ARTUR SZPILKA: NIE PRZYSZŁO MI DO GŁOWY, ŻEBY KOŃCZYĆ!!!

Najpopularniejszy polski zawodnik sportów walki ostatniej dekady, Artur Szpilka (22-4, 15 KO) za pośrednictwem mediów społecznościowych zareagował na głosy dziennikarzy i kibiców, którzy sugerują, że z uwagi na zagrożenie zdrowia powinien zakończyć karierę bokserską po brutalnej porażce przez nokaut z Dereckiem Chisorą (31-9, 22 KO).

PINDERA: OBY SZPILKA NIE POMYŚLAŁ, ŻE PRZEGRAŁ PRZEZ MAŁY BŁĄD >>>

- Nie oznaczać mnie w tych waszych "dyskusjach", nawet przez chwilę nie przyszło mi do głowy, żeby kończyć!!! Boks to całe moje życie i czasami tak jest, że jeden cios i koniec walki! A szkoda, bo byłem najlepiej przygotowany jak pamiętam - stwierdził Szpilka.

Porażka w Londynie była czwartą w karierze ''Szpili'' i czwartą przed czasem. Porażka z Deontayem Wilderem była określana mianem jednego z najcięższych nokautów w światowym boksie ostatniej dekady, a porażka z Chisorą jest określana mianem jednego z najcięższych nokautów, jakie zostały kiedykolwiek zafundowane polskiemu bokserowi zawodowemu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-07-2019 17:02:22 
„Taniec z Węgrami” pozostaje.

W walce z Chisorą te same błędy co zawsze.
Będąc na linach, rękawicami blokuje ciosy na dół...
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 22-07-2019 17:08:08 
czyli należy się zacząć bać, miejmy nadzieję że Pan Wasilewski się zachowa …
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 22-07-2019 17:10:01 
Więc boks nie nauczył go pokory. To że się nie rzuca przed walką to jest jakiś postęp. Natomiast pokorą by było że, wychodzi do walki kiedy ma jakieś realne szanse, a nie zawsze wkręcanie wszystkich łącznie ze sobą że jestem w stanie go pokonać. Brak pokory kończy się dla niego nokautami, a w przyszłości kalectwem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-07-2019 17:16:08 
Kolorowe koszulki,fikuśne majtki,chusty,tatuaże,złote łańcuchy,zdjęcia na Fejsie,struganie twardziela i przede wszystkim mądrowanie się na każdy i każdego temat
To jest całe życie Artura Szpilki,a nie boks do którego się już nie nadaje
 Autor komentarza: ckwilk
Data: 22-07-2019 17:30:39 
Szkoda że przed walką nie oglądał w jaki sposób Haye załatwił Chisorę, tylko stawał jak głupek przy linach
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 22-07-2019 17:37:37 
@andrewsky
Co za bzdury. Dwaj zawodnicy MMA- Juras i Jotko wygłosili wspaniałe przemówienia odnośnie hejtu na Szpilkę. Każdy, kto go krytykuje jest zwykłym hejterem, który nic w życiu nie osiągnął. Tym samym uważam, że Szpilka zawalczył w sobotę fantastycznie, pokazał ogromne serce do walki, tylko po prostu miał pecha, bo Chisorze wyszedł lucky punch... A wy sobie krytykujcie- "ku#wy bez ambicji"
 Autor komentarza: Zartan
Data: 22-07-2019 17:51:05 
No i dobrze. W Polsce Szpilka ma mnóstwo opcji i to ciekawych bo nikt już poważnej walki Arturowi za granicą nie zorganizuje. Rewanż z Wachem , który dobrze się sprzeda , walka z Różańskim i chyba najbardziej wyczekiwana czyli walka z Diablo. Jest też opcja zejsćia do Cruser także Arturo dobrze robi , że nie kończy bo naprawdę na naszym podwórku ma mnóstwo opcji.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 22-07-2019 17:52:23 
No beka ogolnie z tych fighterow i jego kolegow. Oni wszyscy są sportowcami, ale jednoczesnie celebrytami i osobami publicznymi, ktorzy moga podlegac opinii publicznej wszystkich ludzi, nawet jak ktos wyglosi konstruktywna krytyke to jest besztany od hejtera, a moze kibice po prostu nie chca widziec Szpilki jako kaleki? Tam kazdy u nich na sali chyba wzajemnie sie poklepuje i adoruje, ze nic sie nie stalo, wrocisz silniejszy itp itd. To ze jest to ciezki sport i ciezki kawalek chleba kazdy wie i nikt nie ujmuje tego zadnemu sportowcowi, bo to wiele wyrzeczen, ale boks jest takim sportem, ze jezeli jest sie wrazliwym na kazdy cios to nie ma miejsca juz w tym sporcie, chyba ze Artur nie szanuje swojego zdrowia, to wtedy rozumiem.. A nie, ze koledzy Szpilki zaraz sie bulwersuja, ze ciekawe czy twarza w twarz bys tak powiedzial blablabla, a jakbym powiedzial i wyrazil swoje zdanie na ten temat to co by mi zrobil? Pobiłby mnie bo mam swoje zdanie, a on jest osoba publiczna i moge wyrazac swoja opinie na jego temat? To wlasnie pokazuje jaką psychike maja niektorzy sportowcy i jak podatni są na jakąkolwiek krytyke. Najlepiej to poklepac po ramieniu i mowic, ze nic sie nie stalo, taki sport i zero krytyki, bo jesli ktos krytykuje to jest hejterem i nieudacznikiem zyciowym. A eksperci bokserscy, inni bokserzy co doradzaja Arturowi juz koniec kariery, albo by sie zastanowil nad jej losami to co? Tez nieudacznicy? Ludzie, ktorzy nie zaznali tego sportu? ŚMIECH NA SALI.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 22-07-2019 17:58:23 
@up

