REAKCJE PO WALCE SZEREMETA vs GOŁOWKIN: QUO VADIS POLSKI BOKSIE?

Najciekawsze reakcje po wczorajszej porażce Kamila Szeremety (21-1, 5 KO) z mistrzem świata IBF wagi średniej Giennadijem Gołowkinem (41-1-1, 36 KO) nie napawają niestety optymizmem. Kolejny polski bokser został rozbity na najwyższym poziomie, choć pokazał charakter i bardzo dobrze zarobił. W opiniach na gorąco przeważa jednak minorowy ton.

SZEREMETA vs GOŁOWKIN: STATYSTYKI CIOSÓW ODDAJĄ WSZYSTKO >>>

Dan Rafael (po siódmej rundzie): ''GGG'' posłał Szeremetę na deski lewym prostym. Totalna destrukcja. Szeremeta nie ma umiejętności i mocy uderzenia, ma za to wielkie serce. Ta walka powinna zostać przerwana.

Mateusz Borek: Dan napisał to, co wiedzieliśmy. Fajnie, że chłopak zarobił. Ale nie lubię takich walk. Zero emocji. Mismatch.

Andrzej Wasilewski (w odpowiedzi do Borka): Patryk Szymański case? Za grosze lub za darmo? Czy walka o mistrzostwo świata za wiele mieszkań w Białymstoku? (...) Są osoby, które nigdy nie powinny pewnych rzeczy krytykować. 

Zbigniew Boniek: ambicji i serca nie zabrakło... Innych argumentów nie było. Quo vadis polski boksie?

Piotr Jagiełło: serce się zgadzało, wszystko inne dla GGG. Kolejny smutny bój, mili Państwo. Sporo zdrowia Kamil zostawił w ringu. Jajca ze stali. Niepotrzebny heroizm (to nie zarzut do Kamila Szeremety).

Gabriel Rosado: przerwa pomogła Gołowkinowi, on wie, jak dbać o swoje ciało. W wieku 38 lat wyglądał jak dawniej. Nie zwolnił, to wciąż ''GGG''.

Chris Algieri: wrócił ''big drama show'' Gołowkina. Na to czekałem. On zrobił ekscytującą walkę z jednostronnej egzekucji.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 19-12-2020 10:32:58 
krajobraz po bitwie - mamy dwóch zawodników którzy mogą nawiązać walke z czołówką, mogą nawet wygrać ale większe prawdopodobieństwo że przegrają - Cieślaka i Masternaka, potem przerwa i kolejnych trzech którzy się postawią i ładnie przegrają - Sulęckiego, Łaszczyka i Kownackiego, potem przerwa i dwóch zawodników którzy nie przyniosą hańby będą się odgryzać i zostaną zdeklasowani - Szeremeta i Głowacki, jest też prospekt Czerkaszyn ale to Ukrainiec i nie potrafię jeszcze ocenić jego potencjału choć oceniam go bardzo wysoko, reszta chłopaków z całym szacunkiem to mięso armatnie, na lokalnych galach będą się bić ale na najwyższym poziomie zostaną zjedzeni i wypluci, być może o kimś zapomniałem bo pisze to tak na szybko
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-12-2020 10:39:00 
Głupoty wypisywane przez Borka wołają o pomstę do nieba. Wasilewski jest jaki jest, ale załatwił Polakowi walkę o mistrzostwo świata, za dobre pieniądze. Komu i co załatwi Borek? Kogo on ma? Jego ludzie po drodze do "title shota" odpadają na przeciętniakach. Dlaczego nie skomentował pięknych słów do kibiców swojego wspólnika? "Nie lubie takich walk". A ja uwielbiam takie walki jak Parzęczewski - Khusanov.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-12-2020 11:31:46 
KalarCz

