WILDER: ZNOKAUTUJĘ FURY'EGO, JUŻ RAZ TO ZROBIŁEM

Trzecia walka walka Tysona Fury'ego (30-0-1, 21 KO) z Deontayem Wilderem (42-1-1, 41 KO) już w najbliższą sobotę w Las Vegas. Napięcie między Brytyjczykiem - mistrzem świata WBC wagi ciężkiej - i zdetronizowanym przez niego Amerykaninem jest ogromne. Wilder zapowiada srogą zemstę, zwycięstwo przed czasem.

USYK: NIE SKREŚLAJCIE WILDERA >>>

- Jestem bardzo spokojny, zawsze taki byłem. Ale tym razem to nowy poziom spokoju przed walką. To będzie świetne widowisko, choć nie potrwa zbyt długo. Miałem niesamowite przygotowania. Cały mój zespół jest mocno nakręcony, cały czas rozmawiamy i nie mogę się doczekać walki. Trener Malik Scott wniósł do mojego obozu swoją pozytywną energię i miłość. Moi ludzie naprawdę mnie kochają. Malik Scott wydobył ze mnie to, czego nikt nie potrafił - powiedział Wilder. 

- (...) Znałem prawdę i wiedziałem, że do walki Fury'ego z Anthonym Joshuą nie dojdzie. To ja miałem ważny kontrakt na walkę z Furym. Teraz Joshua przegrał i nie jestem tym wcale zaskoczony. Malik Scott mówił mi, jak dobry jest Aleksander Usyk. Jego styl idealnie nadawał się do pokonania Joshuy - dodał "Brązowy Bombardier".

- Już raz znokautowałem Fury'ego (w pierwszej walce Fury podniósł się w ostatniej chwili z desek w dwunastej rundzie i pojedynek zakończył się remisem, choć wydawało się, że dominujący boksersko Brytyjczyk nie zdoła podnieść się po ww. nokdaunie i strona Wildera twierdziła po walce, że sędzia powinien przerwać starcie - przyp.red.). Jestem najbardziej niebezpiecznym zawodnikiem w wadze ciężkiej, on o tym wie. Moc uderzenia jest zazwyczaj ważniejsza niż umiejętności. Widzieliście to już podczas mojej kariery. Ale w trzeciej walce z Furym pokażę również wiele innych elementów. Znam prawdę na temat drugiej walki. Znam fakty. Widać było, że coś jest ze mną nie tak. Pogodziłem się z tym, ale pokazałem, że jestem prawdziwym wojownikiem. Fury nie mógł mnie znokautować, to było przerwanie, gość z mojej ekipy zawiódł (Mark Breland, były trener Wilder - przyp.red.). Trzecia konfrontacja skończy się przed czasem, ciężko znokautuję Fury'ego - podsumował temat jeden z najmocniej bijących zawodników w historii.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Marduk
Data: 04-10-2021 19:32:49 
Wszystko będzie zależało od tego w jakim stroju wyjdzie. Jak będzie ważył więcej niż 5 kg to potem w walce może być ciężko.
 Autor komentarza: SpoconyAlfons
Data: 04-10-2021 19:33:45 
A ten swoje z tym najniebezpieczniejszym
Mike Tyson był bestią i wcale o tym co chwila nie przypominał, a Wilder pozuje tylko na takiego Killera mimo tej jego imponującej liczby nokautów to facet mentalnie wydaje sie jest nastolatkiem po tych bzdurach które gada
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 04-10-2021 19:37:00 
wilder cos buja znowu
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 04-10-2021 19:50:31 
Dzisiaj obejrzałem drugą walkę Wildera z Furym i było coś nie tak w tym pojedynku, strach Wildera i ociązałość na nogach była widoczna Fury z tej walki wcale nie był takim kozakiem próbuję zwodami straszyć rywali Wilder jak wyjdzie głodny nokautu to go znajdzie i ja w to wierzę.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 19:51:51 
Nie jestem fanem żadnego z tych pięściarzy, więc walkę obejrzę na pełnym luzaku.
Myślę że Fury wygra tym razem wysoko na pkt, a Wilder w walce mimo że będzie raczej bezradny, do samego końca będzie polował. Taki typ zarzucam bez czekania na ważenie - Fury na pkt.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 19:54:51 
"w pierwszej walce Fury podniósł się w ostatniej chwili z desek"

No to coś źle przypomina ten Wasz redaktor.
Fury wstał na 12 sekund, więc nie podniósł się w żadnej "ostatniej chwili", tylko po prostu według regulaminu bokserskiego został ZNOKAUTOWANY. Koniec kropka, nie ma żadnej dyskusji.

Obawiam się tylko, że Wilder ruszy od początku na Fury'ego, a to zła strategia. Fury jest wielki, silniejszy fizycznie i będzie spychał Wildera na liny. Wilder powinien go przeczekać - spokojnie przyjmować ataki Fury'ego na wysoką gardę, nie dać sobie zrobić krzywdy, a od 5 rundy zacząć odpalać rakiety.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 20:11:10 
A ja się do dzisiaj cieszę że sędziował wówczas taki gość jak Jack Reiss. Gdyby był to floydowy przydupas -Bayless, to by nawet tego nie liczył i byłby ogromny skandal.