No właśnie kolego. Najzabawniejsze jest to, że ludzie, którzy uważają się za wojowników reagują na hejty w tak emocjonalny sposób, zamiast to olać ciepłym moczem jak na prawdziwych mężczyzn przystało.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 22-07-2019 17:58:41 
Jeszcze wszystko przed Ajtujem ...
.
.
.
to 'wszystko' to rzecz jasna KSW a potem szybciutko FAME MMA
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-07-2019 18:02:05 
Oj tam, oj tam. Ma jeszcze kilka kasowych walk do zrobienia. Może zrobić walkę z Zimnochem czy Wlodarem, zarobić parę setek na każdej, a jak już mu się pra wrogowie skończą, to pójdzie do jakiegoś KSW, czy MMA i najebac jakiegoś Najmana. Później dać się oklepac przez sredniaka i znów zarobić.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-07-2019 18:08:58 
Drogi kolego rocky86,można wszystko
Tylko niech nie nazywa tego boksem,a siebie pięściarzem
Tylko cyrkiem,a siebie cyrkowcom
Nic złego w byciu cyrkowcom. Zawód stary jak świat
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-07-2019 18:16:41 
Drogi kolego Pyskaty,Juras,a temu drugiemu cudakowi to jak tam było?
Fajnie ze bronią Zimoeczka,pewnie na następna gale wykupią dwa bileciki i zapewnia kolejce gaże lol
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 22-07-2019 18:21:34 
Absolutnie najgorsze w tej zabawie jest to, że Szpilka wciąż nie umie przyklękać, nie ma instynktu samozachowawczego - podpala się i rusza twarzą do przeciwnika.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 22-07-2019 18:26:51 
Bo liczy, bazując na swym wieloletnim doświadczeniu kibolskim, ze w krytycznej dla niego sytuacji nagle zjawia się koledzy dresiarze i wyratują gita z opresji biorąc jednocześnie grupowy odwet nad tym niedobrym który śmiał zrobić patolowi krzywdę.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-07-2019 18:55:57 
@Pyskaty
mozesz nawet zaryzykowac stwierdzenie, ze Szpilka prowadzil w tej walce na punkty ;)

Pin nie jest hejtowany, Pin jest oceniany dokladnie taka sama miarka jaka on ocenia ludzi czyli pogarda. Na moim osiedlu po nokaucie Szpilki slychac bylo z okien wiwaty. Przypadek czy lata ciezkiej pracy Pina na brak szacunku u ludzi. Problem w tym, ze ty chcesz zebysmy kochali Szpilke, ale Szpilka sam siebie nienawidzi. Odkryje to jak pojdzie do psychologa. Mega kompleksy sie kryja za ta maska.

