WIDEO: ADAMEK LŻEJSZY OD MILLERA O 40 KILOGRAMÓW!

Od kiedy tylko zakontraktowano pojedynek wiadomo było, że Jarrell Miller (21-0-1, 18 KO) będzie dużo cięższy niż Tomasz Adamek (53-5, 31 KO). Przed chwilą dowiedzieliśmy się, jaka jest między nimi różnica.

Pierwszy na wadze pojawił się nasz "Góral", wnosząc na skalę 227 funtów, czyli 103 kilogramy. Jego przeciwnik zanotował aż 317 funtów, czyli 143,7 kilograma! Łatwo więc policzyć - czterdzieści kilogramów!

- On będzie uciekał przez parę rund, ale moje rozmiary zrobią różnicę - powiedział Amerykanin. Poniżej wideo z ceremonii ważenia.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Furmi
Data: 05-10-2018 20:03:42 
I teraz zaczynam wierzyć w Tomka jeszcze bardziej. Jarrella poniosła brawura trochę ;)
 Autor komentarza: MLJ
Data: 05-10-2018 20:03:56 
U Millera same uda waży tyle co pół Adamka..
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 05-10-2018 20:05:10 
Miller bez robienia kupy waży pewno 101 kilogramów - to taka jego amerykańska strategia
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 05-10-2018 20:05:42 
i nowy produkt w McDonalds USA McMiller
 Autor komentarza: piotr
Data: 05-10-2018 20:14:36 
Kownacki to chudzina, mimo, że razem trenują.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-10-2018 20:33:07 
Czy przypadkiem ktoś z teamu Adamka nie twierdził że Tomek waży 97 kg przed rozpoczęciem właściwego obozu?? Coś takiego mi się kojarzy. Jak więc mamy rozumieć 103 kilogramy? 6 kilogramów do przodu na ciężkim obozie na Florydzie gdzie jest gorąco i wilgotno?!
Co oni za dużo teściowej mieli czy jak? Zamiast postawić maksymalnie na wydolność i szybkość wnoszą 103 kilogramy? Co Chycki chce ustawić Adamka na przepychanki? xD
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 05-10-2018 20:34:09 
BigMiiler
 Autor komentarza: Mike555
Data: 05-10-2018 20:37:42 
Fakt. Należało albo maksymalnie schudnąć i mieć maksymalną wydolność albo maksymalnie przytyć żeby nie dać sie popychać. Jednak Adamkowi leży pierwsza opcja i miało byc poniżej setki. Dziwna waga. Ze względu na wiek i konieczność przepychania takiego tucznika obstawiam KO na Adamku do 8 rundy.
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 05-10-2018 20:44:20 
128 z wachem miał ha ha ,trzeba to nagrac jutro
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 05-10-2018 20:44:25 
O urwał, widzieliście kto siedzi na stołku i kibicuje Adamkowi??

41:51.... BLADŁORF!
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 05-10-2018 20:45:26 
140 kilogramowy knur, ja pier**le!
 Autor komentarza: Piesel
Data: 05-10-2018 20:46:18 
Blackdog z 97 to pewnie była podana do publiczności, chociaż bie wiem co by to miało na celu jak Miller i tak wniósł swoje xD
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-10-2018 20:47:14 
Przepychanie z kimś takim nie miało by sensu nawet jakby Adamek do 120 kg przytył. Nie ta siła, wielkość itd.
Maksymalna wydolność zaś i szybkość by się przydały. Ale widać mają swoją filozofie pt: "po co się przemęczać" i ciężko im ustawić dietę tak by Adamka pozbawić przez tyle obozów tych 5-8 kg zbędnych które kompletnie nic mu nie dają.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 05-10-2018 20:49:56 
O kuźwa drugi Butterben! 143 kg szok! Sam jestem ciekaw jak on wogole bedzie sie poruszal po ringu w takim stanie. Tak czy inaczej adamek ma już 42 lata to dziadek staruszek kondycyjnie już słaby nie da rady uciekać przed ta maciorą przez 12 rund bądzmy poważni on go wkoncu dopadnie przy linach i znokautuje. Mozna uciekac 6 rund ale nie 12. Adamek zostanie znokautowany taka jest prawda. Serce zawsze przegrywa a rozum wygrywa.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 05-10-2018 21:03:38 
Tak, tak, podniecajcie się wagą, że maciora, tucznik, świnia, dźwigiem go na ring będą wnosić, itd. Mam wrażenie, że niektórzy to Millera w akcji nie widzieli, ale co się dziwić jak większość tutaj się udzielających boksu nie ogląda, a jak ogląda to nie potrafi wyciągnąć właściwych wniosków i nie rozumie tego co ogląda. Miller nie da Adamkowi odetchnąć, będzie cały czas przed nim, cały czas robił presję, bił po dołach, a w bliskim dystansie przyklejał się, wieszał, zamęczał tą masą i cały czas pracował, bo nawet jak wątły Adamek będzie chciał przyklinczować to Miller mu na to nie pozwoli odpychając jak szmacianą lalkę.

