MAIRIS BRIEDIS ZOSTANIE NIEDŁUGO LIDEREM RANKINGU BOXREC

Krzysztof Głowacki spadł z czwartej na szóstą pozycję rankingu wagi cruiser portalu Boxrec.com. Pozycję lidera obejmie niedługo kontrowersyjny pogromca Polaka, Mairis Briedis. Obecnym liderem jest bowiem Aleksander Usyk, który przechodzi do wagi ciężkiej, podobnie jak Murat Gasijew. W pierwszej setce rankingu mieści się sześciu Polaków, ostatnio najszybciej rosną akcje Michała Cieślaka, który zajmuje w tej chwili dziewiąte miejsce.

MOJE 15 RUND: ŁUKASZ RUSIEWICZ >>>

Ranking wagi cruiser według Boxrec.com:

1. Aleksander Usyk (16-0, 12 KO), Ukraina

2. Mairis Briedis (26-1, 19 KO), Łotwa

3. Murat Gasijew (26-1, 19 KO), Rosja

4. Yuniel Dorticos (24-1, 22 KO), Kuba

5. Kevin Lerena (23-1, 10 KO) RPA

6. Krzysztof Głowacki (31-2, 19 KO), Polska

7. Lawrence Okolie (12-0, 9 KO), Wielka Brytania

8. Thabiso Mchunu (20-5, 12 KO), RPA

9. Michał Cieślak (19-0, 13 KO), Polska

10. Denis Lebiediew (32-2, 23 KO), Rosja

***

12. Krzysztof Włodarczyk (57-4-1, 39 KO), Polska

16. Mateusz Masternak (41-5, 28 KO), Polska

47. Adam Balski (13-0, 8 KO), Polska

85. Nikodem Jeżewski (17-0-1, 9 KO), Polska

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 16-06-2019 19:34:23 
Na pewno jest liderem faularzy. Pozostaje mieć nadzieję, że Dorticos go znokautuje. Niestety z takimi nieczystymi zagraniami jak łokcie itp. to Briedis może wygrać z każdym i to dość łatwo. Po uderzeniu jakie zaprezentował, każdy będzie już naruszony, co z tego że jeden punkt straci jak potem ma łatwiejszą robotę w ringu i łatwiej o nokaut.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 16-06-2019 19:43:29 
Szkoda Krzysia, ale nie ma co płakać, zrobił ile mógł. Pozostaje fanem Krzysia, ale jego agresja ringowa z niezbyt mocną szczęką to słaby przepis na sukces. Teraz cała nadzieja w Cieślaku, chłopak póki co pnie się w górę.
 Autor komentarza: adambw
Data: 16-06-2019 19:59:48 
ogladalem ta walke chyba juz z piec razy.ok lokiec lokciem i przedluzona runda przez sedziego to swoje.ogladajac wlke widac jak Briedis ladnie schodzi i oddala sie od lewej reki Krzyska.pierwsze liczenie poprostu krzysiek sie przypalil i poszedl na calosc nadziewajac sie na kontre,drugie Briedis w wymianie zrobil krok w prawo skos w tyl i krzysiu znowu przestrzelil reszta to bylo tylko zimna glowa Lotysza..faule swoja droga ale mysle ze technicznie Briedis przeczytal Glowke i ta walka nie byla by na pelnym dystansie...
 Autor komentarza: Marduk
Data: 16-06-2019 20:07:18 
Niestety, ale karma nie istnieje i Briedis jest faworytem w walce z Dorticosem. Mamy nadzieję, że istnieje, ale prawda jest taka, że sprawiedliwość nie jest nam dana i często trzeba o nią walczyć.
 Autor komentarza: Blodhemn
Data: 16-06-2019 20:09:06 
Niestety nie udało się, nie potrzebnie poszedł na wymianę po ciosie łokciem, mógł pozostać tam gdzie upadł i wtedy Byrd przerwałby walkę dyskwalifikując łotysza. Niestety w tej chwili już werdyktu nie cofną, nic nie dadzą petycje, skargi, zażalenia. Za duża kasa na stole leżała i już nalazła się w kieszeniach u ludzi odpowiedzialnych za walkę/turniej.

Szczerze mówiąc nie zdyskwalifikowali by łotysza nawet za coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=DYpDWCa-wtc
ale minus jeden punkt by mu Byrd przyznał.

