WILDER DO FURY'EGO: DOTRZYMAJ SŁOWA I DAJ MI SZANSĘ JAK JA CI DAŁEM

Deontay Wilder (42-1-1, 41 KO) zwrócił się za pomocą mediów społecznościowych do Tysona Fury'ego (30-0-1, 21 KO), od którego domaga się dopełnienia trylogii.

Po serii absurdalnych oskarżeń tym razem "Brązowy Bombardier" zachował więcej klasy. Po prostu oczekuje wypełnienia pierwotnych ustaleń i stoczenia trzeciej walki z "Królem Cyganów". Anglik jednak 5 grudnia ma wyjść do starcia z Agitem Kabayelem (20-0, 13 KO) w pierwszej obronie pasa WBC królewskiej kategorii.

"Nie musisz się o mnie martwić, u mnie wszystko w porządku. Od ciebie oczekuję jedynie honoru i dotrzymania umowy, czyli walki. Dałem ci dwie szanse, chociaż nie musiałem, i odmieniłem twoje życie. Nadeszła pora, żebyś teraz był mężczyzną dotrzymującym swojego słowa i dał mi szansę, na co wcześniej się zgodziłeś" - napisał Wilder.

TYSON FURY: WILDER JEST DLA MNIE SKOŃCZONY, NIE DOSTANIE SZANSY >>>

Przypomnijmy, że w pierwszym starciu, w grudniu 2018, sędziowie orzekli remis. Pomimo dwóch nokdaunów zdecydowana większość ekspertów widziała wtedy przewagę Anglika. W rewanżu nie było już żadnych wątpliwości. W lutym tego roku Fury całkowicie zdominował Wildera, zwyciężając przez TKO w siódmej rundzie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-11-2020 15:39:46 
To piękne, że jeszcze niedawno wydawało mu się, że jest najniebezpieczniejszym człowiekiem na Ziemi, a dziś żebrze o walkę z mistrzem :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-11-2020 15:41:11 
Mam nadzieję, że Fury nie okaże się tak głupi jak on, i mając możliwość stoczenia hitowej walki unifikacyjnej, nie pójdzie w innym kierunku hehe
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 12-11-2020 15:56:14 
Wilder po prostu myślał że dostanie odstępne, Fury zawalczy z Aj on przytuli jakieś 10 mln bez wychodzenia do ringu a teraz biedny został na lodzie i myśli że coś wyszczeka, ale tylko coraz bardziej się kompromituje. Sulejman lubi Dontaya i myślę że max 2 wygrane, a pewnie jedna patrząc na politykę WBC i Wilder będzie obowiązkowym pretendentem więc niech nie płacze tylko wraca między liny i pokaże na co go jeszcze stać.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-11-2020 16:14:52 
Najpierw oskarżenia o gmeranie przy rękawicach i wsadzanie do nich jakiś twardych przedmiotów, a teraz daj mi szansę.
Ja to nie wiem, ale jakby mnie ktoś o takie rzeczy oskarżył, to jedyne co by ode mnie mógł dostać, to w mordę :-) a nie szansę na zarobienie kilku dużych baniek.

Swoją drogą, to Wilder potrzebował w tamtym czasie Tysona, tak samo jak Tyson jego. Wilder był pod ścianą w negocjacjach z AJ, nie chcieli mu dać 50/50, więc poszedł na Tysona, który wydawał się łakomym i łatwym kąskiem po 2,5 letniej przerwie na melanż. Wilder zarobił najwięcej w karierze, a wygrana dawałaby mu zupełnie inna pozycję negocjacyjną.
Jak się okazało, to była bardzo zła decyzja.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 12-11-2020 16:15:20 
Śmiechy ostatnio z Wildera straszne ale szkoda będzie jak już nie wróci bo emocje zawsze wzbudza a o to chodzi w boksie.
 Autor komentarza: baxx
Data: 12-11-2020 16:22:28 
Ciekawe czy kiedyś Wilder zawalczy jeszcze z AJ. Myślę, że powinien spróbować wygrać ze 2 walki z kimś dobrym. Jakby pokonał takiego Whyte'a albo Usyka, to myślę, że by dostał jeszcze tą jedną, dużą wypłatę.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-11-2020 16:56:36 
baxx

