AFERA SZCZEPIONKOWA: MAYWEATHER WSPIERA ZAWIESZONEGO GWIAZDORA NBA

Jeden z najlepszych bokserów wszech czasów, Floyd Mayweather Jr okazał publicznie wsparcie dla Kyrie'ego Irvinga, gwiazdora ligi NBA, który odmówił przyjęcia szczepionki przeciw COVID-19. Zawodnik Brooklyn Nets nie może uczestniczyć w treningach i meczach swojej drużyny, dopóki się nie zaszczepi. Taką decyzję podjęło kierownictwo klubu, mając m.in. na względzie prawo dotyczące imprez masowych w kilku stanach.

MAYWEATHER GANI WILDERA: BRELAND TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH TRENERÓW >>>

- Jak leci Kyrie? Wiem, że wiele ostatnio przeszedłeś. Mieliśmy szansę spędzić razem czas w 2016 roku (podczas igrzysk w Rio - przyp.red.), gdy reprezentowałeś barwy USA. Teraz chcesz być tylko uczciwie traktowany - stwierdził 44-letni Mayweather, który ostatnią oficjalną walkę stoczył w 2017 roku.

- Ameryka to kraj wolnych ludzi. Wolności słowa, religii i podobno również wolności wyboru. Nigdy nie możemy być kontrolowani za pomocą pieniędzy. Szanuję cię za twoją prawość i wiarę w samostanowienie. Wolny umysł dokonuje własnych wyborów, umysł zniewolony idzie za tłumem. Jeden człowiek może poprowadzić rewolucję. Jeden wybór, jedno słowo, jeden czyn mogą zmienić świat. To szaleństwo, że tak wielu cię nienawidzi za bycie liderem. Mam nadzieję, że twoje czyny dadzą innym odwagę. Odwagę, by powiedzieć, że mają dość. Szacunek dla Ciebie, władza dla ludzi - dodał bokser o pseudonimie "Money", były zawodowy mistrz świata w pięciu kategoriach wagowych.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 26-10-2021 20:34:06 
Takiego Mayweathera nie znalem, szacunek. Nie sadzilem, ze jest on przeciwnikiem nowego porzadku swiata. Oby nie przytrafil mu sie jakis nagly dziwny wypadek, bo chyba nie wie z kim zadziera...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-10-2021 20:41:45 
Drażliwy temat ale jak można siedzieć cicho w takim natłoku debilizmu...

Prawie 100% osób w Izraelu się zaszczepiło a i tak chorują i chorowali. Szczepionka w zasadzie daje jedynie "gwarancję" że łagodniej się przejdzie samą chorobę. Chorobę którą trzeba zaznaczyć większość (tak większość!) i tak przechodzi ekstremalnie łagodnie.
Ale nie... Oni Cię zmuszą. Bo musisz to przyjąć. Tylko niby po co jak jest dowiedzione że taka osoba i tak może zarażać i + i tak może się zarazić?

Niech biorą Ci którzy chcą wziąć bo się boją owej choroby. Niech biorą Ci których problemy zdrowotne kwalifikują do ciężkiego przebiegu choroby. Niech biorą Ci którzy PO PROSTU CHCĄ.

Dodatkowo żałosne udawanie że szczepionka absolutnie nic Ci nie zrobi. Owszem może zrobić. Znam kilka przypadków kiepskiej reakcji wśród dalszych i bliższych znajomych. Im się trafiło, większości się nie trafi i ja to rozumiem ale dlaczego osoba która się nie obawia MA RYZYKOWAĆ ŻE JEJ AKURAT COŚ SIĘ STANIE dla niejasnego celu bo i tak może ów wirus roznosić itd.

Jedna osoba o której słyszałem przez zakrzepicę krwi w oku straciła NA CAŁE ŻYCIE WZROK W OWYM OKU. Zakrzepicę zatrzymali ale wzroku już nie odzyska. Dostała jakieś odszkodowanie ale co komu po kasie jak został kaleką na całe życie.

To tak jak debilne zmuszanie do noszenia maseczek. Jest kurwa już z tysiąc badań, wypowiedzi naukowców itd że maseczki NIC NIE DAJĄ a mogą szkodzić. Ale oni będą ścigać ludzi którzy ich nie noszą.

