TYSON FURY: CZUJĘ, ŻE WILDER BĘDZIE UNIKAŁ REWANŻU, CHCĘ JOSHUY!

Tyson Fury (27-0-1, 19 KO) będzie nalegał na rewanż z Deontayem Wilderem (40-0-1, 39 KO), choć obawia się, że druga strona będzie teraz go unikać. "Król Cyganów" rzuca więc również rękawicę w stronę Anthony'ego Joshuy (22-0, 21 KO).

- Mam dziwne przeczucie, że w tej chwili Wilder będzie unikał tego rewanżu. Tym bardziej, że teraz będę tylko lepszy z walki na walkę. Mogę pokonać ich wszystkich. Musimy dać brytyjskim kibicom największą walkę w historii, czyli mój pojedynek z Joshuą. Doprowadźmy do tego. Cały kraj na to czeka, ja tego chcę i chcą tego kibice. Póki co jedynymi osobami, które raczej tego nie chcą, to obóz Joshuy - powiedział "Król Cyganów", który nie może pogodzić się z werdyktem sędziów.

- Wszyscy oglądający walkę mówią teraz o kontrowersjach i moim zwycięstwie. Ale za jakiś czas wszyscy o tym zapomną, a historia będzie mówiła o remisie. Zabrano mi największy powrót w historii boksu - żali się niedoszły mistrz WBC.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RSC1
Data: 03-12-2018 23:06:05 
Wilder nie ma motywacji sportowej aby dać Furyemu rewanż

Obronił pas i nie potrzebuje znowu z nim walczyć.

Chyba że przemówią argumenty finansowe.
 Autor komentarza: RSC1
Data: 03-12-2018 23:06:05 
Wilder nie ma motywacji sportowej aby dać Furyemu rewanż

Obronił pas i nie potrzebuje znowu z nim walczyć.

Chyba że przemówią argumenty finansowe.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-12-2018 23:12:47 
Dokładnie, najbardziej naturalną teraz rzeczą jest unifikacja pasów między AJ a Wilderem. Ale Fury dostanie przynajmniej jednego z nich. Czekają nas znakomite walki. Może być tak:

- Aj vs Wilder
- AJ vs Fury
- rewanż Wilder vs Fury
- rewanż AJ vs Fury
- rewanż AJ vs Wilder

a może i trylogia się gdzieś przydaży. Rewelacja.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 03-12-2018 23:16:10 
Zgadzam się. Pora teraz na walkę AJ z Wilderem. Najlepiej już w kwietniu.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-12-2018 23:17:18 
errata: "przydarzy"!
Ale blamaż, idę klęczęć na grochu.
 Autor komentarza: tyler
Data: 03-12-2018 23:30:51 
Nie wydaje mi się by doszło do walki Antona vs Wildera 13 kwietnia. Alabama nie wyjdzie na Wembley po tej szmirze którą pokazał w sobotę. Koniecznie będzie musiał załatwić jakiegoś orła przez KO, aby się przekonać że "śmiercionośny cios" powróci i może zmienić oblicze konfrontacji, gdy dostaje się na czajnik i przegrywa na punkty.
Jak dla mnie powinno dojść do rewanżu z cyganem, gdyż brakuje mi konkretnego wyniku i nowego czempiona.
 Autor komentarza: RSC1
Data: 03-12-2018 23:40:53 
Nie sądzę aby Fury miał odwagę wyjść do AJ
Musi pokonać jakiegoś orła nie zaliczając desek aby upewnić się że jest nie do znokautowania.

