JOSHUA WCIĄŻ CZEKA Z WYBOREM RYWALA. USYK vs CHISORA 28 MARCA?

Mistrz świata IBF, WBA i WBO wagi ciężkiej, Anthony Joshua (23-1, 21 KO) wciąż czeka na decyzje w sprawie swojej kolejnej walki. Federacje IBF i WBO nakazały Brytyjczykowi pojedynki z obowiązkowymi pretendentami: Kubratem Pulewem (28-1, 14 KO, obowiązkowy pretendent IBF) i Aleksandrem Usykiem (17-0, 13 KO, obowiązkowy pretendent WBO). AJ może więc wkrótce zwakować któryś z pasów, ale nie jest to jeszcze wcale pewne...

JOSHUA: ZOSTAŁO MI JAKIEŚ 14-15 WALK >>>

- Wciąż czekamy na informacje od federacji, które rozjaśnią nam sytuację i potwierdzą, kto powinien być pierwszy w kolejce do walki z AJ'em (w grudniu mówiło się, że pierwszy w kolejce jest Kubrat Pulew - przyp.red.). Wszystko jest jeszcze możliwe. Jeśli natomiast chodzi o walkę Usyka z Dereckiem Chisorą (mówiło się, że dojdzie do niej 7 marca), to 7 marca nie wchodzi raczej w grę. Może za to dojść do tego pojedynku w innym terminie: 28 marca w Londynie w hali O2 Arena - powiedział promotor Joshuy, Eddie Hearn.

Czy w stawce walki Usyk vs Chisora 28 marca może się znaleźć wakujący pas WBO? Trudno powiedzieć, lecz w grę wchodzi jeszcze inna możliwość: mistrzowska walka Usyka z byłym mistrzem świata Josephem Parkerem (26-2, 20 KO), który jest w tej chwili notowany na drugim miejscu rankingu WBO i jest - przynajmniej teoretycznie - bardziej naturalnym kandydatem do starcia o zwakowany tytuł niż zajmujący w rankingu dziewiąte miejsce Chisora.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-01-2020 18:21:27 
Według tutejszych przygłupów jak AJ wybierze Pulewa to znaczy że unika Usyka, a jak Usyka to unika Pulewa, a tak w ogóle Joshua ma regionalne paski :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-01-2020 18:28:30 
Walka Usyk vs Parker bardzo ciekawa opcja.
Tyle że Joseph ostatnio nawala.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-01-2020 18:37:43 
@BlackDog

Wydaje mi się że działa tzw "efekt zarobku". Parker ładnie przytulił za AJ i Whyte'a i chyba już się ustawił. Walczy ale już nie z takim zaangażowaniem jak gdy był "na dorobku". Pewnie trenuje też już nie tak intensywnie..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-01-2020 18:45:41 
Zgadza się. Facet ma 27 lat a jest już multimilionerem i byłym posiadaczem pasa mistrzowskiego. Trochę zeszło z niego powietrze. Stąd zapewne dwukrotne wycofanie się z walk z Chisorą. Facet stwierdził że lepiej odpuścić i wyjść do ringu jak będzie w 100% gotowy bo porażka z Dereckiem sporo by go cofnęła. A ciśnienia nie ma bo konta wypchane funtami.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 06-01-2020 18:46:59 
I to jest problem znalezienia sie kilku pasow u jednej osoby. Wieje nuda. Zero ruchu w biznesie i walki z Pulewikiem...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 06-01-2020 18:48:39 
@Gerlach
Powinni zakazać unifikacji tytułów.
 Autor komentarza: Kaczor
Data: 06-01-2020 19:00:06 
Cały czas trzymam kciuki, żeby wybrał Usyka, bo jak wiadomo to może otworzyć szansę dla Kownackiego na pas, ale wydaje mi się, że jednak Anglicy sobie to inaczej ułożą. Teraz dla AJ Pulev, Usyk będzie walczył z kimś z dwójki Parker/Chisora i potem zorganizują unifikację, która pewnie przyniesie rekordowe dochody.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-01-2020 19:32:34 
Poniekąd zgadzam się z @gerlachem. Tylko że problemem nie jest trzymanie kilku pasków u jednego kolesia, a sam fakt że jest tych kilka pasków .
Tak jak nie przepadam raczej za UFC, tak szanuję ich że trzymają się wersji jedna waga - jeden mistrz.
 Autor komentarza: trochowski
Data: 06-01-2020 19:59:58 
Tak jak już pisałem.

