WHYTE: USYK NAPRAWDĘ SIĘ ZDZIWI W WALCE Z CHISORĄ

Jest już bardzo blisko podpisania kontraktów na walkę Derecka Chisory (32-9, 23 KO) z Aleksandrem Usykiem (17-0, 17 KO). Były rywal Derecka, znienawidzony swego czasu Dillian Whyte (27-1, 18 KO) przekonuje, że to może być dla Ukraińca koniec marzeń o podboju królewskiej kategorii.

- To może być dla Usyka bardzo przykra i bolesna niespodzianka. Im wydaje się, że pracą nóg i ruchliwością będą w stanie wymanewrować Derecka, lecz jeśli Chisora będzie w formie, a wierzę, że będzie, Usyk naprawdę się zdziwi. Zostanie bardzo mocno przetestowany i czeka go trudna noc. Nawet jeśli wygra, to po trudnej walce. Niech więc Usyk lepiej nie lekceważy Derecka - mówi Whyte.

- Usyk wypunktował w dobrym stylu Chazza Witherspoona w debiucie w wadze ciężkiej i zmusił go do poddania, ale wcześniej trafił go milionem ciosów i nie zranił. Takimi uderzeniami nie powstrzyma ataków Chisory, tak więc będzie to dla niego świetny test przed ewentualną walką z Anthonym Joshuą - dodał oficjalny pretendent do pasa WBC wagi ciężkiej.

Nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia, ale Usyk i Chisora są przymierzani do gali 28 marca w Londynie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Krzychu123
Data: 28-01-2020 12:59:12 
Chisora jest za wolny na Usyka, bije mocno ale nie potrafi wskoczyć w półdystans tylko wolnym pressingiem szuka mocnych ciosów a to chyba trochę za mało. Usykowi w pierwszej połowie walki wystarczy przednia ręką a w drugiej będzie mógł już robić co chce.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 28-01-2020 13:11:33 
Usyk nogami ośmieszy Chisorę, który będzie sfrustrowany i będzie chciał za wszelką cenę urwać ukraińcowi głowę. Nie zdziwię się jak pod koniec walki deklasowany Chisora może sam zrezygnować z dalszego pojedynku.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 28-01-2020 13:16:11 
a ja kolejny raz napisze że ring ma swoje ograniczenia , to nie walka za stodołą że odbiegniesz na nogach 10 metrów i zastanowisz się co dalej, nogi mogą pomagać ale nie są decydujące, jak ktoś idzie do przodu i chce Cię znaleźć to Cię znajdzie, zgadzam się z Whytem, to będzie trudny test dla Usyka, Chisora się odradza, chyba poczuł kase i szanse, i daje z siebie więcej niż pare lat temu, według mnie do połowy walki będzie miał swoje szanse, i jest w stanie wygrać, im dłużej potrwa walka tym przewaga Usyka będzie rosła, bo wydolnościowo to jest koń, ale ogólnie Dereck w tej walce też ma szanse na zwycięstwo i może postawić poprzeczke bardzo wysoko
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 28-01-2020 13:18:52 
dodam że co innego zatrzymywać zapędy Chisory będąc 2 metrowym Vladimirem Klitschko z kowadłęm w łapie a co innego 190 cm pykaczem Usykiem, ogólnie uważam że Usyk to wygra, być może nawet przez jakieś tko pod koniec, ale Chisora tanio skóry nie sprzeda, a na pewno wyjdzie wygrać i kto wie może mu się uda
 Autor komentarza: leon84
Data: 28-01-2020 13:32:57 
@kalaRZ
Przeciętnego Gashiego nie potrafił dogonić,a ten też nie miał 2 metrów.Chisora to twardziel,ale jednak boksersko ograniczony.Usyk powinien sobie poradzić i to w miarę łątwo.
 Autor komentarza: leon84
Data: 28-01-2020 13:34:14 
A Kabayel go w taki sposób ograł.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 28-01-2020 13:41:30 
Po części może mieć rację i penie ma ale tylko z tego względu, że przebieg i wynik tej walki zależy głównie od Usyka - tego w jakiej będzie dyspozycji bo to on jest w trakcie aklimatyzacji w wadze ciężkiej. Dla najlepszej wersji Usyka Chisora może być tym czym Arreola dla Adamka.
 Autor komentarza: MODM
Data: 28-01-2020 17:00:00 
leon84

Przykład Gashiego to jakieś nie porozumienie , ten pajac powinien zostać zdyskwalifikowany za to co robił . Każdy w miarę przygotowany wydolnościowo facet potrafi spier..ać po ringu bez zadawania ciosów . No chyba że celem Usyka jest nie dostać przed czasem bez względu na wszystko to wtedy zgoda :) Gashi to wówczas byłby znakomity przykład
 Autor komentarza: teanshin
Data: 28-01-2020 17:07:52 
Wierze że WAR pod skrzydłami Haya znów pokochał boks i nie oleje przygotowań. Jeśli wyjdzie przygotowany to Usyk będzie bity niemiłosiernie. Dla mnie Usyk nie jest faworytem ale szanse ma.
 Autor komentarza: MODM
Data: 28-01-2020 17:09:03 
up

