WASZYM ZDANIEM: DUBOIS vs JOYCE

Trwa gala w Londynie z walką wieczoru Daniela Dubois (15-0, 14 KO) z Joe Joyce'em (11-0, 10 KO). To jest temat dla Was - kibiców!

Transmisja trwa na antenie Polsatu Sport Extra. Przypomnijmy, że lepszy z tej dwójki zostanie nowym mistrzem Europy wagi ciężkiej i prawdopodobnie w przyszłym roku zaboksuje o tytuł światowy.

Młodość, dynamika i siła Dubois, czy większe doświadczenie i twardość wicemistrza olimpijskiego? Jak obstawiacie końcowy wynik? Zapraszamy wszystkich do merytorycznej dyskusji!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 28-11-2020 21:25:58 
Flaki z olejem,12 rund męczarni i remis..
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 28-11-2020 21:26:59 
Daniel Dubois to utalentowany pięściarz, ale w walce z Joy Joycem nie widzę go jako wyraźnego faworyta. Joyce ma lepszych rywali na koncie, a poza tym jeszcze nie widziałem Daniela Dubois na wstecznym. Jeżeli Joyce przetrwa kilka pierwszych rund to jego szanse na zwycięstwo będą rosnąć. Joyce wydaje się być odporny na ciosy i do tego ma dobrą kondycję. Nie jest demonem szybkości, ale to pięściarz, który ma plan na walkę. Zapowiada się bardzo ciekawy pojedynek. Dubois faworytem.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 28-11-2020 21:34:45 
DDD na punkty po nie specjalnie emocjonującej walce. Myślę że nawet nie będzie tam akcji które poruszą kibiców. Jak napisałem wcześniej, będą bali się ryzykować. Ładunek emocjonalny będzie taki sam jak na konferencjach.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-11-2020 21:40:33 
Brawo sędzia w walce Whitaker vs Adeleye - bardzo rozsądnie.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 28-11-2020 21:43:52 
Wydaje mi się, że przy wyrównanej walce Dubois wygra na punkty. Ale wcale nie musi być lepszy w tym pojedynku.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 28-11-2020 21:54:25 
Dubois skończy przed czasem Joyce'a! Będzie dla niego za szybki i za silny.
 Autor komentarza: blazini86
Data: 28-11-2020 21:58:04 
O której walka wieczoru mniej więcej?
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 28-11-2020 21:58:32 
Zwycięstwo Joyce'a w 11 rundzie. Dubois to bardzo silny i dobrze ułożony zawodnik, ale brak mu doświadczenia. Do tego z Kevinem Johnsonem, po którym podobny mięśniak Joshua przejechał się jak czołg męczył się pełen dystans. Oczywiście Johnson jest wyjątkowo twardy, ale skoro Dubois nie zdołał posłać na dechy jego, to Joyce'a też nie zdoła. A później do głosu dojdzie zmęczenie, bo te potężne mięśnie trzeba dotleniać. Więc jeśli Joyce go wtedy dociśnie, może być po walce.
 Autor komentarza: marcin
Data: 28-11-2020 22:16:58 
Główna walka coś podobno około godziny 23:30 ?
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 28-11-2020 22:17:01 
@Siteczkin

Sam Joyce ma nie mniej muskulatury i nie ma się co spodziewać, żeby kipiał energią w mistrzowskich rundach.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-11-2020 22:17:29 
Im dłużej walka potrwa tym większe szanse Joyce
 Autor komentarza: slawek5170
Data: 28-11-2020 22:18:11 
moi drodzy wrzuci ktoś link do gali
 Autor komentarza: DeontayWilder
Data: 28-11-2020 22:18:21 
Daniel rozjebie Joycea jak Joshue na sparingach. KO 4 runda.
 Autor komentarza: kaktus83
Data: 28-11-2020 22:20:37 
Dubois przez K.O. w 4-5 rundzie. Wóz z węglem nie nadąży nad szybkością i nadzieje się na jakiś cios kontrujący.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-11-2020 22:22:04 
Trzymam kciuki za JJ. Wygląda po ważeniu że formę przygotował dobrą a bywa z tym u niego różnie. Duboisa nie lubię. Może się to wydać śmieszne jako że jestem fanem AJ-a ale trochę za pewny siebie jest ten dzieciak.
Za pewny siebie + obrali taktykę promocji na wydarzeniu ze sparingu co wg mnie chluby nie przynosi bo jest niepisana zasada że się o tym co działo się na sali nie dyskutuje. Położył AJ-a? Ok. Zdarza się. Może w napływie emocji Joshua za mocno chciał i się na coś nadział ale po cholerę robić z tego główną kartę przetargową do kariery?
No i jeszcze ta pewność siebie a wręcz zuchwałość + teksty o matce.

