RÓŻNICA ZDAŃ MIĘDZY TRENERAMI WILDERA NA TEMAT PODDANIA

Jay Deas, jeden z dwóch trenerów Deontaya Wildera (42-1-1, 41 KO), nie zgadza się z decyzją Marka Brelanda (drugiego z trenerów), który rzucił ręcznik na znak poddania w siódmej rundzie, zmuszając tym samym sędziego Kenny'ego Baylessa do przerwania walki króla nokautu z Alabamy z olbrzymem z Wilmslow, Tysonem Furym (30-0-1, 21 KO).

FURY: KRÓL WRÓCIŁ NA TRON! - WILDER: ZERO WYMÓWEK, WRÓCĘ SILNIEJSZY >>>

- Nie uważam, że on (Breland) powinien rzucić ręcznik. Deontay jest typem gościa, który nie chce w ten sposób przegrywać - powiedział Deas. Nie wiadomo, czy słowa trenera są oznaką poważniejszego konfliktu w sztabie Wildera, w każdym razie sam bokser również nie był zadowolony (przynajmniej od razu po walce) z decyzji, jaką podjął Breland.

Przypomnijmy, że od początku siódmej rundy Fury ruszył decydującego szturmu, dopadając ostatecznie czempiona w narożniku i lokując kolejne mocne ciosy, w tym prawy krzyżowy. W tym właśnie momencie Breland zdecydował się na oszczędzeniu Wilderowi dalszej katorgi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sludgehc
Data: 23-02-2020 13:54:07 
ile tygodni potrzeba, żeby hejterzy TF wyszli z piwnicy? :) jakaś ankieta?
 Autor komentarza: MONTE
Data: 23-02-2020 13:56:26 
Czy oni wierzą, że Wilderowi włos by z głowy nie spadł? A może Wilder mógłby to wygrać? Takie decyzje ręcznikowe nie są godzinami analizowane tylko działa odruch w trosce o zdrowie zawodnika. Jeżeli Wilder zwolni tego gościa to znaczy, ze jest burakiem.
Natomiast zgadzam się, że ego może być nadszarpnięte przez przegraną w taki sposób. Cóż.
 Autor komentarza: Poirot
Data: 23-02-2020 13:57:29 
Zdjęcie kozak hehe
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 23-02-2020 13:58:48 
Nie no ta walka faktycznie była już skończona po tym jednym strzale na ucho. Błędnik siadł i Wilder nie byłby już w stanie ustrzelić Tysona, on ledwo chodził, a gdzie tu mówić o skoordynowaniu jakichś potężniejszych bomb. Dalsza walka nie miała sensu.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-02-2020 14:03:37 
Pierwsza porażka Joshuy, przez cios w ucho
Pierwsza oficjalna porażka Wildera, przez cios w ucho
Czekamy na ucho Fury'ego :)
 Autor komentarza: Fakulaev
Data: 23-02-2020 14:06:50 
Wilder był już bez swojego jedynego atutu w tej walce, nie odpalił by już żadnej bomby wiec decyzja o poddaniu słuszna.
 Autor komentarza: MODM
Data: 23-02-2020 14:20:59 
Autor komentarza: MLJData: 23-02-2020 14:03:37

Pierwsza porażka Joshuy, przez cios w ucho
Pierwsza oficjalna porażka Wildera, przez cios w ucho
Czekamy na ucho Fury'ego :)


No bez kitu , ten Błędnik to jakiś straszny gościu jest
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-02-2020 14:30:10 
To jest wręcz zabawne, bo obie porażki, Joshuy i Wildera, to cios na skroń w 3 rundzie, i walki zakończone w 7.