Zgadzam się w 100%
 Autor komentarza: Clevland
Data: 28-01-2020 17:50:17 
Wielkość ringu może mieć znaczenie.
Chisora jest dość prymitywny w swoim człapaniu i na dużym ringu świetne nogi wilka pozwolą mu umykać przed polującym Chisorą.
W wadze ciężkiej jeden cios może zmienić wszystko, oczywiście nie pacanki Usyka.
No chyba że poszuka wątroby Chisory.
 Autor komentarza: leon84
Data: 28-01-2020 18:05:14 
@MDDM
Gashi tak samo walczył z Takamem,ale Takam go dopadł.A Kabayel pokonał w taki sposob Chisore,Jak ktoś dobrze pracuje na nogach,to Chisora ma duże problemy.On dobrze wypada na tle bijokow co idą na wymiany.Uważam,że Chisora nie ma dużych szans w tym pojedynku.Za jakiś czas sie przekonamy,kto ma racje.
 Autor komentarza: MODM
Data: 28-01-2020 18:39:05 
leon84

Gashi w walce z Takame-em aż tak nie spierd..ał (sic co to za gościu) z kolei Chisora z Agitem to akurat inna historia . Dereck był w tamtym okresie bardzo chimeryczny , pojedynki genialne tak jak z Whytem przeplatał jakimś gównem jak Heleniusem czy właśnie z Kabayelem . W 100% przygotowany i chcący wygrać Chisora może być koszmarem Usyka . Tak jak Clevland napisał duże znaczenie będzie miał wymiar ringu , im ciaśniej tym lepiej Dereckowi będzie się wiodło :)
 Autor komentarza: Bongo
Data: 28-01-2020 19:28:31 
Hehe jak rozkładalibyście szanse Chisory z Huckiem albo Gassievem?
 Autor komentarza: leon84
Data: 28-01-2020 22:13:19 
@MDDM
Pożyjemy zobaczymy.Ja uważam,że styl robi walkę.Dla Chisory to olbrzymia szansa,więc wątpię,żeby nie był dobrze przygotowany.W każdym bądź razie się ciekawie zapowiada.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 28-01-2020 22:24:32 
Nie przesadzałbym z tą różnicą siły, owszem jest wyraźna, ale nie jakaś gigantyczna. Usyk boksuje bezpiecznie, ale mimo to ma 13 KO (wiadomo, w cruiser, ale jednak). A co najważniejsze, Usyk to wielki mistrz: ograniczenia Chisory znamy, a 'sufitu' Usyka jeszcze nie. Oczywiście Chisora ma konkretne szanse, bo gdyby tak nie było, to walka nie wzbudzałaby tyle emocji. A wzbudza, bo to super zestawienie nazwisk i stylów, z dużą stawką dla obu stron - i jednemu i drugiemu może dać bardzo dużo, a najwięcej kibicom. Jednak kwestia faworyta nie podlega tu dyskusji, jest nim zdecydowanie Usyk i tak też to widzą buki.
 Autor komentarza: Boder
Data: 28-01-2020 22:34:16 
Też mam takie przeczucie i choć bardzo kibicuje Usykowi to nie wróżę mu wielkiej kariery w HW. Mimo że skalą talentu jest na poziomie Holyfielda, to jednak Holy był bardzo cwany w ringu, świetnie odnajdywał się w brudnym boksie, miał twardy łeb i był mega atletą.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 29-01-2020 01:10:54 
Usyk pokaże Szpilce jak walczyć z kimś takim, jak Chisora. Walka do jednej mordy.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 29-01-2020 01:15:46 
@Boder

Porównujesz Usyka do Holyfielda, wymieniasz te same cechy, które łączy ich obu, ale Usyk mając te same cechy, co Holyfield- mistrzostwa nie zdobędzie. Nie bardzo widzę logikę w Twoim rozumowaniu...
 Autor komentarza: Boder
Data: 29-01-2020 09:33:15 
Wymieniłem cechy które znacznie przeważają u Holyfielda. Bo po czym można wnioskować, że Usyk ma tak twardą głowę jak Holyfield? Jak zawalczy z Wilderem czy Joshuą i będzie stał po ich ciosach, to będzie można tak powiedzieć. Usyk jest bardzo inteligenty w ringu, ale w brudnym boksie się nie odnajduje, bo go nie stosuje. No i atletą też nie jest tak dobrym jak Holyfield. Nie wiem gdzie widzisz brak logiki.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 29-01-2020 12:26:00 
Cruiser który wchodził w wymiany z Bowe na prawdę musi mieć potworny atletyzm. To i brudny boks na pewno Holyfield miał lepsze niż Usyk, ale obaj mają swoje indywidualne cechy, w których są wybitni. Problem w tym, że nawet taki tuz jak Holyfileld średnio sobie radził z super ciężkimi. Fury i Joshua to super heavy najwyższej klasy, a Wilder to taki super ciężki cruiser xd dlatego uważam, że w obecnych warunkach Usyk nie wywalczy tytułu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.