Myślę podobnie. Widziałem jedną walkę Czerkaszyna i widać, że ten zawodnik ma duży potencjał, ale trochę przeszkadza, że to nie do końca nasz chłopak, chociaż bardzo sympatyczny. Co do Cieślaka to wg mnie jego jedyny problem to brak wymagających sparingpartnerów. On powinien wyjechać na jakiś czas do Wielkiej Brytanii lub USA by móc posparować z wieloma dobrymi zawodnikami, którzy nie są tylko workiem do obijania.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 19-12-2020 11:53:23 
Golovkin traci czas ktorego nie ma, chyba zebto byla walka na zrzucenie rdzy, taka bez zagrozenia. Niestety Polaknto poziom europejski nie swiatowy. Nie oceniam az tak wysoko Cieslaka bo nie zostal zweryfikowany co do Masternaka to chyba wszystkie walki o cos wiecej niz Europa przegral a wiec co, swietnyn bokser ktory swietnie przegrywa. W Polsce nie ma swiatowej klasy piesciarza i koniec. Czerkaszyn czy tez o kim sie sporo mowi wytatuowany podopieczny Wilczewskiego sa nadziejami ale czy do powaznej proby czy i poza nia czas pokaze. Dla mnie zaden z nich powyzej zaplecza swiatowego nie podskoczy i chce sie mylic.
 Autor komentarza: cheko
Data: 19-12-2020 11:57:26 
Borek - specjalista od wszystkiego...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-12-2020 11:57:31 
Z porażki Szeremety nie robiłbym dramatu. Była do przewidzenia. Polacy jako mięso armatnie w walkach mistrzowskich to też nie nowość. Problemem są kurczące się zasoby ludzkie. Bokserzy na pewnym poziomie (Cieślak, Masternak, Głowacki, Stępień, Sulęcki, Kownacki) mają już ponad 30 lat, swoich szans nie wykorzystali (z wyjątkiem Stępnia, który jej nie dostał) i nie wiadomo, czy jeszcze trafi im się okazja powalczyć o wielką stawkę. A młodych prawie nie ma. Jest utalentowany, ale beznadziejnie prowadzony Czerkaszyn, jest rozbity przez weterana Parzęczewski, jest holowany na bumach na wzór Szeremety Tryc i tyle. Pewne nadzieje rokują też Twardowski, Bednarek i Wołczecki. Pozostałych lepiej przemilczeć. Z poziomu 4-5 miejsca w Europie stoczymy się poza pierwszą dziesiątkę.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 12:08:01 
Ludzie chyba nie rozumieją, że jesteśy w czołówce krajów na świecie jeśli chodzi o boks.

Nie wierzycie?

Ok, proszę bardzo:

Poproszę o podanie mi ostatnich mistrzów świata boksu z Norwegii bo jakoś nie pamiętam??
A Szwecji? To może Hiszpanii? To może Portugalii? A Francji? No słucham?? Co jest?? W czym problem? Jakoś sobie nie przypominam, a Wy???

Polska w boksie jest znaczącym krajem, w ostatnich 15-20 latach mieliśmy mistrzów świata wagi juniorciężkiej: Głowackiego, Włodarczyka, Adamka, wcześniej Michalczewskiego.

W czołówce HW mieliśmy/mamy Mariusza Wacha, Andrzeja Gołotę, Tomasza Adamka, Artura Szpilkę, Adama Kownackiego.

Wszyscy Ci goście kręcili się w TOP 15 światowego boksu wagi ciężkiej.

Skoro to tak mało to śmiało, podajcie mi ostatnich bokserów z TOP 15 HW z Portugalii? Słowacji? Norwegii? Hiszpanii? Japonii? Szwecji? Niemczech?
Polscy bokserzy cały czas gdzieś tam się kręcą w TOP 15 światowego boksu w różnych wagach, a tylko tutaj się ciągle narzeka, że jesteśmy słabi, bo nie pokonujemy Gołowkina i innych najlepszych mistrzów. Ludzie, kurwa, setki narodów tutaj konkuruje, nie tylko my, to oczywiste, że nie będziemy cały czas wygrywać, ale to nie znaczy, że nasz boks jest słaby, bo nie jest, na tle światowym jest bardzo dobry.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 12:18:42 
"Autor komentarza: GrzywaData: 19-12-2020 11:53:23
W Polsce nie ma swiatowej klasy piesciarza i koniec."


???

https://boxrec.com/en/ratings?role=proboxer&offset=0&sex=M&division=Cruiserweight

...
5. Krzysztof Głowacki
...
8. Michał Cieślak
...
12. Krzysztof Włodarczyk
...
14. Mateusz Masternak.

