JOSHUA BYŁ ZAGROŻONY, ALE TO ON ZŁAMAŁ POWIETKINA!

Anthony Joshua (22-0, 21 KO) był w sporych tarapatach, ale opanował sytuację i to on zastopował w siódmej rundzie bardzo dobrze dysponowanego Aleksandra Powietkina (34-2, 24 KO)!

Pierwsza runda trochę rozpoznawcza, ale już w końcówce krótki lewy sierp pretendenta sprawił, że pod mistrzem ugięły się nogi. Inna sprawa, że chyba źle stał. Po przerwie "Sasza" okazał się szybszy w akcji prawy na prawy, rozbijając noc AJ-a. Kibice zgromadzeni na Stadionie Wembley zdali sobie wtedy sprawę, że rosyjski challenger rzeczywiście może być sporym zagrożeniem dla ich ulubieńca.

JOSHUA: POWIETKIN BYŁ TWARDY, TERAZ CHCĘ TYLKO WILDERA >>>

Na początku trzeciego starcia Powietkin znów trafił obszernym prawym. Anglik zrozumiał, że musi podkręcić tempo, bo przeciwnik jest sprytniejszy. W końcówce podgonił trochę kilkoma szybkimi lewymi prostymi. Na starcie czwartego skontrował z kolei rywala prawym podbródkowym, rozcinając mu lewy łuk brwiowy. To była pierwsza runda na pewno wygrana przez championa. Piąta odsłona to kilka jabów Brytyjczyka, lecz najmocniejszy cios - prawy overhand, zadał Powietkin. AJ natomiast uderzał jakby z lekką rezerwą, obawiając się mocnej bomby "Saszy".

STATYSTYKI CIOSÓW >>>

W połowie szóstej rundy Joshua trafił bardzo mocno krótkim prawym. Niemal każdy byłby zraniony, tymczasem pretendent przyjął to bez zmrużenia oka. W 80. sekundzie siódmego starcia nastąpił przełom! Powiekin zagapił się, a Joshua zranił go akcją lewy-prawy na szczękę. Gdyby Aleksander przewrócił się, zapewne lepiej by na tym wyszedł. Ale ustał, przez co AJ poprawił piekielnie mocnym lewym sierpowym i kolejnym prawym, posyłając przeciwnika na deski. Powietkin wstał na dziewięć i jasne było, że to początek jego końca. Anthony trafił prawym krzyżowym, poprawił lewym hakiem w okolice czoła, a wszystko skończył prawym sierpem. Sędzia wkroczył do akcji w odpowiednim momencie, bo gdy przerwał walkę, zamroczony Rosjanin poleciał po raz drugi na matę ringu.

TYSON FURY: PUNKTOWAŁBYM JOSHUĘ LEWYM PROSTYM CAŁĄ NOC! >>>

W konfrontacji mistrza olimpijskiego z Aten (2004) i Londynu (2012) lepszy okazał się Joshua, broniąc tym samym tytułów mistrza świata wagi ciężkiej federacji IBF, WBA i WBO.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 22-09-2018 23:57:41 
Aj ma charakter ale czuje w kościach, że Wilder go znokautuje
 Autor komentarza: Rocky80Balboa
Data: 22-09-2018 23:59:27 
cieszcie sie zaslepiency ze zwyciestwa swojego cipka. co za zenada, gosc walczy z jedenascie lat starszym past prime a janusze lykaja to wszystko i siezachwycaja. kazdy trzezwo myslacy obiektywny fan boksu wie o co w tym wszystkim chodzi. nigdy joshua nie wyjdzie do wildera ani furego bo by obsral sie. jak mozna zachwycac sie kims kto ma mega przewage warunkow fizycznych plus 11 lat roznicy wieku hahaha bez jaj rzygam tym
 Autor komentarza: Zartan
Data: 22-09-2018 23:59:52 
Miała to być najtrudniejsza walka Antka i była , moim zdaniem trudniejsza niż z Władkiem. Jednak czy można mówić o jakiś problemach AJ? Dla mnie Wilder go kończy i robi samą szybkością a Fury w formie wypyka Joshue. Anthony jest jakiś wolny i dzisiaj nie swój...
 Autor komentarza: krzysiek123777
Data: 23-09-2018 00:00:58 
no dokładnie Wilder go zniszczy dość gładko każdy się o tym przekona może nie ma super techniki ale jest szybki i ma cios petarda
 Autor komentarza: BezStraha
Data: 23-09-2018 00:01:18 
rozwalony łuk brwiowy to z faulu...to ustawiło dalszy ciąg pojedynku.
ogólnie joshua słabo i bardzo dużo fauli.
 Autor komentarza: Nestor
Data: 23-09-2018 00:01:44 
Powietkin już w 5 rundzie zaczął zwalniać, 6 ledwo przeżył, a w 7 polował na pojedynczy cios. Ma swój wiek, musiał być czysty, ale i tak super wypadł. Natomiast Joshua moim zdaniem daleko nie zajedzie - jest dziurawy i robi wrażenie usztywnionego. Na razie trzymają go pod kloszem, ale za niedługo wypłynie na na prawdę szerokie wody i wtedy skończy się pompowanie balona...
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:02:02 
Moim zdaniem, walka wymagała po prostu dużej ostrożności. Powietkin zawsze chętnie nadstawia twarz - AJ musiał go ustrzelić.
 Autor komentarza: krzysiek123777
Data: 23-09-2018 00:02:23 
joshua chyba dużo saa w siebie laduje bo powolny się robi tylko sile Wilder fury ortiz wygrywają z nim
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-09-2018 00:02:49 
Mimo porażki to szacunek dla Povietkina wyszedł walczyć i wygrać i powiem wiecwj do 7 rundy Povietkin wygrywał na punkty ale Joshua to panczer atleta wystarczył moment i trafił czysto i ko żaden zawodnik na świecie by tego nie przetrwał.
Ale trudna walka dla Joshui ale kolejny wielki pojedynek wygrał miał złamany nos niemrawo rozpoczoł walke dla mimo że nie walczył z Wilderem to nr jeden na świecie.
Povietkin pokazał się z dobrej strony przedostawał się do półdystansu trafiał Aj a przegrał z dwoma wielkimi Mistrzami dalej grozny scisła światowa czołówka
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-09-2018 00:03:46 
Walki Joshua vs Wilder nie będzie...
Anglik z Wilderem nie ma szans, a pasy trzeba będzie przytrzymać ile się da
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:04:21 
Nestor,
co Ty pieprzysz, że daleko nie zajedzie jak już ma trzy pasy i zarobił pewnie ze 100 milionów na ringu. Zapełnia Wembley... Daleko nie zajedzie?
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:04:40 
To nie była dobra walka AJ'a, miał spore problemy do 3-4 rundy, dużo zbierał, ale chłopak ma ten mistrzowski charakter. Kolejne megacenne doświadczenie. Joshule tą walkę zrobiły ciosy na korpus i jak poczuł krew to dokończył. Brawa dla sędziego że puścił rosjanina po pierwszym nokdaunie, był on cięzki, mógł śmiało przerwać..
Sasza zaskoczył świetną szybkością, dobrym okiem, no ale pare centymentrów mu brakowało..
Zajebista walka, duży ładunek emocji..
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 23-09-2018 00:04:43 
Pojedynek był bardzo dobry, ale nie było tu niespodzianek. Sasza pokazał kawał dobrego boksu, ale wieku nie oszuka. Natomiast AJ robi duże postępy.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-09-2018 00:05:01 
chamy i prostaki tu taj są szkoda komentować robi się syf logują się tu małolaty gówniarze.
neich redakcja coś z robii i zacznie banować gówniarzy
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-09-2018 00:05:02 
chamy i prostaki tu taj są szkoda komentować robi się syf logują się tu małolaty gówniarze.
neich redakcja coś z robii i zacznie banować gówniarzy
 Autor komentarza: teanshin
Data: 23-09-2018 00:06:58 
Tak jak dokładnie przewidziałem, Sasza będzie parł do przodu aż się nadzieje na jakąś kontrę. AJ złamany nos na początku walki, pierwsze 2 rundy wygrane przez Povetkina, potem 5 i 6 też. Wbrew temu co niektórzy sądzą przez te 7 rund wcale nie było widać wieku Povetkina.
 Autor komentarza: Rocky80Balboa
Data: 23-09-2018 00:09:24 
taaaak teraz Whyte pozniej inny cwok a Wilder nigdy, banda cwokow. komentatorzy wejdzcie mu w d...pe bez mydla. ten ciemniejszy idz za kelnera
 Autor komentarza: Yabolpunk
Data: 23-09-2018 00:10:17 
Mam idiotyczne przeczucie że ta walka była dogadana.. Tuz przed nokaltem kiwneli se głowami i zaraz sie cyrk zaczął.
Obym się mylił.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 23-09-2018 00:10:36 
Wysyp nowych nicków.Czuc dresem.
Miał rację Wilder że uciekał przed Povietkinem.
 Autor komentarza: leon84
Data: 23-09-2018 00:11:11 
Widzę,że widzę to podobnie jak inni tutaj.I Hearn i AJ zdają sobie sprawę,że z Wilderem i Furym się przegra.Teraz pewnie Whyte albo jakiś średniak co zagrożenia nie bedzie stanowił.Wilder chociaż podejmuje wyzwanie i walczy z Furym.AJ sztuczny mistrz.Czekam na nastepców Hrgovica czy Dubois
 Autor komentarza: Rocky80Balboa
Data: 23-09-2018 00:12:23 
i co z tego ze joshua bedzie kisil pasy, jak zakonczy kariere kazdy prawdziwy fan boksu bedzie wiedzial, ze byl chronionym przecietniakiem
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:12:47 
Ale ból dupska fanów Wildera, bo tak na dobra sprawe została tylko w nim nadzieja by pokonać brytyjczyka.
Zamiast się cieszyć że przed chwilą mieliśmy ciekawa walkę w HW ze zmianami sytuacji to deprecjonowanie wygranej Aj'a
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 23-09-2018 00:14:34 
Niech redakcja zajmie się tym chamstwem z komentarzy.Da się skutecznie blokować IP.Niestety robi tu się szambo i szkoda komentować cokolwiek.
 Autor komentarza: Koko
Data: 23-09-2018 00:15:10 
"cieszcie sie zaslepiency ze zwyciestwa swojego cipka. co za zenada, gosc walczy z jedenascie lat starszym past prime a janusze lykaja to wszystko i siezachwycaja. kazdy trzezwo myslacy obiektywny fan boksu wie o co w tym wszystkim chodzi. nigdy joshua nie wyjdzie do wildera ani furego bo by obsral sie. jak mozna zachwycac sie kims kto ma mega przewage warunkow fizycznych plus 11 lat roznicy wieku hahaha bez jaj rzygam tym"

