ROZIER: GOŁOWKIN JEST NIEPOKONANY, POKONAŁ CANELO DWA RAZY

Siergiej Derewianczenko (13-1, 10 KO) miał być kolejnym rywalem Canelo Alvareza, jednak sytuacja ułożyła się tak, że projekt ten anulowano. Federacja IBF odebrała więc trofeum w wadze średniej Meksykaninowi i wyznaczyła do walki o wakat właśnie Ukraińca. Jego rywalem w pojedynku o to trofeum ma być Giennadij Gołowkin (39-1-1, 35 KO).

Do tej potyczki może dojść we wrześniu lub w październiku. Andre Rozier, trener "Technika", wypowiedział się na temat walki z "GGG" i obozu przygotowawczego do tej bataliii, który za kilka dni się rozpocznie.

- To będzie największa walka  w życiu Siergieja. Tak więc cała moja uwaga, a także reszty naszego zespołu będzie w 100% skupiona na tej walce. Wszyscy będziemy pracować nad pokonaniem Gołowkina. To nawet trudniejsza walka niż z Canelo - mówił trener, który już dwa razy przegrywał z Kazachem. Rozier prowadził w walkach przeciwko Gołowkinowi Curtisa Stevensa i Daniela Jacobsa.

- Moim zdaniem Gołowkin jest niepokonany. Wierzę, tak jak większość obserwatorów, że wygrał obie walki z Canelo. Jest niesamowity, ale Siergiej też. Derewianczenko jest świeższy od Gołowkina, jego zestaw umiejętności jest unikalny, popełnia bardzo mało błędów. To sprawi, że Gołowkina czeka najbardziej zacięta walka w karierze, a Derewianczenko zostanie mistrzem IBF - zakończył szkoleniowiec.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-08-2019 11:19:33 
90 % ludzi na świecie myśli tak jak Rozier. Przeciwnego zdania jest ODLH, sam Alvarez i jego otoczenia, trochę meksykańców i user Polakos..

Co do Derewianczenko, to myślę że da z siebie wszystko, ale na GGG będzie to wciąż za mało. 117-111, lub 116-112 dla Kazacha, Myślę że Ukrainiec wytrzyma pełen dystans.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 06-08-2019 13:03:13 
MLJ

nie wiedziałem że Oscar , Canelo i jego otoczenie, trochę meksykańców i user Polakos stanowią 10 % ludzi na świecie
 Autor komentarza: Vitalijbitchko
Data: 06-08-2019 13:52:54 
Canelo został zwałowany w pierwszej walce, zaś w drugiej spokojnie wygrał. Cały rok słyszeliśmy pieprzenie Sancheza i Gołovkina o meksykańskim stylu, a kiedy doszło do konfrontacji i Canelo zapraszał borata do wymian, to ten podkulił ogon i wrócił do pykania lewym jabem. Mówiąc kolokwialnie- obsrał zbroję, taki z niego bohater. Żółtek zgrywa kozaka i wystawia ryj do bicia tylko waciakom pokroju Monroe. Kiedy ma się zmierzyć z rywalem, który kopie, to tchórzliwy żółtek boksuje i unika jak ognia wymian. Tak było z Canelo, Lemieux oraz Jacobsem. Boks Canelo to poezja, w każdym elemencie bokserskiego rzemiosła jest lepszy od żółtka. To co miało być ogromną przewagą i atutami borata, czyli lewy jab i siła ciosu, wcale takowymi nie były, bo Alvarez nawet w tych elementach nie ustępował. Dla mnie Gołovkin to najbardziej przereklamowany bokser ostatnich 20 lat.
 Autor komentarza: Bongo
Data: 06-08-2019 14:00:09 
Nie dość ze ślepi to i głupi
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-08-2019 14:19:01 
Samqualis

Zapomniałem o Tobie i jeszcze paru oszołomach, więc się nie pomyliłem i już jest te 10%..
Oczywiście chodziło mi o świat bokserski..
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 06-08-2019 14:53:48 
Nie wiem dlaczego ludzie tak uczepili się tego Canelo. Jak pisałem wsześniej, moim zdaniem w 1 walce było 116-112 dla Alvareza. Były mniej wyrównane walki, które punktowano remisowo i nikt nie miał pretensji. Jak można porównywać ten remis do remisu w 1 pojedynku Lennoxa z Evanderem.

https://youtu.be/uZa-uisULUM

Gość wypunktował 115-113 dla Canelo, a nikt chyba nie powie, że nie zna się na boksie. Dajcie już spokój z tymi 2 wyraźnymi zwycięztwami Kazacha.
 Autor komentarza: cut
Data: 06-08-2019 14:56:23 
mnie bardziej martwia wulgaryzmy,,, Czlowiek zycie poswieca, ryzykuje zdrowiem, diety, treningy, stresy, zero zycia prywatnego, a tu taki wspanialy Polak cie od zöltkow i boratow wyzywa. Zawsze jest nedzne ludzkie mrowie.. dobrze Budda 2500 lat temu prawil.. nic sie nie zmienilo...nawet gorzej.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 06-08-2019 15:11:28 
GGG wygrał obie walki.
Canleo to syn sędziów. Jakaś sprzedajna federacja wystawiła swojego sędziego który w walce Canelo vs Floyd typował remis.
Nic więcej nie trzeba mówić.

Mi się wydaje że GGG nie chciał rozbijać Canelo bo perspektywa zarobku z trylogii z nim, jest lepsza niż cokolwiek.
W trzecim pojedynku może go zniszczyć.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-08-2019 15:13:44 
OlbrzymZWilmslowFury

Ludzie nie uczepili się Alvareza bez powodu..

