HEARN: WALKA CHISORY Z PARKEREM MOŻE ODBYĆ SIĘ 7 GRUDNIA

Dereck Chisora (31-9, 22 KO) nokautując efektownie i szybko Artura Szpilkę zapewnił sobie jeszcze poważniejsze wyzwania. Współpracujący z nim Eddie Hearn przyznał, że Anglik może spotkać się z Josephem Parkerem (26-2, 20 KO) już 7 grudnia.

Chodzi oczywiście o galę Joshua vs Ruiz Jr II w Arabii Saudyjskiej. Były mistrz Europy wagi ciężkiej oraz były mistrz świata federacji WBO mieliby wystąpić przed głównymi bohaterami.

- Mam zamiar zbudować znakomitą rozpiskę całej gali. Muszę porozmawiać z Davidem Haye'em o tym pojedynku i spróbujemy dobić targu. Parker i Chisora chcą tej walki, więc może do niej dojść właśnie na rozpisce tego wieczoru - przyznał brytyjski promotor, z którym związany jest również Nowozelandczyk.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 13-08-2019 05:27:25 
To jak potoczy się walka zależy tylko i wyłącznie od Parkera. Joseph potrafi się zajebiście przygotować do walki, ale gdy brakuje mu ekstremalnej motywacji to daje pokaz słabej formy tak jak z Whytem. W walce z Joshuą Parker cały czas się ruszał, pracował w obronie, przechodził z defensywy do ataku, był świetnie przygotowany kondycyjnie. Z Whyte'm stał w miejscu, był pasywny, a było to spowodowane brakiem kondycji, przyjmował ciosy... No żenada. Parker z AJ-a zamordowałby Dilliana. Ogrywałby go na punkty jak dziecko, zamęczyłby go i znokautował. Nie wiele brakowało, a zrobiłby to w 12 rundzie.
Uważam więc, że Parker tak czy inaczej powiniem obić Chisore, bo ten to na ten moment totalne dno, ale... W ostatniej walce Parker nie był w stanie położyć gośca, którego powinien ośmieszyć i znokautować. Nie zdziwie się jak wyjdzie do Chisory nie zmotywowany, bez formy, da równą, momentami nudną walke i wygra minimalnie na punkty, a może i nawet nie. Natomiast przygotowany Parker leje Derecka jak dziwke.
Chisora w ogóle nie ma nóg. Jak skraca dystans to mam wrażenie jakby miał się wyjebać. Joseph jest potwornie odporny na cios i szanse na położenie go przez Chisore są znikome. DelBoy jest wolny, tragiczny w obronie i powinien nowozelandczykowi pasować.

Tak w ogóle to ja nie wiem dlaczego bokserzy nic od siebie nie wymagają. Jak chcą być zapamiętani i chcą coś wielkiego osiągnąć to nie mogą dawać słabych walk i mieć chujową forme. Walka Parkera z Leapaiem to był debiut Josepha w stanach z czego pamiętam. I co mu dała ta walka? Po takim gównie on myśli, że ludzie będą chcieli go oglądać? Dla Mike'a Tysona każda walka była kwestią życia i śmierci. Zawsze wychodził do walki w zajebistej formie (mówie o jego latach świetności, przed walką z Douglasem Mike miał kryzys) z chęcią urwania przeciwnikowi głowy. On wnosił emocje i za to ludzie go kochali.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 13-08-2019 05:47:29 
Teoretycznie Parker powinien to łatwo ogarnąć. Chisora przegrywa w każdym aspekcie, jest słabszy boksersko, ma gorsze warunki, jest wolniejszy, ma słabszą szczenkę i nie bije tak mocno jak Parker. Chisora trochę urósł po szybkim KO na Szpilku, który to nigdy nie był wielkim wyzwaniem dla topu, nie mniej WAR to wciąż ten sam zawodnik wymęczony wieloma wojnami. Ja tu nie widzę wielkich szans na sukces.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 13-08-2019 08:12:15 
Jak czytam komentarze Panów u góry to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Chisora w każdym aspekcie gorszy od Parkera? Błagam... Zwłaszcza z tym mocniejszym ciosem to już w ogóle. Parker nie mógł skończyć kloca Lepaia , który warunków to nie ma nawet na junior ciężką... Dereck może i rozbity ale skoro Józek nie mógł skończyć Lepaia to ma skończyć Chisore? Szansę są ale tylko jak Dereck zawalczy ciulowo. Jak ma motywacje bo ma przed sobą dobrego rywala to może być różnie. Typowa walka 50/50
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 13-08-2019 10:27:33 
Zartan
"nie wiem czy się śmiać czy płakać."