No taaaaaa, 4 zawodników w TOP 15 światowego rankingu, ale "w Polsce nie ma światowej klasy pięściarza i koniec" xDDD
LOGIKA POLSKIEGO JANUSZA BARANA INTELEKTU.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-12-2020 12:27:59 
@Up
Mistrzami świata z Francji są Arsen Goulamirian i Nordine Oubaali. Wypadałoby o nich słyszeć, jeśli uważasz się za znawcę boksu. Do tego dochodzi kilku, którzy mają poważne aspiracje mistrzowskie (Mbilli, Cissokho, Yoka, Toutin, Bauderlique) i spore zaplecze młodych. Generalnie Francja zdecydowanie wyprzedza dzisiaj Polskę w zawodowym boksie, choć jeszcze 3-4 lata temu była daleko za nami.

Kogo mieliśmy to mieliśmy. Przeszłość już się nie liczy, a przyszłość wygląda bardzo blado.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-12-2020 12:39:33 
Hugo

Problem z Rafałem jest taki, że on uważa się za znawcę boksu, a tak naprawde jest zwykłym laikiem, fantastą mitomanem i narcyzem.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 19-12-2020 12:39:34 
filozofi
po części masz racje i po części jej nie masz, wymieniasz Polskich zawodników bo tu mieszkasz i ich znasz, ale dla przeciętnego kibica boksu za granicą polscy pięściarze są anonimowi, wymienią Ci może Głowackiego (znają go jako niedawnego mistrza), i Wacha (znają go z kilku dużych gal), za granicą też mają pięściarzy tylko ich nie znasz, jak na średniej wielkości kraj wypadamy nieźle mieliśmy sporo podejść do tytułów mistrzowskich a nawet kilku mistrzów, tylko że tak jak napisał wyżej Hugo - to już przeszłość, teraźniejszość jest słabsza a przyszłość zapowiada się jeszcze gorzej
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 13:00:44 
Autor komentarza: HugoData: 19-12-2020 12:27:59
@Up
Mistrzami świata z Francji są Arsen Goulamirian i Nordine Oubaali. Wypadałoby o nich słyszeć"

Ten pierwszy jest pseudomistrzem słabej federacyjki, przyszywanym, a w rankingu jest NIŻEJ
od naszego Polaka. Jest na miejscu 6, a Głowacki jest na miejscu 5 światowych rankingów. Umiesz czytać laiku?
Co do drugiego... wszystko zależy, czy wagi liliputów bierzemy na poważnie. Z tych wag nikogo nikt nie zna.
Ja biorę pod uwagę poważniejsze wagi, czyli od półśredniej wzwyż.
My w tych wagach mamy kilkunastu pięściarzy w ścisłych TOP 15 różnych wag. Kogo mają Francuzi??? Przyszywanego mistrza który i tak jest niżej od Głowackiego w rankingu??? Poważnie???
*
*
"Do tego dochodzi kilku, którzy mają poważne aspiracje mistrzowskie (Mbilli, Cissokho, Yoka, Toutin, Bauderlique)"


Ale co to za pierdolenie, podawaj mi tu zawodników z TOP 15 POWAŻNYCH WAG a nie żadne "aspiracje". Aspiracje to i my mamy - liczy się tylko
TOP 15 poważnych wag zawodowego boksu - od półśredniej wzwyć.
Czekam, jak chcesz podliczymy czy jest więcej Polaków czy Francuzów.

Dobra, pomogę Ci.

Polska - Francja, ile mają zawodników w TOP 15 poszczególnych wag

WELTER: 0-0
SUPER WELTER: 0-1
MIDDLE: 1-0 (Sulęcki)
SUPER MIDDLE: 0-1
LIGHT HEAVY: 0-1
CRUISER: 4-1
HEAVY: 0-1

5-5

ale w HW mieliśmy jeszcze do niedawna kilku w TOP 15: Wacha, Kownackiego, Szpilkę.

Jednak Francja i tak boksersko jest niezła.

Poza Francją, Rosją, USA, Meksykiem i Niemcami tak naprawdę niemal nie mamy konkurencji w boksie, mamy obecnie 5 zawodników w TOP 15
w poważnych wagach w boksie, jednak niedawno mieliśmy więcej, ponadto wciąż gdzieś tam się kręcimy w TOP 15 najwyższych wag.

A to Adamek, a to Cieślak, Włodarczyk, Głowacki, Gołota, Wach, Szpilka, Kownacki - CAŁY CZAS kogoś tam w TOP 15 trzech najwyższych wag
mamy. PRAKTYCZNIE CAŁY CZAS.

