JOYCE: NIE POTRZEBUJĘ KOLEJNYCH TESTÓW, CHCĘ USYKA BĄDŹ JOSHUĘ

- Nie potrzebuję żadnych kolejnych testów, jestem już gotowy i chcę Usyka albo Joshuę - powiedział Joe Joyce (13-0, 12 KO) po wygranej w szóstej rundzie przez TKO nad Carlosem Takamem (39-6-1, 28 KO).

Anglik jest obowiązkowym pretendentem do tytułu mistrza świata wagi ciężkiej z ramienia federacji WBO. Teoretycznie więc czeka na zwycięzcę walki Anthony'ego Joshuy (24-1, 22 KO) z Aleksandrem Usykiem (18-0, 13 KO), która odbędzie się już 25 września na stadionie Tottenhamu w Londynie. Ale dla AJ-a będzie to obowiązkowa obrona, więc zanim znów WBO zażąda od niego spełnienia swoich obowiązków, minie kilkanaście miesięcy.

- Takam to twardy gość, trafił mnie kilkoma dobrymi ciosami. Ale kiedy w końcu nadarzyła się moja okazja, wykorzystałem ją. Bo ja również jestem typem twardziela. Przetrwałem burzę i wróciłem. Więcej testów już nie potrzebuję - dodał wicemistrz olimpijski sprzed pięciu lat.

- Joe został pretendentem do tytułu WBO. Jeśli Anthony Joshua i Tyson Fury wygrają swoje najbliższe potyczki, potem zmierzą się między sobą, a Joe będzie czekał na lepszego z tej dwójki - dodał promujący Joyce'a Frank Warren.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 08:37:10 
Walka nie została przerwana przedwcześnie, tzn może dla widowiska... ale to nie skończyłoby się już inaczej niż przegraną Takama, on po piątej rundzie schodził wyczerpany, a szósta runda tylko to przypieczętowała, Joice to dla mnie lepsza wersja Mariusza Wacha, mimo że przyjmuje to po nim te ciosy spływają, nie zamraczają go, nie osłabia kondycyjnie, tylko Anglik w porównaniu do Mariusza ma coś ekstra, zadaje więcej ciosów, nie są to ciosy jak Wildera, ale jednak są mocne i dewastujące, Joice mimo że nie jest widowiskowy to według mnie właśnie on może zdetronizować któregoś z mistrzów, wytrzymać ataki i skończyć zmęczonego rywala pod koniec
 Autor komentarza: Marduk
Data: 25-07-2021 08:50:48 
Ta waga ciężka jest tak przytkana. Przez to, że Fury i Wilder nie wiem na co czekali tyle z tą walką. Jeszcze Joshua w międzyczasie z jakimś Pulewem czy teraz z Usykiem walczy, a tamci dwaj tylko siedzą. WBC to kolejny rak. Zamiast w międzyczasie zorganizować Wilder-Whyte to olali sprawę, a na luzie zwycięzca mógłby walczyć z Furym w październiku, bo czasu jest wystarczająco.

Nie wiem kiedy Joyce doczeka się walki, ale trochę niestety może to potrwać. Chyba, że Joshua/Usyk zdecydują się na walkę z nim przed walką ze zwycięzcą Wilder/Fury. Choć nawet nie wiadomo czy będzie ta walka Joshua/Usyk vs Wilder/Fury, bo znów ktoś tam się nie dogada, jeden dostanie rozwolnienia czy co tam innego wymyśli i znów trzeba będzie za 5 miesięcy przełożyć.
 Autor komentarza: essaa7
Data: 25-07-2021 09:32:16 
Jacy mistrzowie takie walki i aktywnosc, Fury to jakis żart i kara dla hw
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-07-2021 09:45:03 
@KalarCz
W pełni podpisuję się pod twoim komentarzem i to chyba nie pierwszy raz. Joyce jest bardzo silny fizycznie i ta cecha pozwala mu niwelować braki w innych dziedzinach. Fury lub Usyk mogą go wypykać na punkty, ale raczej trudno będzie znaleźć boksera, który przełamie go w wymianie ciosów.
 Autor komentarza: Akwizytor41
Data: 25-07-2021 10:13:52 
Słusznie przerwał walkę sędzia. Takam trafił kilkoma obszernymi sierpami, ale realnym zagrożeniem dla Joyca nie był. Po tej walce widać, że Joyce raczej mistrzem nie będzie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 25-07-2021 10:29:10 
Nie zdziwiłbym sie jakby Joyce wytrzymał czyściocha od Wildera. Kompletnie nie widać po nim reakcji na otrzymane ciosy. 35 lat, pewnie z rok jeszcze poczeka na szansę, ale na nią bez wątpienia zasługuje..
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-07-2021 10:31:48 
A testy PCR?:)

