BALBOA ROZBIŁ MAXIMUSA I ZGARNĄŁ 100 TYSIĘCY ZŁOTYCH

Niepozorny na pierwszy rzut oka, ale kapitalny, eksplozywny i mocno bijący Bartłomiej "BALBOA" Domalik najpierw zdominował turniej numer pięć, a podczas GROMDA 7 w wielkim stylu rozprawił się z cięższym o 30 kilogramów, silnym jak tur MAXIMUSEM. Po wszystkim porozmawialiśmy z nową gwiazdą federacji Mariusza Grabowskiego i Mateusza Borka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TrockiBrunon
Data: 11-12-2021 03:32:24 
dobry zawodnik, don diego, balboa i w sumie niewielu innych którzy i świetnie walczą i mają łeb oraz normalnie się wypowiadają, takie zwycięstwa nad patusami i "gangsterami" powduja że rośnie serce bo gdzieś jest sprawiedliwość w naturze.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 11-12-2021 04:23:44 
Powiem ci, że spędziłem obiadek w towarzystwie Maximusa i Dawid to też ogarnięty facet...
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 11-12-2021 04:56:54 
Balboa już ma problemy z wysławianiem się a to jeszcze młody człowiek. Jedyni zwycięzcy to Borek i Grabowski bo to oni zarabiają kase gdy inni się tłuką intraca zdrowie. Czekam na chwilebgdy dojdzie do walk np donpierwszej krwi z trójzębami, sieciami, mieczami itd bo asortyment może być duży aby kasa się zgadzała. Tłum zmęczony szarością życia, zrzedzacymi żonami, kłopotami z dziećmi kupi każda rozrywkę a im więcej krwi tym lepiej dla biznesu. Kto tych Maximusow, Lodowy będzie pamiętał za lat 10, 20, czy będą zbiórki na ich rechabilitacje, na wózki inwalidzkie dlabtych gladiatorów XXI wieku. Wątpię i życze im zdrowia , widocznie innych pomysłów na utrzymaniebrodziny nie maja , poza wyjątkami jak Gromadzki.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 11-12-2021 05:08:35 
@Grzywa

Bardzo słusznie.
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 11-12-2021 08:40:32 
@Grzywa
Nikt tych facetów na siłę do ringu nie wciąga. Sami przyjeżdżają a potem przed kamerami jeszcze proszą o jeszcze. Nikt im nie grozi bronią, nikt ich nie szantażuje, że jak nie wyjdą się tłuc, to ich nie wpuszczą do sklepu czy do kina. To naprawdę oaza wolności wyboru. I oni wybierają, kalkulując, że skoro już i tak się biją, za darmo, na jakichś ustawkach, albo dlatego, że mają taki charakter, to teraz będą robić to za pieniądze.

A tacy biedni też znów nie są. Wczoraj jeden z uczestników zawiesił sobie na szyi ćwierć kilo złota. Próba 999 to na pewno nie była, obstawiam 750. Czyli chłop nosił 40 tysięcy, lekką ręką. Więc z głodu raczej też nie umierał a mimo to tam przyjechał, żeby potencjalnie dostać po łbie. I to mniej więcej na tyle. Nie traktujmy dorosłych ludzi jak dzieci, bo do czego takie traktowanie prowadzi możesz się przekonać, obserwując dzisiejszą rzeczywistość.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 11-12-2021 10:28:16 
Tak, Siteczkin, ale czy argument wolności ich wyboru, do uczestnictwa w krwawej jatce w jakiś sposób usprawiedliwia ten sport wraz z całą jego brutalnością? Czy jeżeli, jak wskazał Grzywa, ktoś zaproponuje walki z użyciem narzędzi lub broni białej, to też będzie w porządku, jeżeli tylko zgadzać się będą na to uczestnicy kibice (i "zgadzać" kasa)?
*
Czy dzisiaj ktokolwiek na świecie uważa, że igrzyska w stylu rzymskim są złe TYLKO i WYŁĄCZNIE dlatego, ze ci ludzie nie mieli wyboru, bo gdyby go mieli i robili z własnej woli to byłyby ok?
*
Ja jednak stawiałbym gdzieś granicę i stawiam ją już przed walkami w stylu Gromdy. Niewykluczone, że to i tak za daleko.
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 11-12-2021 11:18:01 
@MacGyjwer
Kocham wolność. A w moim odczuciu pod pojęciem wolności kryje się również prawo do robienia totalnych bzdur, pod warunkiem, że nie zagraża to innym ludziom. Takim, którzy mogą nie być świadomi zagrożenia i/albo się na nie nie godzić. Dlatego mówię stanowcze NIE jeżdżeniu samochodem po alkoholu albo wyścigom na ulicach miast.