I to jest właśnie droga, którą powinien iść, wyjść do jakiegoś zawodnika z topki (może nie w pierwszej walce), w międzyczasie AJ i Fury załatwią swoje sprawy i wtedy podbijać do mistrza. Po dwóch walkach z Tysonem mocno zyskał na rozpoznawalności, więc może być ciekawą opcją dla mistrza za rok, czy troszkę więcej. Swoją drogą jego walka z AJ byłaby hitem, nawet jeśli żaden z nich nie miałby pasów.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 12-11-2020 17:19:33 
Dokładnie, niech Wilder wyjdzie np. do Chisory. Chisora jest wolny i jest człapakiem, Wilder miałby szansę go znokautować. Tylko Dereck walczy wywierając pressing, a Wilderek takich zawodników nie lubi. Sprawiają mu duże problemy. Jednak chciałbym zobaczyć jak Wilder poradziłby sobie z kimś kto praktycznie bez przerwy atakuje i nie jest Tysonem Fury. Szkoda, że Deontay przestraszył się Powietkina, ale dobrze na tym wyszedł, bo Rusek mógłby go znokautować.
 Autor komentarza: DeontayWilder
Data: 12-11-2020 18:08:24 
Ramirez82

Żebrze o walkę mistrz świata po pierwszej porażce, któremu rewanż należał się z urzędu i był zapisany w umowie, a nie odbył się ze względu na kontuzje i pandemie. Żebrać to możesz ty o jedzenie brudasie.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-11-2020 18:32:37 
@DeontayWilder

Wiem jak przeżywasz porażkę Wildera, więc wybaczam ci twoje prostactwo.

Jeśli rewanż Wilderowi należał się z urzędu, to możemy być spokojni o trzecią walkę, tak? Czytałeś informacje jakie na ten temat wypływały od czasu drugiej walki? Czytałeś o tym, ile czasu Wilder miał na uruchomienie klauzuli rewanżowej, do kiedy wg niej miałaby odbyć się trzecia walka itp? Przełożyli lipcowy termin ze względu na pandemię, październikowy ze względu na kontuzję, a grudniowy, bo telewizja się nie zgodziła. Nie zaskakuje cię, że Wilder, który dotąd tak kłapał dziobem na lewo i prawo, siedział cichutko, dopiero jak Fury oznajmił, że dosyć ma czekania na te walkę i idzie swoją drogą, wyszedł ze swojej nory?
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 12-11-2020 18:37:11 
Zdecydowanie na niekorzyść Wilder'a gra tu to, że przez długi czas milczał. Dopiero zaczął się odzywać od momentu, kiedy Warren ogłosił, że ponownej konfrontacji nie będzie. Mało tego, zamiast logicznych argumentów, on zaczął głosić absurdalne teorie. Trochę slabo to wygląda.

Próbując być obiektywnym, dopuszczam dwie możliwości. Pierwsza, bardziej prawdopodobna, to to, że "Bronze Bomber" tak naprawdę nie chciał tej walki. Przynajmniej nie teraz. Druga możliwość, mniej prawdopodobna, ale możliwa. Wilder przez cały czas milczał, bo konsekwntnie trenował, wierząc, ze jest w stanie w rewanżu pokonać "Cygana".