Przydałoby się by Joyce utarł mu nosa ale mam wrażenie że nikt w przypadku takiego zestawienia za niego kciuków trzymać tam nie będzie. Musi te zwycięstwo wydrzeć a może być ciężko bo moc młody ma.

DDD faworytem ale trzymam kciuki za lekką niespodziankę. Lekką bo wg mnie bukmacherzy ostro przesadzają. Joyce jest większy, więcej w ringu widział, jest bardzo twardy i ma swój charakterystyczny styl. To nie jest facet bez szans. A Duboisa tak naprawdę nikt nie sprawdził solidnie jeszcze bo ma przeciętny rekord.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 28-11-2020 22:22:10 
@marcin

Takie były wstępne założenia. Ale gala dość szybko idzie, jest połowa trzeciego od końca pojedynku i może się on zaraz skończyć przez KO, przed chwilą były dechy. Kolejny pojedynek jest też zaplanowany na 10 rund, ale do obicia jest w nim Pitto, którego Czerkaszyn zrobił w 1 rundzie. Tak więc nie zdziwię się, jak walka zacznie się już o 23, albo chwilę wcześniej.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 28-11-2020 22:26:11 
Obaj na ten moment anonimowi. Dubois zupelnie bez wartosciowych zwyciestw. Nie mam pojecia kto, co.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-11-2020 22:36:43 
Też mam wrażenie że tak naprawdę ta walka jest weryfikatorem dla obu, z tym że bardziej dla Duboisa
Joyce jednak troszkę więcej pokazał w swoim bokserskim życiu.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 28-11-2020 22:38:37 
Autor komentarza: DeontayWilderData: 28-11-2020 22:18:21
Daniel rozjebie Joycea jak Joshue na sparingach. KO 4 runda.

Jest i nasz orgowy troll, jak zawsze rzucające te swoje żałosne przynęty. Masz, reaguję, ciesz się, twój trud nie poszedł na marne.
 Autor komentarza: kaktus83
Data: 28-11-2020 22:43:01 
Ma ktoś linka do walki ? Z góry dzięki
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 28-11-2020 22:43:48 
A ja tak powiem trochę z innej beczki, bardzo lubię Anglików za organizowania takich pojedynków. Super jest zobaczyć jak prawdopodobnie przyszli pretendenci sprawdzają się w ringu. Chyba w żadnym innym kraju na takim etapie kariery nie spotyka się tak wielu zawodników. Co do wspomnianej dwójki, bardzo bardzo trudno to oceniać. Joyce ma lepszych zawodników na rozkładzie, jest trochę wyższy, prawdopodobnie lepszą kondycję, jest bardzo twardy. Dubois jest mega agresywny potwornie silny i wydaje się zjadać swoich przeciwników. 50/50
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-11-2020 22:46:08 
@kaktus83

http://strims.world/DuboisJoyce.php
 Autor komentarza: Nami1
Data: 28-11-2020 22:51:15 
kaktus83 wpisz w google Polsat Sport Extra stream.

Postawiłem na Joycea, ta walka to wielka niewiadoma, Dubois niby sieje wielki postrach, ale joyce jest chociaż trochę przetestowany i przy tym swoim slo motion wydaje się być skuteczny.
 Autor komentarza: DeontayWilder
Data: 28-11-2020 22:51:33 
Macie link, 6 streamów, cały czas aktualizowane, od wyboru do koloru, jebać polsat i tego cwela ramireza82.