Ale jeżeli ktoś chciałby się dobrowolnie bić na miecze, noże czy maczugi, to moim zdaniem powinno się mu to umożliwić. Pod kilkoma warunkami. W przypadku utraty zdrowia takiemu osobnikowi nie przysługiwałaby państwowa renta / zasiłek. Ucięli ci rękę? Radź sobie sam. Do tego organizatorzy mieliby obowiązek wykupienia ubezpieczenia, które pokryłoby koszty leczenia takich delikwentów. Przyszywania kończyn, protetyki i wszystkiego, co się z tym wiąże.

Oraz ostatni warunek - uczestnicy powinni przekroczyć 30 rok życia. Bo do tego czasu ich postępowaniem mogą kierować hormony a we łbach mogą mieć rozmaite fiu-bździu. Jeżeli hormony kierują nimi nadal po trzydziestce, to można już tylko rozłożyć ręce. Na koniec dodam, że w moim odczuciu walki "gladiatorów" niewiele różniłyby się od wyścigów Formuły 1 czy pokazów kaskaderskich. Walnięcie w ścianę pudłem rozpędzonym do 300 km/h jest tak samo śmiertelne, jak oberwanie w łeb maczugą.
 Autor komentarza: UFO
Data: 11-12-2021 12:24:33 
Jeżeli chodzi o obrażenia neurologiczne, to walki na gołe pięści są dużo mniej szkodliwe od boksu. I to właśnie ta dyscyplina którą wszyscy tu kochają powoduje najwięcej uszkodzeń mózgu we wszystkich sportach walki. Każdy cios w głowę, to jest mikrouszkodzenie mózgu i pytanie w której dyscyplinie przyjmuje się najwięcej ciosów w głowę. Oczywiście jest to BOKS. Gromda i walki na gołe pięści tylko z pozoru wyglądają na bardziej brutalne, bo jest dużo krwi, rozcięć, stłuczeń i złamań, ale to są kontuzje niegroźne i łatwe do wyleczenia.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 11-12-2021 12:30:48 
Świetny zawodnik jego pojedynek w tej formule z Kubiszynem czy starcia z Hałyczem lub Gromadzkim to byłoby naprawdę coś.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 11-12-2021 12:33:08 
Wolność jest piękna tylko powoli odchodzi do lamusa i co najwyżej zaserwują nam jej substytut dla zachowania pozorów.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 11-12-2021 12:36:11 
Gromda jest bardziej brutalna od boksu, jest tu więcej krwi, złamań i rozcięć. Nnatomiast zgadzam się, że być może łatwiej wyleczyć kontuzje, które powoduje ta forma walki, momo tej większej brutalności.
*
@Siteczkin
Rozumiem logikę tego, co piszesz. Natomiast ja nie zgadzam się na taki światopogląd, że jeżeli ktoś chce się kaleczyć, to nie możemy mu tego zabraniać. Tylko, że tu już wykraczamy poza dyskuję o sportach walki i sportach w ogólności.
Co do ostatniego porównania, to jednak jest różnica między sportem, w które wpisana jest możliwość śmierci, uszczerbku na zdrowiu w wyniku kolizji, zderzenia z barierą (IndyCar, Nascar, F1) a sportem, w którym zadawanie ran, powodowanie ciężkiej kontuzji lub utrata życia jest celem samym w sobie (walka na miecze i trójzęby).
 Autor komentarza: UFO
Data: 11-12-2021 13:02:43 
Ale to jest ułuda, bo te kontuzje w walkach na gołe pięści wcale nie są groźne, tylko tak wyglądają. Ludzie widzą rozcięcia, krew i nie są w stanie trzeźwo myśleć. Dobrym przykładem jest tu Artur Szpilka, bo z nim jest teraz trochę tak jak z walkami na gołe pięści. Czyli wszyscy obawiają się o jego zdrowie, ale on przyjmie 2-3 czyste ciosy i jest podłączony, a po kolejnych 2-3 jest znokautowany. Czyli nie jest już w stanie dużo przyjąć i to ryzyko obrażeń neurologicznych jest stosunkowo niskie w jego przypadku. A po drugiej stronie mamy takiego Mariusza Wacha, o którego nikt się nie boi, bo jest twardzielem. A to właśnie w jego przypadku ryzyko uszkodzenia mózgu jest dużo większe, bo Mariusz może przyjąć 100 ciosów na głowę w każdej walce i nawet nie przyklęknąć. Podobnie jest w porównaniu boksu do walk na gołe pięści. W walkach na gołe pięści nikt dużo nie przyjmie, a takie obrażenia jak rozcięcia, stłuczenia i złamania, łatwo i szybko się goją.
 Autor komentarza: filozofo
Data: 11-12-2021 13:11:41 
"Autor komentarza: GrzywaData: 11-12-2021 04:56:54
Jedyni zwycięzcy to Borek i Grabowski bo to oni zarabiają kase gdy inni się tłuką intraca zdrowie"