Liczę na to że kiedyś, w przyszłości, zobaczę Główkę jak posyła łotysza na deski w brutalnym KO.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 16-06-2019 20:13:13 
Z reakcji Byrd'a w ringu, w stosunku do Głowackiego, po otrzymaniu ciosu z łokcia, bardziej można przewidywać, że Polak przegrałby przez poddanie lub nawet TKO, niż Briedis zostałby zdyskwalifikowany.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 16-06-2019 20:45:47 
trashtalk nie ma szans. Łapin i cały naroznik wskoczyli by na ring i werdykt po konsultacji by zmieniono taki wał by juz nie przeszedł cos ala Huck vs Guivas.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 16-06-2019 20:57:24 
Nie byłbym tego taki pewien. Walka Huck'a z Givas'em odbyła nie na terenie Amerykanina. Tutaj, to Łotysz był gospodarzem. Zachowanie sędziego było nieobiektywne. Nie słyszałem tego osobiście, ale z relacji z mediów wynika, że oprócz poganiania i zmuszania do walki, sędzia również użył słów, żeby nie udawał, bo zostanie zdyskwalifikowany.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 16-06-2019 20:57:58 
*Guivas'em
 Autor komentarza: kanapowyekspert
Data: 16-06-2019 21:30:49 
Nie oglądałem na żywo i po przeczytaniu rano lamentu rodaków obejrzałem na spokojnie powtórkę walki. Szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi? Główka zadał dość chamski cios w tył głowy za co Briedis potraktował go z łokcia. Czytając komentarze spodziewałem się jakiejś petardy rodem z mma. Cios Łotysza nie był jednak zbyt mocny i więcej było w tym teatru Głowackiego (trzeba było grać do końca). Jestem przekonany, że Polak nie odczuł specjalnie tego ciosu. Dalszy przebieg walki to przestrzelony atak Głowackiego, kontra a potem po prostu dominacja Briedisa. Był lepszy technicznie i pięknie kontrował chaotycznie atakującego Polaka. Oczywiście był błąd sędziego, który nie usłyszał gongu ale nie ma mowy o żadnym wałku ani wypaczeniu wyniku. Briedis rozszyfrował Głowackiego, który nic nowego nie pokazał i walczył jak zawsze. Łotysz bił mocniej i w tempo, szczękę też miał lepszą. Nie wiem czego miałby dotyczyć protest, prawda jest też taka, że Głowacki i tak przegrałby walkę, po tym co zaprezentował jeszcze max 3 rundy i dechy. Jedynie Briedis może być zły bo efektownie wygrał a po walce został niepotrzebny smród. Głowacki zaprezentował się słabiutko a jego szczęka jest bardzo podejrzana.
 Autor komentarza: mrb2700
Data: 16-06-2019 21:34:04 
Ja myślę że to początek końca Głowackiego po tym faulu i tym KO po gongu już to gdzieś się odbije na psychice Głowackiego jak i na odporności .. Ja czekam jeszcze ze 2 - 3 walki i Cieślak załatwi sprawę pozytywnie i zrobi KO na milicjancie
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 16-06-2019 21:45:38 
Źle się stało, że Briedis wygrał w takich okolicznościach, ale mimo to jest to pięściarz o dużych umiejętnościach. Z dużą ciekawością obejrzę jego pojedynek z Dorticosem, ale faworytem dla mnie Łotysz.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 16-06-2019 21:55:52 
Ghostbuster

Również uważam, że faworytem będzie Briedis. Abstrahując już od całego skandalu z "Główką", trzeba przyznać, że jest naprawdę uzdolnionym pięściarzem. On umie się dostosować do przeciwnika i walczyć na swoich zasadach. Pokazał to z Perez'em, w drugiej części walki z Usyk'iem, a nawet z Głowackim, kiedy dostosował się i również faulował:). Dla mnie pod tym względem, jest kimś na miarę Tony Bellew.

Dorticos jest dobrze wyszkolony, ale zbyt mocno ufa swojemu ciosowi. Jest troszeczkę zbyt ograniczony. Wkłada dużo energii w każde uderzenie, co skutkuje tym, że w drugiej części walki siada kondycyjnie. Łotysz potrafi się przygotować do walki, dlatego myślę, że w drugiej części pojedynku, przejmie inicjatywę i może nawet znokautować, podmęczonego Kubańczyka.
 Autor komentarza: Mieciu1
Data: 16-06-2019 22:20:45 
Zgadzam się.
Jedyne co chciałem przypomnieć to walka z Gevorem i już mnie nie ma.
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 16-06-2019 22:55:22 
Wszyscy, którzy tak jadą po Briedisie i robią ofiarę z Główki, 3 proste pytania :
1 Briedis zaczął tą chuligankę czy Główka? Bo ja widziałem u Główki 3 nieczyste akcje, najpierw bił w tył głowy w klinczu, później się nie chciał rozdzielić i wykręcał rękę Briedisowi a później próbował go uszkodzić cepem w tył głowy z całej siły
2 Który cios jest potencjalnie bardziej niebezpieczny dla zdrowia? Łokieć na szczękę czy zamachowy z całej epy w tył głowy?
3 Czy Briedis, który wcześniej walczył bardzo czysto i spotykał się z faulami Główki i właśnie otrzymał ten cios, na szczęście Briedisa Główka trochę nie trafił, mógł się czuć podkurwiony i trochę oszołomiony tym ciosem i zareagować na emocjach czy nie? Bo na chłodno to faulował Główka.