- Maj 2016 - pojawienie się Clean Boxing Program, Tego samego miesiąca Alvarez po walce z Khanem "obraża się" na WBC rzekomo pod pretekstem zmuszania go do walki z GGG. Olewa w/w pas i schodzi kategorię niżej walcząc o inne tytuły (WBO), oczywiście nie przystępując do programu WBC
- "Obrażony" na WBC walczy ze Smithem i Chavezem jr w 154 funtach
- W tym okresie z Alvreza robi się fizyczny czołg
- 2017 września, Canelo walczy z GGG, ale bez pasa WBC w stawce. Mówi się o jakichś testach które przechodzi, ale Alvarez wciąż nie jest zapisany do Clean Boxing Program, co można wyczytać choćby na boxrecu. Dla przykładu zapisany do CBP Golovkin ma notkę (VADA CBP - enrolled)
- Na przełomie roku Alvarez "godzi się" z WBC
- 2018 Luty, Alvarez wpada na clenbuterolu który likwidował jego największe wady (kondycję i wagę), Przy trenerze, byłym rzeźniku i problemie w całym meksyku ze skażonym mięsem takie tłumaczenie brzmi przekomicznie
- 2018 Marzec - WBC broni Alvareza niczym lwica młode
- 2018 Kwiecień - Canelo dostaje żenująco niskie półroczne zawieszenie (tak aby mógł walczyć już we wrześniu w meksykańskim święcie)
- 2018 Kwiecień - Dowiadujemy się od samej prezes VADY że Alvarez ciągle nie jest zapisany do CBP

To tylko jego wyczyny od 2016 do 2018 roku..
 Autor komentarza: OlbrzymZWilmslowFury
Data: 06-08-2019 15:42:38 
MLJ

To jest sport zawodowy. Biorą wszyscy, a jeśli nie wszyscy to zdecydowana większość.

Cleveland
"Mi się wydaje że GGG nie chciał rozbijać Canelo bo perspektywa zarobku z trylogii z nim, jest lepsza niż cokolwiek.
W trzecim pojedynku może go zniszczyć."

A mi się wydaje, że go nie porozbijał, bo nie tarczował z twoim trenerem. Canelo kontrował Gołowkina po jego atakach, ale to dlatego, że ręce za wolno wracały mu do gardy.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 06-08-2019 16:10:00 
Gołowkin nie pokonał Alvareza ani razu.

https://boxrec.com/en/proboxer/348759
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-08-2019 16:17:48 
Polakos

Przyznaj się, Adelaide Byrd Cie do chrztu trzymała :)
 Autor komentarza: Minister1989
Data: 06-08-2019 16:27:15 
Autor komentarza: MLJ

A po co się napinasz jak dziad na czereśnie ??? Napisz, że GGG powinien wygrać, bo tak by było sprawiedliwie z przebiegu walki, ja też tak myślę, ale sędziowie zadecydowali inaczej i werdykt był inny i to się liczy... a więc, NOSZ KU%RWA MAĆ GGG NIE WYGRAŁ Z ALVAREZEM ŻADNEJ WALKI ! Koniec, kropka.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 06-08-2019 16:37:19 
Minister

Kto się kolego napina ?
Nie ukrywam ze nie lubię krętaczy i oszustów i będę ich jechał jak warszawski słoik na mazury lub do Zakopanego..

Rudy to roszczeniowy cwaniak pod sędziowskim i federacyjnym parasolem ochronnym, kilka walk dostał w prezencie i to będę przypominał czy się to komuś podoba czy nie.
 Autor komentarza: Minister1989
Data: 06-08-2019 16:50:08 
Autor komentarza: MLJ

No i gitara kolego :) Mam takie same odczucia, nie zgadzam się tylko z jednym zdaniem, "wygrał" , bo nie wygrał, niestety, a powinien...
 Autor komentarza: Origin78kula
Data: 06-08-2019 16:58:19 
Każdy ma prawo do swojej opinii, dla mnie obie walki wygrał Golovkin i mam w dupie to że ktoś sądzi inaczej.
 Autor komentarza: FinoM
Data: 06-08-2019 19:40:20 
O Canelo wystarczy powiedzieć, że gdy Floyd go zabrał do szkoły to ta stara rura Byrd dała remis XD
 Autor komentarza: Granat
Data: 06-08-2019 21:12:01 
Oh no tak... ten, user Polakos.... Ward przeszedł na emeryturę, więc trzeba było znaleźć sobie nowego kontrowersyjnego "idola" by móc powkurzać innych userów...

Patrząc obiektywnie to rudy nie wygrał żadnej walki z GGG. Ewentualnie drugą można by naciągnąć na remis. Większość znanych osobistości ze środowiska tego sportu, widziało wygraną Golovkina w obu walkach. Pisanie że Canelo słusznie wygrał,jest kompletnie nieuzasadnione...
 Autor komentarza: tumidaj
Data: 07-08-2019 03:57:31 
MLJ

Piatka bracie zgadzam sie z toba a ci ktorzy uwazaja ze Canelo wygral.. badz chociaz "zremisowal" to sie uja na boksie znaja... dzieci nie spinajcie sie wielcy "fani" Canelo zalosne.. 2x dostal od GGG i koniec tematu ;)
 Autor komentarza: Bartus83
Data: 07-08-2019 10:33:30 
Moim zdaniem GGG wygrał z Camelot obydwie walki, pierwszą pewnie drugą Tak mniej wyraźnie i jeżeli w drugiej byłby remis to ok.

Ogólnie szkoda mi co nie których tutaj, jak wam nie wstyd obrażać innych. GGG i Canelo to wybitni piesciarze, mistrzowie świata, a jakiś zakompleksiony czlowieczek pisze żółtek itp. Pewnie jedynie co osiągnął to żółte papiery bez obrazy
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.