HEARN: ZDANIA NIE ZMIENIAM, FURY TO NAJMNIEJ WIDOWISKOWY BOKSER

Promotor Eddie Hearn nie wycofuje się ze swoich słów, że Tyson Fury (27-0, 19 KO) jest najmniej widowiskowym pięściarzem, jakiego widział.

Szef stajni Matchroom Boxing, która promuje m.in. Anthony'ego Joshuy (22-0, 21 KO), zdenerwował tym Fury'ego na tyle, że ten zablokował go na Twitterze. Hearn przyznał, że reakcja 30-latka go zaskoczyła. Niczego nie zamierza jednak odwoływać.

- Podtrzymuję to, co powiedziałem. Jest rozrywka w ringu i jest rozrywka poza nim. Poza ringiem Fury to złoto, ale nie widziałem go nigdy w widowiskowej walce w ringu - oświadczył.

Mimo to Hearn chciał mieć Fury'ego w swojej stajni. Pięściarz upublicznił niedawno wymianę maili z promotorem, a Hearn potwierdził, że rozmawiał z nim na temat walk pod auspicjami jego grupy.

- To prawda, że mieliśmy spotkanie w Monako, a ja zaoferowałem mu potyczki z Tonym Bellew i Dillianem Whyte'em. On jednak wolał pojedynki z Seferim i tym gościem z Włoch [Francesco Pianetą]. Jasne, że chciałem go mieć. Niezależnie od tego, jak nudny jest w ringu, tworzy kontrowersje. Ludzie chcą go oglądać. Problem w tym, że kiedy już oglądają, nie dostają tego, co obiecywał. Bardzo chciałem, żeby zaboksował z Bellew i Whyte'em. Teraz czeka go inna duża walka [z Deontayem Wilderem]. Mam nadzieję, że wygra, ale nie wierzę, że mu się uda - powiedział.

Fury zaboksuje z Wilderem, mistrzem WBC w wadze ciężkiej, 1 grudnia w Los Angeles.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 13-10-2018 12:34:08 
Fury jak nastolatka.Blokuje na Twitterze i już.Ciekawe czy na Facebooku i Instagramie też zablokował Edka..
 Autor komentarza: BezStraha
Data: 13-10-2018 13:08:40 
Po czym wnosi te swoje opinie? Czy w swojej wypowiedzi gdzie przytoczył jakieś walki czy momenty nudy z Furym w akcji?
Po tym co wypowiada Edi to mam wrazenie to biurkowy gryzipiórek ,nie mający za wiele ciekawego do powiedzenia na temat boksu a tym bardziej sportu. Jego wypowiedzi maja dyskryminować ewentualnych przeciwników jego gwiazd. Sa juz po prostu tendencyjne i głupie, nie maja pokrycia w rzeczywistości.
Dobrze by było żeby ten fałszywy pajac zniknął z boksu.
Jak widac nikt nie chce go miec za promotora ...Usyk, Miller tylko maja z nim współprace menedżerska ,a Fury jak widać go wyśmiał i obnażył.
Do negocjacji w sprawie Wilder - Joshua ma przystąpić ojciec Eddiego ,bo z gowniazem nikt już nie chce gadać.
Fury był efektownie bijącym pięściarzem z fajnym balansem i praca nóg. Do tego jeszcze lubi w ringu wyglupy i pajacowanie co podoba sie publice.
Na pewno efektowniej boksuje niż ociężały i jednowymiarowy Whyte.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-10-2018 13:19:22 
Jest w tym coś Fury cwaniakuję i pajacuję poza ringiem robi show nie mogę powiedzieć bo jest a raczej był szybki z walki z Kiczką i dobra praca nóg i szybkie recę ale to było w 2015 roku teraz za 2,5 miesiąc 2019 rpk fury po przerwie Narkotykowo - alkoholowej ale gość mnie nie porywa ma ponad 2 metry waży coś ok 125 kg a nie ma nokatujacego ciosu szczęka podejerzana deskiz Pajkicem i Cunighamem to potwierdzają.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-10-2018 13:30:04 
Waga ciężka to i ciężkie ciosy, dlatego Fury ze swoim baletniczo - pykającym stylem do tego nie pasuje. Do tego pajacowanie i konferencyjne błazenady które podobać się mogą co najwyżej młodzieży i ludziom których jarają także takie postacie jak Artur Szpilka.
Mam nadzieję że Wilder zrobi swoje i odprawi tego błazna. Wole już Denotaja ze swoim pokracznym stylem, ale przynajmniej nokautującego jednego za drugim, aniżeli mistrza jednej walki z którego niektórzy robią tu niemal boga ringu.
Fury ma teraz ogromną szanse udowodnić że jest prawdziwym mistrzem wagi ciężkiej. Niech pokaże nie tylko taniec i pacanie, ale i mocne ciosy, krew i pot..
A zyska tym szacunek wielu, w tym mój..
 Autor komentarza: BezStraha
Data: 13-10-2018 14:26:03 
Autor komentarza: MLJ

Nie badz ignorantem i marudzącym dzieciakiem ;)) ...boks to szermierka na pieści i to jest piękno boksu ,ale jak ktoś się nie zna boksie to potrzebuje krwi, fauli, cepów i nokautów.


