canelo ?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 13:31:54 
MLJ

Dla mnie zasłużenie Bivol. 7-5 uważam za dobrą punktację, zważywszy że po 6 rundach miałem 4-2 dla Canelo.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 08-05-2022 13:32:06 
Ciocie Byrd beda chcieli sciagnac na ewentualny rewanz, ona skrupulow nie ma i karty wypelni przed walka.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 08-05-2022 13:35:02 
@Polakos
Idz sobie kup okulary, bo Canelo wygrał max 3 rundy
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 13:35:24 
7-5 to jest naciąganie, a nie dobra punktacja. Które rundy Mex wygrał przekonująco - drugą, trzecią, może jeszcze dziewiątą. Było całkiem jednostronnie.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 13:36:30 
Które rundy dałeś rudemu ?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:37:13 
@Garbaty

Polaków zaakceptowałby każdy wynik na korzyść Canelo. Zakochany człowiek rzadko myśli racjonalnie ;)
 Autor komentarza: null
Data: 08-05-2022 13:37:18 
Autor komentarza: nullData: 08-05-2022 08:08:35
Po prostu w tej walce Rudy trafił na zawodnika o takiej samej sile fizycznej, więc zadecydowały umiejętności, które Canelo zawsze miał co najwyżej na ocenę dobry, dlatego też wyboksowali go kolejno Lara, Mayweather i Gołowkin dwa razy.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:37:50 
Polakos*
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 13:38:25 
Grzelak
Naprawdę nie widzisz nic oczywistego? Z pierwszych rund dla mnie Canelo wygrał 2 (mniejsza z tym którą) wszyscy punktowali zgodnie każdą rundę. Od 4 Canelo wystarczyło żeby zgarnął 2 rundy - co mu udało się tylko 9 zgarnąć. To naprawdę jest giga wałek jak na zawodnika, który w ringu ani razu nie zagroził przeciwnikowi, nie kontrolował walki i wyprowadził mniej ciosów na każdej płaszczyźnie. Punktowali dla Bivoła ale przy takich przewagach pewnie się troszkę zdziwili pod koniec. Zresztą nie ma co przekonywać innych, każdy ma swój rozum. Rozumiem, że z GGG i Larą też sędziowie nie wałowali wg cb?
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 08-05-2022 13:38:27 
4-2 Canelo po 6 rundach, dobre.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 13:39:59 
MLJ

A nie pamiętam nawet. 2,3,4 5 lub 6, i któraś w drugiej połowie walki dla koksa.
 Autor komentarza: GrzeIak
Data: 08-05-2022 13:41:14 
@Boks4ever A skąd wiadomo, że akurat właśnie 4 pierwsze rundy były wydrukowane? Dla mnie to wszystko się mocno nie trzyma kupy.
Dla mnie jest prosto : sędzia albo bierze w łapę albo nie bierze. Jeżeli bierze to robi swoje konsekwentnie do końca.
Dla jasności, ja wiem że Canelo nie zasłużył na zwycięstwo.
Ale sędziowie powinni zasłużyć na wypłatę od Canelo jeżeli taką wzięli. Dla mnie sędziowie są w takim razie partaczami.
Dla przykładu, mój znajomy uczy w szkole. I jak mu dyrektor powie : Ten uczeń ma nie zdać, albo rodzić zapłaci żeby dziecko zdało to ocena na koniec jest zgodna z umową i wiedza ucznia nie ma na to żadnego wpływu.
Zasady to zasady. Przecież ci sędziowie i tak już dali mocno dziwny werdykt, bo Canelo nie zasłużył na 5 rund, ja bym mu dał 2 rundy.
Czyli gdybym ja był sędzią to albo bym dał normalny wynik, 10:2 dla Biwoła ale jeżeli bym wziął w łapę to Canelo by u mnie wygrał.
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 13:41:58 
Co xD 4-2 po 6 rundach? Większość miała 5:1. I przegrał tylko przez warunki fizyczne, a przegrał 115:113? Polakos ale dla mnie Twoja opinia nt tej walki jest lekko mówiąc, kontrowersyjna.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 13:45:27 
7-5 powiadasz :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 13:46:34 
Scross