Oczywiście u Rafała Fury został znokautowany, ale ile razy obejrzy się powtórkę to Fury zaraz po liczeniu do 6 szybko się podnosi, a na 10 jest gotowy kontynuować. Świetna decyzja ringowego.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-10-2021 20:11:30 
Rafał Spamer Stanoski


Chciałbym mieć złotówkę, za każdym razem jak powtarzasz te bzdury o szczelnej gardzie, albo znokautowaniu Fury'ego przez Wildera. To by mnie ustawiło do końca życia.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-10-2021 20:12:51 
Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 20:11:10

Oczywiście u Rafała Fury został znokautowany, ale ile razy obejrzy się powtórkę to Fury zaraz po liczeniu do 6 szybko się podnosi, a na 10 jest gotowy kontynuować. Świetna decyzja ringowego.

A najlepsze jak ten znokautowany Fury rusza na Wildera i prawie sam go ubił :)
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 20:26:24 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 20:11:10
Oczywiście u Rafała Fury został znokautowany, ale ile razy obejrzy się powtórkę to Fury zaraz po liczeniu do 6 szybko się podnosi, a na 10 jest gotowy kontynuować. Świetna decyzja ringowego."


Że co??? Buahahahaha. Co Ty za walkę oglądałeś? Fury zaczął się podnosić dopiero gdzieś na 9-10, a wyprostowany był na 12 sekund człowieku... To było KLASYCZNE KO.
@Ramirez82 Ty jesteś durniem i trollem, więc szkoda nawet komentować.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-10-2021 20:31:28 
Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 20:26:24

@Ramirez82 Ty jesteś durniem i trollem, więc szkoda nawet komentować.


Ja?
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 20:39:10 
Rafał jesteś jedyną osobą która tak twierdzi na orgu. Nie ma nikogo innego. To jak, wszyscy się mylą ? :)
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 20:42:03 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 20:39:10
Rafał jesteś jedyną osobą która tak twierdzi na orgu. Nie ma nikogo innego. To jak, wszyscy się mylą ? :)"

Uważasz, że upływanie czasu jest zależne od opinii innych? Widzę, że tworzysz własne teorie z zakresu fizyki...lol...
 Autor komentarza: gerlach
Data: 04-10-2021 20:47:12 
Zmierzcie to ze stoperem :))
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 20:47:33 
Teorie, a nawet niestworzone historie to przede wszystkim Twoja wizytówka, z której można powiedzieć tu słyniesz. Nie winię Cię za to, masz taki a nie inny sposób trollowania..
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 20:52:17 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 20:47:33
Teorie, a nawet niestworzone historie to przede wszystkim Twoja wizytówka, z której można powiedzieć tu słyniesz. Nie winię Cię za to, masz taki a nie inny sposób trollowania.."


No jest odwrotnie, to Ty tworzysz niestworzone historie, że 12 sekund to tak naprawdę nie 12 sekund, tylko czas zależy do obserwatora.

No, trollu... tworzysz nowe zasady fizyki haha
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 20:53:46 
"Autor komentarza: gerlachData: 04-10-2021 20:47:12
Zmierzcie to ze stoperem :))"

Ale to już było mierzone stoperem. Fury wstał i był wyprostowany na 12 sekund, czyli został znokautowany.
To, że jakieś upośledzone intelektualnie trolle jak @Ramirez82 czy inny @MLJ tworzą urojone teorie, że 12 sekund to nie 12 sekund, a czas zależy od opinii ludzi, no to inna sprawa.

Upośledzeni intelektualnie ludzie niestety też wśród nas żyją.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 20:58:06 
masz głupolku

https://www.youtube.com/watch?v=fVflXYyNkck
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-10-2021 21:01:33 
@MLJ

Nie wiem co próbujesz mu udowodnić :) Wiesz przecież, że rzeczywistość, a rzeczywistość Rafała, to są dwie niezależne od siebie rzeczy :)
 Autor komentarza: bolcze
Data: 04-10-2021 21:03:37 
KO jest jeśli zawodnik nie wstanie na 10,
Nie 10 sekund, liczenie do 10. Może to trwać nawet 20 sekund - tutaj liczy się sędzia.
Poza tym, sędzia go puścił, KO nie ma - koniec tematu.

Tak samo jak Pac przegrał z Bradleyem pierwszą walkę, Lewis zremisował z Holym itp.

Btw. Uważam że Tyson powinien to wygrać UD.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 21:06:13 
Ramirez

Niech się poprodukuje :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-10-2021 21:13:04 
Nie denerwuj go, wiesz, że czeka go bardzo emocjonujący weekend :(
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:16:21 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 20:58:06
masz głupolku

https://www.youtube.com/watch?v=fVflXYyNkck"

Czy Ty idioto jesteś takim durniem, że nie widzisz, że nawet na tym video Fury pada w 7 sekundzie filmu, a stoi wyprostowany dopiero w 18-19 sekundzie?

Wg. regulaminu wyprostowany powinien być na 8 i przekonać sędziego, że jest gotowy, 12 sekund to 4 sekundy po czasie przygłupie
*
*
" Autor komentarza: Ramirez82Data: 04-10-2021 21:01:33
@MLJ

Nie wiem co próbujesz mu udowodnić :)"

Masz rację przygłupie, nieważne...ważne, że opinia Twojego kumpla jest taka, że 12 sekund mu zleciało jak 5...lol...
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 21:16:27 
Już chyba nie, bo ostatnio bardzo dużo Wilderowskiej miłości przelewa na Usyka, robiąć z Ukrainca dupochron, na wypadek wtopy Denotaja.
jak Wilder przegra bez żądnego punktu zaczepienia pod trolling dla rafała, to miłością numer 1 dla naszego maskotka zostaje Olek
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:19:03 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 21:16:27
Już chyba nie, bo ostatnio bardzo dużo Wilderowskiej miłości przelewa na Usyka, robiąć z Ukrainca dupochron, na wypadek wtopy Denotaja.
jak Wilder przegra bez żądnego punktu zaczepienia pod trolling dla rafała, to miłością numer 1 dla naszego maskotka zostaje Olek"