http://livetv.sx/pl/eventinfo/1007285_daniel_dubois_joe_joyce/#_
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 28-11-2020 22:57:29 
Dla mnie faworytem Dubois, choć wiadomo że jest wiele znaków zapytania to myślę że szybkość i siła Daniela zrobi tu robotę i wygra przed czasem w okolicach 6 rundy. Joe co prawda walczył z lepszymi zawodnikami ale w tych walkach nie zachwycał, a walce z Jenningsem odczuwał wyrażnie ciosy na korpus i myślę że młody może to wykorzystać. Joeyce może też przetrwać atak i skończyć zmęczonego szarżami Daniela, nie mogę się doczekać jedna z najlepszych walk w tym chorym roku:P
 Autor komentarza: gerlach
Data: 28-11-2020 23:04:42 
Gala poki co slabsza od gal Borka czy ostatniej w Gniewie.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 28-11-2020 23:14:37 
Dla dobra boksu byłoby lepiej jakby wygrał Dubois. Ma 23 lata i jeszcze sporo kariery przed sobą. Fajnie jakby się okazało, że ma bardzo mocną szczękę. Chłopak posiada umiejętności, szybkość i cios. Tylko ta szczęka jest dosyć niepewna i do końca niesprawdzona. Co prawda przyjął mocne ciosy z Larteyem i Gormanem, ale oni raczej mocno nie biją. A Joyce? 35 lat i to ma być prospekt? Dobre żarty.
Chętnie zobaczyłbym Duboisa z Joshuą lub Powietkinem czy nawet Whytem. To byłyby bardzo interesujące zestawienia.
Miejmy tymczasem nadzieję, że walka z Joycem nie będzie nudna jak przewiduje teanshin.
Sama walka jest ciężka do typowania, ja skłaniam się delikatnie ku wygranej Dubois. Ale jak wygra Joyce przez KO/TKO, to obstawiłem 50 zł na jego wygraną. To będzie dla mnie nagroda pocieszenia.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-11-2020 23:16:07 
@gerlach no nie da się polemizować
Oglądam od początku i jeszcze nie było walki którą można by nazwać więcej niż przeciętną.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 28-11-2020 23:17:52 
up dokładnie Dubois jest młody i może jeszcze bardziej rozruszać hw dlatego też trzymam za niego kciuki.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 28-11-2020 23:17:52 
up dokładnie Dubois jest młody i może jeszcze bardziej rozruszać hw dlatego też trzymam za niego kciuki.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 28-11-2020 23:19:18 
pisałem do @przyczajony
 Autor komentarza: gerlach
Data: 28-11-2020 23:23:10 
Dubois np zmeczyl Kevina Johnsona na punkty, z Larteyem tez mu ta walka szla nie do konca doskonale i nawet tam zebral lekki gong na pysk.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 28-11-2020 23:26:48 
gerlach ale Kevin wyszedł tylko przetrwać a z Larteyem faktycznie wyłapał ale zawalczył tam skrajnie głupio i ryzykownie myślę że z JJ nie będzie bez potrzeby ryzykował.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-11-2020 23:28:51 
Joyce jest starszy i to jest fakt natomiast zdziałał w boksie znacznie więcej. Pomijając sukcesy amatorskie to na zawodostwie mimo mniejszej ilości walk ma lepszych jakościowo przeciwników. Walczył z wymagającym Jenningsem i znanym w środowisku Stiverne który obrywał praktycznie tylko od Wildera.

Dubois kręci karierę póki co na plotkach ze sparingów co jest mega słabe.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 28-11-2020 23:34:33 
BlackDog te plotki ze sparingów faktycznie słabe ale musisz przyznać że ma jaja żeby w takim wieku brać ryzykowną walkę
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 28-11-2020 23:35:58 
Liczę że Joyce utrze nosa Dubois młodemu przyda się lekcja pokory.Joyce wygra przed czasem w drugiej połowie pojedynku
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-11-2020 23:36:50 
Imho DDD wygra i to wyraźnie, w sumie to musi, żeby upatrywać w nim przyszłego mistrza. JJ jest kolkowaty, wolny, ale za to odporny i zadaje dużo ciosów. Ciekawy sprawdzian dla Daniela.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-11-2020 23:38:32 
tolekk78
A czemu lekcje pokory? Jakoś nie zauważyłem żeby DDD latał i krzyczał, ze jest najlepszy, ze urwie głowie Furemu itp?
 Autor komentarza: slovik
Data: 28-11-2020 23:44:16 
Nie ma w Joyce nic co by mnie jakoś mocno przyciągało, choć zagrożenie zawsze jest. Stawiam jednak na Dubois.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 28-11-2020 23:44:47 
@BlackDog
Stiverne w walce z Joycem był już stary. 40 czy tam 41 lat o ile dobrze pamiętam. Poza tym był miał sporą nadwagę tłuszczową i dostał 2 mocne oklepy od Wildera. To nie był dobry skalp. Poza tym on oprócz Arreoli nikogo dobrego nie pokonał. Szkoda, że nie zawalczył w okolicach 2015 roku z Powietkinem, byłoby więcej wiadomo ile jest wart Stiverne.