Ja czytaj twój komentarz też się nad tym zastanawiam.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 13-08-2019 10:43:49 
OlbrzymZWilmslowFury
Konkretnie ?
 Autor komentarza: Zartan
Data: 13-08-2019 10:44:44 
OlbrzymZWilmslowFury
Konkretnie ?
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 13-08-2019 10:46:07 
Ja czytając*
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 13-08-2019 10:49:34 
Zartan
"Konkretnie ?"

Mógłbym ci odpisać, ale nie wiem czy to ma w ogóle jakiś sens. Szkoda mi tracić czas na dyskusje z kimś takim jak ty. Ty ze swoim poziomem nie jesteś dla mnie żadnym partnerem do dyskusji. Weź sobie na spokojnie przeczytaj mój wpis, a potem się wypowiadaj.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 13-08-2019 11:22:57 
Pisałem wiele razy, napiszę raz jeszcze: Parker wygrał z Whytem. Co mogą zrobić sędziowie i sędzia ringowy to właśnie m.in. pokazała ich walka. A Chisora? W normalnych warunkach nie ma żadnych szans z Józkiem, jest wolniejszy, raczej mniej odporny, gorszy boksersko. Ruiz cały czas naciskał Parkera i sprzedawali sobie bombę za bombą i żaden nie był naruszony. Chisora od Ruiza ma gorszy cios, no chyba, że będą knockdowny takie jak z Whytem czyli z łokcia i barku. Parker z kolei potrafi bić zajebiście szybkie serie w korpus, a dość naruszony Chisora może tego nie znieść.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 13-08-2019 11:26:06 
OlbrzymZWilmslowFury
Racja. Wystarczy przeczytać inne Twoje wpisy żeby stwierdzić , że jesteś trollem. Bez pozdrowień.
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 13-08-2019 12:26:16 
Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
To jak potoczy się walka zależy tylko i wyłącznie od Parkera.


W pełni się zgadzam, Chisora boksuje zawsze z serduchem, czasami ma pewne problemy z motywacją ale to jest zawsze 95% Chidory a Parker bywa chimeryczny, jak go widziałem z Whytem to pomyślałem, że on już do niczego nie dąży, że zdobycie pasa a później otrzymanie walki z AJem to wszystko co chciał osiągnąć i już mu się nie chce. A to jest w sumie jeszcze młody zawodnik, Chisora jest prawie 10!! lat starszy a pod względem motywacji to właśnie Chisora wygląda jakby wszystko było przed nim.
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 13-08-2019 13:18:04 
Zartan
"Racja. Wystarczy przeczytać inne Twoje wpisy żeby stwierdzić , że jesteś trollem. Bez pozdrowień."

Kolejny bardzo mądry komentarz od mądrej i elokwentnej osoby. Trzymaj tak dalej, a zostaniesz niedługo ekspertem i komentatorem jakiejś wielkiej telewizji HAHAHA
Jak już mówiłem, nie jesteś dla mnie żadnym partnerem do dyskusji.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 13-08-2019 16:37:00 
Autor komentarza: Zartan
Więc napisz mistrzu w którym aspekcie tego rzemiosła jest lepszy Chisora który męczył się dystans z Gashim. Patrząc na Parkera poprzez perspektywę walki z Leapaiem świadczy o twojej znajomości boksu. Leapai jest znany z twardego łba a na jego tle Parker pokazał pełen wachlarz swoich umiejętności. Mógł to zrobić bo Leapai nawet na chwilę mu nie zagroził.
 Autor komentarza: blazini86
Data: 13-08-2019 22:01:25 
Parker go łatwo obskoczy na punkty. Chisora ze Szpilką wyglądał tragicznie. Ruszał się jak słoń w smole. Na Szpilkę czy innych trzecioligowców wystarczy, ale gdzie mu z taką formą do Parkera.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.