Trollu, wyjaśnij nam swoją nową teorię z zakresu fizyki klasycznej, wedle której 12 sekund przelatuje Ci jak 5 sekund... szczęśliwi czasu nie liczą, może to o to chodzi trollu...lol...
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 21:23:50 
Rafał, znowu zaczynasz i obrażać i wymyślać rzeczy których ludzie nie piszą. Wspomniałem o liczeniu do 10, nie wspomniałem nic o sekundach. Wskaż post w którym pisze coś o sekundach. Czekam
 Autor komentarza: sekundant
Data: 04-10-2021 21:28:25 
Wystarczy spojrzeć na zegar. Fury upadł na 2:23, a na 2:13 już wstał. Sędzia miał prawo to puścić i na szczęście to zrobił.

Ciekawe jak psychika Wildera zareaguje, gdy stanie w sobotę ponownie w ringu ze swym oprawcą. On sam też tego nie wie. Szkoda że nie walczą w Wielkiej Brytanii. Z upływem czasu coraz ciężej koczuje się na te gale zza Oceanu.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:36:27 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 21:23:50
Rafał, znowu zaczynasz i obrażać i wymyślać rzeczy których ludzie nie piszą. Wspomniałem o liczeniu do 10, nie wspomniałem nic o sekundach. Wskaż post w którym pisze coś o sekundach. Czekam"

Odnoszę się do Twoich rewolucyjnych teorii które dziś nam przedstawiłeś, że 12 sekund nie jest większe od 10 sekund (regulaminowych na wstanie) gdy większość ludzi to popiera...

Czyli czas jest zależny od opinii ludzi - to Twoja rewolucyjna teoria z zakresu fizyki klasycznej trollu...lol...
 Autor komentarza: puncher48
Data: 04-10-2021 21:36:42 
Wszystko zależy od tego jakiego Fury'ego zobaczymy w ringu, jak zapuszczonego i na wyjebce to Wilder ma olbrzymie szanse, a jak skupionego i perfekcyjnie przygotowanego do pojedynku, Deontay znowu zbierze niezłe cięgi.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:40:15 
https://youtu.be/fVflXYyNkck?t=7 - tutaj jest moment gdy Fury leży, 7 sekunda filmu
https://youtu.be/fVflXYyNkck?t=18 - tutaj mamy 18 sekundę, to jest moment kiedy Fury NAWET JESZCZE NIE BYŁ WYPROSTOWANY.

Wstał bo wstał, ale nawet się jeszcze nie wyprostował w pełni. 11 sekund. Dopiero w 12 sekundzie Fury był w pełni wyprostowany i był zdolny sygnalizować sędziemu, że jest zdolny do walki.

Wg. regulaminu zawodnik na 8 powinien już stać i w 2 sekundy powinien pokazać sędziemu, że może walczyć. Fury wyprostowany był dopiero na 12 sekund ! 4 sekundy po czasie!

Został prawidłowo ZNOKAUTOWANY i to nie jest kwestia dyskusyjna tylko fakt.
 Autor komentarza: Sambor
Data: 04-10-2021 21:41:26 
Autor komentarza: stanoski
Fury wstał na 12 sekund, więc nie podniósł się w żadnej "ostatniej chwili", tylko po prostu według regulaminu bokserskiego został ZNOKAUTOWANY. Koniec kropka, nie ma żadnej dyskusji.



Dlaczego uważasz, że został znokautowany? To sędzia odlicza. To nie ma większego znaczenia czy jak sędzia odliczy np do 8 to minęło 6 czy 10 sekund.
Zapoznaj się proszę z regulaminem i z terminami, które tam występują.
"Na dziesięć" to nie znaczy "w dziesięć sekund", chodzi o to kiedy sędzia doliczy do dziesięciu.
Wiadomo, że nie powinno to być 5 ani 20 sekund, na ogół jest to właśnie 12, ale ani 8 a ani 14 nie jest czymś niespotykanym.
 Autor komentarza: bolcze
Data: 04-10-2021 21:42:07 
Ale jakie to ma znaczenie ile sekund, skoro pięściarz ma wstać do momentu kiedy sędzia doliczy do 10?
Mam Ci to rozpisać?
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 21:42:42 
Gdzie w tym wątku pisze cokolwiek o sekundach ?
Tłumaczę ci głąbie że Fury zaraz po liczeniu do 6 zaczął się podnosić a do 10 już był na nogach. Nie pisze nic o sekundach, ani innych jednostkach czasu..
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:46:05 
"Autor komentarza: SamborData: 04-10-2021 21:41:26
Dlaczego uważasz, że został znokautowany? To sędzia odlicza. To nie ma większego znaczenia czy jak sędzia odliczy np do 8 to minęło 6 czy 10 sekund."


Przeczytaj regulamin bokserski:
http://www.pzb.com.pl/attachments/article/1376/REGULAMIN%20S%C4%98DZIOWSKI.pdf

Cytuję:
"W momencie gdy doszło do knockdownu, sędzia powinien przerwać walkę, wydając komendę
STOP i zacząć liczyć od 1 do 8, jeśli bokser jest w stanie kontynuować walkę. Sędzia powinien
liczyć od 1 do 10 jeśli bokser nie jest w stanie kontynuować walki. Przerwy w wyliczaniu powinny wynosić jedną sekundę"

Czyli nie dość, że masz informację o której mówię, że sędzia powinien liczyć od 1 do 8 JEŚLI FURY BYŁ ZDOLNY WALCZYĆ, A DO 10 JEŚLI NIE BYŁ! A tu sędzia liczył do 12 !!! Czyli Fury NIE BYŁ w stanie kontynuować walki.
Kolejna rzecz, masz tu jak byk: PRZERWY W WYLICZANIU POWINNY WYNOSIĆ JEDNĄ SEKUNDĘ.