Niefortunne przerwanie w kolebce sędziowskiej poprawności, Joyce to nie wiem jaki powinien mieć pseudonim "Slow motion", "Czołg", a może "Ser szwajcarski " ale styl ma opresyjny, a ciosy spływają po nim jak po kaczce, choć każdy ma swoją granice i jak Joshua trafi to jednak kto jak kto, ale jestem zdania, że jest w stanie go posadzić, tylko należy pamiętać, że w drugą stronę może być podobnie, jednak niewiarygodna szybkość Joe może zniweczyć te plany:)
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-07-2021 10:45:56 
Co "Testy" PCR?
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-07-2021 10:46:26 
Było takie powiedzenie "nie ma odpornych na ciosy...". Z Wachem to IMO znakomite porównanie, ale Wach w końcu też ma porażki TKO. Nie widzę natomiast mistrza z taką obroną. Do listy dodałbym "magnes", jego łeb wręcz przyciąga te ciosy...
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-07-2021 10:52:36 
Ygnac "JOYCE: NIE POTRZEBUJĘ KOLEJNYCH TESTÓW"

W dobie dzisiejszych czasów, zależy jakich:)
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-07-2021 11:56:51 
Gdzie można znaleźć walkę Joyce'a ze Stivernem w dobrej jakości?
 Autor komentarza: GeorgeForeman
Data: 25-07-2021 12:52:58 
Joyce to jest lepsze lotnisko dla prawej ręki Wildera niż Breazeale. Usyk z Furym łatwo by go obskoczyli. Ale walka Joshuy z Joycem byłaby ciekawa, bo Joshua by go raczej nie znokautował, a swoje musiałby przyjąć.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 13:09:53 
Sorry Panowie, ale o czym wy w ogóle marzycie?! Zdetronizowaniu mistrzów?! Ale, ze niby w jaki sposób?! Przecież Joyce walczy w trybie slow motion. Wygląda wręcz flegmatycznie. Dla mnie to jest hybryda Wacha i Breazella. Poza twardym łbem i ogólną tężyzną fizyczną on praktycznie nie ma żadnych atutów. Jego lewy prostu jest przyzwoity, ale jest też przeceniany po walce z Duboisa. Fury robi go do 0. Z AJ wyglądałoby to tak, jak z Breazeale, z tym, że być może Joe dotrwałyby do końca. Wilder mógłby mu nawsadzać tyle prawych, ile by chciał, bo Joyce ma aż taką dziurę nad lewą ręką. Obudźcie się. Ten pieściarz, to góra koniec TOP10.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 13:20:34 
Dla mnie, Joyce przegrywa na pewno z Furym, AJ, Wilderem, Whytem, Usykiem. Z Pulevem, Ortizem, Hrgoviciem i Parkerem nie byłby faworytem. Reszta jest w jego zasięgu.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-07-2021 13:27:08 
Ja mam mieszane uczucia. Uważałem, że Takam jest niedoceniany, Joyce przeceniany i z jednej strony walka pokazała, że tak jest, a z drugiej, że nie. Joyce zbiera zbiera, ale idzie do przodu aż w końcu zadusi. Czy Pulev albo Parker byliby w stanie go przewrócić? Nie jestem przekonany. A on ich być może.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 13:32:29 
@Ariosto