Nie tylko, ale przede wszystkim przez warunki fizyczne.
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 13:48:50 
Ale Canelo już walczył z wyższymi od Bivola. Według mnie tutaj wygrał Bivol przede wszystkim pracą nóg, zasięgiem, który potrafił użyć, a nie jak poprzednicy, chłodną głową i iq. W porównaniu do niego Canelo ruszał się jak wóz z węglem.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 13:50:38 
To jak to jest, z większym od Biwoła Smithem Alvarez mógł sobie poradzić (a wiadomo, że Bryt to statyczny cel), ale już z Biwołem nie? Heheh, to nie przede wszystkim warunki fizyczne (miały one jakiś tam wpływ), tylko po najzwyczajniej w świecie umiejętności.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 13:53:24 
Eh...tu nie chodzi o to, że ktoś jest wyższy tylko większy. Smith całą karierę boksował w 168, Bivol całą karierę w 175.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 13:54:42 
@Grzelak

Oglądałeś walkę? Z pierwszych czterech rund można dać Canelo tę pierwszą rozpoznawczą. Sędziowie robili, co mogli, ale też nie mogą sobie pozwolić na jakieś większe faworyzowanie któregoś z zawodników, bo jak każdy pracownik boją się o swoją reputację. Twoje porównanie do pracy w szkole jest totalnie bez sensu. Tutaj patrzy cały świat...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 08-05-2022 13:55:14 
O jakiej, k.m. "dysproporcji" w warunkach fizycznych tu mowa?
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 13:58:30 
Ehh...Smith to przede wszystkim dusił wagę, mając straszne problemy z robieniem limitu super średniej (o czym było głośno), a do ringu potrafił wchodzić mając nawet, uwaga uwaga, ponad 190 funtów. Tak więc kombinuj dalej.
ps Biwoł nie miał problemu by zejść do super średniej na jakiś bój
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 13:58:32 
Akurat to że rudy zebrał pasy w 168 można faktycznie uznać za jego sukces. Mistrzowie byli jacy byli, ale koks ich wszystkich poustawiał. Ciekaw jestem ile by zdziałał jakby trafił na zawodników z super six.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 13:59:40 
Kulawy argument z wielkością to byłby dobry, gdyby Canelo zebrał lanie od Beterbijewa, który pasuje nawet do cruiser, ale nie od Biwoła, który deklarował chęć zrobienia 168
 Autor komentarza: ELREY
Data: 08-05-2022 14:01:32 
"BYŁEM PEWIEN, ŻE WYGRYWAM, BIWOŁ WYGRAŁ MNIEJ RUND"

Hahahaha rudy w kompletnym szoku, sedziowie w koncu rozpisali walke bez wałków :)

PS.

Juz chyba nikt nie ma watpliwosci co zrobilby z tym karłem na betonowych nozkach Oleksandr Usyk. Niedzielny sparing 12-0 dla Ukrainca, jeszcze wieksza deklasacja niz z Mayweatherem.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:01:34 
Beterbijewa to akurat łatwiej byłoby mu przełamać. Kto wie czy nie będzie teraz go ścigał, po rewanżu z Bivolem.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 08-05-2022 14:04:31 
@Polakos

Co sie stalo w nocy? :)

Hahahahaha
 Autor komentarza: Rambo5
Data: 08-05-2022 14:05:22 
Witam jestem nowym uzytkownikiem odnoszqc sie do walki Alwarez Bivol w niektorych fragmentach walki gdyby Bivol przyspieszyl to by Alwareza znokautowal
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:05:43 
Takiego Canelo jak wczoraj to Beterbijew w formie dopadłby w końcowych rundach. Tak więc uważałbym z tym gonieniem, choć Artur nie jest już tak zabójczy, jak jeszcze 2-3 lata temu.
Z Beterbijewem to chociaż Twoja kiepska wymówka o rozmiarach miałaby pełne uzasadnienie, bo Beterbijew spokojnie mógłby chodzić w cruiser.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 14:07:15 
@Polakos