Od wielu lat WBO i WBA były bronione gdzieś na peryferiach boksu, często znajdowały się w rękach kompletnych ludzi z przypadku jak Czagajew czy Wałujew, co najlepiej pokazuje jak słabe są te pasy jeśli chodzi o swoją rangę w porównaniu do WBC.
Pas WBC zawsze był w posiadaniu najlepszych i broniony głównie w USA. Jeśli trafił w ręce mistrza z przypadku - to tylko na 1-2 walki. Pasy WBO i WBA natomiast 90% swojego czasu znajdują się w rękach właśnie peryferyjnych mistrzów z przypadku. Wałujew, Czagajew, teraz Joshua który jest obecnie pokonanym peryferyjnym mistrzem i byłby zdecydowanym underdogiem walki z fury'm czy Wilderem.

Znów mamy tę samą historię - WBC znajduje się w rękach supermistrza, niepokonanego Wildera, a te WBO, WBA itd. gdzieś tam poza USA, gdzieś w rękach jakichś pokonanych, nokautowanych peryferyjnych chronionych mistrzów.

Od wielu wielu lat już tak jest. WBO czy WBA były w rękach takich jak Czagajew, Okłendo, Wałujew, Haye, obecnie Joshua (nr. 3 jako pokonany, przed nim niepokonani fury i Wilder), Lyakhovich itd. Ten pas praktycznie cały czas znajduje się w rękach tych gorszych mistrzów, tego takiego drugiego garnituru mistrzowskiego.
Te pasy 90% swojego istnienia znajdują się w rękach pobocznych, mniej ważnych mniej lub bardziej przypadkowych mistrzów regionalnych.

WBC 90% swojego czasu był i jest w rękach najlepszych - jeśli pojawia się w rękach kogoś z przypadku to zwykle 1-2 walki, potem znów trafia do rąk prawdziwego mistrza. Z WBO i WBA jest dokładnie odwrotnie - to są takie paski do przetrzymywania przez holowanych regionalnych pobocznych mistrzów.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 06-01-2020 20:02:38 
Skoro Usyk już jest pretendentem to po co mu ryzykowna walka z oddalonym w rankingu Chisorą? Mówiłem że tej walki nie będzie. Co do Parkera to jak dla mnie też bardzo wątpliwa walka, nie wiem czy angole będą chcieli na swojej gali oglądać dwóch zawodników z poza UK, mimo ich rozpoznawalności, komu mieli by kibicować?
Będzie walka z AJ'em albo jakiś ogór na przeczekanie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-01-2020 20:09:26 
Rafał pachniesz copem :)
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 06-01-2020 20:37:20 
Ciekawe, myślałem, że sprawa jest oczywista. AJ walczy z Pulevem, bo Pulev w razie wakatu walczy z zawodnikiem Haymona, a Usyk z zawodnikiem Hearna. Naturalne jest, że Hearn woli mieć pasy przy swoich zawodnikach więc jeżeli zwakować to WBO.

Jeżeli tej decyzji jeszcze nie ma, to według albo widzą jeszcze szanse na nie wakowanie żadnego z pasów, albo boją się, że do Usyka też wyznaczą kogoś nie od Hearna(Może Parker mógłby podpisać kontrakt z Arumem/Haymonem po ew. wygranej z Usykiem? Pojęcia nie mam...)
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 06-01-2020 20:40:41 
Sprawdziłem ranking WBO, nr.3 Kownaś, nr.4 Ruiz. Czyli po ew. wygranej walce Adaś mógłby przeskoczyć Parkera, ale przecież nie ma walki teraz, więc nie zdążył by na to drugie miejsce wskoczyć przed walką o wakat
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 06-01-2020 20:41:26 
Przeciwnie - nie ma żadnego sensu teraz 'palić' takiego pojedynku. Teraz Usyk nie ma marki w HW i ograniczony potencjał marketingowy. Chisora jest idealny do zbudowania rozpoznawalności. Usyka zna każdy kibic boksu, a Chisorę zna każdy Brytyjczyk i to jest ta różnica: 2-3 takie walki i starcie Joshua - Usyk będzie można sprzedać za zupełnie inne pieniądze.
 Autor komentarza: BackInBlack
Data: 06-01-2020 22:05:03 
Ciekawe zobrazowanie top 10 wagi ciężkiej Head to Head. To Usyk będzie się starał uniknąć Joshuy a nie na odwrót jak już coś, ze względów finansowych i aklimatyzacji w wadze ciężkiej tak mi się wydaje wiec do tej walki jeszcze nie dojdzie w najbliższym czasie na 99% Pulew i tutaj wygrana na punkty czy już podstarzałego Pulewa uda się znokautować?