Ale tutaj nie chodzi o to, że Pulev, czy Parker by przewrócili Joyce'a. Prawdopodobnie nie. Zresztą na chwilę obecną Joe wydaje się nie do przewrócenia. Chodzi o to, że obaj są bardzo dobrze wyszkoleni technicznie, przy tym mają rownie twarde głowy (może nie aż tak, jak Joyce, ale jednak), a przede wszystkim są bardziej aktywni od Btytyjczyka i w moim odczuciu byliby faworytami w takich starciach.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-07-2021 14:12:19 
Zgadzam się, ale chodzi o to, że on miałby szansę ich zadusić jak Takama. Ja bym miał trudność z obstawieniem takich walk, a z Pulevem stawiałbym na Joyce'a.
 Autor komentarza: greghostor
Data: 25-07-2021 14:13:40 
Tak, jestem gotowy, strasznie nędzny jest ten boks. Joshua jest średniakiem i wygra z tym patyczakiem.
 Autor komentarza: greghostor
Data: 25-07-2021 14:19:07 
To są kandydaci na mistrzów? Przecież nawet się nie chce na to patrzeć, to jest kpina a nie boks.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 14:28:28 
@Ariosto

Lubię Takama, jako pięściarza, ale nie stawiałbym znaku równości między nim a Pulevem, czy Parkerem. To nie jest ten sam poziom. Takam, tak naprawdę, niepotrzebnie forsował tempo i to się na nim zemściło. On już nie miał siły, a że ma już swoje lata i jest już gorzej z regeneracją, to po prostu Joe przejął inicjatywę. Pulev jest wyższy od Carlosa, bardzo dobrze porusza się na nogach, ma jeden z najlepszych jabów w HW, ma dobrą obronę. Ma twardą głowę. Wiem, zaraz ktoś mi tu napisze o wielokrotnych dechach z Kliczko, czy AJ, tylko, że proszę zwrócić uwagę na to, że on szybko z tych dech wstawał i walczył dalej. On jest po prostu wywracalny, ale ciężko go skończyć. Poza tym, chociaż nie można odmówić ciosu Joyce'owi, to jednak żadnym puncherem nie jest. Dla mnie, w tym pojedynku, kluczem byłaby szybkość i aktywność, a te atuty stałyby po stronie Bułgara.
 Autor komentarza: greghostor
Data: 25-07-2021 14:29:58 
Obcieracie się jak panienki. W latach 70 i 80 to był boks. Joshua go zmiecie.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 14:41:36 
a więc tak Joice takiego celebryte Puleva robi w 4 rundy, Parkera, Chisore, Ortiza i Whita również tylko zeszłoby mu dłużej, z Usykiem dla mnie też byłby faworytem, tzn Usyk by punktował ale pod koniec mógłby zostać przełamany, zresztą oni się już spotkali w wssb tylko na krótkim dystansie, i nie wiem czemu po tej walce jest tyle głosów że Usyk leje ciężkich, to była bardzo równa walka, Usyk odbijał się od Joica jak od ściany, a dłuższa ilość rund byłaby na korzyść Anglika, z Joshuą Joice miałby najłatwiejsze zadanie, tzn nie byłby faworytem ale miałby szanse wygrać i według mnie szanse całkiem sporą a nie tylko teoretyczną, gorzej z Wilderem i Furym ale tu również jest szansa wygrać i to spora, dla mnie to jest realny kandydat na pas od dość dawna, nie widziałem go w Pulevie, Povietkinie, i wielu innych, nie widzę go w Usyku w starciu z Joshuą, boks to nie tylko technika czy cios młodego Tysona, są również inne argumenty, a Anglik takie ma - warunki fizyczne, betonowy łeb, kondycja niczym stary 3 litrowy Diesel, i przyzwoity cios, nie mówie że Joice to nowy dominator czy zbawiciel, ale chłop ma argumenty żeby wygrać walke mistrzowską
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 14:52:27 
@KalarCz

Widzę kolego, że wpadłeś w prawdziwą Joyce'omanie XDDD. Szacun👍.


Tak nawiasem mówiąc, to ta słynna, niezmordowana kondycja Joyca jest wynikiem tragicznego tempa w jakim boksuje. Gdyby reszta walczyła w ten sam sposób, to również mieliby kondycje, jak 3 litrowe silniki Diesla XDDD.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 14:55:31 
trashtalk, no może lekko go przeceniam, ale pisanie że Pulev wygrywa z Joicem to dla mnie już totalna komedia
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 15:07:13 
@KalarCz

Nigdzie nie napisałem, że Pulev wygrałby z Joyce'em. Napisałem, że byłby faworytem, a to jest, co innego. Poza tym, podałem argumentację, dlaczego wg mnie, nim by był. Ty za to, po prostu stwierdziłeś, że Pulev, to celebryta i zostałby znokautowany do 4 rundy. Wybacz mi, ale takie tłumaczenie całkowicie do mnie nie trafia. Piszesz, że Joyce ma twardą głowę, warunki fizyczne i kondycję. Szkopuł w tym, że Bułgara również cechują te atuty, w dodatku posiada inne, których za to nie ma Joe.