Lecz się chłopaku. Jestem wielkim fanem saszki od zawsze, ale dzisiaj musiał uznać przewagę Joshuy, który oebcnie w HW jest najbardziej kompletnym bokserem. Co do cipka i zarzutów, że gość z walczy z apst-primeami i ma dobeiranych przeciwników to ebz komentarza, przypomne tylko, że w 18 zawodowej walce trzepnął Kliczkę od którego odbijali się wszyscy rpzez poprzednie 10 lat, a po drodzę zdążył jeszcze łyknąć innych kozaczków typu Breazele, Martin, Molina, Whyte podczas gdy Wilder do 30 walki walczył z gośćmi z bramek i kelnerami z węgier. Sznaujmy się...
 Autor komentarza: adam77
Data: 23-09-2018 00:15:20 
aj powoli przejmuje styl kliczki i powoli robi się nudny Powietkin go dzisiaj ośmieszył wchodził w niego jak tylko chciał i kiedy chciał Povietkinowi to wygrania zabrakło tylko i włącznie brak kondych
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:15:25 
Horus1983

Zanim oficjalnie odwołano walkę Povietkina z Wilderem, ten drugi już był w samolocie powrotnym.
Nie mam żadnych wątpliwości że Wilderowi się wtedy upiekło, Povietkin by go znokautował, tym bardziej że był młodszy..
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:16:02 
@MLJ

Szkoda w ogole komentować ten lament. Jak Wilder po problemach wygrał z wiekowym, ale groznym Ortizem, okazał sie mega kozakiem. Jak AJ po mniejszych problemach zdemolował wiekowego, ale groznego Powietkina, to jest chujnia.
 Autor komentarza: Rocky80Balboa
Data: 23-09-2018 00:16:06 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Rocky80Balboa piszący z IP: 82.23.224.227 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


to nie bol dupska fanow Wildera tylko komentarze prawdziwych, obiektywnych kibicow boksu. Jak mozna zachwycac sie tak pompowanym, marketingowym produktem i nie widziec jak robia wszystko aby nie przegral i nabijal w butelke polglowkow? zenada
 Autor komentarza: Callisto
Data: 23-09-2018 00:16:42 
AJ przegrywal bardzo wyraznie na punkty az do samego momentu przerwania walki. Nie trafial niczym, sam przyjmujac wiele, byl wolny, tracil balans. Ciekawe czy starczy na Wildera i Furego, bo moze byc z nimi ciezko.
 Autor komentarza: adam77
Data: 23-09-2018 00:17:29 
"który oebcnie w HW jest najbardziej kompletnym bokserem"

idz spac bo bredzisz
 Autor komentarza: Yabolpunk
Data: 23-09-2018 00:18:15 
Horus1983
jak ci czuc dres to se go wypierz albo pod nosa se nie chuchaj sznurku wiejski.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 23-09-2018 00:18:24 
albo AJ był wolny albo Povietkin miał swój dzień.
 Autor komentarza: Koko
Data: 23-09-2018 00:18:44 
Pokaż mi bardziej kompletnego. Fury, Wilder? Proszę Cię... Wilder, którego po ringu gonił średniak Szpilka, czy Fury, któego jedynym osiągnieciem jest walka kabaret z Kliczką ?
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:19:39 
Rocky80Balboa
Chroniony prz\ecietniak? chyba ty mozgowo to przecietnie chociaz jestem zbyt hojny...
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 23-09-2018 00:19:54 
Co wy pieprzycie jak to AJ boi sie Wildera, jaoś to ten drugi unika wyzwań poza Ortizem.
 Autor komentarza: Yabolpunk
Data: 23-09-2018 00:19:58 
Użytkownik Yabolpunk piszący z IP: 159.205.77.149 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: cybulski
Data: 23-09-2018 00:20:15 
Afrykański tchorz ma taki plan zeby przeczekać Wildera. Przypominam, że Wilder ma już 33 lata rocznikowo, nie jest już młodzieniaszkiem. Tak naprawdę za jakieś 3 lata ktoś boksujący w taki sposób jak on, może zwyczajnie stracić tak dużą siłę ciosu oraz połamać sobie łapy. Za 3 lata Wilder może być naprawdę daleki od swojego prime'u i wtedy nagle tchórzliwa afrykańska s.ka planuje cudownie poinformować wszystkich z tym pajacem Hearnem: słuchajcie W KOŃCU UDAŁO SIĘ DOPROWADZIĆ DO WALKI!