Amerykanin w tej sytuacji, trochę sam sobie zawinił. Bylby bardziej wiarygodny, gdyby co jakiś czas, dawał jakieś sygnały świadczące o jego wierze w zwycięstwo. Zamiast tego się ośmieszył.
 Autor komentarza: shakal
Data: 12-11-2020 18:38:30 
@DeontayWilder
Mistrz świata, który obronił pas z samą śmietanką. Tu kolejno:
Molina, Duhaupas, Szpilka, Arreola, Washington, Stiverne, Ortiz (jedyny wartościowy, chociaż już troszkę wiekowy), Breazeale. Same wyśmietnite nazwiska. A z kim mógłby bronić, gdyby miał jaja wielkości swojego ego?
Joshua, Povietkin, Ruiz Jr, Parker, Whyte, Rivas. Jedyne ryzyko, jakie podjął to Ortiz (opłaciło się) i Tyson, który w sumie go zgwałcił bez wazeliny
 Autor komentarza: DeontayWilder
Data: 12-11-2020 19:38:46 
To że Wilder milczał mogło wynikać z tego, że cały czas myślał że walka będzie, tylko w innym terminie. A dopiero kiedy Fury ogłosił publicznie, że idzie inną drogą, Wilder się obudził i zaczął walczyć o walkę.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-11-2020 19:57:51 
Naprawdę przykre jest to, że wszystko sobie tłumaczysz, byle móc wciąż postrzegać Wildera, tak jak dotąd się kreował.
 Autor komentarza: DeontayWilder
Data: 12-11-2020 20:19:27 
Nie, to ty masz jakiś problem z postrzeganiem Wildera. Dla mnie Wilder zawsze był ograniczonym boksersko mega puncherem który jest lekko pierdolnięty - tyle że teraz odjebało mu trochę bardziej. Ja nie mam z tym problemu tylko ty.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-11-2020 20:37:39 
Ja nie mam problemu. Doceniłem go jak wypunktował Stiverna (choć miałem wrażenie, że mógł go skończyć, gdyby chciał), doceniłem go jak wyszedł z tarapatów z Ortizem i go skończył, doceniłem go po pierwszej walce z Fury'm (nawet miałem niepopularną opinię, że dałbym mu zwycięstwo), doceniłem go jak skosił Breazeale. Ale nie mogę docenić go za to jak łgał w kwestii walki unifikacyjnej, jednocześnie zarzucając tchórzostwo AJowi. Robił z siebie Bóg wie kogo, a kalkulował zupełnie jak Haye swego czasu. Dlatego cieszę się, że kretyn sam się zdradził przyparty do muru.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 12-11-2020 20:42:56 
Ale To i tak AJ jest najsłabszy z całej trójki. Ja na miejscu Wildera marzył bym o walce z Joshuą którego moze łatwo znokautowac niz ubiegać się o 3 porażkę z Furym z którym nie ma najmniejszych szans...
 Autor komentarza: MLJ
Data: 12-11-2020 20:52:04 
Tako rzekł 28 letni ekspert :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-11-2020 20:56:38 
Hehe, dokładnie :)

Ale ma chłopak rację, Wilder może teraz marzyć o walce z Joshua. Miał okazję zunifikowac tytuły, ale był zbyt zajęty zachwycaniem się samym sobą.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 09:25:40 
MLJ i Ramirez82 - tak 28 lat i taka wiedza zazdrościcie???!
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-11-2020 10:00:29 
Osobiście zazdroszczę Ci tylko skromności..
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 11:44:37 
MLJ - człowieku ja obejrzałem setki jak nie tysiące walk bokserskich śledzę kariery: Wildera, AJ i Furego od samego początku więc wiem i mówię Ci że to Fury jest numerem 1.
Joshua jest słabszy kondycyjnie nie wytrzymuje 12 rund na takich obrotach jak Tyson a co nie zgadzasz się z tym?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 13-11-2020 11:53:50 
Autor komentarza: Champion20

Data: 13-11-2020 11:44:37

...więc wiem i mówię Ci że to Fury jest numerem 1


No geniusz. Po tym jak Fury wygrał z Kliczko i zgwałcił Wildera, a Joshua przegrał z Ruizem, Fury chyba przez wszystkich uważany jest za nr 1. Naprawdę uważasz, że szokujesz świat, dając takie osądy?

Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 11:44:37

Joshua jest słabszy kondycyjnie nie wytrzymuje 12 rund na takich obrotach jak Tyson a co nie zgadzasz się z tym?