Powiem tak, zaplacilbym PPV za ta walke zeby zobaczyc to KO na nim, ale w tej chwili nie zycze mu juz kolejnych takich nokautow, tak zwyczajnie, po ludzku. Pin powinien sie zajac rodzina, zycie jest piekne.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-07-2019 18:57:46 
Chisora mu powiedzial na pocieszenie po walce "Chlopie ja mam 9 porazek, nie pekaj" tylko ze Chisora ma leb, ma garde, a Pin nic nie ma
 Autor komentarza: teanshin
Data: 22-07-2019 19:01:23 
Jak widać Chisora nie wybił mu z głowy ambicji, ale teraz będzie tylko gorzej. Każdy cios będzie u niego powodował panikę co spowoduje popełnianie błędów, brak chłodnej kalkulacji i w rezultacie kolejne ciężkie KO.
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-07-2019 19:35:12 
tak najlepiej przygotowany , Pytam się pod jakim względem . Subiektywne odczucie to może i takie mieć , ale dziwne , że przyglądający się z bliska treningom i sparingom mówili coś innego. A więc panie Arturze baju, baju,będziem w raju.Za trenera Shieldsa jeśli dobrze pamiętam też był pan najlepiej przygotowany.A za śp Andrzeja Gmitruka to już w ogóle był miód malina.
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-07-2019 19:44:42 
ArturSzklankaSzpilka
może nie tyle brak pokory ale infantylny brak racjonalnego rozeznania zagrożenia wynikającego z całkowicie nie pasującego mu stylu walki. Brak roztropności i marzycielstwo o własnej megalomanii.A może nawet mania o własnej sile.Pamiętam dobrze słowa z piątku " co będę dużo gadał, sami zobaczycie ". I zobaczyliśmy. Jaki był skromny w piątek. I po co to ściąganie Materny, Kołodzieja chyba dla wzmocnienia własnej psychiki.Jakie miało być zadanie w narożniku pana Materny. Anuczin aż nie wiedział jaka jego rola.Po co takie rozpraszanie się. Mistrzowie z legendarnego klasztoru Shaolin trenowali w samotności w połączeniu z medytacją. Ponoć Szpilka też medytował w dniach poprzedzających walkę. Jak się nie ma prawdziwych argumentów na HW to można poszukiwać różnej pomocy a wynik ten sam.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 22-07-2019 19:46:10 
Najlepiej przygotowany do spektakularnego i widowiskowego knockoutu rzecz jasna!
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-07-2019 19:46:15 
Jak Szpilka chce jeszcze walczyć to dobierać mu przeciwników jego kalibru to przynajmniej zobaczymy w ringu równą walkę i parę myczków może wtedy Artur będzie w stanie pokazać.
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-07-2019 20:13:00 
t4b4x0
bardzo mądrze napisałeś. Tylko widzisz oni się wnerwiają, bo oni traktują sport walki jakim jest boks jak wojnę. Sam szpilka gadał, że boks to tak na prawdę nie jest sport to wojna to bitwa. A kibic chce widzieć w boksie też piękno sportu i tak postrzega boks. Może ten bardziej amatorski ale przecież zawodowy też. A dla nich walka w ringu to jak wojna jak płatny zaciąg najemników jak legia cudzoziemska i uważają, że należy się im szacunek za samą odwagę wejścia do ringu za przyjęcie ciosu nawet za poniesiony nokaut.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 22-07-2019 20:14:16 
@andrewsky

Ten drugi to Krzysztof Jotko- zawodnik UFC. Mnie to po prostu bawi dlatego napisałem to w tak ironiczny sposób. Najman też wychodzi do ringu czy do klatki i przez takich "sportowców" nie jest krytykowany, tylko hejtowany. Więc tacy hipokryci nie mają żadnego prawa, aby kogokolwiek w tym temacie pouczać czy umoralniać. Pamiętam Twoje komentarze odnośnie Artura i obaj go zazwyczaj broniliśmy, więc myślę, że nasze wnioski są akurat dalekie od tego, co Ci wojownicy chcieliby nam wmówić. W ich mniemaniu trzeźwa ocena to też hejt ;)
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 22-07-2019 20:16:27 
@gerlach