HAHAHAHHAHAHAHAHA
Niezła ściema dla naiwnych fanów tego leszcza, peeeeeewnie, 'w końcu się udało' hahahha. Ten tchórz MA W PLANACH przeczekać Wildera i informuję tu kazdego - specjalnie łamie wszelkie negocjacje, urywa i unika porozumienia. Tchórz ma w planach wyjsc do Wildera gdzies za 3 lata jak ten bedzie mial juz 36 lat, znacznie mniejsza dynamikę, kontuzje, połamane łapy.

Wilder powinien dać tchórzowi DWA LATA - jak afrykański tchórz w 2 lata nie zdecyduje się stanąć jak mężczyzna do walki to NIGDY POTEM NIE DAĆ MU ŻADNEJ WALKI! Żadnej walki dla tchórza. Historia go rozliczy - miliony szybko się skończą a historia go rozliczy jak będzie się chował po kątach przed prime Wilderem czy Fury'm.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:21:21 
adam77,
no, Powietkin dzisiaj ośmieszył AJ. Niestety cytryna wyciśnięta po trzecim trafionym ciosie.
Taki był plan na walkę z Ruskiem. Zaczekać aż Ruski zacznie bijatykę, wtedy wjechać kilkoma z pełną siłą. Sasza o mało nie wypadł z butów. Ten lewy sierpowy pod koniec mógł mu wyrwać głowę.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:22:07 
cybulski
Masz na mysli ze Wilder przeczekal cala swoja kariere? 40 walk i 3-4 nazwisak ktore cos znacza? Z kim walczyl w 17 walce? Bo AJ w 17 zdobyl tytul...
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 23-09-2018 00:22:15 
Jak dla mnie Joshua w koncu pokazal ze nie ma papierowej glowy . Walka bardzo czysta , Joshua cioseem prostym wwwwybilby z glowy boks Povietkinowi w pozniejszych rundach .... Joshua do chwili nokautu mogl przegrywac na pkty , ale zakonczyl to starcie bardzo profesjonalnie.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 23-09-2018 00:22:29 
@cybulski

A czy mame wie ze cpiesz afrykanczyku zanim zajadac banane?
 Autor komentarza: Koko
Data: 23-09-2018 00:22:39 
Co za debile pieprzą że Antek ma plan przeczenia Wildera %-) Jak chłopak wyszedł do Kliczki w bodajże 18 walce zawodowej. Do kliczki, który wycierał mordami przeciwników ring od lat i nawet się przy tym nie pocił %-). W tym czaie Wilder gdzieś w stodole w Alabamie obijał kolejnego gamonia, żeby nabić 30-0-0 jak najman

Ludzie litości
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 00:22:40 
Ten kto myśli wiedział że Powietkin to kawał boksera. I to dziś dobitnie udowodnił. AJ trochę wysztywniony, trochę może i zaskoczony. Wolniejszy, nie dawał rady trzymać Powietkina w dystansie i wyłapywać tych ciosów. Ta akcja z rozbiciem nosa go "wyłączyła" na długo z pojedynku. Nie wiem jak można by to punktować ale nie powiedziałbym że miał przewagę. Facet ZDECYDOWANIE za mało używa lewej ręki. Ma warunki, ma moc ale korzystać z tego jeszcze tak super to nie potrafi. Jednak Klik był w tym mistrzem. Tak jak i w minimalizowaniu ryzyka.
AJ mógł się przejechać na tym sztywnym boksie z Powietkinem.
W sumie za samą postawę AJ-owi piątka się nie należała ale te zakończenie... No cóż. Piekielny cios to piekielny cios. Czy przegrywasz czy wygrywasz jak masz do odpalenia takie rakiety to możesz odmienić losy każdego pojedynku.

Brawa dla obu. Bardzo szkoda że Saszy zmarnowali mocno kariery kawał tymi dopingowymi bzdurami. Jestem mocno przekonany że POWIETKIN BYŁBY PRZEOGROMNYM ZAGROŻENIEM dla Wildera i w momencie ich planowanego starcia by po prostu Wildera POKONAŁ.
On by go znokautował w szczególności że był wtedy w najmocniejszym gazie.

Joshua go ubił ale jak już Saszka nam zwolnił. Bo zwolnił. Zaczął łapać trochę ciosów i zawiódł refleks. A poprawek dostał co niemiara. Straszny twardziel ale takich serii od AJ-a nie wytrwa nikt.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 23-09-2018 00:23:32 
AJ w przeciwieństwie do Wildera WYSZEDŁ do Povietkina, a jakoś zapominacie jak to Wilder miał kłopoty z Ortizem.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:23:56 
Cybulski, spokokojnie, Wilder na razie robi to o co chodzi AJ, nie podpisał kontraktu na walke.
 Autor komentarza: Poirot
Data: 23-09-2018 00:24:00 
Sasza zamiast po pierwszych dwóch otrzymanych ciosach wejść w klincz albo przykleknac to starał się odpowiadać. Głupota. Z koniem się nie kopiesz. Niby taki doświadczony zawodnik, a taktycznie rozegrał to fatalnie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:24:10 
Rafał slow motion

A jak Wilder przegra z raz czy dwa w ciągu tych dwóch lat to odpuścisz Joshule obowiązek walki z Denotajem czy będziesz nieubłagany ? :)
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 23-09-2018 00:25:11 
Nie wiem jak mozecie pisac ze dla AJ brakuje ciagle tego czegos ... naprawde sporo mu nawkladal do glowy Povietkin , jakos AJ uustal wszystkie czyste ciosy . Powietkin ma niezle jebniecie w lapie ....
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 23-09-2018 00:25:20 
Yabolpunk
Dres numer jeden.Słowo "se".Ciekawe. 500+ już odebrane?
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 23-09-2018 00:26:31 
Hejterzy w natarciu.
Joshua trzymany pod kloszem xDDD
Joshua cipek itp. xDDD
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:26:42 
BlackDog,
pełna zgoda. Plan na walkę był taki, żeby trafić w którymś momencie i natychmiast dobić. Nie jestem wielkim fanem Josha - sztywny, przepakowany, bez kondycji...Natomiast jak się urwie ze smyczy, to uśpi każdego.
 Autor komentarza: iron4
Data: 23-09-2018 00:26:53 
adam77
Zgadzam się z Tobą i nie rozmawiaj z burakami.Oni zawsze będą widzieć to co chcą.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 23-09-2018 00:27:01 
Do czego Joshule potrzebny Wilder?Do srania?
Przecież on zarobił za tą obronę prawie 30 mln dolarów.
U niego pretendenci i sparingpartnerzy zarabiają więcej niż Wilder za swoje walki. Hahahaha
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 00:27:23 
"Na razie trzymają go pod kloszem, ale za niedługo wypłynie na na prawdę szerokie wody i wtedy skończy się pompowanie balona..."

Jakim IDIOTĄ za przeproszeniem trzeba być by wystrugać takie coś o gościu któremu ściągnęli niesprawdzonego mistrza (notabene któremu dawano w wielu przypadkach 50 albo i więcej % szans na wygraną), o gościu który ma w rekordzie kilka nazwisk z topu (a ma 22 walki!!) w tym ścisły top i takich geniuszy jak Powietkin, Klitschko...

