WHYTE NIE POJAWI SIĘ DZIŚ NA KONFERENCJI PRASOWEJ PRZED WALKĄ Z FURYM

A jednak potwierdziło się... Pomimo zapewnień Eddiego Hearna, Dillian Whyte (28-2, 19 KO) dotrzyma słowa i nie pojawi się dziś na pierwszej konferencji prasowej promującej jego walkę z Tysonem Furym (31-0-1, 22 KO).

Ekipa mistrza WBC wagi ciężkiej już wcześniej skarżyła się, że Whyte chce ich szantażować. Pretendent miał zagrozić, że jeśli nie dostanie więcej pieniędzy, to nie weźmie udziału w promocji walki, która przecież będzie do obejrzenia w Wielkiej Brytanii w systemie PPV.

Dziś ma odbyć się pierwsza konferencja. Challengera na niej nie będzie. Whyte stwierdził, że nie dostał oficjalnego zaproszenia na konferencję i obawia się, że gdyby się na niej pojawił, nie byłoby na niej Fury'ego i tylko traciłby czas...

Po miesiącach negocjacji, zakończonych najwyższym w historii przetargiem, walkę zapowiedziano na 23 kwietnia na znanym stadionie Wembley w Londynie.

- Dillian chętnie wziąłby udział w promocji otwarcia sprzedaży biletów, lecz nie był w stanie osiągnąć porozumienia z Frankiem Warrenem i jego grupą Queensberry Promotions nawet odnośnie najbardziej podstawowych wymagań, które są czymś normalnym w świecie boksu - powiedział Jeffrey Benz, doradca Whyte'a.

Pomimo niekorzystnego podziału 80 do 20 na korzyść Fury'ego, Whyte i tak zarobiłby zdecydowanie najwięcej w karierze. Dostanie minimum 7,4 miliona dolarów, ale jeśli wygra, dostanie bonus od WBC, czyli dodatkowe 4,1 miliona z depozytu. Teoretycznie więc na stole dla Whyte'a jest do zgarnięcia aż 11,5 miliona dolarów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 01-03-2022 13:15:19 
Ze te skandaliczne 20 % niech się w dupę pocałują. Dalszy ciąg świetnej postawy Whyte'a. Oby do dnia walki..
 Autor komentarza: Furmi
Data: 01-03-2022 13:25:34 
Pamiętaj, że im więcej sprzedadzą PPV, tym więcej dostanie Whyte - być może więc reklama by się przydała również Dillianowi...
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 01-03-2022 13:43:17 
Furmi
widocznie Łajt ma nastawienie na zarobek w późniejszym terminie - ogromną wypłatę za danie rewanżu pobitemu Tajsonowi - mentalność zwycięzcy :) a reklamą ma być pierwsza walka a nie idiotyzmy gadane na konferencjach, więc się skupia na robocie.
 Autor komentarza: khorne
Data: 01-03-2022 14:12:24 
Furmi, a skąd info o udziałach w PPV ? Nawet w tym artykule jest mowa o 7.4mln i 11.5mln bez słowa o udziałach
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 14:14:01 
mam nadzieję że jak Tyson obije mu facjatę, to nikt go już nie weźmie do poważnych walk za te cyrki. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie i bardzo krótkowzroczne.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 14:21:38 
Garbaty te 20 % to jest jego najwyższa wypłata w karierze. Edzio za walkę z Joshuą proponował mu marne 5 mln. Zakładając że pod względem medialnym to walka o podobnym kalibrze, to ile Whyte by zainkasował z puli z 8%? Tutaj nie dość że ma zagwarantowane już z góry 2,4 mln więcej to jeszcze za samo zwycięstwo może jeszcze dostać DODATKOWO prawie 5 mln. Nie widzę tutaj powodów by Whyte mógł się czuć pokrzywdzony, a jeśli tak to w jakim stopniu Edziu chciał go wydudkac?
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 14:24:09 
Już nie wspominająć że te podziały % są kant d rozbić bo podobno Fury nie ma dostać całości ze swojej kwoty, to wszystko są założenia umowne, a w rzeczywistości Whyte otrzyma o wiele większy procent niż to jest podane oficjalnie
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 14:25:52 
sorry u Edzia dostałby z 12,5 % to i tak kolosalna różnica, plus tutaj drugie tyle może dostać za zwycięstwo
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 01-03-2022 15:02:12 
I bardzo dobrze. Niech Fury pajacuje za dwóch jak chca by sie gala bardzo dobrze sprzedala.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 15:13:43 
w sumie racja tutaj też pajacuje tylko Pawluś z Toronto, nikt w tym nie jest w stanie dotrzymać mu kroku, a jakoś wszystko to funkcjonuje
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 01-03-2022 15:18:39 
@Furmi jesteś pewien o doli z PPV dla Whyte'a? Dotąd była mowa tylko o gaży wynikającej z przetargu. Stąd wkurwienia Whyte'a, bo liczył na więcej z takiego hitowego starcia.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 15:27:59 
Ramirez czy dostanie PPv czy nie powinien wypełniać swoje obowiązki. Za chwilę okaże się że będzie żebrać o kolejną duża walkę, a nikt mu jej nie da, bo będą mu wypominać że zachowuje się nieprofesjonalnie i nie podejmuje współpracy. Niech dalej słucha Edzia to super na tym wyjdzie
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 01-03-2022 15:33:13 
NOSFERATU1922
tym bardziej, że ma dwubiegunówkę czy dwubiegunkę :) może to i nie rozdwojenie jaźni ale za dwóch zapewne wystarczy. Do tego, przy jego sprzecznych wypowiedziach, to na konferencji może nawet wszcząć awanturę z samym sobą - to nawet lepszy ubaw/promocja niż jakby powielali wyświechtany już scenariusz awantur pomiędzy dwoma zawodnikami.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 01-03-2022 15:34:36 
@Ramirez