Podwójne dechy z Wilderem sprawiły ,że ma uraz psychiczny i nie czuje się komfortowo i na siłach aby wyjść do AJ
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-12-2018 23:44:00 
wie ze fury jest za silski wiec lepiej wziac duzo z aj i tam sprobowac
 Autor komentarza: tyler
Data: 03-12-2018 23:48:00 
Maniek nie dogadają się na 13, ni uja :)
 Autor komentarza: Bromantan
Data: 03-12-2018 23:48:00 
Nie zapomnijmy o warunkach jakiś czas temu Fury chciał 60 do 40 dla niego podziału zysków teraz po tej porażce bedzie chciał podtrzymać takie warunki albo będzie chciał równego podziału na co Hearn słusznie zresztą sie nie zgodzi. Na kwiecien zapowiada sie Joshua Whyte,
 Autor komentarza: gluton
Data: 04-12-2018 00:42:22 
Fury rozegrał ich wszystkich
Cygan rozdaje tu karty a akcje ich wszystkich spadły.
Mistrz!!
 Autor komentarza: leon84
Data: 04-12-2018 00:55:57 
Up
A to Fury przegrał z Wilderem? :D Ciekawe...Fury ograł by Joshue bez problemu,bo AJ jest wolniejszy od Wildera i w porownaniu do niego,by na deski Fjurego nie posłał.AJ pewnie na wiosnę z Whytem,Millerem albo Pulewem.Na Wildera też sie nie zdecyduje,wiec pozostaje rewanż.
 Autor komentarza: Storm
Data: 04-12-2018 02:08:53 
Up
Nawet Wilder nie protestował jak po walce Fury na ringu powiedział mu że jest 2 najlepszym w wadze ciężkiej. Tylko ludzie z teamu Wildera pokazywali na palcach że leżał dwa razy jakby kompletnie nie znali zasad boksu zawodowego. Ale zachowanie Wildera i na ringu po walce i na konferencji nie pozostawia złudzeń. Wie że walkę przerżnął. Wnosząc z tego uważam że Wilder podpiszę nawet mniej korzystny kontrakt na walkę z AJem bo wie że może polec w rewanżu z Furym a wtedy pieniążki koło nosa. Niech więc zrobią tym razem eliminator do Furego. A Fury który w tej walce nie był jeszcze w dobrej formie niech potrenuje zrzuci rdzę do końca i później zetnie łeb zwycięzcy.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-12-2018 08:41:29 
leon84

A czemuż to miałby Joshua nie posłać na deski Fury'ego ?. Fury ma już cztery dechy w karierze i najwyraźniej nie jest to czymś nieprawdopodobnym wysłać go na matę. Jak Fury będzie pajacował, to Joshua zrobi to samo co Wilder, siłe ciosu ma zbliżoną, więc mogą być to równie ciężkie dechy. A jak Tyson trafi na nie tak wyrozumiałego i doświadczonego sędziego jak Reiss to może nawet przegrać przed czasem..
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 04-12-2018 08:50:18 
Furry obawia się rewanżu z Wilderem bo wie ze nastepnym razem może nie wstać, dlatego huczy do AJa, ten jest wolniejszy, nie chaotyczny, bardziej poukladany boksersko........wypisz wymaluj idealny rywal dla stylu i myczków Furrego. Łatwa wygrana na pkt.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 04-12-2018 09:46:55 
Na pewno z jednej strony team AJ cieszy sie, ze Wilder to paralityk, z drugiej strony pewnie mniej, ze powoli Fury wraca do formy. Za to alabama mimo, ze styl robi walke slabo, zasuszony, zeby miec kondycję zająca,ktorej nie bylo. Joshua powinien na ryzyku i kurwie wpasc, połamać mu te chude łapy przy linach i skonczyc najśmieszniejszego czlowieka na swiecie. Fury jak sie nie zachla bedzie jeszcze lepszy, i tu bedzie wiecej problemow.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 04-12-2018 10:18:47 
Fury jest w grze. Wydawało się przed walką że dostanie KO i już nie będzie sensu robić walki z AJ. A teraz się okazuje że ludzie będą chętni obejrzeć i rewanż z Wilderem i walkę z AJ.