Ja pierdzielę. Jak walczenie z takimi gośćmi to trzymanie pod kloszem to ja nie wiem z kim musiałby walczyć żeby nazwać to inaczej... Trzeba by go do ringu z nosorożcami albo lwami wypuszczać chyba...

Kretynizm lvl hard.
 Autor komentarza: MotylPszczola
Data: 23-09-2018 00:27:26 
Autor komentarza: Yabolpunk
Tez to zauwazylem , dziwne to bylo.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:28:15 
@strzelacz

Widocznie dla niektorych, jak AJ nie przejechał sie po takim Powietkinie bez problemow, tzn ze jest cienki. Bo wiadomo, Powietkin to bum na strzał.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:28:25 
Autor komentarza: wojtyla85Data: 23-09-2018 00:22:07
cybulski
Masz na mysli ze Wilder przeczekal cala swoja kariere? 40 walk i 3-4 nazwisak ktore cos znacza? Z kim walczyl w 17 walce? Bo AJ w 17 zdobyl tytul...

Daj spokój Rafałkowi chłopak znowu jest na przepustce z Tworek.

Trzeba kończyć komentowanie bo się gównoburza zaczyna
 Autor komentarza: AdRem
Data: 23-09-2018 00:28:26 
Naprawde emocjonujaca walka. Oczywiscie zaraz po fala hejtu musi spasc na jedna ze stron ze strony ykspertow. tutaj jest nia AJ. Panowie chlop juz teraz wlasciwie osiagnal wszystko. Duzy szacunek dla niego ze udalo mu sie przechylic szale na swoja strone bo z tak dysponowanym Sasha wydaje mi sie ze kazdy w ciezkiej mialby problem wlaczajac Fury'ego, Wildera i Wlada. Troche brakuje mu szybkosci i to moze zostac wyekspolowatowane przez Wildera ale przypominam ze sam Wilder ledwo przetrwal ostatnia swoja walke. Ortiz byl bardzo blisko. Oni nie sa z kosmosu, w ciezkiej sa zawodnicy ktorzy sprawiaja im problemy. Ale pokonuja przeszkody i ida do przodu. Wlasnie tak buduje sie legende.
 Autor komentarza: januzs
Data: 23-09-2018 00:29:13 
Wilder moze byc za szbki dla AJ , po tym co zobaczylem nie wierze ze AJ czegos mocnego nie wylapie
 Autor komentarza: Rocky80Balboa
Data: 23-09-2018 00:29:17 
ten cienias bedzie teraz obijal whytow i chisory byle czas mijal, do takiego chocby Millera nigdy by nie wyszedl bo za duze ryzyko. tluscioch idzie jak taran i ze swoja masa by go wgniotl w mate. hearn wezmie niedlugo Tomka na przeciwnika swojego pupilka. bez kitu czy wy naprawde tego nie widzicie?
 Autor komentarza: Mars
Data: 23-09-2018 00:29:40 
Tak narzekacie na Joshue?

Fury? Co pokonał Kliczko i sam w to nie wierzył, aż popadł w cug narkotykowy?

Wilder? Co ostatnio pokonał niebezpiecznego Ortiza o mało sam nie zostając znokautowany? A reszta jego oponentów to śmiechu warte!

Patrząc obiektywnie to kto ma lepszych i bardziej groźniejszych bokserów na rozkładzie?
 Autor komentarza: MaciekL
Data: 23-09-2018 00:30:20 
Zacytuje klasyka "emocji bylo co niemiara". Dobra walka, efektowny nokaut. AJ usztywniony na poczatku, wygladalo jakby stremowany wszedl do ringu.

Ale tak poza tym Panowie czy tylko ja zauwazylem, ze przy probie podniesienia sie po pierwszych dechach gosciu pociagnal Sasze za reke ? I ten przez to mial klopot z podniesieniem sie? Dziwnie to wygladalo.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:30:36 
Ramirez82,

dodać należy, że jako jedyny ustrzelił budynia na amen, Kliczko go tylko poturlał, Huck i Takam zamroczyli.
 Autor komentarza: Koko
Data: 23-09-2018 00:31:22 
Oczywiście, ale jak ktoś pisze że AJ jest trzymany pod klsozem i prowadzony po łatwości to już jest poniżej jakiekolwiek poziomu. Nie ma obecnie żadnego boksera w HW, który w swoim bądź co bądź krótkim rekordzie miał takie nazwiska na rozkładzie jak AJ.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 23-09-2018 00:31:30 
MLJ
Dlatego nie było walki bo biedny Wilder dzisiaj byłby bez pasa.Sasza to nadal 70% tego co było a dał świetną walkę.
AJ w potencjalnej walce złamie patyczaka z Alabamy jak zapałkę.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:31:36 
tolek78
Dlatego wlasnie se atk malo udzielam tuatj ostanio, a dzisiaj wypilem trocje Jacka Danielsa i mnie ponosi :)
 Autor komentarza: cybulski
Data: 23-09-2018 00:32:26 
Użytkownik cybulski piszący z IP: 37.248.54.81 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:33:21 
cybulski
Dzieciaku? buahahahahaha...
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 23-09-2018 00:33:39 
Rafalala też w natarciu xD
Oficjalnie informuje wszystkich jak wyglądają negocjacje pomiędzy obozami AJa i Wildera.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:34:14 
Meehaw

Tak, Szasza twardziel jakich mało, sam fakt w jakim stylu z nim zawalczył Kliczko.

Szczerze mowiąc, po dwoch ostatnich walkach AJ, myślałem że wygra jedynie na punkty.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:34:25 
i po rafalku... ale pogadal
 Autor komentarza: AdRem
Data: 23-09-2018 00:34:46 
Wilder jest ogromnym zagrozeniem dla AJ to oczywiste. Ale to samo sie tyczy w druga strone. Ortiz grozniejszy od Saszy? mysle ze mozna by jednak dyskutowac i zauwazyc ze styl robi walke. Mi sie wydaje ze joshua lepiej radzilby sobie akurat z Ortizem
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:36:11 
Ramirez82,

jak on wytrzymał ten przedostatni cios? Wciąż miał trzeźwe oczy. Aż mi się przypomniał Hearn vs Duran, a Ruski jeszcze to ustał.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:36:16 
Autor komentarza: wojtyla85Data: 23-09-2018 00:31:36
tolek78
Dlatego wlasnie se atk malo udzielam tuatj ostanio, a dzisiaj wypilem trocje Jacka Danielsa i mnie ponosi :)

Większość ze starszej gwardii przestała się udzielać ja przez te dwa weekendy więcej postów napisałem niż przez rok.Codziennie wszystko tu czytam ale jak mam brać udział w tych hejterskich przepychankach i gównoburzy to sobie odmawiam komentowania na orgu
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:38:09 
tolek78
Dlatego JD! :)
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:39:13 
Horus1983

AJ jednak zbiera sporo. Aż takim optymistą nie jestem, dla mnie to jest jednak walka z gatunku 50 na 50 ze względu na nieprzewidywalność dzikusa. Z drugiej jednak strony niektórzy mówią że Wilder znokautuje Joshulę, być może, Ale czemu AJ miałby nie znokautować Wildera ?.
Przecież po takich bombach jakie dziś otrzymał Sasza, Wilder poległby tak samo.
Dla mnie w tej chwili AJ zbiera o wiele cenniejsze doświadczenia od Wildera, ma lepszych zawodników w rozkładzie i dlatego stawiam go lekko z przodu.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:40:24 
AJ vs Wilder to dla mnie 70/30
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:40:56 
tolek78,

a to nie ma się co zniechęcać, tylko odpowiadaj tym, co piszą z sensem. Prowadź polemikę, a nie małpie obrzucanie się śmierdzącymi kasztanami.