No gdyby walka była w Polsce to pierwszą rundę można mu dać. Co do reszty Twojej wypowiedzi to w pełni się zgadzam. Taki Małysz nawet pomimo gorszych momentów w karierze był przez kibiców uwielbiany. A dlaczego? Bo zapracował na to swoją osobowością.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-07-2019 20:37:41 
A dlaczego miałby kończyć?!
Nawet obecnie Arturios może z tej kariery jeszcze sporo wyciągnąć w postaci jakiś tam walk i zapchania portfela co najmniej niezłymi wypłatami.
To facet który większość życia poświęcił na treningi bokserskie- dzięki temu zarobił, poznał trochę świata i wyszedł z bagna pt "lej bo źle spojrzał i pewnie kibicuje innym". To jedyne co umie.
Walka z Chisorą to od początku był EWIDENTNY skok na zarobek z delikatnymi nadziejami w tle że może coś się tam uda na farcie bo Dereck Dereckowi nie równy...
Nie przez przypadek koszmarny styl im nie przeszkadzał w podjęciu tego wyzwania. Pewnie liczyli że może da radę z kimś takim jak Chisora co najmniej w miarę dobrze wypaść i jeszcze go w przyszłości wykorzystają.
A jak nie to też nic się nie stanie.
Nikt się nie załamie po tej porażce bo pewnie nawet sam Artur wiedział na co się pisze. Ta porażka w sumie nie zmienia tak dużo. Przegrał katastrofalnie ale było do przewidzenia że będzie ciężko.
Szpilka z odpowiednim przeciwnikiem nadal przyciągnie jakąś tam grupę kibiców bo bazę fanów wyrobił solidną. Tak jak i bazę hejterów a na tych też można zarabiać.

Jedynym sensownym powodem zakończenia kariery w tym momencie byłoby pogorszenie się stanu zdrowia ale nie sądzę by miało to miejsce. Zresztą można równie dobrze walczyć z pięściarzami którzy aż tak go masakrować nie będą. Ot tylko tyle że nie za tak ogromne pieniądze i nie o "wielkie cele". Od czasu do czasu można będzie podjąć jakieś większe wyzwanie i zarobić łomot i większą kasę.

Nie tacy pięściarze bez perspektyw na sukcesy kontynuują kariery. Artur choć go nie lubię i nigdy nie lubiłem ma jeszcze sporo do wyciągnięcia ze swojego nazwiska w boksie. A na KSW, sprzedawanie ciuchów czy mędrkowanie w studio jeszcze przyjdzie pora.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-07-2019 20:44:59 
Walka na przetarcie i później znów po wypłatę za "efektowny nokaut".
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-07-2019 20:46:44 
andrewsky

Mistrzu złoty, boks to jednak biznes rozrywkowy, a walki z Zimnochem czy Wlodarem nie będą odstawać sportowo od setek innych zestawień, które mają miejsce w tym sporcie. Jak już pójdzie robić w Fame MMA, to piesciarzem nie będzie, ale do tego czasu ma prawo boksowac i nazywać się piesciarzem. W amatorce kilka sporych sukcesów miał, na pro zaszedł dość wysoko, a że dzisiaj jest już rozbity, to cóż poradzisz.
 Autor komentarza: mirage
Data: 22-07-2019 21:31:07 
Szpilka źle skończy. Chodzi mi o zdrowie
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-07-2019 21:47:43 
Odłączcie go od Matrixa, bo się kiedyś nie obudzi na ringu...
 Autor komentarza: BOXER
Data: 22-07-2019 21:50:00 
Niech walczy. Jego zycie .Kocha boks to niech walczy. A jak już będzie chciał to niech bierze wolnych bokserów bez ciosu .Poboksuje z 3 walki i sie zobaczy co dalej .
 Autor komentarza: sekundant
Data: 22-07-2019 21:51:49 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-07-2019 20:37:41
A dlaczego miałby kończyć?!
...
Jedynym sensownym powodem zakończenia kariery w tym momencie byłoby pogorszenie się stanu zdrowia ale nie sądzę by miało to miejsce.