A tutaj kurwa narzekania, bo nie jesteśmy mistrzami we wszystkich wagach xD

Ludzie, to jest sport, tu jest KILKASET INNYCH NARODÓW KONKURUJĄCYCH!
 Autor komentarza: Clevland
Data: 19-12-2020 13:01:48 
Szeremeta powinien mieć weryfikację np. z Rosado itd.
No chyba że chodziło tylko o kasę.

GGG nie powinien walczyć z nim ale z najlepszymi.
Tyle że on nie pójdzie śladami Canelo bo go szybko przekręcą.
Canelo jest w stanie zapłacić taką kasę (no może poza Floydem) że
nawet GGG nie protestuje w sprawie werdyktów tylko czeka na kolejną walkę.
Kovaliow ciosy zatrzymuje...

Co do Polaków to młode pokolenie oczekuje pieniędzy lub bycia influanserem.
Obecny sposób rywalizacji juniorów, seniorów tego nie zapewnia.
Gwarantuje dyplomy i puchary.
Będzie coraz gorzej no chyba że ruszy liga.
No ale na razie nie ma komu tego robić czy nawet o to pytać.
Dramat
 Autor komentarza: leon84
Data: 19-12-2020 13:22:44 
@filozofi
Zapomniałeś o Anglii,Kazachstanie,Ukrainie,Austalii...Co do Polski,to największym problemem jest to,że nie widać następców.Szczególnie w ciężkiej.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 13:27:00 
Nie podniecałbym się też tak np. Meksykiem, bo ich bolączką było zawsze to, że byli mikrusami na ciężkie wagi w boksie, to była zawsze ich największa bolączka, że w królewskich wagach nie mieli żadnego podjazdju. Dopiero teraz jest wyjątek w postaci Ruiza, jednak poza nim Meksykanie nigdy się nie liczyli w juniorciężkiej czy ciężkiej.

Zawsze byli konusami na te wagi.

My z kolei od dłuższego już czasu cały czas kogoś tam mamy. W dwóch najcięższych kategoriach od kilkudziesięciu już lat cały czas jacyś Polacy się tam kręcą.

Gołota, Sosnowski (bądź co bądź przez chwile był w czołówce i dostał walkę o pas), Wach, Szpilka, Kownacki, Adamek, Włodarczyk, Głowacki, Cieślak, Masternak - cały czas jacyś Polacy w TOP 15 HW i CRUISER się kręcą.

Pod tym względem w ostastnich 15-20 latach jesteśmy lepsi od prawie każdej nacji na świecie, bowiem poza Polakami, dwie najcięższe wagi okupują głównie Rosjanie, Amerykanie, Ukraińcy i Anglicy i okazjonalnie Francuzi (Duhaupas, Yoka). I w sumie tyle.

A tutaj narzekanie, że spośród kilkuset narodów na świecie nie jesteśmy pierwsi xD
 Autor komentarza: bonk
Data: 19-12-2020 14:30:02 
Autor komentarza: filozofiData: 19-12-2020 13:00:44
"Co do drugiego... wszystko zależy, czy wagi liliputów bierzemy na poważnie. Z tych wag nikogo nikt nie zna.
Ja biorę pod uwagę poważniejsze wagi, czyli od półśredniej wzwyż."