Powiem szczerze, ujął mnie AJ konsekwencją. Wiedziałem, że to wygra, ale nie sądziłem, że w ten sposób.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:41:45 
Rafał lol
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:43:11 
MLJ,

a ja myślę, że Fury pokona Wildera na punkty. Nie da sobie zrobić krzywdy. Fury w przeciwieństwie do Wildera i Joshuy ma w małym palcu bokserski elementarz.
 Autor komentarza: MaciekL
Data: 23-09-2018 00:43:30 
Zapytam jeszcze raz bo nikt nie podjal tematu :) Czy tylko ja widzialem, ze Sasza zostal pociagniety za reke przy probie wstania po pierwszym knockdownie? Przez co zanurkowal w liny i mial problem z podniesieniem sie.
 Autor komentarza: Bongo
Data: 23-09-2018 00:43:39 
Povetkin dobrze się dziś pokazał, wygrywał na punkty do czasu ko. Natomiast AJ o ile wygrał spodziewanie to jednak wypadał blado przy swoich wcześniejszych zapowiedziach ze bedzie sie bił, chodził na wstecznym no i wyłapał kilka ciosow o 10cm niższego sovieta. Chciałbym teraz zobaczyć Aleksandra z king kongiem ale by było!
 Autor komentarza: piotr
Data: 23-09-2018 00:44:33 
Powietkin zaskakująco dobrze mimu braku gumijagód.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:45:40 
MaciekL

Widzialem to, ale to był gosciu z jego sztabu. I nie mam pewnosci czy to było pociagniecie...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:45:44 
MaciekL
To byl gosc z jego naroznika
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 00:45:54 
Nie lubię Wildera. Nie podoba mi się jego styl. Nie umie punktować ma lichą technikę ale nadrabia wszystko atomowym uderzeniem. Nie skreślam go jednak w walce z AJ. Gdyby Wilder umiał korzystać z warunków, używać lewej ręki to mógłby panować w HW. Co do Tysona ciężko mi się wypowiedzieć. Po ostatnich walkach to mu jeszcze daleko do formy choć wiadomo że rywale słabi. Jeśli w grudniu spotka się Fury z Wilderem to obowiązkowo wygrany powinien w 2019 roku walczyć z AJ. Waga ciężka na to czeka.
 Autor komentarza: Turuu7
Data: 23-09-2018 00:45:56 
Jednal te gale w nocy sa lepsze, wszystkie dzieci juz spia i mozna pogadac o boksie
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:47:03 
Autor komentarza: MeehawData: 23-09-2018 00:40:56
tolek78,

a to nie ma się co zniechęcać, tylko odpowiadaj tym, co piszą z sensem. Prowadź polemikę, a nie małpie obrzucanie się śmierdzącymi kasztanami.

Powiem szczerze, ujął mnie AJ konsekwencją. Wiedziałem, że to wygra, ale nie sądziłem, że w ten sposób.

Mam dosyć jakiś bezsensownych internetowych przepychanek.Jak widzę komentarze starych orgowych znajomych to od czasu do czasu się udzielam.Ogólnie portal zszedł na psy i zrobił się tu niezły śmietnik.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-09-2018 00:47:37 
Poziom użytkowników tego portalu spadł wybija kolejne dna.Od kilku lat tutaj nie bywałem-jakies 2-3 lata.Merytorycznych komentarzy zawsze jest niewielka,ale kiedyś można było wymienić 5-7 Ludzi,którzy mają jakieś minimalne pojęcie i potrafią coś sensownego napisać w temacie boksu zawodowego w Polsce i na świecie.Teraz ciężko tutaj o jeden rzeczowy i konkretny komentarz.Wylewa się same szambo po wielkiej walce w wadze ciężkiej,a ludzi właściwych jak na lekarstwo.

Bardzo dobra walka w wykonaniu jednego i drugiego.Povetkin miał szansę największą w pierwszych rundach,wtedy kiedy był w najlepszej formie fizycznej.Było jasne przed walka,że szybkie i ciężkie ręce wraz z dobrym timmingiem będą ogromnym zagrożeniem dla Joshua'y i to się potwierdziło.Rosjanin nigdy nie miał atutów,aby być królem wagi ciężkiej.Tacy właśnie jak Povetkin,Adamek,Haye i inni mogli być w topie jedynie przy braku prawdziwych ciężkich.

Joshua to fenomen jako bokser i agresor w walce z bliska.Jego charakterystyka sprawia,że trudno o nudną walkę.Wykorzystuje rewelacyjnie swoje atuty.Pomimo,że nieczęsto śledzę teraz wszystkie walki,to takiego wydarzenia czy tego z przed tygodnia nie mogłem ominąć.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:48:05 
Bongo,
obsunęła mu się rękawica po linie. Był mega zamroczony.
 Autor komentarza: MaciekL
Data: 23-09-2018 00:48:19 
Widzialem wlasnie ze to gosc od Saszy. Ogladalem oare razy. Sciagnal mu reke z lin i Saszka dal nura za liny. Zamiast chlopu pomoc to mu wstac nie daja hehe
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:48:55 
Jeśli Fury przejdzie teraz Wildera to oddam mu należyty szacunek, tak jak Wilderowi po walce z Ortizem którego do tamtego starcia miałem za zwykłego bumobijce z silnym ciosem.
Ale sam wolę z Joshuą widzieć Wildera aniżeli Tysona. W wadze ciężkiej lubie przede wszystkim mocny cios i nokauty, a bokserów tancerzy - pykaczy to tylko w niskich wagach
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:49:22 
Autor komentarza: MeehawData: 23-09-2018 00:43:11
MLJ,

a ja myślę, że Fury pokona Wildera na punkty. Nie da sobie zrobić krzywdy. Fury w przeciwieństwie do Wildera i Joshuy ma w małym palcu bokserski elementarz.

Widzę to bardzo podobnie i od samego początku twierdzę że Tayson w formie wygra z Wilderem.Tylko jest pytanie czy będzie w tej optymalnej formie
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:50:29 
tolek78,

redakcja za szybko wpuszcza do grona. Swoją drogą Rafał zawsze miał fajne teorie. Niektóre urosły wręcz do rangi legend tego portalu.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 00:51:09 
@ rakowski
Povetkin się skończył w momencie kiedy AJ zaczynał łapać dystans. Fakty miał momenty ale AJ po dwóch pierwszych rundach zaczął się ogarniać. Gdy rusek był poza dystansem nie wiele mógł zrobić.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:52:14 
Autor komentarza: MeehawData: 23-09-2018 00:50:29
tolek78,

redakcja za szybko wpuszcza do grona. Swoją drogą Rafał zawsze miał fajne teorie. Niektóre urosły wręcz do rangi legend tego portalu.