U konkurencji pisza, ze wlasnie nie ma udzialow w sprzedazy PPV :) Niech sie produkuja bez niego.
 Autor komentarza: khorne
Data: 01-03-2022 15:52:49 
@Furmi , ponawiam pytanie.
 Autor komentarza: Orientus
Data: 01-03-2022 16:25:31 
Whyta chcieli zrobić na nierównym podziale 20-80 i bez PPV! Dlatego takie akcje. Spokojnie, Fury jest klaunem za kilku, będzie wyzywał, gadał, sam sobie odpowiadał, pewnie jego stary się włączy w dyskusje. Normalnych ludzi takie cyrki nie robią, ale fani Furego będą zachwyceni.
 Autor komentarza: Glacenemenes
Data: 01-03-2022 17:11:13 
Skoro zgodził się na walkę to powinien brać udział w cyrku .
Tyle w temacie
 Autor komentarza: khorne
Data: 01-03-2022 17:35:36 
a co ma zgodzenie się na walkę do uczestniczenia w cyrku? Zgodził się na walkę, a nie na cyrk.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-03-2022 17:43:32 
Ja tam popieram ten "proteset" który jest niczym innym jak tylko porządnym pstryczkiem w nos Warrena i Furyego.

Robili mu pod górkę na spółkę z WBC i dali mu jak najmniej się chyba dało z podziału. Dodatkowo prawdopodobnie Whyte nie dostanie procentu z ppv. Po co miałby się teraz starać skoro jego kasa jest już zagwarantowana czy walkę kupi 1 czy 10000000 osób?

To problem Warrena który solidnie przepłacił na przetargu tylko po to by mieć pełną kontrolę nad całą gala.

A i dla Tysona który lubi się posprzeczać, pokrzyczeć i podyskutować jest to pstryk w nos bo teraz będzie mógł sobie pokrzyczeć ale do dziennikarzy.

Na miejscu Dilliana pojawił bym się dopiero na ważeniu. Niech klaun Fury się poci starając się rozbudować zainteresowanie. Jednocześnie niech zachodzi w głowę jaką formę ma już dillian.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 18:03:52 
Ten najmniejszy procent podziału to i tak gaża większa niż Edziu dawał mu za Aj 5 mln i największa gaża w karierze. I tak ten podział procentowy to pic na wodę, bo podobno Fury ma się podzielić z Warrenem jego umowną gażą, także na dobrą sprawę nic nie wiemy na temat wypłaty Furego i tego jaki w rzeczywistości procent z tego otrzyma Whyte. Jedyne co wiemy to właśnie dwa fakty co wspomniałem wyżęj, że jest to więcej od propozycji Edzia i największa wypłata w karierze. Gdyby dla Whyta ta propozycja była tak niekorzysta to by jej nie przyjął, nikt mu tego nie nakazał.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 18:07:13 
Natomiast to jaką gażę sobie wynegocjował to odrębna sprawa i to jest tylko i wyłącznie jego sprawa. Nie powinien mieszać do tego swoich kibiców i ich olewać w związku z tym. Słabo to wygląda to nie jest cios który Whyte wymierza tylko w Furego i jego promotorów, ale także w swoich kibiców, potencjalnych sponsorów i zaprzepaszczza szansę jaka ta walka daje na wypromowanie siebie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-03-2022 18:18:13 
Whyte dostanie dużo nie z łaski i dlatego że został doceniony (wręcz przeciwnie) a dlatego że Warren chcąc wykluczyć Hearna i jakikolwiek wpływ ekipy Dilliana na samą walkę postanowił wygrać przetarg ZA WSZELKĄ CENĘ.