Jest takie mądre powiedzenie - "looks can be deceiving" i tak jest w przypadku Millera, to nie jest prosty tłuczek i mało ruchliwy słoń. To ogromna kobyła z zadziwiającym jak na takiego dużego murzyna work rate, poruszający się żwawo, mający dobrą przednią rękę bokser, którego skillsy są tutaj mocno niedoceniane (może nie te w obronie, bo przy takiej ilości wyprowadzanych ciosów siłą rzeczy musi się odsłaniać). Spadną co niektórym kapcie w nocy z Soboty na Niedzielę oj spadną i zaraz będą płacze, że to Adamek taki słaby, idę o zakład xDD
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 05-10-2018 21:04:17 
BlackDog,
naprawdę myślisz, że mieliby problem żeby zbić u Adamka do 97 z Chyckim na pokładzie? przecież nikt nie może być aż tak nawiny.
Po prostu uznali, że to jest właściwa waga, a ciosy Adamka muszą mieć jakąś "wymowę", żeby chociaż odrobinę studzić zapędy Miller. Z Chyckim w obozie można w ciemno zakładać, że nieco wyższa waga jest elementem taktyki.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 05-10-2018 21:10:08 
Ale odyniec !! Jak chlapnie Adamka to głowę bedziemy szukać w drugim rzędzie. Nie wiem czy przez tą masę ciosy Górala będą w ogóle robiły jakieś wrażenie na Millerze jeśli chodzi o wątrobę.
 Autor komentarza: LiszTHC
Data: 05-10-2018 21:24:23 
@Autor komentarza: NietrzezwyTomasz

Musisz strasznie nienawidzić Polaków, skoro tak hejtujesz Adamka. Zobacz tylko, jaki on jest szczupły przy tym tłustym hamburgerze, a jaką ma łapę!! Prawda jest taka, że Miller będzie całą noc zjadał lewe proste Quick Handsa. Jeśli Tomek będzie miał taką pracę nóg jak w walce z Arreolą, będzie szybki, a bóg da siłę oraz zdrowie, to będzie 12:0 dla wielkiego Polaka, patrioty oraz filantropa. Tyle w temacie *mic drop*.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-10-2018 21:28:24 
StewRoid

Nie sądzę by 103 kilogramowy Adamek był lepszy niż ten który waży 95-97 kg. Po prostu nie wierzę w te bajki o mocniejszym ciosie. Ba nie zdziwiłbym się gdyby Adamek bił nieco mocniej będąc lżejszym dzięki dynamice. Ale nawet jeśli założymy że masz rację i biłby trochę mocniej to o ile? 5%? I co mu to by miało pomóc?!
Taktyka? A co to za taktyka? Adamka ciosy nie zatrzymają kogoś takiego jak Miller. Nie ma na to szans chyba że ten byk ma jakiś ukryty defekt.

Natomiast - 5 czy nawet 8 kilo balastu dałoby Adamkowi szybkość i lekkość. Dynamika też byłaby odrobinę lepsza. Wydolność raczej też by tylko zyskała bo przecież nogi dźwigały by prawie dychę mniej. Same plusy. Jaki byłby minus? Brak mocy? A od kiedy to Adamek w ciężkiej ma polegać na mocy i sile?