Porównywałeś kiedyś statystyki wyprowadzonych ciosów Joshuy z Furym, czy tam Wilderem? Podzielisz się z nami tymi porównaniami, bo ciekaw jestem tych "obrotów" Fury'ego.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-11-2020 12:56:46 
Champion20

Cieszę się że znajdujesz czas na oglądanie tylu walk, tylko nie bardzo wiem po co się tym chwalisz..
Chcesz mi czy innym userom w ten sposób zaimponować ? To mam dal Ciebie radę, nie tym sposobem. Zdardzę Ci też pewien sekret, spora liczba ludzi na tym portalu obejrzała podobną, albo i znacznie większą liczbę walk niż Ty. Uwierz. Z racji Twojego dość młodego wieku robiła to gdy Ty jeszcze malowałeś podłogę na brązowo. Tylko różnica jest taka, że osoby te nie latają pod każdym tematem i chwalą się ile walk widzieli, co widzieli, ile mają lat. Naprawdę nikogo to nie obchodzi..

Druga sprawa, czy ja gdzieś ostatnio pisałem że Fury obecnie nie jest numerem jeden ?
Jest numerem jeden, a powody dlaczego nim jest, a nie jest nim np Joshua, podał Ci na tacy kolega @Ramirez82
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 13:09:26 
Ramirez82 - właśnie w tym momencie się ośmieszyłeś! pokazałeś że twoja wiedza o boksie jest zerowa:D!!!
Statystyki ciosów na korzyść JOShuy?!:D a kogo to kuźwa obchodzi gościu?
Jak Wilder wygrywał wszystkie walki ? wyprowadzanymi ciosami ich ilością??? hahahaha

Kiedy dotrze to do ciebie że wilder wygrywa 1 piekielnym ciosem i na to czeka całą walkę? co mi wyskakujesz z jakąś durną ilością ciosów? w 2 walce z ortizem wilder czekał pół walki przegrywał rundy a i tak go poskładał.
To samo spotkało by joshue. wiec nie ośmieszaj się proszę cię. Wilder ma inny styl i bazuje na czym innym niż ilosć wyprowadzonych ciosów
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 13:09:26 
Ramirez82 - właśnie w tym momencie się ośmieszyłeś! pokazałeś że twoja wiedza o boksie jest zerowa:D!!!
Statystyki ciosów na korzyść JOShuy?!:D a kogo to kuźwa obchodzi gościu?
Jak Wilder wygrywał wszystkie walki ? wyprowadzanymi ciosami ich ilością??? hahahaha

Kiedy dotrze to do ciebie że wilder wygrywa 1 piekielnym ciosem i na to czeka całą walkę? co mi wyskakujesz z jakąś durną ilością ciosów? w 2 walce z ortizem wilder czekał pół walki przegrywał rundy a i tak go poskładał.
To samo spotkało by joshue. wiec nie ośmieszaj się proszę cię. Wilder ma inny styl i bazuje na czym innym niż ilosć wyprowadzonych ciosów
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 13:09:27 
Ramirez82 - właśnie w tym momencie się ośmieszyłeś! pokazałeś że twoja wiedza o boksie jest zerowa:D!!!
Statystyki ciosów na korzyść JOShuy?!:D a kogo to kuźwa obchodzi gościu?
Jak Wilder wygrywał wszystkie walki ? wyprowadzanymi ciosami ich ilością??? hahahaha

Kiedy dotrze to do ciebie że wilder wygrywa 1 piekielnym ciosem i na to czeka całą walkę? co mi wyskakujesz z jakąś durną ilością ciosów? w 2 walce z ortizem wilder czekał pół walki przegrywał rundy a i tak go poskładał.
To samo spotkało by joshue. wiec nie ośmieszaj się proszę cię. Wilder ma inny styl i bazuje na czym innym niż ilosć wyprowadzonych ciosów
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-11-2020 13:11:37 
MLJ - zasługuję tu na trochę szacunku od ponad 10 lat tu komentuje wszyscy mnie tu znają wiedzą kim jestem od was nie mam zadnego szacunku i uznania to smutne
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 13-11-2020 16:20:23 
Ramirez82

Pała jesteś i tyle w temacie pisząc takie rzeczy ręki bym ci nie podał jak bym cię znał bo zwykła kutwa jesteś.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.