Więc 10 SEKUND wg. stopera - takie jest prawidłowe liczenie.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:46:56 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 21:42:42
Gdzie w tym wątku pisze cokolwiek o sekundach ?
Tłumaczę ci głąbie że Fury zaraz po liczeniu do 6 zaczął się podnosić a do 10 już był na nogach. Nie pisze nic o sekundach, ani innych jednostkach czasu.."

Nie.
1. Fury był na nogach na 11
2. Fury był wyprostowany na 12
3. Fury powinien być wyprostowany na 8, jak w regulaminie powyżej. Cytuję z regulaminu:

"W momencie gdy doszło do knockdownu, sędzia powinien przerwać walkę, wydając komendę
STOP i zacząć liczyć od 1 do 8, jeśli bokser jest w stanie kontynuować walkę"
 Autor komentarza: Sambor
Data: 04-10-2021 21:48:52 
bolcze, MLJ, no właśnie tak jak piszecie, nie chodzi o sekundy tylko o liczenie przez arbitra.

A do usera @stanoski : gdyby chodziło o sekundy, o te jednostki z układu SI, to jak myślisz : jakim problemem byłoby dołożyć dodatkowego sędziego, który by się zajmował tylko odliczaniem? Czyli obserwowałby kiedy zawodnik pada, od kiedy jest kontakt z ringiem, od kiedy zacząć i by włączał przyciskiem licznik, który by wydawał dźwięki równo co sekundę a po 8 czy 10 sekundach byłby dodatkowy sygnał dźwiękowy.
Ale tak się nie robi. Dlaczego? Bo tu nie chodzi o równe sekundy tylko o ocenienie zdolności zawodnika do walki. Sędzia liczy, sędzia obserwuje, sędzia decyduje. A że się pomyli o 1-2 sek - to mniej ważne.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:49:35 
8 sekund wg. stopera - to jest czas który ma zawodnik na pokazanie sędziemu, że JEST W STANIE KONTYNUOWAĆ WALKĘ.
Fury wyprostował się na 12 sekund, czyli 4 sekundy po czasie.
 Autor komentarza: tyler
Data: 04-10-2021 21:50:07 
"PRZERWY W WYLICZANIU POWINNY WYNOSIĆ JEDNĄ SEKUNDĘ"
No zgadza się,ale doliczyć należy czas na wypowiadanie liczb. Więc wszytko się zgadza, Fury wstał w czasie przepisowym.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 21:50:27 
"Autor komentarza: SamborData: 04-10-2021 21:48:52
A do usera @stanoski : gdyby chodziło o sekundy"

Nie "gdyby", tylko tu CHODZI o sekundy.
Cytuję z regulaminu bokserskiego:

"Przerwy w wyliczaniu powinny wynosić jedną sekundę"
 Autor komentarza: Sambor
Data: 04-10-2021 22:01:18 
@stanoski
Tak, przerwy w wyliczaniu powinny wynosić jedną sekundę, to jest zalecenie, że do tego należy dążyć.
A jak mieli napisać? Że powinny wynosić 6 sekund? Wiadomo, że powinny wynosić 1 sekundę.
Ale to zalecenie.
A jak myślisz, dlaczego sędziowie nie są w tym odliczaniu wspomagani? Wiadomo, że 10 sekund odliczane to rzadko będzie 10 sekund zegarowe. I będziesz tak podważał każdy wynik?
Gdyby to było takie istotne czy to jest 8 czy 9 sekund prawdziwego czasu to po prostu sędzia miałby w ręku stoper z beeperem.

Natomiast zgadzam się, że tak czy siak, nawet jak sędzia wyliczał Furego i powiedział "eight" to Fury podpierał rękawicami ring i chyba nawet jak sędzia zaczął mówić "nine" to Fury dopiero odrywał rękawice od maty.
Jak dla mnie było to bardzo kontrowersyjne. Gdyby sędzia przerwał po eight to nikt nie mógłby powiedzieć, że sędziował pod Wildera.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 04-10-2021 22:03:55 
Jack Reiss liczył dobrze, nie ma wątpliwości. To moim zdaniem akurat najlepszy obecnie sędzia ringowy. Nie było żadnych kontrowersji, jedynie jakieś pacany to podnoszą. Fury wygra znowu na pkt i tyle w temacie. Wilder to najgorszy mistrz HW w historii. Takiego surowiaka bokserskiego to chyba mało gdzie można zobaczyć na tym poziomie. Gość rzemiosła nie ma żadnego.
 Autor komentarza: AbsolwentZSZ
Data: 04-10-2021 22:04:08 
Jeżeli Wilder znokautuje Fury'ego tak jak za pierwszym razem, to znów walki nie wygra.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 22:07:05 
Nie da sie technicznie zrobić tak, by liczenie przez sędziego do 10 trwało idealnie 10 sekund. Poza tym jest jeszcze coś jak indywidualna interpretacja sytuacji przez sędziego. Niektórzy tez przestają liczyć jak zawodnik nie uda się do neutralnego narożnika. Jeżeli tuż po liczeniu do 6 Fury zaczął wstawać, na 10 wstał i sędzia go pytał czy może kontynuować i zezwolił na kontynuację, to nie było nokautu.
 Autor komentarza: ThePinEffect
Data: 04-10-2021 22:09:24 
@stanoski

daj se chłopie siana, klepiesz to samo wkoło jak potłuczony... nawet jeśli masz racje to jesteś już nudny i monotonny z tym swoim "powtarzam" i "powtarzam". Chcesz sobie pogadać to załóż bloga i tam Cię zapętlimy przez 1,5h gdzie będziesz wkoło klepał te swoje bzdury. Skończ spamować i zacznij myśleć.

powodzenia bracie.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 22:11:05 
"Autor komentarza: SamborData: 04-10-2021 22:01:18
Wiadomo, że 10 sekund odliczane to rzadko będzie 10 sekund zegarowe."

