GRA NA SZCZYCIE: FURY I USYK MAJĄ 24 DNI NA ZAWARCIE POROZUMIENIA

Obozy mistrza świata WBC wagi ciężkiej Tysona Fury'ego (31-0-1, 22 KO) i mistrza świata IBF, WBA i WBO Aleksandra Usyka (19-0, 13 KO) mają jeszcze 24 dni na negocjacje w sprawie walki o wszystkie pasy. Sytuacja na szczycie królewskiej dywizji jest skomplikowana i niezwykle ciekawa.

FROCH: NIE ZDZIWIĘ SIĘ, JEŻELI FURY ZAKOŃCZY TERAZ KARIERĘ >>>

Usyk jest wprawdzie zobowiązany kontraktem do rewanżowego pojedynku z Anthonym Joshuą, którego pokonał 25 września, a Fury może mieć przed sobą obowiązkową obronę (z Dillianem Whyte'em, który musiałby najpierw pokonać 30 października Otto Wallina), jednak federacja WBC wystosowała przed sobotnią walką Fury vs Wilder III (Fury pokonał Wildera przez nokaut) następujące oświadczenie:

(...) Zwycięzca walki Fury vs Wilder III będzie miał trzydzieści dni na zawarcie porozumienia w sprawie walki unifikacyjnej z Aleksandrem Usykiem. Jeżeli w okresie trzydziestu dni ww. porozumienie nie zostanie osiągnięte, zwycięzca walki Fury vs Wilder III musi w swoim kolejnym występie walczyć z tymczasowym mistrzem WBC (w tej chwili jest nim Whyte - przyp.red.). 

Jeżeli zatem Fury zdoła przekonać Usyka i Joshuę do odroczenia ich rewanżu, może zmierzyć się z Ukraińcem w swoim kolejnym pojedynku. Z inicjatywą walki o wszystkie pasy może wyjść również oczywiście Usyk. W tej chwili jednak szanse na to, że zobaczymy pojedynek Fury vs Usyk np. wiosną, są raczej czysto teoretyczne. "Król Cyganów" chce się na co najmniej miesiąc odciąć od boksu, a Anthony Joshua nie ma zapewne zamiaru ustępować nikomu miejsca i chce wiosną stoczyć rewanż ze swoim pogromcą. Klauzula rewanżowa została już przez ludzi Joshuy uruchomiona.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MODM
Data: 15-10-2021 18:02:17 
Joshua niech wychodzi Alabamy a Usyk z Furym co wszystkie pasy. Whyte gówno kogo obchodzi mimo że zasłużył, z resztą najpierw niech odprawi Szweda
 Autor komentarza: Wesley94
Data: 15-10-2021 18:26:01 
@MODM E E E koleżko, co jak co, ale Dillianowi walka o pas należy się jak psu buda.Fury niech nie ściemnia i walczy z Whytem, a Joshua z Usykiem, a późnym latem zwycięscy bokserzy niech walczą o wszystkie pasy. Tak będzie sprawiedliwie.
 Autor komentarza: tyler
Data: 15-10-2021 18:34:35 
Fury vs Whyte jako dopełnienie kontraktu,i potem unifikacja z którymś z dwójki aj/au jako wolny zawodnik rozbija bank
 Autor komentarza: YABOLprank
Data: 15-10-2021 18:39:04 
W końcu coś się dzieje
 Autor komentarza: stanoski
Data: 15-10-2021 18:39:16 
A w jakim niby sensie mu się należy przepraszam???
Wpierdol dostał od Joshuy, wpierdol dostał od Powietkina i mu się kurwa należy???
Z jakiej kurwa to racji w ogóle???

Wpierdol dostał dwa razy od dwóch kozaków, to nic mu się nie należy, najwyżej z buta w ryj.
Ja wiem, że "zasady", że "drabinka", że bla, bla, bla, ale z perspektywy niepisanych męskich zasad to po 2 wpierdolach mu się KUTAS należy najwyżej, a nie walka o tytuł MŚ.
Dziękuję do widzenia, koniec tematu.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 15-10-2021 18:46:55 
@stanoski - ostatnie ostrzeżenie! Rozumiem, że czasem dla podkreślenia czegoś można bluzgę puścić i przymykam oko. Jestem tolerancyjny, ale ty tak jedziesz po bandzie, że następnym razem pójdzie ban.
Szanujmy się trochę nawzajem...
Pzdr
 Autor komentarza: MLJ
Data: 15-10-2021 18:48:18 
niepisane męskie zasady xD
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 15-10-2021 18:53:51 
Walka unifikacyjna Fury-Usyk o prymat samców alfa, oraz walka Joshua-Wilder o prymat samców beta. Najlepiej na jednej gali. Później przegrany samiec alfa z wygranym samcem beta.
 Autor komentarza: Wesley94
Data: 15-10-2021 18:56:10 
Szkoda słów na tego typa ;P
 Autor komentarza: Piesel
Data: 15-10-2021 18:57:25 
Hahah jeszcze chwila i śmiecia Stanoskiego już nie będzie, kto by pomyślał, będziemy płakać xD