I my mamy ich poważnie traktować?
 Autor komentarza: puncher48
Data: 26-10-2021 20:53:15 
Chapeau bas dla Floyda, a zacząć od tego należy, że to są preparaty którym przyszyto nazwę szczepionki, a to już jest całkiem inna bajka.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 26-10-2021 20:54:12 
@BlackDog:

Tak, temat drażliwy ale trzeba jasno mówić to, co mówią specjaliści medycyny, w co samemu się wierzy, bo zalew bezmyśłności w temacie aż szokuje.

Podpisuję się pod każdym stwierdzeniem z Twojego postu.
 Autor komentarza: Info
Data: 26-10-2021 21:11:26 
Gdyby była jakakolwiek pandemia, to rządy by to ukrywały przed społeczeństwami (jak katastrofę w Czarnobylu). A ludzi nie trzeba byłoby przekonywać, bo sami by widzieli zagrożenie. Trzeba naprawdę mieć wyprany przez TV umysł, by bezkrytycznie łykać te wszystkie nonsensy przekazywane przez media. To jest czas, gdy okazuje się kto jeszcze potrafi samodzielnie myśleć, a kto został już tej przydatnej umiejętności pozbawiony. Od oczątku tej "pandemii" we wszystkich sklepach widzę te same ekspedientki. Powinny już dawno poumierać. To mi wystarczy i żadne katastroficzne przekazy medialne tego nie zmienią.
 Autor komentarza: Info
Data: 26-10-2021 21:14:58 
Na przesłuchaniu policjant do podejrzanego: proszę jeszcze raz opisać całe zdarzenie.
- Tak jak mówiłem, wróciłem z pracy do domu dwie godziny wcześniej. Patrzę, a w sypialni na łóżku leży moja naga żona z nagim sąsiadem.
- No dobrze, mówi policjant, to już wiemy, co było potem?
- Potem oni obydwoje zmarli na Covid.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 26-10-2021 21:23:07 
Cóż nic dodać nic ująć, a dowcip świetny:)
 Autor komentarza: MJL
Data: 26-10-2021 21:23:50 
Ludzie są popierdoleni tak że popadają ze skrajności w skrajność i to jest największy problem. Jedni uważają że pandemii wcale nie ma i jest wymyślona przez wszystkie rządy na świecie żeby zarobić na szczepionkach i maseczkach. A inni myślą że ta pandemia jest największą zarazą w historii ludzkości. Prawda jest taka że obie te grupy są równie popierdolone. Pandemia oczywiście jest, coś takiego jak Covid również jest, tyle, że jest to coś na poziomie grypy.
 Autor komentarza: MJL
Data: 26-10-2021 21:31:22 
https://youtu.be/GspZAMvJjoI?t=314
 Autor komentarza: SpoconyAlfons
Data: 26-10-2021 21:46:57 
Taki Mayweather to mi się podoba.
Jebac ten marksistowski przymus szczepienia się
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 26-10-2021 22:03:20 
@MLJ
Specjalista od "pandemii" się odezwał. Nawet nie wie, jak wygląda pandemia.
 Autor komentarza: panpiotr1
Data: 26-10-2021 22:04:34 
Wow. BlackDog posada ministra zdrowia czeka, tekst w stylu "zażywasz przegrywasz". Oczywiście osób, które zeszły nie znasz. Kyrie Irving twierdził swego czasu, że ziemia jest płaska, prawdziwy geniusz! Z tym debilizmem opanuj się proszę. Nie chcesz nie szczep się, z tego co wiem przymusu nie ma. Jest jeden plus dla Ciebie, możesz z Kyrie'm dojść na koniec świata. Zrób jakieś zdjęcia, ciekawe jak tam jest. Podejrzewam, że to gdzieś na Lubelszczyźnie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 26-10-2021 22:11:35 
Ygnac

Żałóż okulary Ignaś
 Autor komentarza: Info
Data: 26-10-2021 22:18:34 
@panpiotr1
Czemu tych zdjęć Ty sam nie zrobisz? Sam wierzysz w odpowiednik płaskiej ziemi - mniemaną niewidoczną pandemię bezobjawową, a zarzucasz foliarstwo innym? Ciekawy to widok.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-10-2021 22:20:45 
panpiotr1

Nie znam cię człowieku, nie kojarzę twoich postów ale już wiem o tobie kilka rzeczy.
1. Jesteś głupi
2. nie umiesz czytać ze zrozumieniem

I nie pomoże tu przypisanie komukolwiek łatki "płaskoziemca".