????
To już jest Twoja jakaś dziwaczna teoria. Zwykle sędziowie stosują się do zasady 8 sekund bez problemu, rzadko widziałem walki w których sędzia pozwoliłby zawodnikowi który wstał na 10 walczyć, a co dopiero na 12 jak Fury
*
*
"Autor komentarza: Mike555Data: 04-10-2021 22:03:55
Jack Reiss liczył dobrze, nie ma wątpliwości. To moim zdaniem akurat najlepszy obecnie sędzia ringowy. Nie było żadnych kontrowersji, jedynie jakieś pacany to podnoszą."

Włącz stoper i nie gadaj głupot
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 22:12:47 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 22:07:05
Nie da sie technicznie zrobić tak, by liczenie przez sędziego do 10 trwało idealnie 10 sekund."


Idealnie? Człowieku, tu było 4 sekundy rozjazdu, Fury powinien na 8 sekund już stać i pokazywać rękawice, że jest gotowy do walki, przecież stoi jak byk w regulaminie. A on zaczął to robić dopiero na 12. Rzadko kiedy widziałem takie walki aby sędzia pozwolił po 12 sekundach liczenia gościowi na walkę tylko dlatego, że wydawał się gotowy. Fajnie, że wydawał się gotowy, szkoda tylko że 4 sekundy za późno.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 22:16:00 
W większości walk jakie widziałem, jak zawodnik na 8 jeszcze nie wstał a dopiero wstawał to sędzia KOŃCZYŁ POJEDYNEK.
Takie sytuacje w których minęło 12 zegarowych sekund gdy zawodnik się w pełni wyprostował, a sędzia tego nie przerwał to mógłbym na palcach jednej ręki policzyć.

Adamek z Moliną też wygrzebał się na 11 czy 12 i sędzia przerwał to bez wyrzutów sumienia.
To, że sędzia pozwolił Fury'emu walczyć gdy ten wyprostował się dopiero na 12 sekund to jest anomalia - oglądajcie więcej boksu laicy aby nie gadać głupot. Zwykle po 8 sekundach sędzia oczekuje, że będziesz stał i go przekonasz, że możesz walczyć, a nie że się kurwa będziesz dopiero podnosił jak Fury!
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 22:19:21 
A dasz typ na walkę numer III ? :)
 Autor komentarza: Shaker1982
Data: 04-10-2021 22:34:57 
Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 20:58:06
masz głupolku

https://www.youtube.com/watch?v=fVflXYyNkck

Mnie tam się podobało jak Deoś odwalał taniec perliczki/kaczora, a tu cyk, Fury na nogach buhahaha.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 04-10-2021 22:37:19 
stanoski

Człowieku ty jesteś ku.wa chory.Nawet specjalnie obejrzałem jeszcze raz tą 12 rundę i Fury dokładnie na 10 jest gotowy do walki.Już nie chodzi nawet o samo liczenie sędziego ale sprawdzałem ze stoperem w ręku.Sam sobie wmawiasz niestworzone rzeczy i później zaczynasz w nie wierzyć.Tak samo jak ten poj.bany Wilder.
 Autor komentarza: tyler
Data: 04-10-2021 22:37:47 
Jak wyglądał Adamek,a jak wyglądał Fury gdy się podnosili? To dwa różne przypadki, Cygan był zdolny do walki,a w przypadku Adamka który był na księżycu już niestety nie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 22:46:48 
Ekspetrom showtime wyszło nawet 9.5 sekundy od upadku do powstania.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-10-2021 22:48:19 
Bo eksperci showtime to dyletanci!
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 23:23:48 
"Autor komentarza: pankracyData: 04-10-2021 22:37:19
stanoski

Człowieku ty jesteś ku.wa chory.Nawet specjalnie obejrzałem jeszcze raz tą 12 rundę i Fury dokładnie na 10 jest gotowy do walki"

Nie, idioto, obejrzyj film - na 12 sekund Fury jest wyprostowany, na 11 sekund wstał. Nie przeinaczaj debilu.
*
*
"Autor komentarza: tylerData: 04-10-2021 22:37:47
Jak wyglądał Adamek,a jak wyglądał Fury gdy się podnosili? To dwa różne przypadki, Cygan był zdolny do walki,a w przypadku Adamka który był na księżycu już niestety nie."

Masz rację, idąc tą logiką sędzia powinien dać Adamkowi 30 sekund i przecież też byłby zdolny do walki, nie?

Nie rozumiesz przygłupie, że Fury powinien być gotowy do walki NA 8, STOJĄC WYPROSTOWANY, A NIE KURWA NA 12?
*
*
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 22:46:48
Ekspetrom showtime wyszło nawet 9.5 sekundy od upadku do powstania."

