ŁOMACZENKO: USYK ZABIERZE WILDERA DO SZKOŁY

Deontay Wilder (41-0-1, 40 KO) niezbyt obawia się Aleksandra Usyka (17-0, 13 KO). Ukrainiec nie ukrywa, że chętnie spotkałby się teraz z championem WBC wagi ciężkiej, a jego równie sławny rodak - Wasyl Łomaczenko, wspiera go w takim pomyśle.

- Usyk? To świetny zawodnik, chociaż w debiucie w wadze ciężkiej nie wyglądał zbyt dobrze. Brakuje mu jeszcze siły. Po rewanżu z Joshuą na pewno dam mu szansę - stwierdził Andy Ruiz Jr (33-1, 22 KO), mistrz IBF/WBA/WBO.

Ukrainiec po zdominowaniu kategorii cruiser dziesięć dni temu w pierwszej walce w krainie olbrzymów zastopował Chazza Witherspoona (38-4, 29 KO), który nie wyszedł do ósmej rundy. Potem rzucił rękawice "Brązowemu Bombardierowi". - Chciałbym spotkać się z każdym kto ma pas, ale obecnie najbardziej z Wilderem. Dlaczego? Bo ma zielony pas, a zielony to mój ulubiony kolor - stwierdził Usyk. Jego zapał podziela wielki mistrz wagi lekkiej.

- Aleksander zabierze Wildera do szkoły! - powiedział Łomaczenko.

Wilder póki co w dziesiątej obronie pasa WBC spotka się z Luisem Ortizem (31-1, 26 KO). Ich rewanż zaplanowano na 23 listopada.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 22-10-2019 02:23:39 
A ja wcale bym się nie zdziwił gdyby tak było.. Gdyby Wilder go trafil to nie wiadomo jakby to zniósł, żeby ustrzelić to najpierw trzeba trafić, Usyk jest jeszcze szybszy, niż Fury, to mogloby sprawic Wilderowi nie maly klopot, Wilder efektownie konczyl tylko statyczne klocki jak Breazele, Stivern, ktos kto byl juz mniej nieuchwytny typu Szpilka, Fury, Ortiz to juz sporo czasu mu zajelo, aby w koncu ustrzelić, a w koncu moze byc naprawde tak, ze Wilder przez 12 rund niczym nie trafi i będzie po pasie. Skreślanie takiej osoby jaką jest Usyk jest nie na miejscu. Sam dobrze wie ile i co może przyjąć i ustać, jest mistrzem olimpijskim w wadze ciezkiej, mierzyl sie juz i dzielil ring z duzymi koniami, amatorka to nie to samo, ale nawet sparingi z duzymi koniami, na pewno ma obycie jakieś, Usyk moze nie ma pojedynczego ciosu, ale w koncu nastepuje kumulacja ciosow i tak wykancza rywali.

Od razu podkresle, ze w walce z Wilderem nie byłby dla mnie faworytem, ale dawałbym mu zaraz po Furym największe szanse na zdetronizowanie go.
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 22-10-2019 02:51:27 
Mnie ta szybkosc i technika nie przekonuje w wadze ciezkiej. Jak dla mnie nie widze go w walce z Wilderem, Furym, Ruizem, Joshua czy nawet Adamem. Niedlugo sie przekonamy. Moim skromnym zdaniem Usyk nie podbije wagi ciezkiej. W pierwszej walce, gdzie przeciwnikiem byl zjadacz cheeseburgerow ktory byl praktycznie bez przygotowania Usyk nie blyszczal i smiem twierdzic, ze bedzie tylko dla niego trudniej,
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 22-10-2019 07:22:50 
Ortiz też miał zabrać Wildera do szkoły a nawet znokautować, raz go mocno zranił i w pierwszych rundach rzeczywiście trochę szkolił, Fury też go szkolił, zdaniem niektórych ośmieszał, ale żaden z nich nie był na tyle dobry, żeby po prostu wygrać. Dlatego Usyk, który nie bije mocno, jest nieduży jak na dzisiejszą HW nie będzie z Wilderem faworytem, choć na pewno do szkoły go zabierze.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-10-2019 08:02:49 
Wilder jest groźny w każdej sekundzie walki.

Usyk nie ma szans aby ustrzelić Wildera więc musi liczyć że przez 12 rund nie przyjmie żadnej booomby.

Po takich booombach jakie przyjął Fury to Usyk raczej by nie wstał.

Oczywiście Usyk ma szansę aby dominować techniką. Trzeba pamiętać że Wilder jest nietypowym bokserem a to sprawia że ciężko się z takim walczy.
 Autor komentarza: holy
Data: 22-10-2019 08:25:27 
usyk jest za mały i za słaby fizycznie, żeby zagrozić wilderowi i furemu.
 Autor komentarza: babyfat
Data: 22-10-2019 08:26:26 
Jak to w życiu tak i w ringu wszystkiego mieć nie można. Albo siła, albo szybkość, albo ostatnie rundy na oparach, albo, albo ... Coś trzeba wybrać. Poza tym ... w boksie niczego nie można być pewnym dopóki dwa style się nie spotkają. Osobiście bardzo doceniam Wildera, a Usyk ... to ktoś wyjątkowy. Cieszmy się z dzisiejszej wagi ciężkiej :) Z całej czołówki jedynie nie lubię tego co Tyson robi przed walkami. Tego co zrobił z głową Władymira przed walką ... a po zagraniach w WWF to czekam wręcz, aż dostanie w trąbę :)
 Autor komentarza: trochowski
Data: 22-10-2019 08:45:00 
"Autor komentarza: LowBlowData: 22-10-2019 02:51:27
W pierwszej walce, gdzie przeciwnikiem byl zjadacz cheeseburgerow ktory byl praktycznie bez przygotowania Usyk nie blyszczal i smiem twierdzic, ze bedzie tylko dla niego trudniej,"