Ja to mam wrażenie że po prostu mu się nie chce poświęcać na tym etapie kariery i woli jeść do woli, napić się browara i nie napinać zbytnio bo wie że już wyżej nie podskoczy na tych ostatnich podrygach. A zarobić i tak zarobi, formę jako taką wyrobi treningiem itd.

103 kilogramy jako najlepsza opcja dla Adamka? No way. Nie uwierzę choćby Chycki mi badania pokazywał... To po prostu nie ma sensu.

Pomijam fakt że nawet Adamek 95 kg by zapewne oberwał od Millera co natomiast mogłoby mu dać te 95 kg to to że Miller by się musiał za nim naganiać bo Tomek byłby i szybszy i lotniejszy. Szybciej by reagował. Mógłby wtedy się pokusić myślę o znacznie lepszą postawę.

Ale co ja tam wiem.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 05-10-2018 21:32:50 
Bardzo dobra analiza @NT, niestety, jak zwykle spotyka się z dezaprobatą tutejszej gawiedzi. Miller to bardzo przyzwoity technicznie zawodnik jak na standardy HW, choć niektórzy idioci twierdzą, że nie posiada on nic poza masą, z której też się nabijają. Wiara w Adamka związana jest tylko i wyłącznie z faktem, że jest on Polakiem. Tomek był świetnym zawodnikiem, ale nigdy w HW, a w lhw i cruiser. Jakikolwiek inny wynik niż zwycięstwo Millera byłoby tutaj sensacją.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 05-10-2018 21:32:54 
ak njgrubszy i jm najgrubszy, przypadek? nie sadze
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 05-10-2018 21:37:51 
bigmillera kiedys złapali moze teraz to jakis efekty uboczne

https://www.mmamania.com/2014/8/10/5986847/glory-heavyweight-jarrell-big-baby-miller-suspended-csac-failed-drug-test-kickboxing
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 05-10-2018 21:50:12 
Dalej daję Tomkowi niewielkie szanse, ale po ważeniu troche wzrosły, waga Millera świadczy słabo o obozie przygotowawczym to raz, a dwa te 140 kg trzeba nosić i napędzać tlenem, mcMillerowi może zabraknąć pary na końcówkę, zobaczymy...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 05-10-2018 21:56:44 
Ponad 140kg jakiś czas temu rozpatrywał bym jako żart... Niemniej Miller nawet przy takiej masie nie ma brzucha, jest po prostu strasznie nabity.
Tomasz będzie miał strasznie ciężko, ciosy knura przez gardę będą zabijać.
No ale tego się spodziewać należało i pewnie było ćwiczone.
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 05-10-2018 21:57:22 
Dla wszystkich hejterow......zapamietajcie ze to ja mowilem!! ADAMEK WYSOKO NA PKT (w opini kibiców), u sędziów minimalnie wygra. Boksersko dwie półki wyżej Góral, szybkosciowo też, jeśli starczy wydolnosci to miler ograny jak dzieciak. TO JA MÓWIĘ ...DEADPOOL
 Autor komentarza: BOXER
Data: 05-10-2018 22:02:28 
Ciekawe jak Wilderowi by wchodziły wiatraki w taką skałę .
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 05-10-2018 22:03:20 
Przed Abellem kiedy Adamek ważył 102,8 było mówione że te 1,5 kg to przyrost mięśni i większa siła
 Autor komentarza: gerlach
Data: 05-10-2018 22:04:34 
40kg...jaja jak balony....
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 05-10-2018 22:04:41 
Za Duża zdecydowanie Waga Millera z Adamkiem to może przejdzie nie powiem bo gośc rusza się zadaję ciosy ale facet wogle nie trzyma diety wpier hamburgery bez opamiętania przy tym nie ma 2 metry jak WILDWE żeby wzrost niweolowal ta nadwagę
ale z kimś z ścisłego topu nie mówie o Wilderze czy Joshule bo oni są poza zasięgiem dla każdego.

