WILDER WCIĄŻ CIEKAWĄ OPCJĄ DLA JOSHUY I WHYTE'A, ANGLICY CZEKAJĄ

- Wilder swego czasu odrzucił ofertę swojego życia i on o tym wie. Ta walka wciąż jest możliwa, ale nie w tym roku - mówi Eddie Hearn, promotor Anthony'ego Joshuy (24-1, 22 KO). W poniedziałek minie dokładnie rok, od kiedy Deontay Wilder (42-1-1, 41 KO) po raz ostatni wyszedł do ringu.

AJ ma zaplanowane dwie walki z Tysonem Furym (30-0-1, 21 KO), który dwanaście miesięcy temu zrzucił "Brązowego Bombardiera" z tronu World Boxing Council. Jeśli po nich wciąż będzie mistrzem, konfrontacja z Wilderem nadal będzie budziła duże zainteresowanie.

- To wciąż byłaby dobra walka, ale dojdzie do skutku najwcześniej w roku 2022. Chciałbym zobaczyć wracającego Wildera, choć skupiamy się oczywiście na Furym. Wilder byłby również ciekawą opcją dla Dilliana Whyte'a, ten jednak musi najpierw zrewanżować się Powietkinowi. Koncentrujemy się na naszych walkach, ale Wilder będzie naszą opcją na duże walki. Powinien już jednak wrócić na ring, bo minął rok od poprzedniego występu - dodał szef grupy Matchroom.

Ostatnio w kontekście Wildera jako potencjalnego rywala przewijało się nazwisko innego dawnego championa, Charlesa Martina (28-2-1, 25 KO). Niestety wciąż brak konkretów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-02-2021 10:51:03 
Byłaby wielka szkoda gdyby Wilder już do ringu nie wrócił. rekord ma świetny, imo to wciąz top 3 HW

Chciałbym takie coś
Wilder vs Wallin/Martin, potem Wilder vs Sasza/Whyte i Wilder dla Fury/Joshua. Potem może kończyć..
 Autor komentarza: NumberOne
Data: 19-02-2021 10:55:40 
MLJ

rekord ma swietny, tyko na kim
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 10:59:25 
Na Ortizie hehe, może będzie trylogia!

A tak serio, jeśli Wilder zasłuży na walkę mistrzowską, to pewnie!
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 11:11:34 
Ramirez82

Zasłuży? 5 lat na szczycie i jedna porażka na koncie z nr 1 HW. Zasłużyć na walkę to sobie mogą Povetkin, Parker czy Usyk.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:14:11 
5 lat na szczycie? Musiałem przespać ten okres, bo ciężko walki z Szpilką, Duhapasem, czy innym Arreolą uznać za szczyt. Ale oczywiście możesz sobie nazywać to jak chcesz.


Stracił tytuł mistrzowski, musi się ustawić w kolejce, co w tym dziwnego?
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 11:15:38 
Czemu AJ nie ustawiał się w kolejce po łomocie od Salcesona?
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 11:18:39 
Wygrane x2 z Ortizem, Stivern em i Breazile znaczą mnie niż łomot od tucznika z 2 dziesiątki HW?
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-02-2021 11:25:31 
MODM
Widzę że dalej walczysz jak o życie by ratować honor Denotaja. Godne podziwu, tylko nie wiem czy Cię Wilder wpuści na jacht, skoro rafał do tej pory nie miał przyjemności :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:29:09 
Autor komentarza: MODM

Data: 19-02-2021 11:15:38
Czemu AJ nie ustawiał się w kolejce po łomocie od Salcesona?

No czemu? Bo miał klauzulę rewanżową?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:34:06 
@MODM

w ogóle to słabo się rozmawia, jak nie masz wtórującego chórku Championów20, Covidów19, Rafałów itp. Zawsze te opinie wygłaszane przez większą ilość osób, jakoś fajniej brzmią :)
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 11:34:23 
Tak samo Wilder.

Poza tym zostać zdetronizowanym przez top 3 HW a przez gościa z drugiej 10 Hw to chyba różnica. Po tym AJ odwalił powinien spaść w rankingach każdej federacji na co najmniej 5 miejsce i powalczyć o jakieś EBU żeby zmazać plamę
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 11:35:37 
Nie porównuj mnie do tych ludzi bo w przeciwieństwie do nich posiadam dużą kulturę osobistą
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:37:01 
Na serio nie rozumiesz, że Ruiz nie miał wyjścia i musiał walczyć z Joshuą? Nie pamiętasz już, że rewanż (drugi!) Fury'ego z Wilderem był dwukrotnie przekładany, nie było żadnych deklaracji ze strony obozu Wildera? Skoro dogrywają walkę z Joshuą, to znaczy, że termin obligujący klauzulę rewanżową już minął. Może gdyby Wilder był u chujowego promotora Hearna, to coś takiego nie miałoby miejsca?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:37:34 
Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 11:35:37

Nie porównuj mnie do tych ludzi bo w przeciwieństwie do nich posiadam dużą kulturę osobistą

Ok, jeśli uraziło cię to porównanie, to zwracam honor.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-02-2021 11:54:06 
Ramirez