Twój idol właśnie został wypunktowany, a Ty mu życzysz teraz nokautu od Beterbijewa? Dziwna jest ta Twoja miłość...
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:11:07 
Z Gvozdykiem ze Stevensona, tez nie widziałbym wczoraj rudego..
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 14:12:44 
@Garbaty

Podzielam tę opinię. Taki technik jak Gwozdyk ewidentnie nie pasowałby Wołowinie.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 14:14:10 
Z mniejszym Derewianczenką już pewnie miałby olbrzymie problemy
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:16:38 
Weźmy pod uwagę, że Canelo znakomicie wyciąga wnioski z rundy na rundę A tutaj miałby kilka miesiecy żeby zastanowić się jak wykończyć Bivola.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 14:17:04 
Cieszy mnie naprawdę ta porażka Alvareza. Wiadomo, że kilku użytkowników i tak nie przejrzy na oczy, ale to nie oni decydują o kolejności w rankingach. Usyk teraz zdecydowanie numerem jeden.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:18:05 
Gilberto Ramirez, To może być hicior lhw, właśnie z Bivolem. Obaj 30-31 lat,
Nieduszący się wagą Smith, ostatnio w 175 wyglądał zajebiście.
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 14:18:41 
@Polakos

Masz rację geniuszu. Canelo wyciągnie wnioski. Biwoł to tylko tępy Rusek, żadnych wniosków nie wyciągnie xD
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:19:58 
Cieszy nie tyle porażka Alvareza, co koniec pieprzenia o tym statusie niepokonanego, stawianie go w roli kandydata do najlepszego w historii(:DDD), jakichś chorych i nieuzasadnionych rozmów o Usyku. Saul to nadal kawał wybornego pięściarza.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:22:06 
Mchy

Ale to akurat niewiele zmienia w kwestii dyskusji o byciu jednym z najlepszych w historii. Przecież zdarzały się one w zasadzie wszystkim najlepszym.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:23:23 
Jeśli nie będzie jakiegoś 5-0, 6-0 na starcie u sędziów dla rudego, to będzie powtórka z rozrywki. Niby rudy wyciągnie wnioski, a Bivol to nie ?
 Autor komentarza: Boks4ever
Data: 08-05-2022 14:23:30 
@mchy

Zgadza się. Alvarez jest świetnym pięściarzem. Ale jest też chujowym człowiekiem, bo nie potrafi docenić klasy rywala.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:24:28 
W historii.. ale meksyku, to zgoda :)
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:25:44 
Canelo nie ma najzwyczajniej ani jednego argumentu, by uważać go za jednego z najlepszych w historii, ba nawet najlepszego w XXI wieku. To będzie jakieś historyczne top 50-70 i top 3-5 XXI w. Nadal znakomity.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:28:09 
Wiele zależy od tego jak się potoczy dalej kariera Canelo. Jeśli dorzuci 2-3 kolejne świetne skalpy to znowu wróci do gry o tytuł najlepszego w historii. Porażki naprawdę w tej kwestii niewiele zmieniają bo one nie odbierają mu dotychczasowych osiągnięć.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:28:17 
Najzabawniejsze jest to że ja osobiście do werdyktu walki z Floydem kibicowałem Canelo. Jak zobaczyłem 114-114 to się za głowę złapałem.. Potem doszedł lara, kolejne ciasne walki wygrywane za wysoko, spierdalanie przed kazachem, kłótnie z federacją WBC, obrażanie się na program antydopingowy, wreszcie 2 razy wał na kazachu.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:29:10 
Boks4ever
Kiepskie jest to gadanie, że czuje, że wygrał, bo Mex został wyboksowany niemal do jednej bramki. Wyboksowany BOKSERSKO, nie stłamszony rozmiarami. Ale widziałem, że oddał szacunek Biwołowi. Warto mieć twittera.
Ja niechęć bokserską do Alvareza mam za kulisy. Klauzule wagowe, faworyzowanie przez sędziów, nieczyste zagranie i wołowina. Jego dorobek nie byłby splamiony, gdyby sędziowie prawidłowo wypunktowali 1 walkę dla Kazacha.
Prywatnie Mex imo zasługuje na szacunek, za pomoc dzieciom z rakiem(nie chwali się tym), czy nieustępliwość.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:30:04 
A jak sobie tak na luzie fajnie dyskutujemy to przyznajmy uczciwie, że Canelo ma wielkie osiągnięcie, również historycznie.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:30:16 
koks, macholeje z kontraktami i limitami nawodnienia. Przekupywanie zawodników, nie dając im czasu na regenerację po walce. Cięzko kogoś takiego szanować, choć zgadzam się że pięściarzem ALvarez jest bardzo dobrym.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:31:04 
Polakos