ale nawet z takimi fighterami jak Pulew , Breezella, Whyte, miałby e ma nimi problem jakby walka przekroczyła np. 8 mą runde co pokazała walka Millera z Duhapassem.
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 05-10-2018 22:04:50 
Z reszta do uslyszenia z soboty na niedziele. A wszystkim tym co adamkowi wiek wypominaja to pezypone kilka nazwisk-Foreman, bracia Kliczko, Hopkins w LHW, stary Floyd, Pacman, Marquez, (38 letni Tyson który był top w 2004), Holyyfiel. Można tak wymieniac w nieskonczonosc, i mieć nadzieję i wiare ze adamek będzie jednym z nich
 Autor komentarza: Doctore
Data: 05-10-2018 22:09:03 
Mój Boże, tak sobie pomyślałem co taki Miller zrobiłby z gitem Szpilką. Pozamiatałby go nawet ciosami przez gardę. Szkoda że to Szpilka z nim nie walczy, teraz będę trzymał kciuki za Waszkę, żeby wybił mu z głowy boks i umożliwił karierę w MMA
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 05-10-2018 22:24:47 
Niestety, ale jutro Tomek zderzy się ze ścianą.
 Autor komentarza: gluton
Data: 05-10-2018 22:28:51 
Miller ma chyba tego samego dietetyka co Kownacki:)
Ale tyle mięcha to jakaś parodia!!!
Tomek wykończy go do 6. rundy!!!
Czarny salceson nie ma dynamiki .Musialby przytrzymać i uderzyć.
Cyrk !!!
Wary i udziska Millera warzą więcej niż Adamek
 Autor komentarza: Darkmanx
Data: 05-10-2018 22:32:15 
kurwa jebana maciora
 Autor komentarza: gerlach
Data: 05-10-2018 22:32:58 
Tak, Miller to agresor, ofensywny zawodnik, znosna technika (ale tez niedociagniecia), dobrze sie czuje ze swoja masa, bardzo aktywny, ale tez nie przesadzalbym z tymi peanami pod jego adresem, bo walka z G.Washingtonem nie wygladala tak rozowo. Miller tam mial troche momentow z brakiem tlenu, a przeca Washington byl statyczny jak muszla klozetowa. Adamek nie bedzie przed nim stal i czekal.

103kg Adamka? I tak bedzie dwa razy szybszy i lepszy kondycyjnie, a mysle, ze te 103kg dodaja mu pewnosci siebie na plaszczyznie psychologicznej. On taka wage ma juz dosc dlugo. Nie wiem czy bym chcial wazyc te 97kg na takiego giganta. Ale mozliwe, ze macie racje, 97 siadloby lepiej.

Co do walki, faworyt jest tylko jeden. Na papierze. Na szczescie nie musi to znalezc potwierdzenia w ringu. Adamek ma wyzsze IQ, lepszy warsztat, szybkosc. Jesli bedzie w stanie sie ruszac pelnych 12 rund, lewo, prawo, to knur moze miec rowniez problem z tlenem, szybkoscia w okolicach 8-9 rundy. Bedac Adamkiem na pewno stawialbym wlasnie na to, ze Jarrell bedzie wozil 143kg po ringu, moze go zaczac frustrowac nieuchwytnosc Gorala, moze kilka bledow popelnic. No ale to musialaby byc walka zycia Adamka i bez ani pol bledu jak np zasniecie z Molina, gdzie zwyczajnie pokpil w koncowce rywala. Porazka Millera bylaby supersensacja w bokserskim swiatku, ale w Polsce juz niekoniecznie.