Z Gromdą jest jak z handlem narkotykami. Ci goście którzy wychodzą walczyć to narkomani adrenaliny. Oni są jak uzależnieni - wiedzą, że to im szkodzi, że mogą mieć nieodwracalne zmiany w mózgu, ale i tak wychodzą i się napierdalają, bo kochają tę adrenalinę. W pewnym sensie jak się to głębiej zrozumie, to Borek i Grabowski robią coś podobnego do producentów narkotyków - umożliwiają ludziom szkodzenie samym sobie, bo Ci zawodnicy to po prostu narkomani walk, adrenaliny, oni nie dbają o kasę, po prostu kochają się napierdalać.

Zarabiają naprawdę parszywe pieniądze za to, co robią. Najlepsi wygrają 100 tys. PLN co jak na dzisiejsze czasy nie jest nawet 1/3 wartości mieszkania.
Pozostali odchodzą z niczym albo dadzą im nędznego tysiaka z tego co wiem.

To jest tragedia. Ktoś powie, że chcącemu nie dzieje się krzywda - ale na tej zasadzie narkomanom też nie dzieje się krzywda bo przecież chcą.

Ci zawodnicy są UZALEŻNIENI od adrenaliny i walk, jak narkomani. Wiedzą, że szkodzą bardzo swojemu zdrowiu, ale nie mogą przerwać.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-12-2021 13:40:06 
Nie widziałem walki, ale szczerze mówiąc zdecydowanie tak bym właśnie obstawiał, Domalik widać było, że jest zawodowcem lub prawie zawodowcem, albo mówiąc inaczej zawodnikiem (a nie 'bijokiem') jak niewielu tutaj. Zrobił na mnie wrażenie walką z Tołkaczewskim, bo był w stanie i sam ustać, i przewrócić oraz stylem w skrótach, które widziałem, walka bez podpałki, na spokoju.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-12-2021 13:40:30 
PS: Stieczkin, czemu chcesz ograniczać wolność ludzi przed 30-ką ;)
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 11-12-2021 16:10:08 
@Ariosto
Chcę ją ograniczać na takiej samej zasadzie, na jakiej ograniczone jest bierne prawo wyborcze do Senatu i na urząd prezydenta. Ogólna zasada jest taka, że mężczyźni mniej więcej do 30 częściej kierują się hormonami a nie rozumem. Nie mają też odpowiedniego doświadczenia życiowego i częściej brak im perspektywy. Faceci w wieku od 18 - 22 lat bez problemu będą walczyć na halabardy czy rzeźnicze topory. Z reguły wystarczy im perspektywa bogactwa (zresztą bardzo względnego - innymi słowy, są znacznie tańsi) i panienek, właśnie takich, jakie można zobaczyć w Gromdzie. Dlatego można w zasadzie powiedzieć, że wolność ogranicza im testosteron.