Ty tak na poważnie? Człowiek już dwa razy był jedną nogą w krainie wiecznych łowów. Naprawdę uważasz że taki nokałt nie pozostawia uszczerbków na zdrowiu?
Wg mnie teraz już nawet Zimnoch go prawdopodobnie znokałtuje. Z resztą jestem zdania, że wyśmiewany obecnie Zimnoch zawsze miał szanse by nastukać Szpilce i dlatego nie doszło do tej walki. Dodam jeszcze, że z Abellem również bohatera tematu nie widzę i to prawdopodobnie szybko przed czasem.
Umówmy się, boks Szpilki szkoda komentować. Na dodatek jest całkowicie pozbawiony inteligencji ringowej. I ta powszechna opinia o jego "dobrych nogach" też jest moim zdaniem bardzo naciągana. Gdyby miał dobre nogi to nie dałby sobie tak szybko wlać ani Kownackiemu ani Chisorze. AS może i ma sprawne nogi, ale w mojej opinii nie potrafi z nich mądrze korzystać. I już się nie nauczy. Raz, że jest już od dawna rozbity, a dwa, co powtarzam od dawna. Widać że jego najbardziej interesują wywiady, autografy i wizyty w zakładach pracy, a nie sam boks. Boks mu tylko gwarantuje te pierwsze. Na jednym z wywiadów, widać jak cała ekipa w tle czeka, bo Artur udziela wywiadu. I to go kręci - wywiady. Kiedy trzeba wejść do ringu mina rzednie.
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 22-07-2019 21:54:45 
Z Nim już jest źle, smutne że jest oderwany od rzeczywistości i nie potrafi racjonalnie ocenic swojego miejsca i możliwości. Nie ukrywam że nie mam do niego sympatii, jakkolwiek pozostaje życzyć szcześcia i zdrowia, aby coś go pozostało, bo przy takim trybie prowadzenia siebie i swojej kariery to nie będzie miał gdzie i jak wydawać tych zarobionych pieniędzy.

Ten Knockout był okrutny, tylko Bóg jeden wie jak on wstał i jakich tak na prawde doznał urazów mózgu. Widzieliśmy niedawno jak nagle odpadł z gry Adonis i inni. Przydało by sie trochę instynktu samozachowawczego bo zaczyna sie balansowanie na krawędzi zdrowego rozsądku i ryzykowania zdrowiem a i nawet życiem...
 Autor komentarza: piotr
Data: 22-07-2019 22:21:37 
@ChudyByk

Adonis miał uszkodzenia z kumulacji, nie z szybkiekogo KO.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-07-2019 22:28:42 
"Ty tak na poważnie? Człowiek już dwa razy był jedną nogą w krainie wiecznych łowów. Naprawdę uważasz że taki nokałt nie pozostawia uszczerbków na zdrowiu?"

Kliczko po walce z Brewsterem jechał półprzytomny karetką do szpitala i mu 90% ludzi włącznie z najbliższym czyli bratem doradzali koniec kariery a zobacz co osiągnął i jak się w boksie zapisał.
Oczywiście nie sugeruję tu że Artur ma szanse na to co Władimir żeby ktoś źle mnie nie zrozumiał.
Sam Dereck będzie tu dobrym przykładem. Ciężko znokautował go Whyte, i po nokaucie od swojego obecnego menagera też mu niebezpiecznie oczka uciekły na bok a popatrz. Nadal boksuje i ma się dobrze ocierając się o szeroką czołówkę.

Co do Zimnocha to również zawsze wierzyłem że mógłby z nim wygrać ale co to zmienia i co ma do rzeczy? Że byłby wstyd? Bo ludzie mają z niego bekę? lol

Co do oceny Szpulki to nie ma co się zachowywać jak wahadła- jeszcze niedawno to był facet z szansą na zaplecze światowe wg niektórych a dziś już żal komentować i patrzeć??
Jakby nie było coś tam sobą Szpilka reprezentuje. Porażki spotykały go zazwyczaj z co najmniej dobrymi zawodnikami (Jennings, Kownacki,Chisora czy Wilder to nie są leszcze). Nie przegrywa z każdym jak leci a na Pl podwórku potrafił wygrać koniec końców z Adamkiem czy Wachem.
A co go głównie interesuje to mnie w sumie nie obchodzi. Koniec końców to jemu będzie przez takie podejście ciężej albo łatwiej.
To nadal top 10 jak nie lepiej Polskiego podwórka. Lichego bo lichego ale jednak.

Nie trzeba grać w Filharmonii w Berlinie czy Wiedniu by móc nazywać się muzykiem. Można grać w Gdańsku albo w Białymstoku. Można też chałturzyć na weselach albo do kotleta z kapelą i też muzykiem się będzie. Ba można grać na starówce solo na starym instrumencie.
Tak samo nie trzeba być od razu znanym na całym świecie genialnym Neurochirurgiem by być lekarzem. Można równie dobrze być lekarzem rodzinnym w małej miejscowości.
Również nie trzeba wygrać Mr. Olimpia by trenować kulturystykę. Ba nie trzeba wygrać nawet mistrzostw Polski a nawet w nich wystartować. Można nigdy nie stanąć na scenie a nadal bawić się w bodybuilding.