Typuje, ze Adamek bedzie dawal lekcje boksu sfrustrowanemu Millerowi, ale czy dotrwa do konca i czy wygra na punkty... Ciezko.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 05-10-2018 22:38:38 
Jest jeden aspekt, Miller nigdy nie walczyl z klasyczna wschodnioeuropejska szkola boksu i jesli Adamek sobie przypomni oldskulowe abecadlo to gdzies tam to moze sprawic jakies problemy Millerowi. Ale wiecie, Adamek jest dawno po past prime i nie mamy sie co czarowac. Kibicuje mu mega zeby to przetrwal, ale tez ciekawe czy po strzale od Moliny nadal tak trzyma cios (choc on akurat zawsze szczena z tatrzanskiego granitu).
 Autor komentarza: gluton
Data: 05-10-2018 22:39:31 
Co niektorzy wyciągają wnioski bardziej niż absurdalne.
Ze niby 103 Adamka to katastrofa, ale 140 Millera to świetna taktyka.
Ja stawiam na Adamka, ktory wykończy ten wór słoniny .
Ewentualnie końcowe rundy to stojący w miejscu worek treningowy, który może i dotrwa ale zostanie stłuczony na kwaśne japco.
Pewnie że może Adamka zlapać, ale to jakies 20% szans przy tej wadze.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 05-10-2018 22:42:05 
Miller bardzo silny fizol Kloc powiedział trochę stylem przypomina Whyte otechnicznie ale bardzo silny z tym że waży od Angola 18-20 kg więcej.
Miller prędzej czy później kiedyś się doigra to sporą nadwagą jak zwalczy nie mówie już z Joshuą czy Wilderem ale np. z Whytem , Pulewem , Ortizem ,szkoda ze Povietkin jest świeżo po porażce bo Ruska bym absolutnie nie skreślał z Millerem anawet widział faworyta nie mówiać już o Parkerze.
ta 25 kilgramowa nadwaga kiedyś da znać o sobie jak zawalczy cały dystans z kimś z topu

tTomek jeśli nie che dac się stłamsić to cały czas musi być uważny lotny na nogach unikać lin nie skreślam ałkowicie Admaka ale faworytem nie jest dodatkowo

Niestety Gala ewditenie robiona pod Hamburgera Millera raz promotor Amerykanina , dwa walka w Usa wywiady tylko z Millerem prawie wogle nie z Adamkiem wyrównane rundy będą szły na korzyść Hamburgera.
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 05-10-2018 22:49:20 
Niektórzy debatują czy Adamek powinien ważyć 101 czy 99 by uciekać przed Millerem, ale ten waży 15 kilogramów więcej niż w walce z Wachem, który jest 20 kilogramów cięższy od Adamka!!!- więc moim zdaniem to czy Polak waży 1,5 kilograma więcej czy miej nie ma aż tak dużego znaczenia.
Miller nie ma strasznie dynamicznego ciosu, ale jak sobie teraz oglądam walkę z Wachem to widzę, że ciosy Polaka spływały po nim jak po kaczce, to co może zrobić mu Adamek.
Wprawdzie Cus D'Amato powiedział, że każdy bokser ważący powyżej 90 kg jest w stanie znokautować każdego innego, ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić(jak pewien redaktor przegranej poprzedniego prezydenta w wyborach).
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 05-10-2018 22:53:36 
Nietrzezwy wyolbrzymiasz Millera poza tym bez urazy ale zachowujesz się jak Zawisny zakompleksiony typowy Janusz Bokserski
a co Miller to jakiś wirtouoz dobry technik nie rób z gościa killera Bo Wachu parę razy go skarcił Duhapppas to nie jest też wirtuoz a nie dał się stłamsić Millerowi
Ewentualnie Wygrana Millera na Adamkiem to żaden wyznacznik ze ma szanse wygrać z ścisłą czołówką.
Szanuję Adamka bardzo za to co zrobił dla Polskiego Boksu ale ostatnią w miarę solidna mimo że przegraną walkę stoczył z modym wtedym w prime Głązkowem który był w niezłym dużym gazie m a tam Adamek w końcówce zaakcentował i glazkow miał pewne problemy.
potem już po prime walki z Spzilką Moliną + 41 lat skoń
czone robią swoje
 Autor komentarza: gerlach
Data: 05-10-2018 22:53:47 
Przesadzacie, Miller sie swietnie czuje ze swoja waga. Tlamsi tym rywali, przy czym jest strona aktywna zawsze. Jego problemem jest - o czym jeszcze do konca nie wie - mobilnosc Adamka. Po prostu Miller nie walczyl jeszcze z nikim takim. Byleby Adamek zmykal z pod lin, nie dal sie tez niczym zlapac znienacka. MOVE, MOVE, MOOOOVE!!! ; )
 Autor komentarza: gerlach
Data: 05-10-2018 22:56:47 
@StaryWyjadacz

