JOE JOYCE: POKONAM USYKA PRZED CZASEM

Joe Joyce (12-0, 11 KO) jest przekonany, że wziąłby udany rewanż na Aleksandrze Usyku (18-0, 13 KO) za porażkę w lidze WSB i dziś, na zasadach boksu zawodowego, zastopowałby ukraińskiego technika.

Teraz w stawce ich walki byłby prawdopodobnie pas federacji WBO w wersji tymczasowej oraz zapewnienie o walce z lepszym z dwójki Fury vs Joshua.

- Usyk pokonał mnie, kiedy byłem jeszcze "zielony". Pojedynek trwał pięć rund i końcówka była już równa. A tu mielibyśmy przecież dwanaście rund. Dziś umiem zresztą dużo więcej, no i rękawice w boksie zawodowym są zupełnie inne. Poza tym do takiej potyczki będę miał najlepszy obóz w życiu i najlepszych sparingpartnerów, którzy przygotują mnie pod kątem mańkuta. Będę gotowy na taką walkę. Chisora dał Usykowi świetną potyczkę, a ja przecież jestem jeszcze większy niż Dereck i mam lepsze nogi niż on. Mam więcej narzędzi, żeby pokonać Ukraińca. Wierzę, że pokonałbym dziś Usyka przed czasem. Wygram to przez nokaut - stwierdził panujący mistrz Europy wagi ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MLJ
Data: 22-01-2021 09:23:58 
nie..
 Autor komentarza: puncher48
Data: 22-01-2021 10:11:16 
Ali - Lyle w 21 wieku.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 22-01-2021 10:12:20 
"Poza tym do takiej potyczki będę miał najlepszy obóz w życiu i najlepszych sparingpartnerów, którzy przygotują mnie pod kątem mańkuta." - szykuje się robota dla Szpili, niekwestionowanego championa sparingów.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 22-01-2021 11:14:09 
ma szanse
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 22-01-2021 11:20:03 
Joyce często jest wyśmiewany od kloców, wozów z węglem, ale może okazać się bardzo niedocenianym zawodnikiem, twardy jak Wach ale ruchliwszy, bijący częściej i mocniej, dwie takie walki jak ostatnia i wskoczy do top 5 HW, no ale zobaczymy...
 Autor komentarza: Lancaloht
Data: 22-01-2021 12:12:54 
Joyce wie co mówi. To byłby mega trudny pojedynek dla Usyka. Osobiście uważam że Joyce bedzie trudniejszym przeciwnikiem dla Usyka , niż byłby Joshua. Joyce jest niesamowicie twardy, odporny na ciosy, na pewno zrobił postępy. Pójdzie na wymianę, jedyną szansa dla Usyka to wymęczenie JJ, a póżniej punktowanie. Ta walka z przed kilka lat między oboma była piękna dla oka , bo Usyk był młodszy, bardziej szalony w ringu , więcej ryzykował, nie bał się wymian z takim olbrzymem. Teraz Usyk walczy inaczej, bardziej wyrachowanie. Czy to jest sposób na takich olbrzymów jak Joyce , Joshua , Fury? Życzmy sobie żeby nam było dane zobaczyć epickie pojedynki Olbrzymy kontra ludzie :):):)
 Autor komentarza: filozofi
Data: 22-01-2021 12:32:33 
@Lancaloht

To jest oczywiste dla każdego kto się na tym sporcie choć trochę zna. Usyk wygrywał na punkty, ale był już zmęczony pod koniec walki z Joycem - uciekanie, skracanie dystansu, praca nog, unikanie ciosów z takim olbrzymem, w dodatku wyprowadzającym dużo ciosów - jest i będzie dla Usyka bardzo energochłonne. Natomiast Usyk jeśli przygotuje się na swoje maximum kondycyjne, powinien to wygrać na punkty.