Nic takiego nie miało miejsca, nie zmyślaj trollu. Wróć do regulaminu bokserskiego.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 04-10-2021 23:30:07 
Wg. regulaminu bokserskiego bokser powinien na 8 sekund być już wyprostowany i udowodnić sędziemu, że jest zdolny do walki. Fury na 11 sekund wstał, na 12 sekund się wyprostował. Czyli 4 sekundy zegarowe po czasie co oznacza czysty nokaut.
 Autor komentarza: tyler
Data: 04-10-2021 23:36:43 
Stansoki nie rozumiesz co się do ciebie pisze, czytaj ze zrozumieniem, albo poproś kogoś z opiekunów by ci to wytłumaczył.

"Adamek z Moliną też wygrzebał się na 11 czy 12 i sędzia przerwał to bez wyrzutów sumienia"

No i oto chodziło że Adamek pływał,i sędzia przerwał,a Fury wstał niezamroczony i puścił walkę dalej. Zresztą te dwa liczenia różnią się od siebie, Adamka liczenie było ewidentnie przeciągane,a Furego prawidłowe, tylko jakiś baran włącza stoper na filmiku w momencie po ciosie ,kiedy Fury jeszcze nie zdążył dotknąć dupą ringu i stąd ta afera.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-10-2021 23:54:32 
Rafał, masz trollu

http://www.bokser.org/content/2019/01/06/121514/index.jsp
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 08:50:40 
"Autor komentarza: MLJData: 04-10-2021 23:54:32
Rafał, masz trollu

http://www.bokser.org/content/2019/01/06/121514/index.jsp"

A po co Ty mi to laiku dajesz, nie umiesz zobaczyć na wideo że liczenie trwało 12 sekund do pełnego wyprostowania Fury'ego? Ślepy jesteś czy jak?
*
*
"Autor komentarza: tylerData: 04-10-2021 23:36:43
No i oto chodziło że Adamek pływał,i sędzia przerwał,a Fury wstał niezamroczony i puścił walkę dalej"

Czy Ty jesteś kurwa debilem, baranem, jełopem czy niedoje..anym intelektualnie imbecylem? Przecież Ci już napisałem, że Fury powinien wstać niezamroczony NA 8!!!!! NA 8 KURWA JEŁOPIE!!!

O-SIEM! O-SIEM!! A NIE KURWA DWANAŚCIE ! 4 SEKUNDY RÓŻNICY PANIAŁ TĘPAKU?
 Autor komentarza: tyler
Data: 05-10-2021 09:17:48 
Rafau
Sędzia liczył przepisowo, werbalnie,on nie posiadał stopera, stąd napinacze takie jak ty mają problem
Nie wszyscy są jak twoja "narzeczona" RoksaNa Noc , gdzie liczy ci twój performance stoperem i zawsze kończysz na 8 sekund!!! na osiem!! osiem!!!
ps. W pośredniaku byłeś?
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 09:47:31 
"Autor komentarza: tylerData: 05-10-2021 09:17:48
Rafau
Sędzia liczył przepisowo"

Nie, liczył 4 sekundy za wolno.
*
*
"on nie posiadał stopera"

Regulamin przewiduje, że sędzia nie będzie miał stopera, jednak i tak brzmi:
"Przerwy w wyliczaniu powinny wynosić jedną sekundę"

Sędzia może liczyć za wolno o sekundę, półtorej, ale nie o 4 sekundy.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 05-10-2021 10:01:11 
Gdzie w regulaminie jest napisane, że sędzia może liczyć o sekundę, półtorej dłużej?
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2021 10:38:08 
A Rafał dalej walczy z dyletantami xD
 Autor komentarza: khorne
Data: 05-10-2021 11:23:06 
Autor komentarza: stanoskiData: 04-10-2021 21:49:35
8 sekund wg. stopera - to jest czas który ma zawodnik na pokazanie sędziemu, że JEST W STANIE KONTYNUOWAĆ WALKĘ.
Fury wyprostował się na 12 sekund, czyli 4 sekundy po czasie.

Dla ludzi, którzy nie znają przepisów to i owszem ;)
No cóż, tego typu sytuacje pokazują jak niewielką wiedzę z zakresu boksu mają tutaj niektórzy.
 Autor komentarza: tyler
Data: 05-10-2021 11:45:56 
Ostatni raz
Zasada liczenia do 10, a nie zasadą 10 sekund. Liczenie nie musi być dokładne i w praktyce przeważnie nie jest.
Fury i jego liczenie nie było zbytnio długie, lecz ból dupy fanów, jak i samego Deo jest nie do zniesienia,bo musiało dojść do rewanżu gdzie BBQ Alabama został poniżony i obnażony jako mistrz, no i mamy szukanie wymówek itp. Do dzisiaj. Liczenie i jego tempo jest zależne od sędziego, i nawet jeśli liczy powoli i po walce wywołuje to wiele kontrowersji,to nadal takie liczenie jestem legalne, a w walce Fury vs Wilder takowe przeciąganie nie miało miejsca,tak jak ty to przedstawiasz i ten skrojony na potrzeby filmik.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 05-10-2021 12:04:27 
Wiadomo, że gdyby poddano jakiegoś rywala Joshuy w ten sposób, jak Rafałek chciałby aby poddano wtedy Fury'ego, to Rafał najgłośniej by tu się pruł, że przerwanie było angielskie i sędzia uratował dupę Joshui. Jakby poddano w ten sposób Wildera, to byłby to największy wałek w historii boksu, bo przecież Wilder wstał i był gotów kontynuować walkę, bo jest prawdziwym herosem. Ale tu mamy odwrotną sytuację :)
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 12:16:46 
"Autor komentarza: Ramirez82Data: 05-10-2021 10:01:11
Gdzie w regulaminie jest napisane, że sędzia może liczyć o sekundę, półtorej dłużej?"