Tak czy inaczej DDD będzie mieć w końcu solidny test w postaci Joyce. Testem miał być już Gorman, ale ten okazał się jednak za słaby pomimo, że był niepokonany.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-11-2020 23:48:11 
Czy to taki akt odwagi czy bardziej "wystawienie" mu Joyca to się okaże.
To już bardziej Joe imponuje mi chęcią podejmowania wyzwań bo pomijając Duboisa zmusił do "obsrania zbroi" Chisorę i walczył z Stivernem czy Jenningsem i Ustinovem którzy są znanymi nazwiskami. Dodatkowo ma pewnie facet świadomość że mimo udawania bezstronności wspólny promotor ściska kciuki nie za niego a to jest dodatkowy problem.

Dubois? Nie kojarzę by ktoś planował jakieś wielkie, fajne zestawienia z nim. Ciągle Warren zaczepiał Dilliana Whyte'a co było niemożliwe i tyle. No jeszcze planują z Usykiem się zmierzyć w wakacie. A tak nic nie osiągnęli i nic sensownego nie robią...
 Autor komentarza: slovik
Data: 28-11-2020 23:48:29 
Pytanie za 100 punktów. Ma ktoś może link do streamu?
 Autor komentarza: MODM
Data: 28-11-2020 23:49:17 
Ewa Brodnicka

A co w tym takiego szokującego ze 23 letni prospekt wziął na 16 walkę Joyca który de facto jest tak samo nieopierzony na zawodostwie? Kompletnie nie kumam, to jego zawód, dostaje za to zajebistą kasę przeciwnik to nie jest jakiś hegemon HW a teksty o jajach są co najmniej śmieszne. Parker w jego wieku był mistrzem świata, AJ niewiele starszy jak został mistrzem, Szpilka w wieku 24 lat wyszedł do Wildera.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-11-2020 23:51:11 
"To nie był dobry skalp"'

Skalp niezły nawet jeśli brać pod uwagę nie sportowe możliwości i formę a same nazwisko. Były mistrz + zawodnik przegrywający prawie tylko z Wilderem.
To było naprawdę dobre zestawienie. Dubois jako wschodząca gwiazda mająca więcej walk powinien takich mieć teoretycznie więcej a on ma tylko Gormana który wycofać się z walki postanowił jak tylko poczuł że jest nie za wesoło.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-11-2020 23:52:59 
Joyce już w ringu. Zaraz będziemy mądrzejsi.

Dubois szacunek za muzykę na wejście chociaż ;D
 Autor komentarza: Waluk
Data: 28-11-2020 23:55:24 
Joyce obsrany
 Autor komentarza: kaktus83
Data: 28-11-2020 23:57:12 
MODM - szpilka raczej w wieku 27
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 28-11-2020 23:57:23 
Ring maly, takie jakie ostatnio daja w Londynie, raczej na korzysc Duboisa.
 Autor komentarza: MocnoReki
Data: 28-11-2020 23:57:59 
Czemu Joyce ma takie same rysunki na stringach jak Szpilka z Radczenko. .
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 29-11-2020 00:00:03 
Dobry lewy JJ
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 00:00:15 
DDD zaskakująco wolny
 Autor komentarza: kaktus83
Data: 29-11-2020 00:01:29 
ewa brodnicka - jj jeszcze bardziej wolny
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:02:24 
Okropny jest ten Joyce, jak robot, jego sierpy powinno się puszczać dopiero po 23, żeby dzieci tego nie widziały. Ale na swój sposób skuteczny, bo po początku opanował sytuację.