To fakt Rafałek to nawet potrafił człowieka rozśmieszyć
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:52:31 
Probleme Furyego jest to ze ie ma ciosu... ma lewy prosty i prace nog. Wilder bedzie go trafial bo ma zasieg. 50/50 i to w wydaniu najlepszego Tysona. Jako jeden z niewielu dawalem mu szanse z Wladem. Przed Klitschko byl niedoceniany, teraz jest przeceniany.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:53:18 
Was = odpornosc :)
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:53:46 
tolek78,
Jak na to, że niecały rok temu ważył tyle co mały miejski samochód, to postępy do walki z Pianetą zrobił niesamowite. Ma jeszcze dwa miesiące. Ten jego styl pijanego mistrza, będzie dla Wildera przekleństwem.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 23-09-2018 00:54:02 
Wyjątkowo zgadzam się dzisiaj z tym co pisze Black Dog.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 00:54:41 
@ wojtyla85
Ciężko będzie miał Wilder bo on nie potrafi wykorzystać swoich warunków. On z Washingtonem przegrywał rundy to co dopiero z Furym w najlepszej formie jaką da radę teraz zrobić.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 00:54:44 
Ciekawe czy Sasza znajdzie jeszcze motywację do boksowania. O ile dobrze dziś zrozumiałem wspominali że Aleksander zarobił dziś 6,5 miliona funtów. To ogrom kasy.
Pasów już nie zdobędzie. Wilder nie da mu szansy a z AJ dopiero co przegrał po świetnej walce. Mimo wszystko obejrzałby go jeszcze człowiek w ringu bo boksuje wybornie.
Ogromna szkoda że Wilder przed nim zwiał bo miałby najprawdopodobniej pas WBC. No i szkoda że też nie zniszczył planów Suleimana o drugiej szansie Stiverna. Myślę że by go znokautował co najmniej w podobnym stylu co pozostałych rywali w tamtym czasie.

Kierunek na WBC strasznie pożarł Powietkinowi cenny czas. Szkoda.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 00:55:57 
BlackDog

Dobrze napisane..
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:56:13 
Autor komentarza: MeehawData: 23-09-2018 00:53:46
tolek78,
Jak na to, że niecały rok temu ważył tyle co mały miejski samochód, to postępy do walki z Pianetą zrobił niesamowite. Ma jeszcze dwa miesiące. Ten jego styl pijanego mistrza, będzie dla Wildera przekleństwem.

Dokładnie tak do tego dodać jeszcze ciągłe zmiany pozycji i Wilder będzie miał mega ciężko
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:57:44 
Rezjjel89
Dlatego 50/50... Fury lepszy na dystans, ale cios i dynamika po stronie Dzikiego
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 00:57:54 
Najciekawsze zestawienie po za mistrzowskimi walkami to dla mnie Powietkin-Ortiz

Pojedynek bez faworyta
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 00:58:35 
wojtyla85,

ma też prawy prosty...jak zmieni pozycję na mańkuta. Fury nie ma pojedynczego demolującego ciosu, ale te jego ręce ważą swoje i skutecznie wyniszczają.

Cios Furego z biodra vs cios Antka z biodra...nie ma nawet co porównywać. Natomiast Josh ma przyśpieszenia i zwierzęcą siłę.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-09-2018 00:58:40 
Rezjjel89

"Povetkin się skończył w momencie kiedy AJ zaczynał łapać dystans. Fakty miał momenty ale AJ po dwóch pierwszych rundach zaczął się ogarniać. Gdy rusek był poza dystansem nie wiele mógł zrobić."

On już się tak "kończył" w poprzednich walkach.Povetkin nigdy nie przypominał tego samego zawodnika na początku walki,a powiedzmy w 5-6 rundzie.Po początkowych tu dach atuty Rosjanina spadają o kilkadziesiąt procent i to jest jego problem od początku kariery.Jego motoryka nie pozwoliła mu nigdy na więcej i tutaj musiało być to samo.Wedlug mnie zrobił wszystko co mógł,a żeby wygrać musiałby liczyć na pomoc Angola,który postanowił mu ręki nie podawać.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 00:59:02 
Jeden i drugi juz wiekowi... moze im sie nie chciec
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:59:56 
Swoja drogą, czy AJ nie bedzie musiał w kwietniu zmierzyć sie z wygranym z Pulev-Fury? Obejrzałbym to chetniej niż rewanż z Whytem. Albo z Millerem. Oczywiscie najchetniej walka na szczycie z wygranym z Eilder-Fury...
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:00:47 
@ BlackDog
Zawsze może łyknąć Charra i kombinować dalej. Z Dillianem, CHisorą, Parkerem czy Millerem mógłby dać fajne walki dzięki, którym dopchałby się do titleshota.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:01:59 
Meehaw
Nie zrobil zadnego wrazenia na Pianecie? Skonczonym, wypalonym Pianecie? Meczyl Chisore? Wiadomo ze to jest HW i gosc jest kolosem, ale opiera swoj boks na "tylnej nodze". Wilder nie przejdzie obok walki jak Klitschko.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 01:02:40 
Ja to bym Powietkina z Parkerem chętnie zobaczył. I z Whytem. W obu walkach widziałbym Saszę jako wygranego. No i ładnie mógłby zarobić.
Ogólnie gdyby mu się chciało to by siedział w ścisłym topie jeszcze.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 01:04:14 
Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 00:59:56
Swoja drogą, czy AJ nie bedzie musiał w kwietniu zmierzyć sie z wygranym z Pulev-Fury? Obejrzałbym to chetniej niż rewanż z Whytem. Albo z Millerem. Oczywiscie najchetniej walka na szczycie z wygranym z Eilder-Fury...

Ale byłyby jaja w walce Hughie Fury vs Joshua :)
To tak jakby młody Fury poszedł na wojnę z pistoletem na kapiszony :)))
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 01:04:23 
Ramirez82

Nie zapominaj o Fresie Oquendo. To czarny koń, przyjdzie i wszystkich zmiecie :D
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:05:29 
",a żeby wygrać musiałby liczyć na pomoc Angola,który postanowił mu ręki nie podawać. "
Dokładnie o to chodzi. AJ zrobił to co miał zrobić aby utrudnić Povetkinowi walkę. Anglik po 1 rundzie mu to utrudniał ale to dobrze świadczy o Joshule. Myśli w ringu i się dostosowuje. U Wildera tego nie widzę.
Szkoda, że Szeremeta nie ma mocniejszego ciosu.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:05:35 
Fres sie doczeka... jak bedzie mial 60 lat i WBA go zrobi miszczem emeritusem wszech czasow
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 01:05:38 
"Ale byłyby jaja w walce Hughie Fury vs Joshua :)"

Padłby rekord w szybkości biegania do tyłu chyba. Przecież Hughie mógłby tylko w tej walce uciekać.
 Autor komentarza: Bongo
Data: 23-09-2018 01:06:44 
Zabawne bo przed ostatnimi ich walkami obstawialbym Parkera jako faworyta w starciu z Saszka lecz dzis widzę to zupelnie odwrotnie
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:07:00 
Sulecki vs Szeremeta!!! O pas polsatu czy tez tvp
 Autor komentarza: Turuu7
Data: 23-09-2018 01:07:50 
Tolek
Racja Ortiz vs Povietkin to zajebista walka do zrobienia, nikt by nie plakal ze jeden mlodszy czy lepsze warunki, obaj bardzo dobrze wyszkoleni technicznie. Ogolnie boks Povietkina i Ortiza to inna polka, tylko warunki fizyczne sparawiaja ze obecni mistrzowie to AJ i Wilder a nie wlasnie oni.
 Autor komentarza: Drake
Data: 23-09-2018 01:07:54 
Widać sporo osób dupka bolała że AJ wygrał, spokojnie nie martwcie się dziewczyny AJ jeszcze kilku zawodnikom “dziecko zrobi” 🤣
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-09-2018 01:08:41 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 01:05:38
"Ale byłyby jaja w walce Hughie Fury vs Joshua :)"

Padłby rekord w szybkości biegania do tyłu chyba. Przecież Hughie mógłby tylko w tej walce uciekać.


