YOKA PRZYJĄŁ ZAPROSZENIE DO TAŃCA - BĘDZIE ELIMINATOR Z HRGOVICIEM?

Tony Yoka (11-0, 9 KO) przyjął zaproszenie od federacji IBF na końcowy eliminator do pasa wagi ciężkiej z Filipem Hrgoviciem (14-0, 12 KO).

Mistrz olimpijski z Rio, który notabene w półfinale odprawił właśnie Chorwata, zwyciężając stosunkiem głosów dwa do jednego, miał zaplanowaną walkę z Martinem Bakole, ale obostrzenia związane z pandemią koronawirusa spowodowały, że galę przełożono.

Teraz oba zespoły mają czas na negocjacje. Jeśli nie dojdą do porozumienia, wówczas organizatora tej walki wyłoni oficjalny przetarg. Stawka jest wysoka, gdyż lepszy z dwójki Yoka vs Hrgović zostałby obowiązkowym challengerem dla zwycięzcy rewanżu Aleksandra Usyka (19-0, 13 KO) z Anthonym Joshuą (24-2, 22 KO). A taki pretendent IBF może liczyć na 35% z zysków z walki mistrzowskiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 13-01-2022 12:48:17 
Taki pretendent może liczyć na 35% z walki o pas? Whyte wg przepisów WBC miał liczyć na 45%, a wiemy jak to obecnie wygląda :)

Ale co do podjęcia rekawicy przez Yoke - super, w końcu ktoś się zdecydował. Będzie świetna walka weryfikująca obu prospektów.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-01-2022 12:51:38 
Niepotrzebnie wybijaja sie ci, ktorzy mogliby atakowac pokryta kurzem czolowke. Obaj powinni czyscic rankingi z Chisor, Pulewow i innych, ktorzy sie tam zasiedzieli, a ich czas sportowy sie skonczyl.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 13-01-2022 13:00:50 
@gerlach
Zgadzam się, dziwny jest świat boksu
 Autor komentarza: Bonnte
Data: 13-01-2022 13:32:27 
Jeżeli to prawda to szacun dla Yoki i jego drużyny. Ale co z Bakole? Nie było żadnej oficjalnej informacji o odwołaniu tego pojedynku.

@gerlach

z jednej strony tak. Ale z drugiej strony trzeba jakoś oddzielić ziarna od plew. Tylko w ten sposób można tego dokonać. Poza tym nie uważam, że przegrany w tej walce będzie na straconej pozycji. Przyjdzie czas na czołówkę.
W ogóle moim zdaniem obecnie tzw "prospekci" zbyt wcześnie dochodzą do walk mistrzowskich. Nie mówię tylko o HW. Kiedyś pretendenci mieli grubo ponad 20 walk na pro zanim atakowali tron. Teraz następuje to znacznie szybciej.
Według mnie Yoka 20-0 będzie znacznie lepszym i bardziej doświadczonym bokserem niż Yoka 12-0. Nawet jeśli po drodze ubije kilku średniaków.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-01-2022 13:43:21 
@Ramirez82
Akurat IBF jest dosyc uczciwe (zwlaszcza patrzac na to co robi np. wbc).

@gerlach + @Piesel
Wy tak na serio ? Dostajcie (tzn mam nadzieje, ze dostaniemy), walke jednych z najgorętszych prospektów, a Wy wolelibyscie zeby obijali jakies wraki lub zawodnikow past-prime. Chyba gale Wasyla wypraly Wam głowy xd
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 13-01-2022 13:53:09 
Hahahah, oewnie Hrgovicowi juz kupa daje znac, ze zaraz bedzie w majtkach :D Dla mnie faworytem Yoka i to przed czasem. Yoka zostal juz sprawdzony na pewnym poziomie, kiedy to Hrgovic obijal bumy i przyjmowal niepotrzebne ciosy.
 Autor komentarza: Bonnte
Data: 13-01-2022 14:02:27 
Ja nie mam jakiegoś takiego wyraźnego faworyta.
Minimalny to Yoka, bo jest lepszy technicznie i lepiej sprawdzony.
Jednak nie odbierałbym Filipowi szans. Kibicuję Yoce.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 13-01-2022 14:09:42 
@marcinm - póki co nic nie dostajemy, poza informacją, że Yoka nie robi kupy przez Hrgoviciem. Ale do walki lata świetlne jeszcze, jeśli okaże się na przykład, że finansowo dużo bardziej opłaci się Bakole. Pzdr
 Autor komentarza: puncher48
Data: 13-01-2022 14:12:55 
Gruby eliminator, oczywiście o ile się odbędzie, delikatnym faworytem Francuz, ale tak wyłącznie pijarowo. Trzymajmy kciuki, aby do tej konfrontacji doszło, bo to będzie prawdziwa uczta dla kibiców.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 13-01-2022 14:25:01 
A ja się zgadzam z Gerlachem i Pieselem. Stare pryki blokują ranking i zamiast z młodymi prospektami walczą między sobą do usranej śmierci. Ajagba, Sanchez, Joyce, Dubois, Hrgović nie doczekali się walk z Parkerem/ Chisorą, Whytem
 Autor komentarza: marcinm
Data: 13-01-2022 14:28:11 
@Furmi
Zdaje sobie sprawe, zaznaczylem ze mam nadzieje ze dostaniemy. Z tego co pamietam to Bakole mial dostac ok 300 tys$. Zakladajac, ze tutaj podzial zapewne bedzie 50/50 to mysle, ze team Sauerland tez nie oferowal wiecej (niz te 300k) poprzednim niedoszlym rywalom. Dlatego nawet jak team Yoka wylozy w przetargu 600-800k-1kk (i zapewne wygra) to nie bedzie stratny, a reszte zyskow zachowa dla siebie.