Widzisz gdybyś przeczytał artykuł wiedział byś że póki co ja np wybór mam choć naciski są mocne i wcale nie jest tak jak ty głąbie piszesz że nikt mnie do niczego nie próbuje zmusić. Jak widać nie wszędzie jednak tak jest i sportowiec nie ma już wyboru i swojej pracy wykonywać nie może.

I owszem znam osoby które zmarły z powodu Covida choć zapewne bardziej był to wynik podeszłego wieku i stanu zdrowia.
Znam też przypadki gdzie lekarze prosili o możliwość przypisania zmarłemu członkowi rodziny Covida mimo że przyczyna śmierci była zupełnie inna tak więc mam świadomość że te statystyki są naciągnięte jak gacie Obelixa...
 Autor komentarza: MLJ
Data: 26-10-2021 22:23:47 
Gwoli wyjaśnienia po niektórzy mają słaby wzrok.
User @MJL to nikt inny tylko ten kretyn GeorgeForeman aka koshi, aka covid-19, aka tinaturner aka stalin i wiele wiele innych

Gość przegrał zakład z BlackDogiem i miał zniknąć z portalu. Oczywiście tego nie zrobił, bo to bezhonorowa łajza. Założył łudząco podobny do mnie nick, by ludzie się mylili..
 Autor komentarza: Info
Data: 26-10-2021 22:25:04 
Dożyliśmy czasów, gdy ludzie przytomni muszą udowadniać, że nie są wielbłądami, a ewidentne szury/foliarze/płaskoziemcy pandemiczni mają się za zdroworozsądkowców. Wszystko uległo odwróceniu. Szok.
 Autor komentarza: MJL
Data: 26-10-2021 22:27:50 
MLJData: 26-10-2021 22:23:47
Gwoli wyjaśnienia po niektórzy mają słaby wzrok.
User @MJL to nikt inny tylko ten kretyn GeorgeForeman aka koshi, aka covid-19, aka tinaturner aka stalin i wiele wiele innych

Gość przegrał zakład z BlackDogiem i miał zniknąć z portalu. Oczywiście tego nie zrobił, bo to bezhonorowa łajza. Założył łudząco podobny do mnie nick, by ludzie się mylili..
**************************************************************************************************************


A twoja stara ma dupę jak burta od kamaza i trzeba ją walić jelczem.
 Autor komentarza: Info
Data: 26-10-2021 22:34:05 
@MLJ
Nie ma się co dziwić, skoro w dzieciństwie lała go młodsza siostra.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-10-2021 23:02:18 
Zaraz,zaraz czy Mayweather to nie jest ten który nie umie czytać lol
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 26-10-2021 23:03:46 
media znaja tylko jedna afere
 Autor komentarza: ElTerrible
Data: 26-10-2021 23:07:31 
Jakie są plusy nie przyjęcia szczepionki?
Jakie są minusy przyjęcia szczepionki?
Bardzo proszę o merytoryczne odpowiedzi wg wiedzy którą posiadacie.
 Autor komentarza: ElTerrible
Data: 26-10-2021 23:10:38 
Co do Irvinga to nie musi grać w NBA tylko w PLK. W PLK nie ma przymusu szczepienia :) Zrezygnuje z dziesiątek milionów za sezon? Nie sądzę :)
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 01:07:03 
Black Dog naukowcami sobie gęby nie wycieraj.
Zaskoczyło mnie, że na tym portalu, wśród jednak sensownie gadających ludzi, jest tyle no nie powiem płaskoziemców, ale osób nie ufających nauce. Do płaskoziemstwa tylko krok. Nauka nie jest idealna, ale naprawdę nic lepszego nie mamy. Bez nauki nie ma samolotów, medycyny, nawet transportu nie zaplanujesz. Jeśli nie nauka, to pozzostaje religia albo magia. Stanowisko nauki w sprawie covid i szczepień jest bardzo jasne, ale mówimy o stanowisku nauki, a nie o tym, co ktoś napisał na instagramie.
 Autor komentarza: LysyKamil
Data: 27-10-2021 01:08:05 
Oj źle z naszym światem, świry mają poklask. Rozsądni ludzie nie mają już siły tłumaczyć.
 Autor komentarza: SpoconyAlfons
Data: 27-10-2021 01:38:09 
Black Dog całkiem z sensem piszesz nie wiem czemu cię ten motłoch tak tu zawsze atakuje...
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 27-10-2021 09:30:59 
Niestety, niestety! Bardzo łatwo przypisać komuś łatkę człowieka nierozsądnego i osoby myślącej spiskowo, ale przecież tu są podawane KONKRETNE badania NAUKOWE.