A co, walczył pod Alamo ? :)
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:34:07 
Ale co to jest świetny skalp? Canelo ma w swoim dorobku ze 2, góra trzy świetne skalpy. Są nimi Gołowkin(czy sprawiedliwie czy nie), Cotto (past prime), Kowaliow (srogo past prime). Nawet dołożenie kolejnych 2-3 nie spowoduje, że Canelo będzie kandydował do TBE, bo SRL, SRR, Floyd, Pac mają takich na pęczki, a za wyjątkiem SRR piszę tylko o gościach z ostatnich 50 lat.
Dla jasności - Callum, BJS, Plant to nie są świetne skalpy, bo to 2 liga.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:37:20 
Ja bym powiedział, że 9 skalpow z ten najwyższej półki i kilka słabszych.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:38:40 
No to ze sporym uśmiechem czekam na te 9 skalpów najwyższych lotów i zabieramy się do obalania :)
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:41:01 
mchy

Dziewięć, ale to będą skalpy z wałami.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:43:14 
Garbaty Predatorze - pogadamy, spróbujemy podyskutować, choć z Polakosem niestety dosyć ciężko :P
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:44:28 
Oj będzie, tym bardziej że Canelo wczoraj przegrał tylko 7-5 w rundach :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:44:46 
Dla mnie Trout, Lara, Cotto, Golovkin, Jacobs, Smith, Kovalev, Plant i Saunders
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 14:46:48 
I oczekuje lepszych argumentów niż: moim zdaniem walki nie wygrał.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 14:49:48 
Trout - skalp
lara - wał
GGG - wał
Cotto - skalp
jacobs - skalp
Smith - skalp
Kowaliow - 2 miesiące po cięzkim pojedynku z Yarde, o ile pamiętam były jakieś macholoje z wagą, 0,5 skalpa
Plant - skalp
Saunders - skalp

6,5 w skalpach..
 Autor komentarza: Sambor
Data: 08-05-2022 14:49:51 
I oczekuje lepszych argumentów niż: moim zdaniem walki nie wygrał.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:53:10 
Golovkin, Cotto, Kowaliow - zgoda, niezależnie od okoliczności.
Trout - porządny, ale mający na koncie jedno dobre zwycięstwo, całe życie - mało na świetny skalp. Choć Trouta bardzo lubię.
Lara - na granicy. Jedna waga, idący na śmierć na życie z średnim Moliną, niezłym Martirosjanem. Zgoda, przepchnę Ci to, zakładając, że zaliczamy mu zwycięstwo w przegranym wałku z Williamsem. Overall Lara znakomity.
Jacobs - nie. Porządny, ale nie świetny. Największe zwycięstwo to Derewianczenko tudzież mało aktywny Quillin - to nieco za mało.
Callum - daj spokój. Walkę przed Canelo nie był w niczym lepszy od przeciętnego Rydera, największy na rozkładzie Groves - mało.
Plant - bez jaj, nie ma nawet co argumentować.
Saunders - dwie dywizje ok, ale znowuż - BJS ma na koncie z półtora dobrego zwycięstwa.
Mamy cztery, może cztery i pół znakomitego zwycięstwa. To mniej więcej tyle, ile Floyd czy Pac potrafili zrobić w 2-3 lata :P
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:53:39 
Trout całe życie w jednej wadze miało być*
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 14:54:22 
I oczekuje lepszych argumentów niż: moim zdaniem walki nie wygrał.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 08-05-2022 14:55:05 
Alvarez definitywnie ma problem ze wschodnią szkolą boksu, przeciwnicy reprezentujacy ten styl są dla niego wyraznie przeszkodą nie do przeskoczenia:

Dwie porazki z Golovkinem i kolejna z Bivolem mowią same za siebie :)
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 14:55:31 
Ba, ja nawet naszemu Polakosowi naciągnąłem jednego zawodnika, dając mu zwycięstwo w walce, którą oficjalnie przegrał (Lara v Williams) :P
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 15:02:25 
Szczerze to mało przekonujące te twoje argumentacje. Bardziej na zasadzie - podaj mi naziwsko, a jakoś spróbuje je podważyć. Tak można zrobić z każdym zwycięstwem każdego pięściarza. Ale doceniam starania,
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 15:04:54 
:D takie słowa z Twoich palców tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że mam rację. Dziękuję i oczekuję kolejnych wpisów o cyklu "Biwoł wygrał rozmiarami" :)
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 15:05:48 
i tylko 7-5 w rundach :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 15:06:49 
A ja czekam na jakieś porządne argumenty, możę teraz, może w przyszłości,
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 15:08:20 
Dobrze by było Polakos, żebyś Ty w końcu popisał się jakimś argumentem, bo jak na razie zero. A jak pojawiły się informacje o wadze Smitha, to od razu zszedłeś z tematu :)
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 08-05-2022 15:15:19 
Polakos

A Canelo nie przeszedł ostatnio na wegetarianizm ? Bo chyba widziałem jakiś artykuł na ten temat. Może to stąd ta porażka ?
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 15:17:25 
mchy

Ale o czym tu w ogóle dyskutować apropos tej wagi? Skoro się męczył z limitem to mógł wcześniej przejść.
 Autor komentarza: mchy
Data: 08-05-2022 15:21:59 
I to jest rozumiem Twój argument? Miło, że sam wybierasz tematy. Dusił, bo miał w 168 przewagę siły. Ale jak chcesz to mogę zejść z Calluma i zapytam o co innego.
Co przeszkodziło Canelo z Biwołem, co nie miało znaczenia z Kowaliowem?
Obaj są tego rozmiaru, TEORETYCZNIE tej samej wagi. Kov idzie dziś do cruiser, Biwoł sam deklarował chęć przejścia do super średniej. Biwoł jest z tych mniejszych półciężkich. Wniósł 180 lbs z Agnew, 184 z Chilembą. Co przeszkodziło Mexowi wczoraj?
 Autor komentarza: Scross
Data: 08-05-2022 16:14:47 
@mchy
Sędziowie mu przeszkodzili./
 Autor komentarza: Marduk
Data: 08-05-2022 16:24:17 
Ale z tym wegetarianizmem to racja, Cynamon musi wrócić do sprawdzonej mięsnej diety opartej o meksykańską wołowinę, choć i teraz pewnie nieco podjadał :D
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 16:26:45 
mchy

Szczerze to nie wiem, inny styl zawodnika? Mi się wydaje, że Beterbijew by skończył podobnie jak Kowalev, nad Bivolem musi się trochę bardziej nagłówkować co nie zmienia faktu, że w rewanżu może go wykończyć i podbić całą półciężką.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 08-05-2022 16:44:51 
@Polakos

Pytam ponownie, co sie stalo w nocy? :)

Hahahahaha
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-05-2022 17:01:53 
A co się stało?
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 08-05-2022 17:07:58 
"Nie przegrałem tej walki. Według mnie oddałem Biwołowi cztery, maksymalnie pięć rund"

To j... menda...
 Autor komentarza: maddog
Data: 08-05-2022 17:25:44 
Canelo: Byłem pewien, że karty z punktacją są już wydrukowane...
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 08-05-2022 17:36:45 
Fury stał się numerem 1 w światowym boksie. A przyczynił się do tego Edziu, kto by pomyślał że życie napisze taki scenariusz
 Autor komentarza: maddog
Data: 08-05-2022 17:50:26 
Essa
Ten twój łabędzi śpiew jest żenujący
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.