Tak samo jest i z boksem. Nie trzeba być mistrzem by dalej trenować. Nie trzeba być w top 10 czy 20. Ba nie trzeba nawet być w top 100.
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 22-07-2019 22:44:47 
"- Nie oznaczać mnie w tych waszych "dyskusjach", nawet przez chwilę nie przyszło mi do głowy, żeby kończyć!!! Boks to całe moje życie i czasami tak jest, że jeden cios i koniec walki! A szkoda, bo byłem najlepiej przygotowany jak pamiętam - stwierdził Szpilka."

Artur, nie poddawaj się! Zaszedłeś już daleko a zajdziesz jeszcze dalej. A hejterami się nie przejmuj, takie ich zadanie, będą szczekać. Zarobiłeś w boksie sporą kasę i dołóż teraz tyle, żeby starczyło aż do końca. Jak dla mnie to możesz teraz wziąć Zimnocha, Binia a nawet Bonusa BGC. To jest bez znaczenia, tera liczy się już tylko kasa i Twoja emerytura/starość (tak, Byku, starość, bo starość też przyjdzie). Masz już prawie wszystko, masz piękną dziewczynę, masz fejm, nie masz paska, trudno się mówi, nie każdy może zdobyć pasek, ale masz Byku wszystko. Dlatego teraz "zdyskontuj" co się da, hejterami się nie przejmuj. Co oni mogą? W najgorszym razie : obsikać, po 3 piwach, mur Twojej posesji.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-07-2019 23:10:46 
Drogi kolego Rocky86,boks to biznes rozrywkowy-Amerykę kolega odkrył lol
Powiem tak
Szpilka to dorosły facet i ja mu życia nie będę układał
Chce dalej wychodzić do ringu,jego sprawa
Ja jaki kibic już nie chce oglądać jego występów i nie będę
Może nie mam wysublimowanego gustu,ale zle Szpilce nigdy nie życzyłem chociaż jego sposób bycia jest bardzo irytujący,ale nie sprawia mi przyjemności widok jak go zdrapują z ringu
Dlatego daruje sobie oglądanie cyrku z Włodarczykiem czy z kim tam Szpilka ma jeszcze porachunki

I jeszcze jedno.Dwie,trzy walki Artur może stoczyć na tzw.przetarcie i nikt mu nie będzie miał tego za złe
Ale jak będzie wygrywał to w końcu albo pojawi się poważna oferta,albo on sam będzie o nią zabiegał i co znowu Ojom?
Przecież on w ogóle nie trzyma ciosu.Wystarczy popatrzyć ma jego mowę ciała,nawet ciosy na korpus sprawiają mu ból
Jak on ma boksować?
Ci co chcą dalej żeby boksował zle mu życzą,bo poza boksem tez jest życie i to w zdrowiu...
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 22-07-2019 23:59:14 
Autor komentarza: piotrData: 22-07-2019 22:21:37
@ChudyByk

Adonis miał uszkodzenia z kumulacji, nie z szybkiekogo KO.

Mówisz tak jak by Szpilek w ogóle nie zaznał tej kumulacji... zbiera już od dluższego czasu, leży równie często i ewidentnie widać że to nie jest przypadek / wypadek przy pracy czy błąd w sztuce, bądź zły dzień. To jest ewidentna tendencja spadkowa bez rokowań na poprawę.
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 23-07-2019 00:02:33 
A co za tym idzie, kuszenie losu wchodząc do ringu z Gorylami, których strach ogladac przez pancerna szybę!