Jeśli chcesz, to tkwij sobie w tej całej Joyce'omani, ale muszę Cie uprzedzić, że zostaniesz brutalnie sprowadzony na ziemię, po pierwszym sprawdzianie Joyce'a z czołówką. Walki z Jenningsem, "zielonym" Dubois i starym, porozbijanym Takamem tak naprawdę żadnymi, poważnymi sprawdzianami nie były.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 15:18:31 
a więc tak, co z tego że Pulev zadałby 3 lewe w odpowiedzi na 2 ciosy Joica w początkowych rundach, skoro po Angliku by to spłynęło, a Bułgara konsekwentnie osłabiało i łamało, Joice nie walczy w slowmotion, on się dość dobrze porusza na nogach, i wyprowadza sporo ciosów, nie bije ich z całą siłą ale one ważą, problemem Joica jest sztywność i łykanie sporej liczby ciosów a nie jego powolność, Bułgar nie jest twardzielem, jest podstarzały, doczłapał się do walki z Joshuą walcząc raz w roku z Bogdanem Dinu, poprostu nie widze najmniejszego argumentu po stronie Bułgara po za tym że w pierwszych trzech rundach miałby kilka lewych prostych trafionych więcej, możesz umniejszać ale ostatnie dwie walki Joica to zastopowanie mocno bijącego jednego z głównych prospektów młodego pokolenia, i zastopowanie równie mocno bijącego bardzo dobrego zawodnika szybciej niż Joshua
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 15:22:41 
a co do szczegółów, Joice wygrywa z Pulevem, bo jest większy, silniejszy, odporniejszy, bije mocniej, ma lepszą kondycje, ma większą motywacje, bo jest na fali, i dlatego że jest młodszy
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 15:42:28 
A więc tak, po pierwsze, to zadając więcej ciosów, wygrywasz rundy. Nie rozumiem, dlaczego piszesz, że niby Puleva miałoby łamać to, że jego ciosy nie robią na Joyce'a wrażenia, skoro on tak naprawdę jest do tego przyzwyczajony. Przeciez on nie jest żadnym puncherem i on ma tego świadomość. On nie ma nokautować, tylko boksować technicznie, sukcesywnie punktując runda za rundę. Twierdzenie, że by się zmęczył zadając o jeden prosty więcej, jest tylko twoją insynuacją, która nie ma za wiele wspólnego z rzeczywistością, bo Bułgar jest znany z tego, że kondycję ma dobrą.

Następnie, to, ze Joe się porusza i zadaje dużo ciosów, nie przeczy temu, że walczy w "slow motion", Ten termin oznacza wolne poruszanie. Czyli porusza się, robi to, co chce, ale robi to wolno. Z tego się też bierze jego legendarna kondycja. Wyprowadź sobie 10 szybkich ciosów, a później zrob to samo, tylko, że wolniej i sobie sprawdz po której serii jesteś bardziej zmęczony.

Co do argumentacji, że zastopował jednego z mocno bijących prospektów, to radziłbym pochylić się trochę nad tamtą walką. Ten frazes brzmi górnolotnie, ale gdybyśmy mieli przyjrzeć się postawie Dubois z bliska, to on w tej walce walczył choćby pierwszy raz do ringu wszedł. Zero pomysłu, zero balansu, po prostu stanie i łykanie prostych i próby wyprowadzania zamachowych cepów.