Serio wolicie żeby White bił się z Furym zamiast Usyk ? Wiadomo, że zasady zasadami ale ta druga walka jest o niebo ciekawsza i rzadko dochodzi w HW do takich. Co wam tak zależy na tym Dilianie oprócz tego że szkoda go ? Xd
 Autor komentarza: Wesley94
Data: 15-10-2021 19:01:47 
Wiadomo, że Usyk lepszy, ale Whyte jednak zasłużył wojnami z Chisorą, Rivasem i Povetkinem. Wbrem pozorom Fury nie miałby łatwo w tej walce. Whyte po tych wszystkich perypetiach zrobiłyby formę życia. Wcześniej też każdy pisał: "po co 3 walka z Wilderem" itp. A tu proszę wojna na maksa.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 15-10-2021 19:08:58 
@Piesel

Przed chwilą były dwie walki na absolutnym topie. Nie oczekuj takich walk co pół roku. Po to są zasady i pretendenci do pasów, by mogli walczyć o te pasy. Cięgle tylko narzekanie, jak te pasy są blokowane, a jak ma dojść do obowiązkowej obrony, to po co? lepsza unifikacja. Przecież jeśli Fury wygra z Whytem, a Usyk wygra rewanż z Joshuą, to nic nie będzie stało na przeszkodzie, i w drugiej połowie roku w końcu się doczekamy.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 15-10-2021 19:15:58 
Eddie Hearn stwierdził w którymś wywiadzie, że AJ "zasłużył na rewanż". ZASŁUŻYŁ, podkreślam. Chodziło mu o postawę w walce z Usykiem? Czy za zasługi ogólne?

Uważam, że klauzule zmuszające zawodników do rewanżu nie są dobre. No, może dla przegranego.
 Autor komentarza: GeorgeForeman
Data: 15-10-2021 19:19:52 
BlackDog - ty rozpruta kurwo jebana siedziałem cicho trzymając się naszej umowy dopóki mnie wczoraj nie zaatakowałeś. Zrobisz to jeszcze raz a wracam i niszczę cie jak szmatę.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 15-10-2021 19:23:08 
Autor komentarza: MacGyjwerData: 15-10-2021 19:15:58

Uważam, że klauzule zmuszające zawodników do rewanżu nie są dobre. No, może dla przegranego.


Niekoniecznie dla przegranego. Jeśli Joshua przegra rewanż, to raczej na dobre mu to nie wyjdzie, prawda? Ale zgadzam się, kiedyś tego nie było i było dobrze. Mistrzowie po porażkach się odbudowywali.
 Autor komentarza: MODM
Data: 15-10-2021 19:32:47 
Wesley94

Wyraźnie napisałem że walka mu się należy. Jednak z perspektywy kibica nie chce oglądać Łajdaka z Cyganem gdy na horyzoncie pełna unifikacja. Whyte ewentualnie że zwycięzcą. Antoniego z kolei zobaczył bym z Wilderem i na ten moment są to najciekawsze dwa możliwe starcia. Mam nadzieję że do nich dojdzie już wiosnę/lato.
 Autor komentarza: MODM
Data: 15-10-2021 19:34:26 
Ramirez82

Ale AJ robi już drugą obronę na dwa podejścia i jeszcze zadowolony bo może zostać 3 krotnym mistrzem świata 😅
 Autor komentarza: Wesley94
Data: 15-10-2021 19:44:45 
@MODM
Spoko szanuję twoje zdanie, też chcę pełnej unifikacji, ale na ten moment to niemożliwe. Joshua mimo, że przegrał z Usykiem to wciąż jest wielką marką bokserską na świecie i mimo że przegrał to nadal może ustrzelić Ukraińca w rewanżu i na pewno nie odpuści rewanżu za wszelką cenę. Więc tak jak pisałem wcześniej. Whyte zrobi formę życia po tym wiecznym czekaniu i byciu pretendentem zwłaszcza, że nie unikał ryzykownych wyzwań.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 15-10-2021 21:00:39 
@Ramirez82 "Niekoniecznie dla przegranego. Jeśli Joshua przegra rewanż, to raczej na dobre mu to nie wyjdzie, prawda? Ale zgadzam się, kiedyś tego nie było i było dobrze. Mistrzowie po porażkach się odbudowywali."