Badania NAUKOWE, falsyfikowalne, jasno wykazujące że maseczki nie chronią. Zadziwiające jest stosowanie przez ludzi wybiórczej oceny materiału dowodowego: kiedy lekarze mówią: "noś maseczki", uważa się, że to prawda i bardzo racjonalne podejście; kiedy jednak naukowcy badający temat odkrywają, że w niczym nie pomagają, twierdzi się, że to pewnie bzdura, nienaukowa, a najpewniej ta setka naukowców to foliarze. Hmmm...

Tu nie ma prostej antynomii, jak chcieliby widzieć sprawę ci, którzy zaszczepili się i noszą maseczki wszędzie, gdzie się da: oświeceni lekarze vs motłoch i płaskoziemcy. Niestety, tu jest duże zniuansowanie, więc pisanie, że ktoś "nie ufa nauce" to myślenie życzeniowe: opieramy się na badaniach naukowych, "i co pan mi zrobi?"

Wśród setek pokazywanych na wszelakich portalach statystyk nikt nie pokazuje tej najważniejszej: ilości ludzi, którzy przeszli COVID bezobjawowo, lekko i wielokrotnie. A jest to absolutna większość. Organizmy tych ludzi poradziły sobie z wirusem bez szczepionki.
Dlaczego więc zmusza się ich do jej przyjęcia?
Skoro zaszczepieni, zarażają się, chorują i chorują ciężko? Tak, uprzedzając pytania, znam osobiście takie przypadki.
Ja również, słyszałem historie z pierwszej ręki o wpisaniu zgonu na COVID osobie, która nie chorowała na to!

Kto chce się tym szprycować, proszę bardzo. Dlaczego to jednak to nie działa w odwrotną stronę - my nie chcemy być zmuszani. To sprawa każdego człowieka, bo szczepienia NIE SĄ OBOWIĄZKOWE. Gdyby ktoś zapomniał.

W wielu miejscach Polski w lipcu i sierpniu stana zakażeń wynosił "0" (słownie zero, wg statystyk).