Na koniec, nie porównywałbym Takama z walki AJ, do tego z wczorajszego pojedynku. Zachwyt nad tym, że Joe skończył go szybciej, niż Joshua, przypomina mi przysłowiowe chwytanie się ostatniej deski ratunku
 Autor komentarza: essaa7
Data: 25-07-2021 15:50:40 
trashtalk
"Ten pieściarz, to góra koniec TOP10"

W takim razie podaj swoje top10 ciezkiej
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 15:53:52 
@essaa7

Gdybyś uważnie czytał moje wpisy, to byś już dawno to wywnioskował. Dodałbym jeszcze Huntera. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Yaponka
Data: 25-07-2021 15:56:44 
@KalarCZ Pulev jest twardzielem, tylko już twardzielem past prime. Ja też uważam, że Joe to jeden z najpoważniejszych kandydatów do walki mistrzowskiej. Czuję, że ustałby pojedyńczą bombę od Wildera, zamęczył pressingiem Furego, ale najciekawsza byłaby walka z AJ
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 16:00:02 
@Yaponka

Wytlumacz mi proszę kolego, jak laikowi, na czym polega ten pressing Joyce'a.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 16:00:52 
I dlaczego Fury miałby nie poradzić sobie z tym pressingiem?
 Autor komentarza: essaa7
Data: 25-07-2021 16:07:43 
trashtalk
'Wywnioskowal' a co ja wrozbita maciej? Napisz swoje top10 i zobaczymy kogo masz przed Joyce a nie glupka z siebie robisz
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 16:13:50 
@essaa7

Specjalnie dla Ciebie powtórzę, ze na pewno Joyce przegrałby z Furym, AJ, Wilderem, Whytem i Usykiem. Z Pulevem, Parkerem, Hrgoviciem, Ruizem i Hunterem faworytem by nie był, ale oczywiście szanse na zwycięstwo by miał.
 Autor komentarza: Yaponka
Data: 25-07-2021 16:17:11 
@trashtalk boksuje w tym samym tempie bez wyraźnych przestojów, ma bardzo dobry zasięg przez co wymusza zmianę ustawienia, czyli broniący się ( a podejrzewam, że jednak Fury ustawiłby się na kontrze) musi schodzić cały czas w lewą stronę i czekać na możliwość przejścia do ataku. W przepychankach i brudnej walce Furego tez nie widzę. Atutem za to jest to, że potrafi walczyć z odwrotnej pozycji, a Joe to jednak dość jednowymiarowy zawodnik. No i inteligencja ringowa też po stronie Tysona. Tak czy inaczej, dla Furego taka walka to żadne fajerwerki a ryzyko porażki wysokie. Tak uważam.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 16:25:30 
trashtalk
w ogóle się nie rozumiemy, Puleva łamałyby ciosy Joica a nie to że jego lewe proste nie robią na Angliku wrażenia, a ta walka zachowując proporcje wyglądałaby jak walka Adamka z Millerem, Pulev poprostu nie ma podjazdu do gościa w Primie pokroju Joica, i nigdy nie miał, nawet 5 lat temu, Joice nie walczy w slowmotion, to jest 2 metrowy 120 kg bokser i nie będzie się ruszał jak Paqiao, jego większy problem to sztywność i przyjmowanie na łeb, nie mówię że wygra z obecnymi mistrzami ale według mnie jako jeden od dawna ma na to szanse, bo ustoi wymiany, sam też swoje zada, i jest w stanie przełamać nawet np Joshue, czy Furego, a argumenty po jego dwóch ostatnich walkach, również po poprzednich w tym medalu olimpijskim, że pokonują go Pulev, Parker czy Ruiz są niemal zabawne
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 16:25:42 
trashtalk
w ogóle się nie rozumiemy, Puleva łamałyby ciosy Joica a nie to że jego lewe proste nie robią na Angliku wrażenia, a ta walka zachowując proporcje wyglądałaby jak walka Adamka z Millerem, Pulev poprostu nie ma podjazdu do gościa w Primie pokroju Joica, i nigdy nie miał, nawet 5 lat temu, Joice nie walczy w slowmotion, to jest 2 metrowy 120 kg bokser i nie będzie się ruszał jak Paqiao, jego większy problem to sztywność i przyjmowanie na łeb, nie mówię że wygra z obecnymi mistrzami ale według mnie jako jeden od dawna ma na to szanse, bo ustoi wymiany, sam też swoje zada, i jest w stanie przełamać nawet np Joshue, czy Furego, a argumenty po jego dwóch ostatnich walkach, również po poprzednich w tym medalu olimpijskim, że pokonują go Pulev, Parker czy Ruiz są niemal zabawne
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 16:29:26 
@Yaponka

Dziękuję Ci kolego. Oczywiście, dobrze opisałeś Joyce'a, tylko, że on porusza się zbyt wolno, zatem jego pressing nie jest efektywny. Rywal ma dużo czasu, aby podejmować wlasciwe decyzje i odpowiednio się ustawiać. Takamowi bardzo dobrze szło, dopóki się nie zmęczył.