No tak, może przegrać.

Chodziło mi o to, ze przegrany, mimo tego, że być może nawet z przebiegu pojedynku nie zasłużył na rewanż, otrzymuje go. AJ ma szanse wygrać rewanż bo w boksie każdy ma szanse, ale - jak mówisz - kiedyś było inaczej i było dobrze.

A gdyby wydarzyła się taka teoretyczna sytuacja, że z jakiegoś względu Usyk nie mógłby przystąpić do rewanżu? Albo takie science-fiction: wakuje pasy. Co wtedy?
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 15-10-2021 21:05:41 
Wolę zobaczyć unifikację bo obawiam się że w rewanżu z Antkiem mogą Usyka zwałować przy równej walce. Hearn wie że sporo straci w przypadku drugiej porażki z Saszą. Ale bardziej prawdopodobny jest scenariusz w którym Usyk będzie musiał dać rewanż AJ a Fury zmierzy się z Dilianem. Ciekawe jak Tyson będzie reagował na lewe sierpowe Whyte.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 15-10-2021 21:25:07 
"Autor komentarza: PieselData: 15-10-2021 18:57:25
Hahah jeszcze chwila i śmiecia Stanoskiego już nie będzie, kto by pomyślał, będziemy płakać xD"

Ty coś pyskujesz szmato?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 15-10-2021 21:37:29 
@MacGyjwer

To pewnie jest uwzględnione, że chodzi o następną walkę. W sensie podpisując taki kontrakt, od razu rywal zgadza się na to. Rahman próbował się wykręcić z rewanżu z Lewisem, Ruiz coś przebąkiwał, że rewanż z Joshuą będzie na jego warunkach, ostatnio Fury "próbował" odpuścić trzecią walkę z Wilderem. Z tego co znam, chyba tylko Fury'emu się udało z rewanżem z Kliczko, no ale przypłacił to trzyletnim rozbratem z ringiem.
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 15-10-2021 22:20:10 
Co do Whyte to myślę, że Edi, gdzieś z tyłu głowy ma dywersyfikacje dochodów. Jak Whyte tak bardzo zasłużył na to i owo, to czemu wcześniej nie było rewanżu z AJem -sześć lat mija. Zasłużył na pas, ale dlaczego akurat ten Sulejmana, trzy pozostałe przecież też były.

Mnie zastanawia, który z tej czołówki najszybciej straci odporność na ciosy? A że to nastąpi nie mam wątpliwości. Myślę, że to już de facto nastąpiło w przypadku Joshuy, chociaż nie zdziwiłbym się gdyby dołączył do niego niebawem ... Fury.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 16-10-2021 00:49:11 
stanoski zj#eb juz sie przelogowal haha juz sra w portki przed banem
 Autor komentarza: meh
Data: 16-10-2021 11:19:44 
Nie ma takiej możliwości, żeby obóz Antonego obrał inna drogę jak rewanż. Wszyscy zapominają, że to przede wszystkim praca tych bokserów i ludzi związanych z nimi biznesowo. Tu nie chodzi tylko o boks i o to czy AJ powinien teraz odpocząć i wziąć kogoś na odbudowanie. Ani to, czy ktoś będzie czekał czy nie czekał na walkę z Tysonem i co jest dla kogo lepsze pod względem kariery- tu chodzi o kasę, biznes. Jeżeli Joshua odstąpi od rewanżu z Usykiem i Fury wygra z Ukraińcem, to AJ w negocjacjach będzie na przegranej pozycji bo będzie przystępował do nich jako były mistrz kilku federacji vs niekwestionowany mistrz. Dlatego klauzula rewanżowa jest uruchomiona, żeby spróbować odzyskać pasy i zawalczyć z Furym w równym podziale finansowym. Warren o tym wie i dlatego odradza rewanż AJ'owi wierząc w łatwa wygrana Furego nad Usykiem.

Tu się rozchodzi o jakieś 100milionow.
 Autor komentarza: meh
Data: 16-10-2021 11:21:42 
Tu się rozchodzi o jakieś 100 milionów, olbrzymią kasa. Jeżeli Joshua będzie miał pasy ma szansę na połowę tej sumy ale jeżeli będzie tylko zwykłym pretendentem dlaniekwestionowanego mistrza to ten podział może być nawet 70 do 30 albo i gorzej.
 Autor komentarza: Shaker1982
Data: 16-10-2021 12:12:12 
@Furmi proszę Cię, po co ta cała ściema buhahahahahah. BAn pójdzie, chyba na Twojego tatę lol
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.