Pojedynek walca z baletem. Walca drogowego.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:08:44 
Noz kurwa... czysty prawy i zero efektu!
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 01:08:53 
Mnie ciekawi jak młody Fury chce wywieźć wygraną z Bułgarii. Przecież Pulew to tam bohater narodowy, przekręcą Hjułiego chyba że Pulew dozna jakiejś kontuzji, lub przegra przez nokaut.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-09-2018 01:09:44 
Fajna walka szkolnej ocenie dalbym 4- bo Saszka ktoremu kibicowalem przegral
Po mojemu Povetkin wygral 4 rundy.
AJ ma problemy z nizszymi zawodnikami.Obnizajac pozycje,walczy nienaturalnie.Emanule Steward uczyl jak wiekszych ma bic mniejszych.Z calym szacunkiem dla widowiska,ale McCracen tego nie potrafi wpoic swojemu podopiecznemu.Dla mnie jako kibica boksu to dobrze
Joshua wygral,bo ma nokautujacy cios,a zmeczony rywal popelnia bledy
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 01:11:50 
No z Oquendo i tym gownianym pasem to juz nie jest śmieszne. Jeszcze naprawde zrobią go posiadaczem tego pasa za to że Charr wpadł ba dopingu i każą AJ z nim walczyć. Myśle, że Hearn i AJ by na to nie poszli, takimi cyrkami nie wypełniliby stadionu.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:12:15 
@wojtyla85
Bez kitu. Trafia a rywal nawet nie zatańczy. Rozumiem że może nie mieć ciosu ale u naszych bokserów robi się to normą.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-09-2018 01:12:16 
Słyszałem,że Szeremeta zdobył jakiś czas temu pas EU w średniej.Nie wiem kiedy,bo nie jestem na bieżąco i oglądam te największe walki.

Szeremeta zawsze kojarzył mi się zawodnikiem idealnym właśnie na mistrza Europy,ale zawsze za słabego na mistrza świata.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:14:07 
Ramirez82
Stadion w przecieszynie dolnej zapelnia... moze walka z wygranym Wach-Szminka? W stylu obrony Wildera
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:15:34 
@MLJ
Nie widzę tego jak młody Fury nokautuje Puleva. Będzie pykanie, zapewne trochę łatwiejsze jak w walce z Parkerem ale czy tym wygra? Miał być bardziej agresywny ale po walce z Parkerem nawet go nie oglądałem. Zbytnio stylu raczej nie zmieni.
No w końcu K.O dla Szeremety.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:16:09 
Rezjjel89
Ewidentnie jest jakis mankament w treningu polskich amatorow/zawodowcow bo mamy plage waciakow. To nie jest naturalne.
 Autor komentarza: Turuu7
Data: 23-09-2018 01:17:01 
Ooo Szeremeta wygrywa przez Ko 😁 to mnie zaskoczyl...przypominam ze chlopak na 17 walk ma 3 ko
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 01:17:01 
Ja się boję że Oquendo zostanie wyznaczony do Joshuy i nie ma zmiłuj, albo bryt oddaje pas. Federacje niejedne cyrki już robiły..
Władimir Kliczko miał też kiedyś do odbębnienia Leapaia i musiał z nim walczyć albo straciłby WBO

A w ogóle Povietkin był dziś pretendentem z jakiego pasa, WBO WBA ? Bo jeśli to drugie to jest szansa że Oquendo nie powącha funciaków..
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-09-2018 01:17:03 
No w koncu!!!!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2018 01:17:14 
Autor komentarza: Turuu7Data: 23-09-2018 01:07:50
Tolek
Racja Ortiz vs Povietkin to zajebista walka do zrobienia, nikt by nie plakal ze jeden mlodszy czy lepsze warunki, obaj bardzo dobrze wyszkoleni technicznie. Ogolnie boks Povietkina i Ortiza to inna polka, tylko warunki fizyczne sparawiaja ze obecni mistrzowie to AJ i Wilder a nie wlasnie oni.

Nic dodać nic ująć.

Nie wiedziałbym tylko komu kibicować bo Saszę bardzo lubię ale Ortiza tak samo
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 01:19:14 
Wojtyla85

Wach-Szpilka? Szkoda tego komentowac, walka o nic, dwoch niespelnionych bokserow, a przedstawiana jak jakieś wydarzenie, walka na szczycie PL HW.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 01:19:16 
A ja nadal nie rozumiem czemu zawodnicy ze słabym ciosem nie rozwijają uderzenia na korpus. Nie trzeba tam dysponować kropnięciem aż tak mocnym jak na górę, prędzej dobrym okiem i techniką, a też można walkę zakończyc efektownie
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-09-2018 01:19:20 
"przekręcą Hjułiego"

Najpierw to niech uczciwie pokona Puleva. Kubrat to kawał boksera który potrafi swoim lewym działać cuda. Rozpracowywał nim już wyższych zawodników. Jak Hughie postawi na bieganie po ringu i odganianie much lewym w powietrze to wcale wał nie musi być konieczny.

Choć przyznam że dość niewygodna walka dla Kubrata który nie słynie z mocnego ciosu. Fury może "wylatać" zwycięstwo w takim wypadku.

Będę trzymał kciuki za Puleva by wygrał to uczciwie. Dużo chętniej zobaczę jego w walce z AJ niż Fury'ego.

Spadam. Walka Szeremety nie dość że nudna to jeszcze mi za mocno tnie. Nie mam motywacji tego oglądać.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-09-2018 01:20:50 
Brawa dla Kamila, też zmykakm. Dzięki panowie za kulturalną dyskusję, dobranoc ;)
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:20:53 
@wojtyla85
Jednak jak można do tego dopuścić? U nas same waciaki. Szeremeta, Sulęcki, Masternak. Każdy, który się wyróżnia nie ma ciosu.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 01:20:59 
Turuu7

Sulecki też nie imponował nokautami w rekordzie, gdy stawał w ringu z Proksą i kończył mu kariere :)
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:22:05 
@MLJ
Lepai mi chyba lepiej zapadł w pamięci od francuskiego Tysona Mormecka.
 Autor komentarza: Turuu7
Data: 23-09-2018 01:22:59 
Tolek
Mam tak samo, chyba jedyna walka w ktorej niechcialbym nokautu (bo zawsze przykro patrzy sie jak ci starsi zasluzeni bokserzy leza na macie) Wygrana na punkty obojetnie ktorego po 12 rundach wojny by mnie usatysfakcjonowala 😁 albo remis
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 23-09-2018 01:24:20 
@Ramirez82
Bo to jest na szczycie polskiego HW. I będzie tym zainteresowanie choć walka zapewne będzie nudna strasznie. Zestawienie ich stylów gwarantuje śpiączkę.
 Autor komentarza: Rahab
Data: 23-09-2018 01:27:21 
Joshua to koks, nad koksami, podczas walki z Powietkinem było widać różnicę
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-09-2018 01:27:29 
Po mojemu Povetkinzakonczy kariere.
Ostatni zajelo mu 5 lat zeby dostac ponowna szanse walki o tytul
Josjua w kwietniu ponownie zbije Whytea
Potem bedzie mandatory,walka z Wilderem troche sie odwlecze...
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-09-2018 01:33:14 
@Rezjjel89

Jeśli pomijamy Adamka i Kownackiego, to niby tak.
 Autor komentarza: Bromantan
Data: 23-09-2018 02:28:14 
Ech gdzie ten Povietkin na mildronacie który za wszelką cenę parł do przodu i szedł na przełamanie? Zabrali meldonium i co z tego ze technika zostala jak stracił calą jakość. Za mało ciosów!!! Przegrywał rundy a te zrywy były krótkie i słabe. Joshua kontrolował go przednią ręką a jak już Povietkin wszedł w półdystans to zastanawiał sie jaki cios zadać.
No nic teraz juz zostało tylko tych dwóch Joshua pokonał Povietkina Wilder pokonał Ortiza. Nikogo juz nie ma niech zawalczą o bycie tym bezdyskusyjnym najlepszym.
 Autor komentarza: matd
Data: 23-09-2018 02:37:48 
Ja pir#$%le co tu sie odpierdziela...To jakas rzeznia..Tyle merytorycznych userow tu przepada..Z miłą checią bym sobie bo dyskutował,ale tu zeby sie przebic trzeba godzin,zeby rozedrzec sie przez ten tępy spam! Szkoda tej wielkie strony.
 Autor komentarza: matd
Data: 23-09-2018 03:18:13 
@cybulski/rafcio...