Co do Fury'ego, to się w ogóle z Tobą nie zgadzam. W przepychankach i brudnej walce "Cygan" się dobrze odnajduje. Ma świetny, długi jab, płynnie porusza się na nogach i zmienia pozycje. Uważam, że zrobiłby głupka z Joyca w ten sam sposób, jak Usyk zrobił głupka z Gasijeva w CW.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 25-07-2021 16:52:31 
Joyce to kołek, typowy walec, który jest duży, silny, ciężki, twardy i metodyczny.
Ma też niezły jab. W każdej walce walczy dokładnie tak samo i przyjmuje bardzo dużo. Póki co walczyl na wyższym poziomie z inside boxerami, którzy sami mu pod ręce wchodzili (Jennings, Dubois, Takam). To jest gość, którego nie powinno się próbować przełamać, bo źle się to skończy (jak dla Izu z Breazeale, Monsoura z Breazeale, a z dawnych lat Freziera z Foremanem - ten sam zestaw stylów).

Jak Joyce trafi na na boxera (Usyk, czy Fury) czy co gorsza boxera punchera (AJ), to zostanie wyboksowany do wiwatu lub znokautowany.

Co do wspomnianego Puleva, to dzisiaj jest już mocno wiekowy, ale faktem jest, że mógłby się okazać nie do przejścia dla Joyce, bo jab ma lepszy, lepiej pracuje na nogach, jest twardy, silny fizycznie i dość duży. Myślę, że Bułgar (klasyczny boxer) mógłby wyboksowac Joyce.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 16:52:50 
@KalarCz

No właśnie widzę, że się w ogóle nie rozumiemy i czytając twój kolejny komentarz dochodzę do wniosku, że będzie o to bardzo trudno.

Nie rozumiem, nawet zachowując proporcje, twojego porównania do Adamek-Miller. Po pierwsze, to Adamek nie był prawdziwym ciężkim. Po drugie, to ta walka była miss-matchem. Ona nie powinna się odbyć. Tomek, jako czterdziestoletni, mocno past prime, "nadmuchany" CW, konfrontował się z nasterydowanym, 140-kilowym byczkiem. Pulew od zawsze był ciężkim, bił się z sukcesami z prawdziwymi ciężkimi. Nie wiem skąd w ogóle takie rzeczy wypisujesz.

To, że Joe ma 2 metry i 120 kilo wagi, nie jest żadnym argumentem. Fury i AJ są również olbrzymami. Gdyby patrzyć na proporcje waga/wzrost, to wyjdzie, że reszta topki ma je podobne do Joyce, a nawet są więksi, a są dużo szybsi.

Na koniec, powtórzę jeszcze raz, ze ja nie twierdzę, że Pulev, Parker i Ruiz pokonaliby Joe na pewno, ja uważam ich za faworytów, ale biorę pod uwagę również ich porażkę. Za to zabawne jest to, że Ty takiego Puleva skreślasz ze 100% pewnością.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 17:09:05 
tylko że Pulev niczym Adamek jest 40 latkiem bez ciosu, i wyszedłby do 2 metrowego faceta po którym ciosy spływają jak po kaczce, idzie do przodu i zadaje swoje, wogóle nie rozumiem gloryfikacji Bułgara, on bawił się w tańce z gwiazdami, walczył raz w roku ze słabiakami, a jak przychodziła walka z topem, to był deklasowany, przez chwilę za czasów Kliczków była posucha w HW i każdy kto coś potrafił urastał do gwiazdy, wtedy właśnie wypłynął Pulev, ale żeby do dziś po weryfikacjach stawiać go tak wysoko to już się trochę dziwie
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 17:15:56 
trshtalk
przypomnij sobie i obejrzyj jeszcze raz walke Joshua Pulev, przecież i Joice i Takam zrobiliby mu krzywde
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-07-2021 17:21:44 
@KalarCz

Niesamowity jesteś kolego:). Jeżeli Ty porównujesz Adamka z Pulevem, bo obaj nie grzeszyli ciosem i na tej podstawie oceniasz szanse Bułgara z Joycem, to brawo Ty. Przede wszystkim, to Tomek nigdy nie miał warunków fizycznych Kubrata. Czy Ty uważasz, że jakość pięściarza definiuje tylko siła ciosu? Pisałem to wcześniej, boks Puleva, to nie spektakularne nokauty, tylko inteligentny, techniczny boks, poparty bardzo dobrym jabem i pracą nóg.