CZY NIE DO TEGO DĄŻYLIMY, SZCZEPIĄĆ SIĘ???
Szczepienia nie osiągają więc ich GŁÓWNEGO CELU, jakim był koniec pandemii, skoro nawet całkowity brak zakażeń nie zapobiegł ich nawrotowi. Dobitnie pokazuje to przykład Izraela i Wielkiej Brytanii.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 27-10-2021 09:53:28 
Ariosto nauka jak najbardziej, tylko jest jeden kłopot, że tu nie chodzi o szczepionkę bo te substancje przy niej nawet nie stały i nie po to te preparaty stworzono, aby pozbyć się wirusa, tylko on został stworzony, by pod przykrywką podać te mikstury ludziom, poza tym, czy jakiekolwiek producent bierze za te cudowne specyfiki odpowiedzialność? Czy Państwo polskie utworzyło fundusz odszkodowawczy? Stanowisko nauki powiadasz. A której? Tej prawdziwej opartej na dowodach czy może tej skorumpowanej uprawiającej hulajnogową propagandę. Puentując tu nie chodzi o pandemie, bo jej nie ma, ale o plandemie, która zmienia wszystko.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 09:59:55 
Problemy biorą się z tego, że osoby niemające żadnego pojęcia o nauce wypowiadają się o niej, powołując się na "konkretne" i "naukowe" (wielkimi literami) "słyszały historie z pierwszej ręki". Konkretne i naukowe badania nie polegają na pisaniu tych słow wielkimi literami, tylko na podaniu ich danych (kiedyś autorzy, tytuł, pismo; teraz doi i link). Gdzie są te konkretne badania? Ja takich nie znam. A chętnie się zapoznam. Mogę natomiast wkleić dziesiątki linków do badań, które pokazują efektywność mask, pierwszy przykład:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7883189/
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 10:04:27 
Puncher, ja nie znam dwóch 'nauk', znam jedną. I już kiedyś o tym rozmawialiśmy, jak celowo wkleiłeś nieprawdziwe dane i potem nie byłeś w stanie wyjaśnić dlaczego. Można wierzyć nauce albo można wierzyć takim osobom jak Ty, które napędzają historie spiskowe publikując nieprawdziwe informacje.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 27-10-2021 10:16:54 
Nie rozumiem, to ty raczej miotałeś się i odwracałeś kota ogonem, gdy wspominałem o tym, że producenci nie biorą jakiejkolwiek odpowiedzialności za swoje produkty, tak samo jak i nasze państwo. Tak pamiętam o co chodziło o Alfreda Bourle. Jeżeli logiczne myślenie to według ciebie napędzanie teorii spiskowych, czas zakończyć tą dyskusje, bo ona zmierza donikąd. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 10:22:53 
O właśnie. Wkleiłeś celowo nieprawdziwe informacje dot. tego gościa. Tak właśnie powstają teorie spiskowe - że ktoś celowo rozpowszechnia fałszywą informację, którą inni chcą usłyszeć.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 27-10-2021 10:36:57 
@MLJ,
Nawet jeśli założę okulary, to i tak nie pomoże ci to zrozumieć różnicy między "umrzeć na covid" a "umrzeć z covidem".
Nie pomoże ci też dostrzec, że producenci "szczepionek" dość jasno piszą, że chodzi o testy, a nie wypróbowany środek.
I nie zrozumiesz, dlaczego tak nachalnie wciskają nam te substancje - naciskami, zastraszaniem, obietnicami nagród za posłuszeństwo, łamiącą prawo segregacją...
W odróżnieniu od ciebie znam się na temacie, a wiedzy nie czerpię z telewizora albo od Goździkowej ze sklepu warzywnego.
Szkoda mi jednak czasu na wykład, bo i tak nie dotrze do 90% istot podobno rozumnych. a i nie miejce tu na niego.
Pisz o boksie, bo na nim choć trochę się znasz.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 27-10-2021 10:54:13 
""Problemy biorą się z tego, że osoby niemające żadnego pojęcia o nauce wypowiadają się o niej, powołując się na "konkretne" i "naukowe" (wielkimi literami) "słyszały historie z pierwszej ręki".""

Błąd logiczny. Właśnie dlatego powołujemy się na badania naukowe, bo badania te są właśnie naukowe. Na nich opieramy naszą wiedzę, nasze wybory i przekonania. Tu nie następuje WYPOWIADANIE "SIĘ O NIEJ", czyli o nauce, tylko BAZOWANIE na jej TWIERDZENIACH. A to różnica.

Na podstawie badań naukowych i autorytetów z dziedziny nauki wybieramy odmowę zaszczepienia. Nie przywołujemy przecież cytatów Zenona spod budki z piwem.

To, że dana osoba nie zna badań naukowych, czy autorytetów naukowych jasno twierdzących, że maseczki nie pomagają, czy że szczepienia nie zatrzymają pandemii nie oanacza, że takich badań nie ma, prawda? Oznacza to tylko tyle, że dana osoba ICH NIE ZNA. A to różnica, prawda?