Facet po 30 jest już rozsądniejszy. A przynajmniej miał wszelkie szanse, żeby taki być. Powinien mieć też mniejsze tendencje do durnego "szpanowania przed kumplami". Zobacz sobie, jaki jest z reguły "wiek poborowy do wojska" i zrozumiesz resztę. Facetów po 30 powołuje się w momencie, kiedy wszyscy młodsi zostali już wyrżnięci i rządowi pali się pod tyłkiem. Innymi słowy zakładam, że mężczyzna w pewnym wieku już wie, co robi, dlaczego to robi oraz co może zyskać a co stracić:)
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-12-2021 16:33:18 
A nie powinien to być ich wybór? :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-12-2021 17:08:39 
UFO
Bzdury opowiadasz
Pięść w rękawicy zadaje mniejsze obrażenia,poniewaz siłą rozkłada się na większą powierzchnie,dodakowo nie jest tak twarda jak gola pięść
Rękawice służą tez do obrony
Być jest zdrowsze dla głowy zostać znokautowanym 2-3 ciosami niż przyjąć ich 100 i nie paść
Ale nie zapominaj ze mówisz o zawodnikach którzy w ciagu kariery w sparingach i walkach przyjęli tysiące ciosów
Gwarantuje Ci,ze żaden z tych chłopaków walczących na gole pięści nie stoczył tylu sparingów i walk co Szpilka i Wach
Fizycznie jest to nimozliwe bo bardzo szybko nastąpi efekt zmęczenia materiału.Ich buzi nie da się zszywać po 20 razy,nosow nastawiać w nieskonczonosc,a zeby rosną tylko dwa razy
Dodatkowo dochodzą obrażenia dłoni,"kariery"tych chłopaków skończą się za 2-3 lata max
Ile oni zarobią w tym czasie?

Panowie Borek i Grabowski to są "Mejzy",a tylko kwestia czasu jest kiedy w promowanych przez nich mordobiciach dojdzie do tragedii
 Autor komentarza: UFO
Data: 11-12-2021 17:48:42 
@andrewsky

Ty opowiadasz bzdury, bo sam sobie przeczysz. Najpierw piszesz, że się nie zgadzasz, a później potwierdzasz to co piszę:

''jest zdrowsze dla głowy zostać znokautowanym 2-3 ciosami niż przyjąć ich 100 i nie paść''


Kolejne zdanie z którym się zgadzam:

''Ale nie zapominaj ze mówisz o zawodnikach którzy w ciagu kariery w sparingach i walkach przyjęli tysiące ciosów
Gwarantuje Ci,ze żaden z tych chłopaków walczących na gole pięści nie stoczył tylu sparingów i walk co Szpilka i Wach''

No właśnie. Żaden z tych chłopaków nie stoczył i nie stoczy tylu walk i sparingów co Szpilka i Wach. Więc nie przyjmą tylu ciosów na głowę. Dzięki czemu ryzyko uszkodzeń neurologicznych i poważnych uszkodzeń mózgu jest w ich przypadku mniejsze niż w przypadku bokserów.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 11-12-2021 20:05:47 
Taaa, najlepiej nie walczyć bo szkoda zdrowia ,nie jeździc na motorze bo sie zabijesz ,nie lateć bokiem autem bo mozesz mieć wypadek .Najlepiej siedzieć w domku,grać w karty i ping ponga .Jeść ,srać,spać i tak w kółko.
Ja, jadąc autem 300km/h nie zakładam że zaraz sie rozbije bo mógłbym się rozbić przy 80km/h przy pechu.
Każdy ma swoją pasję i trzeba ją spełniać bez względu na ryzyko .Na rowerach się zabijają ,kulturyści padaja na ataki serca ale robią to co kochają i to się liczy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2021 21:35:34 
Kolega UFO ma rację..a rękawica chroni przed urazami ale nie mózgu..
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 11-12-2021 23:13:24 
Bocer, nie mam nic do ciebie, Rob co chcesz alertu, na Gromdzie jestbtrochebinaczej, nie tak prosto. Ci którzy robią to co jak mówisz kochają czyli starają się kogoś cieżko pobić zarabiaja dobra kase ale nie dla siebie i dla mnie to jest problemem. Tak jak nie cenie White z UFC za to ze płaci zawodnikom grosze w proporcji do wpływów myśle ze podobnie jest i w tym programie. Ktoś pisze ze to małe uszczerbki na zdrowiu i zebto dorośli faceci. Prawda tez jest ze ci dorośli faceci za kilka lat (idę o zakład) będą mieli problemy i z wysławianiem i z motoryka. Po tych setkach wstrząsów mózgu, po dziesiątkach rozcięć i złamań nastąpi kulminacja po której nic już nie będzie jak przedtem. Sporty o wiele mniej urazowa wracają po czterdziestce, zaś większość bokserów , zapaśników czy modnych obeschie weteranów sztuk walki to prosta droga do inwalidztwa i często biedy. Gdzie wtedy będą promotorzy, pewnie będą kręcić lody kosztem następnych „niezniszczalnych”. Proponuje obejzec twarz zwycięzców Gromd.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.