Kurde, trochę niektórzy powinni ochłonąć, to ciągnięcie na siłę polskich zawodników jest obrzydliwe. Gdyby Briedis nie odpowiedział tym łokciem a Główka by go tak jeszcze kilka razy sfaulował to pewnie nikt z kibiców Główki by się zająknął, że coś było nie tak, tylko by nawet chwalił, że taki wojownik a boks to sport dla twardzieli. No to jest dla twardzieli i łobuzów a Główka trafił na bardziej charakternego łobuza.

Nie znam się na MMA, kto mi odpowie? Czy ciosy łokciem w takiej pozycji w jakiej był Briedis, bite z samej ręki na szczękę rzeczywiście są takie groźne? Bo ja tu widziałem złośliwy cios na odczepne ale bez większej siły ani zamachu.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 17-06-2019 00:17:00 
Naprawdę nikt z was nie widzi tu winy promotora? Oszczędzanie na każdym kroku, wyjazdy Polaków po jakichś Drozdach itp.. Mamy mistrza świata jednego czy drugiego i on jedzie na obcy teren? Bo promotorowi się to lepiej kalkuluje finansowo.. Żal panie Wasilewski, żal..
 Autor komentarza: maurycy
Data: 17-06-2019 01:04:32 
kanapowyekspert i wszyscy Tobie podobni..
https://youtu.be/OZPjzR4YIH8
Proszę pooglądać film z tego ujęcia i powiedzieć jeszcze raz z pełną odpowiedzialnością,że ten łokieć nie zrobił na Głowackim wrażenia.
Oczywiście zgadzam się z tym,że Krzysiu zrobił błąd idąc na wymianę jak został mocno naruszony-było to nieprofesjonalne zachowanie,ale to nie jest kur.. mma żeby jakiś łotewski pies zadawał mu niedopuszczalny cios z łokcia. Sędzia to przykład upoślodzonego człowieka, który nie powinien sędziować nawet bitwy dwóch wykopujących się spod ziemniaka stonek. Dawno większego wałka nie widziałem i mam nadzieję,że sprawiedliwości stanie się zadość i przynajmniej Dorticos ustrzeli tego brudnego pajaca Briedisa
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-06-2019 07:57:20 
Łokciem w szczękę za cios w tył głowy?
I to wytrenowanym ciosem.
Pierwsze na odjęcie punktu, drugie na dyskwalifikację.

@snierzyn
Promotor Główki nie jest organizatorem turnieju i nie ma takich zasobów jak Sauerland czyli organizator
A może ma więcej?

Może miał więcej kasy niż Rosjanie aby ściągnąć Drozda do Polski?
Poza tym Włodarczyk nie zasługuje aby wydawać na niego kasy bo może strzelić focha jak w walce z Palaciosem...
 Autor komentarza: freeball
Data: 17-06-2019 10:07:49 
A czy Wy wszyscy nie widzieliście ze pierwsze powalenie polaka przez Briedisa było po ciosie w tyl glowy
 Autor komentarza: Callisto
Data: 17-06-2019 11:11:56 
@Up

Zgadzam się i też mnie dziwi że nie jest na to zwracana uwaga. Ostatni cios kończący, przy pierwszym KD, był właśnie na tył głowy Krzyśka i był to cios trafiony, bo w trakcie jego przyjmowania Krzysiek już był zamroczony i leciał na deski.

Poprzez nagromadzenie błędów sędziego ta walka powinna być uznana za nieodbytą. Konie i kropka.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 17-06-2019 14:49:56 
Dopiero teraz miałem okazję obejrzeć walkę na spokojnie i w dobrej jakości. Nie czytałem komentarzy, ale zapewne moje przemyślenia po części pokrywają się z tym co zostało już tutaj napisane (tym lepiej).

1. Rzadko obrażam bokserów, ale Mairis Bredis to wyjątkowa ku&!#a. Perfidna i przebrzydła. To co zrobił ten wsiok i na takim poziomie to odpowiednik dzisiejszego Jamesa Butlera. Wstyd i skandal.