Akurat trzeba to oddać koledze @MODM, że potrafi się zachowywać. Można się z nim nie zgadzać, ba, ja się z nim nie zgadzam się, ale dyskusja jest kulturalna. To samo się tyczy @Polakosa. Nie wiem czy wierzy w to co pisze o alvarezie czy trolluje, ale kulturalnie. I to szanuje..
 Autor komentarza: Soku
Data: 19-02-2021 12:47:15 
Wilder po gwałcie Fury'ego jeszcze bardziej zdziczał. Do końca życia powinen dziękować Brelandowi za uratowanie zdrowia i być może życiaz.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 19-02-2021 12:54:44 
MLJ
"Wilder vs Wallin/Martin, potem Wilder vs Sasza/Whyte i Wilder dla Fury/Joshua"
jak już tak życzeniowo to bym proponował bardziej konkretnie:
Wilder vs Wallin, potem Wilder vs Sasza (bez względu na wynik z Whytem) i Wilder dla Joshuy (bez względu na wynik z Furym)... a dlatego tak, bo jeśli "Potem może kończyć" to bardziej zamiast trzeciej walki z Furym wolę obejrzeć go w walce z AJem. Ciekawiej byłoby popatrzeć na jego walkę z Saszą bo pokazałaby, że mógł zamiast Ortiza już wcześniej mieć większe wyzwanie. I Wallin, bo jest to po prostu bardziej intrygujące zestawienie niż walka z Martinem (kolejnym rodzimym zawodnikiem na rozkładzie Wildera).
 Autor komentarza: Stalin
Data: 19-02-2021 13:25:32 
Prawda jest taka że Wilder wróci silniejszy, on jest teraz jak Darth Vader kiedy przechodził na ciemną stronę mocy, na każdym rywalu będzie wyładowywał swoją złość, to będzie mord. BOMB SQUAD!
 Autor komentarza: samqualis
Data: 19-02-2021 13:38:41 
Tylko ciekawe po co Saszy walka z Wilderem. Rewanz z Whytem + w razie wygranej atak na pas WBC, w to beda ruski celowac. Povetkin jest krok od emerytury wiec walka z bumobijca ktory nie ma juz pasa nie jest mu do niczego potrzebna
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 15:46:28 
MLJ

Wzajemnie, szacunek do podsawa
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 15:46:42 
*to
 Autor komentarza: Stalin
Data: 19-02-2021 16:02:40 
Żeby szanować takich użytkowników jak Ramirez, MLJ i BlackDog trzeba upaść jeszcze niżej niż oni.
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-02-2021 16:09:05 
Skoro mnie nie obraża to dlaczego miałbym go nie szanować. Nie zgadzam się z MLJ ale zachowuje się przynajmniej wobec mnie w porządku
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-02-2021 17:22:52 
@Stalin

Witaj na kolejnym koncie :)
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-02-2021 18:01:20 
Koshi/DeontayWilder/COVID-19/Stalin

Trzy miesiące - cztery konta, że Ci się nie znudziło..
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 19-02-2021 18:08:17 
4 tylko na orgu a na tych forach o warszawiankach nie wiadomo ile:P
 Autor komentarza: Stalin
Data: 19-02-2021 18:18:43 
Nie wiem o czym mówisz.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 19-02-2021 19:13:28 
MODM
"Czemu AJ nie ustawiał się w kolejce po łomocie od Salcesona?"

Pewnie dlatego, że miał odpowiednią klauzule rewanżu w kontrakcie z Salcesonem :D
 Autor komentarza: rocky86
Data: 19-02-2021 19:26:22 
Wilder, jeśli wróci z przyzwoitym rywalem i da dobrą walkę, to może ponownie wejść do gry.

Po walkach z Tysonem stał się mocno rozpoznawalny w UK, jego walka z Whytem czy AJ (po załatwieniu spraw z Fury) byłaby hitem i nawet ewentualny brak pasów w stawce nie powinien być problemem.

Wilder raczej na siłę do pasa pchać nie będzie, tylko będzie szukać kasy. Najszybciej w obiegu będzie WBO, ale tam go nawet w rankingach nie ma, więc zakładam, że Dziki pójdzie w stronę brytoli, czyli Whyte, AJ, ewentualnie trzecia walka z Tysonem. Po drodze może stoczyć walkę w USA z Ruizem.
Pozostałe pasy mogą być zablokowane na jakiś rok, więc nie ma co czasu marnować, chociaż jeśli pierwszą walkę wygra Fury, to może równie dobrze zwakować wszystkie pasy poza WBC i wypiąć na federacje cygański zad.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-02-2021 21:25:18 
Jest cała masa ciekawych zestawień z Wilderem do zrobienia.
Wilder vs Powietkin
Wilder vs Whyte
Wilder vs Usyk
Wilder vs Joyce
Wilder vs Joshua
Wilder vs Hrgovic
Wilder vs Szpilka II
Pytanie jest jedno. Czy od zawsze unikający wyzwań Bombardier z Alabamy dalej będzie lawirował czy może jednak bez pasa, po kompromitacji po walce z Furym zechce udowodnić światu że tam gdzie był przez ostatnie lata nie trafił przez przypadek.
Może być różnie.
Obawiam się że Wilder który w ostatnim czasie sporo zarobił będzie chciał pójść na łatwiznę i brać walki które jak najszybciej zbliżą go bez wielkiego ryzyka do największych walk tj z wygranym z walki AJ-Fury. Bez uprzedniego sensownego "zagwarantowania" sobie takiej walki cennymi zwycięstwami.

Może być tak że odprawi Martina i będzie czekał... Ale zobaczymy.
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 20-02-2021 20:22:52 
Ja też myśle że ubije conajwyżej Martina albo bezpieczniej Browna i bedzie czekał. Walka ze zwycięzcą Fury AJ napewno bedzie kasowa.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.