Usyk ma świetną pracę nóg, kto wie co może osiągnąć w HW, najlepszą pracę nóg miał oczywiście Ali, opisałem to w swoim artykule odnośnie TOP rankingu historycznego boksu wagi ciężkiej:

https://maleofthefuture.com/d/119-najlepsi-bokserzy-wagi-ciezkiej-w-historii-ranking-historyka-boksu
 Autor komentarza: Mike555
Data: 22-01-2021 12:56:03 
Zgadzam się z przedmówcami. Ciężki byłby to bój dla Usyka pod względem wydolnościowym. Joyce to nie jest zwykły kołek, co pokazał w ostatniej walce operując lewym prostym. Do tego mega odporny na ciosy i kondycyjny. Ze względu na rzemiosło bokserskie stawiałbym na Usyka, ale po trudnej walce.
 Autor komentarza: babyfat
Data: 22-01-2021 13:23:10 
Tak, Joe był kołkiem, ale teraz jest intrygującą zagadką. Bo co tu dużo mówić, no ładnie się pokazał z Danielem. W sumie chciałbym zobaczyć ich rewanż, któregoś pięknego dnia.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 22-01-2021 13:43:53 
Joyce zrobił swoje. On nie pokazał się ani lepiej, ano gorzej niż zwykle, tylko Dubois okazał się gościem nie mającym obrony, ale też planu B na ten pojedynek. Daniel myślał że może trafi Joyce paroma ciosami, naruszy i będzie angielskie przerwanie. Przeciez na dobrą sprawe Dubois został rozjebany lewym prostym. Ostatnio ideantyczną walkę widziałem jak Pulew skończył Ustinowa.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 22-01-2021 13:54:02 
Dla wielu wygrana JJ z Dubois nie byla zadnym zaskoczeniem (np. dla mnie), nie ma co tez stawiac 36 letniego kloca jako jakies WOW. Oczywiscie moze utluc niejednego kotleta, ale Usyk go obskoczy lekko. Yoce prawa reka nie trafia doslownie nic ! nawet w wolniejszych (od Usyka) przeciwnikow bo jest wolny jak wóz z węglem, ma świetny jab (ilosc ciosow, sila ciosow) ale chyba malo kto wierzy, ze Usyk przegra walke z typem ktory nie bije kombinacjami i jedyne jego atuty to; kondycja, twardy leb i wlasnie wspomniany Jab.. to wystarcza na kogos niedoswiadczonego (jak DDD) lub na kogos kto nie potrafi wyeliminowac tego Jab (z reguly ktos slabo wyszkolony lub wolny/mniejszy, albo wszystko an raz). Taki JJ bylby okrutnie bity przez AJ, osmieszony przez Furego i na pewno nie bylby faworytem z wieloma innymi zawodnikami z top.
Nie wierze też tutaj w jakis kryzys kondycyjny Usyka, on z reguly swoje walki prowadzi wg jednego schematu 2-3 rd rozpoznawcze (czasami nawet sie wda w jakas bitke lub przegrywa te rundy) od 4 do 6 juz mocno pracuje a cala druga czesc pojedynkow jedzie co raz mocniej (czasami potrzebujac 1-2 rd na przestój i odpoczynek). Jedynie z Hukiciem walczyl inaczej bo tam napierdalal niemca od poczatku - widac bylo zla krew. Oczywiscie czasami te rozpoznawcze rundy wszystkie wygrywa do jaja jak przeciwnik okazuje sie duzo gorszy. Toyce powinien wypykac 119-109, 118-110 - faktycznie czyli w UK dostanie jakies 116-112 po jednostronnym pojedynku jak tylko znajdzie recepte (moze od 1, moze od 3 rd) na wyeliminowanie jab przeciwnika i okreslenie w ktora strone jest lepiej schodzic (tj. gdzie sie mniej naraza lub co bardziej frustruje jj)