Czyli lekka, jedna z najciekawszych obecnie wag, nie jest poważna. Aha xD Typie daj se już spokój
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 19-12-2020 14:38:13 
Nie pierwszy i nie ostatni raz chłopak z Polski dostanie łomot od czołówki światowej takie są fakty nadmuchane rekordy jakaś nie uzasadniona wiara że można przeskoczyć z drugiej ligi do ekstraklasy bokserskiej i wygrać z legendą jakim bez wątpienia jest GGG wiele już było takich przypadków najnowszy to wiadomo Szeremeta i Ten Jeżewski ale też jadący do Niemczech Głażewski co po pierwszym ciosie w walce się poddał potem Wawrzyk z Povietkinem Parzęczewski i nie mówmy tutaj bo gość pokazał charakter i serce do walki bo to największe farmazony jakie można gadać albo się umiejętności ma i talent albo nie i żaden ale to absolutnie żaden trener nie zrobi z przeciętnego pięściarza zawodnika z topu lub Championa ale to tak jest jak Wasyl nabija swoim ludziom rekordy a potem szybko te rekordy sprzedać myślę że Wasyl dobrze wiedział że Szeremeta nie ma cienia szansy
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 19-12-2020 14:57:37 
4 dni temu Glowka byl 2 w rankingu boxrec, a dzis bez walki i inni co poszli przed niego rowniez bez walki, a spadl na 5 pozycje.. dziwne.
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-12-2020 15:29:30 
Ja to już pisałem kilka lat temu. Materiał ludzki jest niewielki, więc wszystkich kierujemy w stronę tytułów europejskich EBU. Rywalizujemy z takimi nacjami jak Włosi, Hiszpanie, Francuzi. Historia pokazuje, że prawie każdy Polak, co zdobył ten pas, walczył potem o mistrzostwo świata.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 19-12-2020 15:30:01 
Dokładnie, ja bym tu dawał punkt odniesienia Głażewski, Wawrzyk, Kołodziej. Przy czym Gołowkin to jednak oczko wyżej nawet niż Powietkin, a dwa oczka niż Lebediev czy Braehmer.
Szeremeta wypał na miarę swoich możliwości, ale na pewno nie przyniósł wstydu.

Masternak OK, ale wszystkie porażki oprócz Drozda miał na styku - nie mówie, że niesłuszne, ale w takich walkach w Polsce prawdopodobnie by poszło SD albo MD Masternak.

Stępień sorry, może i dobry bokser, ale jeśli nie potrafił wygrać z Matyją (którego bardzo mocno szanuję, ale to nie klasa światowa), to nie ma się co obrażać, że nie zrobił kariery na świecie.

Całość wygląda tak, że cruiser mamy mocne, reszta słabe. IMO kondycję dyscypliny pokazuje jednak przekrój wag, co najmniej od welter.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-12-2020 15:45:00 
@Up
Jak to Stępień nie potrafi wygrać z Matyją? Wygrał z nim 2 razy, w tym drugi raz bardzo wyraźnie, a nawet oficjalnie. Ten chłopak to jeden z większych talentów w polskim boksie i zasługuje na swoją szansę bardziej, niż Szeremeta. Mógłby zacząć od pasa EBU, który w tej chwili jest chyba wakujący.
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-12-2020 15:45:55 
Ariosto
ja to widzę tak: Głowacki w porównaniu do Masternaka miał nieprawdopodobną dozę szczęścia. On mógł być poddany w połowie walki z Huckiem i nikt nie miał by pretensji, włącznie z nim. Wykazał się też charakterem, wygrał i wszedł dzięki temu na poziom najlepszych.
Masternak. Nie do wiary, że on nie został mistrzem świata. Olbrzymia doza pecha. Z Kalengą przegrał minimalnie, z Mullerem to był wał wszechczasów, z Bellew przegrał minimalnie. Pamiętam, że pisaliśmy o nim jak szedł od zwycięstwa do zwycięstwa, że będzie kiedyś unifikował. A on nigdy nie walczył o prestiżowe mistrzostwo świata!
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 19-12-2020 15:54:52 
Stępień dał ciasną walkę z Matyją, w której był lepszy, ale w której remis nie był jeszcze wałkiem. I dlatego został na tym poziomie, zamiast iść wyżej.

Głowacki zgadzam się miał szczęście tam gdzie Masternak trochę pecha. Dołożyłbym Dorticosa, tę walkę w Polsce też by pewnie wygrał.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 16:03:59 
" Autor komentarza: bonkData: 19-12-2020 14:30:02
Autor komentarza: filozofiData: 19-12-2020 13:00:44
"Co do drugiego... wszystko zależy, czy wagi liliputów bierzemy na poważnie. Z tych wag nikogo nikt nie zna.
Ja biorę pod uwagę poważniejsze wagi, czyli od półśredniej wzwyż."

Czyli lekka, jedna z najciekawszych obecnie wag, nie jest poważna. Aha xD Typie daj se już spokój"


Kurwa, lekka to wyjątek przygłupie, wagi liliputów NIKOGO NIE INTERESUJĄ.
*
*
"Autor komentarza: albert223Data: 19-12-2020 15:29:30
Ja to już pisałem kilka lat temu. Materiał ludzki jest niewielki, więc wszystkich kierujemy w stronę tytułów europejskich EBU. Rywalizujemy z takimi nacjami jak Włosi, Hiszpanie, Francuzi. Historia pokazuje, że prawie każdy Polak, co zdobył ten pas, walczył potem o mistrzostwo świata."