Dla mnie Dubois wygrał 1 rundę. Nie wyobrażam sobie, żeby Dubois go nie porozbijał.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:03:59 
up 1 wg mnie dla Joyce, za to 2 to zdecydowanie DDD
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 29-11-2020 00:04:48 
Ależ z tego Joyce'a paralityk...
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 00:04:58 
kaktus83 to było wiadomo
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:05:15 
Dubois 20-18 Joyce. Mimo, że Dubois stosuje słynną obronę czołem przed jabem Joyce'a. A jab Joyce'a wygląda bardziej jak cios młotkowy xD
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:05:48 
Jeden i drugi fatalny może przy dobrych wiatrach uda się EBU pokisic że trzy obrony
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:06:14 
Ale już coś ciekawego widzę - AJ powinien poćwiczyć z Joycem - klincze. Ładnie to robi JJ
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 29-11-2020 00:06:59 
Joyce jest chyba wolniejszy niż Wach.......
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:09:09 
30-27 DUbois.

Joyce nic nie trafia oprócz jabów. Nic.
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:09:28 
Dubois zaraz się wystrzela, okolice 7 rundy Joyce wygra. Ci co wróżyli jakieś pasy dla DDD są niepoczytalni
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:12:51 
4 runda Joyce. Dubois nie trafiał, a ten jab ląduje cały czas.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 29-11-2020 00:12:51 
MODM

Zobaczymy!
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:13:10 
Po 3 rundzie - zgadzam się z tymi którzy uważają że dla boksu lepszym zwycięzcą byłby DDD. Nie widzę JJ w walkach mistrzowskich przy tej obsadzie
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 00:14:03 
w takiej formie jeden i drugi nie ma czego szukać w top 5
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:14:23 
4 runda to tak 10-10 bym powiedział
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:16:34 
Przynajmniej mamy kawę na ławę ze z tych gości materiału na mistrzów nie ma.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:17:24 
49-46 Dubois.

Ja myślę, że każdy, ale to każdy będzie źle wyglądał na tle Joyce'a. Nawet Usyk i Fury.
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 29-11-2020 00:18:33 
@lubieznyzenon serio? Fury który jest tysiąc razy szybszy i większy miałby mieć jakiekolwiek problemy?
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:18:56 
Dubois się wypompuje. Takie mam wrażenie.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:20:20 
@towlasnieja

Tak. Byłoby narzekanie, że wcale sobie łatwo z takim robotem nie poradził jak powinien.

BTW - Dubois ma zamknięte oko od tych jabów.
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:20:45 
Jaki Fury, jaki Usyk. Przeciez to są ogóry, przy dobrych wiatrach mogą toczyć wyrównane boje z Kownasiem, Chisorą czy pryszczatym Furym
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:20:52 
Jaki Fury, jaki Usyk. Przeciez to są ogóry, przy dobrych wiatrach mogą toczyć wyrównane boje z Kownasiem, Chisorą czy pryszczatym Furym
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 00:21:04 
jeden i drugi wygląda żle Fury jaki Fury panowie trochę powagi
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-11-2020 00:21:09 
Jak dla mnie to Joyce prowadzi/ No i nieźle napuchł Dubois
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 00:22:00 
może być tko bo oko wygląda żle
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 00:22:01 
może być tko bo oko wygląda żle
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 29-11-2020 00:22:25 
Żaden z nich nie ma szans z obecnym topem
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:22:29 
58 do 57 dla Dubois
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:22:33 
Fury obu ośmiesza na nogach, robi bezczelny upokarzający show do jednej mordy
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:22:34 
Cyklop do końca 9 rundy będzie na deskach
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 29-11-2020 00:24:41 
Dziwi mnie tępo DDD, nawet niezłe jak na poprzednie walki. Oczywiście Fury mu z mordy robi jebany kotlet, a AJ usypia, chyba, że by trafił w początkowych rundach jakaś szarżą.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:25:29 
Dubois 67 - 66 Joyce.

Ta taktyka mocnego rozpoczynania rundy jest trochę niefortunna jeśli chodzi o sędziowanie.

Źle w narożniku wygląda Dubois.
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:26:42 
67-66 Dubois
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:27:03 
68-67 *
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:27:53 
Dubois okropnie wolny od początku łyka lewe nie czuje dystansu
Walka z JJ ewidentnie za wcześnie
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:28:04 
Dubois okropnie wolny od początku łyka lewe nie czuje dystansu
Walka z JJ ewidentnie za wcześnie
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:28:47 
Po tej rundzie stwierdzam, że Dubois już nie ma szans. Ani na KO, ani na wyboksowanie. Joyce zaczął pracować nogami, odporność ma kapitalną, a jab będzie nadal lądował.