 Autor komentarza: filozofi
Data: 22-01-2021 13:56:02 
Dubois, jako że nie jest zbyt inteligentny, myślał, że będzie ruszał agresywny i nieodkryty i nie będzie kontry, bo rywal będzie uciekał do mamusi jak to było wcześniej. Tymczasem jego głupkowate ataki nieodkryty były cały czas stopowane prostym Joyce'a. To samo w tej całej Gromdzie, przygłupi Tyson myślał, że nieodkryty będzie atakować agresywny i rywal będzie uciekał i przepraszał że żyje. Wystarczy takich półgłówków systematycznie bić prostym jak tylko przekraczają granicę dystansu i ich skruszysz.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 22-01-2021 14:41:34 
@Lancaloht Usyk nie wymeczy JJ, bo ten slynie z zelaznej kondycji, oboje sa swietnie kondycyjnie zawsze przygotowani i 12 rund dla jJ to zaden wyczyn
 Autor komentarza: golabek
Data: 22-01-2021 14:46:59 
Też mi się wydaję, że Usyk to wygra, ale JJ to chyba taki typ idealnie skrojony pod cięzkie, długie walki zawodowe. Twardy, wydolny, odporny, duży. Że brak szybkości, to tam trudno, zazwyczaj w późniejszym etapie walki to nie będzie miało aż takiego znaczenia. Fakt, Usyk to nie DDD, nie będzie dawał się tak głupio trafiać. Faworytem moim zdaniem Ukrainiec, ale wcale nie po łatwej walce.
 Autor komentarza: Riwako
Data: 22-01-2021 15:01:03 
Przed walka JJ z DDD uważałem, że w razie potyczki JJ z Usykiem z łatwością wygra Ukrainiec. Mimo iż Joyce fajnie pokazał się z młodym, gniewnym to zdania nie zmieniłem. Przyznam, że przed ich walka dość mocnym faworytem był dla mnie Dubois jednak już po pierwszych rundach wiedziałem, że on to przegra. Przede wszystkim wydawało mi się, że przewaga szybkości między nimi będzie kosmiczna, a okazało się w tym aspekcie równo. Prognozuje teraz spadek wagi DDD i zmianę stylu. Cos jak Joshua po pierwszej walce z Ruizem. A co do walki z Usykiem to ten sam powiedział, że nie zamierza nabierać masy i tracić szybkości. Tutaj ta różnica juz będzie widoczna i według mnie Joyce sobie z nią nie poradzi i przegra na punkty. Co do kryzysu kondycyjnego to w to nie wierzę. Ukrainiec jest już za zawodostwie bardzo długo i nigdy nie miał z tym żadnych problemów. Ba, był to jeden z jego większych atutów. Jeżeli dojdzie do ich walki to dla mnie jest to 70/30. Oczywiście nie skreślam Joyce bo jego silnik to także wielka broń, ale czy Usyk da się tak trafiać lewym prostym jak młody, niedoświadczony, wolny i nabity mięśniami DDD? Nie sądzę.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 22-01-2021 15:06:06 
Joyce jest za wolny na Usyka, ta walka to będzie popis umiejętności Ukraińca.
 Autor komentarza: Akwizytor41
Data: 22-01-2021 15:28:16 
Joyce nie będzie nawet zagrożeniem dla Usyka. Fakt jet wielgaśny i dość silny. Trochę mam wrażenie, że niektórzy zapominają jakim Usyk jest kozakiem. To Usyk powinien walczyć z Joshuą i według mnie by wygral...
 Autor komentarza: Akwizytor41
Data: 22-01-2021 15:35:10 
Może z tym, że nie będzie zagrożeniem to mnie trochę poniosło.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-01-2021 15:47:20 
@t4b...