No właśnie - skoro nie może to tym bardziej Fury dostał KO
*
*
"Autor komentarza: tylerData: 05-10-2021 11:45:56
Fury i jego liczenie nie było zbytnio długie"

Było o 4 sekundy dłuższe niż powinno, już Ci to kilka razy tłumaczyłem baranie
*
*
"Autor komentarza: Ramirez82Data: 05-10-2021 12:04:27
Wiadomo, że gdyby poddano jakiegoś rywala Joshuy w ten sposób, jak Rafałek chciałby aby poddano wtedy Fury'ego, to Rafał najgłośniej by tu się pruł, że przerwanie było angielskie i sędzia uratował dupę Joshui"

Tak sobie tłumacz
 Autor komentarza: Sambor
Data: 05-10-2021 13:19:53 
@stanoski a czy mógłbyś pokazać np na tym filmiku gdzie widać te 12 sekund?
https://www.youtube.com/watch?v=QASG4p5yrxI
Mogą być podane sekundy filmu albo sekundy walki. Bo ja widzę, że na 10 Fury już stoi i na pewno nie jest to 12.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 13:37:44 
"Autor komentarza: SamborData: 05-10-2021 13:19:53
@stanoski a czy mógłbyś pokazać np na tym filmiku gdzie widać te 12 sekund?
https://www.youtube.com/watch?v=QASG4p5yrxI
Mogą być podane sekundy filmu albo sekundy walki. Bo ja widzę, że na 10 Fury już stoi i na pewno nie jest to 12."


49:40 (https://youtu.be/QASG4p5yrxI?t=2980) - pada na deski
49:51 (https://youtu.be/QASG4p5yrxI?t=2991) - stoi jeszcze zgarbiony
49:52 (https://youtu.be/QASG4p5yrxI?t=2992) - stoi wyprostowany

Na 11 sekund stał jeszcze zgarbiony, dopiero co wstał, dopiero w 12 sekundzie stał wyprostowany i mógł przekonywać sędziego, że jest w stanie kontynuować walkę. Powinien stać już na 8 i wtedy przekonac sędziego, że może walczyć - w zgodzie z regulaminem. Aż 4 sekundy dłużej mu zajęło przyjęcie pozycji wyprostowanej niż powinien.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 13:49:26 
Tłumaczę jeszcze raz:
Fury w momencie 49:48 z filmu który wysłałeś powinien już STAĆ WYPROSTOWANY, dać rękawice sędziemu i przekonywać go, że może walczyć! W 49:48! A on to robił dopiero w 49:52!

4 sekundy po czasie! Fajnie że się odrodził, super, nie odbieram mu tego, ale powinien się odrodzić 4 sekundy wcześniej, przekroczył czas aż o 4 sekundy, został prawidłowo znokautowany.
 Autor komentarza: Sambor
Data: 05-10-2021 14:03:46 
@stanoski, na filmie widzę to tak a obejrzałem na prędkości x0.25
49.40 pada ale na plecach leży pod sam koniec 49.40 na granicy z początkiem 49.41
na początku 49:51 stoi zgarbiony i w połowie 49.51 stoi normalnie a na początku 49.52 już stoi normalnie
Czyli napisałeś wszystko jak było tylko na moje najpierw odjąłeś prawie całą sekundę, później dodałeś pół i wyszło 12 a mi wyszło 10.5 sek od momentu jak pada na deski do momentu, gdy można powiedzieć, że już stoi gotowy
Przez pół sekundy nie będę mówił, że sędzia zrobił jakiś błąd. Tym bardziej, że sędzia nie musi liczyć jak stoper i to sędzia podejmuje decyzję, również ocenia jak zawodnik wygląda podczas wstawania, jak się patrzy itd
Po Furym było widać już jak zaczął wstawać że będzie dobrze. Fury ma świetną koordynację ale to duży chłop i nie jest akrobatą, zawodnik z wagi lekkiej dałby radę w takiej sytuacji wstać podskokiem, bez używania rąk, Fury jest trochę pokraczny.
Sędzia mógł przerwać walkę, czyli decyzja jest trochę kontrowersyjna.
Ale nie musiał i dobrze się stało, że nie przerwał.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2021 15:16:37 
Rafał za dużo pracujesz w slow motion. Wiem że to Twój konik, ale zwiększ prędkość :)
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 15:20:35 
"Autor komentarza: SamborData: 05-10-2021 14:03:46
49.40 pada ale na plecach leży pod sam koniec 49.40 na granicy z początkiem 49.41"

Zgoda. Przyjmijmy 49.4075
*
*
"na początku 49:51 stoi zgarbiony i w połowie 49.51 stoi normalnie"

Bzdura, normalnie stoi dopiero w 49:52, a zgarbiony stał jeszcze do końca 49.51
Czyli możemy założyć, że w 49:5175 jeszcze stał zgarbiony, czyli od dopiero 11.25 sekundy
się wyprostował, a do 11 sekundy jeszcze był zgarbiony. Czyli powiedzmy, że wyprostowany zaczął
być już gdzieś na 11.5 sekund.
On powinien być wyprostowany na 8 sekund a nie na 11.5, więc nawet licząc w ten sposób,
Fury leżał za długo o 3.25-3.5 sekundy. To już jest trochę za długi czas aby to traktować
jako drobną pomyłkę.