Zostawiamy w tyle te nacje.

Polacy w najwyższych wagach mają w ost. 20 lat dużo większe sukcesy od Francuzów, Hiszpanów czy Włochów.

Włosi to najwyżej Pianeta, Francuzi to MOŻE YOKA.

My przez ten czas mieliśmy Adamka, jeszcze trochę Gołotę (na początku 2000), Kownackiego, Wacha czy Szpilkę, którzy byli regularnie w ścisłej TOP 15.

Przypomnij mi Francuzów czy Włochów w ścisłej TOP 15 w tych latach? Pianeta i Duhaupas? Aha, no zajebiste osiągnięcia.
*
*
"Autor komentarza: AriostoData: 19-12-2020 15:30:01

Całość wygląda tak, że cruiser mamy mocne, reszta słabe. IMO kondycję dyscypliny pokazuje jednak przekrój wag, co najmniej od welter."

Nie, mamy mocne i cruiser i HW, jeśli dla Ciebie stała obecność w TOP 15 światowej HW naszych zawodników to "słaby poziom" to gratuluje intelektu.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 17:13:00 
filozofi

Rankingi to tylko papier i często nijak ma się do rzeczywistości, zwłaszcza w polskim boksie, bo taki Wasilewski co by o nim nie powiedzieć potrafi zbudować zawodnikowi rekord i doprowadzić do walki o pas, ale na tym plusy się kończą. Ile znaczą rankingi w polskim boksie pokazały ostatnie walki Jeżewskiego i Szeremety. Zobacz na rekord takiego Radchenko i jego miejsce w rankingach, a jestem przekonany, że pojechałby do Okolie i dał dobrą walkę.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 17:23:08 
"Autor komentarza: COVID19Data: 19-12-2020 17:13:00
filozofi

Rankingi to tylko papier i często nijak ma się do rzeczywistości, zwłaszcza w polskim boksie, bo taki Wasilewski co by o nim nie powiedzieć potrafi zbudować zawodnikowi rekord i doprowadzić do walki o pas, ale na tym plusy się kończą. Ile znaczą rankingi w polskim boksie pokazały ostatnie walki Jeżewskiego i Szeremety"

Na tej samej zasadzie zawodnicy innych krajów też miewają pompowane rankingi czyli wychodzi na to samo.

Co do polskich bokserów, w większości od dłuższego czasu utrzymują się w TOP 15.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 17:49:18 
W innych krajach też miewają, ale nie w takim stopniu jak u nas, że pięściarz wychodzi do walki o pas z kimś bardzo dobrym, nie walcząc wcześniej z nikim dobrym, a często nawet przyzwoitym. Jeżeli chodzi o budowanie rekordów na bumach, to na całym świecie Wasilewski jest nie do podjebania moim zdaniem.
 Autor komentarza: leon84
Data: 19-12-2020 18:09:14 
Covid19
Bzdury piszesz.Tak pompowane rekordy jak we Włoszech,czy Niemczech nigdzie nie znajdziesz.Przypomne tylko zawodnikow z Niemiec,co przyjeżdzali do Polski z dobrymi rekordami.Jakie rekordy mieli Altumkaya,Tlatlik,Kurzawa,Hermann,Rene,Kabayassi i jeszcze sporo innych,ktorych nie wymieniłem.We Włoszech to samo.Wystarczy spojrzeć na Boxrec.Co tydzien gale i walczą zawodnicy z rekordami 20-0 vs 5-20.W Polsce patząc na budżety nie jest z tym tak źle jak to przestawiasz.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 18:35:38 
Nie przypominam sobie żeby jacyś Włosi czy Niemcy z takimi rekordami regularnie walczyli o pasy mistrza świata, ale też nie śledzę tego co się dzieje we Włoszech, czy Niemczech, więc mogę się mylić. O Polsce pisałem bardziej w odniesieniu do Ukraińców i Rosjan, czyli państw podobnych do nas na których powinniśmy się wzorować, a nie patrzeć na to, że w kilku zupełnie innych krajach jest jeszcze gorzej.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 19:01:15 
Przecież polscy zawodnicy utrzymują się w TOP 15 dłużej niż na jedną walkę, taki Sulęcki, Cieślak, Kownacki i wielu innych.