76-76.
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:29:26 
Wilder już zaciera ręce, idealni goście na powrót i powtórkę z Breazila
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:31:26 
W ogóle kursy jakie śmieszne były 1,3 do ponad 4. Kto tam pracuje? DDD był faworytem ale bez jaj. Szkoda że na Joyca nie postawiłem
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 29-11-2020 00:32:42 
Cholerna, najpierw rozczarował mnie Dubois, a teraz Joyce, że mając jednookiego rywala, nie zaatakuje mocniej.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:32:51 
JJ sporo mądrzejszy w ringu - i to ta ringowa mądrość przeważa
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:32:55 
JJ sporo mądrzejszy w ringu - i to ta ringowa mądrość przeważa
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:33:04 
Okazuje się, że Dubois to jednak balon
Spompował się strasznie
Zero kondycji i pchane ciosy
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 29-11-2020 00:33:10 
Jakby Joyce nie był taki leniwy w ringu to już mógłby przełamać Dubois
 Autor komentarza: DeontayWilder
Data: 29-11-2020 00:34:02 
Frank Sanchez by ich porobił i dla mnie jest to najlepszy prospekt na ten moment. Dubois ratuje to, że jest jeszcze młody i może się rozwinąć, nie wiadomo też jak mocną szczękę ma Joyce, bo może się okazać, że to drugi Wach i tymi ciosami którymi trafiał dziś Dubois, poskładałby połowę pierwszej dziesiątki.
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:34:29 
Remis 87-87
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:34:34 
O, tego się ie spodziewałem
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 29-11-2020 00:35:12 
No proszę, w życiu bym nie pomyślał :)

To jeśli Joshua zwakuje pas, Usyk zawalczyć z Joycem, to Usyk jest już mistrzem.
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:36:05 
hahaha
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:36:11 
Dubois w przyszłości? Niby potencjał jest, ale bardzo niepokojące nawyki, niepokojący sposób porażki.

Joyce jest dużo lepszy niż myśleliśmy, ten jego styl jest straszny, zarówno dla oka, jak i dla przeciwników.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-11-2020 00:36:14 
Uuuuu....

Nieładnie się poddał Dubois.

Jednak Joyce mimo że jest wolny i toporny to jednak ten jego napór naprawdę zabiera zdrowie. No i jest mega twardy więc błędy w obronie uchodzą mu na sucho. Lewym rozpracował Duboisa.

Ja tam się cieszę. Młody za wcześnie uwierzył w swoją wielkość ;D
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:36:23 
Dubois do wykreślenia, teraz czekam na weryfikację Filipa z Chorwacji. Gówno nie prospekci
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:36:42 
Ale nie widzę JJ anie w walce z Furym ani z AJ
 Autor komentarza: gerlach
Data: 29-11-2020 00:36:46 
Ach te Duboisy i Joshuy, zero umiejetnosci, tylko prymitywizm... Dobry bokser z backgroundem amatorskim robi ich lewym prostym
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 29-11-2020 00:36:52 
No tak. Pomyłka. Nie w 11 tylko w 10.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 29-11-2020 00:37:10 
lewy prosty o prędkości jednego wacha rozbija w puch gościa którego prawie już tu koronowano nowym mistrzem..
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:37:31 
I co panie Kostyra? Gdzie ten pana wielki mistrz świata Dibuła?
 Autor komentarza: gerlach
Data: 29-11-2020 00:38:23 
@BlackDog