"... oboje sa swietnie kondycyjnie..."

Który z nich jest kobieta?
 Autor komentarza: Akwizytor41
Data: 22-01-2021 15:48:27 
Obejrzał kilka skrótów Joycea i widać, że jest niezły. Może nawet dałby trudną walkę Usykowi. Problemem Usyka w wadze ciężkiej jest to, ze nie może narzucać tak szaleńczego tempa na rywala i zadawać tak dużo ciosów, bo przeciwnicy są po prostu silniejsi.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-01-2021 16:27:22 
Joey, Joey, Usyk to nie Dubois...
 Autor komentarza: Nestor
Data: 22-01-2021 16:39:21 
Joyce już walczył raz z Usykiem, chyba nawet na YT jest ta walka i ich rozgrywka ponownie będzie wyglądała identycznie.
 Autor komentarza: slovik
Data: 22-01-2021 16:52:00 
Wy słyszeliście, że ma być Adamek vs Saleta II? xD Mam nadzieję, że to bzdura i do takiej walki nie dojdzie bo to byłaby kpina z prawdziwych kibiców.
 Autor komentarza: slovik
Data: 22-01-2021 16:54:05 
A co do Joyce'a to trudno mu się dziwić, że wierzy w swoje możliwości. Jest wojownikiem i musi wychodzić z pozytywnym nastawieniem i dopóki walka będzie trwała to ma szanse. Joyce przypomina mi leciwego już Foremana z lat 90-tych - walczy brzydko, niezbyt miło dla oka, ale systematycznie rozbija rywali jabem i jego styl jest skuteczny.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-01-2021 18:20:23 
Joyce będzie pasować stylowo Usykowi. To, ze jest duży, silny i odporny na ciosy na niewiele się zda, przy jego stylu walki. Gdyby Joyce walczył bardziej agresywnie, to mógłby przełamać Ukraińca, walcząc zza jabu sobie nie poradzi z szybszym i lotniejszym na nogach zawodnikiem, który cechuje sie dużą wydolnością i dobrą odpornością na ciosy. Walka z Dubois niczego nowego w kontekście starcia z Usykiem nie pokazała. Dubois idealnie pasował stylowo Joe, pressure fighter (mocno upraszczając) vs większy boxer slugger, więc prawdopodobieństwo przełamania swarmera w takich starciach zawsze jest wysokie (tak było np w walce Izu vs Breazeale, czy na zupełnie innym poziomie Frazier vs Foreman, ale i w wielu innych walkach o podobnym zestawieniu).

Tutaj będziemy mieli boxer vs boxer slugger i wydaje się, że pomimo dużej przewagi gabarytów, to boxer powinien wyjść z tego starcia zwycięsko. Co wcale nie oznacza, że będzie to łatwa walka dla Ukraińca, bo nie będzie, ale starcie z niemal każdym z zawodników z TOP 10 będzie dla niego trudne.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 22-01-2021 18:39:59 
Obejrzałem to starcie i nic tam nie było równe. Usyk kiedy chciał, to trafiał, a kiedy nie chiał być trafionym, to nie był. Miał pojedynek pod pełną kontrolą. Pod koniec Usyk chciał się trochę pobić i wtedy trochę zebrał, ale nawet wtedy nie wyglądało to równo ani nawet blisko.
Nie było też widać między nimi jakiejś dużej różnicy wzrostu. Co do róznicy wagi, Joyce nie jest cięższy od Chisory. Owszem Joyce mógł zrobić postępy, ale - jak większość tutaj - nie widzę jego przewag.
Dodałbym, jako słabości Usyka wskazuje się cios i odporność na cios, tymczasem są to rzeczy po prostu jeszcze nie sprawdzonew HW. Tu prawdopodobnie Joyce ma jakąś przewagę, ale tak naprawdę jeszcze nie zostało to wykazane.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 22-01-2021 18:51:00 
No właśnie takiej ogromnej różnicy gabarytów też jakoś nie widzę. Z 191 cm Usyk jest w pobliżu średniej w HW, a waży teraz w pobliżu tego, co Powietkin. Owszem możemy mówić o 'naturalnych ciężkich' itd. ale myślę, że jeszcze 2-3 walki i ta gadka o 'małym' Usyku się uspokoi.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.