W regulaminie stoi jak byk, że jak sędzia wyliczy Cię do 10 to jest KO, a KO nie ma gdy
sędzia wyliczy Cię do 8 - powtarzam: DO OŚMIU - i na te osiem sędzia widzi, że jesteś
w stanie kontynuować walkę. Fury pokazał, że może kontynuować walkę dopiero na 11.5 sekundy
czyli 3.5 sekundy za długo leżał.

Ja nie przeczę, że może i wyglądał trzeźwo, ale to nie zmienia faktu, że nie dał rady wstać
na regulaminowy czas, cios był za silny, dlatego leżał ponad regulaminowy czas.
Fajnie, że wstał, ale został znokautowany, po prostu był za słaby, za słaby się okazał,
aby wstać szybko po tym ciosie, musiał leżeć dłużej bo był po prostu za słaby aby wstać na czas.

Taki Muhammad Ali jak padł np. po ciosie Fraziera to wstał po 2 sekundach, a nie prawie 12 jak Fury.

Tyle.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2021 15:37:42 
Rafał zrób symulacje wstawania Fury'ego z kuzynem.
 Autor komentarza: RedaktorNaczelny
Data: 05-10-2021 16:33:11 
Boże ależ ten rafał jest popierdolony to najłagodniejsze wyrażenie jakim można go opisać:P
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 16:46:41 
"Autor komentarza: RedaktorNaczelnyData: 05-10-2021 16:33:11
Boże ależ ten rafał jest popierdolony to najłagodniejsze wyrażenie jakim można go opisać:P"

Jesteś debilem niedojebanym umysłowo, mam rację?
 Autor komentarza: Sambor
Data: 05-10-2021 17:13:06 
@stanoski jeżeli kierujesz się tylko tym swoim stoperem, gdzie jeden, dwa, trzy, ..., dziesięć to są kolejne równo sekundy to masz rację.
Jednak sędzia liczył całkiem szybko na tle innych sędziów i patrząc na sędziowskie liczenie to na NINE Fury już stoi pewnie, jeszcze krzywo ale już pewnie a na TEN, choć TEN nie było, bo sędzia przerwał to FURY już jest gotowy do walki.
A dlaczego jesteś taki pewny swego, masz jakiś kurs sędziowski, skąd to wszystko wiesz?
Bo ja piszę to na podstawie tego co przeczytałem w regulaminach ale jest jeszcze coś takiego jak praktyka sędziowska czyli jak to działa normalnie podczas walki i z tego co wiem to co najmniej 70% walk w takiej sytuacji by nie było przerwanych.
Choć ja się nie upieram, że sędzia nie miał prawa przerwać. Tylko, że zrobił lepiej niż gorzej.
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 17:35:48 
"Autor komentarza: SamborData: 05-10-2021 17:13:06
@stanoski jeżeli kierujesz się tylko tym swoim stoperem, gdzie jeden, dwa, trzy, ..., dziesięć to są kolejne równo sekundy to masz rację."

"tym swoim"?
Jakim "tym swoim"? Co Ty tu znowu za głupoty wygadujesz?
Sekundy upływają na "tym moim" stoperze tak jak na każdym stoperze, to są po prostu sekundy, więc nie wypisuj tu jakichś manipulanckich głupot, bo Ci nie wyjdzie.
Sekundy to sekundy, a Fury leżał prawie 12 sekund zanim się wyprostował, co jest czasem prawie 4 sekundy za długim.
*
*
"Jednak sędzia liczył całkiem szybko na tle innych sędziów"

Przeciwnie - liczył wolniej. Zapewniam Cię, że ponad 80% sędziów Fury'ego by w tej walce poddało i uznało nokaut. Większość sędziów wyliczyłaby 8 sekund w max 9 normalnych sekund, góra 10, a że Fury dalej na 10 nie stał, ba, nie był jeszcze nawet zgarbiony tylko się dopiero podnosił - to zostałoby uznane KO na nim.

Zapewniam Cię, że u większości sędziów Fury zostałby znokautowany, nie pozwoliliby mu kontynuować walki po prawie 12 sekundach leżenia. To był właśnie wyjątek. Pooglądaj trochę boksu zanim zaczniesz wygadywać głupoty, to zobaczysz, że sędzia zwykle na 8 oczekuje już mieć zawodnika przy sobie stojącego, z podanymi rękawicami i trzeźwym spojrzeniem, a nie jeszcze leżącego jak Fury.
*
*
"A dlaczego jesteś taki pewny swego, masz jakiś kurs sędziowski, skąd to wszystko wiesz?"

A co tu wiedzieć?? Nie umiesz czytać regulaminu bokserskiego? Przecież Ci już wskazałem co tam jest napisane? Co Ty czytać nie umiesz czy jak?
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2021 17:44:01 
Rafał ty chyba dochodzisz w te 8 sekund, bo często o nich wspominasz, sprinterze xD
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 17:44:29 
@MLJ
Widzę że naczelny troll orga nie śpi
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2021 17:49:15 
Nie śpię bo kłamiesz, szmaciarzu..
 Autor komentarza: stanoski
Data: 05-10-2021 18:25:49 
"Autor komentarza: MLJData: 05-10-2021 17:49:15
Nie śpię bo kłamiesz, szmaciarzu.."

Tumanie, w innym temacie bzdury które żeś wypisywał przed Joshua - Usyk zostały przeze mnie mocno wyłuszczone aby wszyscy publicznie zobaczyli z jakim dyletantem mają do czynienia
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2021 18:38:19 
co bzdury, pomyliłem sie z typem na walkę, coś do czego się przyznałem, a ty czego nigdy nie zrobisz, a mylisz się w typowaniu regularnie, ty skrzywdzony Povietkinie w walce z Hunterem..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.