2. Robert Byrd niech spierdala na emeryturę wzorem Joe Corteza. On kurwa nie wiedział gdzie jest i co się dzieje. Przecież po tym napierdalaniu po gongu on obserwując reakcje ludzi (!) wokół ringu odmachał Głowackiego kończąc walkę, a dopiero po chwili zreflektował się, że ludzie krzyczą iż skończyła się runda i był gong. WTF!

3. Temat tego łokcia. Na początku myślałem, że Głowacki trochę przyaktorzył i jego reakcja była przesadzona, ale na powtórkach widać, że ten łokieć miał prawo nim wstrząsnąć, bo był zadany wręcz idealnie na szczękę, w tempo i ze sporą siłą jakby oglądało się UFC. Cios, który dodatkowo został spotęgowany tym, że Głowacki absolutnie się go nie spodziewał i nie widział. Cios zadany łokciem, a więc twardą i wręcz ostrą krawędzią kości, do tego stopnia że aż odskoczyła mu głowa.

4. W takim przypadku kiedy faul jest zamierzony i perfidny sędzia odejmuje 2 punkty (lub nawet z miejsca dyskwalifikuje). Tak, 2 punkty, nie jeden! Poczytajcie regulamin i obejrzyjcie walkę Oscar Rivas-Jason Pettaway jak tam po dupie dostał Rivas za intencjonalny faul. Sędzia powinien też dać Głowackiemu 5 MINUT (!) na dojście do siebie tak jak po ciosie poniżej pasa czyli ewidentnym faulu zamiast poganiać go do kontynuowania walki co zrobił Byrd.

5. Po tym ciosie łokciem Głowacki nie doszedł do siebie i nastąpił ten knockdown. Ok, był liczony, ale wstał i te 60 sekund wraz z końcem rundy powinno mu pozwolić oczyścić głowę i nieco odsapnąć (jak zabrzmiał gong to po KD nie dał sobie zrobić krzywdy), ALE... dostał regularny wpierdol i był bity jak pies przez 10 SEKUND po gongu!!! 10 sekund w ringu mając nogi z waty i będąc zranionym to wieczność! To i ten łokieć absolutnie wypaczyło wynik tej walki, która sama w sobie jest jedną wielką farsą i odkąd boks oglądam, a oglądam długo, to jest TOP10 skandali w tym sporcie biorąc pod uwagę stawkę i rangę całego wydarzenia.

6. Polskiej stronie nie pozostaje nic innego jak w trybie pilnym składać protest do odpowiednich organów, bo podstawy ku temu są niezaprzeczalne. Przyponę tylko walkę Barthelemy-Mendez, którą oglądałem na ESPN, która uznana została za nieodbytą po ciosie SEKUNDĘ po gongu, a nie tak jak w tym przypadku, regularnego bicia przez dobre 10 sekund zawondnika nieprzytomnego.

https://www.youtube.com/watch?v=xTMchTfy-YA&feature=youtu.be&t=638

Walka to książkowe 'No Contest' i za taką powinna zostać uznana, a Głowacki powinien zachować pas. Co jednak z tego? Odebranego zdrowia, upokorzenia i śladów w psychice po takim nielegalnym wpierdolu nikt mu nie zwróci. Po takich ciosach jakie zebrał naprawdę ciężko się wraca i może mieć nawet po karierze. Został perfidnie oszukany i tylko idioci mogą twierdzić inaczej.

7. Oddzielny punkt dla samego Breidisa. Jaką kur!@#ą trzeba być żeby w ten sposób w ringu bokserskim zajebać łokciem i jeszcze się z tego śmiać w wywiadzie? Jakim totalnym skur!@#nem trzeba być żeby robić sobie jaja i głupio się śmiać z tego, że słyszało się gong, ale mimo tego napierdalało nieprzytomnego rywala? Do obydwu rzeczy przecież ten ponoć praworządny były policjant przyznał się w wywiadzie po walce. Ci Łotysze powinni na nim psy wieszać, a nie wiwatować jak debile. Już po walce z Gevorem powinien pożegnać się z turniejem, a tu po takim skandalu będzie walczył w finale. Tfu! Nikomu nie życzę losu Magomeda Abdusalamowa, ale mam nadzieję, że Breidis ponownie zagości na te ostatnie 1-2 walki w karierze w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: raflo
Data: 17-06-2019 16:41:19 
racja, ukarać Głowackiego i Briedisa a walkę uznać za nieodbyta.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.