Przypadki mismatchu są rzadkie. Nawet wczoraj to nie był żaden mismatch bo Szeremeta gdzieś tam w TOP 15 dalej będzie, od czasu do czasu kogoś z czołówki pobije.

Dla Ciebie każdy kto nie wygrywa i nie bije legendy to "pompowany balon"?
Aha, czyli mamy podział:

mistrz

reszta cieniasy.

100%, a potem 0%, nie ma nic pośrodku.

Typowo polskie myślenie, czyli niedojebanie umysłowe na poziomie HARD.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-12-2020 19:13:14 
Tak na marginesie, jak dla mnie Gennady Golovkin to chyba najlepszy zawodnik w całej historii wagi średniej. Mamy tendencje do gloryfikowania zawodników z przeszłości, wyolbrzymiania dokonań poprzedników. GGG przez lata nawet nie miał specjalnie godnych dla siebie rywali w swojej kategorii wagowej. Oczywiście jest Saul Alvarez, który sam jest świetnym pięściarzem. Są dobre nazwiska jak Andrade, Charlo czy Eubank Jr, ale myślę, że ci zawodnicy czekają, aż GGG straci swoje atuty. Kazach ma już swoje lata, chociaż dosyć wolno się starzeje. Przegrana Szeremety to żaden wstyd.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 20:01:25 
Autor komentarza: filozofiData: 19-12-2020 19:01:15

Aha, czyli mamy podział:

mistrz

reszta cieniasy.

100%, a potem 0%, nie ma nic pośrodku.



Jest dokładnie tak jak napisałeś, ale jest tak, bo w taki sposób prowadzi się naszych zawodników. Z kim walczył Szeremeta przed Golovkinem? Z kim walczył Jeżewski przed Okolie? Nie ma nic po środku. Wiem, że stwierdzenie ,,Sulęcki, Cieślak, Kownacki i wielu innych'' fajnie brzmi, ale wymieniłeś prawie całą naszą czołówkę, której jest garstka.
 Autor komentarza: boolek
Data: 19-12-2020 20:41:12 
filozofi "Ludzie chyba nie rozumieją, że jesteśy w czołówce krajów na świecie jeśli chodzi o boks."

Nie o taką czołówkę chodzi.
W Norwegii boks jest zakazany.
 Autor komentarza: filozofi
Data: 19-12-2020 20:50:10 
"Autor komentarza: boolekData: 19-12-2020 20:41:12
filozofi "Ludzie chyba nie rozumieją, że jesteśy w czołówce krajów na świecie jeśli chodzi o boks."

Nie o taką czołówkę chodzi."


O taką czołówkę chodzi.
Posługujemy się obiektywnymi miernikami a nie Twoimi urojeniami.

To, że dla Ciebie aby być w czołówce trzeba być nr. 1 czy nr. 2 to są tylko Twoje urojenia wynikające z niedo.ebania intelektualnego.

Czołówka to TOP 15, to jest czołówka światowego rankingu i do niej należymy w boksie.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 19-12-2020 23:47:39 
Na tę chwilę, jak trafnie wskazują koledzy, mamy mocne cruiser i tyle.
Ciężką mieliśmy w miarę mocną wiele lat temu, kiedy Gołota miał bardzo realne szanse mistrzowskie, albo trochę mniej lat temu, kiedy bez większych szans, ale jednak pretendentami byli Adamek i od wielkiej biedy nawet Szpilka czy Wach. Na chwilę obecną został tylko Kownacki, który przegrał z Heleniusem i NIE JEST w top 15.

W CW jest Głowacki, Masternak, Cieślak czy nawet Włodarczyk, i szósty w krajowym rankingu Jeżewski właśnie dostał kasową walkę z Okoliem. Porównać obecny stan naszej CW do HW, gdzie jest Kownacki i Wach po porażkach ze średniakami, to jakieś kolosalne nieporozumienie.

Podobnie mówienie, że niższe wagi się nie liczą to jakaś kompletna bzdura. Pomijam, że te niższe wagi świadczą o zainteresowaniu boksem w kraju, ale welter w ogóle jest od lat najmocniej obsadzoną wagą, z wieloma najlepszymi bokserami P4P oraz z dwoma najbardziej kasowymi walkami w historii boksu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.