Proszę bardzo, pierwszy przykład z brzegu: Prof. dr hab med. Piotr Kuna, wywiad dla Polsatu News, zeszły tydzień: "Pomyliliśmy się. Wszyscy. Proszę zobaczyć Izrael, GBR, Islandię - liczba zakażeń większa, niż gdy ludzie nie byli zaszczepieni. Co do skuteczności maseczek, niestety, wielka meta-analiza, 67 badań: wyniki negatywne"
 Autor komentarza: MLJ
Data: 27-10-2021 11:56:53 
Ygnac

Przecież Ja nic nie napisałem w tym poście o szczepionkach. Popatrz na nicki, bo masz ewidentnie problem ze wzrokiem.
 Autor komentarza: bloki1984
Data: 27-10-2021 14:16:56 
Pandemia jest ale pseudo pandemia bo WHO zmieniło definicje jakoś niedawno. Wirus jest ale jego śmiertelnosc jest taka jak innych korona wirusów. Gut glut przecież to powiedział jak został przyciśnięty do muru. Tu chodzi o zamordyzm i nic więcej.

Na brytyjskim NHS (odpowiednik NFZ) są dokładne dane ilu umarło zaszczpionych a ilu nie zaszczpionych.

Dzisiaj Ci co nie wierzą pseudo nauce to foliarze, a ci co faktycznie nosza folie na ryju to normalni. Dobrze ktoś zauważył.

Ale chyba najważniejsze w tym wszystkim jest to że władza właśnie chce żeby zaszczepieni bali się niezaszczepionych i odwrotnie.

Słyszał ktoś o lockdownach klimatycznych?? Radzę zapamiętać
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 20:13:10 
@MacGyjwer
Dokładnie o to mi chodzi, że na naukę powołują się osoby niemające o niej pojęcia. Bo nie wiem, czy rozumiesz, że wywiad z Polsatu to nie badanie naukowe? Skoro wyszła ta metaanaliza, to daj linka, bardzo chętnie się zapoznam.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 27-10-2021 20:22:11 
Tak, oczywiście, że wywiad sam w sobie nie jest badaniem naukowym.

Powołuję się na zdanie naukowca, któremu wierzę, czyli odwołuję się do jego autorytetu. Tylko tyle i aż tyle. Oczywiście masz prawo tego nie przyjmować do wiadomości.
 Autor komentarza: panpiotr1
Data: 27-10-2021 21:00:03 
BlackDog. Ostatnie trzy zdania z mojego postu były niepotrzebne. Poniosło, sorry. Zdania jednak nie zmieniam. Odnosiłem się do Twojej wypowiedzi, z której wynika, że jesteś zmuszany do zaszczepienia. Nie jestem za wykluczaniem niezaszczepionych, ale sensownym przekonywaniem do szczepień, bez wyzywania od debili i głupich. Wypowiedzi Mayweathera i Irvinga w temacie szczepień, żadne autorytety w temacie.
 Autor komentarza: panpiotr1
Data: 27-10-2021 21:08:00 
Info. Zarzucam pŁaskoziemstwo Kyrie'mu bo tak twierdzi/ł. "mniemaną niewidoczną pandemię bezobjawową"? Info TVP?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-10-2021 22:17:28 
http://proremedium.pl/2021/04/05/maski-skuteczne-i-bezpieczne-klamstwo-powtorzone-tysiac-razy-staje-sie-prawda/

Tu jest chyba całkiem sporo takich źródeł naukowych. Zaznaczę tylko że nie mam pojęcia co to za strona i niczego nie zamierzam tu promować. Ot po prostu wpisałem w google frazę "maseczki są nieskuteczne" by sprawdzić czy jest dostęp do jakiś źródeł i badań + ustawiłem ostatni miesiąc.
Zakładam również że jeśli jakiś profesor/doktor wypowiada się publicznie rzucając takimi hasłami jak przytoczone wyżej musi swoje słowa na czymś opierać i w razie skontrowania być w stanie się wybronić bo chyba raczej nie ma żadnego sensownego celu w np jawnym kłamaniu na wizji przez taką osobę.