Z tą różnicą, że Joshua popełnił błąd po dechach Ruiza, ruszając na niego szturmem, a Fury właściwie lał Wildera od samego początku.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-02-2020 14:32:04 
Można się tylko zastanawiać, jak to możliwe, że po takim podłączeniu rywali, Ruiz i Fury potrzebowali aż czterech rund by ich wykończyć ;)
 Autor komentarza: puncher48
Data: 23-02-2020 14:33:18 
Fury ma inteligencje ringową przeanalizował kompleksowo porażkę Joshuy i wyciągnął asa z rękawa czym właściwie ustawił walkę i zdezelował snajpera, dzięki takiej porażce i pewnym kontrowersją z przerwaniem pojedynku (chociaż osobiście uważam to za słuszną decyzje)jest spory kapitał na ich trzeci pojedynek, ale wpierw chce zobaczyć pełna unifikacje.
 Autor komentarza: StefanBatory
Data: 23-02-2020 14:33:26 
wg mnie dobra decyzja. wilder mógłby wziąć przykład z joshuy i się poddać (hihihih), ale gość ma charakter i nigdy by tego nie zrobił. całą walke wydawał sie strasznie wolny, zabrakło szybkości. coś tu poszło nie tak.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 23-02-2020 14:35:12 
jak oglądałem na żywo to wydawało mi się że przerwanie za wczesne, ale oglądając powtórke to w pełni się z tą decyzją zgadzam, Wilder od 5 rundy ledwo trzymał się na nogach, miał błędyny wzrok, czasem próbował machnąć ale te ciosy nie miały już wymowy, nie leżał tylko dzięki swojej ambicji, oraz nieprecyzyjności i braku instynktu kilera Furego
 Autor komentarza: rocky86
Data: 23-02-2020 14:36:40 
To była dobra decyzja. Wilder 4 runde pod rząd zbierał, chwiał się na nogach po każdym ciosie, stracił dynamikę, zasadniczo wyglądał jakby nie wiedział gdzie jest. On już nie miał mocy, te jego ciosy były sygnalizowane i wolne, tam już nie było na co liczyć.
Fury zabrał mu miejsce w ringu, wypompowal tlen i z wielkiego punczera zrobił bezbronnego 10latka gnębionego przez 8 klasiste.

Zakładałem, że tak właśnie fury zawalczy, ale, że to spowoduje taka bezradność dzikiego to nie sądziłem.

Teraz mam nadzieję na wielką unifikacje, walka z AJ będzie epickim wydarzeniem i będzie to dużo trudniejsza przeprawa dla Cygana, bo Joshua potrafi zarówno boksować jak i się bić.
Chociaż zakładam, że AJ mielibyśmy w ringu Tysona sarenkę, ale kto wie.
 Autor komentarza: Koshi
Data: 23-02-2020 15:13:16 
Ramirez82

Podstawową różnicą między znokautowaniem Wildera a Joshuy jest fakt że Wilder dostał wpierdol od jednego z najlepszych bokserów w historii. A Joshue napierdolił jakiś cielak który w ogóle nie trenował do walki.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-02-2020 15:35:19 
Koshi

Jeszcze niedawno wszyscy mieli Ruiza za top 3 HW. Nieważne. Czyli uważasz, że różnica, którą ja wskazałem, nie miała miejsca? Że AJ dostał ten cios w efekcie popełnionego głupiego błędu, a Wilder dostawał wciry od początku walki? Wymyśliłem to sobie?
 Autor komentarza: teanshin
Data: 23-02-2020 15:45:32 
Wilder wyglądał na pokonanego już po 4-ej rundzie, nie bylo sensu tego kontynuować. Trener oszczędził mu sporo zdrowia przez co ten będzie miał jeszcze wolę żeby zaboksować z Furym poraz trzeci.
 Autor komentarza: snapcase
Data: 23-02-2020 15:45:52 
Koshi

Podstawową różnicą między znokautowaniem Wildera a Joshuy jest fakt że Wilder dostał wpierdol do jednej mordy a Joshua do momentu pierwszego knockdownu robił z Ruizem co chciał, łącznie z posadzeniem go na dupie.
 Autor komentarza: MODM
Data: 23-02-2020 15:54:23 
Autor komentarza: snapcase

"łącznie z posadzeniem go na dupie"

Przestań już trollować zboku !!!! W każdym komentarzu coś o dupie ja prdle !!!
 Autor komentarza: MODM
Data: 23-02-2020 15:54:23 
Autor komentarza: snapcase

"łącznie z posadzeniem go na dupie"