Tez stawiam france, głównie dlatego że Hrgovic nie slynie z obrony, za to jest bitny - jezeli Yoka nie jest przesadnie kruchy to powinien wygrac na pkt
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-01-2022 14:46:41 
@marcinm

A co, ciebie kreci 40letni Pulew w walkach o tytuly? Powinien dostac trzecia szanse?;) Chlop pokonal Dinu, Bookera i Kevina Johnsona (sic) i w efekcie dostal walke z Joshua. Przyklady moznaby mnozyc.

Oczywiscie, ze wole Yoka - Pulew, Hrgovic - Chisora i jedziemy z poprzeczka coraz wyzej. Obaj sa niezweryfikowani, nie ma co zaprzeczac, ale maja juz po nascie walk i mogliby bic starcych mistrzow/wyjadaczy.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-01-2022 14:52:08 
@Bonnte

Jasne, zgadzam sie, porazka (na pkt) zadnego z ich nie skresli + jesli bedzie fajna walka to obaj zyskaja na renomie. Sama walka na pewno bylaby ciekawa, choc w nia watpie.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-01-2022 14:53:55 
Inna sprawa, ze zalozmy, ze Hrgovic lub Yoka wygraja ten eliminator i co, hejze na Usyka lub Joshue? Ktorys z nich jest na to gotowy? Dziwnie to troche w IBF wyglada.

ps. pominmy, ze najpierw i tak Fury zawalczy ze zwyciezca Usyk - Joshua
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 13-01-2022 15:13:25 
Ludzie, a kogo pokonal wczesniej AJ nim zawalczyl o pas? Dilliana, ktory wczesniej tez nikogo nie mial na rozkladzie, a potem wyrosl na czolowke. To sa piesciarze z przeszloscia amatorkska, dosyc bogata. Yoka juz bil sie z zapleczem pokroju Duhaupasa, Hammera, a i ma Milasa, Dimitrenko na rozkladzie, tu juz nie ma latwych walk. Hrgovic jest duzo bardziej niesprawdzony.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 13-01-2022 15:29:37 
@marcinm - powiem Ci, że mi obojętne, czy będzie to Hrgović, czy Bakole - jaram się na obie opcje tak samo. Chcę w końcu zobaczyć Yokę w dużej walce.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 13-01-2022 15:43:39 
Bakole tez nie ma nikogo na rozkladzie ciekawego, tylko pelen dystans z Kuzminem.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 13-01-2022 16:18:19 
Ale Bakole ma KO nad Wachem i KJem, co jest unikalnym osiągnięciem. IMO groźny bokser. Yoka niekoniecznie byłby faworytem.
Yoka-Hrgovic, chiałoby się powiedzieć, no nareszcie. Nawet jeśli do tego nie dojdzie, to Hrgovic się na moment zamknie. A jak dojdzie, nie tyle że nie widzę faworyta, ale mam za mało danych. Żaden na razie mnie nie przekonuje, symmpatia byłaby lekko za Yoką.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 13-01-2022 16:28:43 
Na moje Bakole przeceniany i bedzie to nastepny bitny Chisora, ktory troche wiecej umie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-01-2022 17:18:10 
Nie dojdzie do Tego pojedynku..
 Autor komentarza: filozofo
Data: 13-01-2022 21:10:05 
Teraz tchórzliwa chorwacka cipka coś wymyśli aby się wykpić od walki.
Wszak wszyscy wiemy, że Hrgovic ma jedynie jaja zaczepiać 50-letniego siwiejącego Ortiza czy też prosić o kasę zasłużonego Parkera. Zamiast bić się z chłopakami ze swojej "klasy" i pokazać kto rządzi, to cipka chorwacka zaczepia zasłużonych chłopaków z "klasy wyżej" i chciałaby na skróty dostać kasę i szansę na mandatory.

Nie ma tak łatwo tchórzliwa cipko chorwacka.
Żaden Ortiz i Parker, wychodź do swojego rówieśnika za niskie pieniądze aby najpierw zasłużyć na walki z takimi jak Parker czy Ortiz.

Coś czuję, że chorwacka cipka spenia. Mocny był do 50-letniego siwiejącego Ortiza.
 Autor komentarza: GarbatyPredator
Data: 13-01-2022 21:50:09 
Ta jasne, podlaska cioto.
Na potrzebę sytuacji gloryfikujesz pewnych zawodników, a jak trzeba robisz z nich emerytów. jak Hrgovix "zaskoczy" pewnie do dzisiejszych tekstów się nie odniesiesz, jak zwykle cioto.. Spierdalaj do Taplar lamusie
 Autor komentarza: Sambor
Data: 14-01-2022 02:46:58 
@filozofo czyli miałeś rację że Yoka nie wymięknie i masz 1:0. A teraz czekam co na to Hrgović liczę że walkę przyjmie i 1:1. Stawiam że w walce Yoka pęknie w drugiej połowie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.