Równie dobrze mógłbyś napisać to samo po niejednej walce Usyka w cruzer, gdzie też obtańcował jedynie rywala ale "nie błyszczał", bo nie było KO, etc.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 22-10-2019 09:56:03 
Nie wiem jak można było liczyć na to, że Usyk zdemoluje Witherspoona w pierwszych rundach. To tak jakby niektórzy nigdy nie oglądali boksu w jego wykonaniu. Co do zarzutu, że nie błyszczał- facet przyjął przez 7 rund zaledwie 10% ciosów wyprowadzonych przez swojego rywala. Wiadomo, że po rocznej przerwie był też pewnie zardzewiały. Być może mógł jednak przycisnąć wcześniej, ale zdał sobie sprawę,że Chazz nie ma "narzędzi", żeby mu w jakikolwiek sposób zagrozić to też zrobił sobie z tej walki sparing chcąc przeboksować jak najwięcej rund i zaaklimatyzować się w nowej wadze.
Co do szans Usyka z Wilderem- skoro Szpilka był w stanie skraść kilka rund to dlaczego odbierać szanse Usykowi na wypunktowanie Bombera? Kim jest Szpilka przy Usyku?
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-10-2019 10:06:12 
Szpilka też do czasu uciekał. Usyk też będzie początkowo kicał ale w końcu Wilder go dopadnie w ringu.
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-10-2019 10:12:19 
LowBlow
zgadzam się z Tobą. Kicanie w ringu to nie podstawowy argument w kategorii HW. Tu liczy się przede wszystkim nokautujący cios , odporna szczęka, siła fizyczna , gabaryty , zasięg rąk , mocna psychika. Owszem zdarzały się wyjątki w HW , że i mali technicy zostawali mistrzami, ale nie na długo podbili kategorię ciężką np BYRD. Był też geniusze , którzy zostali mistrzami świata w HW a wcześniej walczyli w niższych naturalnych dla siebie kategoriach wagowych jak Hollyfield czy Jones Junior.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-10-2019 10:15:55 
Usyk może i by ośmieszał Wildera do 0, aż by przyszła jedna bomba i świat by się stał dla Ukraińca strasznie ciemny. Trafiał go stary Whiterspoon trafi i szybki, duży dynamiczny Wilder. Usyk musiał by podchodzić do gościa co ma długie gable a to też ryzykowne. Myślę, że liczyli by na wygraną Ruiza i tam by chcieli uderzyć.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 22-10-2019 10:39:58 
@Miro

"Tu liczy się przede wszystkim nokautujący cios , odporna szczęka, siła fizyczna , gabaryty , zasięg rąk , mocna psychika.

1.Nokautujący cios- tego Usyk nie ma, ale na pewno też nie ma waty, wbrew temu, co niektórzy próbują sobie wmówić.

2.Odporna szczęka- wydaje mi się, że to akurat Usyk ma, choć nie została ona jeszcze w pełni przetestowana. Usyk mało przyjmuje, ale jak już przyjmował pojedyncze bomby to nie widziałem, żeby w którejkolwiek z walk czy to amatorskich czy zawodowych miał problemy z trzymaniem ciosu, a walczył już przecież z facetami, którzy potrafią przyłożyć.

3.Siła fizyczna- na pewno Usyk fizycznie nie jest słabiakiem, ale fakt, że są w tej wadze faceci więksi i silniejsi. Na pewno klincze to nie będzie coś, do czego będzie dążył, ale nie oznacza to, że jego większy czy silniejszy przeciwnik sam by się wcześniej w tych klinczach nie zmęczył, biorąc pod uwagę niesamowitą wydolność Ukraińca.

4.Gabaryty i zasięg rąk- tutaj też będzie odstawał, ale 190 cm wzrostu, 198 cm zasięgu nie czynią z niego małego ciężkiego.

5.Mocna psychika- Akurat w tym aspekcie się absolutnie nie obawiam. Śmiem rzec, że to chyba najmocniejsza strona tego pięściarza.

@Maniek1986

Biorąc pod uwagę Twoją sympatię dla Szpilki i niechęć do Usyka to Twoje zdanie w tym temacie jest merytorycznie bezwartościowe. Jakby to napisał Rafał- w swoich opiniach często kierujesz się emocjami jak kobieta ;) Możliwe, że masz rację, tylko stwierdzenie, że skoro Wilder dopadł Szpilkę to dopadnie również Usyka jest kompletnie pozbawione sensu. A dlaczego? Sam sobie odpowiedz na to pytanie.
 Autor komentarza: observer
Data: 22-10-2019 13:53:55 
Usyk bedzie mistrzem HW amen.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.