Ciekawe czy dojdzie do Walki Fury Vs Wilder czy jakaś kontuzja nie stanie jak to bywa często... Jak narazie to jest najxiekawsza walka ponieważ każdy wie ze nie wolno odwrócić wzroku na ułamek sekundy gdy Wilder boksuje, czy tym razem uda się ukraść wszystkie rundy Cyganowi czy jednak Wilder nabrał doświadczenia po tych 12 rundach z Tysonem i tym razem nie da mu się nawet rozkręcić i będą leciały wiatraki od 1 rundy?



https://www.givemesport.com/1534886-top-10-heavyweights-headtohead-record-shows-anthony-joshua-has-the-best-resume?utm_source=facebook&utm_medium=web-view&utm_campaign=organic-social
 Autor komentarza: leon84
Data: 06-01-2020 23:28:58 
@mlj
Najwiekszym przygłupem jesteś ty.zapomniałeś dodac posta pod newsem z Canelo,niedojebany trollu,a teraz czekamy na ogłoszenie walki AJ-Pulev.Miszcz dwoch tematow.Herosa AJ i hejter Canelo.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 07-01-2020 07:40:32 
Chyba trafiłem w punkt, bo niemerytoryczny leon się obruszył :)
 Autor komentarza: leon84
Data: 07-01-2020 11:19:52 
@mlj
Jaki punkt ty mi powiedz chlopczyku.Czekam na ogłoszenie walki AJ-Pulev i tyle,a dyskutowac z tobą to nie ma o czym.Wystarczy poczytac twoje komentarze,jak to Kovaliov to szmaciarz bo zgodził sie na rekodową wypłatę,a tak uczciwy człowiek jak ty by tak nigdy nie postąpił,bo cie w domu wychowali,że trzeba być uczciwym hahaha.Masakra.Najlepsze jest,to hipokryto(wątpię,że wiesz co to słowo znaczy)jak Hearn robi wałki to ci to nie przeszkadza(chocby z Whytem i testami dopingowymi)Ty sam sobie przeczysz.W kazdym temacie jestes subiektywny i widzisz prawde taką jaka ci pasuje.
 Autor komentarza: leon84
Data: 07-01-2020 11:29:05 
@blackin Black
To AJ i jego team decydują,do obrony ktorego przystąpią,bo to oni mają pas.Jeśli sie zdecyduje na obrone WBO,to wtedy sie okaże,czy Usyk unika AJ.Ja jako kibic boksu mam nadzieje,że zdecyduje sie na Usyka,ale w to nie wierze.
 Autor komentarza: BackInBlack
Data: 07-01-2020 14:45:18 
@Leon84

Tak to oni decydują bo maja paski I kasę i wybierają Z kim obrona zgadzam się, i tez chciał bym żeby to był Usyk* ale on chyba jeszcze za mało medialny/znany jest i jednak trudniejszy rywal Niż Pulew na przeczekanie Fury Vs Wilder wiec myśle ze tutaj Hearn będzie bardziej przyszłościowo planował żeby zarobić więcej £££ i może Wildera „przetrzeć/przetestować” kimś innym* ze stajni zanim dojdzie do walki z Joshua o ile do niej dojdzie... alternatywnie Fury Vs Joshua i Fury kolejny złoty strzał bo Hearn go Baldwin przekona £££.... W dzisiejszej wadze ciężkiej każdy mistrz (a raczej jego promotorzy) kierują się $$$ tak przynajmniej uważam i z takiej perspektywy do tego podchodzę niestety...


*Whyte najprawdopodobniej jak jakimś cudem skorumpowane WBC w końcu da mu zawalczyć bo już chwilkę czeka na obowiązkowa obronę...
 Autor komentarza: BackInBlack
Data: 07-01-2020 14:46:36 
Baldwin* - napewno ( autokorekta)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.