Następnie, to twoje zarzuty o walki z topem. Rozumiem, że chodzi Ci o Kliczko i AJ. Fakt jest taki, że leżał kilkukrotnie na dechach i przegrał. Wg mnie, na Ukraińca wyszedł z bardzo głupią taktyką. Chciał się bić i wyszło, jak wyszło. Tylko, w ogóle zwróć uwagę, o kim my mówimy. O pojedynkach z jednymi z najlepszych pięściarzy XXI w. Jak dla mnie, to "Władziu" i Joshua takiego Joyce'a by "zjedli", a później "wysrali".
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-07-2021 18:07:07 
Komentarz rocky86 jak najbardziej na miejscu, a taki Usyk czy inny zawodnik bawi się prawie zawsze z pięściarzami jak Anglik w ciuciubabkę, a "prawie" to kontuzja lub ring wielkości foto budki, co raczej nie wchodzi w rachubę, tak więc Joyce pewnie doczłapie się do walki mistrzowskiej, ale to że ją wygra jest mało prawdopodobne, niemniej trudno go nie lubić pomimo topornego, aczkolwiek skutecznego stylu.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-07-2021 18:50:46 
O wow, dyskusja na 40 wpisów i bez gównoburzy, fajna sprawa.
Co do Pulewa, to ja miałem na myśli głównie jego wiek.
Co do Joyce'a, to IMO sprawa jest bardzo prosta. Po walkach z Dubois i Takamem wiemy na pewno, że z nikim z top 10 nie będzie wygrywał rund. Marzenia o zwycięstwie zbudowane są na 2 założeniach
- po pierwsze, ustoi wszystko co zbierze
- po drugie, sam zacznie trafiać na tyle, żeby znokautowac lub przełamać
Jak dla mnie z Usykiem i Furym na pewno nie spełnia drugiego warunku, z Joshuą i Wilderem najprawdopodobniej pierwszego. Z Chisorą, Parkerem, Ortizem moim zdaniem szanse na to ma, ale kasy bym na niego nie postawił.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-07-2021 19:16:30 
PS: Kalar, w jakim sensie walka z WSSB była bliska? Aż obejrzałem sobie jeszcze raz i była to typowa walka Usyka. Pierwsze trzy rundy badawcze, a i tak wygrane u wszystkich sędziów. W czwartej rundzie Joyce'a ośmieszył, a na piątą wyszedł się pobawić i trochę pobić, i własciwie jedynie wtedy dał Joyce'owi coś trafić. Angielscy komentatorzy mówili o uczniu i mistrzu.
Oczywiście nie przenosiłbym tego na dzisiejsze realia, jednak tamta walka na pewno nie była równa.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 25-07-2021 19:39:23 
Aristo, dawno nie oglądałem tej walki, ale w mojej pamięci zapadła ona tak że Usyk łykał wstrząsające nim dyszle, spierdzialał jak zając a sam zadawał ciosy któe spływały po Angliku, może dziś oceniłbym to inaczej, ale z tego co pamiętam tam nie było żadnej deklasacji, ucznia i mistrza, a uciekanie przed ścianą i próba odgryzania się ze wstecznego, zgadzam się za to z Twoim tokiem myślenia w ocenie szansach Joica z mistrzami, i teraz porównajmy go jako pretendenta i Usyka jako pretendenta, kto ustoi więcej ciosów od Joshuy, Usyk czy Joice? i kto ma więsze szanse przełamać Joshue ? Usyk czy Joice, po mojemu wychodzi że w obu przypadkach Joice, stąd wnioskuje że to pierwszy pretendent od dawna z realnymi szansami na wygraną, takimi z 40 procent, a nie z nadziejami że w Usyku obudzi się wirtuoz który deklasował niektórych Cruiserów i zrobi to samo z dwa razy większym Joshuą, to są nadzieje troche patykiem na wodzie pisane
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.