sztuka bokserska nie polega li tylko na tem by trzasc rywalem kazdym ciosem ; ) Adamek moze ladowac serie. Jesli Miller bedzie wolny, to moze zmiescic i 4-5 w jednym ataku. W punktacji to akurat moze sie odbic. Wch nie ma ani ciosu, ani serii ciosow, wiec on faktycznie Millerowi niewiele mogl robic. Nic, zobaczymy.
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 05-10-2018 22:58:26 
Ta kontuzjowana ręka Wacha to pewnie też nie przypadek, bo z jednej strony brakuje mu dużej dynamiki, ale z drugiej przy tej masie nawet jak trafi na gardę, czy bark to nie pozostaje to bez śladu.
 Autor komentarza: StaryWyjadacz
Data: 05-10-2018 23:02:28 
Jak oglądam Millera i Adamka, to od razu przypominam sobie Wimbledon z 2012 roku kiedy Radwańska grała z Williams.
 Autor komentarza: nyger1
Data: 05-10-2018 23:38:02 
miller to bokserskie dno,tylko gabaryty robia robote a co sie wiaze z gabarytami odpornosc na ciosy ,ma tez jako taka kondycje i zadaje sporo ciosow ktore jednak nie waza tyle co mowi waga ,nie ma pojedynczego konczocego ciosu,no ciekawezestawienie miller strasznie sie meczyl z wachem srednio tez wypadl z duhpa czy jak mu tam ,a adamek mimo 42lat nie wydaje sie jakos strasznie wyeksplotowany pozatym boksersko jest 2 klasy wyzej niz miller ktreg taktyka polega tylko na by stlamsic rywala ,gdyby adamek mial z 5 lat mniej bylby murowanym faworytem co do szpilki to mi sie wydaje z ejest juz po szpilce ,mimo mlodego wieku jest juz rozbity niestety szpilka z walki z wilderem faworytem wyraznym z millerem ,podniecacie sie tym millerem a kogo on wogule pokonal ??nawet jak pokonal sredniaka to wymeczyl i swje poprzyjmowal z wachem mial mase trudnosci chociarz wach to taki duzy worek do bicia ktory wszystko przyjmie i malo odda ale przetrwa a miller mial z ni rwa walke
reasumuja adamek moze millera ograc watpie by dal sie stlamsic millerowi
 Autor komentarza: bad
Data: 05-10-2018 23:39:09 
@liszTHC
całą dekadę bylem za Adamkiem , głównie sercem, ale w tym przypadku nie ma mowy o heitowaniu Polaka. Po prostu obaj są na takim etapie swojej kariery. Miller każdym zwycięstwem pnie się w górę, a Adamek lepszy juz nie będzie. Ludzie którzy sądzą że Miller nie wytrzyma tego kondycyjne są w wielkim błędzie. To będzie tylko kwestia czasu. Miller jest jednym z najbardziej aktywnych zawodników HW. Jeśli nie skończy się na punkty to będzie TKO
 Autor komentarza: miroz
Data: 05-10-2018 23:51:09 
a mmnie sie jedno rzucilo w oczy. ze Adamek nie odbiega ud Millera warunkami poza lekko wzrostem i super duzo waga. miller nie jest takim freakiem jak np whyte itp. w sensie długie łapska itd. Mam wrazenie ze miller jest po prostu gruby/umiesniony ale nie jest naturalnym ciezkim. IMHO
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-10-2018 00:46:06 
Jak czytam te wasze komentarze, jak to Adamek wspaniale obskoczy Millera to mi się smiac chce. Millera to mize powstrzymac gosc, ktory bedzie sie z nim wymieniać ciosami i mocno bić, a nie drobny i uciekajacy po ringu Adamek. To nir ma szans sie powieść.
 Autor komentarza: ckwilk
Data: 06-10-2018 01:12:03 
chyba się sterydów nażarł, ale w USA to nic nie znajdą
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.