Bledy w obronie Joyce'a? ;) Ja tam widzialem jeden wielki ciagly blad w obronie Dubois, ktory zebral lewym okiem 200-300 prostych.
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 29-11-2020 00:38:23 
Dubois wytrzymał kondycyjnie, ale zero agresji.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:38:25 
Dubois chyba nie udźwignął tego pojedynku mentalnie. Widać było spięcie od 1 rundy. Jego ciosy były wolne niecelne, pchane
Od 2 rundy był już cały mokry do tego ta waga...
przebity balon, który nie przypominał samego siebie.
Mnie walka rozczarowała
 Autor komentarza: gerlach
Data: 29-11-2020 00:38:55 
I jak tam fani DUBOISÓW/JOSHUŁ? ;)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 29-11-2020 00:39:12 
Slow-motion-jab wygral walke :D cóż, wynik taki jak przewidziałem. Czynniki troche inne - zakladalem, ze DD padnie kondycyjnie lub ma wadliwa szczeke. Okazalo sie, że po prostu jest malo inteligentnym bokserem, ale wszystko zwali sie na oko (tam lekarz powinien to ogladac przynajmniej od 6rd bo szkoda zdrowia). Joyce to trol z bagien, nie do zajebania, wolny strasznie ale za to konsekwentny niesamowicie.
 Autor komentarza: Oskarito21
Data: 29-11-2020 00:39:34 
Powiem wam ze ogladam ta wage cieżka I stwierdzam ze te wszystkie duboisy joyce Chisory to by tylko torby mogli nosic za panem Holyfieldem, panem Lewisem I wiele wiele innymi
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 29-11-2020 00:40:21 
A ja sie pytam gdzie wszyscy eksperci ktorzy twierdzili, ze woz z weglem zostanie znokautowany w dwie rundy hahahah. No sory, ale zero pojecia o boksie, wiadomo bylo ze Dubois jak nie przyszarzuje w dwoch rundach to przegra walke bo ma za male doswiadczenie. Technika zawsze wygra z sila.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 00:40:31 
Co wy tak skreślacie tego Joyce'a? On jest przecież od wszystkich wolniejszy i ze wszystkimi póki co wygrywa. Najbardziej niedoceniany zawodnik HW.
 Autor komentarza: gluton
Data: 29-11-2020 00:40:44 
I kuniec .Oczko zamknięte. Dubois bardzo przewidywalny i bez pomysłu.
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:41:04 
up
Co ten idiotyczny komentarz wnosi do dyskusji?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 29-11-2020 00:41:22 
To Dubois jest w jakiejś parze z Joshua?
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:41:41 
Właściwie to Joyce rozbił młodego podobnie jak Kowaliow Yarde
W obu przypadkach samozwańcze napakowane gwiazdy zawaliły się pod własnym ciężarem lol
 Autor komentarza: MODM
Data: 29-11-2020 00:41:45 
Oskarito21
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 29-11-2020 00:42:35 
Racja, że poddał sie jak mała cipa, ale tu chyba nie o oko a kondycję chodziło, a żeby twarz zachować nie moge typowi nic zrobić, ledwo oddycham, to mogę sie przez opuchniete ślepia wycofać.
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:42:41 
Dubois może już kończyć karierę, podejrzewam że niewiele zmieni w swoim boksie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-11-2020 00:42:51 
"Bledy w obronie Joyce'a?"

Jak zwykle przyjął kilka naprawdę soczystych ciosów ale ma to szczęście że go to w ogóle nie rusza.
Poza tym wbrew pozorom dużo widzi.

Nie doceniają go ludzie bo jego boks wygląda topornie i sprawia facet wrażenie niesamowicie spiętego i wolnego a jak się okazuje to jest dużo skuteczniejsze w rzeczywistości niż może się wydawać. Dubois zbierał lania aż postanowił się poddać wywieszając białą flagę a przecież nawet raz nie był zamroczony.
Po prostu został rozbity na kwaśne jabłko.

A Joyce to może na dyskotekę lecieć po walce. Ma facet zdrowie i predyspozycje do przyjmowania ciosów. Coś jak Wach xD
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:45:50 
Sądzę, źe stara gwardia da dzisisj w nocy pokaz dobrego boksu( oczywiscie jak na ich możliwości)
Spodziewałem się jakiejś większej agresji po DDD
Moim zdaniem wcale nie był jakoś wyraźnie szybszy i to chyba przez tę masę
A po drugie on nie udźwignął tego pojedynku psychicznie
O ile we wcześniejszych walkacch szedł do ataku na fullu to dzisiaj zawalczył strasznie zachowawczo i łykał wszystko co JJ wyprowadzał
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:47:28 
Tony Yoka robi obydwu do jednej bramki
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-11-2020 00:47:50 
I jak zawsze te skrajne oceny. Już Dubois może kończyć bo nic nie umie... xD

Przegrał, przeliczyli się ale nie znaczy to że facet gówno umie i gówno osiągnie. Po prostu Joyce na którym chcieli go wybić okazał się bardzo złym wyborem. Dodatkowo trzeba rozumieć że takie skoki jakościowe przetrwają naprawdę najlepsi. A Joe był dla Duboisa ogromnym skokiem jakościowym. Pewnie przesadnym i niepotrzebnym.