Kiedyś w wadze półciężkiej ciężkiej między sobą walczyli Roy Jones Tarver i Glen Johnson a potem dołączył Chad Dawson który po dwa razy walczył z Glenem i Antonio.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 04-12-2018 10:19:17 
Bum z Alabamy po sobotniej przegranej nie wyjdzie juz do Furrego.
Furry przez 3 lata stoczyl 2 walki-z Seferim i Pianeta, dlatego bum byl chetny bo myslal ze wygra. Teraz Furry bedzie jeszcze lepszy, bo forma powoli wraca, wiec skoro Wilder nie dal rady to co bedzie za pol Roku w rewanzu?Deklasacja lub KO. Wilder jest obsrany, siedzi cichutko i lize rany.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 04-12-2018 10:21:56 
Teraz jest tylko jedno pytanie- czy najlepszym ciezkim jest Joshua czy Furry.
Joshua nie bedzie chcial walki z Furrym bo pokazal ze bez formy jest lepszy od Wildera, a nie ma pasa, wiec po co ryzykowac walke z Furrym. Moze pieniadze przemowia.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-12-2018 10:26:39 
Spodziewałem się, że obaj, Wilder i Fury, dzięki temu remisowi będą mieli teraz dochodowy rewanż w UK, tradycyjnie na złość Hearnowi i AJ, a widać, że obaj bardziej myślą o walce z AJ.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 04-12-2018 10:28:08 
Według tych co mają dość tych wszystkich pasów. Ci co uznają że mistrzem jest ten co pokonał mistrza. Chyba że mistrz zakończy karierę. To mistrzem nadal jest Tyson Fury. Tu nawet nie potrzeba pasa. Bo mistrzem linealnym był w 1997-1998 roku Shannon_Briggs któremu dali zwycięstwo nad Foremanem który nie był wtedy mistrzem z pasami bo z nich zrezygnował a nie przegrał w ringu.
 Autor komentarza: Mike1980
Data: 04-12-2018 10:50:30 
trzeba spojrzeć z perspektywy Hearna a nie kibica, Hearn z budżetem 1mld$ na gale oraz z mocnymi zawodnikami w stajni obecnie rozdaje karty; AJ to dojna krowa, którą można doić przez kolejne kilka lat organizując walki z szeroko rozumianą czołówką, pomijając ryzykowne opcje typu DW, TW czy LO. Fakt za walkę z każdym z nich można zarobić 2-3 razy więcej niż za walkę z szeroko rozumianą czołówką, ale istnieje realne ryzyko utraty pasa. Zatem czy lepiej zarobić 1x40 mln=40 mln, czy 10 x 15-20 mln=150-200 mln (2 walki rocznie przez 5 lat). (TF doskonale to rozumie i mówi o tym w świetnym wywiadzie, którego udzielił J. Roganowi) Przy czym inkubując Joshuę Hearn zyskuje coś ponadto - renomę promotora, który potrafi prowadzić interesy zawodnika w taki sposób, że optymalizuje jego zyski, a to będzie przyciągać do niego kolejnych zawodników = jeszcze większy hajs $$$. Całość układanki trzyma się dobrze, bo zawodników takich jak TF, dla których priorytetem jest mierzenie się z innymi a nie $ i lęk przed jego stratą, jest dziś jak na lekarstwo. Hearn zresztą powielił niezawodny model braci Kliczków i w najgorszym przypadku pozostaje czekać aż nasyci się kasą, władzą i sukcesem do tego stopnia, że będzie "musiał" podjąć ryzyko.
 Autor komentarza: boxing
Data: 04-12-2018 11:27:06 
Ramirez82

Trzeba pochwalić jednak Wildera, ze dał wrócić Tysonowi Fury.

AJ to następca biznesowy W Klitschko - tutaj cudów bym się nie spodziewał, zresztą stało się tak jak myślałem i kiedyś to tutaj napisałem - szybciej Wilder Walczył z Furym niż z AJ.

A swoją drogą ciekawe co zrobią bo Fury + Wilder - mogą mocno ograniczyć dochodowość imprez z udziałem AJ - kibice mają swój rozum- mieli bohatera ale się rozpił i rozćpał - ale tarza mają dwóch bohaterów ;)

Reasumując promotor musi coś z tym zrobić.
 Autor komentarza: boxing
Data: 04-12-2018 11:29:31 
Jest tutaj jeszcze jeden aspekt - którego zwykły kibic nie zobaczy - polityczny.

Bo w wielkiej Brytanii przy Brexicie jeśli emocje obywateli nie zostaną skanalizowane - czyli rozładowane tak w imprezie masowej patrz mecz - czy publicznym mordobiciu - patrz walka na stadionie - opowieści o królewnie rodem z USA już długo nie pociągną.
 Autor komentarza: leon84
Data: 04-12-2018 20:21:28 
@MLJ
Dlaczego?Bo AJ jest dużp wolniejszy od Wildera i przewidywalny.Nie bez przyczyny Wilder ważył w tej walce 96kg,bo wiedział,że musi być bardzo szybki.Jak Joshua wyjdzie tak spompowany jak z Kliczko,to nie dość,że nie trafi Fjurego,to zostanie znokautowany.W walce Wilder,z AJ faworytem u mnie Wilder,bo jest szybszy i ma cegłówkę w rece,a co do sędziego,to dalszy przebieg walki potwierdza,że słusznie nie przerwał walki,bo Fjury na koniec zerwał sie jeszcze do ataku,a poza tym media by go zjadły za wypatrzenie wyniku.Nawet Wilder po walce przyznał,że sedziował dobrze.Do tego moj szacun dla Wildera,że przyznaje,że był gorszy i nie krzyczy,że wygrał mimo tych dwoch nokdaunow.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.