Niczym dziecko, ktore w TV zobaczyło że małpki są fajne i uśmiechnięte wchodzi po tym do klatki goryla. Brak realnej i trzeźwej oceny sytuacji.
 Autor komentarza: golabek
Data: 23-07-2019 07:24:14 
A niech sobie boksuje. Co mu będziemy pomagali w życiowych wyborach. Szpila dobrze wie że na naszym podwórku jest jeszcze sporo siana do wyciągnięcia - Zimnoch, Włodar, Master. Wszyscy dawni wrogowie, każda z tych walk dobrze by się sprzedała, chłopaki nieźle by zarobili a raczej się nie pozabijają.
 Autor komentarza: pekoslaw
Data: 23-07-2019 07:29:49 
Ja widze postęp. Po podłączeniu podniósł ręcę
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-07-2019 09:07:10 
Z niesmakiem czytam tych co doradzają Szpilce - nie odchodź, masz jeszcze sporo siana do wyrwania ,choćby na polskim podwórku. I wyliczają - masz już to, tamto a więc chałupa, bryka itd a jeszcze możesz mieć tyle i tyle. Wszystko przeliczacie tylko na kasę. A gdzie miejsce na zdrowie, życie ? Dla Was boks to tylko sposób na zarabianie pieniędzy. To jest zawód, gdzie nie trzeba mieć szkoły, wykształcenia, inteligencji ,dobrego wychowania, kultury ,ogłady,skromności ,nie trzeba mieć wysokiego morale, nie trzeba być prawym człowiekiem ,nie trzeba dobrze wypowiadać się o innych a nawet można szargać ich dobre imię, można ich zbesztać a w zamian za to wszystko można dobrze zarabiać. Nie mówię, że to jest łatwy zawód . On wymaga wysiłku, wyrzeczeń, hektolitrów potu wylewanego na treningach i sparingach, godzin spędzonych na siłowni itd i za każdą ciężko wykonywaną pracę należy się dobre wynagrodzenie. Ale jedyną motywacją, żeby dalej Szpilka kontynuował karierę nie może być tylko przytaczana mu wizja zarobienia jeszcze dużej kasy czy też wyrwania siana jak niektórzy piszą.To jest podpuszczanie Szpilki, żeby nie kierował się w swoich wyborach zdrowym rozsądkiem ,roztropnością, poczuciem odpowiedzialności za swoje zdrowie teraz i w przyszłości - dla siebie i dla swoich bliskich , tylko to jest podjudzanie Artura do tego, żeby w głowie miał obraz o ile jeszcze może pomnożyć swój majątek. Przede wszystkim jego dziewczyna najbliżsi jego team powinni wymusić na nim, żeby poddał się dokładnym badaniom zdrowia. Żeby przekonać się czy nie ma ubytku po zaliczeniu już w życiu tylu KO i poznać odpowiedź na pytanie czym ewentualnie grożą kolejne KO , jeśli będzie je zaliczał. W ogóle najlepiej jakby jakaś niezależna komisja sportowa podejmowała rozsądną decyzję czy człowiek/pacjent / może dalej kontynuować karierę czy też nie. A więc panowie podpuszczający Artura . Na którym miejscu dla Was jest sport , zdrowie i życie. Bo, że mamona na pierwszym miejscu to już wiem. Ale nie można mieć tylko mennicy w oczach. Owszem prawdopodobnie Artur jest w stanie wchodzić do ringu z pięściarzami mającymi gabaryty i argumenty takie jak on i dawać fajne wyrównane walki . A więc jeśli chce kontynuować karierę czy to dla pieniędzy czy dlatego bo lubi i kocha boks to widziałbym go już tylko z takimi pięściarzami a nie z goliatami i zabijakami w ringu. Niestety pieniądze będzie zarabiał mniejsze ,ale kibic nie będzie miał obaw, że Szpilka znowu zostanie upokorzony i rozbity.A więc nie przeciwnicy z petardą w łapie. Jeśli słowa Szpilki są prawdziwe , że tak kocha boks to chyba warunkiem miłości nie są pieniądze czy duże pieniądze.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-07-2019 10:06:07 
t4b4x0 100 % racj to co napisałeś o raz Miro
 Autor komentarza: boxing
Data: 23-07-2019 10:18:53 
Zgadzam się z kolegami, Artur powinien kończyć i to szybko, tutaj już widać uszkodzenia neurologiczne a ich destrukcyjne efekty w kolejnych walkach.

Zgadzam się z opinią Mira - od siebie dodał bym jednak, że tutaj najbardziej autodestrukcyjny jest dla siebie sam zawodnik. Sprawa druga błędy promotora itd...

Szkoda bo potencjał był.

Pozdrawiam kibiców i zawodnika ;)
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 23-07-2019 13:00:40 
@Miro i inni, którzy uważają, że Szpilka powinien kończyć karierę, odpowiem Wam tak ...