Co do szans z mistrzami zwycięzcy to marnie widzę Joe z AJ-em i Furym ale taki napór twardego gościa będzie niebezpieczny nawet i dla najlepszych.
Co do Duboisa to on miałby jedynie szanse na KO ale podejrzewam że sam prędzej by wychwycił coś piekielnego szczególnie od AJ-a.
Brak doświadczenia. Siła nic by tu nie dała.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-11-2020 00:51:20 
"O ile we wcześniejszych walkacch szedł do ataku na fullu to dzisiaj zawalczył strasznie zachowawczo i łykał wszystko co JJ wyprowadzał"

Wcześniej jego ataki robiły na innych wrażenie. Tu spotkał się z... zerową reakcją. Joyce nawet jak przyjął kilka mocnych strzałów pod rząd które przecież kosztują siłę to był w pełni świadomy i w pełni sił po jakiś 3 sekundach.
To deprymuje i wycieńcza. Dodatkowo był bardzo konsekwentny i inteligentny Joe. Bił ciągle w jedno miejsce, osłabił go trochę uderzeniami na korpus i jeszcze wykorzystał że jest większy i prawdopodobnie jednak silniejszy do dalszego osłabiania w klinczu i w przepychankach.

Rzeczywiście silnik on ma może nie najszybszy ale bardzo wytrzymały. Facet jest jak robot. Dobrze zbudowany robot który się nie zacina.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 00:51:35 
JJ z Furym przegra w stylu podobnym jak wygrał Duboisem - rozklepany setkami pozornie lekkich ciosów. Będzie żwawy na koniec, będzie w stanie walczyć i kolejne 10 rund ale będzie bezsilny.
Z AJ ma większe szanse ale musiałby wspiąć się na totalne wyżyny i przeorganizować swoją obronę tak aby nie bazować aż tak bardzo na przyrodzonej odporności - niezwykłej bo niezwykłej ale też mającej swoje granice.
A poddanie DDD - będzie obśmiewany ale te poddanie bardzo rozsądne i logiczne. Ja tam złego słowa na to nie powiem, bo ta walka to tylko etap a nie zwieńczenie kariery i głupotą byłoby ryzykowanie kontuzji mogącej go wyeliminować ze stawki.
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:52:39 
Hokus

Ja już myślę, że już z Usykiem przegrałby w takim stylu jak mówisz.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 00:56:38 
No to teraz Joyce vs Hrgovič
 Autor komentarza: slovik
Data: 29-11-2020 00:59:18 
BlackDog

Fakt, poniosło mnie pod wpływem emocji. Przyznaję się. Oczywiście, że nie czas na koniec kariery, ale na pewno musi w swoim sztabie dokonać analiz, co należy poprawić a co całkowicie zmienić. Może tam też zmiany personalne są. No i ludziom od doboru rywali też należy się przyjrzeć.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 29-11-2020 01:03:06 
JJ z takim stylem to jeszcze ma 10 lat kariery przed sobą
Po walce wyglądał niczym Władek Kliczko w czasach prime czyli tak jak po wyjściu z basenu:)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-11-2020 01:03:46 
"No i ludziom od doboru rywali też należy się przyjrzeć"

Przede wszystkim co to za taktyka? Nie walczyć z nikim sensownym po czym rzucić się na tak doświadczonego gościa jak Joe? Przeliczyli się solidnie. I jeszcze planowali do przodu obić Usyka gdzie moim zdaniem Ukrainiec ograłby go łatwiej niż Chisorę pewnie.

Bez sensu. Warren już z niego robił kogoś lepszego niż AJ a tu trzeba pamiętać że jeden sparing nie czyni z boksera kogoś lepszego bo takich ciężkich chwil trzeba przeżyć całą masę w karierze żeby zajmować takie miejsce jak Joshua a tu się okazuje że Dubois poddał się przy pierwszych problemach w realnej walce.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 29-11-2020 01:07:53 
DDD - niesamowicie ważna będzie teraz kolejna walka
Mam nadzieję ża zarówno on sam jak i jego sztab pójdą drogą AJ i głęboko przeanalizują walkę i wyciągną i wdrożą odpowiednie wnioski. Najgorsze co by mogli zrobić wg mnie to napędzenie mu kilku leszczy "na odbudowę".
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.