Przestań już trollować zboku !!!! W każdym komentarzu coś o dupie ja prdle !!!
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 23-02-2020 16:10:53 
Niezadowolony ale żywy Wilder to chyba lepiej co? A nawet jakby nie skończyło się to tragedią to skończyło np. poważną karierę Wildera. Co tu się spierać? Mądrze postąpili - po to są.
 Autor komentarza: snapcase
Data: 23-02-2020 16:15:57 
modm

zmień ten internet z biedry bo ci posty dubluje zapluta łachudro xD
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 23-02-2020 16:19:13 
snapcase
dokładnie, dlatego stawiam AJa wyżej od Wildera. Z Furym też by nie był moim zdaniem faworytem ale jakoś by się postawił, bo stawia na wiele atutów a nie na jeden, nie czekałby na jeden cios tylko próbowałby boksować swoje i narzucić swoje jakoś wyciągnąć Furyego ze strefy komfortu. A tutaj Wilder pewnie myślał: przegrywam rundy ale walki wygrywam, nie ma bata, że kogoś trafię w ciągu dwunastu rund więc tym bardziej trafię kolesia (którego już namierzyłem wcześniej) gdzieś między 13 a 24 rundą naszej kontynuacji walki. Zrobił błąd jaki robił nieraz Diablo. Tylko Krzysiek nie miał na przeciwko Furyego więc i konsekwencje mniejsze.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 23-02-2020 18:19:16 
Ruiz to nie jest żaden cielak, on jest dużo lepszy od przecenianego dziadka Ortiza. Trafił i tyle. Joshua popełnił błąd, podpalił się i zapłacił. Wilder zawsze był surowy i zawsze będzie, Fury go po prostu pod każdym względem deklasował. Wiedział, że Wilder musi mieć połowę ringu na wystrzelenie bomby. Kownacki niedługo szansę może dostanie, ale zawsze mówiłem, że Wilder byłby najlepszą dla niego opcją, bo on nie cierpi presji i nie radzi sobie zarówno z kimś kto napiera, jak i kimś kto potrafi coś wykręcić w półdystansie. Owszem, Joshua dostał wciry, ale moim zdaniem zawsze jest był i będzie dużo lepszym bokserem od Wildera. A Kownacki niestety z Furym szans nie ma, z Joshuą też nie za duże.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-02-2020 19:31:47 
Mark Breland nawet jak stanie się kozłem ofiarnym całej sytuacji i go zwolnią przynajmniej będzie mógł spojrzeć sobie w twarz przed lustrem. Chronił zdrowie podopiecznego a to najważniejsze. Chrzanić kasę, wygraną, sławę itd- to zbyt niebezpieczna gra.

Deas w ogóle nie reagował. Wierzył w mityczny cios i w głowie miał tylko wygraną a tam już od dłuższego czasu widać było że z Wilderem jest bardzo źle. Chwiał się na nogach nawet przy odchodzeniu, zbierał cios za ciosem i tak naprawdę Fury i tak był momentami ostrożny i łapał oddechy bo ktoś z mocniejszą plombą takiego Wildera by zmasakrował w minutę.

Szczerze powiedziawszy zdziwił mnie tylko moment poddania. Tam już wcześniej były większe przesłanki i bardziej krytyczne sytuacje natomiast widocznie chcieli dać trochę czasu Wilderowi wierząc że się ocknie.
Ale Breland nie wytrzymał jak Fury znów ruszył i Wilder znów przyjął na głowę i choć się bronił to było to jednostronne lanie.
I bardzo dobrze.

Wilder może się wściekać, pazerny Deas może nie rozumieć ale to on był w narożniku na przeciwko Wildera i widział w jakim jest stanie i być może zaoszczędził Wilderowi masę zdrowia bo jeszcze by swoje przyjął zanim by padł albo został poddany przez sędziego.
A takie przyjmowanie najzdrowsze nie jest.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 23-02-2020 21:16:09 
"Szczerze powiedziawszy zdziwił mnie tylko moment poddania. Tam już wcześniej były większe przesłanki i bardziej krytyczne sytuacje"
Zgadzam się jak z mało czym - poddanie całkowicie słuszne i oszczędzające sporo zdrowia Wilderowi ale były wcześniej chwile gdzie gdyby ręcznik poleciał nikt by złego słowa nie powiedział.
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 23-02-2020 23:12:19 
Decyzja sędziego dobra, tam nie miał kto się bić (Wilder)ostatnie lika minut walki pływał i wręcz walczył o przetrwanie.Nie ujmując jakoś celowo Furemu ale ale tacy jaki AJ, Powietkin, Kliczko itd. mając już tak bezbronnego Wildera by go ciężko znokautowali...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.