Ale to jest tylko jedna kwestia. Badania naukowe badaniami ale jest jeszcze LOGICZNE MYŚLENIE i WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z TEGO CO SIĘ WIDZI I OBSERWUJE. Jeśli jakiś naród wyszczepił się prawie w 100% i nadal tam istnieje problem to mogą mi ględzić że szczepionka jest "cool" a jak i tak podrapię się w głowę. Jeśli znam przypadki osób którym to zaszkodziło to również nie będę słuchał że na 100% nic mi się nie stanie tym bardziej że jak pewien doktor wspominał wiele objawów jest po prostu rażąco olewana pod stwierdzeniem że "nie ma związku" i nikt tego jako objawy poszczepienne nie chce uznawać. Jeśli znam przypadki fałszowania danych o śmierci z bliskiego otoczenia + widzę masę takich głosów w internecie mogę założyć że jakaś część zgonów czy statystyk zachorowań jest po prostu naciągnięta. Tyle.

Co do zaś samej nauki to ślepa wiara we wszystko to co "naukowcy" potwierdzają to dla mnie osobiście czyste szaleństwo. Tu trzeba zdrowego rozsądku bo np "sławni" amerykańscy naukowcy to udowadniali już takie bzdury że to po prostu woła o pomstę do nieba. Nauka ma też to do siebie że często zakłada coś na siłę co później okazuje się wierutną bzdurą w którą wierzono przez wiele lat i tyle ludziom z tej ślepej wiary przychodzi.

I tak np lata wstecz ludzie uczyli się z podręczników w których widniał taki "człowiek z jawy" i inni bo ktoś znalazł 3 dziwne zęby i kawałek czaszki. Często gęsto później owi naukowcy przyznawali się do jawnego oszustwa. Fragmenty człowieka z Piltodown przez 40 lat leżały w British Museum jako dowód by później wyszło na jaw że to zwykła ściema. 40 lat!!

Nauka nauką a zdrowy rozsądek zdrowym rozsądkiem. Nie wszystko co "zatwierdzi" nauka od razu trzeba łykać jak pelikan bo to przecież "nauka"...

Ale to mój ostatni post w temacie bo jakby coś ja do niczego nikogo ani nie chcę zachęcać ani tym bardziej zniechęcać. Każdy ma swój rozum i każdy powinien mieć wybór.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 22:20:22 
Przyjmuję do wiadomości, natomiast to nie jest nauka. Opinia czy 'autorytet' naukowca to nie są badania naukowe. W nauce właśnie o to chodzi, że nie jest zbudowana na czyichś opiniach, tylko na badaniach, które mają jakieś standardy. Oczywiscie nie są idealne (przede wszystkim dlatego, że robią je ludzie...), ale jakieś jednak są.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 22:30:00 
Black Dog, nauka nie jest idealna, ale gdyby nie nauka, dalej byś latał z gołą dupą po jaskini. Nauka to nie tylko człowiek z Jawy, ale także np. penicylina i komputery. Kwestionujesz naukę, proszę bardzo, nie chodź do lekarza, tylko do znachora i nie korzystaj z internetu.

Co do badań, sprawdziłem pierwsze z wymienionych w Twoim artykule jako kwestionujące skuteczność masek. Faktycznie są tam wątpliwości odnośnie transmisji grypy, ale jest tam taki fragment (badanie zaznaczam z 2012 r):

"Eight of nine retrospective observational studies found that mask and/or respirator use was independently associated with a reduced risk of severe acute respiratory syndrome (SARS)."

I to nie jest coś co ja wstawiłem - to są Twoje własne dane.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-10-2021 22:56:40 
"Kwestionujesz naukę, proszę bardzo, nie chodź do lekarza, tylko do znachora i nie korzystaj z internetu"

No i tu właśnie jest pies pogrzebany ;D

Jak już wyżej zostało wspomniane przez innych ludzie działają jak wahadło. Albo jesteś skrajnie za albo skrajnie przeciw. A kto napisał że ja podważam naukę? Kto tu pisze o chodzeniu do znachorów czy unikaniu internetu?

Nie rób z automatu ze mnie przygłupa, foliarza czy płaskoziemca bo tak Ci wygodniej. Oczywiście że wielka część nauki jest pożyteczna, przysłużyła się dla nas i bardzo nam pomogła a całkowite odwrócenie się od niej skutkowałoby tym samym co za czasów średniowiecza gdzie rozwój skrajnie się spowolnił chociażby w porównaniu do takiej starożytności ale...