Zakładam, że boksem interesujecie się od dawna, ale o neurologii macie pojęcie podstawowe (bez urazy, ja mam podstawowe i się o to nie obrażam, nie jestem nawet lekarzem).
I przez lata czytania postów na forach bokserskich ugruntował się u Was taki pogląd, że jeżeli bokser ma słabszą szczękę to jest bardziej podatny na uraz mózgu. Czyli, że np. Price powinien kończyć a taki Wilder może mu zrobić większą krzywdę niż np. Chisorze.
A ja spytam, na jakiej podstawie tak uważacie? Na podstawie wiedzy o "działaniu" mózgu? Czy może na podstawie jakichś badań doświadczalnych, gdzie wykazano korelację pomiędzy tzw. szklaną szczęką a ryzykiem urazu mózgu?
Czy macie też potwierdzony związek pomiędzy wiekiem a podatnością na taki uraz?

Bo tak się składa, że właśnie rano byłem u lekarza (chodziło o złamany palec u nogi, który na szczęście okazał się tylko mocno stłuczony) i porozmawiałem z neurologiem, który jest kolegą mojego zaprzyjaźnionego lekarza. On jest autorytetem w sprawach urazu mózgu, ale powiedział mi mniej więcej tak (wcześniej mu wyjaśniłem o co chodzi z tą "szklaną szczęką" i przedstawiłem problem jak umiałem najlepiej), on powiedział coś takiego, że
"Nie wie nic o potwierdzonym związku, ani na gruncie wiedzy teoretycznej, czyli na podstawie budowy mózgu, ani empirycznie, pomiędzy chwilową odpornością na urazy a trwałym uszkodzeniem i że nie potrafi postawić hipotezy, która miała by taki związek potwierdzić. Że to jest coś podobnego jak z alkoholem, większa tolerancja nie ma wcale związku z mniejszymi trwałymi skutkami nałogowego picia i że to jest fakt potwierdzony. Że człowiek nie jest dzięciołem ani jeleniem, bo te akurat zwierzęta ewolucyjnie są przystosowane do przyjmowania mikrourazów mózgu. Że jedne ośrodki u człowieka zostaną uszkodzone bardziej, np. ośrodek mowy, a inne mniej, np. ośrodek odpowiedzialny za koordynację. Potwierdził, że ciosy zadawane w tył głowy są groźniejsze, że niektóre czaszki są zbudowane korzystniej pod kątem minimalizowania wstrząsów. Wyjaśnił dlaczego mocny uraz może spowodować zaburzenia pamięci krótkotrwałej ale POWTARZAM, nie potwierdził tego, co na forach bokserskich jest prawdą objawioną, czyli, że jest coś takiego, jak : może przyjąć, mocna szczęka, czyli spokojnie może boksować, a słabsza szczęka, nie trzyma ciosu, czyli niech kończy karierę, bo będzie nieszczęście. Powiem więcej, on nawet po zastanowieniu, powiedział, że być może właśnie słabsza szczęka i szybkie przegrywanie jest korzystne, bo powstrzymuje narastanie obrzęku mózgu na skutek przyjęcia setek ciosów przez dłuższy czas, nawet tych nienokautujących."
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 23-07-2019 13:02:40 
A teraz ode mnie. Ta Wasza troska o Szpilkę jest według mnie trochę nie tegos. Jeżeli tak się przejmuje Szpilką i radzicie mu, żeby zakończył karierę to tak samo powinniście (konsekwencja tego wymaga) naciskać na Kownackiego, Głowackiego i wszystkich innych.
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-07-2019 20:39:00 
SiemionX
Niech Szpilka przeczyta Twoją wykładnię a właściwie lekarza. Podbuduje się. Będzie walczył ku radości kibiców co najmniej do 40-tki. Aha i z wiekiem będzie miał co raz bardziej odporną szczękę. Już nie będzie szklanna. Będzie granitowa tak gdzieś około 36 roku życia.A więc za 6 lat.
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-07-2019 20:44:15 
Dla Szpilki i kibiców doradzających, żeby Szpilka dalej walczył .Ku przestrodze inny artykuł na Bokserorg MAKSIM DADASZEW NIE ŻYJE. Dla Artura czerwone światło już się pali od dawna.
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 23-07-2019 21:43:24 
Czyli nie odpisałeś nic.
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-07-2019 22:44:24 
SiemionX
wystarczy, że przeczytałem inną Twoją mądrość cyt "Wiadomo, że ludzkie życie nie przedstawia zbyt dużej wartości". Każdy dojrzały człowiek wie, że życie i zdrowie to największa wartość dla człowieka.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.