W wieku 30-stu lat ma zmienić styl? ...jego uwarunkowania fizyczne (długie nogi i ręce ,tyczkowata budowa) nie zrobią z niego Tysona Majka czy Holiego. R.Bowe był tylko jeden. Wskaz mi boksera czołówki ,który w połowie kariery zmienił styl na efektywniejszy i lepszy w HW. Prócz Vitalija K. i Holyfilda nie ma chyba nikogo.
Oczywiście że pasuje do HW ...atlecie-Vladovi pokazał boks i pewnie sztangiście-Joshui i cepiarzowi-Wilderowi tez by pokazał jak się boksuje, gdyby nie przerwał kariery.
Nie jestem fanem Furego, ale bokserem jest porządnym, mimo wszystko na te chwile 70-30% na Wildera.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 13-10-2018 15:07:09 
Edi ma trochę racji, jesli chodzi o Tysona. Tak się niestety składa, ze dla zdecydowanie większej ilości fanów, tzw. "Januszy", czy "Niedzielniaków", liczy się mordobicie, krew, nokaty. Jak ktoś nie jest efektowny, ale za to k@rewsko uzdolniony, dobry technicznie, mądrze boksujący, to już jest be. Dlatego Fury nigdy nie zsotanie wystatczająco doceniony przez ogół kibiców. Nie ma co się tym przejmować, bo nawet taki ktoś, jak Usyk ma swoich hejterów.

Ja na miejscu Herna, zacząłbym sie martwić ewoluowaniem stylu AJ, bo ten pomimo, że staje się mądrzejszy i efektywniejszy, to jednak część "Januszy" zaczyna narzekać, co miało swoje odzwierciedlenie, w tym, że Wembley ostatno nie było pełne.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-10-2018 15:09:45 
Co by Fury zrobił to zwykła gdybologia. Na razie to pokonał Kliczkę po wyjątkowo nędznej (między innymi też z winy Włada) do oglądania walce i na tym się skończyło. Ale zachowuje się po tym fakcie jak wieloletni dominator z długa na kilka kilometrów listą wartościowych zwycięstw.

A Twój nick nic mi nie mówi, poza tym że nazywasz dorosłych ludzi gówniarzami czy dzieciakami i od jakiegoś czasu się udzielasz (zazwyczaj mędrkujesz)..
 Autor komentarza: Minister1989
Data: 13-10-2018 15:21:27 
Eddie ma świętą racje,poza ringiem tak,ale w ringu NIE...
 Autor komentarza: Bromantan
Data: 13-10-2018 15:28:07 
Niestety Fury w ringu nie ma nic ze swojego imiennika Mikea Tysona. Gościa naprawde ciężko sie oglada a te pajacowanie i rozkładanie rąk w ringu wcale nikogo nie rajcuje a juz na pewno nie publiczność. Hearn ma racje a Fury odrzucił jego propozycje bo mógłby przegrac zarówno z Bellew jak i z Whytem co pokazały jego dwie ostatnie walki. Tak więc skok na kase z Wilderem i później ponowna emeryruta. Ciekawi mnie tylko ile zapłacą mu za tą walkę.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 13-10-2018 15:29:38 
trashtalk

Boks to widowisko tak samo jak każdy inny sport.Ma przynosić jak największe zyski a potrzebna do tego jest popularność sportu i samego zawodnika.
Fury jest jaki jest, sprzedaje się całkiem dobrze a z Edkiem sobie dogadują i tyle.
 Autor komentarza: ktosik
Data: 13-10-2018 18:27:49 
Hearn chciałby żeby AJ tak trashtalkował bo to sie = $
Dlatego sam teraz bierze czynny udział w mediach, bo tamten to raczej z tych milczących.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 13-10-2018 19:15:32 
Autor komentarza: ktosikData: 13-10-2018 18:27:49
Hearn chciałby żeby AJ tak trashtalkował bo to sie = $

Tak, na pewno. Bo póki co, AJ ledwo zapełnia stadiony...
 Autor komentarza: ktosik
Data: 13-10-2018 22:33:47 
Autor komentarza: Ramirez82
Data: 13-10-2018 19:15:32
Tak, na pewno. Bo póki co, AJ ledwo zapełnia stadiony...

Wiesz jaka jest zasada wśród bogatych ?
Stale im mało , co z tego jak stadiony zapełnia skoro można jeszcze więcej zarobić z telewizji
Czym więcej osób [nie tylko na stadiony] przyciągnie Ajot tym więcej u Harna funciaków w kieszeni, dlatego sam zaczął się w pyskówki wdawać za milczka Ajota
 Autor komentarza: BezStraha
Data: 14-10-2018 10:49:48 
Autor komentarza: MLJ

Spoko ,nie chciałem Cie obrazić ,wiec marudzący dzieciak to z przymrużeniem oka.
Jesli "mędrkuje" to zawsze w mojej wypowiedzi staram to poprzeć jakimś argumentem.


Dalej sie upieram ze Fury to dobry bokser ,który w swojej karierze cały czas się rozwijał.
Na początku był dość pokraczny ,później lepiej mu to wychodziło a z Vladimirem to go upokorzył i obił. Był wręcz genialny ,tym ze 12 rund utrzymuje swój styl, robi plan i kontroluje walkę.Pięknie Vlada oszukał.
Walka nie nosiła ładunku emocjonalnego jak w walach szpliki ,ale dla mnie była efektowna.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.