Dostanie więcej niż za AJ-A kilka wiosen wstecz bo jest oficjalnym pretendentem i mistrzem tymczasowym a nie jednym z wielu możliwości. Fury musi z nim walczyć.

To walka OBOWIĄZKOWA. Nie ma znaczenia ile naprawdę dostanie do ręki Fury. Tu się liczy to że Dilliana potraktowali najgorzej jak mogli czyli dostał 20 procent i nic więcej. I walczyli o to żeby było tak nisko w sądach z Whytem. Nie wspomnę ile lat najpierw z Wilderem musiał czekać aż w końcu łaskawie mu tą walkę dali. To było że 3 lata jak nie lepiej.

Whyte ma wszelkie powody do tego by czuć się poszkodowanym i wkurwionym a teraz ma też okazję by choć minimalnie zrobić im na złość. I robi. I bardzo dobrze.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 18:39:49 
Gdyby Hearn wygrał przetarg to Whyte dostałby jeszce mniej. Hearn zadeklarował wysoką kwotę, nie było wcale pewności że Warren da więcej. Tak czy siak, nie patrząc na intencje Warrena to ten dzięki swojej ofercie dał Whytowi ze 2 miliony więcej niż Edziu i za to powinien mu dziękować. Natomiast jeśli już miałby mieć pretensje to do Wbc a nie do promotorów Furego, jednak głównie te jego akcje mają na celu dotknąć promotorów Furego bo dla Wbc chyba też jest już wszystko jedno, dlatego nie do końca rozumiem postępowania Whyta. To wszystkie oskarżenia co tu piszesz są pod adresem Wbc, więc dlaczego Whyte swoim działaniami sabotuje działania Warrena, dzięki któremu że ten wygrał przetarg ma większą wypłatę? Chyba Edzio mu tak podpowiada żeby zaszkodzić konkurencji. Przecież to nie Warren odpowiada za to żę Dillian dostał 20 % i że tyle czasu czekał na walkę o pas od Wildera tylko WBC.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 18:41:34 
Jednak jego działania są skierowane tylko i wyłącznie na zaszkodzenie Warrenowi, dla mnie sprawa jest jasna tutaj Edziu załatwia swoje interesy tylko że robi to na tyle nieudolnie że tak naprawdę pomaga konkurencji
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 01-03-2022 20:06:41 
Furmi, wprowadzisz w końcu opcję blokowania dzbanów? Na konkurencji świetne to się sprawdza.
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 20:09:50 
to o sobie to mówisz z tymi dzbanami. Masz rację przydałoby się. W końcu nie musiałbym czytać po raz 100 jaki to Whyte jest poszkodowany, chociaż dostaje wypłatę życia. Ja rozumiem że Edziu dawał mniej bo tam nie maił jakiegoś statusu, ale tutaj jest aż o 50 % więcej + drugie tyle za wygranie walki to są kolosalne różnice. Natomiast do Wbc rzeczywiście jakieś pretensje może mieć Whyte, ale to trzeba było udowodnić w sądach jak była okazja a nie teraz płakać
 Autor komentarza: Ziomus
Data: 01-03-2022 20:12:03 
zresztą Tyson już zrobił szacha mata na te działania mające niby zapobiec promocji, bo ogłosił że to jego ostatnia walka. Tak się robi promocję, teraz już nawet Fury nie musi się już gimnastykować
 Autor komentarza: PawelToronto
Data: 02-03-2022 03:27:34 
ad. Ramirez
Dopoty dzban wode nosi, dopoki mu sie ucho nie urwie. Przyszla kryska na matyska, przyjdzie i na naszego Ziomusia.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.