..Takim przypadkom mozna bylo tylko wspolczuc... Chlopie,Twoje hejterstwo musi sie leczyc :D AJ zżera resume tych dwóch upośledzonych krzykaczy naraz!
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 23-09-2018 08:56:05 
Po tym co pokazał Anthony zdecydowany faworyt to Wilder ...nie bedzie co zbierac po Antku...szybkośc niekonwencjonalne zadawanie ciosów ogra go do zera.
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-09-2018 11:05:42 
Moim zdaniem Povietkina pokonał przede wszystkim jego wiek i warunki fizyczne. Różnice między Joshuą a Povietkinem są ogromne . I tak : Rosjanin aż o 10 lat starszy. Rosjanin tylko 188 wzrostu przy 198 Anglika. Różnica aż 10 cm .To dużo. Jeszcze większa przepaść w zasięgu. Rosjanin tylko 191, Anglik 208. Różnica 17 cm. Gdyby walczył młodszy Povietkin powiedzmy 5 lat wstecz to miałby większe szanse wypaść lepiej niż wczoraj , chociaż jak na 39 lat to i tak zrobił formę super , ale w tym wieku nie da się rady walczyć przez całą walkę tak jak w pierwszych rundach. Wieku się nie oszuka.Umiejętności pięściarskie i doświadczenie są po stronie Povietkina , ale gabaryty i zwierzęca siła po stronie Anglika.Dlatego też moim zdaniem bardziej powinno się akcentować przy ocenie tej walki , że niestety, ale walczyło z sobą dwóch pięściarzy z których jeden jest w sile wieku i w swoim prime a drugi dla którego jego najlepszy czas bokserski to niestety ale czas przeszły. Tak to już jest niestety w boksie, że rzadko kiedy pięściarze walczą z sobą w ringu wówczas gdy obydwaj są w najlepszym wieku i posiadający najwyższe umiejętności bokserskie. Ktoś powie, że Mike Tyson miał jeszcze gorsze warunki od Povietkina, bo wzrost tylko 178 a zasięg tylko 180 , ale Tyson jak przedzierał się do półdystansu to robił to z kapitalnym ciągłym balansem tułowia i głowy z obniżeniem pozycji i jak zadawał ciosy to bardzo dynamiczne i w różnych płaszczyznach . No ale Tyson to Tyson a Povietkin to Povietkin. Mówię tu o młodym Tysonie .Kolejny raz się okazało wczoraj, że jednak młodość , siła fizyczna i nokautujące uderzenie wygrywa z doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej kariery. Podobnie było w walce Mike Tysona z Larry Holmesem. Młodość i siła Mike pokonały doświadczenie Holmesa.Doświadczenie jest atutem w ringu, ale jak się ma podczas walki również podobne atuty fizyczne i stricte pięściarskie.To wówczas to doświadczenie może przeważyć o zwycięstwie. Povietkin może jeszcze walczyć , ale nie wiem czy będzie miał motywację. Kontrakt na walkę z Joshuą nakręcił go sportowo i finansowo. Povietkin miał ambicje, pewnie wierzył a walka/pierwsze rundy /pokazała, że można mieć nadzieję, że może zdetronizować mistrza. Na pewno nie wszedł do ringu tylko dla pieniędzy. Czy potrzebne są kolejne walki dla Povietkina ? Raczej szkoda zdrowia mając już 39 lat. Wszystko co najlepsze już Povietkin pokazał w swojej karierze. Na zdobycie MŚ jest już za późno.Władymir Kliczko wiedział kiedy odejść. Niech z tej mądrości Ukraińca skorzysta Rosjanin.
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-09-2018 11:22:26 
karpiomaniak
może tak być. W tej potencjalnej walce i Wilder i Joshua nie mogą wyczekiwać. Kto pierwszy zaatakuje i pójdzie na całość może wygrać przez KO. Przez swoją masę mięśniową Joshua jest wolniejszy i mniej lotny na nogach od Wildera. Dynamika i eksplozywność ruchów po stronie Wildera. Po mocnym przyjętym ciosie Joshua dochodzi do siebie dłużej niż Wilder. Szczęka chyba lepsza Amerykanina. Joshua ma lepszą technikę jest lepiej poukładany i akcje jego są bardziej przemyślane. Wilder to nieprzewidywalność i chaos w ringu . W żywiołowym ataku zapomina o obronie i chce zabić przeciwnika. Joshua jest precyzyjny. Może skontrować w tym chaosie Wildera. Sam jestem ciekawy czy zwycięży lepszy warsztat pięściarski Anglika czy huragan i wiatraki w ringu Amerykanina. Zasięg i wzrost bardzo zbliżone mają .Siła ciosów podobna. Szczęka lepsza chyba Wildera.
 Autor komentarza: Kaczor
Data: 23-09-2018 16:34:52 
Walka jednak zupełnie inna od walki Kliczko vs Powietkin. Tam było więcej klinczu, zapasów, przepychania, tutaj wyższy zawodnik obrał inną taktykę - świetna praca na nogach, utrzymywanie dystansu, polowanie ciosami prostymi i czasem pojedynczym lewym sierpem. Powietkin też się dobrze pokazał, odważnie wszedł w walkę, ale Joshua był konsekwentny, wyczekał na odpowiedni moment i wygrał przez ciężkie KO.
Wielu "ekspertów" jest bardzo krytycznych dla mistrza, ale fakty są takie: Powietkina nikt nie pokonał przed czasem. Powietkin przegrał tylko raz z Kliczką, który nie był w stanie wygrać przed czasem. Dziś AJ w połowie walki wygrywa z Rosjaninem przez ciężkie KO, bez żadnych kontrowersji.
Joshua ma za sobą 22 walki, zawodowcem jest od 6 lat, a pokonał już: Kliczkę, Powietkina - mistrzów klasy światowej. Do tego wygrał z niepokonanymi do walki z nim: Breazealem, Whytem, Parkerem, pokonał przed czasem mocnego Takama.
Wilder i Ortiz to jedyni zawodnicy z topu, z którymi jeszcze nie zdążył walczyć Anglik. Jestem przekonany, że w 2019 roku zobaczymy walkę Wilder vs AJ i wszystko będzie jasne, jednak na dziś Joshua mimo tego, że jest znacznie młodszy od Wildera, ma o wiele lepsze CV i to też nie podlega dyskusji, bo Wilder w mojej ocenie do dziś dnia stoczył tylko jedną walkę z topowym rywalem i był to Ortiz, który mało co nie pokonał Amerykanina.
Mam nadzieje, że po rozbiciu Furego Wilder dogada się z Joshuą i pełna unifikacja nastąpi w kwietniu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.