Dużą rolę odgrywa też interes w jakim pewne rzeczy się bada i kwestia tego co się chce uzyskać i po co. Często naukowcy na siłę próbują i udowadniają rzeczy kompletnie bzdurne. I tu należy zwrócić uwagę na mój apel o zdrowy rozsądek. Można wierzyć w tego przykładowego człowieka z jawy bo ktoś znalazł 3 zęby świni i wmówił wszystkim że to musiało być brakującego ogniwo BO TO NAUKA a można podchodzić do pewnych kwestii z dużą rezerwą jednocześnie będąc wdzięcznym latom badań itd dzięki którym dziś można mieć zdrowe zęby czy skórę i zamiast chodzić za koniem można wsiąść w traktor i zaorać pole bez większego wysiłku.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-10-2021 23:29:15 
BlackDog

"Eight of nine retrospective observational studies found that mask and/or respirator use was independently associated with a reduced risk of severe acute respiratory syndrome (SARS)."

Twoje własne źródła. Pozdrawiam
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 28-10-2021 09:03:27 
@Ariosto

Mnie chodzi tylko i wyłącznie o to, że stanowisko nauki wcale nie jest jednznaczne w sprawie COVID-19. Nie chcę Cię przekonywać do moich poglądów, a jedynie zaznaczyć, że nie są to poglądy oparte na wynurzeniach Zenona spod budy z piwem, a prosta przeciwstawność: zwolennicy COVID [racjonaliści] VS przeciwnicy COVID [motłoch, płaskoziemcy i foliarze] nie istnieje, jest fałszem.

Profesor z telewizyjnego wywiadu to autorytet. Na nim opieram swoje poglądy, jak również na autorytetach z innych dziedzin, którzy twierdzili, że doświadczalnie odkryli grawitację, że Ziemia to kula, na Marsie jest zimno, a nasza rzeczywistość składa się z drgających strun, mimo że żadnej z tych rzeczy nie jestem w stanie samodzielnie sprawdzić. WIERZĘ autorytetom. W tym sensie zdanie specjalisty mówiącego o COVID, jest dla mnie zdaniem o wartości naukowej.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 28-10-2021 18:56:13 
I nie zastanawia Cię, że 100 innych naukowców mówi co innego? Wierzysz akurat temu jednemu, ponieważ to właśnie on przemawia w imię nauki :)))
Aha, no i gdzie ta metaanaliza na 67 badań?
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 28-10-2021 21:19:31 
Nie podoba mi się sposób prowadzenia przez Ciebie dyskusji. Sprowadzasz ją na wygodne dla siebie tory.

Wyraźnie Ci wytłumaczyłem, że opieram się na autorytecie - dlatego wierzę, że są badania, które on przywołuje, jako prawdziwe. Dlatego nie podam Ci tej metaanalizy, podobnie, jak nie podam Ci dowodów na kulistość Ziemi. Na teorię superstrun też Ci nie podam z dokładnie tego samego powodu.

Bardzo chytrze stosujesz sztuczki erystyczne - 100 naukowców kontra jeden - no przecież tylko głupiec by mu wierzył! Zatem "ten jeden nie ma racji, bo przecież stu innych mówi co innego". Błąd logiczny: to, że stu innych mówi co innego, nie oznacza, że jeden się myli.

Poza tym wszystkim jest jeszcze doświadczenie własne: zakwestionowałeś we wcześniejszych postach, że kwestionujące narrację pro pandemiczną przypadki znam osobiście i słyszałem od ludzi z pierwszej ręki, nie mając ku temu żadnych podstaw. Bo zaszczepieni, zarażają się, chorują i chorują ciężko i znam takie przypadki osobiście, ale wg Ciebie obserwacje te nie mają najwyraźniej żadnej wartości.

Chciałbyś dyskutanta sprowadzić do roli ignoranta i głupca, bo tak Ci wygodnie, jak to wcześniej zauważył BlackDog. To niezbyt uczciwe, niegrzeczne również. Daj spokój...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.